Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blog és önigazolás

2013.10.24. 16:01

Gyakran mondják az emberek, hogy amit csinálok, csinálunk ezzel a bloggal, csupán önigazolás, hiszen ha ez tényleg olyan normális dolog lenne és normális munka, nem kéne róla írnom. Kissé falsnak érzem a logikát, hiszen ezek szerint akkor minden, amiről az emberek olyan véleményt írnak, ami a többségétől eltér, csupán önigazolás, hiszen a többség véleménye szent és sérthetetlen, aki mást mond, csupán önigazol. Ez persze egy meglehetősen nyers párhuzam, hiszen mondjuk lehet, hogy többek között azért is írok erről blogot, mert zavaró, hogy a munkámban titkolóznom kell (ami mellesleg szintén a szexmunkáról kialakított negatív kép következménye). Korábban tényleg ezért írtam erről többek között (és a korábban jópár éve volt): jó, ha az ember közönség előtt írhat valamiről, amiről az ismerősei nem tudnak. Igaz, mégjobb lenne, ha nem kéne titokban tartanom a munkám, ha nem csak a közeli ismerősök tudnának róla. És ebben az esetben lehet, hogy nem is írnék róla - na, ez mondjuk határeset, ehhez tényleg az kéne, hogy a szexmunka tipikusan olyan munka legyen, amihez semmilyen, de semmilyen sztereotípia nem társul. Ilyen munka viszont kevés van, nekem úgy tűnik, hogy még a bolti eladó személyéről is berögzült elképzelése van az embernek. Szerintem ha bolti eladó lennék, arról is blogolnék ;).

Ellenben a szexmunka jelenleg nem csak annyiban akadályozza az ember életét, hogy ha valaki megtudja, kissé lenézően tekint az ezt dolgozókra. Nemcsak a jövőmet befolyásolná negatívan - nem vesznek fel egy munkába, vagy miután kiderül, mondvacsinált indokkal kirúgnak, esetleg egy válópernél a gyermekelhelyezésnél hátrány, és még sorolhatnám -, de az éppen szexmunkásként dolgozók életét is akadályozza. Példa: szexmunkás vagyok, a férjem/nagykorú gyerekem épp munkanélküli és én tartom el, tehát ő a kitartottság bűncselekményét követi el. Példa: megengedem valakinek, hogy a lakásomon dolgozzon, akár úgy, hogy kiveszi a lakást, akár ingyen - bűncselekményt követek el. Nem valami gyakori eset, hogy ilyesmikért ténylegesen lecsukjanak embereket, de attól még a szabály akadályozó és értelmetlen, illetve, értelme lenne, de az eszköz rossz. És még ragozhatnám, de csak önmagamat ismételném.

Sokszor mondták azt is, hogy fogadjam el, ez mindig egy lenézett munka lesz, és különben is, én profitálok ebből,hiszen többek között ez tartja magasan az áraimat. Na, ez utóbbi kicsit olyan, mintha valaki azt mondaná, hogy ne harcoljak a rasszizmus ellen, mert fehérként ez nekem milyen jó. Elfogadni pedig ugyanúgy nem fogom.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr245597404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.10.25. 10:37:00

Khm, fehérnek lenni lassan már Európában is hátrány lesz. Csak úgy mondom ... ;).
A többi meg, hm. Talán egy olyan jó éve írtam a másik nickemmel először erről a témakörről különböző blogokba. Hát több volt a hideg, mint a meleg, amit kaptam érte. Alapból strici lettem :D.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.25. 13:57:08

"Gyakran mondják az emberek, hogy amit csinálok, csinálunk ezzel a bloggal, csupán önigazolás, hiszen ha ez tényleg olyan normális dolog lenne és normális munka, nem kéne róla írnom. "

Ez az érvelés ezer sebből vérzik, a felvetői is csípőből tudnák cáfolni. Csak egy beszólás a többi közül, a szofisztikáltabb fajtából.

sexaddict 2013.10.25. 23:54:15

@noname.blogger: nem értek egyet. Ez nem szofisztikált. Persze sokhoz képest mondjuk tetszetősebb... de a tartalma még annyira sem áll meg mint sok trágárabb reakciónak.
Egy sima loop az egész.
"Nem normális mert azt mondjuk. Írsz róla, és azt mondod normális. Azért írsz róla mert nem normális. mert azt mondjuk, hogy amiről írnak az nem normális"
lásd:
"ha normálisnak tartanánk, nem kéne leírnod, hogy normális.. és akkor lehetne normális"

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.25. 23:58:35

@sexaddict: Igaz :) bár depends on, mit tekintünk szofisztikáltnak. Loopot írni, az már nem a legsatubb fajta trollkodás :)
Milyen lenne egy igazán szofisztikált trollkodás szerinted?

sexaddict 2013.10.26. 00:05:33

hát nem egy ilyen sima egy körös loop.
Érdekesebb lenne egy háromlépéses körhivatkozás, megfelelően széles tematikával. Vagy épp egy rekurzió. Ez utóbbi a pillangó-effektus -elméletre építhető. És alapvetően a cselekedetek okai helyett annak várható következményeivel foglalkozik. Ha egy szint kellően szűk ahhoz, hogy ne rugaszkodjon el nagyon, akkor elég jól el lehet rejteni a szerkezetet 2-3 szint után. Míg efelett valójában az "elképzelhető" szubjektív vélemény kategória felé konvergál.
Fontos hogy a dolgot megállítsuk egy olyan szinten, ahol még az elképzelt hatásai nem olyan nagyok, hogy ezek hiánya triviálisan érzékelhető lehessen.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.26. 00:08:25

@sexaddict: Viszonylag jó vagyok abban, hogy az ilyen szofisztikált darabokat is kettévágjam eddig hihető - ezután már ellentmond a valóságnak kategóriákra. Persze attól még eléggé fel lehet vele idegesíteni, szóval mint trollkodás, a célját elérte.
Amúgy jó megfogalmazás, köszi :)

Almeron 2013.10.26. 02:47:24

Döbbenetes! Hihetetlen, hogy a szofisztikált szó milyen sokszor szerepelt a posztolt szövegben. Egy alapvetően hétköznapi, pardon, profán téma ennyire magas írásbeliséget kíván?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.26. 04:10:36

@Almeron: Csak a kommentekben, a posztban egyszer sem, és a kommentek azért már erősen nem a posztról szólnak :) Egyébként az oka az hogy csak, mert fun. Szexaddicttal hajlamosak vagyunk ilyen stílusban nyomni.

(..és akkor most játsszunk olyat, hogy ez alatt a poszt alatt minden kommentben szerepelnie kell a "szofisztikált" szónak, különben törlöm :P)

sexaddict 2013.10.26. 12:51:02

@noname.blogger: A "szofisztikált" szó használatának kikényszerítése nem túl szofisztikált kísérlet arra, hogy szofisztikált beszélgetés látszatát keltse.

@Almeron: Nem kívánja.. de hátha örül neki :), vagy legalább elviseli, hogy nekem így jó.
Amúgy ha az ember kellően idegen stílusban kommunikál egy kérdésről, az elősegítheti, hogy a másik fél kicsit jobban odafigyeljen.

nick.88 2013.10.29. 23:30:26

Szia! Én új vagyok itt, mindig is szerettem blogokat olvasni, de eddig soha nem volt késztetésem, hogy kommenteljek bármelyikbe is. Most viszont ez a bejegyzés annyira sok kérdést felvetett bennem, hogy rögtön beregisztráltam, hátha kapok rájuk válaszokat:

1. Először is, ami a leginkább érdekelne, hogy egy prostituált világképe hogyan változik meg a munkájának hatására? Máshogy kezd-e embertárssaihoz viszonyulni, mint azelőtt? És hogyan változik meg az önképe?

2. Más szemmel tekint-e a férfiakra az a nő, aki ma szexből él, mint azelőtt - és hogy elmeri-e mondani, felmeri-e vállalni a pasik előtt a foglalkozását, mikor társat keres (rögtön felvállalja önmagát, vagy soha nem szándékszik elárulni ezt a leendő pasijának)?

3. Gondolom egy prostituáltnak nem jó a szex (már ugye amiatt sem, mert eleve tárgyként kezelik/használják a nőt és a testét, meg az ő élvezetére nem figyel a kuncsaft vagy bénák a pasik az ágyban stb.).
Nem gondolkoztál már el azon, hogy kifejtsd a véleményedet/a női igényeid a férfitársadalomnak, hogy milyennek kéne lenniük az ágyban?
És ezt esetleg egy könyv formájában kiadni? (mert szerintem a legtöbb férfi úgy gondolkodik, hogy ha meglátnak egy könyvet pl. "Jó szerető" címmel, amit egy olyan nő írt, aki szexből él, és végre nyíltan - tabuk nélkül fogalmaz meg benne mi is kell a nőknek az ágyan, azt vennék, mint a cukrot)

Egyenlőre ennyi kérdést teszek fel. Kíváncsian várom a válaszokat.
Remélem nem volt túl sok. :)

Cserébe leírom, én hogyan látom ezt a szakmát (főleg emiatt a mondat miatt: "Sokszor mondták azt is, hogy fogadjam el, ez mindig egy lenézett munka lesz"):

Szerintem itt mutatkozik meg, hogy az emberek mennyire előítéletesek. Hisz sokan emberszámba sem veszik azokat, akik ezzel foglalkoznak (sokáig én is hasonlóképp éreztem egészen addig, míg utána nem olvastam, hogy a nők a munka hiánya miatt kényszerülnek bele, vagy belekényszerítik őket).

A poén az, hogy vannak olyanok emberek, akik igénybe veszik a lányok szolgáltatásait, és még le is nézik a prostit, jobbnak merik hinni magukat náluk.
Véleményem szerint igazából ezeket az embereket kéne lenéznie a társadalomnak, mert igen is a férfi szégye az, ha nem tud nőt szerezni, vagy ha azért jár, hogy megcsalja a barátnőjét/feleségét. (azokról nem is beszélve, akik valamilyen beteges hülyeség miatt veszik igénybe a lányokat).

Személy szerint engem taszít a prostitúció gondolata is, sosem értettem, más férfiaknak ez miért jó. Marha jó lehet úgy döngetni valakit, hogy a nő nem is élvezi vele, meg undorodik a férfitól (de ha a férfi külsejétől nem is, de a helyzettől igen). Mondjuk ez igazából a hétköznapi szexre is igaz, mert tudom, hogy a mai világban a nők közel 80-90% csak megjátsza az orgazmust (és ha ez ki is derül a pasik előtt... rendszerint nem foglalkoznak a problémával -_- ).
Meg természetesen a gondolat sem tetszik, hogy több 100-an jártak már a nőben + ki tudja ki mit művelt vele, hogyan mocskolta, alázta meg.
Ez egyáltalán nem vonzó.

Ennyi lett volna.
Remélem nem voltam túl sértő, esetleg.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 00:45:25

@nick.88:
Szia :)
Próbálok sorban válaszolni...
" egy prostituált"
Arról nem tudok :) én csak egy db szexmunkás vagyok, nem szociológus. A válaszaim csak rám vonatkoznak. Még azt sem mondhatom, hogy tipikus vagyok, minden valószínűség szerint nem. Ha tipikus prostituáltat akarsz kérdezni, érdeklődj a kurvavagyok.blog.hu szerzőjénél, ő tipikusabb, mint én.

"Máshogy kezd-e embertárssaihoz viszonyulni, mint azelőtt?"
Mielőtt elkezdtem, leginkább saját korosztályommal volt akármilyen kapcsolatom, és mivel fiatal voltam(22), az idősebb korosztály az "a felnőttek" címléjű kategóriába esett. Azok meg olyan komolyak, és teljesen mások. Aztán a meló megmutatta, hogy nem, kicsit mások de nagyrészt nagyon hasonlóak, csak nem mutatják a fiatalok irányában :) Aztán a másik az volt, hogy "jééé, milyen okos/érdekes emberek vannak a világon", és hogy ezt nem is tudtam. Hiába, a nagy mintavétel :)
" És hogyan változik meg az önképe?"
Jobb nőnek érzem magam.

"Más szemmel tekint-e a férfiakra az a nő, aki ma szexből él, mint azelőtt"
Nem.
"s hogy elmeri-e mondani, felmeri-e vállalni a pasik előtt a foglalkozását, mikor társat keres "
Velem egy ilyen helyzet volt, még a legelején, 10 éve, azóta vele vagyok együtt. Nem társat kerestem hanem mint barátnak, elmondtam, később pedig összejöttünk.
Ha most kellene társat keresnem.. nem ezzel a címkével keresnék, de mindenképp szabadelvűt, aztán ha alakul valahogy, még az elején elmondanám. Szerintem. De jobb szeretem, ha barátságból lesz kapcsolat, akkor nem kell ilyesmivel vacakolni.
Hálistennek a téma nem aktuális :)

"Gondolom egy prostituáltnak nem jó a szex (már ugye amiatt sem, mert eleve tárgyként kezelik/használják a nőt és a testét"
Erre most nem tudom megállni: hülye vagy te vazz.. esetleg olvashatnál néhány bejegyzést, pl élménybeszámolókat a blogon mielőtt butaságot kérdezel. Hogy a bús francba használnának engem, mint személyt tárgyként?!
Pl ilyen egy találkozó:
suisseproject.blog.hu/2013/10/10/tegnapi_melo_153#more5561708
vagy ilyen:
suisseproject.blog.hu/2013/08/16/faaradt#more5463120
suisseproject.blog.hu/2013/08/06/tegnapi_melok#more5447417
Vagy általánosságban, mindkét szerzőtől:
suisseproject.blog.hu/tags/esetle%C3%ADr%C3%A1s

Ez meg jól leírja az általános hozzáállásunkat:
suisseproject.blog.hu/2013/10/14/_legtobbunkkel_ellentetben_kepesek_tudatosan_fuggetleniteni_magukat_a_testuktol_aruba_bocsatani_megv

Mivel szolgáltatás, időnként egyoldalú is, azaz nem engedhetem el annyira magam (kivéve ha igen, az ember néha összefut olyanokkal akivel nagyon passzolnak az igényeik)

"Nem gondolkoztál már el azon, hogy kifejtsd a véleményedet/a női igényeid a férfitársadalomnak, hogy milyennek kéne lenniük az ágyban?"
Nem tudom, miért pont nekem teszed fel ezt a kérdést. Azért az egész férfitársadalommal nem találkozom az ágyban, másrészt a saját szexpartnereimet leszámítva nem értem, miért kellene tukmálnom az egyéni preferenciáimat a "férfitársadalomnak". A vendégeim némelyike nem azért nem foglalkozik velem, mert hülye vagy béna, hanem mert ez nem erről szól (csak opcionálisan), hanem szolgáltatás.
Attól, hogy sok pasival találkoztam, még nem ismerem más nők igényeit, csak a sajátomat. Hiába általánosítasz, attól én még nem leszek általános. Lehet, hogy tőlem vennék a témát, mint a cukrot, lesz@rom, van elegendő pénzem egy jó munkából, nem szorulok rá hogy idiótaságokat csináljak sok pénzért. Egy ilyen könyvet inkább egy olyan férfi írjon meg, akinek már rengeteg különböző nővel volt dolga. Nekem nincs rálátásom.

" Hisz sokan emberszámba sem veszik azokat, akik ezzel foglalkoznak (sokáig én is hasonlóképp éreztem egészen addig, míg utána nem olvastam, hogy a nők a munka hiánya miatt kényszerülnek bele, vagy belekényszerítik őket)."

Cukorfalat vagy, Ivonn és én pont azok vagyunk akiket ezek szerint máig nem veszel emberszámba. Egyikünk sem volt semmilyen módon belekényszerítve, ő semennyire, de én is megoldhattam volna máshogy is az akkori anyagi problémáimat. És undorodok attól, hogy vagy nem veszel emberszámba, vagy sajnálgatsz.
Nem értem, hogy pontosan mi a bajod az önként, kényszer nélkül választott szexmunkával.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 00:50:23

@nick.88:
...
"A poén az, hogy vannak olyanok emberek, akik igénybe veszik a lányok szolgáltatásait, és még le is nézik a prostit, jobbnak merik hinni magukat náluk. "
Azért ez nem túl gyakori nálam, ha meg igen, nagyon jól el tudom érni, hogy meggondolja magát. Velem nem éri meg fölényesnek vagy lekezelőnek lenni :)

" Marha jó lehet úgy döngetni valakit, hogy a nő nem is élvezi vele, meg undorodik a férfitól (de ha a férfi külsejétől nem is, de a helyzettől igen). "

Remélem nem rám vagy Ivonnra gondoltál, ha igen, szólnék hogy marha nagy zöldséget írtál.

"Meg természetesen a gondolat sem tetszik, hogy több 100-an jártak már a nőben + ki tudja ki mit művelt vele, hogyan mocskolta, alázta meg."
Hű.. ha valakit megaláznak az többé nem vonzó a szemedben. Eszem megáll. Én, ha valakit megaláznak, az elkövetőtől undorodok, nem az áldozattól.
A mocskolást nem értem, a szex pontosan mely részeit tartod "mocskolásnak"?... (költői kérdés..) Szerintem egyik sem az.
A több százas témát nem értem, nem papírzsepi egy nő, hogy elhasználódjék. Szerintem nem oszt és nem szoroz az előzetes szexpartnerek száma. Illetve én pl sokat fejlődtem technikailag, legalábbis a férjem ezt mondja.

Persze egyéni ízlés dolga hogy mit tartasz vonzónak, csak nekem valahogy úgy rémlik, összemosod a személyes ízlésedet az erkölccsel, amit viszont már elítélek. Az egy dolog hogy valakiket nem tart vonzónak az ember, másik, hogy emiatt, vagy az ízlése megideologizálása alapján nem is veszi őket emberszámba.

"Remélem nem voltam túl sértő"
Nem. Döbbenetesen sztereotip, nőket tárgynak kezelő és közepesen prűd, de "túl" sértő, az nem. És mérhetetlenül mellényúltál, amikor ide írtál, de nem olvastál előtte. Ez a blog nem az általad elképzelt, sajnálandó, mások által tárgynak használt csajok által íródik.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 00:57:41

"
"Más szemmel tekint-e a férfiakra az a nő, aki ma szexből él, mint azelőtt"
Nem.
"

Módosítok: de. Pl a tekintélyes, okos, nyugdíjkorhatárhoz közelítő egyetemi profot elképzelem az ágyban velem, egyéb, hozzá hasonlókkal kapcsolatos tapasztalataim alapján. Egészen szórakoztató tud lenni, az ilyesmi fantáziálás egészen fel tudja dobni az egyetemi előadásokat :)
Szóval úgy általában sokkal könnyebben el tudok képzelni bármilyen férfit intim helyzetben. Pozitív dolog, így egyenlőként, emberként tudok kezelni bárkit.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.30. 08:08:07

@noname.blogger: jó tudni, hogy ilyet nem csak én csinálok;) (*pirul*) Egyébként nem tudok mit hozzátenni, NNB elég jól megmagyarázta a dolgot.
Egyébként esküszöm, életemben először vettem észre az "átmentek rajta százan és annyian megalázták" mögött, hogy basszus, tényleg, attól undorodnak, akit megaláztak? Még irodalomórán egyszer olvastunk egy nagyon, nagyon régi verset (nem emlékszem pontosan, de úgy 1200-1400 közé tenném), na, az szólt arról, hogy "megerőszakoltál, de légyszi, ne mondd el senkinek, mert akkor nekem végem". Azt hittem, ennek már vége:O.

nick.88 2013.10.30. 18:13:38

Sziasztok!
Most, hogy végigolvastam a válaszokat, látom teljesen félreértettem az egészet! Én tényleg azt hittem, hogy valaki csak azért kezdheti csak el ezt a szakmát, mert muszály...

"Nem értem, hogy pontosan mi a bajod az önként, kényszer nélkül választott szexmunkával. "
Nekem ezt olyan furcsa megérteni. Szerintem ez egy komoly lépés, amit nehéz lehet az elején eldönteni, hisz az ember egész életére kihat. Márpedig ha ez tényleg nehezen eldönthető dolog, amit nehezen határoz el az ember, akkor - mint minden más dologban, amit magunkat megerőltetve hozunk meg; a természetétől adódóan - nem szívesen dönt el az ember. Ezzel szemben azt olvasom, hogy egyikőtök esetében sem muszályról van szó. Úgy hangzik nekem a válaszod, mintha évekkel ezelőtt csak úgy vállvonva döntötted volna el az egészet, hogy: "Tök jó, mindenkivel lefekszem és keresek egy csomó pénzt. Kit érdekel, hogy esetleg csalódást okozok a szüleimnek, mit gondolnak mások, csesszék meg az erkölcsöt, bekaphatják" (és ha ez kb. tényleg hasonlóan törént, akkor az azt jelenti minimális tartásod és értékrended sem volt, és akkor ne is olvasd tovább ezt a kommentet, mert aki nem tiszteli magát azt én sem tudom)

Ráadásul én amiatt nem értem főleg, hogy hogyan lehet szeretni ezt a típusú munkát, mert addig oké, hogy olyan emberekkel dolgoztok akikkel még kellemes is (mint a "tegnapi meló" bejegyzésnél), DE mi van olyan esetben, amikor olyan emberek a kuncsaftok akik kifejezetten ellenszenvesek, legszívesebben menekülnétek a közelségüktől? Meg akik bunkó veletek, vagy valamilyen beteges fétissel megy hozzátok, amit erős gyomorral lehet csak teljesíteni?

Szóval kifejezetten a prostitúció árnyoldalaira gondolok elsősorban! Emiatt nem értem, hogyan lehet önakaratból művelni.
Azt persze megértettem, hogy sok esetben még jót is tesztek másokkal a szokásos munkán felül, mint pl. az olyan emberekkel, akik annyira csúnyák, hogy senki se feküdne le velük egész életük során, bedepiznek emiatt, erre segítetek rajtuk, ők meg boldogok lesznek, megkönnyebbülnek, legalább már nem idegeskednek a szexhiány miatt, stb... - ez szerintem tényleg nagyon jó oldala ennek az egésznek.

Sajnálom, hogy ennyire bántó voltam. És köszönöm a gyors, mindenre kérdésemre az őszinte, nyílt válaszokat.
Főleg, hogycsak így, ismeretlenül kérdezek, és ti így nyíltan válaszoltatok mindenről.
Ezt az általánosítok dolgban nagyon igazatok van, már más is mondta már. És engedjétek meg, had tisztázzam ezt a "basszus, tényleg, attól undorodnak, akit megaláztak?" dolgot:

Igen is meg nem is! Ez csak attól függ, hogy mégis milyen dologról van szó és hogy akit megaláznak, az dönthetett-e, rajta múlott-e a dolog.
Például azok a nők, akiket a háborúk alatt rejtegettek a padláson, de elfogták őket, megerőszakolták 20-an... azokat sajnálom és gyűlölettel tekintek azokra az aljas katonákra akik ezt megtették velük. És egyáltalán nem tartom undorítónak az olyan nőt, aki ennek az áldozata.
DE ha valaki dönthet, hogy megtegyen-e olyat, ami már ŐSZERINTE is durván megalázó és szó szerint, tiszta szívéből undorodik saját maga is és mégis megteszi, attól már bocsánat, de tényleg undorodom.

Jó példa rá egy lány esete (jelzem nem volt ittas a csaj), akivel egy bulis estén fogadtak, hogy nem mer leszopni egy kutyát 20 ezerért. A mi társaságunkkal épp akkor jöttünk ki a szórakozóhelyről és csak annyit láttunk mindenki körbeáll egy kis hidat, mobillal vesznek fel valamit és torkuk szakadtából röhögnek. Mikor megláttam mit néznek, majdnem elhánytam magam és nemcsak én de pár haverom is: egy akkori osztálytársnőm a híd alján feje felé emelve egy kis fekete kutyát, annak farkát nyalogatta, szopkodta... :S
Mondanom sem kell úgy ledöbbentem, hogy ilyesmi létezik, hogy vannak ilyen undorító "emberek", mint az a csaj (ÉS AZOK A FÉRGEK IS, AKIK EZT MEG ÉLVEZKEDVE, RÖHÖGVE, NÉZTÉK EZT A JELENETET!!!). Mellettem ekkor hányta el magát az egyik haverom, aki kb. 20 percel az esett előtt smárolt a csajjal... :/ Ismertem a csajt, egy osztálytársnőm volt, és a következő héten, mikor elmondtam neki, hogy láttam mit művelt, ő szégyelte a dolgot (mert megkért ne áruljam el az osztályban, nem is mondtam), szégyenkezve kért meg, de azt nagyon is büszkén mondta, hogy ő ezzel keresett 20 ropit!!!!!! -_-
Szóval igenis undorítónak gondolok olyat, aki saját magát nem tiszteli és megtesz olyat, ami undorító. - Mellesleg megjegyzem nem csóró csajról van szó, szóval biztos nem számlára vagy hitelre kötötte azt a pénzt... nem szorult rá, nem az életbenmaradása múlott rajta...

Egyébként egy másik kérdés is eszembe jutott a válaszotok kapcsán, ha nem baj, ezt a témát megkérdem, de nem muszály rá válaszolnotok, ha nem akartok:
Mi a megcsalás a szemetekben? Mert írta egyikőtök, hogy van férje és tud is róla... Nem féltékeny, nem zavarja?
Énnekem szarul esne, ha más nyúl a feleségemhez, főleg ha nem úgy bánik vele más, ahogyan azt minimálisan elvárnám. Ez hogyan működik?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.30. 18:42:56

@nick.88: Induljunk ki abból a felfogásból, hogy az ember maga dönti el, mit tart helyesnek, maga szabja meg a saját határait, és elvárja, hogy mások ebbe ne szóljanak bele, cserébe ő sem szól bele mások életébe. Természetesen mindaddig teheti szabadon, amit szeretne, amíg mást nem bánt ezzel. Hasonlóan, az alap ez lesz, ha nem értesz egyet a fentiekkel...:)

". Szerintem ez egy komoly lépés, amit nehéz lehet az elején eldönteni, hisz az ember egész életére kihat."

