Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A jövő héten az átlagosnál egy picivel többet dolgozom. Nem vészesen, még tényleg belefér, de több sajnos már nem nagyon.

Erre az egyik visszajáróm több mint egy hónap után ír nekem, hogy ismét Magyarországon jár, találkozhatunk-e, és felajánl két lehetséges napot. Én meg elvileg rá is érnék az egyiken, de ismerem magam, és tudom, hogy nagyon meg kéne magam ehhez erőltetni,és valószínűbb, hogy azzal járna, hogy a héten emiatt valamelyik másik találkozómat lemondanám. Régebben csináltam ilyesmit, vagyis aznap vagy egy nappal korábban mondtam le találkozót, hát, az bizony nem valami szép dolog. Ha meg tudom akadályozni, hogy ilyesmi történjen, akkor megteszem, például felmérem, hogy mi az, ami belefér, és mi az, ami nem. És ehhez érdemes azt figyelembe venni, hogy milyen vagyok, nem azt, hogy mások szerint milyennek kéne lennem. (tény, tényleg borzasztó keveset dolgozom, de a jelenlegi helyzetemnek ez megfelel és félre is tudok tenni)

Viszont nem szeretek lemondani olyan embereket, akik rendszeresen visszajárnak, mert félek, hogy a túl sok lemondás miatt esetleg elpártolnak tőlem. De hát mit tegyek, szegény most ,így járt:( 

 

Közben készítgetem a statisztikámat, de ezzel a tempóval szerintem kb egy év lesz, mire összeszedek valami használhatót. Most amúgy poénból azért megnéztem az átlagot meg a szórást: Ez alapján úgy tűnik, hogy a találkozóim hosszának átlaga 6,25 óra, a szórása meg majdnem 5:D. Van az egészben két kiugró érték, ezek nélkül csak 3,1 óra az átlag és 1,7 óra a szórás, de tényleg nagyon kevés az adat. 

Az életkor átlagosan 44 év (bár a szórás meg 11,5....), a tényleges ár meg átlagosan az elméleti ár 80%-a, de egyrészt ebből kivettem egy tényleg extrém adatot*, másrészt volt egy olyan eset, ahol kivételes módon a szokásos ár 2/3-át kértem el csak (mindenféle okokból a tényleges együttlét sokkal rövidebb lett, többek között azért, mert reggelre belázasodtam). Ha nem így lett volna, ez az arány 90% lett volna.

Na,a tényleges elemzés meg kb egy év múlva várható.... ;)

*az illetővel különleges megállapodás van köztünk érvényben, aminek megfelelően eleve kevesebbet fizet, de akkor is találkozunk, ha nem meló az oka, szóval legutóbb is 8 órát töltöttünk együtt. Mivel nem tudtam tutira mondani, hogy ennek mekkora része baráti és mekkora része meló, fogtam és úgy hagytam az adatokat, ahogy vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr715850024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.10. 08:23:27

@noname.blogger: dehogy küldöm, a végén még átpártol:D.
Viccet félretéve szerintem megírom neki. Kíváncsi lennék, mit szólsz hozzá:D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.13. 18:14:43

@Ivonn88: Szerintem nem jöttem be neki, írt egy mélt tegnapelőtt, válaszoltam (személytelen e-mailre hasonló stílusban), akkor adtam meg a honlapomat is, azóta nem jelentkezett. Még előkerülhet, de a statisztikáim alapján nem fog.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.13. 21:39:56

@noname.blogger: szerintem nem róla van szó, mert végülis nem írtam neki. Kire gondolsz?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.13. 22:48:14

@Ivonn88: Ennyit lehet róla tudni: "Hello,

I'm contacting you from <Ivonn>, I'm 34yo"
Neve nincs, országban sem lakik :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.13. 23:24:58

@noname.blogger: jaaaa...:) Mostanában szétküldöm az embereknek minden kolléga elérhetőségét, szerintem ez is egy olyan. Rémlik is valami ilyen levél.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.14. 10:11:14

@noname.blogger: most azt hiszem, 5 lány, akiknek elküldöm az elérhetőségeit. Sepnek, a tiédet, két lányét, akikről szoktam máshova is írni (tudod), illetve még egyét.

suisseproject 2014.03.16. 12:28:28

@noname.blogger: Ő nekem is írt végül, de én nem válaszoltam.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.16. 14:17:15

@suisseproject: Akkor gondolom mindenkinek írt és egy másik kolléga jobban bejött neki.

Te amúgy miért nem válaszoltál?

suisseproject 2014.03.16. 16:11:05

@noname.blogger: Nem tűnt szimpatikusnak... Vagyis pontosabban semmilyennek se tűnt, ahogy írtad, személytelen volt.

prandelli 2014.03.16. 18:27:36

Na becsüljétek csak meg magatokat, a válogatós mindeneteket:)
Műsorajánló a mai borongós estére a "Külföldi munka lányoknak" című tematikus fórumról (szöveghű idézet):

"Ma este az RTL Kub fél hetes hírekében megnézhetitek a szuper külföldi munkát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jó, mit jó, szuper kereseti lehetőség!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak ne hogy így járjatok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buta libák, miért is nem jó a magyar bráner, meg a jó magyar forint???????
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr"

:DDDDD

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.16. 18:34:50

@prandelli: Mi van a fél hetes hírekben?! Nincs tévém :)

@suisseproject: Ahha. Én csak annak nem válaszolok aki kimondottan bunkó, egy semleges üziből még akár jófej pasi is kijöhet.

prandelli 2014.03.16. 18:35:56

@prandelli: Oké, most nézem, elég durva a sztori, és nyilván nem a szerencsétlen lányokon röhögök, csak ez az ajánló vicces volt.

prandelli 2014.03.16. 18:42:14

@noname.blogger: Valami belgiumi-hollandiai futtatóhálózat lebuktatása, és mivel konkrét letartóztatások vannak, nyilván van mögötte mindenféle valós disznóság. A háttéranyag viszont nélkülözött minden konkrétumot, nem tettek bele semmi munkát, csak pár klisé volt (pl. a Nyíregyháza utca az amszterdami piroslámpás negyedben, ezt már én is vagy ötször hallottam) meg hatásvadász vágókép.

prandelli 2014.03.16. 19:09:57

@noname.blogger: Igen, ez az. Jellemző, hogy a rendőrségi közlemény nagyságrenddel informatívabb, mint a tévés hír volt, pedig nyilván abból dolgoztak. És az is jellemző részlet, hogy a híradóban kétszer is 100 millió Ft készpénzről beszéltek, miközben a közleményben 10 millió van. A szerkesztő biztos kevesellte, nem hangzott elég szenzációsan:/
Közben majdnem kész van az én sajtóközleményem is, csak most megyek kajálni, de utána feltöltöm:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.16. 19:24:40

@prandelli: Az a fura nekem hogy egyesek még mindig a tévéből tájékozódnak. Más média sem tökéletes, de azért...

suisseproject 2014.03.17. 08:48:50

@noname.blogger: Lehet, így belegondolva talán egy kicsit aggódós vagyok, de mivel nem vagyok a helyzet magaslatán angolul, így talán ez érthető is. Mármint arra gondolok, hogy azt, amit írnak, azt megértem, de ahogy írták, azt már nem. Fogalmam sincs, mi számít kedvesnek, viccesnek, vagy mi lenne ellenszenves.
süti beállítások módosítása