Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

...semmi. Még új magyar vendégeim is akadnak, pedig komolyan azt hittem, hogy gyakorlatilag nem lesz több belőlük. A külföldieknél sem érződik a hatás, ugyanolyan leveleket kapok, kb ugyanannyit, hasonló időtartamokra érkezik igény, és most is több jelentkező van, mint találkozókra szánt időm.  Persze ősz van, ilyenkor mindig hatalmas a pörgés, talán majd tavasszal vagy jövő nyáron kijön a különbség.

Változtattam kicsit a találkozóra szánt tényleges időtartamakon is, nem vagyok annyira elnéző, mint régebben voltam. A plusz fél óra ismerkedő idő persze maradt, de most már csak akkor nyúlik tételben tovább ennél, ha tényleg élvezem a beszélgetést. Oké, a profik valószínűleg továbbra is hülyének néznek hogy miért nem 60 perc az egy óra, de ez már egyéni preferencia. Itt így.

A 12 óránál hosszabb időtartamakra (amelyeknek az 5 000 HUF általános emelésen túl is megnöveltem az árát, érzésem szerint irreális mértékűre, gyakorlatban idegennel ennél olcsóbban nem éri meg nekem) új klienstől nem érkezett felkérés, de nem is szokott, a hosszabb időtartamak között a négytől kilenc óráig terjedő hossz a legnépszerűbb. Viszont jelentkezett valaki akivel már többször találkoztam, ő igényelne engem kb másfél napra Bécsbe, említettem neki az áremelést, nem tűnik úgy, hogy zavarná.


Időnként komolyan nem értem, miért fizet ez a munka ennyit. Mert az egy dolog, hogy egy átlagos lány viszonylag sokat beáldoz azzal, hogy ezt választja, amit azzal kompenzál, hogy magasra teszi az árat - node a pasik miért fizetik meg? Azt még el tudom képzelni, hogy valakinek annyira hiányozzon a szex az életéből, hogy fizessen érte, de az még mindig nem magyarázza, hogy miért fizetnek (külföldiek) többet például azért, hogy vacsizni menni is legyen időnk.  Ez már tényleg escort, mert a szex fele akkora összegbe is beleférne. Például aki fizet 220 Eurót egy vacsorázós estéért és összesen kétszer vagyunk együtt, ami viszont kijönne 120 Euróból is. Még csak kapkodni sem kellene, lenne előtte egy kis ismerkedés, meg közte beszélgetés, összesen 2.5 óra ajtótól ajtóig, semmi TP. És spórolna 100 Eurót, plusz a vacsorám költségét.
Szóval valamiért úgy tűnik, nem csak a szex és annak a körítése az érték. Az a 100 Euro, az már tisztán escort.
Pl egy extrém példa, az, akihez megyek Bécsbe.  Vele eddig négyszer találkoztam három év alatt, mindennyiszor hosszabb időtartamokra. Ha az eddigieket nézem, a másél nap- két éjszaka alatt biztosan nem lesz több, mint 3-4 együttlét. Talán inkább csak három. Ezért fog kifizetni kb egy magyar átlagfizetést. Miért? Oké, a közbeeső időben elmászkálunk a városban, meg beszélgetünk, meg kedves vagyok, meg odafigyelek rá, nem hisztizek hülyeségeken, de igazándiból nem produkálok semmi különlegeset, olyan vagyok, mint bárki más, mint egy barátnő. A pasi nem is milliomos, hogy ne számítson neki az összeg, viszonylag magas beosztású valaki egy nyugati országból, de ő is fizetésből él.  Nem értem az indítékait.


Úgy általában, akik hívnak azok nem extrémen magányos lelki rokkantak, akik bármit megadnak egy emberi szóért, úgyhogy ez nem játszik, mint általános indíték. Mielőtt még valaki felvetné :)
Szóval nem tudom átérezni. Próbálok elképzelni olyan helyzetet, amely hatására fizetnék magamnak ennyit... hm. Talán mert el vagyok kényeztetve, egy csomó érdekes emberrel folytathatok érdekes beszélgetéseket, illetve itthon is odafigyelnek rám, meghallgatnak, reflektálnak, így el sem tudom képzelni, milyen lehet másoknak. Próbálom felidézni, hogy milyen volt előtte... rég volt.  Az rémlik, hogy még egyetemi környezetben is komoly hiányom volt értelmes emberekből és igazi odafigyelésből, még úgy is, hogy voltak barátaim. Az ember ezt elfogadja adottként, addig nem is realizáltam a hiányérzetet, amíg nem kezdtem bele ebbe a munkába és nem találkoztam a párommal. Talán ez lehet a kulcs. De ez annyira régen volt (szubjektive, amúgy csak 10 éve), annyi minden megváltozott azóta, hogy nem tudom már igazán elképzelni. Nem tudom, hogy ha az akkori énemnek adnánk egy jó nyugati fizetést meg pár évet érni, hajlandó lenne-e fizetni egy helyes srácnak azért, hogy az örömet okozzon neki az ágyban, meg szórakoztassa és odafigyeljen rá. 

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr125619351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playman123 2013.11.07. 19:39:13

Tetszik ez a bejegyzés. Stílusa alapján a Szex és New York cikkei ugrottak be :)
A témához:
- aki már volt veled, és jól érezte magát, az kifizeti az emelt árat is, mert nem azon a párezer forinton (pártíz eurón) múlik. Az nem tétel pluszban azoknak sem, akik nem milliomosok.
- aki még nem volt veled, de olyan escort oldalakat néz, mint a tied, azoknak ez még mindig olcsóbb - például az amerikai áraknál. Ez a külföldiekre vonatkozik. A magyarok esetében is van egy olyan réteg, aki inkább a minőségi (vagy ahogyan a kereskedelemben mondják: prémium-) szolgáltatást részesíti előnyben, és az átlagnál magasabb összeg még csak növeli az érdeklődésüket.
Ha ennek a dupláját kérnéd, akkor is lenne - igaz akkor már valószínűleg tényleg kisebb - kereslet.
Lehet, hogy ugyanannyi az új érdeklődőd, de ezek nem biztos, hogy ugyanazok, illetve nem ugyanaz a réteg, mint akik az alacsonyabb ár esetében kerestek.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.07. 20:03:46

@Playman123:
" aki már volt veled, és jól érezte magát, az kifizeti az emelt árat is, mert nem azon a párezer forinton (pártíz eurón) múlik. Az nem tétel pluszban azoknak sem, akik nem milliomosok."

Az emlegetett pasinál a különbség kb 200 euro másfél napra. Az azért már tétel tud lenni. A 20 euro tényleg nem feltétlen tétel az egy órára, bár ennél meg bizonyos törzsvendégeimnél azért nem emeltem, mert nekik komoly tétel lenne.

Úgy általában nem lepődtem meg rajta hogy a kereslet nem változott a külföldiek esetén. A magyarok esetén szerintem változott, de már azon is csodálkozom, hogy ők egyáltalán keresnek még.
Bőven nem vagyok biztos benne, hogy prémium kategória vagyok az általános szempontok alapján. Az alapján, amit teszek, lehetek az, de pl sem a külsőm, se a lakásom nem prémium. Innentől már meglepő a magyarok látogatása.
Külföldiekre ez azért nem vonatkozik, mert számukra még Magyarországon is olcsó vagyok, mivel a legtöbb szolgáltató árat emel, ha meghallják hogy angolul beszél a kliens. Ők szerintem ugyanazok, mint akik 20 euróval kevesebbért is érdeklődnének. Magyarok esetén szerintem többen nem keresnek ahhoz képest, akik egyébként keresnének.

Hwsw 2013.11.08. 00:11:43

@noname.blogger: Ha viszonylag magas beosztasu valaki akkor nyugodt lehetsz benne, hogy az eves fizetese also hangon 100.000 eur. Es valoszinuleg van egy repikerete is. ezen a szinten egy cipo 4-500 eur. (ezt csak azert irtam, hogy lasd mennyire nem szamit 200 eur) Ehhez kepest o kifizet neked 1000-1500 eurt, ami peldaul itt maximum egy este-ejszaka egy premium escorttal. Magyar viszonyokrol nem tudok nyilatkozni. :(

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 01:42:47

@Hwsw: Tudom, mennyit keresnek a viszonylag magas beosztású személyek :) amit mondasz, szerintem kicsit overkill, de nagyjából okés. Gondolom máshova tetted a viszonylag magas beosztást. De ha valaki pl havi két millát keres, azt azért jól el tudja költeni, pl nagyobb háza van, két autó a családban, két kamaszkorú gyereke és felesége aki háztartásbeli (tipikus felállás lenne), néha jár a takarítónő meg a kertész, midezt nem magyar árak mellett, és mindjárt nem is annyira sok az a fizetés. Felső középosztály, de nem több. Megengedhet magának, pláne évente egyszer-kétszer, de azért érez egy 200 Euro különbséget.
Van olyan vendégem ahol ez is szóba került már, vele rendszeresen ilyen hosszabb időtartamokra találkozom, kb olyasmi típus mint az emlegetett, onnan gondolom.

Amúgy 1000-1500 eurót azért nem fizet ki :) inkább 7-800-at, a másfél napra, még nem számoltam ki pontosan. De nem is arról van szó hogy máshol mi mennyibe kerül, hanem hogy megéri-e. Én például nehezen tudom elképzelni, hogy kifizessek akár 10 000 Ft-ot arra hogy valakit meghívhassak vacsorázni és ő ott csacsogjon velem, pedig eskü megengedhetem magamnak. Orgazmusért, esetleg, node szimpla társaságért, az ki van zárva. És lehet, hogy a prémium escort náluk 1000-1500 euro egy estére, de elég szűk lehet a piac, az ottani (felső) középosztály tuti nem látogatja őket tételben. Legalábbis azok, akikkel én szoktam találkozni, nem.
Egyébként én nem vagyok prémium escort. Ahhoz kellene pl átlag feletti külső is.

A magyar viszonyokat én sem tudom, körbe kellene kérdezni, én hasraütésszerűen állapítottam meg a saját áraimat aztán onnan finomítottam az alapján, hogy még keressenek, és közben nekem is megérje. Akiknek láttam a honlapját azok külföldi árakkal dolgoznak, de lefogadom hogy nem szokták őket hívni hosszabb távra, márha a csajok minősége olyan mint a honlapjuké. Ilyen módon passzolom. Magyarok meg csak a legritkább esetben fizetnek nekem többet másfél óránál.

Te melyik országról írsz?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 02:01:44

@Hwsw: Tényleg, és nálatok létezik olyan escort, aki nem prémium? Ők mennyit kérnek egy estéért, vagy egy éjszakáért?

Hwsw 2013.11.08. 02:26:17

@noname.blogger: En ezt a fizetest konkretan egy multi kozepvezetoi szintjenek tudom. Plusz jutattasok amik jarnak melle: bonusz, cegesauto, ceges reszvenypakett. Es meg ki tudja mi. Egy egyszeru Boss cipo 250 eurtol kezdodik es ez ezen a szinten elvart. Noi pelda karen millen csizma 350-450 eur. egy nagyobb haz fenntartasa nem kerul nagysagrendekkel tobbe. Itt az emberek 60%-a berlemenyben el. Es ha jol alkudott az illeto akkkor akar a cege is fizetheti. Hozzam hetete egyszer jon takarito az 40 eur/alkalom. Kerteszrol nem tudok nyilatkozni, par szobanovenyem van csak, ahhoz meg nem kell. Hollandiarol beszelek, es itt van piaca az escortnak :D

Az, hogy megeri vagy nem. Nem tudom. eletemben nem vettem igenybe ilyen jellegu szolgaltatast. Nyilvanvaloan oka van ha escorthoz megy valaki. Hianyzik otthon valami, peldaul, hogy anyu felnezzen ra, kedves legyen vele es ne csak a penzeszsakot lassa.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 02:38:35

@Hwsw: Mindegy, nincs igazán komoly mintám fizetések tekintetében, amúgy hasonló nagyságrendről beszélünk. A cipők árai nem mondanak semmit arról, hogy a sok egyéb mellett mire telik, hogy mennyi költőpénz akad nem szükséges dolgokra, illetve hogy mire éri meg azt elkölteni. Eddig akikkel találkoztam, azoknak számított 200 euro ide vagy oda.

Hollandiából én csak olyan középosztálybelieket ismerek, akik lányokkal ugyan találkoznak, de nem egész estére, inkább csak 40 percre. A többségnek ennél hosszabb azokkal a lányokkal nem éri meg, pláne azokon az árakon.

Hwsw 2013.11.08. 03:04:49

@noname.blogger: Koltsegek? kinek mik az igenyei. de egy csalad havi 3000-bol nagyon jol megel.

Masreszt szerintem ha esetleg szeretot tartana az ugyfel akkor is a vacsorak, mozik, etc, etc belekerul ugyanannyiba mint amit neked fizet es meg a lebukas veszelye is fennall. Anyu rajon, esetleg a szereto feldobja.. ez meg teljesen "tiszta". 40 folott mar van egy egzisztencia amit nem ad fel senki szivesen.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 03:50:34

@Hwsw: A nem-prémium escortos kérdésemre tudsz esetleg választ?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.08. 14:40:24

@Hwsw: 150 gondolom, egy órára (tényleg csak ennyi? Én úgy tudtam, a kirakatos lányok 200-at kérnek pl.), mennyi lehet pár óra vagy egész éjszaka? És vajon milyen gyakori, hogy egy átlagos szexmunkás ilyet szolgáltasson?

Ugyanis ha jobban belegondolok, csak téged, NNB, ismerlek, aki hosszabb időtartamokat is vállal, vagyis pontosabban aki feltünteti, mint opciót. A többiek maximum egy-egy már jól ismert vendéggel találkoznak hosszabb időre, és ha még nem ismerem az illetőt, egy ideje nálam is 4 óra a maximum.
Szóval most azon gondolkozom, hogy te tulajdonképpen valószínűleg nem vagy benne semmilyen általánosabb kategiróiában ;)

Hwsw 2013.11.08. 14:59:37

www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/default.aspx

escort cegek honlapjait is meg lehet nezni, nyilvan a premium 200 korul kezdodik.
google: escort amsterdam

amit talaltam 8 orara 700 eurtol

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 16:16:49

@Hwsw: Mármint ténylegesen escortra gondoltam, a bejegyzésben használt értelemben, tehát amikor már a társaságért is fizetnek, azaz mondjuk hat órás találkozókra. Nem egy órás szexmunkákra, és nem is ketyegő óradíjra, hiszen így egy átlag lány annyit kérne egy éjszakára mint egy elit escort, nyilván szinte senki nem fogja hívni. És az próbált lenni a kérdés, hogy az escortozásban hogy állnak a nem prémium kategóriás lányok, akikhez hasonlíthatnám magam. De akkor ezek szerint te sem vagy mélyen tájékozott a témában, vagy tényleg borzasztóan ritka madár nálatok az énfajta lány. Majd még körülnézek a neten...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 16:20:25

@Ivonn88: Igen, Magyarországon sem láttam hozzám hasonlókat, mondjuk vészesen nem is kerestem :) Ez érdekes, miért nem csinálják? Sokkal kellemesebb, mint a 60 perces találkozók.

Nálad miért 4 óra a maximum ismeretlenekkel? Közben sem gondolhatod meg magad? Tehát mondjuk jól érzitek magatokat és a pasi hosszabbítana...

" te tulajdonképpen valószínűleg nem vagy benne semmilyen általánosabb kategiróiában ;) "
Hű, különleges vagyok :D

Hwsw 2013.11.08. 16:20:51

Irtam, hogy nem vagyok jaratos a temaban. Amit talaltam google-on azt irtam. de korbekerdezek, kollegak kozott biztos van par aki jar escortozni :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 16:27:20

@Ivonn88: ...illetve fenéket nincsenek escortok, itt van egy csomó: openadultdirectory.com/escorts/Hungary/
Nem néztem végig, nem tudom, akad-e köztük olyan aki nem prémium.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.08. 16:58:58

@noname.blogger: Van néhány, ami nagyjából normál árakon dolgozik (=magasabb, mint az átlag ), viszont tök soknál kb három-négy opció van: 1 óra, 2 óra, 3 óra és egész éjszaka. Kevés az, ami úgy van részletezve, mint a tiéd. De ettől függetlenül tényleg vannak:). Valamiért a magyar hirdetőoldalas lányokkal hasonlítottalak össze, őszintén szólva nem tudom, miért.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.08. 17:04:33

@noname.blogger: ismerem magam, baromi nehezen mondom azt, hogy bocsi, ez nekem nem. Volt az a pasi, akivel te is találkoztál, és akivel 5 órát beszéltünk meg. Hiába maradtam három órát, így is égett a fejem, hogy korábban lelépek, még akkor is, ha én is kiírtam a honlapomra, hogy bármelyikünk dönthet úgy, hogy lelép. Ha esetleg valakivel nagyon jól kijövünk, hátha megkérdezi, hogy van-e még időm, és akkor igent mondok:) - inkább, mint hogy hosszabb időt megbeszéljek emberekkel, aztán folyamatosan visszakozzak.

Egyébként így belegondolva szerintem az volt rám igazán rossz hatással, amikor megbeszéltük azzal az illetővel, akivel te is találkoztál, az öt órát, és kiderült, hogy az öt óra szex. Na, erre én nem vagyok képes. Mondjuk persze azt is kiírhatnám, hogy 4 óránál hosszabb találkozóban ennivalónak is kell lenni:D, viszont akkor még mindig nem játszottam ki azt a tényt, hogy néhány emberrel konkrétan halálra unok 3 órát is. (bocs, hangosan gondolkodás)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.08. 17:12:17

Kicsit offtopic, de az előbb találtam az egyik honlapon:

"Escort rates on the Internet at around EUR 100-150 are typically lead-in prices, which means that the lady will not provide kissing or oral without, but will charge extra for everything, and you will end up paying double! Even if the girls advertise themselves as independent, they belong to an agency. Please do not be surprised, nor upset if you have chosen low quality and very cheap escort service."

Csak én érzem ezt néha "magyarázom a bizonyítványom"-nak?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 19:26:05

@Ivonn88: " Valamiért a magyar hirdetőoldalas lányokkal hasonlítottalak össze, őszintén szólva nem tudom, miért. "
Én is így tettem eredetileg, én azért, mert én nem vagyok "Elite Luxury Companion", a többség meg így hirdeti magát. Most már láttam olyat aki nem, de még mindig a többség. Engem a hideg kiráz az ilyesmitől :)

A 4 órára: már értem :)

A honlapos szövegre: nem tudom,ki írta ezt, de úgy kioktatnám.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.08. 19:28:52

@Hwsw:Oké.. de amúgy ne fáradj, úgyse tervezek Hollandiába menni, csak beszélgetek :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.09. 10:03:09

Hűűűhh, de alacsonyan vannak az árak! 220 euró egy egész délutánért-estéért? Nos, megmondom neked miért fizetnek ki ennyit a külföldiek. Mert egy felsőbb kategóriás lánnyal otthon ez szűken 1 óra, de még eg középkategóriással is max. 1.5. Hát ezért. Szerintem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.09. 13:47:00

@Hátrányos helyzetű kaviár: Lehet. Akkor van egy büdzséjük a dologra, amit mindenképp elköltenek.

Azért akiket ismerek az a saját országában nem szokott másfél órákra menni a helyi prémium kategóriásokkal. Ahogy Magyarországon is ritka, aki mondjuk kifizet 30ezret egy lánynak másfél órára.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.09. 14:00:35

@noname.blogger: Igen, valószínűnek tartom, hogy van egy előre elképzelt keretük (tudnék mesélni, sokszor 10 eurókon képesek velem alkudozni a lányok idejére). Szóval, van -mondjuk, most ez a 220 euró-, csak azt otthon max. 1,5 órára elég egy középkategóriás lánnyal, normál szervizben, vagy 1 órára, ha extrákat is kér. Egész délutánt vagy estét azért nem tölt el egy lánnyal otthon, mert valszeg nem engedheti meg magának. Pedig fél napos vagy egész estés/éjszakás program esetében azért a lányok engednek az óránkénti árból pár 10 eurót. A prémium kategóriások is.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.09. 14:07:50

@Hátrányos helyzetű kaviár: Úgy veszem észre hogy azok, akik engem egész estére-éjszakára kérnek, azok otthon egyáltalán nem mennek hosszabb találkákra lányokkal. Van aki egyáltalán semmit nem csinál, meg van aki 20-40 percekre megy. Inkább az a jellemző, hogy üzleti utakon próbálkoznak a helyi lányokkal, persze Kelet-Európában, ahol alacsonyabbak az árak. Itt sem feltétlenül hosszabb időre, sok helyen erre lehetőség sincs. Gyakran előfordul még az is, hogy aki engem hosszabb időre hív, az mást még nem hívott hosszabb időre, sem a saját országában, sem máshol.
Persze attól lehet, hogy a saját országa áraihoz igazítja az összeget amit elkölt.

Szóval az a határozott benyomásom, hogy túl sokat már nem emelhetek az áraimon, ha meg akarom tartani ezt a bevételi szintet. Függetlenül attól, hogy mit csinálnak nyugati országokban a prémium kategóriás lányok.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.09. 14:13:21

Gondolom ez azért van, mert az összeg amiért megéri velem a 6 óra, azért nem éri meg otthon egy hozzám hasonlóval a másfél. Azért mennek ott csak 40 percekre.
Meg az attitűdömmel amúgy is ritka vagyok, a külső mellett az is számít. Egy olyan csajjal akin az látszik hogy egyszerűen csak dolgozik, nem akarnak hosszabb időt eltölteni. Szexre teljesen jó ez a mentalitás is, étterembe azért már nem akarnak menni vele.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.09. 15:39:46

@noname.blogger: Nos, ezt csak úgy tudnád letesztelni, ha kint élnél, és itt kérnéd el az itteni átlagot egy egész délutáni/esti/éjszakai találkára. Ha itt is kifizetik neked (már az itteni átlagot), akkor igazad van. Ha nem, akkor egyszerűen nincs pénzük ennyi időre megfizetni egy lányt, bármilyen elbűvölő is legyen egyébként.
Persze, ha itt is 200 euró körül kérsz egy több órás programra, akkor lesznek bőven jelentkezőid ...Csak a réteg nem mindegy, honnan. Otthon, feltételezem, főként a sokat utazó üzletemberek azok, akik igénybe veszik a szolgáltatásaidat meg a társaságodat. Ha majd kiköltözöl, és pláne Berlinbe, azt tanácsolnám, hogy ilyen árakon ezt ne tedd. Egyrészt, rájössz majd, hogy nem éri meg, másrészt nagyon más társadalmi rétegekkel futhatsz össze. Nagyon, nagyon másokkal.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.09. 20:25:46

@Hátrányos helyzetű kaviár: Szerinted itt nem tudnám letesztelni? Végülis ugyanarra a rétegre pályázom..

Igazság szerint valahogy már az is irreális számomra, hogy ennyit kapok, hogy keresnek. Ivonnal ellentétben én nem vagyok jónő-kategória...

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.09. 22:48:02

@noname.blogger: Otthon az itteni árakkal? Kétlem. Próbálj meg egy 5 órás együttlétre 500 eurót kérni. Ez az legminimálisabb árkategória.
Aztán számolj be a reakciókról ;)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.09. 22:58:43

@Hátrányos helyzetű kaviár: Én elhiszem, én is így gondolom, csak szerintem kint sem működne.. tipikusan Magyarországo a pasik nem szoktak választékot találni, a lányok többsége nem kínál hosszabb időtartamot illetve nem beszél angolul. Legalábbis nekem mindig ezt mondják. Egyébként meg ugyanazokról a pasikról beszélünk, gyakorlatilag személyre pontosan.
Szerintem az 500 eurós kategóriára egyszerűen sokkal szűkebb a kereslet. Ugyanúgy, ahogy Magyarországon a magyarok nem szoktak 4-6 órás, 170 eurós találkákra hívni, kint sem hívnának a helyiek 500 euróért ugyanilyenekre.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.09. 23:10:36

@noname.blogger: Bocs, de ez téves. Mármint a feltételezésed, hogy kint nincsenek több órás együttlétek. Vannak, heti egy nálunk is biztosan beesik. Ezen kívül ismerek csak escortozó lányokat, akiknek sok ilyen rendelésük van.
Legutóbb tegnapelőtt beszéltem le egy lánynak egy éjszakás találkát. 700 euró. De csak azért ilyen olcsó, mert éjszakai rendelés volt, ottalvással, amikor ugye egyikük sem aktív.
Ne a Magyarországra tévedt Jürgenek igényeiből és fizetési hajlandóságából indulj ki. Mindig megpróbálnak alkudni, pláne, ha Ossiek.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.10. 14:20:06

@Hátrányos helyzetű kaviár: Nem álltottam, hogy nincsenek több órásegyüttlétek, azt állítottam, hogy szűkebb a piac, valamint feltételezem, hogy kihullanék a rostán, emiatt. Most meg tud(akar) fizetni egy középosztálybeli német/holland/olasz, ha háromszorosára növelem az áraimat, csak az eddigiek mondjuk ötöde fog tudni megfizetni, a kérdés az, hogy akar-e, mert erre a körre nálam sokkal jobb nők is pályáznak, tételben.

De mondom máshogy: azt mondod, ismersz csak escortozó lányokat, meg olyanokat akiket időnként egész éjszakára is hívnak. Van közülük olyan aki 30 feletti, nem feltűnően csinos és enyhén molett, BMI a túlsúly határán? Főleg a rendszeresen escortozók között.

Nem látom okát megkülönböztetni a Budapestre tévedt, nem helyi üzletembereket a Berlinbe tévedt, nem helyi üzletemberektől. Ha tudsz ilyet, érdekel. Okok nélkül nem tudok mit kezdeni az állítással, pláne hogy saját bevallásod szerint a budapesti bizniszről nem tudsz sokat. Ha mégis, tényleg érdekelne, azért is beszélgetek veled mert kíváncsi vagyok.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 11:35:26

@noname.blogger: Számbelileg valóban kevesebb, de anyagiakban nem. Sőt néha több, mintha lakáson, házban vagy hotelben fogadnál nap 4-5 vendéget. Sok a 30 feletii lány, akik 25-29 közöttieknek hirdetik magukat, sokukon tényleg nem látszik a kor.
Hm, szerintem van egy tévhit, amit főként hollywood táplál, hogy az escortozó lányok mind az ideálisnak hazudott 90-60-90 típust testesítik meg, vagy legalábbis közel állnak hozzá. Pedig nem feltétlenül. Az a lány, akinek legutóbb leszerveztem az éjszakát például 40-es konfekcióméret, igaz, nagy és formás természetes mellei vannak, de nem a 34-36-os méretű "csinbabák" táborát erősíti, sokkal inkább "husi". A csak escortozó lányok között is vannak szép számmal az anorexiás -hatást-keltő-modell-alkatúaktól eltérőek szép számmal. Szerintem, nem az a lényeg, hogy 40-42 vagy 44-es a konfekcióméreted, hanem, hogy egyrészt mennyire vagy arányos, és van-e valami plusz is benned, ami megfogja a férfinépet. Persze, ez elsősorban azért a mell, annak mérete és formája ;), de egy szép vágású szem, egy kedves mosoly is nyerő lehet. És természetesen a profi (nem, nem az agyonretusált, az szar, nem profi) fotók, amelyek egy kedves, mosolygós, nyitott, gondoskodó személyiséget jelenítenek meg. Több órás együttlétnél ugyanis ez számít. A beállított műmosolyú , műtermi felvételek is hoznak pénzt, de olyan vendégkört is ("b.szni-jó-max.-egy-órára). Tudod, a vendégkör mndig olyan, amilyen a lány maga.
A különbséget az anyagiakban értem. berln ugyan a legolcsóbb város Németországban ebből a szempontból, de még mindig drágább, mint Budapest. Ha te Berlinben 220 euróért bevállalsz egy egész délutános programot, ami rohadt olcsó, akkor rohadt olcsójánosokkal fogsz találkozni, akiktől már egy fél óra után is megundorodsz.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 11:41:32

@Hátrányos helyzetű kaviár: Oké, akkor reménykedem :) Legyen igazad, nekem az csak jó :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 12:01:29

@noname.blogger: Szerintem igazam van ... naná ;) Nade, viccet félretéve, ha egyáltalán be fogsz majd vállalni 15 perces meneteket 30-40-50 eurókért, akkor hamar megcsömörölsz, mert olyan vendégeket fogsz ezzel bevonzani, akikhez nem nagyon voltál eddig hozzászokva.
A berlini helyzetet nem ismerem, nagy város igaz, de nagy a konkurencia is, sokkal nagyobb mnt például Bécsben, ahol minimum 4000 lány dolgozik, pedig az csak egy 2 milliós város.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.11. 13:19:43

Tehát konklúzióként ha mondjuk NNB a mostani összegért kb X emberrel tudna találkozni, mondjuk Berlinben magasabb összegért Y (X>Y) emberrel, de annyival azért nem kevesebbel, szóval a bevétel még így is több lenne?

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 14:55:08

@Ivonn88: Mna, akkor tegyük közérthetőbbé ;)
Tegyük fel NNB kartárs ezzel a 220 eurós/délután/este esetleg teljes éjszaka tarifával otthon heti 2 vendéget fogad. Ez otthon, gondolom, nem olyan rossz azért. Ha bírja a több órás együttléteket, akkor sokkal jobb neki, mint ha napi, mondjuk 3 vendége lenne, és a vége ugyanúgy 440 euró lenne/hét. Ugyankkor megvan az az előnye is, hogy jóskapista a 20 eurójával nem idegesíti feleslegesen.
Viszont, ha kiköltözik majd Berlinbe, és akkor is ezt az árszintet tartja, akkor több órás együttlétre, akkor igen nagy százalékba a jóskapisták fogják megtalálni (olcsó lánynak, olcsó vendégkör), akikkel nagyot fog szívni, mert nem ehhez a réteghez szokott, és undorodni fog tőlük. Ha viszont elkéri a minimum 100 eurót az órára (bár Berlinben inkább csak 90-et, ha nem 80-at... Berlinben, kurvának? Inkább a bungie-jumping, pedig azt nagyon utálom...), akkor lehet, hogy nem lesz heti 6-7 megrendelése, hanem csak 3-4, de azokkal anyagiakban ugyanott lesz, plusz a jóskapisták elkerülik, mert nekik drága lesz.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 18:37:03

@Hátrányos helyzetű kaviár:
"ha egyáltalán be fogsz majd vállalni 15 perces meneteket"
Ez egy nagyon furcsa ötlet, itthon a legrövidebb találka amit vállalok az egy óra, plusz ismerkedő beszélgetés. Ez alá a hossz alá ott se, meg sehol se szeretnék menni, reméltem, ezt már tudni lehet rólam.
Most komolyan, ez hogy jött? :)

Amúgy értem a koncepciót. Voltaképpen nem tudom, mit fogok tenni, ha odajutok, szerintem emelek egy kicsit az árakon, de nem sokat. Sokat nem is mernék elsőre :). Aztán figyelem a hatást. Majd kiderül a gyakorlatban, emelni bármikor emeletek, és jobb szeretnék önvédelemből árat emelni, mint megrendelés nélkül üldögélni otthon és kifogyni a tartalék pénzből.

Egyébként nem biztos, hogy az olcsóbb árakkal bevonzott népektől undorodnék. Magyarországon kimondottam értelmiségi népek keresnek, a hülyék meg kerülnek, a hirdetés, a fotók stílusa, az, hogy nincs fél óra, a kötelező napokkal előre egyeztetés és az e-mailra korlátozott kapcsolatfelvétel már erősen ebbe az irányba tolja a dolgokat. Talán leginkább az e-mail. Ritkán kapok hülye e-mailt, viszont kísérletezek néha azzal, hogy bekapcsoljam a telefont, ilyenkor teljesen ledöbbenek azon, mekkora tahók vannak a világban. Szóval a telefon hiánya jó minőségben szűr. De a hülyébbek amúgy sem szeretnek előre egyeztetni.
Ott meg még az is lesz, hogy nem nagyon beszélek németül, viszont igényelem a normális szintű angolt, anélkül nincs találkozó. Szóval lehet, hogy csórók fognak keresni, de nem mondjuk csóró hídépítő munkások, hanem csóró általános iskolai tanárok. Nem mindegy :)
Persze az is lehet, hogy nem működik a szűrő, majd gyakorlatban kiderül.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 18:52:13

@noname.blogger:
Csak egy eshetőség felvetése volt, mármint a 15 perces menet ...
Hm, nem akarok kuvikkolni, meg ugy e a berlini hirdetési szokásokokat, de ha ebből a melóból akarod fenntartani magad, akkor szerintem ez a hosszan e-mailezgetős, kivárós módszer nem biztos, hogy a legjobb lesz. Bár kétségtelen, a tahókat kiszűri, ebben igazad van.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 19:18:38

@Hátrányos helyzetű kaviár: Én egy olyan melóból szeretném fenntartani magam, amit szeretek. Amit most csinálok, azt szeretem, amit te ajánlasz, az valami teljesen más. Ha ott a telefonos, 40 perccel előre bejelentkzős, esetleg simán ajtón beesős stílus az, ami kizárólagosan működik, akkor inkább hagyom az egészet a fenébe.

Amit a magyar hirdetési szokásokról tudok, az alapján itt sem divat az ilyesmi, aztán nekem mégis megy. Én vagyok az 1%, a kivétel, aki máshogy csinálja, és működik.
Azok, akikkel találkozni szeretnék, szeretik így. A többiek pedig nyugodtan menjenek máshoz :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 19:27:55

@noname.blogger: ...vagy nem 1%, hanem inkább 0.1, vagy 0.01. Ivonnon kívül mást még nem láttam, hogy így csinálná.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 19:44:08

@Hátrányos helyzetű kaviár: Oké, most nem voltam realista. Szóval az van, hogy a telefon alapján pár perc múlva beesős fajta meló, a mindenféle tahókkal együtt, az egy olyan cucc amit nem szeretnék csinálni. Attól még csinálnám egy darabig, jobb mint az árufeltöltés és többet is fizet, de onnantól kezdve rohamtempóban igyekeznék valami szakmámba vágó dolgot találni, és sokkal kevésbé lennék válogatós, mintha működne az itthoni stílusom. Ami még az is lehet, hogy pozitív :) Aztán ha találnék valamit, dobnám a melót, csak a régi törzseket tartanám meg, illetve visszaállnék az itthoni stílusomra. Végülis ha csak havi 4 találkozó jön össze az pont jó, napi 8as munka mellett több időm úgyse marad.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 21:21:13

@noname.blogger: Mna, azért vannak lehetőségek ám a két módszer között is ;).
De, mint mondtam, nem tudom, Berlinben mihez szoktak hozzá a népek még az ottani pörgős hirdetőoldalakat sem igazán ismerem, de te majd kitapasztalod. Kupiba azért ne menj, pláne ott.
Ha majd lesz német telefonszámod, csinálj magadnak egy profilt a kaufmich-ra (a telszám azért kell, mert arra küldik el a profilodat aktiváló kódot). Ez egy ingyenes hirdetőoldal. Nem tudom, éppen Berlinben mennyire pörög, de ez is egy hirdetési lehetőség, és az "levelezős" fajtából.

MomoLemming 2013.12.18. 17:26:57

We're not only paying for a fun time, but more importantly, we're paying for you to LEAVE afterwards.

Having a fun time without the emotional baggage and lifestyle consequences a longer term relationship would necessitate.
süti beállítások módosítása