Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt egy szállodából írom, mert itt alszunk, mielőtt holnap visszaindulnánk Magyarországra. A következő, khm, kissé hosszú bejegyzést pedig éjszaka írtam, és mivel reggel 7-kor keltem, kicsit fáradt vagyok, szóval lassan megyek is aludni.

Azt viszont el ne felejtsem, amit ma az ismerőssel beszélgettünk arról, hogy tulajdonképpen a klubban senki sem nézte, mennyi időt töltöttünk a vendéggel vagy mennyit kértünk. Erről majd később, most jöjjön a bejegyzés:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hát, nemhiába mondják, hogy az élet a legjobb rendező... itt vagyok két napja Németországban, és egy klubban dolgoztam, szóval nem igazán igaz már rám a svájci bár elnevezés..:)

De kezdjük az elején. Nem emlékszem, mennyit írtam a főnökkel való vitámról, de azt hiszem, azért elég jól vázoltam. Nos, végül is megszöktem másnap – jó, a szökés erős kifejezés, mert nem tartottak ott erőszakkal vagy ilyesmi, de azért nem örültem volna neki, ha észrevesz valaki, miközben kisétálok az ajtón. Mindenesetre kedves német ismerősöm közel várt rám, úgyhogy legrosszabb esetben jól lecseszte volna a főnököt és kész.

Még kicsit erről: Sep mondta, hogy rendőrséggel fenyegetőzött, én meg persze rendesen megijedtem. Aztán mondták, hogy egyrészt így, hogy nem vagyok Svájcban, nem csinálhat velem semmit, másrészt akkor se nagyon szólhatna rendőrnek, ha ott lennék, mert nem követtem el bűncselekményt. Maximum perre viheti a dolgot, ahol persze megszívnám, de hoppá, nem vagyok Svájcban! Szerintem egyébként azt hiszi, hogy igen, mert anno azt mondtam neki, hogy egy másik bárba akarok menni.

Egyébként később kiderült, hogy azt a 390 frankot egyébként is ki kellett volna fizetnünk,mert a szerződés szerint 6 hónapig kell maradnunk, és ha annál előbb megyünk el, fizetnünk kell. Persze soha nem volt szó róla, hogy addig maradnánk, szóval... lehet, hogy ez csak egy sablonszerződés, és nem tartatja be, de baszki, micsoda dolog ilyen szerződést aláíratni? És még én vagyok inkorrekt?! Ráadásul ez, amit Seppel csinált....

És akkor most erről a helyről: két perccel azelőtt, hogy megérkeztünk volna, megtudtam, hogy itt a lányok meztelenül, magassarkúban dolgoznak. Nos, egyrészt féltem a meztelenségtől, másrészt magassarkúban?! Egész nap? Én nem tudok magassarkúban járni!!

Egy ott dolgozó nő szépen megmutatta, mi hogy és hol van, most én is felvázolom.

Egy jó nagy klubot képzeljetek el. A lányok a recepcióról lemennek a lányok öltözőjébe, ahol a saját szekrényükben hagyják a ruháikat, cuccaikat, miegyebet. Kapnak három törülközőt és egy lepedő-takarószerű valamit. Én speciel csak két törülközőt használtam minden nap, az egyiket fürdéshez, a másikat magammal vittem, mert oké, hogy meztelen vagy, de a díványon azért maga alá teríti az ember, és evés közben teljesen magunkra kell tekerni. A lepedőt az emeleten lévő szekrényben hagyjuk.

Tehát van ugye egy földszinti rész, meg az emelet – és ott van az „alagsor” is, itt találhatók az öltözők meg a zuhanyzó, és innen lehet kimenni a kertbe is, ja, meg itt van a jakuzzi, a masszázs meg a szauna is (nagyon jó a szauna, tegnap kipróbáltam).

A földszinten van maga a klubrész. Egy csomó díványt meg fotelt képzeljetek el, egy négyzet alakú bárpultot, az egyik végen meg egy étkező részt. A kaja meg a nem alkoholos italok ingyenesek, és mi szolgáljuk ki magunkat – egészen vicces dolog a bárpult belső részén meztelenül kerülgetni a nem meztelen báros lányokat:D

Az emeleten meg a szobák vannak, erre mindjárt visszatérek.

Ja, a földszinten van még egy rész, ahol netezni lehet, de én nem sokat használtam, csak ma, amikor megérkeztem, meg vacsora előtt. Most indulás előtt is rá akartam nézni, csak elfelejtettem. Fontos dolog ez egyébként, mert az apartmanban, ahol lakunk, nincs net.

Szóval adott sok lány, meg a vendégek. A lányok sétálgatnak és próbálnak pasit fogni:D, vagyis azt nem tudom, hogy a többi lány hogy csinálja, nekem azt mondta az eligazító nő, hogy üljek oda valakihez, kezdjünk el dumálni, aztán kiderül, lesz-e belőle valami. Ez főleg a délután folyamán fontos, mert akkor az emberek valahogy kevésbé készülnek lefeküdni valakivel, meg eleve kevesen vannak. Tegnap szerencsém volt, mert még kb az eligazítás közben kiszúrt valaki, de ma úgy fogtam magamnak valakit:D

Ha a lány meg a vendég eldönti, hogy felmennek, a lány bemegy a bárpult belső részéhez, leveszi valamelyik szoba kis táblácskáját, felmennek, kiakasztják a táblát, a lány meg kiveszi a lepedőt a fenti kis rekeszéből. Ezután megtörténik, aminek meg kell történnie, majd a lány visszateszi a lepedőt, aztán lemennek, visszateszik a táblácskát (ezt ma tudtam meg, hogy fordítva kell, hogy kitakarítsák, jó tudni, tegnap ezek szerint egy csomó olyan szobában voltam,ami nem volt kitakarítva), aztán elmennek abba a kis helyiségbe, ahol a vendég kifizeti a lányt (a földszinten van egy kis helyiség kis szekrényekkel, ahol a vendégek elhelyezik az értékeiket. Legalábbis gondolom, a vendégek legnagyobb része ott tartotta a pénztárcáját). Fél óra 50 euró, egy óra 100, és így tovább felfelé, teljesen lineárisan. A belépő a klubba 85 euró (a lányoknak, ebből 25 euró az adó, a pasiknak 60 euró), a szállás 23, összesen 108, szóval több mint egy óra munkából van meg. Őszintén szólva annyira nem is éri meg itt dolgozni, bár attól függ, mennyit dolgozik a lány. Ha átlag 4 órát, mint én tegnap, akkor kap ugye 400-at, tisztán 292-t – ez óránként kb 20.000 Ft, de az ember nyilván nem 4 óra alatt végez, mert beszélget is meg minden. Viszont mellette szól, hogy:

  • a kaja és az innivaló ingyen van (két napja csak ott eszem:D)

  • az ember, ha már ott van, dolgozik – nem úgy, mint otthon, ahol a saját magam főnökének kell lennem

  • otthon az a lány, aki figyeli az időt, nem ajánlott kategória – ezzel otthon egyet is értek, itt viszont teljesen elfogadott dolog. Ma egy és háromnegyed óráért 200-at kaptam, igaz, gondolkodtam azon, hogy visszaadjak-e 50-et, de aztán eszembe jutott, mennyire iszonyatosan elfáradtam :D (utólag belegondolva tökre nem volt rendes dolog tőlem, és azért csináltam, mert abból indultam ki, hogy egyrészt ő adta, és ha pénzt adnak, fogadjam el, másrészt abból, hogy úgysem találkozunk többet. Na, ebből látszik, hogy hiába vannak ugyan saját elveim, Rómában nagyon tudok rómaiként viselkedni)

  • szép környezetben dolgozik az ember

Szóval összességében tökjó, és bele is gondoltam, hogy nem kéne hüledeznem azon, hogy az egyik magyar lány fél év alatt vett egy autót, mert tök simán lehetséges.Esküszöm, kedvet kaptam itt maradni egy kicsit, kb sajnálom, hogy haza kell mennem.Mondjuk maradhatnék is, de azért fárasztó is, nem akarom túlzásba vinni.

Szóval akkor vissza a tegnaphoz. Az első emberemmel rögtön egy óra lett, amin tökre meglepődtem, azt hittem, itt mindenki félórákra találkozik. Őszintén szólva annyira már nem emlékszem, hogy mi volt, tényleg... hű... csak annyi maradt meg, hogy otthagytam a táblácskát, és a pasi figyelmeztetett. Ja, meg az, hogy utána pont annyira láttam szétcseszettnek a hajam meg mindent, mint amikor otthon dolgozom, a különbség az, hogy otthon nincs következő, itt viszont van. A sminklemosó lett a legjobb barátom, komolyan... na meg ugye folyton lezuhanyozni utána, én még életemben nem zuhanyoztam ennyit:D (ma mesélte az ismerősöm, hogy van, aki nem zuhanyozik minden alkalom előtt, mert olyan sokat dolgozik, ráadásul minden nap, hogy a bőre nem bírná a sok zuhanyt:O)

Aztán eltelt egy kis idő, majd jött valaki, aki nem nagyon tudott angolul, úgyhogy megkérdezte, hogy mi lenne, ha simán csak mennénk:D. Ő elég egyszerű eset volt, mondhatni tankönyvi szexet produkáltunk.

Aztán leültem a dohányzó részleghez – ideális a dohányosoknak, egyrészt lehet dohányozni, másrészt nem érzem hülyén magam, hogy csak ülök valahol és semmit sem csinálok, harmadrészt a másikat valószínűleg nem fogja zavarni a dohányszagú lehelet.

Szóval ezzel a sráccal jóóóó sokat beszélgettünk, most épp csak arra emlékszem, hogy hogyan lehet megtanulni angolul, ebből jöttek a sorozatok, meg hogy az Így jártam anyátokkal-ban mennyire szarul hangzik a legendary németül, mert ott csak három szótagot mond Barney, amikor látszik, hogy a színész szája többet mozog. Így belegondolva a fergeteges egész jó...

Megemlítettem még, hogy az Oroszlánkirály Hakunamatata-s éneke németül mennyire király, és erre mondta, hogy jaja, a Disney-filmeké általában jó.

Ja, meg beszéltünk arról is, hogy sportolni kéne, csak lusták vagyunk:D

A szex...?Passz, passz, hatalmas passz. Ha jól emlékszem, nem volt olyan, mint amit vártam.

Aztán találkoztam – a dohányzóban persze – valakivel, aki repülőgépekkel foglalkozik, az eladásukkal, de mintha alkatrészek is lettek volna a dologban... no mindegy, ő iszonyatosan dicsért, és e-mailcímet cseréltünk. Még azt is mondta, hogy Berlinben lesz valami repülőgépes kiállítás, és kell oda hostess három napra, mit szólnék hozzá? Valószínűlg nem lesz belőle semmi, már csak azért sem, mert nekem azt hiszem, akkor kezdődik a suli, és nekünk anno azt mondták, hogy az első órákon igazán érdemes ott lenni. Ez annyira nem igaz szerintem, mert amit akar az ember, azt megtudja a fórumon, de mégsem szívesen hagynám ki, ráadásul idén sok gyakorlatom lesz, azokról nem akarok már az első héten hiányozni.

Ezek után jött valaki, aki nem beszélt túl jól angolul, cserébe egész jól elvoltunk. Előbb kint a kertben beszélgettünk valahogy sokat, emlékszem, azt magyaráztam nagyon sokáig, hogy a try szó mit jelent. Neki is megadtam az e-mailcímem, mert hamarosan átautózik Budapesten.

Ekkor már este volt, és azért mondom, hogy durvák az esték, mert ez az előző is akkor szólított meg, amikor az előtte lévő után mentem zuhanyozni.

Majd később... hát, én tulajdonképpen csak vacsorázni akartam. Ki is mentem a kertbe rávetni magam a maradékra, amikor mellém ült. Ez teljesen ősz hajú, de helyes, tipikusan német pasit képzeljetek el, aki szerintem még magassarkú nélkül is minimum fél fejjel alacsonyabb nálam. Megvacsoráztunk, aztán odaültünk a kertben található baldachinos ágyra, és khm... a fele függönyt behúztuk, a többit nem. Erősen domináns volt a pasi, ami jót tett, mert egyébként annyira már nem volt kedvem. Utána vele szaunáztunk egy kicsit.

Hazajöttem kb fél 1-kor és bedőltem az ágyba. Aztán elég szarul aludtam, de fél 10-kor már fel is keltem, mert ha 12-re bemegyek, csak este 11-ig kell maradnom – ellenkező esetben 5-ig kell beérnem, és péntek lévén hajnali 4-ig maradnom.

Előtte még elmentem karórát venni, mert a szobákban nincs óra... előző nap a mobilomon mértem az időt, ami elég körülményes volt, ráadásul sokszor nem hallottam a rezgést.

Szóval órát vettem, amiben aztán kiderült, hogy valószínűleg szar az elem, úgyhogy ismét mobilozni kényszerültem... tökjó, hogy amúgy sosem hordok karórát, először azt se tudtam, hol lehet venni:D Szerencsére belefutottam egy karórákat árusító üzletbe – kár ugye, hogy nem működött, később valaki azt mondta, hogy 20 euróért ne is várjak mást. Hát, őszintén szólva én 20 euróért igenis működő órát várok, de ezek szerint velem van a gond.

Nnnamindegy. Beértem 12-re, amikor persze még nincs senki, az első órában csak reggeliztem meg neteztem.

Aztán odaültem valakihez, az olimpiáról beszéltünk, majd fel. Szintén semmi extra.

Ezek után rögtön kiszúrtam valaki mást, aki viszont khm, meglehetősen durva volt az ágyban, amit eléggé sajnáltam, mert előtte jót beszélgettünk, kiderült, hogy a nagyszülei magyarországi németek, akik '46-ban költöztek Németországba. A pasi szülei is beszélnek magyarul, de ő csak pár szót tud, igaz, azokat szép kiejtéssel.

Szóval sajna eléggé megutáltam szex közben... aztán basszus, borravalót adott, amin teljesen meglepődtem, ő volt az egyetlen, nem gondoltam volna, hogy ez itt szokás. Jó, mondjuk valószínűleg nem az, ha 11 emberből ő volt az egyetlen.

Majd kiszúrt szintén valaki, aki bevallom, nagyon, de nagyon, de nagyon nem jött be. De legalább viszonylag jót beszélgettünk, ráadásul, ha jól emlékszem, ő mindenféle politikai cuccon keresztül foglalkozik a szexmunka-témával, ajánlott is egy honlapot, amit ők szerkesztenek, majd megnézem.

Aztán egy kis pihi, neteztem, utána vacsora, ahol a fenti pasival ültem együtt. Háááát, eléggé untam, amit mondott:), ráadásul nem hagyott nagyon szóhoz jutni:D,plusz féltem, hogy nem hagy ott, és így meg nincs esélyem senkit felszedni.

Nos, amikor innivalóért mentem, valaki megszólított és odamentem. Nem beszélgettünk sokat, rögtön felmentünk, és megkezdődött a kétórás... bocsi, de szenvedés. Elég sokat foglalkozott velem, amit hol élveztem, hol meg nem, viszont később kiderült, az ő teljesítményére negatívan hat, ha nekem nincs orgazmusom. Később megtudtam, hogy itt mennyi lánynak mennyi van egy óra alatt, de végül sikerült megállni, hogy megkérdezzem, szerinte ebből hány megjátszott?

Végül két óra alatt nem lett semmi, csak engem készített ki eléggé. De amúgy kedves volt a pasi, és szemüveg nélkül durván hasonlított Richard Gere-re- állítólag aznap én voltam a második, aki ezt mondta :)

Aztán igazából megint csak a zuhany előtt kapott el valaki, hogy elfoglalt vagyok-e? Igazából annyira már nem akartam dolgozni, de végül is miért ne alapon mentem.

Kurva sokat beszélgettünk – ismét dohányzó -, tök érdekes volt, kiderült, hogy neki meg oroszok a szülei, szóval oroszul is tudott. Nekiálltam vele vitatkozni arról, hogy igenis, a kulturális különbségek hatással vannak ránk, és két ember hiába tökre egymáshoz illő, ha egymás dolgait a saját kultúrájuk alapján ítélik meg – könyörgöm, ez simán ember és ember között is megtörténik!

Mindegy, felmentünk.. és jó volt, gyengéd, szenvedélyes, satöbbi... csak aztán, khm, én kerültem alulra, és olyan sokáig tartott, hogy a végén már hihetetlenül fájt a lábam, úgyhogy kutyapózra váltottunk. Rájöttem, hogy rémesen rossz fizikummal rendelkezem,egyrészt a fenti miatt, másrészt azért, mert sokszor a kutyapóznál is megfájdul az oldalam, ha túl sokat fordulok hátra :D

Ráadásul én azt hittem, fél óra lesz, és ebből lett ugye egy és háromnegyed.

Ráadásul utána... na, szóval fent elszívtunk egy cigit közösen, mert neki csak egy maradt, az enyém meg elveszett valahol. Na igen ám, csak azt mondta, hogy nem baj, lent van neki. Nos, ehhez képest miután kifizetett, elköszönt, szóval fogtam magam, megittam az almalevet és leléptem.

Egyébként a srác úgy kezdte a beszélgetést, hogy D. üdvözöl, én meg erre visszabámultam bambán, mert nem értettem, miről beszél. Aztán kiderült, hogy a tegnapi IT-gyereket hívták D.-nek (azt, akivel szinkronhangokról beszélgettünk). Vicces, mert az ismerősöm megemlítette, hogy az az ilyen klubok negatívuma, hogy a lány két hét múlva már meg sem ismer, és vicces, mert az én név -és arcmemóriám is borzasztó... lányokat még csak-csak megjegyzek haj meg ilyesmi alapján, de fiúkat? Estefelé volt, hogy attól féltem, hogy nem fogom megismerni azt, akivel éppen vagyok egyrészt a félhomály miatt, másrészt mert mindenkin ugyanolyan fürdőköpeny van. És ez nem jelenti azt, hogy nem emlékszem az illetőre, pontosan tudom, miről beszélgettünk meg minden... egyszerűen csak a külső meg a név nem marad meg.

És a poén: a nő, aki tegnap megmutatta a dolgokat, kérdezte, hogy akkor maradok vagy megyek-e holnap. És amikor mondtam, hogy megyek, kérdezte, hogy jönnék-e még, mert nagyon sokan érdeklődtek irántam. Wow! Én meg ugye nyilván azt akartam mutatni, hogy persze, jövök még, mer tényleg jó lenne, basszus, jó a hely! Viszont ez ugye csak egy dolog. Az meg egy másik, hogy csak ez motivál, meg az, hogy esetleg legközelebb jobban körbe is nézhetnék a városban. Viszont mikor lenne időm? Mert oké, hogy lesz őszi szünetem, de azt töltsem végig ott? Ha jól számolom, az útiköltség csak kb fél napi meló, viszont ugye az út kb 12 óra, szóval... igaz, hálókocsiban én teljesen jól elvagyok, még jobb is, mint sima ágyban aludni. De akkor is... én lusta vagyok ehhez.

Úgyhogy amikor a recepciós kérdezte, mondtam, hogy talán októberben, de nagyon-nagyon talán, mert lehet, hogy sok dolgom lesz a suli miatt. Esetleg mehetnék még januárban is, vizsgaidőszak után, az amúgy nem is lenne rossz.

És tényleg, áááá, sokszor olyan érzésem volt, mintha valami bazinagy házibuliban lennék, sokszor még a zene is jó volt...:) Jó lenne egyszer mondjuk Seppel menni:)

Jaj, tényleg, csak szuperlatívuszokban tudok a helyről beszélni... még a lányokat is érdekes, nézni, hogy ki mit vesz fel a meztelensége mellé, valaki egy nyakláncot, valaki harisnyát, kis, semmit sem takaró izét a derekára vagy hasonló.

Ja, és esténként egy lány akrobatikus sztriptíz műsort ad, ma elcsíptem pár percre, durva!

Összességében 650 eurót számoltam most össze (amit vettem a két nap alatt: fésű, fogkrém, karóra, kávé – összesen kb 25 euró, meg ugye taxiztam a lakástól a klubig), ami sok, viszont eléggé megközelítettem a futószalag-jellegű munkát, ami remélem, otthon azért nem lesz rám jellemző. Most jó lenne, ha érdekelne a pénz, biztos nagyokat tapsikolnék, így simán csak örülök, hogy én is jól éreztem magam, meg mások is:)

Most belegondolva valószínűleg azért kérdezgették, hogy mikor jövök,mert így, akik érdeklődtek irántam, valószínűleg inkább jönnek, ha tudják, hogy én is ott vagyok, a klubnak meg ugye csak a belépőből jön a pénz. Basszus, tökre úgy érzem, hogy tartozom nekik azzal, hogy visszamenjek.

Most viszont összepakolok, aztán alszom valami minimálisat – holnap jön az ismerős. Mellesleg megbeszéltük vele, hogy csak hétfőn indulunk vissza Magyarországra, mert a vasárnap éjszakát együtt töltjük. Kíváncsi leszek. Ugyanis félek, hogy most jó időre telítődtem, és nem lesz jó neki. Meg is említettem ezt neki, de ő úgy értette, hogy fáradt leszek, és megmagyarázta, hogy miért nem, majd hozzátette, hogy persze nem kell, ha nincs kedvem – és utána három pont. Szóval nem tudom. Kurvára hálás vagyok, hogy elhozott Svájcból, hogy lefordította a szerződést, meg hogy elvitt a klubba. Viszont nem vagyok jó színésznő és nem is akarok az lenni, és megérdemli, hogy tényleg jó legyen mindkettőnknek. Viszont nem lesz sok lehetőségünk máskor találkozni, szóval ez ugye jó alkalom lenne....kicsit vicces, hogy pont ő ajánlotta a klubbot, és pont emiatt lehet, hogy neki már nem marad belőlem.

Mondjuk ettől azért ANNYIRA nem félek. Más kérdés így szexelni emberekkel, és más azzal, akit régebbről – és másmilyen munkahelyzetből – ismerek. Legalábbis remélem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr124695505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata15 (törölt) · http://swiss-girls.com/ 2014.04.15. 16:08:13

Szia, csak gratulálni szeretnék a blogodhoz, már elég régen olvasgatom, illetve a lányok is, így ismeretlenben is nagyon szimpatikus, még nem láttam hasonló irományt sehol. Nagyon tetszik mindenkinek, hogy ilyen lazán megírod ezeket a kicsit diszkrét dolgokat:) Kata a www.swiss-girls.com oldaltól.

prandelli 2014.04.15. 16:37:42

@kata15: És mondd csak Kata, tényleg olyan szupi webguru ez a Frankie?:))
Gyerekek, ne becsüljétek alá ezt a három lányt, ez itt nem Bodolai Böbe blogja. Ha van valami a tarsolyotokban, mondjátok el a lényegre koncentrálva, de ne a 100- IQ-ra kifejlesztett bullshit-generátoros változatot. És egyszer elég lesz elmondani:)

KondorL 2014.04.17. 00:06:27

"ez itt nem Bodolai Böbe blogja"
Nem akarok hízelegni, de ez erősen bestof gyanús komment:))

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.17. 04:15:59

Oké, most már tényleg muszáj utánanéznem, hogy kicsoda Bodolai Böbe :D
süti beállítások módosítása