Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Van néhány olyan vendégem, akikkel elég régóta találkozom, és azt mondják, hogy velem sokkal jobb, mint más kollégákkal. Nemrég döbbentem rá, hogy az egyik ilyen embert lassan NÉGY éve ismerem:O. Párkapcsolatom nem volt még ilyen hosszú:D (a kettő nyilván nem összehasonlítható)

Most nekiálltam gondolkodni azon, hogy mi lehet ennek az oka. Először is el kellett döntenem, hogy mégis mennyi az az ember, aki ezt mondja, és el is lehet hinni neki. A visszatérő vendégeimet ide sorolnám: eléggé bizonyítja, hogy így éreznek, ha:

- közlik
- érdeklődnek, hogy ugyan, mikor térek már haza Magyarországra, mert találkoznának
- és mindez már hosszú évek óta tart

Aztán ott vannak azok, akikkel mondjuk csak egyszer találkozom, de utána szólnak, hogy hát ez tényleg egészen különleges volt, és benne van az öt legjobb szexuális élményei közt. Felvetődött a kommentekben, hogy ez csak duma, én meg azon gondolkozom, hogy a pasinak semmi oka nincs hazudni, igen valószínű, hogy az életben nem találkozunk többet. Na, ettől persze még lehet, hogy hazudik, de ha nem tudom, hogy ezt honnan lehet eldönteni, vagy nem szól a hazugság mellett különösebben nyomós érv, maradok annál, hogy elhiszem, amit mondanak.

Amikor még magyar hirdetőoldalon, saját lakáson dolgoztam, viszonylag sok visszajáró vendégem volt, szerintem, bár tudni kéne, hogy milyen arányú ez más kollégáknál. Kéne erről is felmérés, haha:)

Aztán az is egy érdekes indok, hogy mégis miért járhat valaki vissza, mik azok a tulajdonságok, amiket keres? Nekem általában azt mondták, hogy olyan "igazi" az egész, és hogy mennyire "természetesen" viselkedem. Ez utóbbi azért érdekes nekem, mert egyszer egy nemfizetős partnerem is mondta, és én meg nem értettem, hogy miért, van, aki "természetellenesen" viselkedik a szexben? Na mindegy. Röviden összefoglalva, ez a "barátnő-fíling" igen jól megvalósult formája részemről, gondolom. Az is közrejátszhat, hogy látszik rajtam, szívesen csinálom, amit csinálok - nem tudom, ti hogy vagytok vele, nekem vannak olyan emlékeim, hogy ülök a fodrásznál, aki erőltetetten beszélgetést kezdeményez velem, miközben végig olyan érzésem van, hogy igazából nem akar beszélgetni, de úgy érzi, ez a kötelessége.
Aztán gondolom, talán még az is vonzó lehet, hogy mindezek ellenére sikerül valahogy mégis olyan "nem profin" viselkedni, pl. közlöm, hogy most zavaromban fecserészem, vagy khm, véletlenül belerúgok az ágyba. A poén az, hogy bár ez tényleg a viselkedésem része, ha arra gondolunk, hogy ez tetszhet a másiknak, lehetséges, hogy tudatosan rá is erősítek ;).


