Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mintha szinte nap mint nap jelennének meg cikkek, amik kivétel nélkül ugyanarról szólnak: (pl itt)

- prosti állt az út szélén
- tiltott kéjelgés vagy valami hasonló elnevezésű szabálysértés miatt őrizetbe vették
- gyorsított eljárásban kerül bíróság elé (ez nem tudom, pontosan mit jelent, vagy miért fontos megemlíteni, miben más, valaki felvilágosíthatna)

Ezekben a cikkekben kivétel nélkül mint bűnelkövető szabálysértő jelenik meg a prostituált. A bűnelkövető szót áthúztam, mert tényleg szabálysértésről van szó a cikkekben is, de valahogy mégis bűnöző-szerű az ábrázolás, de lehet, hogy csak túl érzékeny vagyok az ilyesmire. Ugyanis a cikkek elfelejtik megemlíteni, hogy a gond egészen pontosan az, hogy a hely védett - gondolom, többnyire főút -, ahol tilos a szexmunka. Arról meg végképp nem esik szó, hogy türelmi zónák és megfelelő felvilágosítás hiányában (ez utóbbi tipp, de mivel ezt leginkább Földi Ágnesék végzik, gondolom, nem jutnak el mindenhova) egyrészt sokuknak pont fogalmuk sincs, hogy most akkor hol is lehet dolgozni, másrészt így, kijelölt helyek híján az a hely, ahol elvileg legális lenne, kiesik a normális forgalomból, kb senki nem találna rá a szolgáltatóra, ha ott állna - legalábbis nekem ez jött le az index videójából.

Meglehetősen gyakran jelenik meg olyan cikk is, amiben a 'prostitúció visszaszorításáról' beszélnek, ami kissé ambivalens, ha egy olyan dologról beszélünk, ami ma Magyarországon legális tevékenység, ami után elvileg adózni is lehet. Mutatja az általános hozzáállást, néha kiegészítve azzal, leginkább kommentek formájában, hogy "mér' nem adózik az a büdös kurva?". Szerintem egy régebbi postban már leírtam, hogy én speciel miért nem adózom, de ha igény van rá, lehet, hogy megírom még egyszer. Vagy szimplán igény nélkül is ;).

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr745428177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása