Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

FranciaLány kollegina korábban kommentekben bukkant fel, majd ő is megválaszolta azokat a kérdéseket, amiket anno egy angol nyelvű, szexmunkával foglalkozó honlapon találtam (itt elolvasható). Most egy vidéki városban lévő szexmunkáról ír:

Vidéki helyzetjelentés. Saját tapasztalaton alapuló valóság, eltérések lehetnek más városokban, ez az én tapasztalatom, 1-2 kolléganő, vendég elmondása alapján íródott poszt. Egy dunántúli közepes méretű városban (lakosság 75-80ezer fő) dolgozom szexmunkásként másfél éve. Megjártam 3 "főnökös" helyet. Mindhárom fix leadós volt, a reklámokat, kellékeket magunknak kellett ez mellett fizetni (sőt az egyiknél még plusz x Ft-ot beszedtek per nap). Ami mégis jó volt benne: volt egy hely ahol fogadhattuk a vendéget (igaz, volt hogy 2-3-an osztoztunk egy szobán ami kínos, de néha vicces szitukat szült), nem voltam egyedül (ez a kezdeti időben fontos, de egy idő után az ember megtanul vigyázni magára). Hátrányai: anyagi vonzat, esetenként a főnök basáskodása, a zsúfoltság, kolléganők rivalizálása.

A mi városunkban 5-6 "főnök" van, hozzájuk kb 25-30 lány tartozik (70% lakáson dolgozik, többiek "szabad téren"), kb 8-10 független lány van (kb 50% lakáson dolgozik, a többiek házhoz mennek, panzióznak, autós kalandoznak), és kb 15-20 lány "alkalmista". 2 szexmunkás srácról tudok. Az árak egy ezres eltéréssel 7-8e (egy óra esetén, extra nélkül).


Az extrák változóak (masszázs, anál, szerepjátékok, közös fürdő, sztriptíz, maszti, stb), 1-5e körül. A lakások általában többszobás lakótelepi, 1-2 szobás belvárosi lakások, átlagos (nem lepukkant, bár van olyan is) állapotúak. A lányok miniruhában, vagy egyéb ajtónyitásnál nem feltűnő cuccban fogadnak (ha egyedi kérés van, akkor előfordul, hogy a barátnő nyit ajtót, de ezt előre tisztázzák, hogy ne legyen meglepi). A házhoz menő lányok (mint én) általában 1 nappal a találka előtt egyeztetnek és megerősítést kérnek aznap 1-2 órával elötte. Szexis, de nem kirívó ruhában megyünk a megbeszélt helyre. Kellékek a táskában. Itt az ár az esetleges utazási kölséggel növekszik (párszáz Ft-tól 1-2ezerig). A lányok (a kellemes többség) mosolygósak, nem "fadarabok". A vendégek a szokásosak, igencsak ritka a többórás együttlét, leggyakoribb a fél és az egy óra. Extrém
kérések se nagyon vannak, ahogy megtudtam, ha valami nem klasszikus igényük van a pasik inkább átautóznak másik városba.


Végül egy kis saját mérleg. Amíg lakáson voltam átlag napi 3 vendég (ami jól is hangozhat, de ne felejtsük az egyéb kiadásokat, a főnöki elvárásokat), reggel 8-tól este 8-ig ültem egy szobában a telefont lesve. Most hogy házhoz megyek napi átlag 1-2 munka van, a költségek változatlanok, viszont így több időt és/vagy extrát kérnek (elég széles választékom :)), nincs leadóm, a magam ura vagyok. Arra gyűjtök, hogy legyen egy kis lakásom, mert szeretek itt élni.

Végül egy vidéki város előnyei és hátrányai szexmunkás szemmel: kicsi, de állandó vendégkör, sok átutazó (konferenciázó üzletemberek, sofőrök, turisták, stb), "kicsi a világ" szindróma, meghitt mert majdnem minden zugát ismerem, nem nagyon ér meglepetés.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr985465714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohaa 2013.08.19. 12:10:59

A kurválkodás mitől munka?
A strici mitől főnök?
A söpredék mióta ember?

Kis ember 2013.08.19. 12:28:03

@mohaa:
1. Minden munka, amit nem azért csinál az ember, mert kedve van hozzá.
2. Minden strici főnök, de nem minden főnök strici.
3. Söpredékkel a posztban nem találkoztam.

flamer 2013.08.19. 12:43:28

@mohaa: Szerintem te is ember vagy, ne aggódj.

Shopping 2013.08.19. 13:15:33

@Kis ember: Ha az 1. es pontot komolyan gondolod, szar egy életed lehet. 40 évig csinálsz valamit amihez nincs kedved????????

Én 10 percig sem csinálok olyat!

Rövid az élet, ne feledd!

Kis ember 2013.08.19. 13:31:25

@Shopping: Igazad van, pontosítok: a munka az, amit akkor is csinálnod kell, ha épp nincs kedved hozzá. Így jó?
Egyébként a nevemre kattintva megnézheted, milyen szar melóm van. :)

nigma08 2013.08.19. 13:37:18

egy korábbi blogodban írod, hogy nem minden pasi tudja az orális szexnél, hogy mit hogyan kéne csinálnia. Ez érdekelne, hogy mit hogyan kéne csinálni, hogy a lánynak igazán jó legyen. erre kitérhetnél egyszer. :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.19. 14:56:08

@nigma08: Nem tudom, kinek a blogjára célzol, de a szerző itt FranciaLány volt :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.19. 17:10:36

Mellékesen egyikünk sem profi itt puncinyalásban, lévén mindenki heteró. Semmi értelme pont minket kérdezni arról, hogy mi kell "a lánynak".

Void Bunkoid 2013.08.19. 18:45:58

@Shopping: "Én 10 percig sem csinálok olyat!"

Még fiatal lehetsz, idealista álmokkal :)

Erre csak azt tudom mondani, amit Yoda mester mondott Luke Skywalkernek a Birodalom visszavágban, amikor az öntudatosan kijelentette, hogy ő nem fél.

"Majd fogsz, ifjú Shopping. Majd fogsz!" :))))

Reggie 2013.08.19. 19:10:15

@mohaa: attol, hogy benne van a szolgaltatasi jegyzekben is: "93.05.12.4 Szexuális szolgáltatás"

párnalárva 2013.08.19. 21:31:35

mohaa

"A kurválkodás mitől munka?"

Amikor egy 150 kilós és/vagy 60 éves mosdatlan arc herél rajtad az már elég komoly munka.
Vsz. komolyabb mint amikor a 150 kilós 60 éves büdös, baszatlan főnöknőd agyba, főbe szopat az irodában.

Szűcslaci 2013.08.19. 21:47:17

Furcsa, hogy ott akar lakást venni és letelepedni, ahol házhoz hordta a pinát. Kicsit Fellinis.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.19. 22:26:53

@párnalárva: Mondjuk nem biztos, hogy attól munka valami, hogy szar :) Szerintem elég, ha hobbiból túl kevesen/keveset csinálják a kereslethez képest és ez a kereslet hajlandó fizetni.

Playman123 2013.08.19. 22:43:06

Munka az, amiért fizetnek. Akkor is ha hobbiból csinálja az ember, akkor is, ha kényszerből. Akkor is ha örömét leli benne, akkor is, ha utálja.

Sadist 2013.08.19. 22:45:05

@mohaa: Minden munka, amivel az ember értéket teremt vagy szolgáltatást ad.
Az már más kérdés, hogy mennyire nehéz/megbecsült/erkölcsös/stb.

Sadist 2013.08.19. 22:49:56

@Playman123: Ennyi erővel a lottószelvény kitöltése is munka, mert ha jól csinálod, akkor fizetnek érte...
Ne keverjü a pénzkeresést a munkával, mert a kettő nem mindig fedi egymást.
Ha valaki felássa a kertjét, hogy aztán zöldséget termesszen, azért nem kap egy huncut vasat sem, pedig munkát végzett.
Ezzel szemben a bróker, amelyik vett egy rakás részvényt és jókor adta el, szerzett egy csomó pénzt, de munkát azt nem végzett.

Bicepsz Elek 2013.08.19. 22:53:23

Occsooooo.... Adj teloszamo ;-P

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.19. 23:27:37

@Sadist: Tudom, hogy nem kéne ilyesmikbe belemennem, de:
"Munkának nevezzük az ember (és/vagy gép) által energia (erőfeszítés) kifejtése révén hasznos, rendszerint ellenszolgáltatásért elvégzett különböző tartalmú tevékenységeket. A munka célirányos tevékenység: valaminek a létrehozására, átalakítására, megváltoztatására szolgál azért, hogy a keletkező javakat az ember vagy más haszonélvező használni, hasznosítani, elfogyasztani tudja."

(wikipedia)

Nekem ez alapján mindkét példád munkának tűnik. A lottózás gondolom, azért sem számít munkának, mert nem az az automatikus következménye a szelvényvásárlásnak, hogy pénzt kapsz érte, hanem a szerencsén múlik (és nem, nem egyenértékű azzal, amikor az ember munkát végez és nem fizetik ki).
Egyébként olvastam egyszer olyan emberről, aki mindenféle beküldözgetős játékban részt vett, és annyiszor nyert, hogy gyakorlatilag ebből tartotta fenn magát, persze lehet, hogy urban legend. Én ezt már munkának nevezném:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.20. 00:01:28

A bejegyzéshez: "a többiek házhoz mennek, panzióznak, autós kalandoznak), és kb 15-20 lány "alkalmista"."

A panziózás gondolom a találkozó panzióban lebonyolítása, de pontosan hogyan? Sima outcall stílusban, vagy valahogy a panzió környékén dekkolva, esetleg recepciós által szervezve...
Autós kaland, az mi?
Az alkalmisták milyenek?

FranciaLány 2013.08.20. 10:23:23

Bocsi, csak pár napig "szabadságoltam" magam (gondoljon aki amit akar). Elsőként a rendes kérdésekre válaszolok, és köszönöm azoknak akik értenek és megértenek. Ti vagytok azok, akik "emberszámba" vesznek, és minden pozitív komment erőt ad (gondolom nemcsak nekem).

FranciaLány 2013.08.20. 10:29:46

Autós kaland: autóban lebonyolított francia, vagy sima aktus, a lakás nélküli lányok és alkalmisták csinálják. Alkalmisták: azok a lányok akik vagy hirtelen felmerülő anyagi problem miatt, kiváncsiságból vagy hobby szinten ritkán, nem napi rendszerességgel csinálják. Panziózás: vagy eleve egy hosszabb találkához előre foglalt szoba, vagy a lakás nélküli lányok esetében ha egy napra többen jelentkeznek be akkor foglal egy szobát (ez csak visszajárósok esetén ajánlott, különben bukta).

FranciaLány 2013.08.20. 10:45:38

Végül válaszolok azoknak is akik kissé.... Én alapból nem minősítek senkit, úgy mint egyesek pl. a posztra reagálva. Mint láthattátok a munka szó helyett a csinálni szót használom. Ez helyesebb? Igen, abban a városban szeretnék lakást bérelni ahol házhoz viszem a ... szolgáltatást amit nyújtok. Ami bizonyos értelemben igen a testem használom, de kérdem én, hogy a rámenős "ügynökök", vagy a behajtó cégek emberei mennyivel jobbak, ők is házhoz mennek, igaz a testüket nem "adják el", de erkölcsileg... (tisztelet a kivételnek, mert itt is van). Hogy mi a munka? Ha egy emberszámba nem vevő, lekezelő, durva és büdös valakivel vagy akkor az hol élvezet (szerencsére a többség normális és a szexmunkást is emberként kezeli, és nem bérpunciként). Érdekes hozzászólások voltak. Strici-főnük téma (szerencsére csak a light-osabb szituban volt részem) : ha a strici nem főnök akkor miért kell sok lánynak napi 10-12 órát a lakásban ülni és még egy kis sétára sem mehetnek ki (ez csak egy példa, de átéltem). Hogy ki miért csinálja az az ő ügye, elitélni nem igazán lehet érte. Én leírtam, hogy miért kezdtem el, és hogy ez végül abszolút pozitívan változott. Azért a negatív kommentet is köszönöm, mert ebből látom, hogy nem vagyunk egyformák, és mégjobban megbecsülöm a toleranciát, és ezáltal én is toleránsabb vagyok.

H.Solo 2013.08.20. 13:31:49

@FranciaLány: Akárhogy affektálsz, szerintem totális lúzerség, ha nem jutott jobb eszedbe, mint hogy széttedd a lábad.

Nem azzal van a baj, hogy kurva vagy, mert van rá igény, kell rá szolgáltató is, de hogy ezt csak ovis csoportba fejlődve, óvóbácsi vezetésével, középszerűen vagy rosszabbul tudod csak megtenni és még meg is magyarázod... :-D Hehe...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.20. 14:39:59

@Sadist:

Munka az, ami értéket teremt. A brókerség tehát munka.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.20. 14:40:23

@H.Solo: szerintem kiderül a bejegyzésből, hogy FranciaLány magának dolgozik, ha gondolod, idézek is.

Egyébként nekem is volt olyan élethelyzet, amikor főnöknél dolgozni rugalmasabb és kevésbé macerás volt, mint saját lakáson.

Katatón Dzsentri · http://www.twitter.com/katatondzsentri 2013.08.20. 14:43:05

@H.Solo: Milyen vélt erkölcsi magasságokból ítéled el a posztolót? Én sem csinálnám amit csinál - de ettől még nem ítélem el.

Nem éled az életét, nem jársz a cipőjében, tehát nem tudod miért hozta meg a döntést, amit meghozott. Mindenki a maga életében legyen bölcs.

Engem érdekel a világ, amiben él, mert egy érdekes szubkultúra még akkor is, ha nem merülnék bele szívesen.

Nathan Drake 2013.08.20. 15:03:46

Ejha, hol van ez a város, ahol 7-8 -ért lehet egy órát kapni ? Bár pesten lenne ekkora averseny, hogy ilyen alacsonyra sülyednének az árak, mennék is hetente :)

Almeron 2013.08.20. 15:21:14

@FranciaLány:
Nyugalom kedves. Amióta világ a világ mindig voltak, és mindig lesznek sokpénzű emberek kik kurváznak, és kispénzű "zemberek", akik nem tudnak kurvázni.
És a kispénzű "zemberek" mindig höbölögni fognak, hogy más miért teheti azt, amit ő nem :)

H.Solo 2013.08.20. 15:45:03

@Katatón Dzsentri: Vagy minőségben vagy sehogy... lehet ez a véleményem?

Ha pasi lennék, biztos, hogy kurváznék is csajozás mellett, időnként. Szóval nincsen bajom velük, meg nem erkölcsi magasságokból szólok, magadból indulsz ki barátom! Csak az affektálás mókás. Ha elkér egy estéért háromszázezret, akkor be is fogtam a számat, de itt párezer forintocskákról van szó. :-) Az lúzerség!

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.20. 15:49:31

@H.Solo: ezt nem igazán értem:) Egészen egyszerű közgazdaságtani fogalom a kereslet és kínálat találkozása, és FranciaLány városában ennél az árnál történt meg - megjegyzem, Budapesten magasabbak ugyan az árak, de minden másnál is, nem csak a szexmunkánál, és ott sincs az átlagos szexmunkás keresete éjszakánként 300.000 forint körül:). Mindenki más összeget tekint a maga számára megfelelőnek egy adott munkánál. Én simán dolgozom ezt 300.000/este alatti áron is, de pl. pszichológus még ennél többért se nagyon lennék, míg másnak meg ez az álma.

FranciaLány 2013.08.20. 16:03:06

Kedves kritizálók. Nincs "baby sitterem" vagy óvóbácsim. Ha az én cipőben jártál volna másfél éve nem tudom mit csináltál volna. Persze, tudom, elmentél volna dolgozni. Itt nemcsak az árak alacsonyabbak, kisvárosi jelenség a kihalt munkahely lehetőség. És ha elolvastad volna egy előző posztot amiben megindokolom az okokat akkot tudnád, hogy családtagjaimat kellett eltemetnem (nem ingyen van) és egy családi adósságot is "örököltem", hitelt kellett felvegyek, és amikor elvesztettem a munkám nem tudtam a törlesztőt fizetni. A többi ok magánügy. Megértem a negatív véleményt, de a nyilvános lealázást már megkaptam, nem kérek többet. Köszi. No comment.

FranciaLány 2013.08.20. 16:10:52

@Almeron: Igazad lehet. Nem vagyok feszkós, megszoktam a "lenézzük mert egy nagy k..." -hozzáállást. Én alapból nem nézek le senkit, első blikkre mindenki egyenlő, a későbbi cselekedetei alapján változnak az érzéseim. Engem vert már át "becsületes munkásember", és kaptam kaját egy szexmunkástól amikor nem volt pénzem. Ennyi. :)

FranciaLány 2013.08.20. 16:12:22

Most már abszolút szeretem az életemet, úgy ahogy élem. Ezért el lehet itélni. Ez van. :)

Almeron 2013.08.20. 16:16:13

@H.Solo: A vidéki helyzetet figyelembe véve dolgozhatna havi 70-80 ezerét is. Ez óránként kb. 450 Ft-t jelentene 180 munkaóra/hó alapján. A 7-8 ezres órabér kb. 15x az átlag vidéki munkabérnek. Ha csak naponta egy vendéget fogad és hetente csak 5 alkalommal, így is kb. (22 munkanappal, 7500 Ft/órával számolva) 165 000 ft jönne ki. Napi egy óra munkával kb. a vidéki átlagkereset kétszerese jönne ki.
Kedves H.Solo! Ha nem vesszük figyelembe a dolog morális (vagy inkább álmorális) kérdését, akkor ki is a lúzer?
Az éhbérért dolgozó, vagy a prostituált?

Almeron 2013.08.20. 16:19:00

Megjegyezném még, hogy a 7-8 ezer ritka kevés... itt BP-n 15 ezer a standard... Melyik városról is van szó?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.20. 16:22:35

@Almeron: kíváncsi lennék, hogy Budapesten milyenek az árak. Ha jól emlékszem, te néha szoktál lányokat látogatni: nem tudom, benne lennél-e abban, hogy néhány adatot megossz velem is:).

Én úgy tudom, hogy 15.000 a legalapabb szolgáltatásért (csók és NF nélkül) azért Bp-n is elég soknak számít, de én valószínűleg kevésbé vagyok otthon az árakban. A 7-8000-ről viszont nem vagyok biztos, hogy csókkal és NF-fel értendő-e, vagy anélkül. Ha azzal együtt, akkor tényleg alacsony, de ahogy megfigyeltem, sok másnak is (pl. lakásbérlés) sokkal alacsonyabb az ára, mint Budapesten.

H.Solo 2013.08.20. 16:53:14

@Almeron: ... Figyi, nekem az a véleményem, amit írtam. Hogy te miket számolgatsz még, meg mit tartasz jónak, elfogadhatónak, az a te dolgod.
Annyit elárulhatok, hogy elég szűklátókörű a levezetésed! Az élet túlmutat az adott hónapon és a "mesés" 165000 forint/hó/napie-gy-óra-munka. De, tényleg, érdekes a bejegyzés, leírtam a véleményem, elolvastam a többiekét, az enyémmel nem kell egyetérteni és nem is kell meggyőzni, hogy legyen más véleményem!
Jó kurválkodást kívánok mindenkinek, bármennyiért és bármelyik oldalán van is a fasznak. :-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.20. 17:04:13

A véleménynyilvánítással sosincs baj, csak az a gond, hogy ez nem vélemény, ha csak azt nem tartjuk szintén véleménynek, hogy "a takarítónők hülyék, amiért nem óránként ötezerért vállalják a takarítást". Nonszensz, baromság.

Nem is értem teljesen a koncepciót: kezdődött bizonyos "óvóbácsikkal" (?), folytatódott azzal, hogy "vagy minőségben vagy sehogy", ami úgy látszik, nála az esténként háromszázezres kategóriát jelenti. Fura. Valószínűleg nem volt tapasztalatod szexmunkással, így van egyfajta, valósághoz semmi köze elképzelésed a "minőségről", aminek az ára cirka 300/este. Ez kicsit olyan, mintha azt mondanám, hogy a minőségi hidegburkoló félmilliótól kezdődik - pontosan annyira nincs semmi fogalmam a hidegburkolókról, mint neked a szexmunkáról. Hülyeség lenne ilyesmit állítanom? Szerintem eléggé. Nem is teszem, de ha tenném, nem hívnám véleménynek.

Bocsi a kirohanásért, esküszöm, nincs benne semmi személyes, csak a kelleténél kicsit feszültebb vagyok az udvariasabb válaszokhoz.

Almeron 2013.08.20. 18:17:44

@Ivonn88:
Kedves Ivonn!

Én érdemben a 30 év és 60 kg alatti hölgyek árképzéséről tudok nyilatkozni. A 30 év persze egy igen fiktív korhatár, mivel sok esetben fiatalabbnak állítják be magukat a lányok (legextrémebb esetem, amikor egy 35-40 év körüli gyönyörű testű nő állította be magát 20-nak).

Összességében 2 irány tapasztalható BP-n. Az egyik a 15 000 Ft-s, de sok mindent tartalmazó csomag (popó, S/M stb. azért nincs benne), az NFV, csók, KF viszont igen.
A másik a 12 000-től induló, de sok extrát tartalmazó csomag. A 12e-ben általában az NF benne van, de csak előjátékként, minden más általában extra szokott lenni.
Tapasztalataim szerint sok lány másképp méri az extra értékét, pl. a csók 2-5 e-s felárú, a NFV szintén. Több extránál kedvezőbb lehet a végső ár.
A 15-es sokkal stabilabb vevőkört vonz, és az önálló lányokra jellemző, míg a 12e + extrák inkább a kezdő, vagy azokra a lányokra jellemző, kik az alap egy jó részét leadják, de az extrákat megtarthatják.

Azon olvasóimnak, kik nem igazán rendelkeznek információkkal a szexipar ezen részéről megjegyezném, hogy nem csak a sima óvszeres aktus létezik, hanem sokkal szélesebb a paletta. Pl. az orális kényeztetés. Ezt natúr franciának, rövidítve NF-bek szokták nevezni. Azon belül van mélytorkos francia, és így tovább.
Az orális részeken túl a csók is tételként jelentkezik, továbbá a kölcsönös francia (amikor a vendég nyal), és így tovább... Ezen szolgáltatások vagy az alapár részét képezhetik, vagy extraként nyújtják.

Személy szerint jobban szeretem a 15e-s fix csomagot, mint számolgatni, hogy mennyi is a végösszeg. Ráadásul az extrázó lányokkal több rossz tapasztalatom volt, mint az első csoporttal.

DE, ha egy lány nagyon megtetszik nekem, akkor nem érdekel a matematika :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.20. 18:28:41

@Almeron: akkor annyira nem is vagyok vakon az árakat tekintve:) Mondjuk nekem az 5000-es extra elég soknak tűnik. Van olyan, hogy a szolgáltatás amúgy olcsó lenne, de akár egyszerű extrákkal (ld NF végig, csók vagy KF) is csillagászati lehet az összeg?

Almeron 2013.08.20. 18:41:45

@Ivonn88:
Az egyszerű extrákkal azért nem nő az ár 20 e fölé :)

Továbbá a fiatal, feszes testű huszonévesekre jellemző. Vagy az V. kerület szállodakörnyéki leányaira.

Ami azért baj, mert a környéken lakok, és a hideg téli estéken lusta vagyok vándorolni :)

Almeron 2013.08.20. 19:02:40

@Ivonn88:
Kedves tőled. Privátban viszont elárulnád, hogy melyik városban rendelsz?

FranciaLány 2013.08.20. 19:31:27

Ezt csak azért írom le, hogy számoljunk. Mire is elég 165e? Ha van 2 törlesztőd összesen 72e-ért, ilyen-olyan nem havi, de rendszeres költségeid. Szerencsére már nem megélhetési szexmunkás vagyok (de voltam). Ez nem panaszkodás, ez a valóság. A minőségről meg annyit, hogy alapból vidám és kicsit vadóc vagyok, de ha valakivel megtaláljuk a közös hangot (magyarán egy normális pasi) akkor akár többet is kap a pénzéért (főleg időben, odaadásban), és nemcsak gépiesen fadarabként szolgáltatok (még a bunkó lenézőknek sem). :)

FranciaLány 2013.08.20. 19:38:28

@Ivonn88: Ivonn, ne legyél mérges, kolleginám. Van ilyen és van olyan vélemény is. A gondolatok egyenlőre még szabadok. Ahogy egy általam nagyon szeretett személy szokta mondani; "még jó, hogy minden embert nem én csináltam". Nem kell, hogy az ember szégyenlje magát azért mert hozott egy döntést, ha úgy él ahogy jónak látja.

Playman123 2013.08.20. 20:56:55

Nem először tapasztalom, hogy az ide írogató lányok sokkal intelligensebbek, mint egyes hozzászólók. Egyéni véleménye mindenkinek lehet, és ennek a munkának a megítélése is lehet eltérő. A vélemény kifejtésének módja azonban önmagát az embert minősíti. Ezek alapján Ivonn, NNB és FranciaLány emberileg is jóval fölötte állnak az itt kinyilatkoztatásokat tevő és becsmérlő kifejezéseket használó egyes szánalmas trolloknál.
Teljesen lényegtelen, hogy mivel foglalkoznak, mert a munkájuk legális. Márpedig ha legálisan végezhető, akkor ugyanolyan munka, mint bármely más legális munka, és a lekicsinylést nem érdemlik meg. Különösen úgy, hogy amit csinálnak, azt színvonalasan csinálják. Valóban vannak olyan szexmunkás lányok is, akik valóban csak kelletlenül odateszik amijük van, de azok nem is írnak ilyen színvonalas blogbejegyzéseket :)

