Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Coelho

Címkék: hülyék levrov NNB

2015.03.10. 23:48

Ezt a levelet most kaptam és hát izé...

 

Hi <én>,
 
I come across your web page and was very impressed by your biography and service offered.
It is my first time coming to Budapest and I am already  fascinated by its  rich history and culture, architecture,  vibrant city and night life from the talk I heard from people who have been there.

Unfortunately, I am travelling alone this time, it would be nice to have companion to walk around  holding hand and see the whole city, getting lost in love and have a romantic moment but I guess this kind of things only happen in romantic movies. Now, I am tired of chasing love and getting hurt.


To tell you about myself,

I like reading books and huge fan of Paulo Coelho and "The Alchemist" is one of my favorite boys of all time, also I like to read some romantic novel once in a while and "Pride and prejudice" is another favorite book of mine by Jane Austen, in fact, I Elizabeth Benett is a ideal woman for me. She is strong, confident, caring and beautiful.  Beside that I like writing memoirs and short stories.

In addition of reading and writing, I enjoy a very intellectual conversation, I am very spiritual person and believe in love,kindness ,  compassion and sensuality. Also, I love dogs and cats, they are awesome and true best friend. Although, last dog, Johnny, I have died several years ago and my hectic life do not give me enough freedom to get another pet.  

Last but not least, I love sports like all man and play several sports lets not name it and bore you. I am quite well built ( ha ha just kidding) and my most important attractive trait is my personality and character( to be honest it is quite hard to be good  person all the time).  Many of my friends say I am funny but  I don't know. This is the last and most important thing about me, I love to eat just kidding. I guess you have brief picture about me...........Please let me know if you need further information.


I am coming in Budapest on <dátum> around 4:30 P.M. and I do not know how long the day goes but I do like to book some time in <másik dátum> around 6 o'clock for about 4-6 hrs.

Please let me know your timing availability and some rough idea about what we can do if you are available.

I am looking forward to hear form you.
 

Kind Regards

<ő>

Ez konkrétan úgy hangzik mintha valaki parodizálni próbálná a legrosszabb fajta női sztereotípiák álompasiját. Coelho rajongója?? Jane Austen egy főszereplője mint nőideál?!

 

Ráadásul imádja a sportokat mint minden férfi de nem is untat azzal hogy felsorolja őket. Gondolom mert mint minden nőt, engem is hidegen hagynak a sportok. De az elpusztult kutyája nevét azért leírja, mert mint minden nőt, engem is a csöpögős szövegek vonzanak.

Meg hogy a legnagyobb vonzereje a személyisége és a karaktere.

 

Nem elemzem végig, sok ez nekem, kiég az agyam az olvasásától.

 

Olvasás után egy darabig nem tudtam értelmezni a kapott adatokat, aztán írtam neki hogy a szövege olyan mintha párt keresne, nem pedig fizetős társaságot rövid távra, nyilván nem így van de akkor is, és hogy nagyon durván nem passzolunk, szerintem keressen mást.  Meg persze hozzátettem hogy sajnálom.

 

Oké, ez nem túl frappáns, de a táblán csikorgó köröm érzete van a gerincemben amikor olvasom, nem akarok többet gondolkodni róla. Emberi nyelven ír, de amikor ösztönösen modellezni próbálom magamban az embert és a motivációit akkor valami irtózatos zagyvaságot és káoszt kapok, belefájdul a fejem. Miért írta le ezt és pont ezt, pont nekem, pont ebben a helyzetben? Nem tudom értelmezni. Illetve minden formálódó modell annyira idegen mindentől amit ismerek hogy egy zöld csápos űrlény is otthonosabb érzetet keltene. Gondolom ezt most jól szét lehet kapni, lehet rá mondani hogy mekkora szemét vagyok, hiszen szegény csak kedves akart lenni, valami személyes kapcsolatot teremteni, de attól még ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr947258489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.03.11. 12:49:57

Na igen, ez tényleg fura volt, hogy a könyv az érdekes, de a sport nem,hát nyilván:). Nekem az a rész volt a kedvencem, hogy "to be honest it is quite hard to be good person all the time".

Nem azzal van a baj, hogy ad infókat magáról, hanem hogy igen, valamilyennek mutatja a személyiségét, és nekem ebből kapásból olyan érzésem lenne, hogy oké, ő megmondta, hogy ennyire klassz ember, hát ez iszonyú ciki lesz, ha én nem értékelem, illetve pofáraesés, ha nem is olyan. Egy társkeresőnél egyensúlyban van a dolog, és rád van bízva, hogy eldöntsd, te is olyannak gondolod-e, amilyennek ő leírja magát, itt viszont valahogy olyan furi, hiszen akkor is jó képet kell vágnod hozzá, ha baromira nem olyan. Illetve ha valaki ezt írná neked randiszöveggel, akkor mondjuk valószínűleg nem találkoznál vele, de itt meg ha leokézod, akkor olyan, mintha te örülnél annak, amiket írt, mintha pont ezt keresnéd egy pasiban, és ezáltal még izébb, ha nem vagy tőle élőben elájulva.
Miközben lehet,hogy ha ezt nem írja meg, nem is lett volna rossz a találkozó.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.03.12. 00:29:46

@Ivonn88:
"Miközben lehet,hogy ha ezt nem írja meg, nem is lett volna rossz a találkozó. "

Csak akkor, ha otthon hagyja a személyiségét. Mert ha előrántja a romantikus-spirituális énjét és úgy mint a levélben, személyesen is megmondóembert játszik, akkor otthagyom fél óra után. Mert az még egy dolog ha arról beszél hogy ő miben hisz, joga van hinni amit akar, én meg azért vagyok ott hogy értékeljem őt, nyitott legyek és a jó oldalát lássam mindennek amit csinál vagy mond. Szóval nyilván ezt teszem majd. Nincs baj azzal, ha valaki abban hisz hogy " love, kindness, compassion and sensuality", egyik sem rossz dolog.

De levél alapján azt is pontosan tudja hogy én milyen vagyok hiszen ismeri a nememet és ez így elég is, és mint jó coelho-s, nyilván meg is fogja mondani a tutit az életem értelméről és a személyiségemről amit csak rejtegetek mindenki, akár magam előtt is. Ő persze tudja hogy mi lakik bennem mélyen és komoly szükségét érzi majd hogy ezt megossza velem. Az ilyen embereket nagyon szoktam szeretni, jól átsütve, sóval és borssal. Ők már kevésbé szoktak engem szeretni, bár néhányukkal még ez is megesik.

De őszintén szólva még ennél is furábbnak érzem a fickót, valami nagyon nem oké vele. Persze nem próbáltam ki szóval nem tudhatom, de amennyire frászt kaptam tőle elsőre, akár darabolós gyilkos is lehet. És persze lehet hogy csak előítéletes vagyok, vagy a disszonancia amit érzek az nem a veszélyesség jele csak a hülyeségé, nem tudom. De nagyon meglepődnék ha élőben pozitívan hatna.

Esetleg ha megkeres, találkozz vele és majd írd meg. Privben megírtam hogy hogy hívják :)

prandelli 2015.03.14. 08:35:36

@noname.blogger:
"valami nagyon nem oké vele... akár darabolós gyilkos is lehet"
"ha megkeres, találkozz vele és majd írd meg"
Na ez szép, ráküldenél egy potenciális hasfelmetszőt a kollégáidra, hogy aztán tanulmányozhasd a jelenséget:P

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.03.14. 11:48:38

@prandelli: ááá, mi sosem voltunk olyan jóban...:D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.03.14. 12:59:08

@prandelli: "Na ez szép, ráküldenél egy potenciális hasfelmetszőt a kollégáidra, hogy aztán tanulmányozhasd a jelenséget:P"

Dehogy. Kértem, hogy írja meg. Ha tényleg hasfelmetsző lenne, hogyan írná meg, felmetszett hassal?! A rendőrség még a közelébe sem engedne a "jelenségnek".
Ha meg hasfelmetsző de kivételt tesz Ivonnal akkor sosem tudom meg hogy amúgy hasfelmetsző, így nem lenne jelenség amit tanulmányozhatnék.
Van még egy olyan verzió hogy vele valamiért kivételt tesz, ugyanakkor sztorizgat neki a tetteiről, de ez elég valószínűtlenül hangzik.

Marad az a verzió hogy nem bízok a benyomásaimban. Esetleg túloztam és magam sem gondolom komolyan. Vagy csak el akarom tenni Ivonnt láb alól és valamiért ilyen nyakatekert módját választottam.
Válogathatsz :P

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.03.14. 13:17:05

@noname.blogger: ez esetben igen érdekes közölni, hogy talán darabolós gyilkos:D. Vagy ez pont azért van, hogy utólag mondhasd, figyelmeztettél? :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.03.14. 18:23:21

@Ivonn88: Utólag már tökmindegy :) A rendőröknek majd azt mondom hogy nem gondoltam komolyan, nem tudhattam.

Azért még senkit nem ítéltek el mert nem cselekedett elég határozottan egy ösztönére hallgatva :)

(kezdek belezavarodni, szerintem hagyjuk abba :))

prandelli 2015.03.14. 22:14:08

@noname.blogger: Súlyos mondatok ezek így szombat estére, egy kicsit most úgy érzem magam, mint Schrödinger macskája, amikor senki nem jött el a szülinapjára. Vagy a temetésére:)
m.cdn.blog.hu/to/toryttopreng/image/schrodingers-cat-is-depressed.jpg

prandelli 2015.03.29. 21:48:37

@noname.blogger: Véletlenül nem volt mostanában spanyol vendéged?:)

prandelli 2015.04.01. 18:22:58

@noname.blogger: Ha már az ontopic kérdésemre nem kapok választ;) akkor van közben egy offtopic is kikapcsolódásnak: megvan neked a 100+ epizód legzseniálisabb Dr. House diagnózisa? Amikor a betegnél rejtélyes fájdalom jelentkezik az egyik karjában és mindkét lábában, de csak ha nyomogatni kezdi őket.
És akkor a Mester gondolkodik egy kicsit, majd... lásd 11:20-12:18 között:) indavideo.hu/video/Doktor_House_5evad_16resz?s=680.07
(elvileg be van állítva a kezdés)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.04.02. 13:48:59

@prandelli:
Nem :) Bár volt egy hívásom valamikor hajnali négykor, a véletlenül bekapcsolva hagyott telefonomra, azt mondta hogy spanyol...

Mellékkérdés: igen, megvan... kicsit furcsálltam hogy egy szimpla viccet tettek egy részbe, de belefér :)

prandelli 2015.04.02. 18:47:31

@noname.blogger: Szerintem a jelenet azt akarta bemutatni, hogy a metadontól annyira megváltozik a személyisége, hogy még egy ilyen idiótával is jól ki tud jönni (viszont a zsenialitás kárára megy). Arról fogalmam sincs, hogy ennek mennyi a realitása, de a téma - hogy mitől működik House úgy, ahogy - rendszeresen előkerül a sorozat folyamán.

A spanyolhoz: nemrég útbaigazítottam feléd egy érdeklődőt (azért feléd, mert lényegében lerajzolt téged, amikor szóba került, hogy milyen paraméterek jönnek be neki), de eléggé ilyen poharazgatós körülmények között történt, és később nem került szóba, szóval nem tudom mennyire gondolta komolyan. Illetve pár hét múlva majd hosszabb ideig lesz Pesten, lehet hogy akkorra tervezgeti.
(Ez a hajnali négyes hívás azért valószínűleg nem ő volt;)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.04.02. 19:36:38

@prandelli: Igen, emlékszem :)
Realitás: sztem nem sok. Mármint a metadonban lehet, a hülye viszont nem reális.

Az érdeklődőről: remélem mondtad neki hogy e-mail, meg szóljon pár nappal előre, ilyenek. Amúgy köszi :)

Nem hiszem hogy ő hívott volna... 29-én hívott, most nézem hogy nem négykor hanem 5 után, szingapúri számról(???), elkezdte mondani hogy valami spanyol izé, vagy onnan származik, vagy nem tudom, mindenesetre nem hagytam neki végigmondani, hanem mondtam hogy én most nem, hanem csak másnap, a teló véletlenül maradt úgy. Mondta hogy ja ok és letette.

Azért ehhez kell egy optimizmus, csajt keresni reggel fél hatkor :D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.04.03. 02:39:15

@noname.blogger: nekem az volt a kedvencem, amikor hajnali 2 körül írt, hogy pár óra múlva megy a gépe, de addig menjek már ki. Még egyébként ébren voltam:D. Próba-cseeresznye.

Hamarosan csinálok egy összeállítást az eddig kapott igen érdekes sms-ekből:P

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.04.03. 12:41:04

@Ivonn88: Nem rossz :) de hajnali kettőkor még van némi értelme. Mármint amint a kedvenc taxisod egyszer mondta: a kurváknak mindegy :) amin gondolom azt értette hogy éjszaka is dolgoznak.
El tudom képzelni hogy még én is ráérnék, ha ébren lennék akkor és nem lenne semmi tennivalóm.

Nade reggel fél hat?! Akik az éjszakai életet nézték ki célközönségnek, esélyesen már alszanak, akik nappali műszakosok és a lelépek-melóból-egykét-órára típusú pasikat preferálják, még alszanak. Meg vannak persze az esti műszakosok, mint én, akik meg a munka után lazító külföldi üzletembereket szeretik, de az mindegy. Mondjuk ekkor nekem azért volt bekapcsolva a melóteló mert egy ilyen után értem haza hajnalban és még nem kapcsoltam ki, de egy ilyen nap után tuti nem vállaltam volna még egyet.

Persze próbálkozni lehet, és gondolom ha valakinek nagyon nincs melója, éjjel-nappal bekapcsolva tartja a telóját hátha beesik valami. Érdekelne, hány ilyen lány van.
süti beállítások módosítása