Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolatok meló közben

Címkék: meló callgirl szexmunka

2013.08.01. 10:33

Gondolkodtam azon, hogy valami feltűnőbb címet adok neki, ha már megint nem vagyok címlapon;), de a szóbe jöhető címeket magamtól kissé idegennek találtam. Sebaj.


Szóval a következő kérdés miatt írom a mostani postot:

mire gondolsz miközben teljesíted a munkaköri leírásod? Tudom,hogy ott kell lenni fejben is nem csak testben,de még is


Nem vagyok benne biztos, hogy meg tudom válaszolni a kérdést, de igyekszem összeszedni a gondolataimat.

Szóval ott kezdődik a dolog, hogy kinyitom az ajtót/megérkezem a szállodába.  Az első gondolatom mindig az, hogy vajon ilyesmire számított-e az illető, hiszen az arcom ugye ki van takarva a hirdetésen, és lehet, hogy egyszerűen a kép is csak jól sikerült. Valahogy mindig olyan érzésem volt, főleg, ha szállodába mentem, hogy az illető valami ilyesmit vár:

Free-shipping-2012-new-lady-satin-peplum-brand-evening-dress-dinner-dress-elegant-woman-dress-UK.jpg

Elegancia tekintetében meg valami ilyesmit: elegant_woman1.jpg


(ezek sem adják át jól, de egyszerűen nem találtam jobb képeket)

Továbbá arról is meg voltam győződve, hogy az egy dolog, hogy a képeimen jól mutatok - meztelen nő beállított pózokban -, de ha valaki meglát ruhában, túl átlagosnak gondol majd. Végülis valahogy soha nem így lett, úgyhogy szép lassan elhittem - mit is? Legalábbis azt, hogy akivel találkozom, az pont valaki olyanra vágyik, mint én ;)


Azóta valahogy máshogy fogom fel a találkozóimat, és ha nevet kéne adnom neki, azt mondanám, udvarias érdeklődőként viselkedem. Vagyis nagyjából úgy, ahogy egy random távoli ismerőssel (pl. iskolatárs) beszélgetek, akinek nem feltétlenül akarom megmutatni, hogy nem vagyok az a nagyon érdeklődő típus. Helyette kérdezek, reagálok. Ha meg rólam van szó, elég közvetlen tudok lenni, bármikor szívesen elmesélem, hogy kezdtem, vagy hogy milyen a hozzáállásom a munkához. Szóval kvázi ismerősként csacsogok (sokszor tényleg csak csacsogok :-/) esetleg annyi különbséggel, hogy mélyebb, intimebb témák merülnek fel már az első találkozónál is.

Amikor szexre kerül a sor? Na, ez függ attól is, hogy nekem mennyire tetszik a szituáció, mennyire kell aktívnak lennem, mennyire érzem nehéznek, hogy kitaláljam, mit szeretne a másik. Elég ritka, hogy kvázi "elvesztem a fejem"-stílusban SZINTE nem is gondolkozom (egy kis részem azért ilyenkor is figyel), ez leginkább arra jellemző, akivel már sokadszor találkozom, és ott sem mindenkire. Aztán van az, amikor mindketten elég aktívak vagyunk, és nagyjából egyet is értek azzal, amit éppen szeretne, szóval megintcsak nem kell sokat gondolkodni, elég reagálni.
(Jobban belegondolva olyan is van, hogy a másik egyáltalán nem aktív, de a hangokból eléggé egyértelmű, hogy amit csinálok vele, az neki nagyon jó, na, ilyenkor igencsak jól érzem magam, kb azt teszem, amihez kedvem van, és neki az jó lesz és kész)
Aztán van az, amikor kvázi mintha rám lenne bízva a dolog. Észrevettem, hogy van egy sablon koreográfiám, ami nagyjából az esetek 80%-ára ráilleszthető, ami egyrészt biztonságot ad, hogy tudom, mit csinálok, másrészt viszont félek, hogy unalmassá válik, úgyhogy igyekszem variálni. Persze közben állandóan morfondírozom, hogy "vajon ő tényleg értékeli, ha néha megszakítom a franciát, hogy valami mást csináljak, vagy inkább csak roppant bosszantó?", amire persze nem kapok választ, de a tapasztalatok alapján vagy nem borzasztó zavaró, amit csinálok, vagy egyszerűen csak szeretkezés-jelleget ad, ami pozitívum. Be kell ismernem, hogy baromira nem tudom, hogy működnek a férfiak, mi az, ami többé-kevésbé közös, és mi az, ami inkább egyénenként változó szokott lenni. Többet kéne kérdezgetnem, de egyelőre leginkább csak a páromat szoktam.

Aztán van az, amikor a másik pontosan tudja, hogy mit akar, és csinálja is, nekem meg a dolog baromira nem tetszik. Pl. túl sokáig franciázok, és már khm, elfáradtam. Na, akkor erősen gondolkozom, hogy "még meddig kell ezt csinálnom, vazzeg?", illetve ha a másik franciázik nekem, és valahogy nagyon el van tévedve, amin az enyhe irányításom sem segít (lehet, hogy jobban kéne irányítanom, de egyrészt ezt még fejlesztenem kéne, másrészt sosem tudom, hogy mennyire igényli ezt a másik, főleg ha pl. egyszer nem kérdezte meg, hogy mégis, nagyjából merre vagy hogyan). Ilyenkor néha azon gondolkozom, hogy felteszem a kérdést tisztázásképp: ezt most azért csinálja, mert neki jó, vagy azért, hogy nekem az legyen? Mert ha az első, nem gondolkozom tovább, ha meg a második, nyugodtan átugorhatjuk ezt a részt, mert nem jó. Persze tudom, hogy ilyesmit nem mond az ember:), csak néha tényleg érdekelne a válasz. Már csak azért is, mert én ugye megpróbálom élvezni a dolgot, mert egyrészt színészkedni nem igazán tudok, másrészt azt hiszem, nem is tudnám csinálni, ha semmi jót nem tudnék találni benne. (Eddig is szerettem minden munkámat élvezhetőbbé tenni, a szórólapozást pl. egy idő után kifejezetten élveztem) De néha nehéz, vagy egyszerűen nem megy, és néha azon kapom magam, hogy kicsit dühös leszek a másikra, hogy mégis hogylehetezennyirebéna? Ez az érzés a szex után elmúlik, és sztori lesz belőle, amin jót lehet röhögni egy baráttal.
Nem tudom, az mennyire érdekes, hogy néha beugrik egy-két "ha hazaértem, vennem kell tejet"-gondolat, mert szerintem ilyesmi a sima szexelés közben is beugrik, meg valószínűleg maszturbálás közben is.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr235437055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 16:37:29

Sajna nem sikerült jó képet találnom a lányról, de ha az ember belenéz a sorozatba, nem átlagos a csaj, objektív szemmel nézve eléggé a topon van. Lehetek közel olyan jól kinéző, de hozzám képest jobban "meg van csinálva", értem ez alatt a tökéletes sminket és frizurát, az alakját kihangsúlyozó és számára előnyös ruhákat, valamint a kvázi tökéletes alakot. Lehet, hogy valaki szerint én ugyanolyan jól nézek ki, de ő (meg ugye a stylistek) a külsejébe több energiát fektetett, ami látszik is rajta. Azt hittem, hogy ez a másik nemnek feltétlenül fontos.

Milyen műhelytitkokra gondolsz?

A huszonéves sráccal kapcsolatban: elviekben nálam ugyan oké a dolog, de én tartanék egy-egy ilyen találkozótól. Nem vagyok az a kimondott "tanár néni"-típus, ráadásul tényleg az van, hogy a zavar miatt igencsak nehezen menne az egymásra hangolódás, és bár persze, nagyjából el tudnám mondogatni, hogy nekem mi jó, de a nem túl oldott hangulat miatt ez inkább oktató-jellegű lenne, mint erotikus, nem hinném, hogy sokkal több tapasztalatot adna, mint egy általános instrukció pl. az orális szexről (egyszer olvastam egyet egy könyvben, és rájöttem, hogy nem nekem speciálisak az igényeim, a nők része tényleg úgy szereti, ahogy én, vagy esetleg az írónők elképzelése egyezik véletlenül az enyémmel. Én meg azt hittem, hogy lehetetlent várok el a pasikról).

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 16:51:18

@Ivonn: Nekem kicsit túl vékony és csontos, meg túl megcsinált. A képek alapján túlságosan távolságtartónak is tűnik. Gondolom van akinek ez kell, de a profilod alapján ők aligha téged hívnak. Ezt meg már tudod persze :)

Amúgy amikor elkezdtem, én is azt hittem, hogy az ilyesmi az igény, mostanság meg a súlyom miatt idegeskedem folyton, mert oké hogy van aki meg a természetesebb lányokat szereti de nem tudom elképzelni hogy olyan is létezik, aki a természetesebb és husisabb lányokra bukik :) De gondolom létezik a csoport, hiszen nem vagyok népszerűtlen és soha nem érzem, hogy amolyan "ló helyett a szamár" kategória lennék.

Attól még le kellene fogyni persze :D

puncogó 2013.08.01. 16:57:24

@noname.blogger: " agyaskodó vagyok, túl egyenes és túl kevéssé titokzatos az ilyesmihez."- ezt elmagyarazhatnad. " halyzetben az az idő rövidsége. Egy első alkalmonál szerintem nem ideális a TP." - mit takar a TP-e, nem hismerek ám ilyen kódokat :-( Hogyan kezeled ezeket a szerelmi ajánlatokat ;-) ?

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 16:57:36

@noname.blogger: persze, hogy már tudom, de hát mi fogalmam volt nekem régebben erről az egészről:). Bááár, ugye a hoteles para sokáig játszott, akkor is, amikor már dolgoztam. Az, hogy valaki tökélets sminkkel, ruhával és alakkal rendelkezik, nem jelenti azt feltétlenül, hogy távolságtartó, szimplán csak úgy gondoltam, hogy egy hoteles lány minimum olyan kedves, mint én, csak még sokkal jobban is néz ki - na és persze sokkal többet is kér óránként. Most már abban sem vagyok biztos, hogy egy-egy drágább szolgáltató tényleg annyival jobb.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 17:05:25

@Ivonn: Akkor félreértettem, azt hittem hogy ezek most is a fejedben járnak. A kérdés alapból jelenidejű volt.

Mel nem csak a ruhái miatt tűnik távolságtartónak, rákerestem az egyéb képeire és az azokon szereplő gesztusai alapján ítéltem. Persze tévedhetek, nem néztem a sorozatot.

Mostanság én a luxusescortok magasabbrendűségét kérdőjelezem meg, de nagyon. Basszus egyetlenegyet látnék csak, aki (amellett hogy sokszorosát kéri) legalább kétszer olyan jó, mint én.
Múltkor találkoztam egy pasival, magyarral, aki escortot kért egy lánytól és több mint kétszeresét fizette neki, mint amennyit én kérnék. És a csaj borzalmas volt, amolyan igazi drogoskurva, az ágyban kelletlen, ágyon kívül közönyös, csak a kokain élteti. És valamiért nem találkozok olyan élménybeszámolóval, amelyik azt mondaná, hogy igen, kifizettem egy vagyont a csajnak, de az olyan is volt..

puncogó 2013.08.01. 17:11:06

@Ivonn: úgy gondolom majdnem onertekelesi problémákkal kuzdesz. Mivel SAJNOS nem ismerem a vilagotok nem tudom a helyes kérdéseket a muhelytitkokrol. "nem hinném, hogy sokkal több tapasztalatot adna, mint egy általános instrukció pl. " - azért gyakorlattal szemleltetve jobban tanul a diák." hogy nem nekem speciálisak az igényeim, a nők része tényleg úgy szereti, ahogy én" -gondolom majdnem világos a kérdés, Te hogy szereted?

puncogó 2013.08.01. 17:13:56

Nehogy elkezdjetek a kövér vagyok vagy a fenekem és nem vagyok elég szép,csábító hülyeséget :-)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 17:15:32

@puncogó: TP= time pressure, bocsánat.Én is utálom, ha valaki számomra érthetetlen rövidítéseket használ :) Klasszikus kurvázós szakkifejezés, negatív jelentéssel, amikor a csaj folyton látványosan az óráját nézi és halálpontosan betartja az időt.

Arról próbáltam írni, hogy nem operálok azzal az illúzióval, hogy párkapcsolatra is esély lenne nálam, és azzal sem, hogy romantikus érzelmeim vannak az illető irányában. Ehelyett barátkozni próbálok. Ajánlatokat nem kapok, mert nem alakul ki olyan helyzet, hogy valaki értelmét érezné az effélének. Amúgy sem jövök ki jól az érzelmes srácokkal, sem munkábabn, sem magánéletben. Érdektelen is, furcsa is, viszonozni sem tudom. Annyi érdekes témát lehet találni az ilyesmi helyett :)

Oké, ez itt a reklám helye, ez vagyok:
monica.iwstudio.hu/

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 17:22:58

@puncogó: Ezt inkább poénból csinálom, amúgy a fő hisztim inkább az hogy nem vagyok elég okos :) Gondolkodás nélkül bevállalnék egy olyan konverziót hogy + 40 kiló, + 20 IQ :D, a súlyt le lehet adni, ha zavar.

Egyébként nagy a fenekem de ezt már dicsérték páran, pl férjem, szóval nincs különösebb bajom vele. A hasamat még nem dicsérték szóval a szakmai előmenetelem szempontjából hasznos lenne valahogy eltüntetni :D

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 17:33:29

@noname.blogger: nem feltétlenül kell kétszer olyan jónak lennie, de az én elvárásaim szerint legyen legalább annyira odaadó, mint én, csak kicsit legyen érzékenyebb a másik igényeire (ebben én nem vagyok olyan jó), valamint nézzen ki egy fokkal jobban nálam. A luxusprosti lényege valamennyire szerintem ugyanúgy státusz, mint a Louis Vuitton táskáknál.

A miénkhez képest kétszer akkora ár, ha az illető külföldiekkel találkozik, nem jelent még luxuskategóriát, csak azt, hogy az illető tudja, hogy a külföldi vendégek nagy része számára még az is átlagos. Mármint nyilván mi is tudjuk:), csak nincs kétféle árképzésünk.

@puncogó: a külsőmet tekintve talán alacsonyabb az önbizalmam, mint kéne, de alapvetően jó alakú és szép arcú lánynak látom magam, csak egyszerűen van nálam jobb, ráadásul én nem tudok túl jól sminkelni sem, nem hordok kiegészítőket, és még a hajam is folyton kócos:D.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 17:58:54

@Ivonn: Azt próbáltam mondani, hogy ha az ár sokszoros (pl 5x), a minőség is legyen legalább kétszeres. A Louis Vuitton táskák sem csak a címke miatt jobbak mint a 3000 Ft-os darabok, nem? Pláne ha valaki luxus escortnak hirdeti magát. Egy ilyenn legyen sokkal szebb nálam, legalább olyan jó az ágyban, legyenek jobb szociális skilljei, tudjon szinte bárki igényeihez alkalmazkodni, legyen jó társasági viselkedése a legtöbb szinten. Ilyesmi. És akivel találkozik, arra gyakoroljon hubazmeg hatást :)

Én azt hittem sokáig, hogy az ilyenek léteznek, de most már kételkedem.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 18:06:51

@noname.blogger: valahogy nehezen képzelem el, hogy van nálunk kétszer jobb:D, nem azért, mert nagyképű vagyok, csak az olyan soknak tűnik:). De igen, persze, a Louis Vuitton táska nyilván nem csak jól néz ki meg státusz, de tuti, hogy nem kétszer jobb, mint az én nem túl olcsó, de nem is drága H&M-es táskám.

Biztos vagyok benne, hogy léteznek, de messze kevesebb, mint ahányan így hirdetik magukat. Kár, hogy a magas áras szolgáltatókról nem tudom, hol lehetne beszámolót olvasni.

puncogó 2013.08.01. 18:10:55

@noname.blogger: mi az,hogy nem jössz ki az értelmes sracokkal ? A felnotasolkal kijossz :-) :-) ? Sajna csak a szövegét tudta megnézni a képet(eket ) nem, gyenge itt a net a telefonon:-( .

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 18:12:18

@puncogó: Nézd erősebben azt a szöveget: azt írtam, "érzelmes". Z-vel :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 18:21:33

@Ivonn: Igen, ilyen beszámolót én is értékelnék :)

Nekem tutira vannak hibáim. Pl nem jövök ki jól bármilyen típusú pasival, nem vágom az etikettet, nem vágom a divatot tehát nem lehet velem felvágni, nem tudok járni magassarkúban hosszabb távon, nem vagyok gyönyörű, megcsinálva sem, nem jó bárhogy a szex és nem is tudom szimulálni, hogy jó. Túl sok alvásra van szükségem ami folyton probléma a többnapos randiknál, mert kialvatlan vagyok és ingerült. Az ilyeneknél szükségem van privát időre, a plusz alváson kívül is. Az egész napos pörgés végtelenül kimerít ami nem segít a szolgáltatás minőségén, márpedig sokan azt szeretik, pl a marokkói kiruccanásom ilyen lett volna. Nem tudok valakit kisziolgálni az ágyban úgy hogy a partner passzív és nekem kell kitalálnom hogy mit szeret és nem tudok irányítani sem úgy, mintha szenvedélyesen akarnám. Ez is igény szokott lenni. Nem tudok ezen kívül felületesen csevegni, mindig makulátlanul tartani a megjelenésem részleteit és nőies lenni bármilyen helyzetben.

Hm, kb ennyi :) Ezek a személyiségem részei, nem hibák, de alkalmatlanná tesznek arra, hogy luxuxescortnak nevezzem magam. És aki ezeket mind tudja az simán lehet kétszer jobb, mint én :)

puncogó 2013.08.01. 18:21:43

@Ivonn: beszámolok-on van 1 hirdető ott 50 forint az alkalom, de szerintem tudjátok kiről beszélek. Keresehetnel egy hozzád igen csak hasonló kinézetű lanyrol képet megosztasra, nekem és a többi olvasónak. Ja mindig is megbolondultam a kocos csajokert ;-) ;-)

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 18:32:04

@noname.blogger: úristen, így felsorolva tényleg elég sok fícsörnek tűnik:D. Viszont ebből egy pár rám viszont igaz, akkor nálam mégse jön be a kétszeres szabály:D (igaz, pár dologban meg te vagy inkább a megfelelőbb).

@puncogó: hát ez egy elég nehéz dolog, tekintve, hogy a legtöbb lánynak a besziken tényleg baromi jók a képei. Szóval szerintem kb bármelyik lány olyan, mint én, aki középmagas, inkább vékonyabb fajta, de nem a sovány felé tendálva.

Most kapásból beütöttem a kersőbe, hogy lányokat keresek 170-175 cm között, vékony testalkattal, és megnéztem a nem teljesen profi képeket. Szóval kb ilyen lehetek:

www.beszamolok.com/lap/szexpartner/index.php?lid=204958&htelefon=+36-70-591-7820&nev=Rita

www.beszamolok.com/lap/szexpartner/index.php?lid=191278&htelefon=+36-70-219-9209&nev=Kinga

Hangsúlyozom, nem pontos alakot tekintve, de mondjuk kategóriában.
(egyébként inkább az első, a másodikat csak azért szúrtam be, mert tökre tetszik egy-kettő a "fekete-fehér" képei közül)

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 18:33:20

@puncogó: Kelemen Annára gondolsz? Nekem leírás alapján átlagos szolgáltatónak tűnik, de a neve nagyon megdobja. Néha azon gondolkozom, hogy ha pasi lennék, tuti, hogy én is meglátogatnám, mert baromira kíváncsi lennék.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 19:24:59

@noname.blogger: nézem, van egy pár dolog, amit sosem tudnék produkálni, pl. el tudom játszani ugyan, hogy minden helyzetben borzasztóan érdekelnek a másik igényei, de baromira nem élvezném. ráadásul belehalnék ebbe a szabályba hosszú távon: "You do not always need to have the last word."

De ha valaki biztosítana megfelelő öltözékeket és időt, valamint csinálhatnám mindezt más országban, vagy legalább más városban, kipróbálnám, hogy le tudnám-e győzni a korlátaimat.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 19:28:24

Egyébként szerintem erről az oldalról írt egy közös ismerősünk, és ha ez az, akkor a reménybeli ügyfeleknek már azért fizetniük kell, hogy egyáltalán lássák a lányokat, ráadásul először csak szimplán találkoznak, és utána dönti el a lány, hogy együtt akar-e lenni az illetővel. Szóval nehéz elképzelni, hogy megy az üzlet nekik.

puncogó 2013.08.01. 19:35:40

@Ivonn: nem tudom megnézni a linket itt sajna,de nem sokára igen. Annacskat ? Hagyjad már, sokkal jobbat tudok, Jasmin több is van az oldalon, de az ő bemutatkozó szövege a leghosszabb. Nem mindig aktív a hirdetése. Na igyekszem, hogy megnezhessem az altetegoid ;-).

puncogó 2013.08.01. 19:40:54

@noname.blogger: nem kell csufolodni, mert elnéztem egy betűt. A ferjes temadrol felvilágosíthatnal. Gyerkoc ????? Sietek megnézni a kepeiden azt problémás pocakot XD .

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 19:46:46

@puncogó: Nem kell, de jól esik :)

Miről világosítsalak fel konkrétan? Gyerek nincs.

A problémás pocakot igyekeztem behúzni és jó szögből fotózni :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 19:51:44

@Ivonn: Szerintem ő a www.texasgoldengirl.com/ blog írójáról bszélt. Legalábbis a közös német ismerősünkkel biztosan beszélgettem erről :)
De az is nyilvánvaló, hogy ezt csak azért írja a lány, mert az USA-ban nem legális a prostitúció, nem írhatja, hogy szexért kér pénzt.

Escortkodás: nekem a külsőm hibádzik némileg, de én is szívesen eljátszanék a dologgal. Voltaképpen szerintem a skillek egy része tanulható, el tudnék képzelni egy ilyen képzést.
Régebben kimondottan komolyan vettem, hogy a vendégeimnek ápolgassam az egóját, gyakoroltam az utolsó szavas skillt is :)

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 19:56:38

@noname.blogger: nemnemnem, ezt egy korábban blogoló közös ismerősünk mesélte, és escortoldalról szólt:).

@puncogó: megnéztem, jól néz ki a hölgy, az ára az enyémnek majdnem a háromszorosa, amihez nehezen tudom elképzelni, hogy annyival jobb*, de látva, hogy mennyi beszámolója van, lehet, hogy érdemes lenne kipróbálni az áremelést, hihi:) (mármint nem 50-re, csak egy picikével)

*bár a külseje jobb, és közvetlenebnek is tűnik, mint én

puncogó 2013.08.01. 20:37:23

@noname.blogger: na szóval a képek, az esti habcsókokat el kéne hagyni, de különösebb problémát nem láttok :) Férj:mióta-meddig, tudja mit csinálsz? stb. Mikorra van betervezve a gyerkőc?

puncogó 2013.08.01. 20:47:21

@Ivonn: nem gondolnám,hogy közvetlenebb lenne,mint Te (bár mindig élsumákolód a kérdéseim egy részét). :( Bemutatkozása egy brossúra,ilyennek kell lenni,hogy működjön. Gazdasági válság van,nem szabad emelni, illetve gyűjtöm a forintokat (gyenge tanuló voltam mindig is és gyorsan fejtettem a megtanultakat,tehát komoly korrepetálásra lesz szükség) Rád és Monicára(könnyebb esett,mert felfedte magát :) ) a probléma kegyeddel lesz a kevés infó miatt "170-175 cm között, vékony testalkattal" elég nagy a választék.

puncogó 2013.08.01. 21:05:16

@Ivonn: szerintem megfelelő kép: nembaba.com/like/1841 vagy www.agence-elegance.ch/pages/default.asp inkább ő, még több azonosság is felfedezhető köztetek.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 21:20:45

@puncogó: a második képet nem látom, az első mire példa?

puncogó 2013.08.01. 21:44:17

@Ivonn: a második kép újra:www.agence-elegance.ch/pages/default.asp Margot/Genevé árak is vannak. Példa elegancia tekintetében amit cserélgetsz felül képet. Magasságotok már egyezi is,többet nem tudok sajnos,mert sumákolsz :) .

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 21:58:06

@puncogó: Habcsók ?
Amennyit dolgoztam a képeken remélem is, hogy nincs velük probléma.

Férj: lassan 10 éve együtt, valamivel rövidebb ideje férj, remélhetőleg véglegesen. Persze hogy tudja, együtt lakunk és otthon dolgozok. Gyerkőc majd egyszer, nem tudom, ez miért annyira téma, szerintem marhára nem tartozik ide, mindegy. Bőven van még dolgom előtte, karrier vonalon, szóval mondjuk 6 év minimum.

puncogó 2013.08.01. 22:04:28

@noname.blogger: Habcsók! Nem tudom mit szoktál nassolni vacsora után.:) Az tartozik ide amit leírsz. Kérdeztem válaszoltál, volt példa rá hogy kikerülted a kérdést :)

puncogó 2013.08.01. 22:09:41

Segédeszközökkel milyen kapcsolatban vagytok? Nem konyha segédeszközökre gondoltam, habverő és társai!!!!! (pl. ha kifejezetten kéri a partner) Mekkora a repertoár belőle otthon? Mi az amit igen, mi az ami teljesen kizárva?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.01. 22:16:48

@puncogó: Továbbra sem értem a habcsókot de mindegy.
Ha szerinted kikerülök egy kérdést az esélyesen félreértés miatt van, ilyenkor érdemes pontosítani.

Segédeszközökkel munka tekintetében semilyen kapcsolatban nem vagyok, nem szerepel ilyesmi. Esetleg pasinak vibrátor, ha ragaszkodik hozzá.
Ennek semmi köze az otthoni készlethez, ott szerepelnek alapdolgok plusz némi BDSM-felszerelés, de az már magánélet.

puncogó 2013.08.01. 22:25:22

@noname.blogger: habcsók= popsi és pocak kerekítő, remélem most elég jól körbeírtam.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 22:25:40

Még mindig nem értem a képeket, főleg az ügynökségest. Szerintem már kiderült, hogy nem 800-1000 frankos órabérekkel dolgozom, meg amúgy Magyarországon - igaz, a blog címe félreérthető, majd megkérem az admint, hogy változtasson.

Segédeszközök: detto, magánéletben van egypár, munka közben nem nagyon, de nem is kérte tőlem senki. Ja, de, kétszer használtunk vibrátort, egyszer egy vendég elővette az övét, egyszer meg kérésre én a sajátomat.
Ezen kívül egyszer kötöztem ki valakit, és több eszközről nem is tudnék beszámolni.
Ja, de, egyszer valaki használta saját magán a saját segédeszközét, és én asszisztáltam, az számít?:)

puncogó 2013.08.01. 22:26:32

Volt már olyan,hogy 1 ismerősötökkel hozott össze a sors? Mi volt a reakciótok,illetve mi lenne?

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 22:26:56

Ja, én most már értem a habcsókot:) Azt jelenti, hogy a pici felesleg az esti nassolásnak köszönhető:)

Ezt most inkább magamra veszem, sajnos én nassolok mostanában esténként, meg is látszik, sajna.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 22:30:48

@puncogó: nem, de nem is túl valószínű, hacsak nem valamelyik volt vagy jelenlegi sulistársammal futnék össze, esetleg egy tanárral. Utóbbitól nem félek, az én arcomra nem szoktak emlékezni:), az előbbi szintén valószínűtlen, nem nagyon vannak fiatal vendégeim (vagy nem írnak nekem, vagy elakadnak a stílusteszten, nem tudom). Az ezen kívüli férfiismerőseimet meg nagyrészt a melón keresztül ismertem meg, szóval nem futnék velük össze csak úgy:)

Esetleg nem tudom, szomszéd jöhet szóba, vagy innen-onnan egy idősebb ismerős. Nem tudom, gondolom dumálnánk egy jót a melóról (tuti lenne egy csomó kérdése), de nem szexelnénk, számomra fura lenne.

puncogó 2013.08.01. 22:31:13

@Ivonn: csak érdekesség ként mutattam,nem kell mindenben értelmet keresni. "Ja, de, egyszer valaki használta saját magán a saját segédeszközét, és én asszisztáltam, az számít?:) -hát hogyne csak nem biztos hogy szeretném olvasni miként:) hihetetlen micsoda emberek vannak :( Vibri milyen: kicsi-nagy,hajlított-egyenes,sima-rücskös?

puncogó 2013.08.01. 22:36:09

@Ivonn: "Utóbbitól nem félek, az én arcomra nem szoktak emlékezni:)"- ez milyen duma már????? :)

puncogó 2013.08.01. 22:45:56

Hová szeretitek ha élveznek a vendégek(gondolom van ilyen opció) cicire,hasra,arca testnyílásra? Borostával mennyire zavar ha kényeztetnek? Mekkora az méret amit még beengedtek a combok közzé?

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 22:51:45

@puncogó: Milyenek? Olyanok, akik szeretik az anális izgatást? Ez elég sok férfira igaz:).

Tényleg nem emlékeznek a tanárok az arcomra, nem nagyon szólalok meg az órákon.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 22:52:59

@puncogó: nekem teljesen mindegy, arcra élvezési opció amúgy nincs. a borosta elég fájdalmas tud lenni, de gondolom, nem én vagyok az első, aki ezt mondja. Túl nagy mérettel még nem találkoztam.

puncogó 2013.08.01. 23:09:03

@Ivonn: na,ezt a férfi analis témát itt fejezd be. Vacsora közben vagyok. Esetleg ha úgy nézzük,hogy a férfi izgatja a nő anuszat az meg elmegy. Nem tom hová fajul ez a vilagotok? Most ilyenek vannak mi lesz 10 év múlva. Én sem szóltam az iskolában sokat, sőt meg lapitottam is,de mindig eszükbe jutottam és szereptettek. És arány kérdés: mekkoratol nagy a kukac :-) ?

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 23:12:51

@puncogó: nem tudom, miért más a két dolog. Értem én, hogy a férfi oldal számodra undorító, a női meg nem az, de kb ugyanannyira számít normálisnak mind a kettő, emberek szeretik, senki sincs rákényszerítve, hogy csinálja, pont.

Fogalmam sincs, mekkorától nagy, sosem mértem le.

puncogó 2013.08.01. 23:25:48

@Ivonn: nagyon más, ég és föld a kettő legalábbis számomra. Ezek szerint maradi vagyok. Azon gondolkoztam,hogy holnap atnezem a beszamolok oldalt melyik lehet a kis Ivonn. Végül is csak aszem 107 személyre szűkült a lehetőség, hogy súgta a lehetőség magassagoddsal. ;-)

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 23:28:30

@puncogó: kissé diszkriminatív vagy, az tény:). őszintén szólva fogalmam sincs, miért lenne különböző a két dolog.
Egyébként senki sem mondta, hogy 170-175 között vagyok, csak azt, hogy ilyen magasságúakra kerestem rá:)

puncogó 2013.08.01. 23:44:41

@Ivonn: nem tudom miből vontad le ezt a diszkrimináció kijelentést? Olyan helyre nem dugunk be "botot" ahol elől már van egy. Vodornek is csak egy füle van és tökéletesen működik így, nem kell bonyolítani . " Most kapásból beütöttem a kersőbe, hogy lányokat keresek 170-175 cm között, vékony testalkattal, és megnéztem a nem teljesen profi képeket. Szóval kb ilyen lehetek:"- most megfogtalak kedves Ivonn. ;-) nehéz volna ki magyarázni, de akár szukithetned is kört.

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 23:47:07

@puncogó: ne haragudj, úgy tűnt, mintha a kifejezett ellenérzésed csak a férfiakra vonatkozna, ami kissé diszkriminatív lett volna:) (természetesen nem az, ha téged undorít a gondolat férfiakkal, hanem az, ha azt mondtad volna, hogy nőknek oké, férfiaknak nem)

Tudom, hogy mit írtam. hogy 170-175 centis lányokat kerestem, de ez attól még nem jelenti azt, hogy én is ilyen magas vagyok:D

puncogó 2013.08.01. 23:57:20

@Ivonn: nőknek oké férfiaknak nem ezt jól látod nagyon. Pontosan így akartam leírni csak mi ebben a negatív megkülönböztetés? Nagyon gyenge magyarázat a centiméteres :-P .Ivonn milyen magas vagy valójában, milyen színű a mondogatták kocos haja??????? :-O

puncogó 2013.08.01. 23:59:18

Hihetetlen miket félre irkal a telefonom elnézést .

Ivonn (törölt) 2013.08.01. 23:59:56

Akkor viszont tényleg nem értem. Ennyi erővel bármilyen szabályt ki lehetne találni, pl. "olyan helyre nem dugunk be, akiknél lehet máshova is", és akkor tetszőlegesen ki lehet zárni vagy csak a nőket, vagy mindkét nemet, csak éppen ennek se lenne sok értelme.

puncogó 2013.08.02. 00:12:30

@Ivonn: csak olyan helyre dugunk be ahol lehet máshová is nem csak egy helyre. Már ki is zártam az egyik nemet. Nagyon maradnék veled, de korán lesz ébresztő sajna. Köszönöm a tegnapot és ma itt is. Remélem holnap.

puncogó 2013.08.02. 00:18:32

Lényeg megint lemaradt mielőtt elsumakolod . Adós vagy a valódi magassagoddal, hajszineddel ;-) .

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 01:17:42

Micsoda perverzió!
A szórólapozást élvezni...

Ivonn (törölt) 2013.08.02. 09:39:16

@agresszív kismalac: miért, nincs vele semmi baj. Mondjuk főleg akkor nem unalmas, ha ketten osztogatnak.

@puncogó: miért mondanám meg?

puncogó 2013.08.02. 09:51:49

@Ivonn: miért nem???????? Szeretsz játszani nem? Óriási marad még így is a lehetőségeke száma,ha csak morzsákat dobsz nekem. :)"Na persze mindig ez van: aggódom, hogy nem kapok levelet..." -azt gondoltam főleg telefonon keresnek az ügyfeleid,nem levélben.

Ivonn (törölt) 2013.08.02. 09:53:57

@puncogó: nem, nem szeretek játszani:).

Mivel nem tudom felvenni a telefont szinte soha, ezért szinte sosem használtam a melótelefonomat, sokkal egyszerűbb e-mailben megbeszélni a dolgokat egy pár nappal korábban.

puncogó 2013.08.02. 10:10:08

@Ivonn: minden nő szeret játszani,mondjuk Te nem vagy átlagos(ennek örülök is).Összefoglalva:kócos,néha nyűgös,nem játszadozós,állításod szerint átlagos testalkat, felejthető arc, mostanában kerekedő test az esti nasi miatt,férfi análban asszisztáló(megyek megmosom a kezem,hogy ilyenek írok),arcra élvezést nem engedő, kezdő fiút vállaló,de nem tanárnéni beállítottságú,inkább kényelmesebb ruhákat viselő, szexin táncolni nem tudó 20-30 közötti nő vagy. Azért ezek még a nemzetbiztonságnak fel adnák a leckét, ha keresnének. Semmi kis apróságot sem ejtettél még el. :(

Ivonn (törölt) 2013.08.02. 10:33:05

Azért ez se kevés:O. Nem, nem szeret minden nő játszani, legfeljebb azok, akiket te ismersz, illetve gondolom, ezt feltételezed mindegyikről. Azon kívül, ha már játék, minden EMBER szeret játszani, elvileg. Viszont nem mindegy, hogy milyen játék, én speciel az utánam való nyomozást baromira nem érzem annak.

puncogó 2013.08.02. 10:45:28

@Ivonn: nem kevés ez az biztos,de nem is sok. Embert-t miért emelted ki ennyire? Nem feltételezem mindegyikről csak mindenkiben van rá hajlam,persze ehhez szituáció is kell,hogy előkerüljön. "én speciel az utánam való nyomozást baromira nem érzem annak." -nem nyomoztam utánad csak összegyűjtöttem emlékeim alapján azt amit elárultál eddig.Sajnálom ha ennek érezed.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 10:45:48

A legtöbb válaszra Ivonn +1. Az anális izgatásosra is, a diszkriminatívnak nézésre is.
Méretügyben mondjuk 17+ a nagy, túl naggyal még nem találkoztam.

Telefonos megkeresés ugyanaz, azért is mert aki e-mailben jelentkezik az általában több nappal előre akarja megbeszélni a dolgokat, nincs olyan, hogy fél óra múlva már itt lenne és az nekem jó. Minél előbb tudom a programomat, annál jobb. Plusz úgy könnyebb megadni az adatokat, nem lehet rosszul felírni, elveszíteni, ilyesmi.Az e-mailes jelentkezők megbízhatóbbak is.

"minden nő szeret játszani"
Mindig az ilyenektől kapok sikítófrászt. Minden férfi egy általánosítgató hülye*

*kivéve akiket nem puncogónak hívnak.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 10:48:53

@puncogó: "Embert-t miért emelted ki ennyire? " Mert nem csak a nők szeretnek játszani, utálja és én is utálom ha a nemünk alapján próbál valaki általánosítani.

Nem tudom, ő fogalmazna-e ennyire erősen, de majd korrigál.

puncogó 2013.08.02. 10:55:28

@noname.blogger: a méret: :) elmagyarázod nekem, hogyan létezik a mai lányok itt gondolok 16-30-as korosztályra (bar lehet 30 felett is ) kimondottan keresik a "nagy" méretet, ami 20 feletti. Ezt beszélgetések során tudtam meg. Lehet szeretjük beskatulyázni a dolgokat, és pont ezért keressük a különlegességeket a nőben, akivel majd családot alapítanánk. "kivéve akiket nem puncogónak hívnak. " -a nem szócskát elkellet volna hagynod ha jól gondolom. :)

puncogó 2013.08.02. 11:10:53

hoppá! Most nézem,hogy megint általánosításnak tűnhet az írásom,de másképpen nem tudom megosztani a kutatásom eredményét.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 12:02:43

A nagy méret gyakran hatásosabb az ágyban :) Bár nem keresem kimondottan. Nem csak ezen múlnak a dolgok.

Egyébként nem vagyok szakértője a "mai lányok"nak, lánybarátaim nincsenek, Ivonnt kivéve. Én inkább a pasikról tudnék felvilágosítást adni :)

puncogó 2013.08.02. 12:35:47

@noname.blogger: érdekesnek találom,hogy nincsenek barátnőid!Gondoltam jóban vagyok Ivonnal,de azt nem,hogy ez baráti szintre emelkedett.:) (hátha még egyszer együtt is vállaltok ügyfelet) :)
"Én inkább a pasikról tudnék felvilágosítást adni :)"-várom soraid!!!!!
Vissza térve a nagy méretere(csak vesszőparipám ez) mi van akkor a kisebbekkel??????????? "Nem csak ezen múlnak a dolgok"- többet várok el Tőled és kis Barátnédtól annál,hogy idebiggyeszted a szokásos közhelyeket.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 14:26:30

@puncogó: Nem tudom, hogy Ivonnal minek lehetne definiálni a kapcsolatunkat. Lehet, hogy csak jóban vagyunk.
Volt olyan ügyfelünk, akihez ketten mentünk. Őt már régóta ismertük mind a ketten.

"várom soraid!!!!!" Egyszer már írtam blogot, éveken át frissítettem rendszeresen. Pasikról is nagyon sokat írtam. Sajnos a blogszolgáltatóval valami történt, nem tudom, mi, viszont attól még nem szeretném újraírni az egészet. Ha sikerül megszereznem a régi írásaimat, egyszer csinálok belőle egy új blogot.

"többet várok el Tőled és kis Barátnédtól annál,hogy idebiggyeszted a szokásos közhelyeket. "

Nincs kedvem erről írni. Elvárhatsz tőlem amit akarsz, de ha erotikus sztorikat vársz, vagy mesélést a saját szexuálisn igényeimről, akkor csalódni fogsz.

puncogó 2013.08.02. 14:50:44

@noname.blogger: az eletetekrol várom a "meselest" ,mint ahogyan Ivonn ezt fel is kínálta egyik írásában. Azért valamicske infot adhatnal erről a közös kalandotokrol( mi zajlik le benneteket, mit érezték mikor látjátok a másikat kejmamor között) stb. Nem kellenek a történetek csak általánosságban ha kerhetem . ;-) Nem vártam el semmit,meg egyikotoktol sem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 18:01:44

@noname.blogger: Ti a közös hobbitokból kifolyólag ismeritek egymást Ivonnal?
Ha nem vagyok Windischgrätz.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 18:15:22

@puncogó:
"Nem vártam el semmit,meg egyikotoktol sem. "

"...többet várok el Tőled és kis Barátnédtól..."

Közös kaland, hátööö..

"mit érezték mikor látjátok a másikat kejmamor között"

Honnan veszed, hogy kéjmámor volt?
Nekem az ő jelenléte az ágyban nagyon zavarbaejtő volt, így nem tudtam beleélni magam abba amit csinálok. Maradt a szolgáltatás, ami egyébként pozitív. Mindketten próbáltunk foglalkozni a pasival (amúgy BDSM jellege volt, a pasi volt a dom), meg ő is velünk, közben időnként összevigyorogtunk, zavarban, én egyszer azzal szórakoztam hogy megpróbáltam kiszabadítani magam a kikötözésből, meglehetős sikerrel, amivel jól zavarba hoztam a pasit. Utána tartózkodtam a hasonló próbálkozásoktól, nem akartam tönkretenni a játékát. Összességében az ilyesmi jobban megy kettesben, vagy ha pasi a harmadik, vagy ha részeg vagyok, vagy ha a harmadik csaj legalább nincs zavarban úgy mint én.

Mivel a találkozó majdnem egésznapos volt, nem csak ez volt benne (hármas amúgy is csak egyszer volt, amúgy két külön szoba egy kibérelt nyaralóban), a hangulat egyébként jó volt, családias :) Bár ha jól tudom, Ivonnak nem jött be annyira. Érdekes módon én egyáltalán nem látom rajta az ilyesmit. Máskülönben nem volt különösebben egzotikus émény, három ember akik mindenféle irányokban jól jönnek ki egymással és kedvelik egymást. Találtunk közös témát, kajáltunk együtt, olyasmikről is beszéltünk mint pl itt a blogon, meg valamennyi személyes, akár család, akár szexuális élet, vagy kivel mi történt témák..

Nem tudom, ezen kívül pontosan miről beszéljek, kérdezz konkrétabban, pls.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 18:20:18

@agresszív kismalac: Közös munkából kifolyólag, közös hobbi nem sok van, őt nem érdeklik sem a hüllők, sem a programozás :) Egyébként én onnan ismerem, hogy elkezdtem olvasni a blogját, egy másikat. Utána személyesen úgy találkoztunk hogy valaki hívott dolgozni mind a kettőnket, bár engem csak amolyan társalgónő vagy mi jelleggel. Utána meg egy darabig lakótársak voltunk, most meg időnként nálam randizik pasikkal, mert amúgy neki nincs saját helye most éppen.

puncogó 2013.08.02. 18:42:13

@noname.blogger: " többet várok el Tőled és kis Barátnédtól..." csak kiragadtad, a szoveg kormyezete teszi mássá :-P .
" vagy ha pasi a harmadik,"- itt elvesztettem a fonalat rendesen.
Gondolom ezt a kérdést azért vartad, nem hiszem, hogy lenne aki kihagyna ;-) szóval : egymással is foglalkoztatok ???? (itt a cicisekre gondolok) A három lány felállás volt már? Köszönöm ,hogy megosztottad eme kslandotokat. Ivonn ról a szendebb kis vissza húzódó leányzó kép alakult ki bennem, de bebuktam rendesen látom:-). Csak a szóvivője leszel, mont említettem is. :-D

puncogó 2013.08.02. 18:47:54

@noname.blogger: a bejegyzés címet tekintve nem irtad le meg, hogy Te Mire gondolsz meló közben !!!!!!

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 19:43:12

@puncogó:
"csak kiragadtad, a szoveg kormyezete teszi mássá :-P ." Számomra nem tette mássá, azért reagáltam így.

Nem foglalkoztunk egymással. Azt hittem, ez egyenes volt. Dolgozni voltunk, egyikünk sem a pornóelőadásos fajta.
Nem volt három lány, nem is lesz, nem tudom, mi a fenét kezdenék egy másik lánnyal, egyel sem, nemhogy kettővel. Miért, te talán voltál már két másik pasival egyszerre? Zavar a kérdés? Akkor talán átérzed...

Ivonn személyétől jöttem zavarba: mert ő is zavarban volt és mert heteroszexuális vagyok. Mondjuk 95%ban. Ha ittam volna és ő nem lett volna zavarban akkor esetleg én sem. De mivel heteró vagyok, nálam valószínűleg jobban működött volna, ha a harmadik fél egy pasi, nem Ivonn. Akkor nyilván foglalkoztam is volna mindkét partneremmel. Így, hogy hárman voltunk de én és a másik lány igyekeztünk lehetőleg hozzá sem érni a egymáshoz (illetve nem odanézni amikor a másik csinált valamit), eléggé idétlen volt a helyzet.

"Ivonn ról a szendebb kis vissza húzódó leányzó kép alakult ki bennem"

Ivonnak is és nekem is eléggé extrém képünk van a kielégítő szexuális életről, viszont mindketten introvertált típusok vagyunk, ami messziről látszódhat szendének vagy visszahúzódónak.

"a bejegyzés címet tekintve nem irtad le meg, hogy Te Mire gondolsz meló közben !!!!!! "

A kérdés eredeti helyén már válaszoltam: semmi különöset, ha nem vagyok ott teljesen, pont úgy kalandoznak el a gondolataim mint máskor. Ha meg nem kalandoznak el akkor az az ott vagyok fejben kategória.

Semmi különösre nem szoktam gondolni, a helyzeten magán kívül. Oda kell koncentrálnom, anélkül nem megy, téged meg úgy tűnik, nem az érdekel hogy milyen amikor figyelek ("Tudom,hogy ott kell lenni fejben is nem csak testben,de még is"), hanem hogy mit gondolok ezeken kívül.
Ez fura, mintha olyasmi választ várnál, hogy azon töprengek, hogy úristen, hogy kerültem én ide, hogy művelhetek ilyesmit.. semmi ilyen nincs. Annyi felesleges kapacitásom soha nincs hogy ténylegesen gondolkodhassak dolgokon, szóval maradnak a legegyszerűbb bambulási témák, zavaros gondolatfolyamok.

Nekem amit Ivonn a bejegyzésben írt, az már a fejben ott lét kategória, nem az azon kívüli.
Egyébként viszonylag hasonlókat gondolok én is, annyi hogy az ágyban nem gondolkodom annyit, megy ösztönösen is. A megjelenésemen én is idegeskedem, nem annyira megérkezéskor, inkább előtte. Persze hülyeség.

Megérkezéskor csak próbálom kihozni magamból a maximumot, viselkedés, mozgás, arckifejezés, konzisztens lelkiállapot tekintetében. Kicsit mint a színész, aki beleéli magát a szerepébe. Pl előtte a taxiban is már nem foglalkozhatok más dolgokkal. Ilyenkor félre kell tenni az összes egyéb engem foglalkoztató dolgot, gondot, problémát, érdeklődést, maximálisan ott kell lenni, hiszen percek alatt kell ráhangolódni valakire. Ilyenkor csupa szem, csupa fül vagyok, mondhatni :)
Ha nem, az látszik, egyrészt szerintem viselkedésen is, pl magabiztosság hiánya, másrészt ha elkalandozok, nem reagálok olyan gördülékenyen a helyzetekre. Semmilyen automatizmus nem megengedett, a legkisebb rezdülések is fontosak, az enyémek, mert valamilyen benyomást keltenek és az övéi, mert valami fontosnak is lehet a jele egészen apró és csak úgy lehet kézben tartani a helyzetet, a hangulatot és magamat, ha teljesen képben vagyok. Így sem sikerül mindig, vagy simán lehet hogy annyira nem passzolunk hogy azt már nem tudom áthidalni, meg persze olyan is van, hogy mintegy maguktól jól alakulnak a dolgok.

Amikor meg már ott vagyok, próbálom kitalálni hogy a másik mit akar, mivel lehetne jó hangulatot teremteni, milyen ember is ő, mi a helyes reakció erre vagy arra, mi az amit még mondhatok, ha eszembe jut és mi az ami elrontaná a hangulatot mert rossz irányba terelné a dolgokat, vagy mert nem illik a viszonyunkba. Milyen témát hozzak fel vagy ne, mire mit válaszoljak, mennyire mondjam, ha valamiről véleményem van, ha igen, milyen formában, ha igen, mit mondjak helyette, ha nem... ezek persze nem feltétlen tudatos dolgok, inkább úgy félig-meddig azok, az odafigyelés részei.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 21:16:56

@noname.blogger: Érdekes.
Társalgónő? Te tartottad a gyertyát?

Ivonn (törölt) 2013.08.02. 21:22:22

@agresszív kismalac: akkoriban még elég kezdő voltam, és kicsit tartottam egy háromnapos nyaralástól, nem tudtam, mi lesz, ha mégsem akarok lefeküdni a pasival, vagy nem mindennap (akkoriban még más formában dolgoztam, és előre kikötöttem, hogy mondhatok minden ok nélkül nemet). Úgyhogy végülis négyesben mentünk, NNB, a férje, a pasi és én. Végül nem volt gond, úgyhogy az egész inkább amolyan
"két pár nyaralni megy"-felállású volt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 22:15:14

@Ivonn: Érdekes lehetett.
Most már nem kötöd ki, hogy mond6sz minden ok nélkül nemet?

puncogó 2013.08.02. 22:16:11

@noname.blogger: na örülök,hogy ilyen közlemény lettél.;-) Nálam nehezebben ismerkedett, barátkozott nehéz találni ja így használjuk a introvertalt szót. Ja már ha így bedoptad a pornot , most hogy ilyen edzett üzletasszonyok letettek ha kapnatok felkérést elfogadnatok ? Kategória megkötés nincs:-P !!!! Ivonn EZ Neked is szól.
Engem mindig az érdekel mi van a dolgok mögött a felszínt mindenki látja, jó a megfigyeles. A szakmatok teljesíteni felér egy jobb agykontrollal , pillanatai idő alatt alkalmazkodni a kialakult helyzethez és irányítás alá venni.:-) ügyesek vagytok. Örülök hogy Ivonn is csatlakozott újra!!!!!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 22:20:05

@puncogó: Gondolom, eddig nem figyeltél. Különben nem kérdeznél marhaságokat.
Akkor viszont nem értem, hogy minek kérdezősködsz annyit.

puncogó 2013.08.02. 22:21:38

@agresszív kismalac: szeretmem ha felvilagositanal hianyosagaimmal kapcsolatban. Köszönöm

Ivonn (törölt) 2013.08.02. 22:23:58

@puncogó: dehogy szerepelnék pornófilmben:O. Ha lehet, engem senki se nézzen szex közben, és persze nyomokat sem szeretnék hagyni.