pinkpussy 2013.08.20. 21:44:11

@Playman123: Hasonló képen vélekedem FranciaLányról!
@FranciaLány: Meglepő tényleg ilyen normális gondolkodású szexmunkással találkozni, mint Te, teljesen hétköznapi pályán mozgó nők között is ritka is ilyen, szal grat!!!!! Lenne egy kérdésem: említetted,hogy webcam-oztál is,anyagiak terén erről mesélnél,persze nem forintosítva. És a lényeg: Weben keresztül nagyon szimpatikus vagy :).

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.20. 22:23:36

@FranciaLány: Nem tudom, hogy férsz hozzá az e-mailjeidhez, de értékelném, ha válaszolnál időnként. Különösen, ha határidős és konkrét kérdésem van, mint most volt pl.

FranciaLány 2013.08.21. 06:36:06

Ne haragudj, már ment 2 válasz (dilis a netem).

FranciaLány 2013.08.21. 06:45:04

@pinkpussy: jól esett amit írtál. A webcam nem volt rossz, lehetett a pénzkeresés mellett jókat hülyéskedni. Engem csak az zavart, hogy kicsit a gép rabjává tett. A kereset attól is függ, hogy mit nyújtasz, az ember lánya legyen barátságos, vidám, enyhén flörtölős, és persze ne álljon le a bunkócskákkal felesleges vitába (kicsit hasonlít a bloghoz), ha valaki kellemetlen, hát mond meg neki a frankót és utána le van ejtve ha nem veszi a lapot, aki virtuálisan élvezni akarja a jelenlétedet az úgyis marad.

FranciaLány 2013.08.21. 06:47:16

@Playman123: Köszönöm, Te is egy rendes, értékes ember vagy, és nem(csak) a véleményed miatt írom.

Sadist 2013.08.21. 11:29:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Mi az az érték, amit teremt? Felhívnám a figyelmed rá, hogy minden dolognak van értéke és ára, a kettő között pedig nem mindig van kapcsolat.
A bróker pénzt teremt, ami mögött nem hiszem, hogy különösebb érték lenne.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.21. 12:46:02

@Sadist:

Az érték közgazdaságilag értendő, nem erkölcsileg és nem hasznoság szempontból..

tra lala 2013.08.21. 13:33:11

@Sadist: ha a brokerseg nem munka akkor jogosan jarna nekik a munkanelkuli segely is, nemdebar? :)

Sadist 2013.08.21. 14:19:20

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Az csak az ára. Milyen értéket állít elő azzal, hogy tologatja, adja veszi a papírokat?
A bank tiszta sor, pénzt ad neked, hogy felhasználhasd, vezeti a számládat, biztosítja, hogy pénzt vehess fel vagy fizethess a kártyáddal, működteti az ehhez szükséges infrastruktúrát, cserébe ezért kér számlavezetési díjat, kamatot, stb.-t.
A brókert mi különbözteti meg a hétvégi lovin fogadó játékostól? A sportfogadás és a lottózás is munka?

Sadist 2013.08.21. 14:23:05

@f renc: Munkanélküli segély annak jár, akinek a megelőző három évben volt 360 napnyi munkaviszonya. Ha nem munka, akkor nincs munkaviszony és nem jár lófasz sem :)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.21. 14:38:44

@Sadist:

A piac kifizeti ezt az értéket, tehát az érték ott van. Csak a piac dönt. Erről vitázni olyan, mint arról vitázni, hogy ér-e valóban 10 milliárd forintot egy festmény? Igen, ér, ha valaki kifizet érti annyit.

Ha rendszeresen csinálod, a sportfogadás is munka. A lottó nyilvén nem lehet az, hiszen tisztán szerencsejáték - nincs mit számolgatni, tervezgetni (lesszámítva azt hogy persze ne játsszunk biztosan rossz számokat, pl. 1, 2, 3, 4, 5 az ötös lottón, de ez nyilvánvaló).

Sadist 2013.08.21. 15:40:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Még mindig kurvára nem érted az érték és az ár közti különbséget, innentől kezdve pedig fölösleges is vitázni veled.
süti beállítások módosítása