A másik érdekes dolog viszont az lehet, hogy nekem úgy tűnik, egy csomó vendég monogám a prosti-választásban. Egy embert ismertem, aki közölte is, hogy ő csak egyvalakit keres, és valóban, amikor kb egy év után vége lett a kapcsolatunknak, egy másik lányhoz kezdett el járni egészen addig, amíg a lány abba nem hagyta a melót.  (no jó, azért tegyük hozzá, hogy ha nem ért rá a lány, néha megkeresett mást is, igaz, azt hiszem, itt se nagyon váltogatta a partnereket)
Vannak olyanok is, akik nem tudom, mennyire járnak másokhoz, vagy milyen céllal, de az általuk végzett összehasonlításban nyerek. Náluk gondolom, az játszik erősebben, hogy nincs olyan, akinél minden, amit szeretnének, így, egyben van (különben nem hozzám jönnének szinte kizárólag), és persze az is segít, hogy velem a találkák magas száma miatt gördülékenyen megy egy együttlét.
Na, erről most eszembe jutott az olasz emberem, aki egyszer egy fél évre eltűnt, mert barátnője volt, utána viszont megkeresett. Egészen meg voltam hatódva, hogy rögtön engem hívott, de igazából mesélt két másik lányos tapasztalatról, amik nem sikerültek jól. Konkrét időpontot nem mondott, de simán lehet, hogy a szakítás után két csalódás kellett ahhoz, hogy visszatérjen hozzám, miközben ő simán végigdugná a hirdetőoldalakat, ha nem félne a csalódástól.

Az is érdekes, hogy én ehhez az egészhez hogy viszonyulok - mert rosszul esik, ha a másik mással is akarna találkozni, és jól, ha különleges vagyok, akkor is, ha ez olyan dolgokból (is) tevődik össze, amikhez nekem semmi közöm. Gondolom, azért, mert mindenki szereti azt hallani, hogy mennyire egyedi, különleges és mennyire jól csinál valamit. Meg gondolom, azért is, mert a legtöbb régi vendégemet nagyon kedvelem, és rossz arra gondolni, hogy lecserélhető vagyok. Igaz, ha őszinte akarok lenni, a vendégek  sem az "egyszerűen pótolhatatlan barát"-kategóriában vannak, hanem amolyan haveri szinten. Viszont gondolom, egyértelmű, hogy én érezhetek így, a hasonló érzések viszont rosszul esnek:P (igen, ez vicc volt)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr295687178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.12.12. 22:15:21

Szerintem még onnan is lehet tudni, hogy az ember különleges az illető vendég számára, hogy az igen rugalmasan viszonyul az időbeosztásához. Azaz mondjuk ha nem érek rá amikor neki alkalmas, átszervezi a találkozóit, vagy olyan későn találkozunk amikor már ő normálisan alszik, vagy hajlandó a kényelmes délelőtt 11 helyett fél kilencre jönni, ha csak úgy érek rá, pedig amúgy szabadnapja lenne. Nyilván lenne egy csomó csaj aki ráér pont a megfelelő időben, oka lehet, hogy mégis vállalja a kellemetlenségeket, szóval így vagy úgy, de különleges vagyok, ha mégsem hozzájuk megy: vagy kiemelkedő színvonalú, vagy kiemelkedően rokonszenves.

Nekem is úgy tűnik,hogy egy csomó ember monogám jelleggel szolgáltatózik, vagy majdnem, azaz mondjuk van aktuális kedvenc, meg még másik egy-kettő, akikhez szintén benéz néha.

tanárki kata 2014.01.07. 14:56:00

Érdekes.Én egy éve kezdtem el, mert válófélben vagyok és két gyermekem egyedül nevelem.Jelentkeztem egy hirdetésre anyagi támogatás jeligével.Először csak kóstolgattuk egymást, aztán egyre több és több pénz kellett (gyerekek iskolája miatt stb...) és egy két partnert bevállaltam még.Ment a dolog egy pár hónapig, de az első akivel találkoztam megkért,hogy csak ő legyen egyedül az életemben.Meglepődtem.Aztán megismerte a gyermekeim és egy éve él ez a szerelem köztünk.Karácsony is közös volt stb..De mindennap minden egyes nap vita téma köztünk,hogy ugye nincs már más aki támogatna?Érthetetlen.Ráadásul biszexuális vagyok és hiányzik egy nő is az életemből.Ha szakítanánk jobban élnék, jobban keresnék, amellett,hogy van egy középkategóriás állásom is.Mégis, csak ő van de ha ő elhagyna nem szomorkodnék folytatnám mással is.Szeretnék egy lányt anyagi támogatással is ha közénk állna,de mindig van egy stop tábla a féltékenység miatt.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.07. 15:27:43

@tanárki kata: nem értem pontosan. Tehát van szerelem vagy nincs?
Egyébként fogalmam sincs, hogy mit tennék a helyedben:). Én jelenleg inkább egyedül vagyok, mint olyan párral, akit nem érzek a magam számára megfelelőnek, de más is a helyzetünk, meg ugye én nem te vagyok:)

tanárki kata 2014.01.07. 15:37:38

@Ivonn88: Persze szerelem, csak azt nem értem,hogy rögtön az első partner lesz belém és viszont szerelmes, először ugye csak szex és ő diszkréten leteszi a pénzt a konyhaasztalra.Most pedig már gyerekekkel kirándulás stb....Én komolyan gondoltam,hogy a komoly állásom mellett 2-3 állandó partner,hogy összeszedjem magam, de veletek még nem fordult elő,hogy rögtön egy vendéggel szerelemre és párkapcsolatra fordult a munka?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.07. 15:49:42

@tanárki kata: én még a kezdet kezdetén konkrétan a harmadik emberrel összejöttem egy idő után, igaz, az jó nagy marhaság volt a részemről, és nem sok köze volt a valódi párkapcsolathoz. Illetve később is előszeretettel választottam a vendégek közül, mert van egy előnyük: nem kell elmesélni, hogy mit dolgozom:D. A mostani párom is volt vendég volt.

tanárki kata 2014.01.07. 16:01:43

@Ivonn88: ez az érdekes,hogy válás után elhatározom,hogy a polgári állásom mellett kipróbálom,mert ugye az egyik különleges tulajdonságom,hogy biszex vagyok.A párom hirdetésére én jelentkeztem és annyira passzolt minden,hogy hiába az elhatározás,hogy nem kötöm le magam, kellene még egy partner, de nem megy.Engem soha senki nem fog birtokolni, az tuti.De ő is asszisztál lányok kölcsönzésében és így minden lépésemről tud.Amíg jó addig megy, de ha már nem jó akkor lépni kell.Egy a gond én már 38 éves vagyok, meddig lehet ezt csinálni?Mit mondok a gyerekeimnek hol van Zs?Akkor hasonló cipőben járunk úgy látom....

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.07. 16:06:30

@tanárki kata: és amúgy konkrétan a munkán belül volt az azonos nemmel tapasztalatod?

".De ő is asszisztál lányok kölcsönzésében és így minden lépésemről tud." - ezt a részt nem igazán értem:O. Hogy függ össze a kettő?

Hogy meddig lehet dolgozni? Én találkoztam több ötvenes-hatvanas szexmunkással, nem tudom, hogy megélni mennyire tudtak belőle, de kiegészítésként gondolom, működne.

Ki az a Zs?:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.07. 17:06:40

@tanárki kata: "veletek még nem fordult elő,hogy rögtön egy vendéggel szerelemre és párkapcsolatra fordult a munka? "
Konkrétan a legeslegelső vendégem valami borzasztóan megtetszett, kimondottan értékeltem volna ha párkapcsolatot kezdeményez (esetleges többszöri találkozások után persze, mert amúgy csak fél órát töltöttünk együtt), de nem tette. Aztán rá nemsokkal összejöttem egy külsős sráccal, aki most a férjem, szóval a későbbiekben erre nem volt lehetőségem :)

tanárki kata 2014.01.08. 07:43:58

@Ivonn88: Kedves Ivonn,Zs a párom, pár hónappal ezelőtt derült ki,hogy ő éjszaka bizony nem a tévét nézi,hanem lányokat visz partyra.Remélem most már érted.Ezáltal az összes környékbeli utcai kamerát vissza tudja nézni,mert ugye ecsetelni nem kell,hogy a yard is érdekelt ezekben az ügyekben.A dolog pikantériája,hogy hiába céges mobilom van, a cella információ alapján rögtön tudja mikor hol járok.A kérdésedre a válasz,hogy hogy függ össze a kettő az pontosan az,hogy ugye anyagi támogatásként indult a kapcsolatunk.Tele van az ismerettségi köre olyan nőkkel akik bármikor bárhol boldoggá teszik.Mégis én kellek neki két kisgyermekkel albérletben ráadásul egészséügyben dolgozok,robotolok.Igaz mások által is szépnek,kedvesnek,és odaadónak mondott szenvedélyes nő vagyok,ráadásul biszexuális.Tudod talán ez tesz különlegessé? Nem ismersz olyan oldalt,fórumot ahol esetleg lehetne biszex lánnyal ismerkedni akár anyagi támogatás nyújtásával?Nem folytatnánk privát email címen a beszélgetést?

tanárki kata 2014.01.08. 07:46:52

@Ivonn88: Kérdésedre a válasz sajnos még nem volt munkán belül kapcsolatom lánnyal, de én már fizettem azért.Pedig szeretnék én is egy biszex lánnyal összejönni nagyon.Majdnem egy éve nem érezhettem az azonos nem örömét.

tanárki kata 2014.01.08. 07:49:01

@noname.blogger: Bennem az lehet a különleges,hogy miután össszejön valaki más rögtön birtokolni akar.Mérlegelni szoktam,ki tud többet nyújtani.Nekem az első vendégem egy hét után már akkor is jött ha a gyermekeim otthon voltak.Családanyaként is kíváncsi volt rám,imádja őket.Persze,hogy inkább ő kell mint a félórás együttlétek.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.08. 10:41:40

@tanárki kata: Engem, illetve Ivonnt soha senki nem vitt partyra így, pláne olyan nem aki a rendőrségi kamerák felvételeihez is hozzáfért :O úgyhogy szerintem mindketten annyit értünk a dologból, amit leírtál. Minden más homály, meg tippelgetés. Kívülállók vagyunk. Esetleg mesélhetnél, hogy hogy működik ez :)

Mondjuk egy olyan pasi aki utcai kamerák felvételeit nézegeti hogy megtaláljon rajtuk, meg cellainformációkat keres vissza rólam, valami borzasztóan nyomasztónak tűnik. Biztosan megéri egy ilyen pasival lenni?

tanárki kata 2014.01.08. 11:04:34

@noname.blogger: tényleg félreértessz.Én tíz évig éltem házasságban minden oké trallala.Most egyedül vagyok a gyermekeimmel és én is elkezdtem mellékesként a normális állásom mellett anyagi támogatásért partnert keresni, mert ugye szörnyű ha nem tudsz befizetni ezt, azt.Az első vendégemmel szerelembe estünk és azóta csak ő van.Kiderült róla,hogy ő is érintett a szexiparban.Pest megyében rengeteg az utcai kamera és a kapcsolatok révén hozzáférhet.Én persze otthon vagyok a gyerekekkel én nem vagyok érintett abban,hogy engem is partykra vigyen,hiszen csak én kellek neki.Az,hogy figyeltet az pedig az én biztonságomról szólhat,hiszen a konkurensek előbb utóbb észreveszik,hogy milyen területen mozog az autó.Ez a megfigyelés tényleg a családtagok biztonságáról szól.Gondolj bele délután a gyerekekkel vásárlás stb.Éjszaka pedig az autó mozog mindig ugyanabban az időben, mindennap más utasokkal.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.08. 11:19:35

@tanárki kata: Őszinte leszek, én tökre nem értem a helyzetet:). Mármint nekem úgy tűnik, hogy az gond, hogy ő eljárkál ("Mit mondok a gyerekeimnek hol van Zs?"), és az is, hogy figyel. (".A dolog pikantériája,hogy hiába céges mobilom van, a cella információ alapján rögtön tudja mikor hol járok.") Mármint ha nem gond, akkor nem gond, csak abból, hogy megemlítetted, így jött le.

Ilyen biztonsági és egyéb dolgokról szerintem egyikünk se tud sokat, mivel mi nem nagyon vettünk részt szervezett formában a dologban (illetve NNB ugye egy pár hónapig dolgozott főnökös lakásban még régebben).

Ha gondolod, írj privát üzenetet:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.08. 17:32:43

@noname.blogger: közben egyébként nekiálltunk privát üzeneteket váltani, szóval nem állt meg a kommunikáció.

álomkor 2014.01.09. 10:04:39

Ez nem különleges, hanem kiábrándító. Igazi banánhéjposzt, kár érte.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.09. 11:42:12

@álomkor: na, ez elég meglepő komment volt így majdnem egy hónappal a post kikerülése után:) Kifejtenéd, hogy miért az?

mldrv 2014.01.10. 04:23:06

@tanárki kata: "De mindennap minden egyes nap vita téma köztünk,hogy ugye nincs már más aki támogatna?Érthetetlen."

nem érthetetlen, ha monogám kapcsolatra vágyik, talán érthető, hogy elgondolkodtató számára, hogy mit dolgoztál korábban. félre ne érts, ez nem ítélet, csak tény, hogy van akinél ez csökkentheti a bizalmat. ha te nem vágysz teljesen monogám kapcsolatra, akkor a legjobb lenne, ha ezt őszintén megmondanád neki... max a következmények lehet, kellemetlenek lesznek. de az is legalább ugyanilyen kellemetlen, ha elkezdesz vki mással közben valamit (egy nővel, ha jól értem), és utólag rájön és lebuksz.

tanárki kata 2014.01.10. 07:44:37

@mldrv: félreértettél.normális polgári foglalkozásom van, egészségügyben dolgozom reggeltől estig.csak a két gyermekem miatt jelentkeztem egy hirdetésre amiből az anyagi támogatás mellett szerelem lett.

tanárki kata 2014.01.10. 07:47:47

@álomkor: ugye az a post témája,hogy mi tesz engem különlegessé? én erre azt fejtettem ki,hogy miért kellek valakinek, akit anyagi támogatás hirdetés útján ismertem meg.két gyermekkel, egészségügyi foglalkozással és a válás miatt rengeteg rengeteg problémával.

mldrv 2014.01.10. 08:10:56

@tanárki kata: bocsi, lehet félreértettem, úgy értettem hogy kicsit dilemmázol hogy jó lenne egy biszex lánnyal összejönni akár pénzért, de lehet h úgy értetted h te nyújtanád neki a támogatást. :) ettől függetlenül ez még mindig úgy hangzik, hogy nem akarsz monogám kapcsolatot, a pasid meg igen. de szólj, ha félreértettem ezt is.

ja arról meg h "korábban" mit dolgoztál, azt értettem h csak éppenhogy belekezdtél és már abba is hagyhattad a szerelem miatt. :) ettől még el tudom képzelni, h ez ad egy kis alapot a pasi számára bizalmatlansághoz. lehet nem kéne bizalmatlankodnia, de ettől még van ilyen sajnos.

prandelli 2014.01.10. 08:53:39

@Ivonn88: "majdnem egy hónappal a post kikerülése után"
Ezt a posztot én is két napja láttam először, amikor a friss hozzászólások miatt feljött a kommentsáv tetejére. Amikor december végén egyben elolvastam vagy két hónapi termést, akkor szerintem nem volt kint.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.10. 08:56:04

@prandelli: elvileg kint kellett lennie, nem véletlenül december 11 a dátum :O. De oké, az lehetséges, hogy csak a kommentek miatti felkerülés miatt veszi valaki észre. De még mindig nem kaptam választ, és megöl a kíváncsiság!!!:)

(neked meg válaszolok, de tényleg:), ha végre nem leszek súlyos lemaradásban a mindenféle tennivalóimmal.)
süti beállítások módosítása