Én ezt nem így látom. Az, hogy mostantól pénzért szexelek másokkal, nagyjából annyi változást hozott, mint amikor először kipróbáltam a Vidámparkban a Looping start (ha valaki még emlékszik rá:). Oké, nyilván több következménye volt - ld önbizalomnövekedés, és a többi -, de lelkiekben nagyjából annyit változotatott rajtam, hogy rájöttem, nekem ez fekszik. Mivel az ok, hogy egyáltalán elgondolkodtam rajta, korábbi, maga a cselekvés nem hozott hatalmas változást. Az ok meg gondolom, az, hogy úgy alapvetően nem okozott gondot korábban sem össze-vissza szexelni (Mondjuk érdekes, az ilyen egyéjszakás izéknél általában maradtam a pettingnél.)

"Kit érdekel, hogy esetleg csalódást okozok a szüleimnek, mit gondolnak mások, csesszék meg az erkölcsöt, bekaphatják""

És itt jön az, hogy én mit tartok helyesnek. Én nem éreztem ezt az egészet az erkölcseim sárbatiprásának. Felőlem az szexel össze-vissza, aki akar, és nincs ok, ami miatt úgy gondolnám, hogy ez "erkölcstelen" - de mondj egyet, és elgondolkozom rajta:).
Hogy a szüleimnek csalódás lenne, ha tudnának róla...? Általában hasonló véleményem és világképem van, mint a szüleimé, de ebben speciel különböző véleményen vagyunk - valószínűleg azért, mert én náluk jobban ismerem ezt az egészet, korábban nekem is hasonló véleményem volt ("szegény lányok, akik erre kényszerülnek, vagy erre kényszerítik őket"). A szüleim elég jó iránymutatást adtak az életre nézve, viszont nem kell, hogy mindenben egyetértsek velük.

"DE mi van olyan esetben, amikor olyan emberek a kuncsaftok akik kifejezetten ellenszenvesek, legszívesebben menekülnétek a közelségüktől? "

Ilyen emberrel még nem nagyon találkoztam, valószínűleg azért, mert elég kevesen vannak, akikre így reagálnék. Van olyan, akit nem kedveltem meg annyira, vagy nem volt vele jó a szex, de gondolom, ha valaki a szolgáltatóiparban dolgozik, szintén nem csak és kizárólag kedves és jófej emberekkel foglalkozik. Sőt, ez igaz kb az összes munkára, ahol az ember valaki mással is kapcsolatba kerül.

Én a fétiseket sem érzem olyan furcsának, mint az átlagember, valószínűleg azért is, mert a bdsm világa nekem eléggé bejött. Van, amit megteszek, mert nem gond, de van, amit nem vállalok. Megbeszélés kérdése.

Most viszont rohanok dolgozni, remélem, semmit sem hagytam ki.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 19:54:06

@nick.88:
" Kit érdekel, hogy esetleg csalódást okozok a szüleimnek"
Van nekem saját értékrendem, nehogymár abból álljon az életem hogy a szüleim elvárásainak felelek meg. Az ő véleményük pont annyira számít, mint másoké: vagy úgy döntök hogy igen, pl mert hasonlít az értékrendünk és tisztelem őket, vagy nem, és akkor nem számít. Ebben az esetben max sajnálom, hogy csalódtak. Biztos nem ismertek eléggé.

"mit gondolnak mások"
Tényleg, ez alapján élni tiszta morális felsőbbrendűség :D
"csesszék meg az erkölcsöt, bekaphatják"
A saját erkölcseimnek egyedül a nős pasikkal való találkozás nem felel meg. Illetve szürke zónás.

Nekem azért volt nehéz döntés, mert hasonló sztereotípiáim voltak, mint amilyenekkel te jöttél ide.

"DE mi van olyan esetben, amikor olyan emberek a kuncsaftok akik kifejezetten ellenszenvesek, legszívesebben menekülnétek a közelségüktől? Meg akik bunkó veletek, vagy valamilyen beteges fétissel megy hozzátok, amit erős gyomorral lehet csak teljesíteni?"

Fura téveszméid vannak, de komolyan... ha kifejezetten ellenszenves, értelemszerűen megfontolom, hogy elküldjem(/távozzak, ha én látogatom meg őt), attól függően hogy úgy ítélem, objektíven normális vagy nem, illetve hogy mennyire esne nehezemre a találkozó. Ha bunkó akkor meg vagy megnevelem, vagy távozok/felszólítom távozásra.

Egyébként meg pontosan meg van határozva hogy mit vállalok és mit nem, mint minden lánynál, illetve hogy milyen típusú találkozókban vagyok benne. (itt: monica.iwstudio.hu/ ) Értelemszerűen minden jövendő kliens érdeke, hogy olvasson, mielőtt ír, úgy találhat olyan lányt amilyet keres.
Akinek fétise van, nyilván olyat keres aki olyat vállal, ez meg végképp saját érdek. Minden igényre megvannak a specializálódott lányok.

"köszönöm a gyors, mindenre kérdésemre az őszinte, nyílt válaszokat.Főleg, hogycsak így, ismeretlenül kérdezek, és ti így nyíltan válaszoltatok mindenről."

Erre a célra lett a blog :)

"DE ha valaki dönthet, hogy megtegyen-e olyat, ami már ŐSZERINTE is durván megalázó és szó szerint, tiszta szívéből undorodik saját maga is és mégis megteszi attól már bocsánat, de tényleg undorodom."
Aha. Nem tudom, szerintem ha az erkölcseibe nem ütközik, akkor egyszerűen az ember oszt-szoroz. Ha nem ütközik (saját) erkölcsbe akkor a legtöbb dolognál racionális, hogy van az a pénz, bár a legtöbb ilyen dolognál jópár nullával kevesebbet fizetnek, mint amit az ember kitalál magának. Szóval szerintem az ilyesmi bevállalása tisztán racionális döntés.
" akivel egy bulis estén fogadtak, hogy nem mer leszopni egy kutyát 20 ezerért."
Húszmillióért már megérteném :) de tőlem... váljék egészségére... gondolom nem zavarta igazán maga a cselekmény, vagy nem tudom... fura. Illetve főleg az a fura, hogy nem zavarta hogy rajta röhögnek.. de legalább a kutyának szerzett pár kellemes percet :D:D

"Mi a megcsalás a szemetekben? Mert írta egyikőtök, hogy van férje és tud is róla... Nem féltékeny, nem zavarja?"

Az én szememben az, ha mást jobban szeret, illetve ha az igényeimet elhanyagolja más kedvéért. Ugyanez fordítva.

"főleg ha nem úgy bánik vele más, ahogyan azt minimálisan elvárnám. "
Önjáró vagyok, megbízhat bennem, hogy megoldom a dolgokat :)
Ezügyben pont én vagyok kivételezett helyzetben másokhoz képest, nagyon sok alkalmazott van akinek megalázó bánásmódot is el kell viselnie a főnökétől, ügyfelektől. Nekem nem kell. Jó nekem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 19:58:03

@Ivonn88: "na, az szólt arról, hogy "megerőszakoltál, de légyszi, ne mondd el senkinek, mert akkor nekem végem". Azt hittem, ennek már vége:O. "
Néhány arab országban máig büntetik a megerőszakolt nőket. Pl a 14 éves kiscsaj, akit megerőszakolt egy idősebb férfi rokona, x korbácsütésre ítélték hogy nős emberrel lefeküdt, ha jól rémlik, belehalt. A pasit az hiszem, feleannyira ítélték, de lelépett előle. Meg vannak még más rémsztorik is.

nick.88 2013.10.30. 20:21:26

@noname.blogger:
"Aha. Nem tudom, szerintem ha az erkölcseibe nem ütközik, akkor egyszerűen az ember oszt-szoroz. Ha nem ütközik (saját) erkölcsbe akkor a legtöbb dolognál racionális, hogy van az a pénz"

Erről a válaszról most jonkrétan a Tisszességtelen ajánlat c. film jutott az eszembe. Van két egymásba szerelmes ember és jön egy gazdag, harmadik, aki egy estére ajánlatot tesz, hogy megvenné a nőt egy bizonyos időre magának. Érdekes film.
Értem mit mondasz, ez nagyon igaz, a legtöbb embernek a pénz a legfontosabb dolog az életében és szinte mindennek meg van az ára...
Erről most egy gondolat jutott az eszembe: azt vettem észre, hogy az embereknek nagyon nagy része megvehető. És egy másik dologra is felfigyeltem: akárhányszor megkérdeztem valakit, hogy: "neked mi a célod?", sose kaptam rá konkrét választ, álltalában "még nem tudom"-ot vagy "nem gondolkoztam el ezen".
Szerinted ez összefügghet?: ha valakinek nincs életcélja(i), akkor a pénzszerzést helyezi maga elé, azon fáradozik, hogy minél több pénze legyen.
Én most ezen gondolkodom...

nick.88 2013.10.30. 20:22:30

@noname.blogger:
Na ez viszont dühítő felfogás. Szerencsétlen lányt megerőszakolják, és még ő a bűnös? Pfff... :(

nick.88 2013.10.30. 20:23:12

@nick.88:
Ja lemaradt az idézet: "Néhány arab országban máig büntetik a megerőszakolt nőket. Pl a 14 éves kiscsaj, akit megerőszakolt egy idősebb férfi rokona, x korbácsütésre ítélték hogy nős emberrel lefeküdt, ha jól rémlik, belehalt. "

nick.88 2013.10.30. 20:56:23

@Ivonn88:
"Felőlem az szexel össze-vissza, aki akar, és nincs ok, ami miatt úgy gondolnám, hogy ez "erkölcstelen" - de mondj egyet, és elgondolkozom rajta:)."

Mondok. :) Vagyis kérdezek:
Az erkölcstelen-e szerinted, mikor valaki szexel össze-vissza, van barátnője, aki szerelmes belé, elmegy hozzád és te lefekszel vele? Kicsit sem zavar a tény, hogy veled csalnak meg másokat?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 21:17:37

@nick.88: Rémlik a film. Szerintem hülye volt a párocska férfi tagja, hogy nekiállt bizalmatlankodni meg feszülni a témán. Mondhatnám úgy kellett, de legalábbis fel kellene nőni, érzelmileg is..

"Értem mit mondasz, ez nagyon igaz, a legtöbb embernek a pénz a legfontosabb dolog az életében és szinte mindennek meg van az ára..."

Amit én mondtam abból a pénz fontosságának mértéke semmilyen mdon nem következik :) Pl nálam az erkölcseimbe nem ütköző dolgoknak megvan az ára, de mivelhogy jól élek, egy idétlen, "magyarázzuk el a férfiaknak, hogy hogy jó a szex" könyv megírása már csak annyiért érné meg, amennyinek a tizedét sem keresném meg vele. Ha nyomorognék, ez az ár valószínűleg sokkal lejjebb lenne.
Az embernek gyakran sokkal többet ér az első saját lakás és a rezsirevaló, mint az első saját magánröpcsi. Ez nem a pénz mindennél fontosabb státuszát mutatja, csak azt, hogy nem vagyunk fényevő remeték az erdő közepén, aki nem eszik, nem iszik, nem fázik, nem akar családot, sem tanulni, sem szórakozni, sem önmegvalósítani, mármint a fényevésen kívül. Márpedig ezek mind pénzbe kerülnek.

"azt vettem észre, hogy az embereknek nagyon nagy része megvehető. "
Érdekes. Én sosem próbáltam még megvenni senkit :) Szerinted ez miben nyilvánul meg?
Nekem meg az a benyomásom, hogy az emberek nagy része megvehetőnek mutatja magát, aztán kéri a pénzt és nem adja az árut.

"akárhányszor megkérdeztem valakit, hogy: "neked mi a célod?", sose kaptam rá konkrét választ, álltalában "még nem tudom"-ot vagy "nem gondolkoztam el ezen"."

Hm... passz. Mint írtam, a pénznek szerintem logikus, hogy szerepe van az ember életében. Nagy célok nélkül is jól el lehet költeni. Az embereknek általában vannak céljaik, legfeljebb nem tudják megfogalmazni. Persze mozoghat olyan szinten is mint az állatkáknak az erdőben: enni-inni-biztonság-kényelem-szerelem-család-gyerek-szórakozás. Sokan így élnek. Azt már nem tudom hova tenni, ha valakinek ezek a "céljai" sincsenek meg, csak a pénz.. de lehet, hogy csak nem értem eléggé az általad leírt embertípust.

"Na ez viszont dühítő felfogás. Szerencsétlen lányt megerőszakolják, és még ő a bűnös? Pfff... :( "
Jah... és durva, hogy mennyi ilyen sztori van :(

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.30. 21:23:30

@nick.88: Nem nekem szólt, de szerintem azt a részt is ki kellene fejteni, hogy a barátnő amúgy féltékeny típus-e, illetve hogy miben egyeztek meg. Mert én például szerelmes vagyok a férjembe, de megteheti hogy össze-vissza szexel, amíg az én igényeim ki vannak elégítve. A pénzköltés ilyesmire már egy kicsit neccesebb, de ritkán belefér. Akkor már inkább, ha valami olyat csinálhatna amit velem nem tud, de vágyik rá. Pl valami beteges fétist :):P

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.30. 22:49:32

@nick.88: Nos, ha én vagyok az illető, akinek van barátja, aki szerelmes belé, és én össze-vissza szexelek úgy, hogy nem tud róla és nem egyezett bele - na, ezt nem szívesen tenném. Nem hiszem, hogy szembeköpném magam érte - biztos volt valami nagyon jó okom, hogy így alakuljanak a dolgok, mert nem jellemző rám ez a viselkedés -, de azért elég csúnyákat gondolnék magamról, szóval az én elveimbe nem fér bele. Viszont ismerek olyan embert, aki régóta él tartós párkapcsolatban, a felesége szereti, ő is a feleségét, mégis kalandozik. Őszintén szólva őt se vetem meg olyan nagyon, mondjuk helytelenítem a dolgot. Mondjuk, mivel nem ismerem a feleséget, nem vonódok bele túlságosan a történetbe, ha a legjobb barátnőmmel csinálnának hasonlót, biztos erősebben reagálnék:)

A megcsalásról viszont úgy gondolom, hogy teljesen mindegy, hogy az ember megcsalja a párját, vagy pedig azért nem csalja meg, mert nincs rá lehetőség. Nehogy már az legyen az akadály, hogy a homlokára van tetoválva a "foglalt pasi" címke, és emiatt nem teszi meg, pedig szeretné. Számomra ez ugyanaz.

Egyébként számomra a megcsalás kb ugyanaz, mint NNB-nél: ha valaki mást szeret. A "mással több időt tölt" nem nagyon játszik, mert a köztünk lévő távolság miatt kb velem tölti a legkevesebb időt:) ( :( ).
Őt kifejezetten nem zavarja, maximum akkor, ha az együtt töltött csekélyke időben túl sokat dolgoznék. Egyébként ő is nyugodtan kalandozhatna, a kapcsolatunk elején találkozgatott is két szolgáltatóval, meg mostanában egy harmadik nővel, aztán felhagyott vele. Felőlem egyébként bármikor nyugodtan folytathatja tovább.

nick.88 2013.10.30. 23:06:38

@noname.blogger:

"mivelhogy jól élek, egy idétlen, "magyarázzuk el a férfiaknak, hogy hogy jó a szex" könyv megírása már csak annyiért érné meg, amennyinek a tizedét sem keresném meg vele."
1: Ha nem is elsősorban a pénzt nézzük, akkor azt mondanám, mert ezzel jót tennél másokkal - ki tudja, talán pont a te írásaid miatt vaáltozna meg egy házaspár szexuaális élete jó irányba és emiatt boldogabb kapcsolatuk lesz egymással, és mégsem mennek szét. Jót tenni jó érzés. :)
2: Ha azt nézem, hogy most járok itt 2. napja és már most mennyi kommentedet olvastam, én úgy látom szereted kiírni magadból a dolgokat, emiatt gondolom lehet a könyvírás jó hobbi lenne számodra. Nem gondolod?

"Érdekes. Én sosem próbáltam még megvenni senkit :) Szerinted ez miben nyilvánul meg?"
Akár hétköznapi dolgokban is. Pl.: volt már, hogy szórakozóhelyen vitáztunk pár haverral, hova menjünk tovább. Voltak akik kijelentették, ők nem hajlandók az egyik helyre menni, mert balhéztak múlthéten a dj-vel, meg asszem az egyikük a volt csaját nem szerette volna látni - a lány pultos volt azon a helyen . - De egyikünk mindenképpen oda akart menni, így kijelentette, hogy fizeti a piánkat. - Hirtelen nem volt ellenkezés. Le lettek kenyerezve egy kis beígért ingyenpiával. Meg lettek véve, mert olyasmibe mentek bele, amibe egyébként ingyen nem lehetett volna rávenni őket.
Vagy például még olvastam valakitől, hogy ő úgy lett prosti, hogy facebookon felkereste egy idős férfi, felajánlott neki egy összeget, hogy feküdjön le vele. A csaj persze elutasította és kikérte magának, hogy ő nem olyan lány és mit képzel magáról a pasas. Azelőtt sosem csinált hasonló dolgot sem. Majd erre olyan összeget ajánlott fel neki a férfi, amiért végül hajlandó volt beadni a derkát.... Mondjuk írt mást is még: valami olyat, hogy: azelőtt ő elítélte a prostikat, de az "eset" után közvetlen, mikor buszozott hazafelé attól a férfitól, nem szégyen érzete volt fura mód, hanem büszkeség töltötte el (bár ezt akkor sem értettem, hogy miért, mikor legelőször olvastam ezt... talán afféle női büszkeség lehet, hogy mások annyira kívánják, hogy még fizetnek is érte, vagy nem tudom, nem látom benne a logikát...), meg vigyorgott a mit sem selytő többi utasra miközben azt gondolta: "ha tudnák mit tettem és még csak nem is selytik hogy én meg mertem tenni ők meg nem". Végül megtetszett neki ez az életmód, meg a könnyűpénz és prosti lett belőle...
Egyszer meg kint cigiztünk egyik helyen, két csávó összebalhézott, mert az egyiküknek a barátnője alá nyúlt a másik (meg le is kapta akarata ellenére), ezért meg akarta verni (+ a csaja is követelte, hogy rúgja szét a gyerek seggét) ... erre az elővett 5000-ret (ha jól láttam több nem lehetett a kezében) a másik kezébe nyomta ezzel a mondattal: "feletsük el, jó?". És az békén hagyta a gyereket és bement vissza egy szó nélkül a nőjével (pedig a csaj rágta a barátja fülét, hogy "te ezt hagyod").
Szóval igen, a legtöbb embert meg lehet venni véleményem szerint. Sőt, meggyőződésem.

"Nekem meg az a benyomásom, hogy az emberek nagy része megvehetőnek mutatja magát, aztán kéri a pénzt és nem adja az árut."
Ez most konkrétan kikre érted? Egy dologra tudok gondolni: az olyan lányokra, akik hülyitik a szerncsétlen pasikat a diszkóban-bárokban, meghivattatják magukat a koktélokra - persze eleve csak az ingyenpiára hajtanak -, majd elküldik a francba a szerencsétleneket? Vagy milyen esetekre gondoltál? o.O

nick.88 2013.10.30. 23:13:19

@Ivonn88:

"vagy pedig azért nem csalja meg, mert nincs rá lehetőség."
Na igen, ezzel egyetértek maximálisan. Ismerek olyat, aki csak azért nem tudja megcsalni a barátnőjét, mert nem tetszik azoknak akikkel megcsalná és így nincs kivel. De keresi a lehetőségeket!!! és én megmondtam neki, hogy emiatt ő egy rohadék. Eleve úgy ment diszkóba titokba - egy másik városba - hogy a barátnője tudta nélkül lefektethessen valakit. -.-

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.31. 00:02:17

@nick.88:
A könyv megírását nem véletlenül tartom bénának: se kedvem, se hozzáértésem nincs, az utóbbit magyaráztam is, de az első is lejöhetett azért. Ezek után nem tudom, miért mondod hogy jót tennék vele,én lennék az x+1. Nagy Megmondó. Ebben semmit nem tudok adni az emberiségnek.

Az általad sorolt példák nekem nem arról szólnak, hogy valaki eladja magát. A kocsmaválasztásnál az egész egyszerűen nem erkölcsi kérdés. A másiknál már az lehet, de ott meg az volt szerintem, hogy a csaj első hozzáállása inkább a társadalom nyomására volt olyan, amilyen, önvédelemből vélekedett így (a felháborodás meg az önazonossághoz kellett, a kognitív disszonancia elkerülése végett). Ez megmagyarázná a gyors pálfordulást. Szerintem egy csomó ember így van vele.
Mellesleg a könnyű pénzt mindenki szereti. Olyan nincs, hogy valaki vonzódna a nehéz pénzhez. Vonzódhat egy tevékenységhez ami alig fizet, de nem *azért* vonzódik, mert alig fizet...

A harmadik példád eléggé gáz. Amit kapott utána a barátnőjétől, aligha érte meg neki.

De ezen példák egyike sem arról szólt, hogy valaki eladná magát, az elveit. Bizosan van olyan is, de az nem ez.

Az meg, hogy valaki olyat tesz amit fizetség nélkül nem tenne, úgy hívják, munka. Még az is, akinek a hobbija a munkája, tesz egy csomó olyasmit a melóban, amit hobbiként, fizetség nélkül nem tenne.

"Ez most konkrétan kikre érted?"
Azt mondják, X pénzért megtesznek valamit, de nem teszik meg. Legyen pl munka. Vagy üzlet. Akár tisztességtelen fajta, pl dokik előre elkért hálapénzzel amiért nem tesznek utólag sem semmit. A diszkós hülyítés egy kicsit más, ott nem történt explicit megegyezés.

"Selytik" az rendesen írva "sejtik". Ugyanez a "muszály"-ra. Nem vagyok nyelvtannáci de ezek durván kiverik a szememet.

sexaddict 2013.10.31. 00:02:42

@nick.88: Most attól, hogy le szeretne feküdni mással egy rohadék lesz? Nem hiszem. Gyenge ember, mert nem tudja elérni a párjánál azt amit szeretne, vagy csak azért van vele mert az olyan "biztonságos". De ennyi. A motivációi tiszták és világosak. És nem is igen elítélhetőek. Nem azért keres másik csajt, hogy bántsa a mostani barátnőjét. Hanem azért mert egy jót akar...
Nem így kéne csinálni. De ennyi.

Remélem mihamarabb kiderül mindkettejüknek, hogy valami most nem stimmel, és találnak értelmes megoldást.

Az alapján amit eddig olvastam rólad iszonyatosan gyorsan ítéled el az embereket. Kezdetnek itt vagyok mondjuk én. Annak amit az itteni kommentjeidben elítélsz a nagy részét elkövettem vagy elkövetem.
- Vannak fétiseim... meredekek is.
- Szexeltem már pénzért
- Fizettem is már szexért
- Szex közben van hajlamom "tárgynak" kezelni a partnert.
- Pénzzel kb. mindenre rá lehet venni, ami nem ütközik az elveimmel.
- Szoktam össze-vissza szexelni (bár ez meg van engedve)
- Úgy gondolom, ha csajnak megérte a kutyás dolog 20 ezerért akkor egészségére, és megnéztem volna.

Mindezek mellett
- tudom mit akarok az élettől. pontosan.
- maximálisan korrekt vagyok
- igyekszem másokat segíteni a saját céljuk elérésében (főleg ha közben én is elérem az enyémet)
- és úgy gondolom, hogy a tőlem különböző felfogás is lehet normális (ettől még nem fogok vele egyet érteni feltétlen)
- soha nem csaltam meg senkit.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.31. 00:04:12

..ha érdekelne a könyvírás egy témában, megírnám anyagiak nélkül is. Perpill nincs témám, se kedvem, suliba járok, dolgozom, van hobbim, készülnöm kellene a szakdogámra és még a magánéletemmel is foglalkoznék. Ezek elegendőek.

nick.88 2013.11.01. 19:44:13

@sexaddict:
"Most attól, hogy le szeretne feküdni mással egy rohadék lesz? Nem hiszem."

Hát nézzük csak... a társa szemébe hazudja, hogy "szeretlek, mindennél fontosabb vagy" (aha,persze MINDENNÉL, de azért mást dugna... meg tudom, amúgy sem szerelmes)... Aztán ott van az, hogy letojja magasról, ha ez kiderül, mennyire összetöri a másikat, mennyi fájdalmat és szenvedést okoz neki... Persze ez sem hatja meg a gyereket...
Végtére is mondhatjuk, kihasználja a csajt, hogy legyen kit döngetnie.

Szóval igenis egy rohadék.

"A motivációi tiszták és világosak. És nem is igen elítélhetőek."

Dehogynem. Tudod miért? Mert ha tudja magáról, nem a párja az aki ki tudja elégíteni az igényeit... akkor ott kellene hagynia... vagy legalább annyit vállalnia, hogy elmondja a csajának, hogy: "mást is akarok dugni aki megcsinálja amit kérek, de nem akarlak becsapni ezért szólok neked..., mert TISZTELLEK, és nem akarok neked rosszat, nem akarlak megbántani, vagy hülyét csinálni belőled, nem akarlak kihasználni. Dönthetsz, hogy benne vagy-e és mellettem maradsz, vagy sem. Ha nem, jobb lesz mindkettőnknek ha szakítunk"

Ennyi. Fontos, hogy az embernek legyen GERINCE és KÖTELESSÉGTUDATA.

Kölönben azt írtad magadról, hogy "maximálisan korrekt vagyok"... ha ez tényleg így van, akkor már bocs a kérdésért, de hogyan védheted azt, aki megcsal valakit? Mert a megcsalás minden, de nem KORREKT?

Ez nekem önelletmondás.

"Szoktam össze-vissza szexelni (bár ez meg van engedve)"

Erről egy kérdést szeretnék feltenni (és nem csak neked, hanem "noname.blogger"-nek is):

Ha valakivel így vagytok kiegyezve, hogy ő is mehet másfele, te is, az miért párkapcsolat????? o_o
Az nem csak szerető?
Csakmert a nevében is benne van: PÁRkapcsolat - azaz 1-1 párban vannak a felek, ha már van 3 fél, az már páratlan. (nem viccből ez a neve)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.01. 20:33:40

@nick.88: a többi része nem annyira nekem szól, úgyhogy csak erre válaszolnék, ugyanis nekem is van párom:

"Ha valakivel így vagytok kiegyezve, hogy ő is mehet másfele, te is, az miért párkapcsolat????? o_o
Az nem csak szerető?
Csakmert a nevében is benne van: PÁRkapcsolat - azaz 1-1 párban vannak a felek, ha már van 3 fél, az már páratlan. (nem viccből ez a neve) "

Miért, a kapcsolat attól kapcsolat, hogy két ember csak egymással szexel? Számomra elég egyszerű a kapcsolat definíciója: megállapodunk, hogy párkapcsolatban vagyunk. Egy jó ideje én már csak akkor vagyok párkapcsolatban, ha szerelmes is vagyok (volt is egy kétéves kihagyás, nehéz volt elfelejteni az exet), és valami hasonlót szeretnék a páromtól is. Sokan meg még nem szerelmesek, ha párkapcsolatba lépnek, de esélyes, hogy azok lesznek, megegyezés és nézőpont kérdése. Magától a kizárólagos szextől szeritem valami nem lesz párkapcsolat,ugyanígy, attól még, mert nem csak a párommal szexelek, az még párkapcsolat marad. A párommal többek között elég sokat beszélgetünk, ebédelünk együtt, megyünk el valahova, de ezeket nyilván mással is csinálom. Miért pont a szexnek kell kivételnek lennie?

nick.88 2013.11.01. 21:03:16

@Ivonn88:
"Egy jó ideje én már csak akkor vagyok párkapcsolatban, ha szerelmes is vagyok (volt is egy kétéves kihagyás, nehéz volt elfelejteni az exet)"

2 éves kihagyás? Szóval, ha jól értem - csak hogy félre ne értsek valamit is: van egy párod, akivel eyütt voltál, de szerelmet éreztél még az ex iránt is, így szóltál a jelenlegi párodnak, hogy tudjon az érzéseidről és vége lett a párkapcsolatotoknak, majd, mikor már biztos voltál magadban, hogy kit is szeretsz újra összejöttetek a pároddal?
És mindemellett a párod tud róla, és bele is egyezett, hogy másokkal szexelj?

Ebben az esetben szerintem így korrekt a dolog teljesen.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.02. 01:05:30

@nick.88: "Ha valakivel így vagytok kiegyezve, hogy ő is mehet másfele, te is, az miért párkapcsolat????? o_o
Az nem csak szerető?"

Attól (jó és komoly, teljes értékű)párkapcsolat, hogy:
-szerelem
-barátság
-lojalitás
-közös élet (ez így az advanced verzió, nyilván lehet csak "járni" is)
-a másik mindenkinél fontosabb
-a másik igényei mindenki másénál fontosabbak

-az adott helyzetben szerintem fontos említeni, hogy vétójogom is van, abszolút jelleggel, tehát nem kell racionálisan indokolnom. Ugyanez visszafelé. Pont azért, hogy ne okozzunk egymásnak fájdalmat véletlenül. Mindenkinek lehet rossz napja, amikor érzékenyebb.

részemről additive: őszinteség. Nekem az én kapcsolatomban ez maximálisan fontos és alapvető.

Mivel nekem nem hiányzik hogy a párom szexuálisan monogám legyen, ezért nem látom hogy ez miért probléma.
Akkor lenne az, ha nekem fontos lenne de és közben nincs, illetve ha hazudna róla. De nekem még preferenciám sincs ebbe az irányba, nem hogy fontos is legyen. Az időnként felbukkanó külsősök általában neutrálisak, időnként szórakoztatóak, máskor, ritkábban, bosszantóak(ha felidegesítik a páromat).

"Fontos, hogy az embernek legyen GERINCE és KÖTELESSÉGTUDATA."
A gerinc, az fontos, szerintem sex-addict is említett olyasmit hogy ennek a júzernek nincs, és az rossz. Ettől akár rohadék is lehet. De nem azért rohadék mert mással is akar, hanem mert nem vállalja fel.

No de kötelességtudat? Az tök fontos, munkában például, vagy hogy az ember igenis bevásároljon valahonnan hazafelé jövet, holott nincs kedve...de a párkapcsolat ne erről szóljon már baszki.

A szerető, az szerintem olyasvalami, ahol legalább az egyik fél másfelé is el van kötelezve, vagy valamelyik fél részéről hiányzik az elkötelezettség. De zavaros a fogalom. Az én párkapcsolatom viszont egyértelműen PÁR KAPCSOLAT, semmi köze a szeretőséghez. Szerető esetleg valamelyik külsős lehetne, de az eddigiek még soha nem érték el ezt a szintet.
Az én fogalomrendszerem szerint Ivonné esetleg lehet szeretői viszony, bár náluk van elkötelezettség.

De mindenki nevezze ahogy jól esik, ha neked úgy jó, nevezheted a házasságomat szeretői viszonynak. Csak ne kezdd összemixelni a "csak szexelünk és haverok vagyunk, amúgy semmi közünk egymáshoz" sztereotípiával.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.02. 02:01:09

...továbbgondolva: ahhoz hogy ne pár-, hanem hármas-, stb kapcsolat legyen, az kellene, hogy kettőnél több résztvevője is legyen a lényeges elemeknek, méghozzá hasonló súlyú résztvevője. Vagy legalább összemérhetőek.

Még ha a szexuálus dolgokban összemérhető is lenne a külsősök részvételi aránya az enyémmel (nem az), akkor is, erősen megkérdőjelezném, hogy a párkapcsolatnak a "ki kivel szexel" kérdés az elsődleges eleme. Szerintem az általam felsoroltak külön-külön is legalább olyan fontosak. Még a szex-témán belül sem azt tartom a fontosnak hogy ki kivel, sokkal inkább a prioritásokat. Ha elsősorban a párommal akarom hogy jó legyen, ha a többi beáldozható a mi örömünk oltárán (vagy pont hogy az a funkciójuk, hogy mi minél jobban működjünk), akkor a párkapcsolat szexuális kritériuma is teljesült. Szerintem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.02. 10:31:28

NNB véletlenül törölte:D, szóval:

@nick.88: nem vettem észre, hogy ilyen érthetetlenül fogalmaztam
volna:O. Nem: volt egy párom, aztán vége lett, kb két év alatt
elfelejtettem, találkoztam a jelenlegi párommal, és most együtt
vagyunk, end of story. Az utolsó kérdésedre szerintem már megadtam a
választ fentebb.

sexaddict 2013.11.02. 12:26:10

@nick.88:

> Hát nézzük csak... a társa szemébe hazudja, hogy "szeretlek,
> mindennél fontosabb vagy" (aha,persze MINDENNÉL, de azért mást
> dugna... meg tudom, amúgy sem szerelmes)... Aztán ott van az,
> hogy letojja magasról, ha ez kiderül, mennyire összetöri a másikat, mennyi
> fájdalmat és szenvedést okoz neki... Persze ez sem hatja meg a gyereket...
> Végtére is mondhatjuk, kihasználja a csajt, hogy legyen kit döngetnie.

> Szóval igenis egy rohadék.

Mennyi indulat, de miért is. Honnan tudod, hogy leszarja? Mondta? Vagy csak azért gondolod így mert mást fontosabbnak ítélt? Esetleg nem gondolta, hogy ekkora fájdalmat fog okozni?
Attól, hogy megalázó kifejezéseket használsz a dolog leírására még nem lesz része annak amit történt.
Hibázott az emberünk? igen. Több ponton is. És lehet, hogy durván is. De azért nem leszel rohadék mert nem veszed figyelembe mások igényeit. És miért ne lehetne igaz, hogy szereti a csajt, és hogy fontos neki. Lehet nem mindennél fontosabb. Lehet annyira nem fontos, hogy fel adja önmagát, és a vágyait érte. Azért ezek igen kemény dolgok, főleg hosszabb távon.

> Dehogynem. Tudod miért? Mert ha tudja magáról,
> nem a párja az aki ki tudja elégíteni az igényeit...
> akkor ott kellene hagynia... vagy legalább annyit
> vállalnia, hogy elmondja a csajának, hogy: "mást is
> akarok dugni aki megcsinálja amit kérek, de nem akarlak
> becsapni ezért szólok neked..., mert TISZTELLEK, és nem
> akarok neked rosszat, nem akarlak megbántani, vagy hülyét
> csinálni belőled, nem akarlak kihasználni. Dönthetsz,
> hogy benne vagy-e és mellettem maradsz, vagy sem. Ha nem,
> jobb lesz mindkettőnknek ha szakítunk"

Én azt mondtam, hogy a motivációi tiszták, és nem elítélhetőek. Amit írsz abban hol is van szó a motivációról? Igen a kivitelezés rossz.
Emellett nagyon kevés ember van aki képes kiugrani egy olyan kapcsolatból ahol a dolgok 90%-a klappol, csak egy nagyon fontos 10% hibádzik. A legtöbben soha nem teszik meg. Ilyenek az emberek, még akkor is ha ez így nem jó.

> Ennyi. Fontos, hogy az embernek legyen GERINCE és
> KÖTELESSÉGTUDATA.

Csupa nagy-betű nélkül is érthető. Mindenesetre az első tényleg fontos. A kötelességtudat necces kérdés, mert ki-mit érez kötelességének. Ha meg megállapodás, akkor meg úgyis gerinc kérdése.

> Kölönben azt írtad agadról, hogy "maximálisan korrekt
> vagyok"... ha ez tényleg így van, akkor már bocs a
> kérdésért, de hogyan védheted azt, aki megcsal valakit?
> Mert a megcsalás minden, de nem KORREKT?

> Ez nekem önelletmondás.

Én nem csalok meg senkit.. de ettől még nem rakom magam alá a morális magas-pacit, és kezelem úgy, hogy mindenki aki nem az én elveim szerint él az automatikusan hülye. Emberek vagyunk. És ezt valahol tudnunk kell kezelni. Nem a megcsalás tényét védem, az tényleg problémás. De csak azért mert az emberünk valamiben hibázik, (még ha mégoly durván is), ez nem jogosít fel minket kívülállókat arra, hogy onnantól elhordjuk annak aminek akarjuk. Emberünk elítélhető azért mert kifejezetten megkérdőjelezhetően kezel egy olyan szituációt, ami sokaknak érzékeny. De nem az a baj vele, hogy szeretné kielégíteni a vágyait. Nem hibázik akkor amikor le akar feküdni mással. A hiba a mostani kapcsolatának a kezelésében van.

> Erről egy kérdést szeretnék feltenni (és nem csak neked, hanem
> "noname.blogger"-nek is):

> Ha valakivel így vagytok kiegyezve, hogy ő is mehet másfele, te
> is, az miért párkapcsolat????? o_o
> Az nem csak szerető?
> Csakmert a nevében is benne van: PÁRkapcsolat - azaz 1-1 párban
> vannak a felek, ha már van 3 fél, az már páratlan. (nem viccből
> ez a neve)

Erre a kérdésre a választ a hölgyek már nagyon jól kifejtették. Talán csak annyit tennék hozzá, hogy remélem megtapasztalod az olyan párkapcsolatot amiben él élek. Amikor tehetsz azért, hogy boldog legyél. Amikor a párkapcsolat nem a lemondásról szól, hanem a kiteljesedésről. Akármennyire is "szépen" hangozna, nem a páromért vagyok a párkapcsolatban, hanem magamért. Azért, hogy én boldog legyek, és amit tőle kapok, azért cserében igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni, hogy ő is elérje a saját boldogságát.

kispolgár 2013.11.02. 14:12:23

"A saját erkölcseimnek egyedül a nős pasikkal való találkozás nem felel meg. Illetve szürke zónás."
A régebbi blogodban több vendégedről írtad, hogy felesége van. Van akinél még meg is magyaráztad, hogy miért jár hozzád. (Rossz házasság, kevés szex.) Mintegy felmentve a pasast. Van akinél meg csípős nyelvvel kommentáltad, hogy megcsalja a feleségét. Mitől függ a hozzáállásod? (A törzsvendégekkel gondolom engedékenyebb vagy.)

"vétójogom is van, abszolút jelleggel, tehát nem kell racionálisan indokolnom. Ugyanez visszafelé."
Ez nem megy a spontenaitás rovására? Mondjuk 10 év múlva azt mondja a főnököd, kedves NNB menjen el egy másik városban tartott szakmai rendezvényre mert fontos a cégnek, hogy vki ott legyen. Te elmész, megismerkedsz egy pasassal, szimpatikus neked, te is bejössz neki, dumáltok, elhív vacsorázni vagy egy esti italra. Sejted, mire megy ki a dolog. És ekkor felhívod a férjedet, hogy engedélyt kérj?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.02. 21:38:02

@kispolgár:

"Mintegy felmentve a pasast. Van akinél meg csípős nyelvvel kommentáltad, hogy megcsalja a feleségét. Mitől függ a hozzáállásod? (A törzsvendégekkel gondolom engedékenyebb vagy.)"

Egyrészt magától a helyzettől, van, amit jobban elítélek, van amit kevésbé. Pl van olyan, hogy az asszonynak kimondottan lenne igénye, a pasi viszont nem akar vele annyira. Értem, hogy egy pasi nem tud nemi izgalmat színlelni de azért próbálhatná erősebben megoldani a helyzetet. Házastársi kötelességnek tartom, hogy az ember megpróbálja a másikat maximálisan boldoggá tenni, így is. Az embernek megvannak a maga korlátai meg lehet mindenféle körülmény, de általánosságban így gondolom. Ugyanígy, látok egy csomó helyzetet, amikor meg az van, hogy ugyan nem működik, de működhetne, csak a pasi mintha igyekezne megúszni hogy rendbetegye a kapcsolatát a párjával, ezt is elítélem. Aztán van a másik oldal, amikor úgy tűnik, főleg a nő sara a hiány, ilyenkor teljesen megértem a pasit, az ember nem élhet szerzetesként.
Az középkateg, hogy mi a helyzet a kalandozással, ha valaki változatosságra vágyik. Mondjuk talán inkább megértem, de nem jön be, hogy titokban csináljak. persze a pegtöbb esetben nem is lehetne máshogy. Ilyen helyzetben könnyen tudom azt mondani, hogy jah, emberek vagyunk, a dolgok nem feketék és fehérek.
Amit még nagyon utálok az az, ha valaki mindenféle álszent dumákkal magyarázza a félrejárását. Nem jön be, ha valaki maga előtt sem vállalja fel, amit csinál.

Aztán persze időnként a hangulatom mondja meg, hogy hogy állok valamihez. Nyilván ha az illető közel áll hozzám, mint némelyik törzsvendég is, könnyebben vagyok vele megértő.

A saját szabályrendszerem az erre az, hogy én csak akkor csinálok ilyesmit, ha otthon minden oké. Azaz nem az otthoni helyett, hanem mellette. Ez így nem mankó, csak fűszer :)

"És ekkor felhívod a férjedet, hogy engedélyt kérj? "
Egészen konkrétan :D, volt már több ilyen is a másik oldalról. Ez a módja.

De megtehetem azt is, hogy globálban megkérdezem előre, arra a pár napra.

Amúgy a 10 évet nem értem. Miért pont 10 év múlva?

kispolgár 2013.11.03. 12:30:23

@noname.blogger:"Miért pont 10 év múlva?"
Az olyan szép kerek szám:)) Írhattam volna 5 évet is. Ha jól látom, néha igényled a változatosságot. Ezt most biztosítják a vendégeid. De lehet, hogy 10 év múlva már nem csinálod ezt a melót és akkor a változatosság igényét az általam föntebb írt lehetőség hozza meg.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 13:07:39

@kispolgár: Ja hogy ezért... okés :)
Voltaképpen az is kérdés volt bennem, hogy miért nem most, de ráhibáztál: most tényleg megvan a szükséges változatosság, nem is nagyon csinálok ilyet. Szóval jogos a jövő idő.
süti beállítások módosítása