Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Van egy vendégem, akivel a napokban másodjára találkoztunk. Kb 6 órát beszéltünk meg, amitől tartottam egy kicsit, mert az első alkalom után nem voltam benne biztos, hogy annyi időre el tudunk lenni. Viszont eléggé kellett a pénz, úgyhogy leokéztam azzal az elhatározással, hogy megteszek, mindent, amit csak tudok. Pechemre az indulás előtt nem voltam túl jól és hőemlkedésem is volt :-/. Végül 4 és fél órát maradtam, és a 3 órásnál egy picivel magasabb árat kértem el, de azért ezt se éreztem egészen fairnek, mert az általa jelzett időtartamra már komolyabb árengedmény vonatkozott, tehát végülis elég jól jártam. Ráadásul adott borravalót is, meg némi plusz pénzt, merthogy "annyi időmet elvette az sms-ezéssel, ami még költség is", hiába mondtam, hogy ez hozzá tartozik (oké, talán nem ennyi sms, de nem válaszoltam mindre).. A borravalót is próbáltamvisszautasítani, de közölte, hogy nem fogadja el, tegyem csak el. 

Ezen kívül, ööö, hát, mondanám, hogy meglepett egy kisebb ruhatárral, de ez azért tényleg túlzás lenne, mindenesetre 4 ruhadarabot kaptam tőle, amiből egy iszonyúan tetszik, és pont olyasmi, amit magamnak sosem vettem volna (egy bőrdzseki, mindig gondoltam rá, de ahhoz képest, amennyibe kerül, feleslegesnek tartottam. Ilyen vagyok a blézerekkel is, de kicsit drágák ahhoz képest, hogy funkciójukat tekintve más ruhadarab ennél jóval olcsóbban megkapható). Ráadásul poén, de pont egy olyan márka az összes ruha, amit egyébként szeretek (na persze nem annyira, hogy vásároljak is ott, mert nincs a közelemben ilyen üzlet), és ez valahogy külön jólesik. Ezen kívül kaptam még egy tonna csokit, meg egy nyakláncot is (szép, bár nem hordok ékszereket, de különleges alkalmakra jó lesz), ja, meg egy táskát, ami szintén tetszik, csak nem hordok ilyet. Szóval el lettem árasztva. A legfontosabbat persze otthagytam, ami egy doboz neocitran volt, na, az most baromi jól jönne, mert időközben lebetegedtem :-/. 

Soha nem kaptam még ennyi mindent senkitől, leszámítva a volt páromat, amikor még melókapcsolat volt köztünk, de azt kicsit okésabbnak éreztem, mert egyrészt együtt használtuk a vásárolt cuccok egy részét (pl. felvettem neki), másrészt mert vele már akkor is több volt köztünk, amikor még csak meló volt a dolog. Ezt a pasit viszont olyan nagyon nem is kedvelem, és úgy érzem, hogy nem tudom mivel viszonozni ezeket a dolgokat, szóval folyamatos kihasználás-érzésem van tőle. Emiatt nem is tudom, hogy kéne-e még találkoznunk, de az is bennem van, hogy ezek után ez milyen lenne már. Hülye helyzet. 

A pasi egyébként olyan, hogy másoktól semmit sem vár el, magától viszont túlontúl sokat is. Egy alkalommal találkozott volna egy kolléganőmmel, aki eléggé húzta-halasztotta a dolgot, mert nem döntötte el, hogy akar-e vele találkozni. Végül az időpont előtt pár perccel szólt, hogy bocsi, de mégse. A pasi elmondta nekem, hogy igazából megkönnyebbült, mert nagyon fáradt volt, és inkább pihent volna, de ha valamit megbeszélt valakivel, ahhoz tartja is magát. Most is csak miattam jött Magyarországra, mert eredetileg innen utazott volna tovább, de aztán azt a programját lemondta. Közöltem vele, hogy nem fogok megsértődni, ha legközelebb lemondana, tudom, hogy amúgy megbízható, és nem fog ezzel visszaélni. Hát, kíváncsi vagyok, hogy így lesz-e.

Mindenesetre ha legközelebb jönne és megint ajándékozhatnékja támad, kitalálok valamit, amire tényleg szükségem van. Nem tudom, mondjuk kérek gyertyákat meg füstölőket, mert azokat elvben szeretem (a gyertyák meglepően jól feldobják a borongós téli délutánokat, erre tavaly jöttem rá), gyakorlatban meg sosem jut eszembe, hogy vegyek. Ráadásul nem is drágák, és ezzel tényleg nagyobb örömöt okozna, és én sem érezném olyan nagy kihasználásnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr86978581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

franciaszeksz · http://alomlany.hu/ 2014.12.26. 03:12:45

Ez tényleg komoly.
Én csak arra emlékszem, hogy a HVG akkor főszerkesztő-helyettese, aki rendszeresen járt Szilvihez, valami külföldi út után adott neki mindenféle kenceficét meg cuccot - meg néha kaptak csokit a lányok, persze (mármint vendégektől).

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.12.26. 11:54:12

@franciaszeksz: ez mondjuk tényleg egyedi eset volt, igazából egyáltalán nem jellemző az ajándékozás, maximum csokit kaptam eddig, vagy talán egy-kétszer virágot. Két alkalommal kaptam ezen kívül mást (leszámítva a volt páromat, de az már az elején sem volt szokványos), egyszer egy igen ronda nyakláncot:), egyszer meg egy parfümöt. Ezekben csak az a poén, hogy egymást követő napon történtek.

Még anno lakásos lányként volt, hogy egy idő után az olyan vendégnek, akit már ismertem, szóltam, hogy inkább gyümölcsöt vegyen, mert azt is nagyon szeretem, csak vásárolni utálok:). Volt valaki, akivel minden héten találkoztunk, na, ő aztán mindig vett nekem egyheti gyümölcsöt is (azóta sem tudok ezért elég hálás lenni, komolyan).

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.12.26. 11:57:07

@Ivonn88: most olvasom a bejegyzést, kihagytam, hogy kaptam két szett krémet is - kéz-láb-test, ami nekem azt jelenti, hogy kaptam 6 doboz krémet, amit telente használok úgy maximum heti kétszer, amikor épp száraz a bőr a hátamon --> sose fog elfogyni :-/. Pedig pl. egy jó arcradírnak igencsak örülnék :(

franciaszeksz · http://alomlany.hu/ 2014.12.26. 13:13:20

@Ivonn88: Szóval nálatok is előfordult barter? :D
Nálunk egyszer egy laptopot hagyott ott 2 alkalomért cserébe egy srác, egy másik meg egy fényképezőgépet.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.12.26. 21:53:58

@franciaszeksz: úgy értettem, hogy a csoki helyett...:). Annyi gyümölcsöt azért nem hinném, hogy meg tudok enni egy hét alatt.
süti beállítások módosítása