Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

új kezdet

Címkék: Ivonn

2012.10.23. 13:19

Pár napja úgy éreztem, megint el kéne kezdenem blogolni. Ugyanis netböngészés közben egy, a témába vágó vitát találtam, ahol "a prostitúció intézménye" ellen beszélő, mellesleg az egyik meghívós blogom követője, akivel párszor már találkoztunk is - engem hozott fel negatív példaként, mint olyan embert, aki nem egészen normális, és így a cselekvőképessége is megkérdőjelezhető. Ez utóbbit én tettem hozzá, ő, ha jól emlékszem, azt állítja, esze ágában sem volt megkérdőjelezni az én cselekvőképességemet.Mmégis, valahogy a rólam szóló rész azután következett, hogy a vitapartner megkérdezte: annyi az egyetemista szexmunkás, most akkor őket is kényszerítik?

Valahol homályosan érzem a kapcsolatot: én nem vagyok egészséges személy, így tulajdonképpen a munkaválasztásomat az életemet ért negatív hatások befolyásolták. Nos, ebben a kérdésben még nem foglaltam állást, még akár az is lehet, hogy így van, nem tudom, de nem is tartom lényegesnek. Felnőtt, ember vagyok, szavazhatok, tanulhatok vagy éppen otthagyhatom az iskolát, beléphetek a katonaságba, dolgozhatok veszélyes körülmények között, ápolhatok beteg embereket, ami nem éppen leányálom, lehetek akár alkoholista - bár kábítószerfüggő nemigen:) -, és, egyelőre még, lehetek szexmunkás. Igaz, a törvény szerint Magyarországon legfeljebb az utcán álldogálva, mivel nincs pénzem saját lakásra, de annyi baj legyen. Amit ezzel az egésszel ki szeretnék fejezni, az az, hogy bizony sokmindent megtehetek, amik ártalmasak lehetnek rám nézve, igaz, a fenti felsorolásból az is látszik, hogy a korlátok nem éppen logikusak, szóval semmi sem garantálja, hogy a hadsereghez való csatlakozási jogom meglétével együtt bármikor lehetek szexmunkás is. Megtörténhet, hogy a fejem felett egyszercsak döntenek, és azt mondják,hogy ezt bizony nem tehetem meg, mert ártalmas rám vagy a társadalomra nézve.

Az utóbbihoz nem tudok hozzászólni, viszont szeretném én magam eldönteni, mi ártalmas a számomra.

Hogy most éppen mi igaz rám? Egyetemista vagyok. Szexmunkás. Néhány évfolyamtársam tudja, a legtöbben nem. A barátaim tudják, a családom nem. Jó tanuló vagyok, és borzasztóan stresszelek a vizsgák előtt. Sokat aggódom a jövőm miatt. Sokszor éreztem magam boldogtalannak, egy jó ideje viszont elégedett vagyok. Most éppen úgy érzem, a helyén van az életem, és az esetleges kudarcokat is tudnám kezelni. Napközben az iskolában vagyok, délutánonként bevásárolok, főzök, mosok, tanulok, lazítok. Mostanában éppen keveset dolgozom, egyrészt mert nem is lenne többre időm, másrészt mert a jelenlegi mennyiséggel is bőven elvagyok.

Nehezen létesítek szoros kapcsolatokat és néha nehezen értem meg az embereket. Azt hiszem, Dexter személyiségétől azért mégiscsak elég távol állok:)

Nem vagyok sem alkohol, sem kábítószerfüggő. Rendszeresen sportolok.

A blogot szeretném valamiféle véleménynyilvánító fórummá tenni, több témába vágó írással, kevesebb személyes megnyilvánulással. Ehhez remélhetőleg, Sep és más barátok-kolleginák is hozzájárulnak majd. Az utóbbi egy évben szerepeltem rádióban, tv-ben és egy könyvben is, és hiába az én álláspontom, amit a kollegina-ismerőseim is osztanak, valahol mindig az lett a véleményábrázolás, hogy mi hiába érezzük jól magunkat, valahol mind az önpusztításba menetelünk. Azt hiszem, az egyetlen út az, ha saját magam írom meg azt, amit szeretnék, és amit erről az egészről gondolok. Néha nem annyira egyszerű, mert úgy érzem, hogy nekem mindenben tökéletesnek kell lennem és nem szabad támadási felületet nyújtanom, ami alapján azt mondhatják: "ez a szegény lány is csak becsapja magát, mert valójában nagyon szenved". Néha viszont a személyiségemből adódóan imádok dramatizálni és önsajnáltatni, a dolgokat rosszabbnak lefesteni, mint amilyenek. Ezeken igyekszem majd változtatni - szerencsére az életem mostanában borzasztó kiegyensúlyozott, és nem azért, mert a körülmények változtak volna, inkább mintha én tudnék mindent jobban kezelni. Ez baromi jó dolog.

Most viszont itt az ideje folytatnom a tanulást, a nap nagyrészét ugyanis jól ellustálkodtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr224863184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása