Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Előkészületek

Címkék: svájc

2012.07.28. 22:40

Előkészületek az odatalálásra, illetve a menekülésre:

Valószínűleg csak én bonyolítom túl, de szeretek jól felkészülni az ismeretlen helyzetekben, különösen egy olyan országban, aminek nem beszélem a nyelvét (bár Sep igen), és ha lehet, szeretném magamtól is tudni, hogy merre menjek. A feladatunk hétfő reggel az lesz, hogy Zürich HB állomásról eljussunk a bárba. Ehhez először is HÉV-re kell szállnunk, majd leszállás után kb 600 métert gyalogolnunk. Itthon is mindig lerajzolom a térképeket, hát most is ezt tettem, de azért a telefonomba is elmentettem a google maps térképét (vagyis csak a képet onnan, na).

A „menekülés” címszó alatt felírt dolgokkal nem hinném, hogy kezdenék valamit, ha tényleg menekülnöm kéne, mert akkor gondolom, ott kezdenék, hogy elveszik minden cuccom. Mindenesetre ha bármi okból segítségre lenne szükségem, felírtam az alábbiakat:

  • nagykövetség címe és az összes létező telefonszáma (az e-mailcímet mondjuk nem írtam le, mert ha van netem, le tudom nézni, ha meg nincs, úgyse tudok e-mailt küldeni)

  • ugyanez a konzuli hivatallal

  • rendőrség, mentők, tűzoltók száma

Mindent leírtam telefonba és egy jegyzetfüzetbe is, az a biztos. Most már csak le kéne feküdnöm aludni, de nem tudok, izgulok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr164680617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása