Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ahogy azt az egyik posztban is megírtam, sokféleképpen végeztem már ezt a munkát, ezekről írok most pár szót. A „munkatípusokat” az időrendben előtte lévővel hasonlítom össze, mivel egyszerre többel nem tudom, vagy ha megtenném, csak önmagam ismételgetése lenne belőle. Nehéz elkülöníteni és kategorizálni őket, sok az átfedés. Így talán kicsit jobban bele tudja élni magát, aki akarja, hiszen ez eleinte nekem is új volt, és vannak olyan dolgok, amiket csak közben lát meg az ember.

MASSZÁZS (2009 vége)

Kezdetben masszíroztam, házhoz járósan, de nem volt hirdetésem és vendégeket is elég furcsa módon próbáltam szerezni: mindenféle chatelős-ismerkedős oldalon „hirdettem”. Mindenesetre az első masszázsos élményem több okból is elég emlékezetes maradt, ekkor találkoztam elöször Ivonnal és ez a vendég azóta is a fotósom. A második ilyennél már szex is volt, úgyhogy nem tudom, mennyire számít ez a kettő különállónak, a beszámolók mai állása szerint teljesen, de akkor a szexet úgy kezeltem, mint szimpla levezetést, nem többet. Őszintén szólva sokkal könnyebbnek tűnt, mint a másik két variáció (konkrétan fizikailag szerintem nehezebb elbénázni női oldalról). Ennyi volt a masszázsos karrierem, szóval erről túl sok mindent nem tudok írni.

ISMERKEDŐS (2010-2011)

Utána elkezdtem hirdetni magam egy szexpartnerkeresőn, ahol türelmi zóna is volt, úgy, hogy a szexet levelezés és találkozás (nyilvános helyen) előzte meg. Ezt sokáig csináltam is, néha többet, néha kevesebbet, talán nagy átlagban 4 találkozóm volt egy hónapban. Talán egy vagy másfél évig tartott ez, de nehéz pontosan behatárolni. Ettől függetlenül elég fárasztónak és hosszadalmasnak találtam, hiszen levelezni, mászkálni, idiótákat elküldeni, otthon hazugságokat kitalálni nem volt valami kényelmes. Összességében elég volt, amennyit ezzel kerestem, de nem sok, épp elvoltam belőle, pozitívumként viszont annyi mindenképpen elmondható, hogy nagyon kalandos volt és szépen beleillett az akkortájt meglehetősen kicsapongó életformámba (sok buli leginkább), de hasznos dolgokat is csináltam: letettem a jogsit és megvettem magamnak az első saját számítógépemet.

ALBÉRLET (2011-2012)

Később elkezdtem albérletben dolgozni, eleinte lakótárssal, később teljesen egyedül. Az előzőhöz képest ez felüdülést jelentett, lényegesen kényelmesebb volt: nem kellett elmászkálni, és többet lehetett keresni – viszont mivel nem házhoz mentem, több volt a kiadás is, de nyilván még így is megérte. Átlagosan talán 1 vendégem volt egy nap. Válogatni ugyan kevésbé lehetett, ha már egyszer ott volt a vendég, akkor elég nehezen lett volna visszafordítható – megtehettem volna persze, de sokkal egyszerűbb volt a korábbi verzióban egyszerűen eltűnni. Az is hátrány, hogy takarítani kellett, de előbb-utóbb beletanultam a rutindolgokba, és jelentősen csökkent az ezzel töltött időm.

KÜLFÖLD (2011 nyár)

Közben mentem ki először külföldre, Svájcba. Eredetileg 2 hetet terveztem, 3 lett belőle. Itt még tovább nőtt a hajtás, mert ugyan előtte is volt olyan, hogy egy nap 3 találkozóm volt, de nem folyamatosan, hiszen akkor volt pihenőnapom, amikor akartam. Ide viszont pénzt keresni jöttem és valószínűleg a főnökség sem nézte volna jól a szabadnapokat, pláne nem 3 hét alatt (azért írom, mert voltak lányok, akik huzamosabb ideje dolgoztak ott, és hát ők nem nagyon bírták volna pár szabadnap nélkül, bár azzal se nagyon). Egyébként nem jelentett akkora megterhelést a sok vendég sem, vagy csak nem éreztem, mert a lányok sokkal jobban zavartak és igazi felüdülés volt, ha a szobában lehettem. Az kétségtelen, hogy itt kerestem a legjobban, eleve nem is arra ment a dolog, hogy éldegéljek, hanem, hogy gyűjtsek. Ez a leírás viszont csak erre a helyre vonatkozik, nem Svájcra és nem a külföldi munkára. Van egy olyan sejtésem, hogy nem is lenne különösebben értelme összehasonlítani a külföldit az itthonival, ha a számok nem szempontok, és ebben az írásban nem azok.

FIX LEADÓS HELY – GYŰJTÖGETÉS (2013 nyár)

Később jött egy időszak, ami szintén gyűjtögetős volt, de itthon, fix leadós helyen (azaz havonta egy bizonyos összeget kellett leadnom, a keresetemnek nagyjából ez 15-20%-a volt, ami korrekt, tekintve, hogy ott is laktam). Egy bizonyos összeg lebegett a szemem előtt, amit egy meghatározott időszak alatt (3 hónap) szerettem volna összegyűjteni. Végül hamarabb sikerült, és közben gyakorlatilag azt csináltam, amit akartam. A megkeresett összeg alapján most gyorsan utánaszámoltam, hogy mennyi vendégem volt átlagosan, és kb 1,5, ami nem valami sok.

Ami külön tetszett, az az akkori pénzkezelési rendszerem volt. 3 „rekeszt” különítettem el, egyet a tartalékomnak, egyet a leadónak és a hirdetésnek, és egy harmadikat egy „egyéb” címkével, ami azt jelentette, hogy ebből bármennyit lehet költeni. A pénzt mindig úgy osztottam el, hogy fizikailag is elkülönüljön, így ebbe az egyébbe mentek az ezresek meg a kétezresek, a többit meg elosztottam a másik kettő között. (Persze ha valaki adott ötezret apróban, inkább felváltottam és beraktam máshová.) Szóval ebben az volt a legjobb, hogy ezek az összegek néhány napra szóltak, mert gyaníthatóan úgyis jött a következő, így egyáltalán nem volt lelkifurdalásom, ha költöttem belőle, mindezt úgy, hogy a keresetemnek nagy százalékát már eltettem.

Összességében nem tudnék kiemelni egyet sem, ami nekem a legmegfelelőbb lenne, mert ez sok mindentől függ. A legkényelmesebbnek a sima albérletet mondanám, hajtás vagy gyűjtögetés nélkül, de nyilván ez sem minden helyzetben igaz, csak általában véve.

Főnökkel vagy anélkül: csípőből azt mondanám, hogy főnök nélkül jobb dolgozni, de a nyári időszakban például ez sem volt igaz, a főnöknek csak előnye volt (oké, voltak összezördülések, de azok sima kolléga-viszony esetén is vannak), leginkább, hogy neki kellett idegeskednie a lakás miatt… 

Incall vagy outcall: nekem kényelmesebb otthon (vagy nyilván munkahelyen) maradni, bár erre nincs különösebb okom, csak jobban érzem magam. Ráadásul lengébb ruhában lehet (majdhogynem kell) lenni, és én mindig attól félek, hogy utcai ruhában túl átlagos vagyok, nagyon felhívni magamra a figyelmet meg nem nagyon szeretném. Így meg jobban látszik az alakom, szóval nem félek annyira attól, hogy csalódást okoznék.

Fix költségek vagy leadó: egyértelműen fix költségek, bár eleinte nagyon aggódtam, hogy esetleg nem marad nekem belőle, vagy eleve kifizetni sem tudom, és külföldön ez még mindig szempont lehet, de itt már nem. Persze így nehezebb lenne munkahelyet találnom, ha keresnék.

Itthon vagy külföldön: erre a legnehezebb válaszolni. Külföldön először is találni kellene egy nagyon jó helyet, ahol még ráadásul én is megfelelek, ameddig ez nincs meg, addig ez egy elég nagy kockázatot jelent, és ami még rosszabb, hogy hosszabb ideig tart (1-2 hét már hosszú, ha iskolába jár az ember).

Egyedül vagy kolléganőkkel: egyértelműen egyedül... Ha többen dolgoznak, akkor előnyként talán csak a biztonságot és a költséghatékonyságot lehet megemlíteni, de ebből egyik sem annyira fontos, hogy emiatt a többi hátrányt elviseljem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr1005786862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playman123 2014.01.29. 09:57:53

Ezt nagyon szépen összerendszerezted :)
Egyet hiányolok,a többé-kevésbé rendszeres törzsvendégekkel találkozást. Bár ez is behelyezhető egy (vagy több) skatulyába: mert vagy az "ismerkedős" vagy a "lakásos" kategóriából "nőtt ki", és ettől függően vagy outcall vagy incall, vagy ezek variálása. Jól mondom :)

Playman123 2014.01.29. 09:58:23

a végéről lemaradt a kérdőjel: Jól mondom? :)

Playman123 2014.01.29. 09:59:48

Közben eszembe jutott még, hogy volt 1-2 nem túl sikeres próbálkozásod a "külföldi úton társ" kategóriában is :)

suisseproject 2014.01.29. 14:22:36

@Playman123: Köszi :) Jól mondod, igazából ezt nem tartottam annyira fontosnak, hogy írjak róla. Pont tegnap írtam össze az elmúlt fél év összes találkozóját, 10 db volt. Ebből nem akarnék messzemenő következtetéseket levonni :P Mondjuk ahhoz képest, hogy arra számítottam, hogy egy se lesz... :D

A külföldi utak meg... Igazából nem tudom eldönteni, mennyire tartoznak ide, mert ugye pénz nem jár értük, de azokról meg végképp nem lehet semmi általánosat mondani, mármint azzal kapcsolatban, hogy jók-e vagy rosszak. Ugye nekem 2 ilyen van, amit meg lehet említeni, de az egyik szélsőségesen jó volt, a másik meg szélsőségesen rossz... :D

Playman123 2014.01.29. 17:26:15

@suisseproject: A külföldi utakért pénz ugyan nem járt, de ha az utazásért, a szállásért, és az étkezésért nem kellett fizetned, akkor nyugodtan ide lehet sorolni őket :) Az ilyet nevezik természetbeni juttatásnak :D

Alaister Grand 2014.01.30. 13:19:29

Heej, ez a virágnyelv... Találkozó meg vendég...
Ápolok egy idős éves nénit (is), aki meglehetősen nagyvilági életet élt korábban. Nézegetni ugyan nem szoktam, de még a gumikesztyűn át is remekül érezhető, hogy micsoda katasztrófa az alfele, amikor cserélem a pelenkáját, mosom és krémezem.
Nem irigylem, na. Szerintem ez az, amire a "találkozós" lányok bizony nem gondolnak...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 13:40:40

@Alaister Grand: ezt kifejtenéd? Nem értem, mire gondolsz pontosan.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 13:51:05

@Alaister Grand: mindemellett anélkül, hogy tudnám, pontosan mire gondolsz (melyik testnyílás, és pontosan mit értesz katasztrófa alatt), megjegyezném, hogy mi, a három blogger nagyjából annyit szexelünk, mint egy átlagos libidójú ember, és nem szükségszerű ennek a túllépése.
Egyébként mindig érdekelt, hogy a nagymennyiségű szex hogyan változtat a hüvelyfal rugalmasságán, de így nagyhirtelenjében nem találtam semmi megbízhatót. Valaki tudna linkelni valami kutatást vagy ilyesmit?

kvadrillio 2014.01.30. 17:15:33

HMM...ÉS MÉG NINCS AIDS-ED ???

...merhanincs...majd lesz...

Almandin 2014.01.30. 18:31:51

@Ivonn88: Szerintem a végbélnyílásával lehetnek komoly gondjai az öregasszonynak. Aki az anális szexet túl sokat gyakorolja, járhat így.
A hüvely meg inkább szüléskor sérülhet durván.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 18:32:36

@kvadrillio: még régebben volt egyszer egy szép hosszú kommentfolyam a HIV terjedésének kockázatáról gumi használata mellett, és a wikipedian van egy jó kis gyors ismertető is erről.
(röviden öszefoglalva: kicsi. Akkor már érdemesebb a hepatitistől félni)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 18:40:37

@Almandin: én is erre gondoltam, csak nem igazán értem, miért gondolná bárki magától értetődőnek, hogy ez minden szexmunkásra jellemző (így tippre azt mondanám, hogy ez ráadásul inkább nem jellemző, mint igen).
Egyébként a rendszeres anális szex negatív hatásairól szóló kutatás is érdekelne:). Amúgy ezekkel nem viccelek, meg ezek nem költői kérdés-szerű felkérések, csak egyrészt én lusta vagyok, másrészt nem vagyok jó a megfelelő találatok megtalálásában.

Almandin 2014.01.30. 19:09:26

@Ivonn88: Ez érdekes, mert tudtommal a hüvelyre nincs hatással a nemi élet gyakorisága (illetve van, de nem megy tönkre tőle).
Ez egy olyan tévhit lehet, mint amikor a nőket régen azzal ijesztgették, hogy ha sokat maszturbálnak, akkor kinyúlnak a nagyajkak, meg hasonlók.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 19:15:46

@Almandin: én is ezt állító találatokra bukkantam, de mivel fogalmam sem volt, hogy az oldal mennyire megbízható, gondoltam, valami kutatás jobb lenne.
Ami viszont érdekes, hogy egy nőgyógyász egyszer azt mondta nekem, hogy a túlzott tamponhasználat okozHATja a rugalmasság csökkenését.

Anális szex esetében véletlenül nem tudod, hogy van...?

Paraphone 2014.01.30. 20:12:17

Szexmunkás... A szó, amit keresgélünk, de valamiért nem ugrott be, az a KURVA.
A krumplileves, legyen krumplileves, ugyebár.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 20:40:11

@Paraphone: én minden területen szeretek PC lenni, mert szerintem a szóhasználatunk kiválóan alkalmas arra, hogy érzékeltessük az adott témáról való véleményünket. Pl. más esetben is a 'meleg', és nem a 'buzi' szót használom, és értem én, hogy sokan más véleményen vannak, és bár mondjuk teljes mértékben elfogadják a homoszexualitást, nem hisznek a PC-ben. Viszont az sem nagy kérés, hogy mások viszont elfogadják, ha valaki PC-szót használ, és mint olyan ember, aki az adott csoportba tartozik, szeretné, ha más sem használna egyéb szavakat.

Egyébként ezért inkább a szexmunkás, és nem a kurva, prosti stb. szavak: (ld wikipedia)

- Ez a kifejezés nem esik negatív morális megítélés alá, történelmileg nincs megbélyegezve.
- Nem úgy utal rájuk, mint szociális problémára, valamint nincs bűnnel megbélyegezve.
- Bármilyen etnikumot és nemet lefedhetnek ezzel a szóval
- A szó jelentése megmagyarázza, hogy akik ezzel foglalkoznak azok gyakorlatilag mit csinálnak (pénzkereső tevékenység)
- Szexuális jellegű munkák széles körét, valamint körülményeit is lefedi.
- Azáltal, hogy ezt munkának ismeri el, a szexmunkásoknak több eszközük van arra, hogy jobb, biztonságosabb és elfogadhatóbb munkakörülményekért küzdjenek.
- Ezt a kifejezést már számos kormány, emberi jogi szervezet és szakszervezet használja, akárcsak az ENSZ.

aciduzzu 2014.01.30. 21:44:22

woww, ez most egy FAQ a kiscsajoknak, hogy mit hogy csináljanak, ha szexmunkások szeretnének lenni?

de tényleg? és az index főoldalon?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 22:16:24

@aciduzzu: őszintén szólva a post szerintem elég távol áll valamiféle használati útmutatótól (hiszen nem is ez volt a célja). A célja inkább a tájékoztatás és a különböző tévhitek eloszlatása.

aciduzzu 2014.01.30. 22:25:43

de kit akarsz tájékoztatni?

aki csinálja, az tudja, aki meg nem csinálja, az ne kapjon már kedvet hozzá...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 22:46:05

@aciduzzu: leginkább azokat, akik eddig egy, legfeljebb kétféle nézőponttal találkoztak: a szegény áldozat, illetve az erkölcstelen nőszemély képével.

Nem tudom, te hogy vagy vele, én nagyon nem szeretem, ha valamit egyoldalúan állítanak be, ahogy pl. sokáig a marihuánát (illetve más kábítószereket is, de ez most mellékes), mert persze, el lehet rettenteni, de lehet akár felnőtt embernek is kezelni, aki el tudja dönteni, hogy mit csináljon. Ráadásul a szexmunka még legális is Magyarországon.

aciduzzu 2014.01.30. 23:20:14

@Ivonn88: "Ráadásul a szexmunka még legális is Magyarországon."

aha...

2012. évi II. törvény
a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről

Tiltott prostitúció

172. § Aki a külön törvényben, vagy törvény felhatalmazása alapján hozott önkormányzati rendeletben a szexuális szolgáltatással összefüggő korlátozást, illetve tilalmat megszegi, szabálysértést követ el.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.30. 23:43:15

@aciduzzu: ööö, ez szerintem a szrexuális szolgáltatással összefüggő KORLÁTOZÁSRA igaz, nem pedig magára a szexuális szolgáltatásra, legalábbis elég fura lenne, mivel a szexmunka legális, adóköteles tevékenység.

Például itt egy korlátozás:
"Tilos a szexuális szolgáltatás reklámja. A szexuális szolgáltatás fogalmát és reklámozásának további
korlátozásait külön törvény állapítja meg. "
(2008. évi XLVIII. törvény
a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól)
(www.kulturpont.hu/letolt/Grtv.2008-XLVIII.pdf)

Vagy pl. tilos a védett területeken nyilvánosan felajánlkozni (főutaktól x méterre, templomoktól, iskoláktól egy bizonyos távolságra stb.)
Bővebben itt: szexmunka.hu/2009/04/melyek-a-prostituciohoz-kapcsolodo-szabalysertesek/
A vállalkozói igazolványról: szexmunka.hu/2009/04/a-vallalkozoi-igazolvanyrol/

Na, többek között az ilyen félreértések miatt IS írom a blogot. Bár ez nekem olyan érdekes, mit írtál be pontosan a keresőbe, hogy semmi legális jellegre utaló nem jött ki, csak ez?

KondorL 2014.01.30. 23:58:01

@Alaister Grand: Mi az, hogy alfele? Mi az, hogy katasztrófa? Mi az, hogy nagyvilági élet?... Mi az, hogy virágnyelv?:)

KondorL 2014.01.30. 23:59:11

@Ivonn88: "mi, a három blogger nagyjából annyit szexelünk, mint egy átlagos libidójú ember"
Na jó, de összesen, vagy külön-külön?:)
Egyébként mennyit szexel egy átlagos libidójú ember?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 00:04:03

@KondorL: most megfogtál, mert azt mondanám, hogy mondjuk heti 2-3x, de NNB ennél többet dolgozik, meg Bubble is néha, amikor hajt. Viszont a havi átlaguk tudtommal 1 alatt van általában (NNB, statisztika??:)). Én meg kb annyit, mint... na, próbáltam valami jó kis hasonlatot találni, de nem sikerült, szóval én tényleg keveset:D (és akkor most tessék jól sajnálni). Viszont egyik érték sem éppen extrém.

KondorL 2014.01.31. 00:07:35

@Ivonn88: "Viszont a havi átlaguk tudtommal 1 alatt van általában"???

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 00:13:20

@KondorL: hoppá. Szóval a NAPI átlaguk van egy alatt tudtommal. Sőt, meg merném kockáztatni, hogy mindez úgy, hogy átlagos számú munkanappal számolunk egy hónapban. Mondjuk ez Bubble-nél tényleg mindig hullámzott, ahogy nálam is, de nálam is inkább kevesebb volt, úgyhogy fentebb inkább NNB-ről beszélek.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 01:06:08

@Almandin: kíváncsi vagyok, hogy ez vajon megelőzhető-e. Van valami emlékem az egyik Pornó c. könyvből, hogy az egyik pasi valahogy jó előre felkészítette magát, és utána is csinált valamit.

KondorL 2014.01.31. 01:44:47

@Ivonn88: "mi, a három blogger nagyjából annyit szexelünk, mint egy átlagos libidójú ember"
"a NAPI átlaguk van egy alatt tudtommal"

Na akkor ha már úgyis jól állok a versenyben, még egy bekezdés ide is, a nap legidegesítőbb hozzászólója címért:)
Tehát gondolom a napi munkaátlaguk van egy alatt. De itt beszámít a privát szex is, hiába különül el bennetek, ebből a szempontból darab-darab. Aztán még definiálni kellene az "egy szexelés" fogalmát, továbbá megfontolandó, hogy a relációd nem kellően egyértelmű: az egyik oldalon konkrét szexelés-szám, a másik oldalon libidó. Márpedig a libidó és a szexelések száma csak korrelál egymással, de pl. hiába van nekem libidóm, ha nincs kivel szexelni, akkor áll a számláló.
Szóval egyetlen elejtett félmondat, és mennyi mindenbe bele lehet kötni:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 01:56:09

@KondorL: no igen, a magánéletit nem vettem bele, mert arról nem tudok valami sokat. NNb-nek egyébként mintha régebben lett volna valami elejtett megjegyzése arról, hogy nem szexel többet, mint egy átlagos, magasabb libidójú ember vagy valami ilyesmi:) (magas alatt mondjuk értsünk napi 1-et, esetenként 2-t)
Egy szexelés: bizonyos időhatáron belül 1, esetleg két "kör", a bizonyos időhatárt értsük úgy, hogy beleférjen az "átlagos szexre fordított idő"-kategóriába - bonyolódik a dolog:). Bár azt hiszem, ez azért érthető, nem az egész napos vagy többórás együttlétre gondolok, hanem mittudomén, mondjuk maximum 2 órásra.

A libidó itt azt jelöli, hogy ha tényleg annyit szexelhetnél, amennyit kívánsz, akkor az mennyi lenne, de ne mondd már, hogy ez nem volt egyértelmű:)
(amúgy nálam elég jól csillapítja az önkielégítés, nagyon hosszantartó hiánynak kell lennie ahhoz, hogy ne így történjen)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.31. 05:56:46

@KondorL:
Szerintem én vagyok az egyetlen akit itt fenyeget a túlszexelés réme. Amennyit tudok a dolgokról, a többieknek a munka és a magánélet együtt sem adja ki a napi egyet, ha az elmúlt fél év átlagát nézzük. Végülis én vagyok az egyetlen aki konkrétan együtt él a párjával, több alkalmam van "eltúlozni" :). Nálam a munka és a privát együtt átlagosan már több, mint napi egy együttlétet jelent.
Hogy ez mennyire túl sok: szerintem ahhoz képest az, hogy a saját libidóm alapján ennél kevesebbet igényelnék, fizikailag triviális, hogy semmi különös problémát nem okozhat.

Azt mondjuk nem tudom, miért is téma ez:) A néni alfelével kapcsolatos kommentet láttam, a folytatását nem, ma vizsgázni voltam meg dolgoztam is utána, szóval nem vagyok képben és most nem sok kedvem van visszaolvasni, túl sok a fröcsögés.

Szex:mondjuk legyen ez:csupasz nemiszerv huzamosabb ideig érintkezik egy másik személy csupasz bőrfelületével vagy nyálkahártyájával, legalábbis minimum addig, amíg az egyik fél ettől elélvez, tipikusan a nemiszerv-tulajdonos:).

KondorL 2014.01.31. 10:19:32

"a magánéletit nem vettem bele, mert arról nem tudok valami sokat"
Ó te szegény, de azért biztos hallottál vagy olvastál már ilyesmiről. És még olyan fiatal vagy, egyszer még te is megtudhatsz ezt-azt a magánéleti szexről:))
(Ezt nem volt szívem kihagyni, egyébként köszönöm a válaszokat, nincs is több kérdésem)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 11:53:09

@KondorL: ez most az, hogy pontosan érted, mire gondoltam, csak úgy teszel, mint aki nem?:)

suisseproject 2014.01.31. 13:47:32

Annyit tennék hozzá, hogy tényleg volt valamennyi hatása, amikor nagyon durván dolgoztam, de csak ideiglenes. Persze nem kizárt, hogy előbb-utóbb úgy marad, de eddig nem történt ilyen. De azért örülök, hogy valaki aggódik a hüvelyfalam rugalmassága miatt, kedves dolog :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.31. 14:11:06

@suisseproject: A hüvelyfalad rugalmasságára volt rossz hatással a sok munka? :D

suisseproject 2014.01.31. 14:19:42

@noname.blogger: Pfú, most látom, hogy megint nagyon nem lehet követni, hogy mire válaszoltam. De tényleg erre gondoltam amúgy:D Na mindegy, a többit nem írom ide :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.31. 15:45:47

@suisseproject: Nem címezted senkinek, úgyhogy csak tippeltem :) de az előzményeket sem olvastam, még mindig nem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.31. 15:48:59

..most végigolvastam de nem lettem okosabb..

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.31. 15:51:12

"én mindig attól félek, hogy utcai ruhában túl átlagos vagyok, nagyon felhívni magamra a figyelmet meg nem nagyon szeretném."

A megoldás egy hosszú kabát lehet télen, alá azt veszel amit akarsz.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 18:45:29

@noname.blogger: mármint mit tekintve nem lettél okosabb?

Nekem most van egy szoknyám, ami majdnem térdig ér, kicsit business-es, viszont lapos sarkú csizmával hordom, úgyhogy szoknyát hordok ugyan, mégse gondolna senki semmire. Valószínűleg akkor sem, ha pl. magassarkúval viselném, de ez már az én hülyeségem:).
Egyébként erről most eszembe jutott, hogy egyszer külföldön ugyanebben a lapos sarkú csizmában, és egy rövidebb (de nem épphogy takaró, hanem normál hosszú) farmerszoknyában bementem egy hotelbe (a párom után mentem, ott volt ATM), és furán nézett rám a személyzet. Mondjuk lehet, hogy csak beképzeltem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.31. 19:02:01

@Ivonn88: Ezt írta: "megint nagyon nem lehet követni, hogy mire válaszoltam." Erre próbáltam rájönni hogy rajtam kívül még kinek szólhat a válasz de nem jöttem rá.

Én mostanában két pulóverruhát hordok ilyenkor, mindkettő elég rövid, ha szoknyának használom (le tudom húzni őket de lassan felcsúsznak), szerintem már mini kategória, illetve komoly dekoltázsuk van. Még nem profi-kategória egyik sem (szerintem), de azért már elég megmutatósak. Viszont pont jól elférnek a kabát alatt. A csizmámnak magas sarka van de nem extrém, visszafogottabb nők hordanak ilyet magassarkúnak.

A dekoltázsokkal kellene valamit csinálnom, mert étteremben már soknak érzem őket. Mit lehet venni egy pulóverruha fölé?

Playman123 2014.01.31. 20:04:48

@noname.blogger: A nők ehhez jobban értenek, de én mint férfi, el tudok képzelni a nyakadban egy vékony selyem (vagy hasonló anyagú) sálat vagy kendőt hanyagul megkötve, ami belóg a dekoltázs fölé, és így kicsit eltakarja azt.
Mert egyébként pulóverruha fölé nem nagyon lehet felvenni semmit (azt hiszem)... esetleg egy blézert, de az meg nem sokat takar el a dekoltázsból :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.31. 21:36:27

@noname.blogger: szerintem a válasz kb mindenkinek szólt, aki itt hüvelyfalakról beszélt:D, én csak azt nem értem, hogy igenis elég jól lehetett érteni, hogy mire válaszolt:O

Ha az a csizma, amit legutóbb láttam, akkor az tényleg elég visszafogott:)
Én nemrég vettem egy fekete ruhát (már láttál róla képet), ami szintén elég rövidre képes felcsúszni, de "villantásbiztos", plusz amúgy teljesen zárt és még féligmeddig hosszúujjú is. Viszont idegesít, hogy a kabátomnál rövidebb, pedig a kabátom se túl hosszú:D, úgyhogy tényleg kéne hozzá egy hosszú kabát.

Egyébként nem nagyon mozgok otthon a pulcsiruhák világában (sajnos), de esetleg alá valami semleges színű, abszolút nem kivágott top?
Nem nagyon értek a kendőkhöz, de nekem mindig úgy tűnt, hogy az ilyesmi csak odavonzza a tekintetet.

Playman123 2014.01.31. 22:47:05

@Ivonn88: Az előző hozzászólásomnál gondolkodtam, hogy odaírjam-e, a kendő valóban odavonzza a szemet, de a férfiak szemét a dekoltázs amúgy is odavonzaná :)
Így viszont a kendő el is takar, de hagy egy kis sejtelmes teret az erotikus gondolatoknak is :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.01. 01:30:23

@Ivonn88: Oké, akkor nekem nincsenek jó értési képességeim. Mindegy.

Nem tudom,mit láttál legutóbb :) magassarkú és csizma, fekete. Nem bakancs. Nem tudom, hol láthattad volna, rajtam szerintem nem volt a jelenlétedben.

Az egyik pulóverruhánál működhet az aláöltözés, a másiknak más a szabása. De igazándiból azért ilyenek mert úgy veszem hogy a vendégeknek ez az elvárása, szóval kár variálnom. Nem tudom, lehetséges lenne-e kiszedni belőlük hogy túl soknak tartják vagy nem :D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.01. 01:43:54

@noname.blogger: hm, nekem valami szürke csizma rémlik legutóbbról, és btw amikor legutóbb láttalak, épp munkából jöttél haza:D.

Hm, szerintem sikerülne, annyira nem kínos téma, viszonylag sokan reagálnának rá őszintén. Esetleg ha nem direkt szegezed nekik a kérdét, hanem azt is megemlíted, hogy te egy kicsit soknak érzed....? Ettől szerintem kicsit inkább "tanácskérős", és kevébé érződik, hogy konkrétan arra vagy kíváncsi, hogy az illetőnek tetszik-e, amiben ugye benne van a lehetőség, hogy azt mondja, hogy nem, nem tetszik neki, miközben mittudomén, lehet, hogy szerinted az a legkirályabb ruhád:D (ez most így érthető valamennyire?)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.01. 02:39:20

@Ivonn88: Szürke nincs, bár esetleg lehet h sötétszürkének láttad :) van még egy világosbarna de az majdnem teljesen lapos sarkú.

Oké, majd megkérdezem őket :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.01. 21:43:43

@noname.blogger: tuti, hogy nem feketének láttam, mert emlékszem, azon gondolkodtam, hogy vajon illik-e a kabátod színéhez, aztán úgy döntöttem, hogy igen:D.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.02. 00:23:16

@Ivonn88: Akkor lehet hogy a világosbarnát láttad. Szürke csizmám még szerintem soha életemben nem volt :D
De egyszer majd átjössz és jól megnézed. Vagy ha nagyon lusta vagy, csinálhatok fotót a csizmáimról te pedig kiválasztod hogy melyiket láttad :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.02. 01:06:22

@Ivonn88: Oké... ez az, így egészen pontosan :D:D:

onlineshop.real.de/DA-Schaftstiefel-schwarz/0034336004001

szerintem tök feketének látszik :)

suisseproject 2014.04.14. 17:48:03

@Frankie Renner: Ezt amúgy nem egészen értem. Ahogy elnézem, ők erotikus honlapok készítésével foglalkoznak, ami rendben van, ha valaki a saját ügynökségét/szolgáltatását hirdeti a vendégeknek szánt infóval. Az is oké, hogy valaki lányokat közvetít, vagyis amennyire elnézem a hirdetéseket, nincs túl sok jelentkező, aztán lehet, hogy tévedek. De hogy munkaerő közvetítéséhez minek kell egy külön honlap?... Ilyen nem csak ebben a "szakmában" nincs, hanem máshol sem.

suisseproject 2014.04.14. 17:50:32

@suisseproject: Vagyis pontosítok, olyan van, hogy az ügynökség (nevezzük most így) üzemeltet egy honlapot és azon belül van egy jelentkezés rész, de ez mintha nem ezt jelentené.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.14. 19:14:44

@suisseproject: Ha megnézed, a pasié (is) a honlap :)

gyk: rendeljünk tőlük honlapot, mert ők nagyon-nagyon jók.

suisseproject 2014.04.14. 19:28:10

@noname.blogger: Igen, láttam, de ettől még tényleg nem értem. :)

Frankie Renner · http://6design.eu/ 2014.04.15. 15:57:16

:)
Igen az enyém.
Kicsit lemaradtál. Már 10 éve is volt minden komoly er. munkát hirdetőnek weblapja, ez azóta nagyban bővült.
Én inkább úgy mondanám, akinek nincs, az a gáz, és általában kamu hirdető.
2 részre soztanám, hiszen a átlag megrendelőim vagy a munka ajánlatuk hirdetésére kérnek weblapot több nyelven (ezen jelentkeznek a lányok), vagy a üzletük bemutatására (ezen a vendégek).
Mindkettőből rengeteg van a paicon, szinte minden privát lakásnak van bemutatkozó oldala a mai világban, és a nagyja ugyanezen a oldalon hirdeti a állásait is. Nyilván 99,9%ban a lányok pont azokat a oldalakat nem is nézik, erre kínálom ezt a megoldásomat, amiben úgy érzem piacvezető vagyok:)
Lásd referenciák: 6design.eu/referenciak

suisseproject 2014.04.15. 17:17:07

@Frankie Renner: Akkor gondolom, mi is elég jó reklámfelületet nyújtunk, igaz?

Miért maradtam volna le? Értem, hogy a munkaközvetítőknek kell külön honlap. Láttam a referenciákat, nagyjukat már ismerem.

Két dolgot nem értek: egy bár/ügynökség/lakás ilyen célra minek üzemeltetne egy TELJESEN különálló lapot?

A másik, hogy erre a célra miért nem jó egy teljesen átlagos honlapkészítő cég? Mitől más az erotikus szolgáltatás honlapja, mint egy étteremé vagy egy fodrászaté? (Igen, van valahol erről egy bejegyzés, de nem rémlik, hogy érdemi válasz lett volna valahol.)

Mondjuk ha piacvezető vagy, akkor nyilván bennem van a hiba.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.15. 20:11:29

@Frankie Renner: Az van, hogy itt már az összes bloggernek van saját honlapja, részemről nem akarok újat és arra tippelek, a többiek sem akarnak. Én elégedett vagyok a magaméval és tudtommal egyikünknek sem célja hatalmas forgalom lebonyolítása (mindenki csinál a meló mellett valami más, időigényes dolgot is), ezért egyikünknek sem éri meg beruházni egy olyan honlapba, amilyet te tudnál készíteni.
Más profi lányok tudtommal nem olvassák a blogunkat és ha nem kerülünk címlapra, az általános olvasottság is csekély. Szerintem ne pocsékold az idődet azzal, hogy nálunk reklámozol.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.15. 20:18:41

"Más profi lányok tudtommal nem olvassák a blogunkat"
Hoppá, szóval úgy tűnik, swiss-girls-ék olvassák, szóval mégis. Nekik viszont véletlenül már pont csináltatok honlapot.

vatir45 2014.05.16. 16:44:36

@Ivonn88:
Bár nem mondanám tudományosnak de a végén biologiai érveket hoz fel.
m.nlcafe.hu/hirek/szexesmas/Trendkivuli-jelentes-a-popsi-nem-szexre-valo

nekem meggyözö...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.16. 18:31:51

@vatir45: Nekem ez nem tűnik annyira meggyőzőnek. Csak azt kell bizonyítani hogy az az izomgyűrű mégis ellazítható akaratlagosan (pl nincs kizárva hogy hétköznapi embernek valóban nem megy általában, viszont tanulható ez is), vagy azt hogy attól hogy nem ellazítható, még nem feltétlenül "áttörni" kell. Végülis az egy izomgyűrű, nem valami szűzhártya.... meg azért a sérülés az fáj is a józan paraszti ész szerint, szóval talán lehet tudni...

vatir45 2014.05.16. 21:37:56

@noname.blogger:

Szerintem azért nem szò szerint kell érteni az áttörést csak hogy erös ellenhatás és csak rendszeres használat esetén irja, hogy károsodik is. Ez nekem összecsengett azzal amit Alaister Grand irt.

Nem meggyözni akarok senkit, csak nekem érdekesnek tünt a cikk és itt pont ilyesmiröl volt szó.

Én inkább nem tanulhatónak hanem tágithatonak képzelem. Mint pl a fülben azok a karikák. Az elején feszül aztán végül is kitágul, de aztán olyan is marad.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.17. 05:24:45

@vatir45: Okos én sem vagyok a témában, rémlenek bizonyos fizikai érzetek a saját példámban, de tévedhetek, akár igaz is lehet a link tartalma. Szóval nem is okoskodok tovább.
Viszont a Nők Lapja biológiával kapcsolatban kételyeim vannak alapból, végülis ugyanők írnak különféle ezoterikus zöldségeről is, plusz Ivonn futott néhány kört tőlük való pszichológussal aki szintén inkább a személyes meggyőződését próbálta átnyomni szakmaiság látszatának a csomagolásában. Szóval a forrást nem tartom hitelesnek egyáltalán.

vatir45 2014.05.17. 07:31:44

@noname.blogger:

hát igen, nem egy tudományos szaklap. Szerintem szerzo függö. (Olvastam már pro cikket is náluk)

Mindenesetre már ezt is biztos vizsgálták angol kutatok... na azt kell megkeresni ;)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.05.17. 11:00:37

@noname.blogger: nem Nők Lapjás pszichológus volt, de én sem bízom igazán a Nők Lapjában..:)
Személyes tapasztalatom meg nem sok van, legalábbis anális szexet tekintve. Vannak ezek a bizonyos "butt plugok", azokkal több van, de szintén nem rengeteg, na, azoknál nem éreztem semmilyen negatívumot.

Frankie Renner · http://6design.eu/ 2014.05.21. 15:12:05

@noname.blogger: Sziasztok, sorry a kései válaszért. Ne értsetek félre, nyilván fontos a reklám nekem is, az erotikus munkát kínáló személyeknek, üzleteknek csináltam egy külön aloldalt nálam, érdemes megnéznetek: 6design.eu/szolgaltatasok/erotikus-munka-kinaloknak/

Vagy 100 magyar programozo és webdesigner cég jelentkezett az elmúlt években hozzám project alapú bedolgozásra, egy sem felelt meg. Pont a napokban volt egy kicsit bonyolultabb meló, amire a óriási referenciákkal rendelkező, multiknak dolgozó, minden nyelven programozó srác 16 nap alatt alkotott 'valamit', amit értekelni sem tudtam, mert kb a óvodás gyerekek a homokozóba szebben túrnak, mint ahogy ez kinézett. Látványtervnek nem nevezném, de még csak egy kezdetleges akárminek sem. Sajnos eddig nem igazán találtam olyan munkaerőt, aki be tudott volna segiteni, dolgozni nálam.
Igen, aki mezei webdesign cégnek dolgozik, vagy egyszerü IT cég, soha nem fog egy escort cégnek vagy privát lakásnak megfelelő minőségü, tipusú oldalt készitenni. Nincs vizuális érzékük, nincs tapasztalatuk, és nem értik meg, mit akar az ügyfél. Mivel nálunk én vagyok a project manager, igy én veszem fel a rendelést és adom át 'leforditva' a koncepciót a munkatársaknak.
Nem volt könnyü találnom olyan embert, akivel megtudjuk valósitani ezeket a projecteket, és érdekes módon pont nem egy programozó lett az, akivel együtt tudunk dolgozni.

Kérdésedre a válasz egyszerü: Soha nem fogja úgy megcsinálni neked senki a escort vagy erotikus weblapod, mint mi. Talán ezért keresnek naponta újabb és újabb ügyfelek.
Ez egy zárt, kicsi világ, ahol minőséget (vizuálisan főleg) kell nyújtani és perpsze modern, trendi technikákat ötvözni.
Én ebben jó vagyok, dolgozom hosszú évek óta a felnőtt szakmában, így tudom nyújtani azt, amit kérnek.

Elnézést, ha megbántottam bárkit is.

Minden jót

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.21. 15:27:26

@Frankie Renner: Jelentkeznék hozzád programozó-webdesignernek, nem mintha értenék hozzá, de WP Cardamon template-eket alkalmazni még én is tudok. Vagy ha nem eléggé, hát holnapra megtanulok. Sajnálatos, hogy Magyarországon senki nem tud még ennyit sem.

Szerintem kommentelj inkább máshol, kezdesz nagyon ciki lenni.

KondorL 2014.05.22. 13:25:29

@noname.blogger: Kommentel ő máshol is, de ott is ciki:)
Az egyik tematikus oldalon például a következőképpen nyomul a cégcsoport kifinomult vírusmarketingje: Egy órán belül 1) megjelenik swissgirls hozzászólása a fantasztikus svájci munkalehetőségekről, aztán 2) Frenki megdicséri swissgirlt, hogy ő az egyetlen megbízható közvetítő cég + mellékesen kínálja a fantasztikus weblapjait, aztán 3) újra jön swissgirl és megdicséri Frenkit, hogy ő az egyetlen igazi webdesigner a piacon:) Egyébként a múltkori körben itt is volt egy ilyen páros jelenetük.
És közben ne feledjük: Frenki a megbízhatóságot és a személyes odafigyelést középpontba helyező önfényező oldalán, kamu stockfotókkal mutatja be magát és összes munkatársait.

Még egy poén: írt egy blogbejegyzést (többek között) arról, hogy milyen fontos a profi szövegíró a hirdetésekhez, mert az tudja behozni a megfelelő kulcsszavak elhelyezésével a kattintásokat és oldalletöltéseket. Nos, ennek a bejegyzésnek egészen ma reggelig 9 (kilenc) olvasója volt, több mint egy hónap alatt. Én lettem a jubileumi tizedik olvasó:DD
Ennek a konkrét posztnak pedig, amihez most írom a hozzászólást, és ami a ti "amatőr" blogotokon jelent meg - ahogy arra Frenki leereszkedően felhívta a figyelmet ("Kicsit lemaradtál") - jóval 32ezer (harminkétezer) feletti oldalletöltés jutott. Ebből is nyilvánvaló, mint egy falat kenyér, úgy kell ide a Frenki profizmusa:)
(Jó, ebben nyilván ott van a címlaphatás, de volt itt már címlap néküli poszt is többezres látogatottsággal, és átlagosan is összejön néhány száz oldalletöltés. No meg ha valaki akkora profi, akkor ugye tud olyan szöveget írni, ami érdekes a címlapszerkesztőknek is. Hiszen még az ilyen amatőröknek is sikerül néha:D)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.30. 17:56:55

@Frankie Renner: " Ha tudndá miről beszélsz, látnád, hogy nem a wp és a téma a lényeg, hanem a design amit alkotunk"
Mármint a design amit másoltok. Értem én...

". Mivel olyan ügyes és okos vagy, így nyilván eljutott a tudatodig, hogy a kommentjeiddel generálsz nekem forgalmat."
El, csak volt még bennem annyi korrektség hogy nem akartalak instant törölni és kitiltani. De elmúlt :).

Vatalja · https://red-life.net 2015.10.03. 15:57:52

Az Outcallnak azért vannak előnyei, én inkább azt választanám:)
süti beállítások módosítása