Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vendégből párkapcsolat

Címkék: személyes Ivonn

2014.06.14. 22:53

Azt hiszem, ebben a műfajban elég jó vagyok:), ugyanis ha jól számolom, három párkapcsolatomban korábbi vendéggel jöttem össze, illetve egyszer randiztam is valakivel, akit a melóban ismertem meg. Most ezekről írnék.

 

 

Az első párkapcsolat kilóg ebből az egészből, szívem szerint nem is hívnám párkapcsolatnak, de kénytelen vagyok, hiszen akkoriban szerintem ezt az egészet párkapcsolatként deifináltam, utólag nem akarom felülírni. Mindenesetre annyiban kilóg a sorból, hogy ha akkoriban minden rendben lett volna velem, nem lettem volna együtt az illetővel. Nem is nagyon írnék erről többet. Még esetleg annyit, hogy amikor együtt voltam vele, nem dolgoztam, de ez akkoriban nem volt számomra akkora lemondás, mert még az amatőr időszakomban történt, ráadásul éppen egyetemista lettem, úgyhogy azt mondogattam magamnak, hogy úgysem lenne időm most másokkal találkozni. Igaz, a kapcsolatunknak az vetett véget, hogy úgy döntöttem, hirdetőoldalra megyek hirdetni ahelyett, hogy őt választanám. Nem volt nehéz a döntés, akkoriban ugyanis sürgősen pénzre volt szükségem, viszont nem is nagyon akartam párkapcsolatban maradni. Kíváncsi vagyok, mi lett volna, ha valódi választásról van szó.

A másodiknak amolyan igazi tündérmese-jellege volt, nem is tartott túl sokáig:). Az illető vendégént jött fel hozzám az első hirdetős hetem talán második vagy harmadik napján, nem feküdtünk le, viszont lementünk kutyát sétáltatni:). Aztán úgy egy hónapra rá összejöttünk, és ezek után még kb 2-3 hónapig tartott a boldogság. Furamód úgy érzem, hogy ha valamikor volt "fiatalkori", nem is tudom, diákos szerelmem, akkor ő volt az (pedig tinédzseroromban is voltak kapcsolataim). Szép volt, csak sajnos kiderült, hogy részéről ez inkább fellángolás, és nem fog miattam elválni. Azóta építek le magamról erőszakkal mindenféle vonzódásnál erősebb érzelmet olyan emberek felé, akik kapcsolatban élnek.
Egyébként az első hónapban még dolgoztam, utána abbahagytam, mert úgy éreztem, nem akarok mással lefeküdni, no meg nem egyértelműen kimondva, de elvárás volt a részéről, igaz, szépen becsomagolva ("azt akarom, hogy te akard abbahagyni"). Aztán amikor megjelent az első bizonytalanság azt illetően, hogy talán mégsem maradunk együtt, újra elkezdtem dolgozni. Majd újra abbahagytam. Majd újra elkezdtem. Örülök, hogy túlvagyok ezen az időszakon, na.

Ha jól emlékszem, időrendben ezután egy 29 éves török srác jön, akivel két délutánt töltöttem együtt, majd vég nélküli chatelésbe kezdtünk, és még arról is beszélgettünk, hogy meglátogatom Törökországban. Nos, pár hét múlva megszakadt a levelezés, ami eléggé érthető, de szép kis fellángolás volt:). Vele nyilván csak elméletben beszéltünk róla, de ő nem tudta elképzelni, hogy egy kapcsolatban a felek mással is lefeküdjenek.

Volt egy másik srác, akivel szintén nem feküdtünk le, amikor találkoztunk, viszont a találkozónk végén bevallotta, hogy ő valójában tudja, ki vagyok, mert NNB-től már hallott rólam. Biztos ez is közrejátszott a folytatásban, hogy elmentünk randizni (szerintem én hívtam el, de ebben nem vagyok biztos). A randin jól éreztem magam, de aztán a srác mégsem akart velem összejönni (elég érdekes oka van, és nagyjából értem is az indokot, meg nem is. Konkrétan az volt, hogy az akkori blogomban arról írogattam, hogy szívesen lefeküdnék a volt barátommal, és ő úgy érezte, hogy ez nem oké. Én meg azzal érveltem, hogy még nem jöttünk össze, csak randizunk).

Fentebb említettem, hogy erőszakkal építek le a vonzalomnál erősebb érzelmeket, ha megtudom, hogy az illetőnek párkapcsolata van. Egy konkrét esetre emlékszem, amikor valaki elég nagy hatást tett rám, nem is tudom pontosan, miért, szerintem többek között azért, mert 1.) hozott egy cd-t, amin rajta volt az egyik kedvenc számom, aminek viszont korábban nem tudtam az előadóját, 2.) mielőtt jött volna, x nyelven írtam fogalmazást, és tök véletlenül kiderült, hogy tud x nyelven, hát megkértem, hogy ugyan, nézzen már rá és javítsa ki:D 3.) nem tudom, szerencsésen álltak egymás alatt a csillagok, valami megfogott benne, és jól neki is álltam zizegni, aztán mindenféle új ismeretek tudatában (--> kapcsolat) leállítottam magam. Egyébként még mindig jóban vagyunk, néha közösen sportolunk, és bevallom, már nem értem pontosan, mitől zizegtem anno:D (ilyeneket csak azért merek írni, mert tudom, hogy úgyse olvas, höhö)

A volt páromnál talán azért nem működött ez a leépítősdi, mert meg se fordult a fejemben, hogy mi valaha összejöhetnénk. Sokkal idősebb volt nálam, sőt, az első két találkozás után nem is kedveltem meg olyan nagyon. Valószínűleg az sodort hozzá közelebb, hogy a bdsm-mel felnyitott előttem egy világot, ami nagyon izgalmasnak tetszett (az is), és mivel nem különösebben fogom vissza magam, ha valaki rólam érdeklődik, ez sem állt annak az útjába, hogy jobban megismerjük egymást.

Valószínűleg ez az egyik kulcs: nem nagyon titkolom magam a vendégek előtt, nem nehéz elérni, hogy mindenféle mélyebb dolgokról beszéljek. Ez egyébként elég érdekes, mert távolabbi ismerősöknek - például egy sulistársnak - nem nagyon beszélek ilyesmikről. Talán vendégnek azért könnyebb, mert:

1.) az illető nagy eséllyel nem fog szerepelni az életem egyéb részeiben, de még ha igen is, arról nem fognak tudni a többiek, hogy honnan ismerjük egymást. Ha meg igen, arról valószínűleg azok az ismerősök tudnak majd, akik egyébként is tudnak rólad mindent. Szóval könnyebb egy behatárolt kapcsolatban megnyílni - érdekes, ez valamennyire arra emlékeztet, hogy pszichológusoknak miért könnyű megnyílni. Mondjuk a csavar az a dologban, hogy pontosan ezért egy ilyen kapcsolatból nálam akár kapcsolat is lehet, baráti vagy egyéb. 
2.) A találkozásunk okából kifolyólag tud az egyik legnagyobb dologról, amit nem mondhatok el csak úgy akárkinek, így talán valamiért könnyebb más hasonlót is megosztani.

Ez a fenti két ok, ami hirtelen eszembe jutott, mintha egyébként a vendégek egy részére is igaz lenne. Egyszer-kétszer érzékeltem, hogy az illető olyasmit osztott meg velem, amiről nem nagyon beszélt mással.

Ez persze nem jelenti azt, hogy minden vendégnek elmondok mindent, de meglehetősen nyitott vagyok, és ha a másik is nyitott és érdeklődő, sokkal könnyebben kialakulhat valami mély kapcsolat. A dolog hátránya az, hogy esélyesen az illető párkapcsolatban él, vagy túlságosan idős hozzám, vagy ha minden klappol, akkor meg Törökországban él:D (és nincs a nyitott kapcsolatok mellett. Mondjuk tapasztalat alapján ez kipróbálás után változhat). 

Egyébként mostanában megfogalmazódott bennem a pártalálás igénye, randizgattam is néhányat, de igazából csak félgőzzel csináltam. Fogalmam sincs, hogy ha egyszer találok valakit, hogyan tálalom neki a melót. Lehet, hogy első körben meg kéne kérdezni a nyitott kapcsolat iránti höhö, nyitottságáról:)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr516298537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.06.19. 16:17:10

Hol lehet téged privátban elérni?

Nathan Drake 2014.06.20. 22:17:18

hmmm. Mindig is izgatta a fantáziámat a dolog, mert ugye "kurvából lesz a legjobb feleség"

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.20. 23:34:51

@Nathan Drake: ezt igazából sosem értettem, hogy pontosan miért is lenne igaz.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.21. 01:26:13

Találtam még egy oldalt, ahol az író többek között szexmunkáról is ír:
marijkevonk.com/category/sex-work/

A kutatásokról, amikre hivatkozik, nem tudok nyilatkozni, hogy okésak-e, de tetszik, hogy ő is szexpozitív feminista, pölö ebben a bejegyzésben eléggé átjön: marijkevonk.com/doublethinking-prostitution/

Nathan Drake 2014.06.21. 22:52:55

@Ivonn88:
szvsz éppen azért amiért a kuncsaftok többsége hozzátok jár. Az asszony elhanyagol, nem tesz meg csomo mindent amire lenne igény, stb. Egy volt prostinál ez valószínű nem igy lesz.. Igaz nem bizotos hogy viszont házias memelet :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.21. 23:16:35

@Nathan Drake: még egészen régen volt egy olyan beszélgetés, amiben leginkább arról volt szó, hogy a párkapcsolatainkban nem vagyunk olyan nagyon mások. A szolgáltatás, amit nyújtunk, sem olyan nagyon extrém, nem hinném, hogy eltérne az átlagos pár hálószoba-dolgaitól. A melóban a viszonosság kötelessége szűnik meg, illetve az, hogy csak akkor van szex, ha én is épp azt szeretném csinálni. A párommal viszont kölcsönösségre törekszem, szóval ezek az előnyök nem játszanak.
Itt emlegettük a kommenteknél, illetve a bejegyzés is hasonló témakör: suisseproject.blog.hu/2014/01/06/_vendegnek_igen_nekem_nem

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.22. 02:14:24

@Nathan Drake: A "nem tesz meg egy csomó mindent" probléma valószínűleg tényleg kevésbé merül fel (bár mi van ha pl utálja az orális szexet és melóban csak azért csinálta mert elvárás?) amúgy viszont... a melóban a motiváció egyenes: dolgozom, azért vagyok ott hogy örömet szerezzek, tehát azt teszem. Aztán majd hazamegyek és lehet magánéletem is. Magánéletben viszont a vágynak, vagy a másik személyének kell kiváltania azt, hogy kedveskedni akarjak, hogy odaadó legyek, és ezek a hatások ugyanúgy működnek egy ex-prostinál mint bárki másnál. Lehetek ideges, vágyhatok magányra, lehet padlón az önbecsülésem valami miatt, neheztelhetek a partnerre, érezhetem úgy hogy bizonyos tekintetben régóta elhanyagol, azaz én miért is legyek odaadó, lehetnek felhalmozódott sérelmek és feszültségek... csak mint egy szokásos párkapcsolatban. Szerintem bármelyik nőnél szembejön az összes ilyen probléma, ha a szex hat rá bárhogy. Normálisan a szex egy zsigeri, ösztönös dolog (a magánéletben), intim valami, azaz ezek a tényezők igenis számítanak.

pittscards 2014.06.28. 10:00:18

@Ivonn88: Mihez képest extrém? Állítólag vannak nők, akik nem hajlandóak világosban szeretkezni - hozzájuk képest extrémek vagytok :-)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.28. 21:43:30

@pittscards: A mondat második fele: "nem hinném, hogy eltérne az átlagos pár hálószoba-dolgaitól". Szóval ahhoz képest :)

Ez a világosban szeretkezés dolog érdekes, még sosem találkoztam olyannal akinek egy partnere ilyen lett volna...

suisseproject 2014.06.29. 01:23:37

@noname.blogger: Én azért megértem, régebben én is ilyen voltam. Aztán rájöttem, hogy egyrészt nincs miért szégyenkeznem (úgy összességében, nyilván vannak hibás részek, de kit érdekel:D) és a pasinak sokat hozzátesz a dologhoz a vizuális élmény. De előtte kifejezetten rossznak gondoltam magam, úgyhogy emiatt kényelmetlen volt világosban :) Fura, hogy ezt mennyire megváltoztatta a meló :)

pittscards 2014.06.29. 08:55:06

@suisseproject: Még az extremitásról: valamelyikőtök mintha édeshármasban is benne lenne, ami szintén nem annyira általános :-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.29. 16:04:23

@pittscards: nem az, de extrémnek azért nem mondanám. Egyébként, bár élveztem, de melón kívül nem lennék hármasban, vagy ha igen, az két pasi lenne, esetleg egy domináns csaj, de az előbbi valószínűbb. Viszont pont a bdsm-hez való vonzódásom szerintem annyira nem volt hatással a munkaválasztásomra, még úgy sem, hogy esetleg közös okból jött mindkettő.

pittscards 2014.07.01. 08:26:31

@Ivonn88: Azért azt is vegyük figyelembe, hogy a ti extralistátok jóval rövidebb, mint sok más lányé, akik vállalnak anált, mélytorkot, szájbaélvezést, popsinyalást, biszex játékokat - ez azért extrém a legtöbb nőhöz képest. Az más kérdés, hogy a feleségem mindegyikre vevő :-P

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.01. 21:06:11

@pittscards: Épp nagyon ráérek, szóval gondoltam, megnézek random 40 csajt, hogy mit kínálnak, őszintén szólva kíváncsi voltam, mennyire térek el az átlagtól. 13 dolgot hasonlítottam össze, és a következő eredményeket kaptam:

Kölcsönös francia: 40
Natúr francia: 40
Natúr francia végig: 35 alap, 4 extra (összesen 39)
Natúr francia végig szájba: 32 alap, 6 extra (összesen 38)
Natúr francia végig testre: 23 alap, 8 extra (összesen 31)
Kényszerfrancia: 5 alap, 5 extra (összesen 10)
Mélytorok: 19 alap, 5 extra (összesen 24)
Arcra élvezés: 22 alap, 4 extra (összesen 26)
Popó: 2 alap, 8 extra (összesen 10)
Prosztatamasszázs: 9 alap, 8 extra (összesen 17)
csók: 29 alap, 8 extra (összesen 37)
popó izgatás férfiaknak: 10 alap, 7 extra (összesen 17)(utólag jöttem rá, hogy nem néztem meg külön, hogy kinél nyelvvel, kinél kzzel/eszközzel. Viszont valami olyasmi benyomás maradt bennem, hogy inkább az csinálja nyelvvel, aki alapként vállalja)
ujjazás: 16 alap, 4 extra (összesen 20)

Ez alapján összesen két olyan dolog volt, amit a kiválasztott szolgáltatók több mint fele nyújt, én viszont nem, illetve egy olyan, amit én igen, a szolgáltatók több mint fele viszont nem. Arra még kíváncsi lennék, hogy a fentiek mennyire igazak 40 random nem szexmunkásra.
Szóval a sok más lány áll, de nekem átlagnak tűnünk.

Egyébként nagy hirtelenjében nem találtam azt az opciót, ami megmutatja a barátnővel fogadó lányokat, illetve a "leszbi élesben" (vagy valami ilyesmi) kategóriában csak egy lány volt, ez azért elég meglepő számomra:OO, ennél többnek kéne lenniük.

stephanek 2014.11.15. 02:26:52

Egy sztory a másik oldalról nézve. A párommal úgy jöttem össze hogy nem tudtam mit csinál. Ő nem volt "hivatásos", de a szexmunkás szó már azt hiszem illik arra amit csinál. Titkárnőként dolgozik egy igen jó helyen két éve (én másfél éve ismertem meg). Az én mérnöki fizetésemnek majdnem a dupláját keresi meg. Ott lett furcsa először a dolog hogy egyszer váratlanul mentem érte a munkahelyére, és útközben hazafelé kiderült hogy nincs rajta bugyi. Persze faggatás, miegymás, szép lassan kiderült hogy a pénzes munkát úgy kapta meg ha lefekszik a főnökével. Megdöbbentő volt számomra, pláne miután elmondta hogy ez gyakorlatilag már az állásinterjún kiderült, és ő belement. Nagyon bele voltam zúgva, ezért akkor nem tudtam otthagyni. Ezután jött a többi. Elmondta hogy a már főiskolán is egy pár vizsgán úgy ment át hogy lefeküdt a tanárral. Az albérletért amiben lakott a megismerkedésünkkor, és a fősuli alatt elvégzett autósiskoláért is ugyancsak a testével fizetett. Akkor amikor én az első csókért küzdöttem, őt két pasi dugta hetente többször is... Szakítottam vele, de azután mégis újra összejöttünk. Ma is ugyanott dolgozik, egy darabig próbáltam lebeszélni róla, de teltek a hetek, és végül megállapodtunk abban hogy ezt rá bízom. Azt hiszem hogy ő élvezi hogy a testével el tud érni dolgokat. A múltkor pl. beszélgetett egy barátnőjével (ez a barátnője nem tud a dolgairól) aki valami méregdrága cipőt kapott a pasijától mire a párom megkérdezte hogy "Úristen, kivel kell lefeküdnöm egy ilyen cipőért?". Szöget ütött a fejembe a hangsúly ahogy mondta, és később rákérdeztem hogy tényleg lefeküdne-e valakivel egy pár olyan cipőért. Válasz: "Mi az hogy!"... Hát ilyen ő. Izgalmas nő... Ha jobban belegondolok akkor ez egy elég perverz kapcsolat, de ezzel együtt nagyon jól megvagyunk.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.11.15. 13:45:11

@stephanek: szerintem eléggé a két félen múlik, hogy mi oké neki egy párkapcsolatban, és mi nem, ha ti jól érzitek magatokat, akkor jó:). De mi alapján határoztál úgy, hogy már nem próbálod meg lebeszélni?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.15. 18:42:04

@stephanek: Loool :D:D
Nem hasonlítunk a csajjal de van stílusa az biztos :D

szombathelyi vitéz 2014.11.15. 22:28:26

@stephanek: "Ő nem volt "hivatásos", de a szexmunkás szó már azt hiszem illik arra amit csinál."
A szó amit keresel: kurva:) Ebben az esetben tökéletesen adekvát kifejezés.
"Akkor amikor én az első csókért küzdöttem, őt két pasi dugta hetente többször is."
Ez szerintem olyan mértékű megaláztatás, amit nem lehet lenyelni. A nők persze tapsolni fognak hozzá, mert nekik az az érdekük, hogy a legnagyobb disznóságaikat is mint magától értetődő és elfogadandó dolgot láttassák. De szerintem te is tudod, hogy ez mekkora gáz.

@noname.blogger: Szerinted ez így teljesen oké? Csak mert szoktatok olyanokról írni itt, hogy őszinteség, korrektség, meg kölcsönösség a döntésekben, ilyesmik.

stephanek 2014.11.17. 06:52:22

@Ivonn88: Kb három hónapja voltunk külön (nekem akkor még mindig nagyon fájt a dolog) amikor az egyik barátnőjétől hallottam hogy még mindig nagyon maga alatt van miattam. Úgy éreztem hogy ha ennyi idő után még mindig hiányzom neki akkor jelenthettem neki valamit. Úgy intéztem hogy "véletlenül" találkozzunk. két órát beszélgettünk úgy hogy le sem ültünk mondván hogy mennünk kell. Végül újra randizni kezdtünk. Az volt a fura hogy ezúttal mát tudtam mit csinál. Nagyon fura volt újból ágyba bújni vele. Utána szóbahoztam a dolgot, de tulajdonképpen nem nagyon volt miről beszélgetni. Mit tehettem volna? Újra szakítok vele? Akkor minek kezdtem újra randizni vele? Elmondta hogy a pénzért csinálja, van amikor élvezi is, de ha nem lenne benne pénz kiszállna belőle.

stephanek 2014.11.17. 07:06:46

@szombathelyi vitéz: Szerintem nem megalázó... Van egy olyan nőm akivel végig tudom próbálni a Kama Sutra minden pózát, nem mellesleg beszélgetni is lehet vele, jól érezzük magunkat együtt, és őszinte velem. Ha belegondolok akkor amikor lebukott hogy munkából hazafelé nem volt rajta bugyi azt is mondhatta volna hogy engem akart vele meglepni, és sosem jöttem volna rá mit csinál, ha rájöttem volna valahogy akkor is elsírhatta volna magát mondván hogy a főnöke szexuálisan zaklatta, és ami a régebbi dolgait illeti, azokat ha nem meséli el akkor sosem tudtam volna meg... Én is "megkaptam az engedélyt" hogy félrelépjek, egyszer ki is próbáltam, de egyenlőre nem érdekel.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 19:14:38

@szombathelyi vitéz: Nem, nem oké, de azért poén. Egyrészről semennyire nem oké, pl az én erkölcsi rendszerem szerint, másrészt szeretem, ha valaki csinál valamit akkor azt jól, teljes átéléssel és minőségien csinálja, pl most.Ez még a rossz dolgokra is igaz. És ráadásul nem képmutató, ez is fontos.
Szóval jól szórakozom rajta, így messziről. Mint amikor a SinCity-t nézem. Sokkal kevésbé bosszant, mint pl a gáz dolgokat csináló aztán azt álszent módon megmagyarázó emberek, akik az ő szemszögükből folyton csak áldozatok. Ez a nő nem az.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 19:33:14

@szombathelyi vitéz: Na részletezve: a munkahelyi előmenetel a leginkább nem oké. Ha csak titkárnő az okésabb, amennyiben a többi dolgát is jól csinálja, főleg ha ettől mások nem függenek, csak a főnök. Mármint ha a főnöknek oké a végeredmény, akkor részemről a melója részének tekintem. Az kevésbé lenne poén ha egy team része lenne, együtt kellene dolgoznunk és én szívnék amiatt hogy ő nem jól csinálja a dolgát, én lennék elmarasztalva, mert ő főnök kedvence és védett.
A vizsga dologgal szintén nem értek egyet. Elítélem, bár nem szenvedélyesen, az előző kommentben említett okokból. Elvileg pl nekem is kárt okoz ezzel, de akkor is sem érzek haragot, ez van.

Az, hogy hányan dugják miközben valaki meg akarja csókolni, az részemről teljesen semleges. Nem értem, miért kellene egyenlő polcra helyeznie minden őt igénylő pasit. Mármint ha az egyiknek jár akkor a másiknak is? Vagy monogámnak kellene lennie? Szerintem egyik sem. Az, hogy így, nyílt lapokkal játszik, még rokonszenvessé is teszi.

A cipőszerzési technikája szintén nem érdekel. Engem nem érdekelnek a drága cipők azaz pont nem tud megmozgatni a dolog. Nálam 17-25 000 körül mozog egy szex (megkeresett összeg osztva együttlétek száma, kiátlagolva egy hónapra), ezért én három pár cipőt is veszek, viszont csak egyötöd kaméleont (Mellerit, a sisakos a kínai cipő árában van), szóval kinek mi.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 19:38:41

@szombathelyi vitéz: " mert nekik az az érdekük, hogy a legnagyobb disznóságaikat is mint magától értetődő és elfogadandó dolgot láttassák."
Gyk én ugyanígy látnám akkor is ha fordított lenne a nemi felállás.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.11.17. 19:42:38

@noname.blogger: na, ez most eléggé felvetette bennem a kérdést, hogy milyen arányban feküdnének le emberek másokkal a költséges dolgaik fedezésében, ami nem ruha vagy nyaralás azokhoz képest, akiknél az utóbbi kettőről van szó. Most így megérzésből azt vágom rá persze, hogy a ruha-nyaralásos-miegymás inkább, de csak halványan tippelgetek a miértre. Mondjuk tök érdekes, hogy a sugar babyk is inkább mozognak luxury cucc-vonalon, míg a szexmunkások nem igazán írogatnak erről.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 20:00:19

@Ivonn88: Ha választ is szerzel a kérdésre, feltétlen tudasd :) én már feladam az "emberek" általános szokásaira vonatkozó kérdések megválaszolását :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.11.17. 20:04:56

@noname.blogger: most így kapásból az a tippem, hogy ruhára-nyaralóra-egyebekre elfogadottabb mást költésre bírni, és emiatt kevésbé is tűnik tranzakciónak, tehát emiatt fogják emberek csinálni, míg egyéb dolgokkal ez annyira nem megy. Akkor már inkább fogja magát az ember és pénzt szerez,és megveszi ő maga:).

Mondjuk egyébként ez sosem értettem, hogy működik, mármint hogy kell úgy célozni bizonyos tárgyakra, hogy te azt megkapd, mármint gondolom, nem úgy működik, hogy "figyelj, lefekszem veled, ha megveszed azt a cipőt".

szombathelyi vitéz 2014.11.17. 21:54:36

@stephanek: Rendben van, a magánéleti szálát a történetnek tudomásul veszem. Nekem ez elfogadhatatlan lenne, de ha neked jó így, akkor semmi közöm hozzá.

szombathelyi vitéz 2014.11.17. 22:01:15

@noname.blogger: A történet "társadalmi" szálához viszont mindenképpen fűznék még egy megjegyzést.
Oké, ha poén, akkor poén, ha neked rokonszenves hát rokonszenves. Ha te ezt érted nyílt lapokon, az is oké. Viszont ha a szexszel szerzett jól fizető munka ekkora kúlság meg jófejség, akkor ugyanott nem valami hiteles afelett elégedetlenkedni, hogy üvegplafon, meg hogy szegény nők nyolc és fél százalékkal kevesebbet keresnek ugyanabban a munkakörben. Akkor térjünk vissza a száz évvel ezelőtti viszonyokhoz, Mancika érvényesüljön a lábaközével, a komolyabb munkát meg hagyjuk a férfiakra. Én ugyan az egyenjogúság és az egyenlő mérce valódi híveként utálnám, de még az is becsületesebb rendszer volt, mint az álszent feminista maszlag, aminek a tényleges tartalma az, hogy a nőknek minden eszköz megengedett, a férfiaknak meg joguk van meghunyászkodni és tapsolni ehhez. És akárhogy mosdatjátok: ha egy nő azért kapja meg a jól fizető munkát mert lefekszik a nagyfőnökkel, az éppen hogy a legdurvább kettős mérce, és még csak nem is tisztességes szexmunka.
(Arra meg már legyinteni sincs kedvem, hogy a szexelés egy pár cipőért lájkolása mennyire gáz egy magát öntudatos feministának valló nőtől, ezt a kört már eredménytelenül lefutottuk máshol.)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 22:26:57

@szombathelyi vitéz: Feküdj le a nagyfőnökkel és nyerd el vele az alvezéri tisztet. Neked is megengedett. Tim Cook most comingoutolt hogy meleg, lehet próbálkozni. Sajna az üvegplafon miatt női nagyfőnök kevesebb van, szóval először azt kellene helyrerántani ahhoz, hogy egyenlőek legyenek az esélyeid.

A többit már elmagyaráztam az előbb úgyhogy nem ragoznám, csak szólnék hogy el kéne olvasni a kommentjeimet, aztán meg értelmezni, és csak utána beszólni, lehetőleg a tartalomra reflektálva.
A "kúlság" és a "jófejség" szótól pedig kiráz a hideg, ne add őket a számba.

Nem tudok róla hogy a nyílt lapoknak sokféle értelmezése lenne. A monogámiát például nem tenném vele egyenlővé. Oké, szólhatott volna előbb, de még mindig nyíltabb mint az emberek 99%a. Meg lehet még egyéb módon is méricskélni a magánéleti viselkedését, de most nincs kedvem erkölcsi ítélőbírót játszani.

"mennyire gáz egy magát öntudatos feministának valló nőtől"
Te valaki mással beszélgetsz, nézd meg a nickemet alaposabban. Én nem vagyok feminista és nem is beszélgetek feminizmusról.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 22:30:14

@Ivonn88: Igen, ezt a részt én sem értettem soha :) lehet hogy már választani is úgy kell. Tehát olyan pasit, akinek ez alap, csak megfelelően kell triggerelni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 22:33:51

@szombathelyi vitéz: Mármint a titkári tisztet. Az alvezér, az más, az másfelé is tartozik felelősséggel.

Ettől még nem lesz etikus, de nem minden szórakoztató dolog etikus.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 22:37:18

@szombathelyi vitéz: Még egy kieg: most sem szándékozok a feminizmusról beszélgetni úgyhogy lassan leszállhatsz rólam.

szombathelyi vitéz 2014.11.17. 23:05:17

@noname.blogger: "Feküdj le a nagyfőnökkel és nyerd el vele az alvezéri tisztet. Neked is megengedett. Tim Cook most comingoutolt hogy meleg, lehet próbálkozni."
Köszi, ez legalább világos beszéd. Egy kis szánalmas buzizás, egyben a blog jó pár korábbi posztjának és hozzászólásának szembeköpése; az elvek, amik valahogy mindig pont addig érvényesek, amíg... Leszállni rólad? Vedd úgy, hogy itt se voltam.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.17. 23:14:55

@szombathelyi vitéz: Hátöö nem tudom, hol buziztam. Mindegy. Ha arról van szó hogy a melegséget rossz tulajdonságokkal kötöm össze akkor csak szólok hogy nem azt mondtam hogy Tim Cook akarna téged, vagy hogy szexért cserébe titkárává tenne, csak megemlítettem a lehetőséget. Ugyanez a női főnökökre. A hetero férfiakról már tudjuk hogy néhányan közülük hajlamosak jó melót adni szexért, szóval embereztem, minusz leszbikus nők. Meg aszexuálisak, meg még néhány kissebbség.

" Vedd úgy, hogy itt se voltam. "
Ez is egy eredmény.

prandelli 2014.11.18. 16:38:56

@noname.blogger: Egy jól fizető vagy más okból vonzó állás elnyerésének folyamatában azért én is inkább azt az irányát preferálnám az esélyek kiegyenlítésének, hogy senki ne feküdjön le senkivel, szemben azzal, hogy mindenkinek lehet próbálkozni:) Egyébként ez távolról sem csak elvi probléma: az én első érdemi találkozásom a munkaerőpiaccal pl. konkrétan erről szólt, még egyetemista koromban. Volt egy érdekes és az akkori viszonyokhoz képest jó fizetést ígérő munka, amire a jelentkezők közül én voltam a legalkalmasabb (ez egyértelműen kiderült), és mégis egy lány kapta meg, aki mást is fel tudott kínálni (később ez is egyértelműen kiderült). Egész komolyan megrázott a dolog, persze nagyon naiv voltam még akkor.
A konkrét javaslatod különben formailag sem felel meg az esélyegyenlőség elvének, ugyanis az, hogy egy heteroszexuális férfi lefeküdjön a homoszexuális főnökével, nem feleltethető meg az eredeti példában leírt párosításnak. De magával a modellel is akad még probléma, mert nemcsak a férfiakat diszkriminálhatja, hanem például a kevésbé vonzó vagy idősebb nőket is. Sőőőt, állítólag arra is vannak szórványos példák, hogy egy szép és fiatal nő bár megtehetné, de mégsem kívánja ezt az útját választani az érvényesülésnek egy szakmai környezetben, persze ez könnyen lehet hogy csak afféle városi legenda:) Egyébként nekem nem tetszik az sem, hogy a főnökkel/vizsgáztatóval szexelést (ha az a példában leírt motivációval történik) szexmunkának nevezzük. Bár kétségkívül megvalósul a "szex ellenszolgáltatásért" kritérium, de szerintem fontosabb benne a korrupciós mozzanat, tehát hogy egy hatalmi pozícióban lévő embert az adott helyzetben korrekt és objektív döntés megváltoztatására vesz rá valamilyen előny biztosításával.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.11.18. 22:39:47

@prandelli: Igen, természetesen diszkrimináló, természetesen az általad is leírt okból is.
Alapvetően teljesen egyetértek veled. Vagy legalább 95%-ban, az remélem elég.
Viszont. Egyszerűen nem szeretnék mindig a dolgok erkölcsi boncolgatásával foglalkozni. Uncsi. Triviális. Az én saját erkölcsi kódexemet szerintem ismered, írtam róla eleget, plusz annak a csak rám vonatkoztatott illetve átalam általánosan is elvárt részéről is írtam itt.
Ettől teljesen függetlenül időről időre a dolgok egyszerűen szórakoztatnak, erkölcsösek is, erkölcstelenek is. Rám fér, mert enyhén szólva megcsömörlöttem már a világ egyes dolgaitól. Pont nem ettől, de az talán mindegy is. Nem akarok folyamatosan átkot szórni mindenkire, aki x rendszer alapján helytelenül jár el. Így is rosszul alszom, hülyeségeken idegesítem magam, túl gyakran általános dolgokon. Mondhatni a világ állapotán. Időről időre áttérnék a dolgok úgymond esztétikai szemléletére. A hatékonyságot, kombinálva a mohósággal és egyenességgel (azzal amikor az ember magának sem hazudik) régóta, hm, nem tudom, mi erre a szó. Tetszik. Felüdülés a sok képmutató, magának is hazudó ember között. Most néztem éppen a SinCity 2-t, tetszett benne Eva Green karaktere, szurkoltam is neki, ügyesen csinálta. Majd a pszichológusom megmagyarázza. Az itt emlegetett nő nem olyan, de van benne hasonlóság, ráadásul nem is gonosz. Nem tudok rá haragudni. Talán majd fogok, ha elnyer előlem egy állást, fene tudja. Meg közben idegesíthetem magam a világ állapotán. Bár lehet hogy inkább kihagyom, fáraszt ez az egész.

A kommentnek ez az első fele nem szerepelt az eredeti válaszomban, azt kitöröltem, ez került a helyére. A többi még a délután írt darabhoz tartozik:

SzVnek a konkrét kommentjére írtam ezt válasznak, többek között azért, mert ahogy nézem, ő már az egész női nemet tartja kettős mércét alkalmazó csalónak, de kvázi mintha irigyelné őket a lehetőségért. Mint ahogy a nők eltorzult értékrendje a hibás azért is mert nem minden pasinak jut lelkes, önkéntes punci, lásd többi beszélgetés, részben máshol. És mintha a feministák, azon belül is Ivonn lenne az egésznek a fő hirdetője. Most is neki mgyarázott, egy régebbi vitájukat folytatva (ami mostanság volt, nem itt), csak összekeverte a nickeket. Nekem meg ebből már hihetetlenül elegem van. Egyrészt konkrétan igazságtalan Ivonnal, másrészt rosszhiszemű úgy általában, harmadrészt nehogymár hogy számon legyek kérve mert egyszer véletlenül nem az ugrik be egy sztoriról, hogy akkor én most szép sorba minden pontjáról megaszondom hogy helyes, avagy helytelen.

stephanek 2015.01.07. 02:20:58

Érdekes hogy milyen vitát váltott ki a bejegyzésem :-)
Kettős mérce? Ki méri le? Kettőn áll a vásár... A főnök tett ajánlatot a páromnak, ő "csak" élt a lehetőséggel... Tehát ha a párom egy team tagja és más esetleg szív a párom felkészületlensége miatt akkor nem a főnök a felelős???
És az hogy pár vizsgájáért szexelt a tanárral?... Ki az aki nem puskázott életében? Az is ugyanolyan csalás. Ugyanúgy érdemtelenül ment át a vizsgán az is aki puskázott - márpedig én nem ismerek olyat aki életében soha nem puskázott egy vizsgán sem...
Egyébként pedig a nyílt lapokkal játszás szerintem is nagyon megbecsülendő a mai világban!

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.01.07. 09:33:38

@stephanek: na bakker, ez még rám is igaz... bár hozzáteszem, életemben csak kétszer, és az utolsó nyolcadikos koromban történt :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.01.07. 23:53:33

@stephanek: "Tehát ha a párom egy team tagja és más esetleg szív a párom felkészületlensége miatt akkor nem a főnök a felelős???"

Akkor (is) mindketten felelősek. A párod felnőtt ember.

szombathelyi vitéz 2015.01.08. 19:00:42

@stephanek: Engem teljesen meggyőztél, de hogy miről, azt most direkt nem árulom el:)
süti beállítások módosítása