Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

statisztikák

Címkék: hétköznapok szexmunka NNB

2013.09.07. 08:01

A tegnap estém, éjszakám a statisztikakészítés előkészületei közepette telt. Ami leginkább nyomozás, meg adatbevitel, amiből a nyomozás rész tetszik jobban, úgyhogy azt csináltam.

Van nekem egy excel-táblám, amiben úgy-ahogy szerepelnek adatok a melóimról, körülbelül 3 évre visszamenőleg. Semmi extra: (nick)név, kor, nemzetiség, összeg. Néha hiányosan és elég slendriánul. Most lett egy olyan project, hogy ezt a táblázatot át kellene dolgozni adatbázistáblákba, hogy utána majd jófajta SQL query-ket lehessen belőlük gyártani. Az adatbevitel megtörtént, persze nem kézzel(és nem is én csináltam), viszont közben rájöttem, hogy az adataimban hatalmas lukak vannak. Például a találkozókhoz csak a hónap van meg, részletesebben csak a calendaromban szerepel, plusz általában az adatkitöltés is hiányos. Szóval nekiálltam: először is a levelezésemből és a naptáramból igyekszem visszakeresni a vendégeim adatait. Egészen vicces tud lenni.. van, aki az első levélben leírja a nemzetiségét és a korát, meg egyéb paramétereket, valakinek a nemzetiségét viszont pl csak a telefonszámában megadott országhívóból lehet megmondani. Vagy az e-mailszolgáltatójából. Vagy van, hogy az e-mail tartalmaz olyasmit, hogy feladó, címzett, stb, és ennek a nyelve az árulkodó.

De olyan is van néhány, aki a céges hivatalos e-mailcímét használta a kontaktfelvételhez, őket általában meg lehet találni LinkedIn-en és mivel én is regisztrálva vagyok ott a hivatalos leendő szakmámmal, egészen nagyon viszket bennem, hogy be kellene őket jelölni. De vajon inkább úgy, hogy közös bizniszünk volt, vagy inkább személyes ismerősök vagyunk? Hehe... Persze nem zaklatom őket. Pedig érdekes lenne látni, hogy mit reagálnának. A legtöbben szerintem semmi különöset, gondolom okkal használták a valódi adataikat. De például egy ilyen adatlap is jól tud jönni a statisztikáimhoz, mert lehet belőlük következtetni az életkorra, vagy rá lehet keresni az önéletrajzra, ahol már általában szerepel a születési dátum.


Nagyjából végeztem a dologgal, még néhány simítás hátra van, meg néhány rekord valószínűleg véglegesen hiányos marad, de a munka nagyját elvégeztem.

Néhány query is megvan már, kazdek belejönni. Elvileg mennie kellene az SQL-nek, de gyakorlás híján alig emlékszem valamire.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr895498857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playman123 2013.09.07. 11:18:35

A nemzetiség és a kor szerinti grafikon nem publikus? Mennyiségi adatok nélkül, csak százalékban.

Playman123 2013.09.07. 11:19:46

Külön-külön érdekelne a két grafikon, ha esetleg publikus lenne :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.07. 12:55:45

Az összes grafikon publikus lesz, de perpill csak egy táblát tudnék bemásolni, az eloszlásdiagram-kirajzoló része még nincs kész a programnak.
Ez az egész hajcihő arról szól, hogy majd lesz egy ilyen bejegyzés, tele mindenféle adattal, szerintem várd meg :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.07. 14:26:44

Gondolom, érthető, hogy alig várom ;)))

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.07. 14:35:42

Esetleg vesd fel, ha van valami konkrét igényed :) a mindenféle szerinti eloszlás triviálisan lesz, ezen kívül még olyanokat gondoltam, hogy korcsoportok szerinti eloszlás a találkozók számában. az alkalmankénti átlagos bevételek arányában, az összes bevétel arányában. Ugyanez esetleg lehetséges a nemzetiségekre is.

Az a baj, hogy ez a három év is túl kicsi bizonyos mintavételekhez. Mondjuk az egyszerű elolszlásokhoz már elegendő, de például abból a két szál francia emberből semmire sem lehet következtetni a franciákat illetően, úgy általában. Csak a németek és az olaszok vannak annyian, hogy következtetéseket lehessen levonni az adataikból, de csak egymással hasonlíthatom őket össze. Most sajnálom csak, hogy nem vezettem a naptárat az elejétől fogva.

Egyébként most még bármilyen extra mezőt hozzá tudok csapni az adatbázishoz, akár a találkákhoz, akár a személyekhez, van valami ötleted, hogy mit kellene? Értelemszerűen ezekből csak hónapokkal később lehet bármilyen statisztika.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.07. 14:49:56

@noname.blogger: hát, egyrészt a franciákat talán össze lehetne vonni valaikkel?
Másrészt én ilyen összefüggésekre, kapcsolata gondoltam, pl. a nemzetiség és a pénzköltés kapcsolata, stb., ha gondolod, ezeket megcsinálnám én.

Hm, gondolkozom... majd elolvasom, mik vannak eddig (gondolom, benne van a bejegyzésben), és az igényeket elküldöm e-mailben:D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.07. 14:59:03

@Ivonn88: Akárkikkel össze lehet vonni a franciákat, de attól még nem fogok többet tudni a franciákról :( Összevonás tekintetében olyasmit csinálhatok mondjuk, hogy egy kalap alá veszem a latinokat, meg az észak-európaiakat, meg a germán jellegűeket...
Pénzköltés és nemzetiségek kapcsolatáról tervezek statot csinálni, de az van hogy a legtöbb vendégem német és olasz, a többiből alig lézeng. Minél kevesebb az adat, annál nagyobb a torzítás a statban.

Egyébként a prog majd elérhető lesz amikor kész lesz, ha gondolod, lehet egy példányod, meg tudod csinálni a saját adatbázisodat. A már kész lekérdezéseket oda tudom adni, tudod alkalmazni őket a te adataiddal.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.07. 15:50:17

@noname.blogger: lehet, hogy olyasmi alapján érdemes akkor csak csoportosítani, ahol mindenből van elég, pl. esetleg korcsoport..?

vernarancs 2013.09.10. 11:05:57

Egy "insert into" queryt lefuttatnek az adatbazisodban :) Vagy lekerdeznek nehany rés eredmenyt.

Jok a posztok amugy. Igy tovabb!
süti beállítások módosítása