Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

6. nap

Címkék: svájc

2012.08.04. 18:12

Még nincs vége a napnak persze, csak megvolt az első vendégem. Csak 10 perces volt, annyit sikerült kiderítenem, hogy motoros, meg hogy nagyon jól néz ki. Kérdezte, hány évesnek tippelem, mondtam, hogy olyan 25-nek, és halál komolyan gondoltam. Nem gyengén kerekedett ki a szemem, hogy 42 éves, kb. nem bírtam megszólalni, erre ő elővett valami fiszemfaszom igazolványt, hogy de bizony.

Egyébként egész nap filmet nézek, kínlódok, egy légy próbál rám idegösszeroppanást hozni. Komolyan ezen bukok ki, hogy nem száll le rólam vagy 3 órája a kis nyomorult dög. Facebookon mindenki ír, akire nem vagyok kíváncsi és senki, akire az lennék. Szóval így telik a napom.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr854695737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása