Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Kavarós" pasi

Címkék: vendégek Ivonn szexmunka

2014.10.22. 13:04

Jelenet: Suisseprojecttel filmet nézünk, amikor megállítja, hogy csekkolja az e-mailjeit. Látom, hogy egy kolléganőnkkel (most nevezzük M.-nek) e-mailezik, megkérdeztem, hogy miről. Azt válaszolta, hogy egy pasiról, akivel SP is találkozott, és most M-mel akar. Látom a nevet, és beugrik, hogy ő nekem vasárnap írt, hogy ráérek-e aznap. Mivel nem értem rá, megadtam neki SP, NNB és M elérhetőségét is.

Mint kiderült, SP-vel már találkoztak korábban, még májusban, és most pénteken írt neki, hogy találkozzanak vasárnap, amire ő vasárnap válaszolt - délelőtt 10 körül, miközben nekem 13:22-kor írt. Ez fura.
Ezek után kiderült, hogy M.-nek még október elején írt, és már akkkor megbeszélték, hogy hétfőn találkoznak, amit aztán a pasi áttett keddre.
Ahogy szépen lassan göngyölítjük fel a szálakat (elég nagy volt a kavar, pl. SP úgy tudta, a pasi kedden már nem lesz itt, de aztán kiderült, hogy mégis, és egyebek), egy dolog nem tiszta: a pasi pénteken írt SP-nek, aki vasárnap délelőtt 10-kor válaszolt, mégis, én délután fél 2-kor kaptam egy e-mailt. Miért?

Szóval:
1.) Pénteken írt egy e-mailt SP-nek a vasárnapról
2.) aki vasárnap délelőtt 10-kor válaszolt, hogy oké
3.) Mire a pasi szintén leokézta 13:14-kor azzal, hogy majd szól, ha megvan a szobaszám.
4.) Ezek után 13:22-kor kapok egy levelet tőle, hogy ráérek-e AZNAP
5.) Közöltem, 13:53-kor, hogy sajna nem, de tudok ajánlani másokat is, ha szeretne
6.) 15:02-kor azt mondta, hogy oké, ajánljak
7.) 18:50-valahánykor írt SP-nek, hogy meddig ér rá aznap.
8.) 19:04-kor SP válaszolt, hogy neki jobb lenne a hétfő.
9.) 19:07-kor megkérdezte a pasi SP-től, hogy hétfőn mi a legkésőbbi időpont, amikor ráér.
10.) 19:09-kor SP válaszolt, hogy neki mindegy
11.) 19:23-kor válaszoltam a pasinak, és ajánlottam a többieket.
12.) Hétfő este a pasi este 6-kor áttette M-mel az időpontot keddre, merthogy még nem ért vissza a hotelbe.
13.) Hétfő este 8-kor SP írt a pasinak, hogy lebetegedett, nem fog menni a dolog.

Azt még el tudom képzelni, hogy vasárnap SP-vel találkozott volna, de keresett másokat más napokra is, viszont akkor miért kérdezte VASÁRNAP, MIUTÁN SP MÁR VÁLASZOLT NEKI, hogy ráérek-e?

Később:

Kiegészítve az egészet pontos időpontokkal, és újra átolvasva nekem ebből most úgy jön le, hogy talán vasárnap akart valaki mással is találkozni SP előtt/után, majd miután SP lemondta a vasárnapot, ugyanezt akarta hétfőre, és azért kérdezte SP-t, hogy mi a legkésőbbi időpont. Elvileg gyakran jár Budapestre, hátha legközelebb is így egymásra szervezi a dolgokat, és akkor vagy meló előtt futunk be egy időben többen a szállodába, vagy majd váltjuk egymást, nem tudom:D

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr856815395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xy kisasszony 2014.10.23. 13:06:32

Én ezzel valahogy úgy vagyok/lennék, hogy jobb nem tudni, hogy a partner rajtam kívül/előtt/után kikkel találkozik.
Bár ebből nem szabad hiúsági kérdést csinálni, de én tuti azon sakkoznék magamban, hogy a találkák sorrendjének felállítása pusztán szervezési kérdés, vagy a lányok érkezésének olyan tudatos megkomponálása, mint ahogy a vacsorához előételt-főételt-desszertet választunk...
Számomra ez kiábrándító lenne :(
Miért nem csinál akkor már egy valamire való orgiát a dologból :D (jó, tudom, ti nem szeretitek :p )

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.10.23. 13:13:46

@xy kisasszony: no, ez egy jó kérdés. Szerintem itt elsősorban szervezésről volt szó, és mivel egyelőre csak SP-t ismerte személyesen, csak elképzelései lehettek arról, hogy M.-mel vagy velem milyen lenne.
Biztosan máshogy éreznék, ha már ismertem volna a pasit, és mittudomén, mondjuk kihagy a dologból:), de nem erről volt szó. NNB-vel közös vendégünknél mondjuk néha érzem, hogy én NNB-hez képest inkább csak "alkalmi" jellegű vagyok, meg olyan is volt, hogy valaki kettőnk közül őt választotta. Engem ez őszintén szólva nem zavar olyan nagyon, minél kevésbé ismerem az illetőt, annál kevésbé. A közös ismerősünknél féltékenykedtem egy kicsit, de aztán helyretettem a dolgot azzal, hogy mindenkinek más az ízlése. Bár lehet, hogy én sokkal kisebb jelentőséget tulajdonítok a szexnek.

M991 2014.10.23. 18:54:09

Azt hozzátenném, hogy én már október elején megadtam neki az elérhetőségedet, mivel vasárnap este akart találkozni, ami nekem nagyon volt jó, így jött a hétfő, ami aztán szintén át lett pakolva. Kérdeztem is, hogy ajánlhatlak-e neki, emlékszel?
Jól körbeajánlottuk egymást. :D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.10.23. 20:51:00

@M991: akkor már mégkevésbé értem. Az én megkeresésem kicsit olyan, mintha SP nem válaszolt volna neki, pedig megtette, ő meg leokézta. Akkor meg minek?? Vagy hirtelen az a gondolata támadt, hogy mégiscsak jó lenne két lány aznapra vagy mi?

M991 2014.10.23. 23:50:53

@Ivonn88: Passz. :D Vagy az, vagy be akarta biztosítani magát.
De mivel utána megkérdezte még SP-t, hogy meddig ér rá aznap, lehet, hogy talált is másik lányt, mivel hétfőn is kérdezte tőle, amikor is ugye velem találkozott volna előtte.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.10.23. 23:57:41

@M991: nem lehet, hogy azért kérdezte, hogy meddig ér rá, mert már elég késő volt, és még nem küldte el a szobaszámot? Őszintén szólva nehezen hiszem el, hogy ha aznap keresett, rögtön talált is lányt (bár lehet, hogy már korábban elkezdett keresni, de akkor miért kérdezett meg engem... oké, talán mikor megkérdezett, utána már válaszolt valaki:D. Sok a talán:D)
süti beállítások módosítása