Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2. nap

Címkék: svájc

2012.08.01. 02:29

Egy kissé rosszkedvű vagyok, meg fáradt. Bár, ma 2 vendégem volt, ami 240 frankot jelent, de mégis, ahogy Ivonn fogalmazott, kriptahangulat van (összezörrenések a főnökkel). Emiatt itt a parám, hogy nem kapom meg, pedig nap vége van.

Az elsőt kamionosnak tippelném, elég furcsa volt, és elég büdös. Pedig együtt fürödtem vele. Aztán a dolgok végén megmasszíroztam. A második meg tök aranyos volt, csak nagyon átlagos, és őt is megmasszíroztam. Sőt, a tegnapi vendégemet is, úgyhogy eddig mindenkit.

Általánosságban nem valami beszédesek itt az eddigi embereim, és eddig mindenki fél órát maradt. Igazából ez sehogy nem rossz, mert anyagilag tényleg ez a hely éri meg a legjobban, csak ugye minek, ha nincsenek sokan. De ma így kerestem 240 frankot, az kb. 55.000 Ft.

Na de nem dicsekszem, megyek aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr114689758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása