Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szóval a pasival azt hiszem, két nappal korábban beszéltünk meg egy találkozót, és ráértem, ami ritka:) (ez nem azt jelenti, hogy mindig dolgozom két nappal később,csak általában úgy érzem, hogy nem jönne ki jól a lépés,az értékes szabadidőmből megy stb.). Hat órára akart találkozni, de mondtam, hogy az talán egy picikét sok, hiszen még nem ismerjük egymást, legyen tutira 3, aztán meglátjuk (végül több mint 6 és fél órás lett, hihi). Valahogy szóba került a bdsm, és akkor besűrűsödtek a levelek, én meg irtó izgatott lettem, mert a legutóbbi partner valahogy szépen eltűnt (azóta sem tudok másra gondolni, minthogy én zaklattam szegényt folyamatosan, és neki nem is volt kedve velem újra találkozni, de azért ezt így nem hiszem. Mindenesetre ezek szerint ő ANNYIRA nem akar, mint én:( ). 

Tegnap, hazafelé menet, ahogy azon gondolkodtam, hogy megírom ezt a bejegyzést, úgy képzeltem, hogy csak igen vázlatos felsorolásban tudnám visszaadni, úgyhogy bocsi, ha még a szokásosnál is akadozóbb lenne a stílus.

Amikor megérkeztem, egy picikét tartottam tőle. Nagyon impulzívnak tűnt, meg valahogy mindenbe jobban beleélte magát, és az ilyen emberektől tartani szoktam, mert mindig egy kéjgyilkost vizionalizálok magam elé:). 

Nekiálltunk beszélgetni, és valahogy a vallásokhoz kanyarodtunk, és elkezdte mesélni, hogy találkozott valami kultusszal,és amit látott, az fekete mágia lehetett, de persze nem tudja bizonyítani, szóval ő ateistából agnosztikusra váltott. Ahogy visszaolvasom a fentieket, ez elég együgyűen hangzik, de teljesen normálisan adta elő,bár engem nyilván idegesít, hogy azért, mert ő valahogyan látott valamit, az már rögtön létezik is, és nem áll neki más magyarázatot keresni. Viszont, tudom, hogy hülye asszociáció,de ez is ijesztő volt egy kicsit:). 

A kedvenc megjegyzésem az volt, hogy nekem nagyon erős az akaratom és nagyon sok energia van bennem, és ez egy kicsit ijesztő... nyilván saját vélemény kb fél óra után, de poén ilyesmit hallani:), és az ilyesmi hatással is van rám.

Hű, nem tudom, hogy írjam le ezt a sok eseményt... szép lassan elkezdtünk csókolózni, ami sajna nem jött be annyira. Viszont elkezdtem magamban játszani egy kis játékot, aminek az volt a lényege, hogy minél hamarabb rávegyem arra, hogy lefeküdjünk, egyrészt mert tényleg ezt akartam:), másrészt mert miután közöltem vele, poén volt, hogy ő meg ezek után arra törekszik, hogy minél többet várjak:D.

Aztán hm, elkezdett nekem franciázni, és itt igazi GFE történt, ugyanis elkezdtünk arról beszélni, hogy nekem pontosan hogy jó, főleg amikor közölte, hogy hát talán nekem ez nem is jön be, és akkor közöltem vele, hogy dehogynem, ha jó helyen csinálják:P :D. Aztán ő is elkezdett arról beszélni, hogy a pasiknak általában hogy jó, és most vagy tényleg mindenkinek jó úgy és egy olyan titok tárult fel előttem, amit előtte nem tudtam, vagy csak neki jó úgy, majd legközelebb tesztelem valakin. Egészen jól elkezdtünk beszélni a technikai részletekről:), aztán közöltem, hogy hoppá, én megéheztem. (szóltam neki, hogy ha több mint háromórás lesz a találka, én bizony éhes leszek). Rendeltünk egy szendvicset, és nem tudom, hogy ez a szálloda hogy csinálja, de egészen semmi extra volt a szendvics, a mellé járó krumpli meg csak egy fokkal verte a Mcdonalds-színvonalat. Komolyan meglepődtem, mert ugyanannak a szállodaláncnak egy másik épületében meg életem legrosszabb melange-át ittam pár évvel ezelőtt, és akkor is meglepődtem, hogy hogy lehet ez ennyire rossz. 

Itt mesélte el azt, hogy szerinte a kalóriaszámolás baromság, kb olyan az, hogy most ebben hisznek az emberek, mint anno amikor azt hitték, hogy vér lecsapolásával egy csomó betegséget meg lehet oldani. És hogy szerinte a szénhidrát az, amire egyáltalán nincs szükségünk és hogy ő csak fehérjét meg zsírt eszik. Miközben ettünk,főleg nyelvekről beszéltünk, hogy mennyire különböző lehet emiatt más emberek gondolkodása, pl.a németeknek muszáj végigvárniuk a mondat végét, hogy tudják, miről is van szó pontosan, míg az angol nyelven beszélők folyamatosan egymás szavába vágnak, és ezért fura  neki németül beszélni (ja, amúgy amerikai a pasi). Vagy hogy az angolban mennyire durván lehet játszani az igeidőkkel. Mondott egy mondatot, amit szerintem majd megkérem, hogy írjon le mégegyszer, mert kíváncsi vagyok, hogy tudnám átültetni magyar nyelvre.

Aztán ööö, leültem az egyik fotelbe, ő meg elkezdte masszírozni a fejem, és közben csak egy darab gyertya égett, és megint megijedtem. Ezt mondtam is neki, és akkor elkezdtünk arról beszélni, hogy ez miért lehetett - esélyesen azzal függött össze, amiket korábban mondott, a fekete mágiáról meg a kultuszokról... túl sok horrorfilmet néztem:D. 
Ami érdekes, hogy ő is gondolkozott azon, hogy párszor sárgát mondjon, mert néha valami nagyon furcsa érzése támadt, ahogy megérintettem, merthogy olyan intenzív volt, amit érzett :O.

Végül lefeküdtünk, de az már nem sikerült olyan jól. Túl sok bort ittam és túl fáradt voltam, ami khm, nem kedvez a fizikai környezetnek, meg én sem érzem a dolgokat annyira intenzívnek. Fura ez amúgy, mert talán még becsípve sem voltam, mégis. Bár lehet,hogy mégiscsak becsíptem, mert miután a szex után ittam még egy pohár bort, enyhén részegnek éreztem magam.

Ami még érdekes volt, hogy úgy látszik, ő inkább a puszta kézzel fenekelős fajta, én meg azt valamiért nem szeretem. Ráadásul tökre meglepődtem, hogy fájt, és messze nem úgy bírom ezt a fájdalmat, mint mondjuk egy éve. Aztán kiderült, hogy ő más helyen ütött, illetve hogy ahol nekem nem fáj, általában ott fájdalmas más embereknek. Baromira nem tudok semmit a fájdalomról, de az a rész nálam elég izmos, nem tudom, hogy összefügg-e a kettő.

Tegnap kellett volna erről írni,mert akkor még jobban emlékeztem ezekre a dolgokra...:(. Beszéltünk még sokat arról, hogy ki hogyan képzeli el ezt az egész bdsm-dolgot, illetve hogy neki már az egészen fiatalkori fantáziáiban szerepelt ilyesmi (egy másik ember is ezt mondta, a volt páromnak viszont egészen pár évvel ezelőttig eszébe sem jutott ilyesmi, pedig rá is eléggé pozitív hatással van a dolog). És hogy nehéz dolog ez, mert ha valakivel ezt nem tudja gyakorolni, annak a kapcsolatnak előbb-utóbb vége lesz. Engem is ez zavar, viszont úgy érzem, elég kevés helyen lehet ismerkedni úgy, hogy én nem elsősorban szexelni akarok, hanem párkapcsolatot egy olyan emberrel, akivel ezt lehet majd később csinálni.

Szóval összességében nem tudom, hogy lesz ez a későbbiekben, hogy mennyire találjuk meg egymásban azt, amit keresünk, ráadásul mivel nem itt lakik (nem is az USA-ban, hanem egy másik európai országban, de akkor is), ez is nehezíti a dolgokat.

Ami még fura volt, és neki is mondtam, hogy olyan érzésem volt, mintha hűtlen lennék a volt páromhoz, amikor ezeket csinálom vele. Meg is fordult a fejemben, hogy esetleg össze kéne őket ereszteni, úgyis szeretném kipróbálni a két pasi felállást:). Vagy legalábbis valahogy elérni, hogy beszélgessenek, vagy minimum írni erről neki.

Annyira vicces volt, hogy külön rendezte a pénznél a taxit, a 3 órát, meg a 3 óra utáni összeget:). Forintban adta az összeget, viszont úgy látszik,euróból váltotta, mert jobban jártam,mintha simán forintban adja. 

 

Most már egy pár nappal később vagyunk, és épp megőrjít egy kicsit, mert minden nap küld vagy öt képet,amit ő készített. Oké, izé, én kértem, hogy küldjön, de most már abbahagyhatná:). Ráadásul az elmúlt pár napban annyira nem voltam kommunikatív, hogy az már fáj, úgyhogy épp mindenki idegesít egy kicsit, aki el akar érni (kivéve mondjuk a volt párom, neki tegnap óta egész rendszeresen válaszolgatok, bár megkönnyíti a dolgot, hogy mindig csak egy-két mondatra van szükség).

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr346833817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása