Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

4. nap 2/x

Címkék: svájc

2012.08.03. 00:06

Az is megtörtént, amiről nem hittem, hogy meg fog. Gang bang party volt, és gondoltam, miért ne? Ugyanazt csinálod, amit máskor, csak többen vannak ott.

Szóval kipróbáltam, és igazából nem volt rossz az elején, mert pl. ment a leszbi-show (persze nekem nem kellett részt vennem benne, szerencsére), egész jó lányokkal. Aztán lassan bevonták a férfiakat is (5 vendég volt).

Igazából a gond naná, hogy a szexnél indult, mert baromi zavarban voltam, hogy ott van 5 pasi és 2 csaj, amiből a egyik kapásból kettőt elintéz, mire én addig jutok, hogy megsimogatom a másikat. Így is mindenesetre kettővel szexeltem, érzésre nagyon gyorsan, de így sem értem a végére.

A pénzről tudni kell, hogy ilyenért a pasi fizet belépőnek 300 frankot, a végén meg a lányok elosztják egymás között. Így aztán jogos, hogy kevesebb pénzt vártam, de nem szaros 40 frankot, amivel kiszúrták a szemem, érted, 2 szexért, ami alatt rohadt szarul is éreztem magam.

Mert a többi lány mind az öttel szexelt, meg hogy én kedvetlen voltam, és sajnos olyan a főnök, hogy ezt egy órát hallgattam tőle. Hogy ő se megy olyan étterembe, ahol elé csapják az étlapot meg a villát. Én meg semmilyen étterembe nem megyek, baszki, ha 40 frankokat ad.

Mondtam is neki, hogy többet én nem veszek részt ilyen partyban, egyszer kipróbáltam, oké, megérte az élmény, meg hogy láthattam ilyet, de ez így ennyi.

Gyakorlatilag mindjárt zárunk, és itt fog aludni még 2 lány, ami borzalmas, és nem akarom. A legrosszabb, hogy ugye holnap péntek, és szerintem hétvégén nagyobb forgalomra számít mindenki, szóval itt maradnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr964693265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása