Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kicsit konkrétabban gondoltam a dolgot, mint Ivonn. Igen, most magyarázkodom :)

A helyek, ahol eddig dolgoztam:

Ivonn - na, eddig ő volt a legkorrektebb "főnököm" :), vagyis vetekszik a mostanival. De mindenesetre jóval olcsóbb volt, vendégenként kellett leadót fizetnem, ami havi x összegnél nem lehetett több. (Ez azt hiszem a lakás díjának az 50%-a volt, de ezt az összeget amúgy sem értem el.) Egyébként ő alapvetően lakótársat keresett, ezért ez a megoldás. Egyébként sosem főnökösködött, mielőtt félreértés esne itt :P

Saját - full egyedül, pici lakásban, amit egyébként imádtam. Nem kerestem sokat, mert volt egy jelentős tartalékom (ma ezt annyira nem látom jelentősnek), nem éreztem magam veszélyben. Ha pénzt kerestem, betettem a borítékba, és ha költöttem, kivettem belőle, miközben igyekeztem a borítékot egy adott szinten tartani. Most már más módszer híve vagyok :) *

Leadós hely I. - vendégenként adott összeg, én meg sokat dolgoztam, nem érte meg. Itt szembesültem azzal, hogy mennyire buta emberek is képesek ezt csinálni, és én nekik adom a pénzem...?

Leadós hely II. - havi vagy napi fixes rendszer. Ez amúgy a jelenlegi helyem, teljes mértékben korrektnek tartom.

Leadós hely III. - hát itt nem dolgoztam, de muszáj megemlítenem. A helyet fullos luxuslakásként hirdették, ennek megfelelően a leadó a jelenlegi helyhez képest konkrétan háromszoros volt. Megnéztem, de számomra nagyon messze van a luxuslakástól, a főnök meg... Diszkréten szólva is gáz.

Egyébként ezekhez képest még a külföldi dolgok is sokkal rosszabbak, ahol én eddig dolgoztam külföldön:

Bár - 40% leadó, meg még valamennyi, nehogy meggazdagodj :), cserébe viszonylag sok vendég és kellemes környezet. Amit a kolléganők eléggé el tudnak rontani. Ez amúgy magyar főnökségű.

Club - 40% leadó, semmi más, naponta sem kell fizetni semmit. Cserébe nincs vendég. Kb. 3 volt 2 hét alatt. A (svájci) főnök itt is iszonyú gáz.

FKK I. - Napi fix, adó kb. jelképes, kaja, pia benne van, korrekt, és NAGYON sok vendég.

FKK II. - Napi fix, amit nem kell kifizetned, ha nincs vendéged aznap. Ez elég korrekt, mert nem sok vendég tévedt be :)


FKK III. - Itt sem dolgoztam végül, mert hát valami istentelenül sok kauciót kértek majdnem mindenre. Nekem ehhez nem volt kedvem.

* Hármas módszer: a bevételeket szétosztom 3 kategóriába: leadó, tartalék, és költőpénz. Hogy melyik mikor mennyi, az változó, de értelemszerűen igyekszem úgy elosztani, hogy fizikailag is el tudjam különíteni az összegeket. Azaz ha keresek mittudomén, 21.000 Ftot, egy húszas meg egy ezres, akkor a 20 megy tartalékba és az ezres költeni. Persze így nem nehéz sokat félretenni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr755428617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn (törölt) 2013.07.27. 11:25:24

Érdekes, hogy nekem a fizikai forma helyett sokkal jobban bejött, ha az excel táblázatomban látom, hogy mennyi a szabadon elkölthető pénz:)

suisseproject 2013.07.27. 11:33:22

@Ivonn: Hát ezt én is Excelben vezetem, és én is látom, hogy mennyit költhetek :D, mondjuk ezt én szabom meg, attól függően, hogy mikor mennyi kell, de az általános az, amit feljebb írtam.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 12:39:07

Hm, a legtisztább, már annak, aki ismeri az adott ország nyelvét, szerintem a heti/kétheti lakásbérlet. Persze, most magam ellen beszélek ;)
Nyelvtudás hiányában meg a 3-4-5 fős házak, ahol recepciós van (ich ;) ). Normális helyeken általában 60-40 a leadó, vagy 80-100 euró közötti a napi bérlés. Hirdetésestől. Más vendégkör jár egy FKK klubba, pláne egy bárba, és teljesen más egy privát lakásba. Nekem ez utóbbi szimpatikusabb.

Ivonn (törölt) 2013.07.27. 14:35:22

@Hátrányos helyzetű kaviár: nem tudom, mennyire tiszta, hogy mi a magyar helyzetről beszélünk. Kicsit félreérthető a blog címe, mert amikor nyitottuk, épp Svájcba készültünk, de egyébként Magyarországon dolgozunk.

Én egészen jól elvoltam az FKK-kal, nem tudom, lehet, hogy vonzom a normális embereket.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 14:51:18

@Ivonn: Jahogy, kissé tényleg félre. Azt hittem, Svájcban vagytok. Hm, otthon ... nem is tudom, én ha már egyszer külföldön dolgoztam volna, otthon biztos nem tudnék. Folyton az járna a fejemben, hogy otthon annyiért kell bevállalni az órát (12-15e forint), amennyiért kint a 15-20 percet kellett (50-60 euró). Én biztos belediliznék.
Düsseldorfban dolgoztam pár éve szauna-klubban pultosként. Hm, hát eléggé más a vendégkör... Persze, van, aki meg ezt kedveli, és privát lakásban lenne elveszve.

Ivonn (törölt) 2013.07.27. 15:36:42

Viszont mivel Magyarországon tanulunk, nem nagyon tudunk hosszabb távon kint dolgozni:), plusz én a diploma után a szakmámban szeretnék elhelyezkedni.

franciaszeksz · http://alomlany.hu/ 2013.07.30. 14:55:40

Nálam is napi 5000 leadó volt; ebben az a jó, hogy nincs miért sikkasztani a lánynak (igen, megtenné a többségük)

Nathan Drake 2013.07.30. 17:12:59

Mi a fene az az FKK ? szégyen, nem szégyen lövésem sincs.

Ivonn (törölt) 2013.07.30. 22:15:58

@Nathan Drake: olyan klub, ahol a lányok meztelenül vannak.

FranciaLány 2013.08.05. 12:14:25

Sziasztok. Kezdek rákattanni a Blogra. Nagyon tetszik. Csajok, köszönöm, de tényleg. Ha nem haragszotok egy tapasztalat megosztást írok. Nyugat-Magyarországon élek, egy közepes méretű városban. Eddig 3 "főnökös" lakásban dolgoztam. Ebből az első kettő az átlag élmény. De az utolsó kicsit kiábrándított, nem is a főnökből, ő jófej a maga módján. Hanem az egyik "barátnőm" csúnyán belenyúlt a magánéletembe, ami szerintem az egyik legfőbb tabu. Feles leadó volt mindegyik helyen, reklámot az egyik helyen egyáltalán nem csináltak, a másik kettőnél én fizettem, plussz az egyik helyemen a feles mellett még napi x-et le kellett adjak. Az anyagi bukta mellett mégis alapban jól éreztem magam. Egy hónapja magánzó lettem, egyenlőre nincs lakásom, de gyúrok rá. Most házhoz megyek, így kb harmadannyi a hívás, de kicsit nyugisabb, itt főleg a már említett magánéleti belenyúlkálást értem. Persze a fő cél egy kis saját garzon, azt se bánnám ha lenne egy új "barátnőm", akit én választhatok meg. Ha ketten vagyunk az mindkettőnknek kicsit biztonságosabb. Kérlek, szorítsatok, hogy mielőbb elérjem a célom. Minden jótanácsnak örülök, és ha nem tartotok tolakodónak, néha írok is, hogy mizujság errefelé. Puszi. FL

Ivonn (törölt) 2013.08.05. 12:22:17

@FranciaLány: köszönöm, hogy írtál:), mindig érdekel, hogy mások hogy boldogulnak. Ha van kedved írni a tapasztalataidról a blogon, azt is szívesen venném.

Elég durva, amit írsz, ez iszonyú magas leadó:O. Remélem, hogy minél hamarabb összejön a saját lakás. Én tuti, hogy igyekeznék nem egyedül dolgozni, persze, egy csomószor én is egyedül voltam, és soha nem történt semmi, de aggódós vagyok, na, és megijeszt minden sztori. Egyébként amikor egyedül dolgoztam, akkor is kétszobás lakásom volt, úgyhogy igyekeztem úgy tenni, mintha a másik szobában is lenne valaki (= felkapcsolt villany:) ).

FranciaLány 2013.08.05. 19:08:23

Köszi, Ivonn. Tudod jó érzés, hogy írhatunk a dolgokról. Egy kisebb város problémája, hogy egy idő után bezárul a kör, itt annyira "szállodás" szitu nincs, az autós kalandból meg 1 éve kinőttem. :) Már gondoltam rá, hogy heti 2 napra Bp-re megyek, vagy ilyesmi. Legyünk is óvatosak, bocsi srácok, 90%-otok tök rendes, de a maradék 10% erősen gyökér tud lenni. Szívesen írok akár napi rendszerességgel, mert a tapasztalatokból tanulunk, megbeszélhetünk olyat amin esetleg magunkban rágódunk. Nekem most a házhoz menős szakaszomban van pár biztonsági trükköm. A kedvencem egy gyesen lévő barátnőm a "Béla" :) aki az én virtuális "bunkó-riogatóm". :)

Playman123 2013.08.05. 19:25:54

@FranciaLány: A Béla :D Ez jó! Tetszik :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.06. 15:01:50

@FranciaLány: ez tényleg poén:). Miért jönnél BP-re?

FranciaLány 2013.08.06. 16:13:36

Örülök, hogy szimpi az én "Bélám". :) Bp-re részben ismerkedni-haverkodni (Veletek is szívesen egy üdítőre, stb...), kis változatosság, részben a randa anyagiak (itt amíg nixi lakásom elég pangós, mindenkinek az első kérdése, hogy hol tudom fogadni, régi visszajárósaim is ezért hívogatnak, szóval kéne egy kecó, ami a jelenlegi kassza mellett erősen gáz - van egy nyamvadt törlesztőm, rezsi, kaja, hirdetés, "kellékek"). Nem vagyonokat akarok keresni, csak ahogy kikombináltam ha heti 2 nap felmennék Bp-re, akkor 1 hónap alatt simán meglenne a kecó, és ha a bp-i "kalandból" maradna akár csak 2-3 visszajárós, továbbra is felmennék heti 1 napra. Csak hát senki sem szereti a "vándorlányokat", amit megértek, mert bizonytalan tényezők, de ismerem a saját kemény kobakomat, a célomat, így tudom, hogy aki segítene azt nem hagynám cserben. Bocsi, ez nem nyavajgásnak lett szánva, utólag olvasva kicsit hülyén hangzik.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.06. 17:11:04

@FranciaLány: ennyivel magasabbak az árak Bp-n, vagy egyszerűen a vendég több? Egyébként szerintem találnál olyan helyet, ahol megbeszélnéd, hogy csak hétvégén vagy, szerintem a "vándorlányok" semmivel sem bizonytalanabb tényezők, mint akik nem azok.

Mindenesetre azért jobban kijössz így, mint egy leadós hellyel?
(írtam amúgy privát üzenetet)

FranciaLány 2013.08.06. 20:25:58

Vidéken (most egy átlagot írok, vannak +- kirívó esetek) az alap óra 8e körül mozog, ebből adnak le a lányok (annó én is). Ha van lakás (most a feles leadósokat nézem, mert eddig ezt tapasztaltam, a fix-es ritka madár) akkor szorozzátok meg átlag 3mal (hol több-hol kevesebb, megint a saját tapasztalat beszél belőlem), felezzétek el, vonjátok ki belőle a "kellék" árat, hirdetés árat, utazást (én nem, van aki faluról jár be). Most mivel nixi kecóm, így ezerrel lejjebb vittem mindent, de még van aki így is beleköt. Itt nincs kultúrája a többórás tartalmas együttlétnek. Tisztelet a kivételnek, piffpuffdirrdurr van. Most ugyanannyit keresek mint a jobbik leadóson, de nyugisabb. Egyszer voltam fent Pesten, egy pasival, ő homályosított fel az árakról. Így is elvagyok, de ha maradunk az anyagiaknál szeretnék kicsit jobban keresni, valamennyit félretenni. Nem ártana egy pár napos nyaralás, 1000 éve nem voltunk sehol (igen, többes szám, van párom, de ő inkább lelki társam, a biztonságom, nyugalmam és vidámságom szigete - nem exvendég, nem s...., csak egy megértő, kedves, hozzám hasonlóan dilis szerelő). Meg kicsit kiszakadni ebből a körből, új arcokat látni. Bolond vagyok? :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.06. 21:03:15

@FranciaLány: Eddig nem írtál semmi bolondságot, bár folyton emlegeted. Mitől vagy bolond voltaképpen? :)

Érdemes szerencsét próbálnod Budapesten, az a nyolcezer elég kevésnek tűnik (bár nem tudom, hogy állnak az extrák, a budapestit sem tudom, ezer éve csomagár van nálam és nem nagyon egyeztetek másokkal). Nem tudom, van-e veszítenivalód. Ha fotóid vannak, már csak a hirdetésbe kell belefektetned, az nem olyan sok.
Kaptál amúgy privit :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.06. 22:24:52

@FranciaLány: gondolom, saját lakásban meg valamilyen oknál fogva nem tudsz dolgozni. Nem tudom, szóba jöhetne-e, hogy valakivel közösen bérelj egyet. Senki sem megbízható a volt kolléganőid közül, aki szívesen eljönne?

FranciaLány 2013.08.07. 07:09:47

A bolondságom oka, hogy szeretem a "munkám", és a páromat is (ő elfogad és szeret ahogy vagyok). Nem érzem magam lelki sérültnek (egy másik blogon ezt irogatják a lányokról). Sokan nem értik ezt a kettősséget, pedig működik. A lakás-téma meg itt azért cikis, mert 10 lányból 8 "valakié" (és nem mer belevágni), a többiek meg magánzók (ha van lakása akkor nem szívesen "osztozik", ha nincs akkor meg diszkréten el van tünve, mert nem akar "valakihez" tartozni, ha meg próbálok beszélni vele azt hiszi, hogy beszervezem). Ez a dilisségem másik oka, amiért csak a párom büszke. Miután elegem lett a "középkori rendszerből" egyszerűen kalap-kabát (csak pár bugyim maradt ott :)), nem elmenekültem, megmondtam a "főnöknek" a gondjaimat (nem piti dolgokról volt szó), ő meg közölte, hogy akkor el lehet menni, hát éltem a lehetőséggel és nem bántam meg (van akinek a "főnökség" biztonságot ad, egy ideig nekem is adott). Bp-t bepróbálom mindenképp, nemcsak a pénz miatt, hanem az új élmények, haverok miatt. Azt is elhatároztam, ha lesz kecóm, de bérlőtársam fixen nem, akkor segítek a vándorlányoknak (a helyi fórumokon fröcsögnek rájuk, konkurencia harc van, pedig vannak). Tanultam az elmúlt másfél évből, tudom, hogy mit csinálnék másképp. Fotókat most hétvégén csinálunk újakat, ettől az én drágám mindig begerjed. :) Na lépek, vár egy korai "madárkám". Majd még írok.

FranciaLány 2013.08.07. 07:10:59

A bolondságom oka, hogy szeretem a "munkám", és a páromat is (ő elfogad és szeret ahogy vagyok). Nem érzem magam lelki sérültnek (egy másik blogon ezt irogatják a lányokról). Sokan nem értik ezt a kettősséget, pedig működik. A lakás-téma meg itt azért cikis, mert 10 lányból 8 "valakié" (és nem mer belevágni), a többiek meg magánzók (ha van lakása akkor nem szívesen "osztozik", ha nincs akkor meg diszkréten el van tünve, mert nem akar "valakihez" tartozni, ha meg próbálok beszélni vele azt hiszi, hogy beszervezem). Ez a dilisségem másik oka, amiért csak a párom büszke. Miután elegem lett a "középkori rendszerből" egyszerűen kalap-kabát (csak pár bugyim maradt ott :)), nem elmenekültem, megmondtam a "főnöknek" a gondjaimat (nem piti dolgokról volt szó), ő meg közölte, hogy akkor el lehet menni, hát éltem a lehetőséggel és nem bántam meg (van akinek a "főnökség" biztonságot ad, egy ideig nekem is adott). Bp-t bepróbálom mindenképp, nemcsak a pénz miatt, hanem az új élmények, haverok miatt. Azt is elhatároztam, ha lesz kecóm, de bérlőtársam fixen nem, akkor segítek a vándorlányoknak (a helyi fórumokon fröcsögnek rájuk, konkurencia harc van, pedig vannak). Tanultam az elmúlt másfél évből, tudom, hogy mit csinálnék másképp. Fotókat most hétvégén csinálunk újakat, ettől az én drágám mindig begerjed. :) Na lépek, vár egy korai "madárkám". Majd még írok.

FranciaLány 2013.08.07. 07:12:35

Jajj, bocsika, 2szer ment.
süti beállítások módosítása