Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Felmerült, hogy a bejegyzése tartalmasságának és sűrűségének érdekében időnként akkor is írnom kellene ha nem történt semmi különös melóban, vagy ha nincs ihletem. Íme :)

 

Szóval mostanában.

Az előző héten szinte egyáltalán nem dolgoztam, egyrészt mert elég kevés e-mailt kaptam, másrészt mert nem voltam igazán lelkes, azaz azokra is eléggé lustán, néha túl későn válaszoltam, másrészt mert elfoglalt voltam. Felvettem egy csomó kurzust itt, meg itt, meg itt, (azért linkelgetek mert ajánlom mindenki figyelmébe aki vonzódik az önképzéshez) és próbálom őket komolyan venni, ami azt jelenti hogy hirtelen lett egy csomó házifeladat-határidőm. Az azelőtti héten viszont elég sokat dolgoztam, talán emiatt is éreztem magam fáradtnak, és úgy gondoltam, megtehetem hogy nem viszem túlzásba a munkát. Nem is találkoztam tegnapig csak egy-két törzsvendéggel. Bár ez pont elég hosszú találkát jelentett tegnapelőttre, például.


A tegnapi nap ígérkezett ehhez képest különbözőnek. Három találkám is lett volna, de a középső hazament, mielőtt bármi történt volna (törzsvendég és összeveszett velem mert amikor érkezéskor megkérdezte hogy mi van velem, azt válaszoltam rá spontán hogy eléggé sietősen, mert van egy kurzusos határidőm amire vagy épphogy be tudom fejezni a dolgot, vagy nem, ezen meg baromira kiakadt hogy én nem is örülök neki és lelépett. Kenegettem még egy kicsit a dolgot előtte de nem tudok vele mit csinálni, ha azt akarja hogy ne egyszerűen melónak kezeljem hanem személyesebbnek akkor abba az is beletartozik hogy nem taktikázok a válaszaimmal.. f.szkivan már vele, ez nem az első eset hogy hasonló nem-szeretsz-eléggé alapon összeveszett velem). De még a kettő is soknak érződött, nem azért mert tényleg tétel volt, hanem mert közben kurzusozgattam is, és mivel a hétvégén nem csináltam rendesen, az előző három nap azzal telt hogy nagyongyorsan igyekeztem beadni egy-egy házi feladatot, naponta egyet (ezek amúgy heti-kétheti anyagot dolgoznak fel), amihez elég sok felkészülés meg idő kellett úgyhogy már az alvásidőmből is elvett elég sokat.  Szóval rohanásban voltam és ebbe ágyazódott bele még két meló.

Az első egy brit pasi volt, ötvenes évei második felében. Ő jött hozzám, ami szokatlan, általában én megyek el. Előző este későn kerültem ágyba, ő meg elég korán jött ehhez képest, ráadásul bőven előbb felkeltem mert muszáj volt miatta rendesen kitakarítanom, úgyhogy végig eléggé fáradt voltam. Ez van, ha az ember általában nem otthon dolgozik.  Őt egyébként Ivonn irányította át hozzám. Bkv-val jött úgyhogy útvonalat kellett neki terveznem a város túlfeléből, metró-villamos-busz, szegényke el is rontotta, már a buszt kereste ott ahol még csak a villamost kellett volna. Még jó, hogy elővigyázatosan bekapcsoltam a melótelót, hogy kezelni tudjam az ilyen helyzeteket. Ezután a címet már elég jól megtalálta, viszont komolyan késett, fél órát. Érdekes módon ez fel sem tűnt neki, nem mondta hogy bocsi. Amúgy nem volt vele baj, legalább rendesen megcsináltam a takarítást.Elég gyors találkozó volt, ajtótól ajtóig egy órás. Valamiért előre fizetett és meg is toldotta egy ötezressel. Érdekes. Amúgy nálam alacsonyabb, pörgős pasi, pocakos de izmos, feszes, fiatalos bőrrel. A kiállása, aktivitása miatt fiatalosabb, mint a korosztálya általában. Eősen kopaszodott, és hogy leplezze, a szélső tincset megnövesztette és keresztbe fésülte a feje tetején, amúgy bácsisan :). Amíg a helyén volt, tényleg fiatalabbnak látszott tőle, viszont viccesen nézett ki amikor nem volt a helyén, hanem lengedezett összevissza :D

Nem beszélgettünk túl sokat, gyakorlatilag azonnal a lényegre tért, persze zuhanyzás után. Minden szokásos módon történt. Szex közben erősen izzadt, de érdekes módon csak az arca. Az viszont nagyon. Folyamatosan bocsánatot kért érte, bár engem nem zavart. Poénkodni kezdtem ezzel kapcsolatban hogy ne szabatkozzon már annyit, mondtam hogy az lenne a praktikus, ha egy tálat tartanék az arcom fölé (épp szexeltünk és ő volt fölül, onnan csöpögött rám), tök jól megtelne. Végülis közepesen gyorsan végeztünk, ha jól emlékszem jól nyalt, noha egyértelműen a maga örömére.  Viszont nem élvezett el, állítólag a vérnyomásgyógyszere miatt nem megy neki könnyen. Nem úgy tűnt hogy máshogy akarná befejezni, ő maga mondta hogy jó így. Többször is az volt a benyomásom hogy a csúcson van, vagy legalábbis majdnem, szóval tényleg nem valami izzadt kínlódás volt a dolog az elélvezés érdekében. Elégedettnek tűnt az eredménnyel.Utána lelépett, turistáskodni, mondta hogy szétnéz a belvárosban, esetleg megnézi a Parlamantet, illetve elmegy a Széchenyi fürdőbe is.

Ezután a kurzusos házival fogllkoztam, meg azzal hogy el ne aludjak közben. Már épp egész jól benne voltam, amikor jött volna a második meló, aztán mégsem jött, lásd fentebb. Emiatt haladtam egy nagy adagot még a házival, aztán feladtam a fenébe, fele pontszámnál (a jegyem úgyis meglesz, amúgy meg későbbi projectek miatt mindenképp kénytelen leszek beleásni magam a témába) és aludtam egy kicsit. Úgy volt, hogy a hármas számú találkozó előtt hívni fog a pasi, hogy megadja a szobaszámot, mert csak akkor érkezett meg a hotelbe.

A hívás felébresztett, ahogy kell, viszont eredetileg azt mondtam hogy negyven percel utána ott tudok lenni, ami csak akkor lett volna igaz, ha már zuhanyozva-sminkelve vártam volna a hívást, ehelyett aludtam. Ráadásul eléggé lassú is voltam a szunyókálás miatt, szóval végül kimondottan ronda, 45 perces késéssel érkeztem. Persze szabatkoztam pár kört. Utána igyekeztem barátkozni valamennyit és elég rondán felsültem. Zárkózott pasi, csak néz, nem igyekszik barátkozni. Folyamatosan mosolyog a szeme, de ez nem teszi kevésbé zavarba ejtővé a helyzetet. Ha mond valamit, vagy kérdez, az sem alkalmas beszélgetésindításra. Amúgy végül az aktuális politikai helyzetről beszéltünk pár szót.  Idétlenkedtem egy csomót, az a baj a zavarral, hogy ha nem segít a másik akkor könnyen öngerjesztő folyamattá válik és a végére az ember egészen nagyon hülyét csinál magából.  A vége az lett hogy hagytam az egészet a fenébe és elküldtem zuhanyozni.

Invitált hogy menjek vele, noha én már zuhanyoztam, mentem is, szerettem volna már valamiben jó benyomást kelteni. Eléggé tetszettek neki a melleim, egész zuhanyzás alatt velük foglalkozott, meg utána is sokat. Én pedig igyekeztem őt mosdatni, egyrészt a nyilvánvaló helyen, mert ott jól össze lehet kötni a kellemeset a hasznossal, másrészt mindenhol. Megmostam az arcát, haját is, mondta hogy mindig megmossa, ha zuhanyzik. Érdekes.  A zuhanyzás után visszamentünk az ágyra. Kimondottan szexszolgáltatás jellege volt a dolognak, én foglalkoztam vele, ő velem nem, illetve a melleimmel igen, de én meg azt úgy pont nem szeretem. Amúgy nem baj. Nem volt túl hosszú az egész, főleg az aktus része sikerült rövidre.Utána heverésztünk kicsit még az ágyon. Teljesen szokatlan volt, ő olyan fajta aki szex után sem enged a zárkózottságából. Meg közben sem. Nem tudom, hogy tud ilyen intim tevékenységet barátkozás nélkül, majdhogynem egyedül végezni de úgy tűnik, megy neki. 

Ha már heverésztünk és nem látszott hogy sürgetne,, próbáltam tapogatózni kicsit. Az sem volt egyértelmű hogy akar-e beszélgetni vagy nem - van aki nem akar, de rajtuk általában látszik is, pl hanyadtfordulnak és pihennek, ő viszont folyamatosan az arcomat nézte, enyhén mosolyogva, szóval próbálkoztam a kommunikációval. Egy idő után mintha igyekezett volna eröltetni a beszélgetést, én mondtam valamit ő meg válaszolt rá valami alig kapcsolódó sztorival, ami eszébe jutott róla. Viszont úgy nézett ki, mintha az egészet csak azért csinálná hogy megfeleljen az én elvárásaimnak,  amúgy viszont még az sem érdekli amit ő maga mond. Amikor felvetettem, mondta hogy nem az a fajta aki beszél magáról, nem csak velem de általában sem. Oké, ezt értem, de hogy valaki annyira zárkózott legyen hogy meg sem próbáljon olyasmiről beszélni vagy kérdezni, ami érdekli... végül is nyíltan rákérdeztem, hogy van-e valami, amiről szokott szeretni beszélgetni, valami hobbi esetleg, vagy véleményes téma... Úgy tűnt, van: geopolitika :) bele is lendült, erről mesélt egy jóadagot. Beszélgetés-jellege is lett, mert belekérdeztem, aztán bizonyos érveléseit nem éreztem egészen logikusnak és belekötöttem, meg akkor már formáltam saját véleményt is, úgyhogy egészen épkézláb társalgás lett belőle a végére.

Egyébként róla: negyvenes, belga üzletember, saját vállalkozásában. Üzleti ügyben járt itt, de pár napot turistáskodásra is szánt. Szeret utazni, szokatlan módon nagyrészt egyedül. Átlagos megjelenésű, nem igazán izmos, szerintem nagyon szép a szeme és vonzó az arca is, de ez inkább az én véleményem, nem hiszem hogy megfelelne valami általános szépségideálnak.

Végülis nem lett második kör, bár gondolkodott rajta egy darabot. Kifizetett. Mondta, hogy ezután a belvárosba megy, keres valami szórakozóhelyet. Ki is nézte már az egyiket, taxival nekem alig volt kitérő úgyhogy felajánlottam hogy elviszem,  ne kelljen tömegközlekednie. Némi hezitálás után elfogadta, úgyhogy elvittem. Így legalább kompenzáltam, hogy kicsit túl késő volt már, miattam, mert késtem. Utána szinte azonnal írt egy köszönő e-mailt, meg még élőben is megköszönte, a szexet is, meg a beszélgetést is külön (nem tudom, mennyi volt benne az irónia), de mostanáig sem egyértelmű nekem, hogy pozitív volt számára  a találkozó vagy sem. Zavarbaejtő ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr506282175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.07. 21:39:37

Épp azt akartam írni, hogy a kattintások alapján érdekli az olvasókat, aztán rájöttem, hogy ez fura, merthogy ha simán a blogra jössz nem kell kattintani. A stat alapján címlapon lehetsz:D

"Idétlenkedtem egy csomót, az a baj a zavarral, hogy ha nem segít a másik akkor könnyen öngerjesztő folyamattá válik és a végére az ember egészen nagyon hülyét csinál magából. "

Itt jó sűrűn bólogattam:))

Az előre fizetett összeg érdekes:O. Az lehetséges, hogy az én áram megragadt a fejében, és ahhoz mért, de a különbség kevesebb ötezernél, szóval passz.

Amúgy én még olvasnék ilyet, ráadásul ez összeszedettebb és tartalmasabb is, mint amiket én mostanában írtam.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.07. 23:48:03

@Ivonn88: Szerintem simán jófej akart lenni, azért adott többet, tudta, hogy többet ad. Brit pasi és először van Budapesten, simán lehet hogy nem utazik igazán sokat, viszont lelkesen csajozik otthon (rémlik is hogy mondta hogy sok magyar dolgozik náluk, gondolom tapasztalat) és számára meghökkentően olcsó voltam. Azaz rátett egy ötezrest mert az még mindig nagyon olcsó a londoni csajokhoz képest, viszont borravaló nekem. Tehát egyszerre kompenzálja a halvány zavarát hogy nem fizet a dologért értékében, érzi hogy olcsón jön ki, és kötelez le engem, hogy hálásabb, kedvesebb legyek, értékeljem őt.

Praktikum 2014.06.08. 08:01:31

Szerintem azért fizetett előre mert máshol így tapasztalta, hogy így szokás vagy nem volt nála több forint és letesztelte hogy lehúzós helyen van-e. Azért az izzadásért egész életébe megaláztatások sorát kellett kiállnia (tuti),hmmm a +5000 is lehet azt biztosította be hogy "be ne szóljál". A második rájött a zavarodottságodra és ha nem késel el lett volna "még egy" de elkéstél(megteremtetted a klasszikus szituációt hogy a férfit megváratjuk-ez nem profizmus(ez így gagyi)vérlázító) és ezzel kiborítottad nagyon(ezt soha nem fogja kimutatni) ....de a szükség nagy úr!

suisseproject 2014.06.08. 09:35:16

@Praktikum: Szeretem ezt a blogot, olyan érdekes világképekkel találkozom néha. Nem semmi életed lehet.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.08. 15:24:37

@Praktikum: Marhanagy úr a szükség, épp utánam indult volna szórakozni, valószínűleg az egész városban nem talált volna egyetlen csajt sem, ha engem hazaküld.

Egyeske: utánam egész nap a városban akart mászkálni, triviális hogy egy fillért nem vitt volna magával.

kispolgár 2014.06.08. 21:08:24

A zárkózott pasas egyedülálló? Mert akkor szerintem semmi szokatlan nincs abban, hogy egyedül utazgat.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.08. 22:45:24

@kispolgár: Nem, úgy vettem ki hogy van családja. Mondjuk azért nem ő az első családos ember aki egyedül szeret utazni.
süti beállítások módosítása