Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levél - Sziget

Címkék: levrov Ivonn

2015.08.27. 22:00

(Na szép, ez is egy régi bejegyzés, csak elfelejtettem kitenni)

Azt hiszem, nem hangsúlyozom elégszer, hogy mennyire örülök minden konferenciának - illetve legutóbb a FORMA1-nek -, amiért idehozzák a külföldieket, de azt hiszem, lassan a Sziget is beáll a sorba. Ezt pl. ma kaptam:

I will be attending sziget festival next week.

I'd like to have someone with me during the festival. Like a girlfriend, we will chat, drink, eat, dance and have fun. I truly want to feel like a couple. I want to cuddle you and have romance. :)

I will cover all the costs.

What would you ask me for this request. I will ask you to be exclusive to me during this time.

I expect you not to ask for normal prices as you will have fun too.

 Az utolsó mondat cuki:D. Kicsit vicces, hogy a Sziget nekem egy idegen emberrel tutira fun, amit még el is tudok fogadni, valószínűleg van egy csomó ilyen ember. Viszont most akkor ezen végigmenve a sima meló nekem szerinte nem fun???:D De persze lehet úgy is értelmezni, hogy a Sziget pluszban még plusz fun. Én viszont nem vagyok nagy fesztiválozó, úgyhogy ezt most szkippelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr927688570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szombathelyi vitéz 2015.08.28. 23:51:26

Így jár, aki nem olvassa a szaksajtót:) Súlyos pénzeket kidobni arra, ami ingyen is az ölébe hullana:
hvg.hu/plazs/20140816_Kulfoldi_pasikra_hajtanak_magyar_csajok_a
süti beállítások módosítása