Ivonn (törölt) 2013.08.02. 22:24:54

@agresszív kismalac: nem. Most már mondok indokot ;)
Viccet félretéve: eddig igen kevés embernek mondtam nemet, de olyan volt, hogy bunkó módon felszívódtam.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 22:43:10

@Ivonn: És volt, aki nem értette meg, hogy a nem, az nem?

puncogó 2013.08.02. 22:43:41

@agresszív kismalac: segíts meg nagyon vakon vagyok

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.02. 23:20:05

@puncogó: "Ja már ha így bedoptad a pornot , most hogy ilyen edzett üzletasszonyok letettek ha kapnatok felkérést elfogadnatok ? "
Ki van zárva. Jézus...

Amit csinálok az az örömszerzésről, odafigyelésről szól, akkor is intim élmény, ha előtte nem sokkal ismertem meg és egyoldalú a dolog. Amit a pornóval csinálnék az mechanikus reszelés, műnyögés, műélvezések, hülyékkel körülvéve, cinizmus..

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.02. 23:28:08

@puncogó: Hát, bki, én honnan tudtam, mit fognak válaszolni, mikor te kérdezősködsz itt napok óta?

puncogó 2013.08.02. 23:38:26

@agresszív kismalac: miért kérdezősködöm? Az az igazság,hogy érdekel ez a világ(most nem általánosítom, de ezt többször leírtam. Talán nem figyelsz? Bár ezt kétlem,mert az figyeled,hogy napok óta kérdezősködöm. Igazából nem veled szeretnék társalogni,eddig is meg voltunk egymás nélkül bízom benne így is marad. Amennyiben a lányok terhére leszek elzavarnak udvariasan szerintem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.03. 00:28:46

@puncogó: Annyiban igaza van, hogy valóban figyelhetnél jobban. A pornó egy csomó helyen szerepelt, bejegyzésben, kommentben, mindig negatívan, mindig arra példaként hogy mi az amihez hasonlót NEM akar csinálni egyikünk sem. Ezen kívül Ivonn elég sokat emlegeti a diszkréciót is. Akár úgy, hogy nem akarja még azt sem megadni hogy ő kicsoda a hirdetőoldalon. Ezekből összerakva mégis hogy a fenébe jutott eszedbe, hogy van értelme megkérdezni hogy vállalnánk-e pornózást?

De nem csak erre, vannak még fura elképzeléseid. Pl a kéjmámorban fetrengés, mint alapfeltételezés. Azért nem véletlen szerintem, hogy Ivonn nem elsősorban úgy ír az élményeiről, hogy az elsődleges ismertetőjegyük a kéjmámor. Pl pont ebben a bejegyzésben ír olyat, hogy
" Elég ritka, hogy kvázi "elvesztem a fejem"-stílusban SZINTE nem is gondolkozom "
Utána meg még hosszasan fejtegeti hogy mik szoktak az eszében járni szex közben. Maga az, hogy mindenfélék az eszében járnak, kizárja a kéjmámort, mint kiindulási pontot, hát még ha a gondolkodás tartalmát is hozzáolvasod.

Stb.

puncogó 2013.08.03. 10:27:50

@noname.blogger: Igazat kell adnom a kereső szerint 2* szerepel a ominózus kifejezés bejegyzésekben: "Szexmunkás vagyok, többek között szexelek is a vendégekkel, ami nem dugás és nem kétszemélyes pornófilm-utánzat,...."
" Illetve lehet pornófilmben szerepelni – vagy felveszik, amikor valakivel vagy? -, de ez sem kötelező. Még szerencse..."
A határokat nem árt feszegetni annak érdekében,hogy új dolgokat ismerjünk meg. Itt gondolok pl. erre : "Nincs kedvem erről írni. Elvárhatsz tőlem amit akarsz, de ha erotikus sztorikat vársz, vagy mesélést a saját szexuálisn igényeimről, akkor csalódni fogsz." Később beengedtél picit erre a terültre, írtál történetet(ket) pl. a 3-as kalandotokról is. Egyikben említed is egyikünk sem a pornóelőadásos fajta" - de megkellet kérdeznem,hátha egyszer nem bírtam ki na. Ellenben nem mentség egyik sem, hogy félnótás vagyok. :(
"De nem csak erre, vannak még fura elképzeléseid" de itt van a: "" Elég ritka, hogy kvázi "elvesztem a fejem"- első 2 szó szerint volt/van/ esetleg lesz rá példa azért. A kéjmámor elképzelés megállja a helyet 1 picit legalább.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.03. 11:22:24

@puncogó: Néha megállhatja a helyét a kifejezés, épp csak alapfeltételezésnek nem :)

Amúgy okésak a dolgok, kérdezz nyugodtan, bár figyelhetnél arra hogy a többség azért ne ilyesmi legyen, elég idegesítőek.

puncogó 2013.08.03. 12:00:58

@noname.blogger: ebben a nagy melegben kezdek kifogyni a ketdesekbol, de igyekszem erőt gyűjteni.

puncogó 2013.08.03. 12:05:44

@Ivonn: " olyan volt, hogy bunkó módon felszívódtam." :-D :-D elarulod hogyan kivitelezhető ez? Modjunk ha előtte pl. vacsoraztok valamit és ott szoksz meg az elképzelhető szamonra, de szituáció előtt közvetlen az érdekes. :-D

Ivonn (törölt) 2013.08.03. 13:58:38

@puncogó: nem ilyesmire gondoltam. Volt olyan, hogy kétszer is találkoztam az illetővel, de a második alkalommal idő előtt (a megbeszélt 5 helyett 3 óra után) leléptem. Később hívott két napra máshova, én viszont egyáltalán nem akartam vele találkozni (az NNB által említett mindent összenyálazó volt az), de ahelyett, hogy egy indoklás kíséretében nemet mondtam volna, helyette nem válaszoltam többet. Akartam válaszolni, csakhát.... könnyebb szó nélkül eltűnni. Nem vagyok rá túl büszke.

FranciaLány 2013.08.08. 07:21:44

Ma reggel valahogy pont ez járt a fejemben. Pontosítok. A ki mit gondol közben - szitu. Elsősorban a partnerem rezdüléseire figyelek, és követem az "ösztönöm". Ha jó a partner (esetemben az enyhén vad tipus - semmi brutálra ne gondoljatok) akkor élvezem (nem extázis, de a partner is érzi, beremegek, elakad a lélegzetem, csillog a szemem - ezt utólag mondták már). De ha valaki gáz akkor voltam már úgy ahogy Ivonn is írta, hogy megszólalt a belső hang "menj már el" (egyszer volt egy vicces szitu, épp a belső hangom szugerálta a pasast, és a végén belenyögte a fülembe "elmentem", első pillanatban alig tudtam visszatartani egy vigyorz, aztán kicsit elszégyeltem magam). A másik hasonló "gondolat-hiba" akkor volt, amikor menet közben eszembe jutott, hogy "jajj, a kávéhoz ne felejtsek el kekszet venni". De ez ritka. Inkább átadom magam az adott helyzetnek, kihozom belőle a legjobbat ami mindkét félnek jó. Lényeg a pozitív gondolkodás, az átélés, és annak az élvezete, hogy a másik élvezetét látom-érzem.
süti beállítások módosítása