Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Először is: utálom a blog.hu kezelőfelületét, baromira nem érzem felhasználóbarátnak. Igaz, ha belegondolok, eddig talán csak egy blogsite-tal voltam mondjuk 95%-ig elégedett. Viszont SP pont azért választotta a blog.hu-t, mert akkor van esély az index-címlapra kerülésre ;))). Igaz, ehhez lehet, több „prosti” taget kéne használnom, amire egyszerűen nem visz rá a lélek, mert számomra nem elég PC a szó, a szexmunkás szóra viszont a kutya sem keres rá. Nem tudom, lehet, hogy majd minden bejegyzés call girl-címkét kap, az egy fokkal jobb.

 

Akárhogy is, ha már a blog külseje nem valami szép látvány, legalább az olvasnivaló legyen összeszedett – ez okozza számomra a legnagyobb problémát, valószínűleg emiatt nem fogok én soha könyvet írni. Mindenesetre most próbálom leírni az összes lakásos tapasztalatomat, véleményemet.

 

Első körben én is mindig arra gondolok, hogy 50% leadó borzasztó nagy lehúzás ahhoz képest, hogy míg a szexmunkás dolgozik, a lakás tulajdonosa ugyanezért az összegért lógatja a lábát. Ez az első kép, ami eszembe jut. Aztán persze az ember elgondolkozik azon, hogy egyrészt a tulaj intézi a lakás dolgait (ha nem tulaj, akkor bérlés is, egyébként pedig a berendezés, eszközök utánpótlása, számlák), esetleg a hirdetéseket is, és ez egyrészt költség, másrészt munkaidő, vagyis munkaköltség. Mégis, képtelen vagyok elhinni, hogy ez mind egyenértékű lenne azzal a pénzzel, amit a szexmunkás megkeres.

 

Közben persze eszembe jut egy tényező, ami egy kicsit árnyalja a képet: az egyik az, hogy a szexmunkás ennél többet keres, ha vannak extrái, pl. a csók vagy az óvszer nélküli francia, és ezekből nem kell leadnia. Mivel nem nagyon vannak ilyen lakásokon dolgozó ismerőseim, fogalmam sincs, hogy mennyire általános ott az, hogy a csók vagy a francia extra – egyáltalán, azt sem tudom, hogy amúgy mennyire általános. Csináltam egy gyors keresést, azok közül, akik egyébként is vállalják ezeket, 45%-nál alap a csók, 88%-nál alap az NF (bocsi, gyorsabb kiírni, mint azt, hogy óvszer nélküli francia). Viszont az ugye nem derül ki ebből, hogy esetleg azért olyan kevés az NF-t extraként értékesítők száma, mert ez egyszerűen már elvárás, amit főnökös lakáson sem lehet kikerülni, esetleg azért, mert a hirdetőoldalasok nagyrésze nem főnökös lakásban dolgozik, vagy sokan valótlant állítanak a profiljukban. Mindenesetre úgy hallottam, hogy ez általában így működik az ilyen lakásokban, alátámasztani sajnos nem tudom.

 

Ezen kívül van még egy pár előnye a főnökkel dolgozásnak:

-          ilyen esetben az ott dolgozónak nem kell fizetnie akkor, ha semmit sem keres. Ez mondjuk azért nem rossz.

-          ha nincs pénzed kivenni egy lakást, vagy kevesebb, mint egy évre keresel, akkor sem rossz (igaz, lehet, hogy jobban megérné bukni hagyni a kéthavi kauciót, mint leadós helyen dolgozni)

-          ismerek olyat is, aki nem kötné olyan lakás bérleti szerződését a nevére, amiben ezt dolgozza. Ez nekem kicsit túlzott paranoia, nem olyan nehéz vigyázni arra, hogy ne bukjon le az ember

-          nem vagy egyedül, amikor dolgozol, ott van a többi kolléganő veled.

 

És persze ugyanúgy megvannak a hátrányai, hogy többe kerül, mint fenntartani egy saját lakást, hogy alkalmazkodni kell, hogy vigyázni kell, nehogy a vendégek találkozzanak egymással (én ezért vetettem el véglegesen, hogy ilyen lakáson dolgozzak), a többiek hangosak lehetnek stb.

 

Persze egy ilyen lakást fenntartani illegális, ami szerintem elég nagy visszatartó erő, de lehet, hogy naiv vagyok, én mindenesetre sosem mernék ilyesmibe belevágni. Viszont érdekelne, hogy mi történne ezekkel a lakásokkal, ha hirtelen legális lenne? Szerintem esne a leadó mértéke, hiszen sok új versenyző lépne be (gondolom én, de lehet, hogy tényleg nem visszatartó erő, hogy ez most illegális).

 

Én egyébként mindig a saját lakás híve voltam, hiszen ha már lakom valahol, használhatom munkára is. De ha egyébként valami miatt máshol kéne dolgoznom, akkor sem dolgoznék főnökkel, egyszerűen azért, mert biztos vagyok benne, hogy anyagilag jobban járok egy saját lakással, pláne, ha ketten bérelnénk ki. Először egyébként egy barátnőm lakásán dolgoztam, és ott is éltem, és mivel a lakás saját volt, csak a rezsiköltségekbe szálltam be.

Később kivettem egy saját lakást, ahol többnyire egyedül éltem és dolgoztam. Na, azt az időszakot nagyon szerettem. Van abban valami, ha a saját lakásomban fogadom az embereket, ahol egy kicsit jobban megmutathatom, hogy milyen vagyok – erre persze azt mondta az egyik kolléganőm, hogy azért, mert nekem fontos, hogy lenyűgözzem azokat, akikkel találkozom, és hogy minél többet megmutassak magamból, szóval gondolom, nem mindenki számára pozitívum.

Ebben a lakásban pár hétig egy kolléganőmmel dolgoztam, később szintén pár hétig egy másikkal (ez volt SP), aztán volt egy darabig egy nem szakmabeli lakótársam is. Jó volt másokkal együtt lakni, egyrészt mert az ember nem magányos otthon, másrészt a biztonság miatt. Amikor egyedül dolgoztam, egyrészt égve hagytam a másik szobában a villanyt, másrészt kitettem egy férficipőt az előszobába:) - a lakás is emiatt volt kétszobás, hogy legalább úgy tehessek, mintha nem egyedül lennék. Egyébként sosem merült fel még az esélye sem annak, hogy valaki agresszívan lépjen fel.

 

Egy év után otthagytam az albérletet, mert kicsit elegem volt már az önállóságból. Ezek után ha odaköltöztem valakihez, nem tudtam ott dolgozni, mert mondjuk a lakás nem volt a célnak megfelelő, vagy úgy egyeztünk meg, hogy ott nem dolgozom. Emiatt hirdetőoldalas, fizetős hirdetést se nagyon érte meg feladni, úgyhogy megpróbáltam más módon embereket keresni. Annyi ingyenes, külföldi site-ra regisztráltam fel, amennyire csak lehetséges, illetve létrehoztam egy honlapot is egy kifejezetten erre a célra készült site-on. Viszonylag sok e-mailt kapok így, és a levél írói leginkább Budapestre látogató külföldiek, akik szállodában laknak, így nem kell helyet biztosítanom. Ha mégis kéne, akkor vagy egy „főnökös” lakásra megyek, és kifizetem az egy vendég után járó leadót (ebben a lakásban 50%-nál kevesebb), vagy egy másik kolléganőmhöz, akinél óránként fizetek egy bizonyos összeget. Jó, mert nem baj, ha nincs lakásom, és rossz, mert utaznom kell. Viszont a leadó, amit fizetek, egészen jutányos,de ehhez persze szükséges egy kedves ismerős, egyébként nem tudom, hogy oldanám meg.

 

Volt egyébként egy egészen rövidke időszak, amikor azt terveztem, hogy csak hetente egyszer dolgozom, és ehhez kerestem lakást. Dolgoztam is az egyikben, összesen egy napot. Valahogy nem jött be a dolog, recsegett az ágy, szóltak, hogy túl sok időt töltöttem a vendéggel stb.

A lakást egyébként egy nő és egy férfi vezette, de lehet, hogy csak a férfi, fene se tudja. Az első találkozásnál megbeszéltük, hogy a leadó 50% az alapárból. Nálam viszont nincs extra, valamit vagy csinálok, vagy nem, ennek megfelelően az árak is magasabbak, és azt nem tartottam volna igazságosnak, hogy ennek az árnak a felét adjam oda, úgyhogy megegyeztünk, hogy X helyett Y összeget tartanék fairnek (ez az eredeti ár kb 30%-a volt). A főnök valami olyasmit is említett, hogy először ő szokta a lányokat kipróbálni, majd amikor látta, hogy ez határozottan nem tetszik, hozzátette, hogy ez persze inkább a masszázsos lányoknál fontos, meg én már ugye dolgoztam korábban is…

Viszont kicsit meglepődtem, amikor közölte az általam         említett árakra, hogy ez nagyon sok, és „a Playboyból jött, feltöltött szájú és mellű lányok nem kérnek ennyit”. Azóta sem értem, hogy milyen körökben mozgott, mert az én árfekvésem abszolút átlagosnak mondható (amióta emeltem, inkább kicsit több), és inkább másfél óra, mint egy. Valamint a vendégekről alkotott képe is meglehetősen egysíkú volt, aki hozzám jön, értelemszerűen a természetes külsejű lányokat preferálja.

 

Jelenleg félgőzzel dolgozom, leginkább szállodában, pár hónap múlva pedig elhagyom az országot, és még nem tudom, az új helyen dolgozom-e majd vagy sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr925427780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása