Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A meló hozza a szokásos formáját: egy-két hétig szinte semmi, aztán két napra szinte csak aludni van szabadidőm. Úgy tűnik, ez már szabványos...

Utoljára múlt hónap végén volt ilyen pörgősebb pár nap. Aztán most hét elején. Volt egy több hétre előre megbeszélt találkozóm egy régi német törzsvendégemmel. Az eredeti koncepció szerint egy héttel előbb találkoztunk volna és Ivonn is jön, voltaképp amolyan buli lett volna (amúgy szülinapi), de a konferencia miatt áttettük erre a hétre. Aztán Ivonn valamiért lemondta, úgyhogy buli helyett szokásos találkozó lett, egész éjszakás. Részletesebben nem szeretnék írni róla, csak annyi hogy alig különbözik egy privát jellegű találkozótól - jól ismerjük egymást, jól érezzük magunkat együtt, senkinek nem kell viselkednie. De például nézegettük együtt a csillagokat is: én mostanság tanulgattam csillagászatot, úgy általánosságban, ő meg profin felismeri a csillagképeket és az egyes csillagokról is tud időnként mindenfélét, szóval kombinálgatjuk az ismereteinket.

Volt egy másik találkozóm is megbeszélve, 4-6 órásra tervezve. Ezzel volt egy komolyabb kavarás: megbeszéltük a találkozót, leveleztünk róla. Hangsúlyozottan romantikus jelleggel szerette volna, én meg kicsit kínosan éreztem magam mert nem vagyok romantikus fajta. Bár mondjuk a kedvességet és a személyes figyelmet könnyű romantikusnak érezni. Aztán feltett egy kérdést egy e-mailben, konkrétan azt, hogy a pipacs illusztráció a honlapomon jelent-e valami személyeset nekem, vagy csak illusztráció. Esetleg nem-e az én "romantic way of life"-omra utal :) Némi gondolkodás után próbáltam valahogy úgy megfogalmazni a dolgot, hogy őszinte is legyek de azért ne is riasszam el: valami olyasmi, hogy az én életmódom semennyire nem romantikus, ugyanakkor a pipacsnak azért van jelentése. Amikor kitaláltam a honlapomat, logikusnak tűnt, hogy valami illusztráció kellene, például virág. Gondolkodtam hogy mi legyen. A rózsa túl elcsépelt és túl romantikus. Az orchidea túl egzotikus, különleges, nem éreztem hozzámillőnek. A pipacs viszont tetszett. Egyrészt szeretem a színét, másrészt bejön benne, hogy nem egy törékeny, széltől is óvandó valami: gyomként nő, mondhatni szemtelen, hétköznapi, ugyanakkor mégis csinos virág.  Ezt írtam le a pasinak. Erre másfél héten keresztül nem jött válasz, és mivel a törzsvendégemmel való találkozómra úgyis kellett voltna az az este, úgy vettem hogy mégsem akar találkozni és betettem a helyére a másik találkozót. Gondoltam frászt kapott az elemzős válaszomtól és attól, hogy az őáltala annyit hangsúlyozott romantika nálam nem annyira játszik. Hiba volt részemről, hogy nem írtam plusz e-mailt, hogy hova tűnt. Erre pár nappal a találka előtt jött a válasz e-mail, pozitív kicsengésű, nagyon bejön neki a magyarázatom és várja a találkozót. Válaszként leírtam neki a problémát, hogy azt hittem, eltűnt, megkérdeztem, hogy nem jó-e egy másik este neki, de nem volt jó. Végülis azt találtam ki, hogy legyen övé a délutánom, az estém pedig a törzsvendégemé, ez megfelelt neki. Erre a törzsvendégem, miután Ivonn lemondta a találkozót, átrakta azt előző estére, mivel már nem kellett Ivonnra tekintettel lennie és nem szerette volna ha valaki után találkozok ővele. A másik pasinak már nem akartam szólni hogy mégis ráérek az este. Szóval szép nagy kavarás :)

Végül is minden rendben zajlott. A pipacsos fickóról kiderült, hogy francia, középkorú. Jó benyomást tett. Ez volt az első ilyen fizetős találkozója, ehhez képest majdhogynem rutinosan, mindenesetre nagyon természetesen kezelte a helyzetet. A megérkezésem után nem sokkal ágyba bújtunk, hálistennek nem volt mindenféle feszengés:  az első barátkozásból magától lett kéz, majd egyebek simogatása, a szoba kicsi volt, nem volt kanapé, az ágyon ültünk, majd feküdtünk.

Az ágyban teljesen olyan volt az egész mintha egy lánnyal szexeltem volna. A hangja magasabb lett egy oktávval és az összes gesztusa és mozgása teljesen egy nőé volt. Az igényei is arra emlékeztettek valamiért. Ez így legfeljebb fura volt, ami viszont egy idő után zavaró lett az az, hogy nem élvezett el, viszont úgy tűnt többször is, mintha elment volna, de ejakuláció nem volt. Ez persze nem gond, csak azt nem tudtam hova tenni hogy két ilyen között időnként leállt, kicsit beszélgetni kezdett, vagy csak simogatott. Én meg nem értettem, hogy most akkor szexelünk éppen, vagy nem? Mármint épp csak pihenünk kicsit, vagy befejezte... nekem valahogy szükségem van rá hogy a dolognak legyen egy íve. Végül egyszerűen megkérdeztem, hogy mi a helyzet, erre mondta hogy neki többször is megy úgy, hogy gyakorlatilag orgazmust él át, de nem ejakulál. De nem azért, mert nem képes rá. 

Kb másfél órát foglalkoztam vele (az elején volt előjáték, nekem is, de utána már teljesen róla szóltak a dolgok), aztán megkérdeztem, hogy tervezi-e még azt az ebédet,  amit az e-mailben említett (amúgy dunaparti andalgást is tervezett de hálistennek zuhogott az eső. Vagy csinos vagyok és magassarkú van rajtam, vagy tudok sétálni, a kettő együtt nem megy nekem.). Mondta hogy persze, és jé tényleg, már annyi az idő. Leballagtunk a hotel éttermébe. Az étel finom volt és a beszélgetés kimondottan érdekesen alakult. Buddhista, nem eszik húst. A buddhizmusról beszéltünk, aztán arról hogy ki mit gondol arról, hogy mi az ami élővé tesz egy élőlényt. Vagy intelligensé. Van-e lélek, élet a halál után, ilyesmi. Én azt képviseltem hogy szerintem ami a személyiségünket adja az "csak" a neuronok egy nagyon speciális struktúrája, egy nagyon bonyolult, finomhangolt szerkezet, ami működik. Ő reménykedett, hogy van más is. Merthogy ha nem lenne akkor a halál végleges állapot lenne. Ezt ragoztuk egy darabkát, arról hogy a vallás reményt ad annak akinek kell. Vagy hogy attól hogy valamit "csak" valami más alkot, még simán lehet különleges, nem kell hogy külön speciális objektumot rendeljünk hozzá. Vagy hogy ha azt mondjuk, hogy bizonyos jelenségek oka a lélek, vagy a vis vitalis, még nem válaszoltunk meg semmit és ez engem zavar. Vagy hogy ki mit gondol, a különböző életformák alkotnak-e valamiféle hierarchiát, van-e "alsóbbrendű" vagy "felsőbbrendű" létforma, pl papucsállatka kontra ember. Ezt a témát elragozgattuk egy darabig, szerencsére nem volt túl agresszív az álláspontja képviseletében, mert nem biztos hogy tudtam volna diplomatikusan reagálni. Egyébként érdekes, hogy hogy jutottunk idáig: mesélt arról, hogy Franciaországban egy bizonyos környéken lakik, aminek én felismertem a nevét, Merle Francia Históriájából. Aztán megkérdezte, hogy mire gondolok épp, én meg elmondtam: attól hogy én olvastam erről a vidékről, és persze létezik is,  nekem még simán teljesen meseszerű az egész. Akár a Marsról is olvashattam volna, az is létezik de semmivel sem kézzelfoghatóbb számomra. Aztán asszociáltam erről magára a Marsra, mert arról tényleg olvastam nemrég, egyrészt sci-fi (a Leviatán Ébredése, ajánlom mindeninek), másrészt pont tanultam róla online kurzuson. És hogy tök érdekes, hogy minden valószínűség szerint a korai (Noachian) Marsnak mágneses mezeje és rendes légköre volt, és folyékony óceánok és vízfolyások voltak rajta. Akár élet is lehetett, az a Földön is egész jól kialakult kb ennyi idő alatt, mellesleg a Földdel is keresztbe fertőzhették egymást meteorok által. Akár máig megmaradhatott ott élet, de eddig sajnos nem találták jelét: egy szonda már leszállt ott és nem talált metánt a légkörben, pedig bizonyos nagyon egyszerű és ezért esélyes anyagcserének ez a végterméke. Szóval ez nagyban csökkenti az esélyét hogy életet találunk ott, pedig amilyen nagy túlélő az élet, ha egyszer kialakul, borzasztó nehéz teljesen kiirtani. Ezt a gondolatmenetet magyaráztam el neki és ebbe kérdezett bele, hogy mit gondolok az élőlények hierarciájáról.

Amúgy szó votl még róla is, de nem sok: valamilyen műszaki jellegű témában van cége, diplomája viszont nincs, autodidakta jelleggel csinálja. Ezt tetszett.  De valahogy az egész beszélgetést nehezen hoztam össze azzal amit az ágyban csinált, fura hogy ez ugyanaz az ember.

Aztán visszamentünk a szobába és folytattuk. Már egészen letettem róla hogy valaha is el fog élvezni, de megtörtént... nem nagyon figyelt és sikerült egy egészen precíz fejlövést összehoznia nekem, szóval mehettem mosakodni, nem mintha nagy tragédia lenne.

Aztán némi pihi után elbúcsúzott. Mondta, hogy sokkal kellemesebben alakult a találkozó mint amit várt, reméli még tudunk találkozni, de sajnos nem sokat jár Magyarországon. Mondtam neki hogy ha hosszabb időre szeretne találkozni, Bécsbe simán tudok utazni.

Még aznap este jött tőle egy külön köszönőlevél, csatolva egy szép pipacsos fotót hozzá. Aztán még egyet kaptam tőle: otthagytam a hajcsatomat, ha szeretném, leadja a recepción egy borítékban. Mondtam hogy hagyja csak, nem járok arra mostanában.

Miközben vele voltam, jött egy e-mailem: a "buszsofőr" került meg, írta hogy éjfél előtt érkezik Budapestre, tudja hogy kicsit későn szól, de ha ráérek,  találkozhatnánk. Írtam neki hogy oké.

Aznapra már volt még egy találkozóm, szintén egy törzsvendéggel. Évek óta, szerintem több mint öt éve ismerem de csak a keresztnevét tudom. Általában rövid ideig marad (nálam találkozunk), szolgáltatás jellegű amit igényel. Szoktunk beszélgetni is valamennyit, de inkább csak mint a fodrásszal szokott az ember, ha már régen ismerik egymást. Megkérdezte hogy vagyok, ez nálunk már nem egy sablonérdés, mondtam, hogy a magánéletem eléggé problémás. Megneveztem a jellegét (párkapcsolat), de nem ragoztam ezen kívül. Válaszolt valami olyasmit hogy az ő korában (kb 50) az ember már szélesebb perspektívából látja az ilyesmit, meg hogy jobb ha most van ez a probléma, mint később, amikor már... mindegy. Felbosszantott kicsit, kellemetlenül érintett ahogy kvázi lekicsinylette a dolgot, de nem próbáltam mélyebben megvitatni. Amúgy sem beszólni akart. Utána egyébként minden rendben ment, elégedetten távozott. Szokásához híven kifizette az egy óra árát holott adtam volna neki kedvezményt - régen ismerem és az 50 perc amit nálam tölt az nem egy óra (pláne hogy az egy óra az gyakorlatban másfél, régi ismerősökkel meg jóval több is lehet)

A "buszsofőr" közben nem válaszolt a visszajelzésemre, amiben kértem hogy fél órával a megérkezése előtt írjon. Elérkezett az az időpont amikorra elvileg meg kellett volna érkeznie de még mindig semmi válasz, végülis írtam neki hogy elmegyek aludni, bocsánat, majd legközelebb talán jobban sikerül összehozni. Azóta sem reagált, nem tudom, mi történhetett.

 

Szóval ez volt. Most pedig megint egy passzív időszak közepén vagyok, fogalmam sincs, mikor lesz a szabvány törzsvendégektől különböző melóm. Nyári szezon...

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr656497019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szombathelyi vitéz 2014.07.10. 16:25:24

Ehh, már megint egy unalmas sablon történet:)
Amúgy a szabvány törzsvendég nálad mit jelent? Létezik olyan, hogy valaki mondjuk éveken át minden második héten meglátogat?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.10. 18:26:50

@szombathelyi vitéz: Oké, rosszul fogalmaztam, nem szabvány :) csak szabályosan jön . Azaz minden héten, illetve néha hetente kétszer is, már évek óta. Azaz igen, létezik.
A többesszám viszont hibás volt, csak egy ilyen vendégem van. Olyanok vannak akikkel rendszeresen találkozok, de ennyire azért nem szabályos a dolog.

Azt hiszem, az első mondatot nem értem :)

prandelli 2014.07.10. 22:16:10

"úgy tűnt többször is, mintha elment volna, de ejakuláció nem volt... erre mondta hogy neki többször is megy úgy, hogy gyakorlatilag orgazmust él át, de nem ejakulál."

Amikor ifjonc koromban a Sógun első olvasása kapcsán rövid ideig taoista voltam:), akkor olvasgattam ilyesmiről. Ha jól emlékszem, a Tao-te-king is megemlíti, de volt egy külön könyv is a témáról, talán még megvan valahol.
Na szóval ők pl. úgy tartják, hogy az életkor haladtával célszerű csökkenteni az ejakulációk gyakoriságát. Viszont mivel sok más vallással és filozófiával szemben a tao célja nem a szankcionálás és a sanyargatás, ezt éppen ilyen irányban képzelik el. Tehát hogy az ejakulációt és az orgazmust minél inkább elválasztani egymástól.
Nem látszott képtelenségnek, sőt úgy tűnt, hogy viszonylag egyszerű próbálkozásokkal is meg lehet közelíteni, bár a tényleges "száraz orgazmus" begyakorlásához nekem nem volt türelmem (viszont a taoista gyakorlatok hasznosak pl. korai magömlés témában is). Ha olyan szerencsés leszek, hogy idősebb koromban pont a túl gyakori ejakuláció esetleges káros hatásai jelentenek majd lehetséges problémát, akkor talán komolyabban is rágyúrok majd a témára:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.10. 23:46:19

@prandelli: Nekem akkor úgy tűnt, hogy teljesen magától működik neki így, de most hogy mondod, a buddhizmussal együtt már gyanús. Nincs kizárva, hogy taoista :) Ha még egyszer összefutok vele, megkérdezem.

Az ejakuláció-probléma engem nem érint, viszont a kurtizánok megihlettek, amikor olvastam a Sógunt. Illetve kamaszként olvastam de akkor még nem értettem, viszont a sztori nyomot hagyott bennem és később, már szexmunkásként újraolvasva erősödött a hatása.
Azt hiszem, igazi első, vagy akár másodosztályú hölgy már nem lesz belőlem... egy időben próbálkoztam annyira jól csinálni amennyire csak telt tőlem, de mostanra elmúlt az ambíció. Elkényelmesedtem. Úgy tűnik, ez komolyabb változást nem jelent a vendégeim számára, talán annyi kivétellel hogy válogatósabb vagyok. Így kényelmesebb.
De szerintem a könyv miatt van bennem a gondolat, hogy szakmát kellene csinálni a melóból, azaz nem csak úgy spontán csinálni, hanem tanulni is róla. Persze nem a mostani OKJ képzések stílusában és minőségében...

pittscards 2014.07.11. 07:47:35

@noname.blogger: Nekem néha szokott ilyen lenni, nem teljesen tudatosan. Az első kettő akkor volt, amikor lingam-masszázst kaptam egy félprofi csajtól, ő csinálta úgy, hogy meg tudott állni az orgazmus után, de a magömlés előtt. Aztán volt olyan is, hogy egy csaj kocsiban szopott, tudtam, hogy nem nyeli le, ugyanakkor gumi sem volt nálam, picit stresszelhettem azon, hogy hova tudok élvezni, ezért élveztem spricc nélkül szopás közben. Tegnapelőtt a feleségemmel is volt több ilyen, de azt nem mondom el, mert nem fogjátok elhinni :-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.11. 09:10:12

Én is találkoztam valakivel, akinél ez volt, és pont úgy éreztem közben, mint te:), hogy rendben-rendben, de hol az ív?:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.11. 12:34:41

Tök jó, címlap... a blogszférában komoly hiány lehet a pikáns bejegyzésekből, hogy egy ilyen összecsapott "valakinek írni kéne valamit, na jó leszek én" darabot találtak meg..

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.11. 12:48:52

@pittscards: És úgy ugyanolyan érzés? Vagy kevésbé intenzív, vagy intenzívebb...

Nyugodtan mesélj, én sok mindent elhiszek :)

Playman123 2014.07.11. 18:49:43

@noname.blogger: Ahhoz képest ez nekem nagyon tetszett. Elég, ha máskor is csak így összecsapod :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.12. 11:32:40

@noname.blogger: ha jól látom, az utóbbi három bejegyzés neke köszönhető, csak így tovább ;))

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.12. 18:42:43

@Ivonn88: Ööö okké... és izé, mi lenne ha te is írnál egyet? :)

pittscards 2014.09.09. 21:26:20

@noname.blogger: Elkezdtem fogalmazni ezt hónapokkal ezelőtt, aztán elbizonytalanodtam, hogy tényleg azt éreztem-e, de most megint előidézte az asszony, szóval nem csak képzelődtem: a mellbimbóm izgatásától élveztem el magömlés nélkül.
Olyan érzés, mint egy átlagosnál jobb orgazmus, szétterjed a megkönnyebbült "élveztem" érzés. Olyan, mint a "rendes" orgazmus, csak nincs spricc és nem is kezd lelohadni fél perc múlva.

pittscards 2014.09.10. 17:05:31

Okozni vagy átélni? :-) Fordítva is összejött már egyszer (vagy kétszer?), hogy a feleségem csak mellmanipulációtól élvezett el. Mondanám, hogy gyere és próbáld meg, de a "nem hagyományos helyű" orgazmusok közül csak az anális (neki, nem nekem) az, ami nagy százalékban összejön :-)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.09.11. 14:22:37

@pittscards: Átélni :) de szerintem nem csak a technikán múlik hanem a személyes viszonynak is van szerepe benne szóval nem mehetek kipróbálni...
Tetszik ahogy az asszonyhoz viszonyulsz :)

pittscards 2014.09.13. 12:07:04

@noname.blogger: Azt hiszem, a mellizgatásos orgazmushoz tényleg kell jó személyes viszony, de a magömlés nélküli orgazmust "személytelen profi" is elő tudta idézni nálam megfelelően jó lingam masszázs-technikával. Illetve nem is tudom, mennyire volt személytelen, arra az órára szerelmes voltam a lányba :-P
süti beállítások módosítása