Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az e-mail, amire sosem tudok válaszolni

Címkék: levrov

2014.01.06. 15:07

Sokszor megtörténik, hogy kb két perc alatt válaszolok az e-mailre, amit kapok, aztán részemről hirtelen megszakad a dolog. Általában azért, mert olyan e-mailt kapok, aminek a nagy részére egyszerűen nincs kedvem válaszolni. A legutóbbi ezt tartalmazta:

(Előzmény: már váltottunk pár levelet, tisztázandó, hogy mikor is találkoznánk. érdekesség, hogy valamikor régebben beszélhettünk már, mert arra a helyre utalt, ahol korábban laktam. Na, arról a helyről már több mint két éve elköltöztem, szóval durva)

"

HI ................

 

I am from .............. originally. My goodness do you really sleep that much. However noon would be fine. What is that you do that keeps you in bed all morning I wonder?

Yes I live here. It would be interesting to meet up. As I live here I tend to look for a dependable and alluring partner to visit on a regular basis.

Do you like cunnilingus. I love to perform. Are you multi-orgasmic?"

Az első bekezdésre van egy prózai válaszom: így szoktam meg, és egyelőre nem tudom, hogyan változtassak rajta, és semmi köze nincs ahhoz, hogy mindenféle huncutságokat művelnék az ágyban délelőttönként, vagy hogy mindenféle vad dolgok miatt kerülnék későn az ágyba. Valami ilyesmit fogok egyébként válaszolni neki, vagyis röviden annyit, hogy így szoktam meg, nem tudok korábban felkelni, viszont attól még ott motoszkál bennem, hogy valami mást kéne írnom, amire viszont nem vagyok képes, viszont a helyzet kényelmetlenné tesz.
Ehhez hasonlít ennyiben a harmadik bekezdés, amit kicsit csapda-szerűnek érzek, mert persze, hogy szeretem, ha valaki jól csinálja, ezt viszont megint nem fogom megírni*. Viszont ha csak annyit írok, hogy szeretem, remélem, nem fogja elvárni, hogy hanyatt essek attól a módszertől, ahogy ő csinálja.

Nem tudom, mennyire látszott, igyekeztem nem minősíteni a levél íróját, és én sem lepődöm meg azon, ha valaki ilyen levelet ír - mivel elég gyakori a dolog -, mindössze igyekeztem bemutatni, hogy milyen érzéseket vált ki belőlem egy ilyen levél.

 *végülis annyit írtam, hogy szeretem, ha az illető úgy csinálja, ahogy én szeretem - nem is tudom, hogy nem jutott eszembe a válasz korábban ;). Ebben benne van, hogy nem sértődöm meg, ha más a stílusa, de magától az orális szex tényétől még nem fogom hanyattdobni magam. (Hozzáteszem, az idők során rájöttem, hogy nem én vagyok különleges eset, egyszerűen sokaknak fogalmuk sincs arról, hogy ezt hogy kéne csinálni, bár a mintám nem épp reprezentatív)

UPDATE: közben válaszoltam, azt, amit írtam, hogy fogok. Hm, éljen az önbizalom:

"Just tell me the way you like it. I usually bring my partner to orgasm this way. I have been told that I am especially good so I am sure you will have what the French call "la petite mort""

Egy kissé déja vu-m van a francia kifejezés miatt, és nem kizárt, hogy ezt már más is mondta nekem. Szkeptikus vagyok, na ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr145738929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mldrv 2014.01.07. 10:42:56

vicces lehet a srác :P

nem találkoztatok végül akkor?

mldrv 2014.01.07. 10:43:30

vagyis ez tegnap volt, gondolom.. módosítom a kérdésem arra h "nem fogtok?"

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.07. 15:45:17

@mldrv: de, fogunk:). Legfeljebb majd nagyot néz, hogy nem sikerült a dolog:)
süti beállítások módosítása