Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt a bejegyzést pár napja írtam, de csak most sikerült befejezni:

Tegnap ismét találkoztam egy olasz vendégemmel. Őt kicsit több mint egy éve ismerem, de ez idő alatt vagy fél évre eltűnt egyszer, mint később kiderült, barátnője volt. Ez a baj az amúgy egyedülállókkal…:) Viccet félretéve, tényleg sajnálom a dolgot, mert nagyon kedvelem, de azt hiszem, annyira nem vagyunk jóban, hogy munkán kívül találkozzunk.

 Az első találkozásunk után egyébként csodálkozom, hogy ismét megkeresett, ugyanis hm, az egy kicsit érdekesen sikerült…:) Ezt a találkozót még NNB-éknél bonyolítottuk le, és a gond ott kezdődött, hogy valamiért rossz házszámot adtam meg – rosszul emlékeztem, na. Persze ez volt az utolsó, ami eszembe jutott, úgyhogy a telefonban váltig állítottam, hogy meg kéne találnia a kapucsengőt (egyébként a telefonbeszélgetés is érdekes volt, olasszal telefonon beszélni olyan, mint egy igazán advanced nyelvvizsga listening része). Végül NNB ment le összeszedni az embert, amúgy is meg kellett sétáltatni a kutyát. Ekkor derült ki a házszám-dolog, szóval rendesen égtem…. mindenesetre túllendültünk a holtponton, és egészen belemelegedtünk mindenbe, már az ágyon voltunk, amikor… amikor a kutyabejárón keresztül beugrott a kutya, ugatott egyet, majd NNB utasítására elhagyta a szobát. Hát….

Megjegyezném, hogy sem a házszámos, sem a kutyás eset nem történt meg többször, úgy látszik, ezek csak az embert hivatottak tesztelni, de elég jól bírhatta, ugyanis csak annyit mondott, hogy legközelebb nála találkozunk. És egészen meglepődtem, de volt legközelebb, sőt, azután és azután is:O.

 

Na, ő az az ember, akiben kapásból meg tudnék nevezni három dolgot, ami idegesíthetne, mégsem zavar, egyszerűen csak kedvelem. Az egyik ilyen az, hogy nagyon sokat beszél – általában én szeretek beszélni:), és a második, hogy zavar, hogy az esetek egy részében egyáltalán nem figyel, vagy rákérdez valamire, és mire elkezdeném mondani, pár mondat után valami olyasmiről kezd el beszélni, amit ugyan megemlítettem a legutolsó mondatomban, de ezzel együtt még az eredeti kérdésre sem válaszoltam. Na, pont tegnap közölte, hogy ő a legtöbb ember mondanivalóját egyszerűen unalmasnak tartja, nem szeret emberekkel beszélni, és nagyrészt nem is figyel rájuk, és ez főleg a nőkre igaz, viszont amit én mondok, arra emlékszik is, mert figyel, ugyanis érdekes, amiket mondok. Szóval úgy látszik, ez nála kvázi kiváltság, hogy ha csak a mondandóm 60%-át is, de figyelembe veszi:D (néha egyébként tényleg eléggé Ádámtól és Évától kezdek egy sztorit)

És itt jön rögtön a harmadik dolog: a női nem szapulása, főleg a magyar nőké, ahol egyértelműen nem az van, ami tényleg van, hanem amit látni szeretne, legalábbis eddig nem nagyon sikerült megindokolnia, hogy mi a gond a magyar nőkkel. A legutóbbival például az volt, hogy a nő mindig puccos éttermekbe akart menni és hasonlók – szerintem eléggé látványos, hogy ez nem „magyar nő”-specifikum, és valószínűleg ő is tudja, ő viszont úgy látszik, mindenáron utálni akarja a magyar nőket. Ha ez tényleg így van, sejtem az okát, na de attól még… nem szeretem, ha okos emberek néhány dologban ennyire korlátozottak. Viszont elfogadtam, hogy ő ilyen, na.

 Amióta ismét keres lányokat, másodszorra találkoztunk tegnap. A forgatókönyv ugyanaz volt: megérkezem, megiszunk valamit, közben beszélgetünk, és szépen lassan térünk át a többire.
Nem tudom, mi volt az oka, de most egyáltalán nem hozott lázba, pedig a legutóbbi alkalommal nagyon is. Valószínűleg ezért nem volt rám nagy hatással az sem, amikor mindenféle fantáziáinkról beszéltünk, egyszerűen nem volt kedvem szexelni, na. Viszont kiderült, hogy elég sokmindent csinált meg csinál életében, volt része pár kalandban:). Ó, és kiderült, hogy van neki egy hölgyismerőse, akivel néha összejárnak, és az illető szeret lányokkal is lenni, úgyhogy valahogy felvetődött egy hármas gondolata, és hm, a pasi rám gondolt, a lány meg kért képeket rólam. Őszintén szólva nem tudom, hogy igent mondjak-e… voltam már lánnyal, és hármas szexben is volt részem kétszer, egyszer egy párral, egyszer pedig egy vendéggel és egy kolléganővel. Viszont ez utóbbinál a lánnyal olyan kapcsolatban voltunk, hogy ez nem okozott problémát, az előbbi pedig olyan régen történt, hogy már nem is emlékszem:). Akkor még csak 18 voltam, és gyakorlatilag amatőr a fizetős szex világában, így nem is vettem a dolgot valami komolyan. Most meg tiszta teljesítménykényszerem lenne, azt hiszem, ami nem lenne jó hatással az együttlétre. Úgyhogy ezen még gondolkozom.

Szóval elég sok fantáziát megosztottunk egymással, ami őt nagyon beindította, engem viszont sajnos még ez sem… viszont a beindultság következménye az lett, hogy ez leginkább az ő napja volt, nem az enyém – amiben mondjuk biztosan szerepet játszott az is, hogy nem értettem, miért nincs kedvem MÉG MINDIG szexelni, és ezen kattogtam, plusz úgy éreztem, ezek után illene nem csak simán kívánni a dolgot, de még annyira beindulva lenni is, mint neki. Szóval, a végén ő nagyon elégedett volt, én meg örültem, hogy nem buktam le.

 Mindenesetre beszéltünk egy régi álmomról, vagyis arról, hogy két pasival egyszerre lenni, és úgy tűnik, hogy ő benne is lenne, ráadásul nem zárkózik el teljesen a másik féltől sem. Viszont már nem vagyok biztos benne, hogy neki kéne a szerencsésnek lennie, főleg úgy, hogy ha ez az én vágyam, akkor azt nem fizetős szexben képzelem el. Remélem, a következő alkalommal nem fog szóba kerülni a dolog.

Összességében kb 3 órát maradtam, ahogy szoktam. A taxit nála hívtam ki, viszont egy idő után lementem várakozni. Még jó, hogy vagy öt percet vártam, és mellettem egy elég gyanús pasi állt, látszólag tök céltalanul... még szerencse, hogy emberek mászkáltak viszonylag folyamatosan, de így is nagyon féltem, írtam is gyorsan egy sms-t az embernek, hogy ha nem bánja, jöjjön már le hozzám. Mire egyébként leért, a taxi is megérkezett, de jaj...:)

Azóta még kettőt dolgoztam, az egyik már majdnem megírva, a második élmény meg még friss, de először is aludnom kéne.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr825459847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vernarancs 2013.08.14. 12:08:00

Maga mindent 2x mond 2x mond?
süti beállítások módosítása