Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt a kérdőívet anno itt találtam, és most egyik kolleginánk, a rendszeresen kommentelő FranciaLány válaszolja meg a kérdéseket:

 

 

1. Miért kezdtél el szexmunkát végezni?

Későn érő típus voltam, és elég sokáig "családi burokban". Legelső szexmunkás gondolatom és esendő próbálkozásaim 6 éve voltak, de akkor abba is maradtak pár évig. Folyamatosan másfél éve vagyok szexmunkás. Az ok első körben a kíváncsiság és a csúnya anyagiak voltak (pár éve 1 éven belül elveszettem a szüleimet, így nemcsak a burok szűnt meg, de 2 temetés, és egy családi jellegű tartozás miatt hitelt kellett felvennem). Az anyagi problémákkal sokáig tagadásban voltam. Már több mint egy éve együtt voltam a párommal amikor a nyakunkba szakadt az egész. Jelentkeztem egy helyi "főnök" hirdetésére. Hozzáteszem azóta az anyagiak a második helyre csúsztak, mert (bár sablonos, de igaz, megszerettem ezt az életet).

2. Szabad akaratból választottad ezt a munkát? Kényszerített bárki vagy bármi erre? Voltak gazdasági vagy egyéb okai?

Saját akarat? Igen, az én döntésem volt, és most is az.

3. Miért azt a módját választottad a szexmunkának, amit?

Előtte fél évig webcam-oztam, de jobban szeretem ha a "hanghoz" egy test, jellem társul. Mostani helyzetemben már kötetlen, magam osztom be az időm (mivel szabad lélek vagyok ez számomra fontos).

4. Mi az – ha volt ilyen -, amit szeretsz ebben a munkában?

Szexuális értelemben folyamatosan tanulok, látom mások örömét, több az önbizalmam, az anyagiakat is szintbe hoztam, és a már említett szabadság.

5. Mi az – ha van ilyen -, amit nem szeretsz ebben a munkában?

Egyfajta álarc viselése (pl.nem vagyok sminkes-tangás fazon "civilben"), néha előtörő megfelelési kényszer, titkolózás (kevesen tudnak róla), a bunkók elviselése.

6. Összességében, szereted, utálod, vagy semleges érzelmeid vannak a munkád felé?

Szeretem amit csinálok (viszont van néha rossz napom, olyankor teló-net kikapcs, ez általában akkor van ha valami rossz élményem van, szerencsére ritka), azt ahogy élek. A kezdeti anyagi kényszer eltűnt. Most már erre azt mondom; a pénz nem boldogít, de biztonságot ad. Szeretem, hogy alapban vidám és érzéki a hangulat egy együttlétnél.

7. Mit gondolsz a vendégeidről?

Vendégek: vegyesen, vannak visszafogott idősebb úriemberek, ifjú üzletemberek, hámból kirúgó férjek, vidám, mosolygós pasik, enyhébb fokozatú perverzek, piacos alkudozók, és bunkók. Viszont a többségükkel megtaláljuk a közös hangot. Vannak páran akik amolyan haver-félék is lettek.

8. Változtak a munkával kapcsolatos érzéseid az idők során?

Változások? Abszolút. Az elején az anyagiak, a kíváncsiság. Most pedig a legfontosabb az hogy akármit is csinálok, jól érezzem magam a bőrömben. Ismerkedés új emberekkel, helyekkel, helyzetekkel.

9. Ha még mindig szexmunkás vagy, úgy érzed, szabadon abba tudnád hagyni? Amennyiben nem, milyen korlátokat érzel?

Bármikor abbahagyhatnám, lehet, hogy egyszer megteszem, de most ha össze is jönne egy "civil" pénzes meló, akkor sem hagynám abba, max lazítanám a szálakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr175453911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathan Drake 2013.08.09. 22:34:11

Képzavar: Ezt most akkor Francialány válaszolta, vagy Ivonn ? mert az aláírásban utobbi szerepel.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.09. 22:36:57

@Nathan Drake: ez FranciaLány válasza, amit Ivonn admin jelentetett meg ;)

FranciaLány 2013.08.10. 07:19:21

Eme iromány az én művem, csak elküldtem Ivonnak. :)
süti beállítások módosítása