Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdjük az utóbbival, ha valaki csak erre lenne kíváncsi :):

(megjegyzés: fogalmam sincs, miért nem tesz entereket ennél a bejegyzésnél)


Ma, amikor hazaértem, ez a levél fogadott:

Dear Sir,
I need a girl tonight in my hotel room in ........ near ........ i am a tourist and i dont have mobile phone. Please give me prices for one hour and 2 hours with all services the lady can provide me. I need a details of the service with the prices. Write me e-mail so that i can fix it and tell you hotel name and room number.
Thanks

Namármost, fogalmam sincs, hogy honnan tudja, hogy hívom a párom, ha játszunk;), de ööö.... olyan már volt, hogy valaki úgy írt nekem, mintha ügynökség lennék, de ilyen még nem. Ez gondolom, a stricire utal, hiszen egyértelműen férfinak címezte és nem nőnek.
A mai melóról meg igazából nem tudok sokmindent írni, de hátha az a kevés is érdekel valakit.
Szóval, délutáni-esti találkát beszéltünk meg, két óra hosszút. Persze, hogy késtem 10 percet:P. Negyvenes pasi, olasz, rövid időn belül másodszor volt Magyarországon, de ha jól értettem, mostantól rendszeresen jön, üzleti okból. Elég idegesnek tűnt, én meg elhatároztam, hogy na most akkor tényleg nagyon bedobom magam...:) Általános témákról beszélgettünk, főleg utazásról, és mesélte, hogy két hónapot élt egy dél-afrikai országban, ami számomra tök érdekes volt, mert még sosem voltam olyan nagyon messze Magyarországtól. Szóval próbáltam olyasmikről kérdezni, amik valóban érdekelnek, mert úgy azért mégiscsak könnyebb érdeklődést mutatni. Ezen kívül igyekeztem mindig ugyanazt a testtartást felvenni, mint ő, mert ez elvileg segít abban, hogy... nos, ha jól emlékszem, igazából abban, hogy egyetértsen velünk? Vagy csak simán pozitív légkört teremt? Akárhogy is, egy idő után nyugodtabbnak tűnt, de összehasonlíthatatlan, hogy mennyivel nyugodtabb lett szex után.
Egyébként elég szokványos találkozó volt, illetve magamon valahogy azt vettem észre, hogy nagyjából olyan érzéseim vannak meló közben, mint négy éve, amikor NNB-éknél dolgoztam, és igazából akkor kezdtem el tényleg úgy dolgozni, ahogyan az átlagos szexmunkás. Akkoriban - valószínűleg az újdonság varázsa miatt - sokkal jobban élveztem az egészet, mert jobban tudtam a számomra jó dolgokra koncentrálni. Nem tudom, hogy ez minek köszönhető, de eléggé megörültem, már csak azért is, mert most szükségem lesz erre az érzésre, lesz ugyanis még pár munkám a hónapban.
Utána beszélgettünk, főleg arról, hogy valami olyasmi sportot űz, aminek a lényege, hogy felviszik őket egy nagy hegyre, majd onnan biciklivel lezúgnak. Mutatott videókat is, és bár baromi jól néz ki a dolog, számomra az "úristen-én-ilyet-soha-nem-csinálnék"-kategória. A száguldás része ugyanis oké, a meg is halhatok annyira már nem. Erre ő azt mondta, hogy az utcán is meghalhatok, és hogy nem is halnak meg olyan sokan, csak évente 4-5 ember!!!! Kíváncsi lennék, hányból egyébként, de nem kizárt, hogy tényleg nem olyan sok. De mondjuk enélkül a sport nélkül lehet élni, utak keresztezése nélkül nehezebben.  No mindegy, szerencsére nem az én barátom/férjem/rokonom.
Arról is beszélgettünk, hogy a jövő legkeresettebb munkái elvileg a big data-val foglalkozók lesznek. Nem tudom, miért, de amikor mondta, attól tökre olyan érzésem lett, hogy milyen érdekes már, hogy különböző helyen élünk, de van, amit mindketten tudunk:). Nem tudom, hogy ez most miért volt számomra olyan meglepő, mégis érdekes érzés volt
Kb egy és háromnegyed óra telt el, amikor elkezdtünk valamit csinálni megint, én viszont már nagyon éhes voltam, és úgy terveztem, hogy nem maradok 2 óránál tovább. Szóval, próbáltam finoman megkérdezni, hogy vajon van-e értelme belekezdeni egy másodikba. Végülis az lett, hogy 10 perc után leállított és utána megint csak beszélgettünk meg ölelkeztünk egy kicsit. Ennek viszont nem örülök, mármint annak, hogy úgy látszik, még mindig maximum 2-2,5 óra a maximum, amit kibírok a másikkal. Az is igaz viszont, hogy rájöttem, ez nem az idővel változott, igazából szerintem korábban se voltam oda a hosszú találkákért, csak egyszerűen korábban még ennyi sem volt. Na mondjuk az is igaz, hogy régebben nem volt olyan érzésem a kétórás találkáknál, hogy "na, ezt még éppen kibírom", egyszerűen sokkal kevesebbet agyaltam ilyesmin. Most meg ugye egyenesen rettegek, hogy valakivel ne kelljen hosszabb időre találkozni, illetve most már csak olyannal találkozom hosszabb időre, akit már ismerek - és akinél tudom, hogy nem lenne gond. A rettegés viszont nem tudom, hogy mikor és miért kezdődött. Erről igazából két emlékem van: amikor a párommal először találkoztunk (2012 nyarán), az nagyjából egy 6órás találkozás volt, illetve idén júliusban együtt is vacsoráztam valakivel, és vele már azért unatkoztam. A kettő esemény között szerintem nem is voltak hosszabb találkáim, csak Mike-kal, de vele szeretek találkozni.
Szóval ugye most is van, akivel simán el tudok tölteni hosszabb időt is, és jól érzem magam közben, és ha végiggondolom, az elmúlt x időben is találkoztam olyannal, akivel menne. Szóval gondolom, működhet így is a dolog. Csak az a helyzet, hogy ezzel az emberrel például nem biztos, hogy szívesen eltöltenék hosszabb időt... igaz, lehet, hogy az is közrejátszott, hogy iszonyú éhes lettem a végére. Hm, lehet, hogy étterembe például szívesen elmennék vele:) (Ez egy meglehetősen meglepő kijelentés részemről, mert utálok étterembe járni. Viszont van egy hely, amit szeretek, és nem is nagy meg zsúfolt, de cserébe finom a kaja, és jók a hagyományos magyar ételeik, szóval külföldieknek is lehet mutogatni.)
Egyébként két dolog van talán, ami tényleg nagyon tud hatni az unalom-faktorra: hogy mennyire beszél jól angolul, illetve hogy mennyire intellektuális a téma (ami persze engem is érdekel, tehát az ilyen témák mondjuk 3-4%-a, és azért TÚL intellektuális ne legyen;) ) - utóbbi kiváltható azzal, ha rólam beszélünk, bár nem tudom, lassan kezd az is unalmassá válni.
Na, most erről még eszembe jutott az, hogy voltak olyan emberek, akik érdekesek is voltak, és a munkájuk is annak tűnt, viszont sajnos annyira nem tudtam arról a területről semmit, hogy ha nekiállok kérdezgetni, akkor valahol a középiskolás anyag elejétől kéne elmagyaráznia a dolgot az illetőnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr945754513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JewRivers 2014.01.13. 09:12:25

Ki ír ilyen borzalmas helyesírással, tagolatlan szöveget ki a retkes rak ki zsIndex címoldalra?

Szánalomhalmaz a köbön.

Styxx 2014.01.13. 09:34:03

@JewRivers:
Egyáltalán nem vészes a bloggerina helyesírása, különös tekintettel arra, hogy nem írásból él. Én nem tudom, hogy te mivel foglalkozol, de ha nem szexből élsz, mint a posztot jegyző luxuskurva, ám csak fele olyan ügyesen szopsz, akkor szerencsés a barátod.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 09:39:31

@Styxx: nem akarok kötekedni vagy nagyképűsködni, de egészen véletlenül a helyesírásom a "nem vészesnél" azért egy khm, csöppet jobb:). A szöveg rendezetlenségét az okozza, hogy valamilyen oknál fogva ennél a postnál hiába teszem ki az entereket, azok nem látszanak. Megoldási javaslatokat elfogadok.

Továbbá helyesbítek, nem vagyok "luxuskurva", évekig a magyar átlagáron dolgoztam, a mostani áraim meg ugyen magasabbak, de csak külföldiekkel találkozom, és ez számukra szerintem még mindig az 'olcsó' kategória.

Mrs.Columbo 2014.01.13. 10:09:44

@JewRivers: aha, nyilván azért kattintottál az Indexről erre a címre, hogy a helyesírási hibákat ellenőrizd...:D
És ezután odaírni egy ilyen kommentet a poszthoz, hát nem tudom melyik a szánalmasabb, egy helyesírási hiba vagy ez..:D

Styxx 2014.01.13. 10:21:38

@Ivonn88:
Ezt afféle british understatement-stílusban értettem, hogy nem vészes: teljesen rendben van. Az iparágad árképzésében pedig nem vagyok járatos, bizonyára igazad van. Elnézést, ha a "luxus"-jelzővel megsértettelek.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 10:28:49

@Styxx: értem:) Kicsit érzékeny vagyok az ilyesmire, ne haragudj.
Nem tartom sértésnek:), mindössze pontatlannak és megalapozatlannak, különösen akkor, ha nem csak a szexmunka, de az én árképzéseimet sem ismered. Ez lehet, hogy abból fakad (bár csak tipp), hogy a közgondolkodás szerint kétféle prosti van: az utcai, illetve a luxuskategória. Igaz, most már sokan megemlítik a lakásosokat is, akik egyébként a szexmunkások legnagyobb részét képezik. Viszont ennél több kategóriát is létre lehetne hozni, például mondjuk annak a szexmunkásnak, aki csak szállodákba jár, de nem luxusáron, illetve aki lakáson is fogad vendégeket, de szállodákba is megy. És még sorolhatnánk.

Knorr 2014.01.13. 14:57:30

ismerek olyat akinek több diplomával is szörnyű a helyesírása és a fogalmazása...

lorantka_a_gall 2014.01.13. 15:02:01

Az angol levelezési formulák nekünk nem mindig logikusak. Amikor a címzett teljesen ismeretlen, "Dear Sirs" a megfelelő megszólítás. Ennek a többes számát viszont hajlamosak lehagyni. A fentebb bemásolt levél csak arra utal, hogy a kedves ügyfélnek lövése sem volt, kinek ír. :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.13. 15:10:23

@lorantka_a_gall: A fogalmazás alapján úgy tűnik, a kedves ügyfél biztos volt benne hogy semmiképp nem a lány kapja meg a levelet, hanem valaki más. Az már lehetséges, hogy nem tudta hogy az a másvalaki fiú vagy lány, így maradt az angol levelezési formuláknál :))

Karachar Nevian (törölt) 2014.01.13. 16:41:54

Miért megy ennyire a kurválkodás reklámozása?
Értem én hogy könnyű pénz, de akkor sem érzi ezt senki rossznak?

fogyasztói magastartás 2014.01.13. 16:52:52

nővel nem érdemes beszélgetni, pláne nem egy ribanccal!

ekkora lúzereket, hogy beszélgetnek a saját pénzükért váháhá!!

ismizni lehet máshol is!

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 16:54:41

@Karachar Nevian: olvasgass kicsit a blogban, abban elég sokszor írunk az erről alkotott véleményünkről.

(Na jó, elegem van ebből a két nicknévből...)

franciaszeksz · http://alomlany.hu/ 2014.01.13. 16:55:31

Pedig elkélne neked egy strici.
Budapesten dolgozol?

Karachar Nevian (törölt) 2014.01.13. 17:09:03

Milyen kettő név?

Amúgy nem látom ezt különbnek egy csalj-áfát.blog.hu-tól vagy egy feküdj-le-a-főnökkel-fizetésemelésért.blog.hu-tól.
Szóval lehet h sokan csinálják és fenemód liberális a társadalom, de végső soron ez rossz, erkölcstelen, nem követendő, de legfőképp nem reklámozandó.

Pls confirm ha nem értetek egyet.

Vagy lehet hogy tényleg én vok a defektes?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.13. 17:27:06

@Karachar Nevian: Egyrészt legális, szóval ha a sok hülye szabályt képes betartani valaki, adót is fizethet, mint bármilyen egyéni vállalkozó. A maradék meg adakozhat névtelenül valami alapítványnak :)
A főnökös-lefekvős-fizetésemeléses: az csalás, ez meg nem. Ott a szabályok szerint munkateljesítményért jár a fizetés, nem szexért, itt meg azért fizetnek az ügyfelek amit kapnak, teljesen egyértelmű.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 17:28:25

@Karachar Nevian: csináltam a páromnak nicket, viszont az is az én profilomhoz van kötve, úgyhogy néha automatikusan azzal a nickkel megy a kommentelés, amit aztán törölhetek, elég idegesítő :-/

Számomra nem ugyanaz. Az áfacsalás tudtommal lopás-kategória (bevallom egyébként, keveset tudok erről, életemben egy cikket olvastam a témában), a lefekvés a főnökkel meg olyan, mint a lefizetés, . Két felnőtt ember döntése arról, hogy az illető pénzért milyen szolgáltatást nyújt, egyik kategóriába sem tartozik. A szexmunkás a szexuális szolgáltatásért pénzt kap, pont.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.13. 17:34:30

@Ivonn88: ugyanmár, majdnem másfél perc különbség volt köztük :D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 17:41:04

@noname.blogger: válaszolási gyorsaságban, vagy mi. Egész jól offolunk:)

Karachar Nevian (törölt) 2014.01.13. 18:38:54

@Ivonn88:

Értem a gondolatmeneted, de nekem általánosabb szinten vannak a, nevezzük meg, erkölcsi aggályaim.

Próbáld 3rd partyként nézni amit írsz: "Az áfacsalás tudtommal lopás-kategória".
Itt magyarázkodsz, kategorizálsz és ezzel mentesíted magad az erkölcsi felelősségvállalástól.
Vagy az az érv hogy adóztatják a tevékenységet és akkor az már jó is. Nem, nem jó h az állam, és rajta keresztül én is, fő-striciként működünk, mert nem támogatom, engem erről nem kérdeztek meg.
De hogy jobban értsd: ha holnap hoz Orbán egy törvényt, hogy a lopás meg a főnökkel való lefekvés jutalma után is adót kell fizetni, akkor szerinted hirtelen a qrválkodás már ugyanannyira elítélendő lesz általad mint a fentiek?
Végülis egy kategóriába kerültek.

Sztem egy erkölcsileg kikezdhető haszonszerzés nem lehet elfogadott és itt szerintem rá lehet bízni a jóérzésre, hogy mit tekintsünk ilyennek(pl. kamatszedés ok, de uzsora nem vagy dolgoztatás ok, de rabszolgamunka nem...)

De miheztartás végett nem akarnám betiltani vagy üldözni a prostitúciót és azt sem, hogy a 'lányok' a jelenleginél is veszélyesebb körülmények között dolgozzanak, de nem tetszik hogy erről a témáról, ilyen nagy számban, ennyire 'el-nem-ítélő', index főoldalon ajánlott blogok vannak.

Karachar Nevian (törölt) 2014.01.13. 18:44:36

De tényleg, lehet hogy le vagyok maradva és már léteznek pedofil blogok, adócsaló blogok, csempész blogok, külföldi segélycsalás blogok, voltbarátnő-szexvideó blogok is?

Gondolom igen, csak megfelelően vannak eufemizálva...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 19:01:55

@Karachar Nevian: "Itt magyarázkodsz, kategorizálsz és ezzel mentesíted magad az erkölcsi felelősségvállalástól."

Lol, én meg már azt hittem, hogy csak simán elmagyarázom, hogy miben különbözik szerintem a két dolog:)

Ha valamilyen tevékenységet adóztatnak, az jelez valamit: akár a társadalom helyeslését, akár azt, hogy ebbe az irányba kívánják fordítani a közgondolkodást, akár azt, hogy a szabályok közé szorításnak több értelmét és hasznát látják, mint a tiltásnak. Szerintem a fentiek közül egyik sem igaz a lopásra vagy a főnökkel való lefekvésre.

"mert nem támogatom, engem erről nem kérdeztek meg."

És téged pontosan hogy érint a szexmunka, hogy megkérdezzenek róla? Az utcai szexmunkát pontosan azért szabályozzák, hogy figyelembe vegyék azokat, akiket esetleg zavarna a látvány. A szexmunka többi részének nem tudom, mi köze van a te életedhez. Szerencsére nem tetszik-nem tetszik alapon hozzák a törvényeket. A megcsalás pl. a legtöbb embernek szintén nem tetszik, azért mégis elég durva lenne betiltani a dolgot.

"de nem tetszik hogy erről a témáról, ilyen nagy számban, ennyire 'el-nem-ítélő', index főoldalon ajánlott blogok vannak"

Pedig a szexmunkások üldözéséhez, stigmatizációjához, a munkából való kilépés ellehetetlenítéséhez és rossz munkakörülményeikhez elég nagymértékben hozzájárul az a tény, hogy az embereknek van valamiféle képe a szexmunkáról, ami vagy áldozatkép, vagy mérhetetlenül negatív.

(Egyébként érdemes megfigyelni, hogy valamiért mindig csak a bulvárosabb hangvételű cikkeket teszik ki, az elmélei oldalról szólókat valahogy nem nagyon...)

Nem igazán értem, hogy a más embereket megkárosító bűncselekmények - pedofil, csaló, csempész, voltbarátnő-videó blogok hogyan hasonlíhatók egy munkához, amibe a szexmunkás és a vendége is beleegyezett, mindössze annak a rétegnek nem tetszik, akinek nem is kell a dologgal közelebbi kapcsolatba kerülnie.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.13. 19:04:25

@Ivonn88: egyébként volt barátnőkről meztelen fotókat postoló blog van vagy volt emlékeim szerint, elég durva.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.13. 19:15:26

@Karachar Nevian: Ivonn is, én is csak válaszoltunk a kommentedre. Magyarázkodjon a halál, konkrétumra írtam konkrétumot, ha mérnök lennék szexmunkás helyett, akkor is ezt írnám.

Egyetlen dolgot nem írsz le, azt hogy pontosan miért erkölcstelen a prostitúció. A jóérzés nem érv, az enyém pl nem mond erről semmi rosszat, meg sok más emberé sem. Máshol meg egészen durva dolgokra mond az emberek jóérzése csupa pozitívat, lásd közel-kelet.

Részemről úgy vagyok az erkölccsel úgy nagyon nagy vonalakban, hogy az a rossz amivel ártok másoknak. Ezzel a munkával nem látom, hogy ártanék bárkinek, nem jobban, mint bármi más, elfogadott munkával, jó/rossz vonalon szerintem kb középen van, ott ahol a többi luxusszolgáltatás (úgyértve a fogalmat hogy olyasmi ami drága és nem feltétlen szükséges, valahol a műkörmössel egy szinten), felettem mondjuk óvónő meg orvos, alattam meg (szubektíven besorolva) egyes telemarketingesek meg az az ügynök aki egyszer kora reggel bekopogtatott hozzám, folyamatosan járt a szája és még fel sem fogtam hogy mit akar, máris aláíratott volna velem egy papírt hogy ablakcserét rendelek tőlük.

Fogalmam sincs, hogy az általad írt blogok léteznek-e, viszont nagyon kikérem magamnak, hogy együtt emlegess velük. Az emlegetettek többségében ártanak valakinek, én eddig nem ártottam senkinek.
süti beállítások módosítása