Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

1. nap

Címkék: svájc Címkék

2012.07.31. 02:30

Igazából nagyon nem tudok bejegyzést írn ezen a gépen. Az enyém nem szereti az itteni konnektorokat, holnap majd veszek elosztót.

Én is tele vagyok kétségekkel, valamennyire feldobott, hogy tudtam dolgozni, vissza tudom adni a kölcsönkért pénzt és marad is egy pici. Igazából mindennap ennyi pénz is jó lenne, de nem tudok közben mit kezdeni magammal. Végül is inkább arra kéne koncentrálnom, hogy a tandíjam meglegyen, és az ilyen ütemben 1 hetet vesz igénybe. De azzal meg ott tartok, hogy annyit máshol is keresek.

Például sokszor eszembe jut az első hely, ahol voltam. Igen, horribilis volt az engedély, és még csak tömve sem volt vendégekkel, de lehetett keresni. Itt meg semmi engedély, csak kevés ember. Melyik éri meg jobban?

A vendégem amúgy aranyos volt. Mivel ugye a neten ez a hely amolyan hardcore-nak van leírva, megijedtem, hogy esetleg majd ezt várják el tőlem. De egy aktakukac jött, és még szex se volt, nem jött össze. Végeredményben - amennyire meg tudom állapítani - félig elégedetten távozott, mert ugye én kedves voltam, meg bújós, meg minden, de hát voltaképpen nem csak ezért jött, hanem izzadt erotikáért, ami kimaradt.

KItaláltam, hogy ha már Ivonn úgyis ismer nemzetközi hirdetőoldalakat, akkor hirdessük magunkat. Itt is megkérdeztük, de valami olyasmi volt a válasz, hogy a honlapon van, és azt elég sok helyről meg lehet találni. Ez meg nekem nem tetszik. Most igazából azt kéne csinálnom, de nem csinálom, mert faszomkivan a mai nappal.

Ja, és még lenne mit írnom, de igazából azok a parák, amik napközben gyötörtek, kissé már leredukálódtak. PÉldául ugye a kommunikációs zavarok.

Megint összeszedetlen voltam kicsit, bocsánat, fáradt vagyok és stresszes. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr954687901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása