Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

apróság

Címkék: meló hétköznapok NNB

2014.01.20. 00:58

Azt hiszem, 2006-2008 környékén volt egy  korszak, amikor szinte mindenki, legalábbis nagyon sokan, régi és új vendégek egyaránt, szerettek kicsi ajándékkal kedveskedni amikor meglátogattak. Egy idő után már sok volt a csokiból, meg fogyni is akartam, úgyhogy ha valaki megkérdezte hogy milyen csokit szeretek, mindig azt mondtam hogy ne édességet hozzon hanem inkább egy üveg bort. Száraz vöröset. Aztán ez az ajándékozós korszak elmúlt, talán azért mert áttértem a szállodás találkozókra. 

Ha alkoholt iszom, az leginkább száraz vörösbor, de azt se igazán gyakran. Akkortájt annyi bort kaptam hogy vennem nem is kellett soha, és  most, 2014-ben jött el az a pont, hogy kezdem látni már a végét a felhalmozott tartaléknak :) még van talán 5-10 üvegnyi abból a készletből. Most is 2004-es bort iszom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr665771356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 13:18:20

Sosem értettem, miért van nálatok annyi bor:D. Nekem így sikerült egy életre megutálnom a kávés csokit, de még mindig szívesen gondolok arra a kedves ismerősre, aki gyümölcsöt vett nekem:)))

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 16:52:34

@Playman123: ebből arra következtetek, hogy te is (valami még rémlik is, bár jó régen volt), de most konkrétan valaki másra gondoltam, bocsi...:)

Playman123 2014.01.20. 18:11:16

@Ivonn88: Gondoltam, hogy másra gondoltál, azért köhécseltem :)

Playman123 2014.01.20. 20:41:46

@Ivonn88: Hogy diszkréten megtudjam, vajon rám gondoltál-e, vagy egyáltalán emlékszel-e arra, hogy én is vittem neked egyszer gyümölcsöt :) Ugyanazzal a lendülettel NNB-ék immár legendássá vált borkészletét is gazdagítottam rajtad keresztül :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.20. 20:44:44

@Ivonn88: Hehe, na ezért :D
Majdnem nekem is sikerült megutálni a Raffaellót, ugyanazért mint neked a kávés csokit :)
Szerintem a bor jelentős részét attól kaptam, akitől te később a sok csokit.
A bor jó ajándék, ha a megajándékozott szereti, de nem nagyon kényes az ízlése. Nem kell azonnal elfogyasztani, eláll, és jól jön ha van, sosem felesleges.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 20:53:26

@Playman123: akkor ezek szerint mégis magadra gondoltál:D.
Na basszus, borra sem emlékszem, csak pezsgőre - jól...? Te jó ég, milyen régen volt. Kicsit sajnálom egyébként, hogy már nem tudom megmondani házanként, hogy hány búvóhely van bennük és hol:D, de cserébe azért még mindig elég jól tudom őket:D

@noname.blogger: na azért mi?:D
Lehet:O.
Én iszonyú sokáig nem szerettem a bort, az édeset azért, mert egyszer nagyon másnapos lettem tőle, a szárazat meg csak úgy nem, aztán kb másfél éve rájöttem, hogy néhány ételhez hihetetlenül jó tud lenni, paintedtie meg gyakran vesz bort:P, úgyhogy útközben étel mellé megszerettem.

Almeron 2014.01.20. 21:40:24

Az V., VI. és VII. kerületi lányok többsége dezertált. A megmaradt lányok egy részéhez nem vagyok hajlandó elmenni, a fennálló rész pedig nem hoz lázban. Skandalum...

Ráadásul noname.blogger bora is kifogyóban!

Playman123 2014.01.20. 22:16:58

@Ivonn88: Igen, először magamra, aztán rájöttem, hogy te valószínűleg másra gondolsz, úgyhogy inkább csak köhécseltem :)
Pezsgőre jól emlékszel, csak nem ott, és nem akkor :D NNB-éknek bort vittem, csak nem voltak otthon

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 22:27:42

@Playman123: nem véletlenül említettem a búvóhelyeket ;)
@Almeron: és nyilván a belvároson kívül megáll az élet...:)
Én elég sokáig egy eléggé peremkerület lakosa voltam, aminek egyébként megvolt az az előnye, hogy aki akart velem, az úgyis találkozott, aki meg szintén ott lakott, direkt ezért jött hozzám:)
Egyébként a 13. kerületben vannak kifejezetten sokan, valami ötlet erre?

Egyébként 15-16-6 lányt tláltam az általad felsorolt kerületekben:OO

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 22:28:26

@Ivonn88: most látom, hogy egy részükhöz nem vagy hajlandó elmenni (rossz tapasztalat?), de mi van a másik részével?:)

Almeron 2014.01.20. 22:41:51

@Ivonn88: Hol?

A beszin eltűntek, a rosszlányok.hu-n pedig a "nonstop" lányok sose jártam jól...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 22:44:00

@Almeron: pont a beszin találtam őket:O.
Vagy most jól értem, kifejezetten a ma éjszakára keresel valakit? Mert éjszakásokból, gondolom, kevesebben vannak valóban.

Almeron 2014.01.20. 22:48:03

@Ivonn88: A beszin kb. 5-6 lány elérhető. A keresőrendszere hibás, ezért meg kell nézni, hogy meddig ér rá.
Éjfél után pedig 0! db találat. Két hete még 10-20 fő azért volt...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 22:54:36

@Almeron: ja, akkor jól értem, hogy az éjszakaikra vagy kíváncsi. Hátizé, tessék napközben menni:D
Ezen amúgy többször gondolkodtam, hogy vajon hány ember jár este-éjszaka lányokhoz, és hogy vajon megéri-e ilyenkor dolgozni?
Egyébként pont holnap megyek valakihez este 11-re, és kb két órát maradok, de lehet, hogy másfélre módosítom, basszus, már most 11-kor álmos vagyok....

Almeron 2014.01.20. 22:59:22

@Ivonn88: Ok, de azért egy 10-15% azért éjszaka is fogadta a vendégeket. Ennyire nem lehet sanyarú a tél.

Nappali aktív időszakban pedig nem éppen erre vágyom...

Viszont, ha már most álmos vagy, akkor az este 11 okozhat kellemetlenséget. Márpedig 2 óra az nem csak a tömény szexről szól. Nem úszod meg, hogy beszélgess is :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.20. 23:08:31

@Almeron: hogy jön ide a sanyarú tél?:D

Hogyhogy? Én pont, hogy inkább napközben vágynék rá, amikor ugye nem vagyok álmos, vagy egyszeűen napközben fontosabb, máskor nem elintézendő dolgod akad?

Szerintem iszom majd előtte egy kávét és minden rendben lesz:), a beszélgetés meg elvileg nem lenne gond, de úgy emlékszem, hogy eléggé nem tudtam mit kezdeni az illetővel (egyszer találkoztunk, még két éve). Nem is igazán emlékszem, hogy bármiről is beszélgettünk volna:O. Elég unalmas találkozó volt.
Na jó, holnap viszont kivételesen legalább korán kelek (=9 előtt), úgyhogy el is búcsúzom, jó éjszakát:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.21. 12:52:30

@Playman123: "NNB-éknek bort vittem, csak nem voltak otthon "
???
nagyon nem vagyok képben...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.21. 13:03:57

@Almeron: Szegényke. :)

Érdekes hogy mennyire nem vagyok már benne a beszin, vagy bármilyen magyar oldalon való hirdetésben, tiszta nosztalgia, ahogy hallgatlak :) Régi szép idők, akkortájt kaptam a borokat is :)
Talán majd vizsgaidőszak után visszatérek kicsit beszire. Mondjuk az áraimat akkor vissza kell vennem a régi szintre, vagy legalábbis a magyar árakat.

Almeron 2014.01.21. 14:40:04

@noname.blogger: Végül felkerestem egy lányt, akinél régebben voltam.
És sajnos nem csalódtam. Kaptam megjátszott elélvezést, meg hangos sikolyokat, és amit imádon a nőkön, mértéktelen testápolót!

Hazafele menet minden vágyam egy alapos fogmosás és toroköblítés volt.

Playman123 2014.01.21. 20:00:19

@noname.blogger: Egyszer - még a régi lakásotokban - Ivonnt låtogattam meg (gyümölcsökkel :) ), akkor vittem egy üveg bort nektek is. Úgy tudom, megkaptåtok :)
Nem tegnap volt, az biztos :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.21. 21:44:40

@Almeron: és mit szerettél volna kapni?

@Playman123: ahha :) nem emlékszem, bocsi... :)
süti beállítások módosítása