Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Az örömlányok is lusták" - reag

Címkék: vélemény

2013.07.31. 07:48

Szeretem, hogy ilyen kreatív az, aki a címlapon a kis pársorosokat kitalálja. Azt hiszem, mégis ez viszi a pálmát:

"Az örömlányok is lusták!

Igaz a melón kívül sokan suliba is járnak."
(Először is: háklis vagyok a helyesírásra, kérek az igaz után egy vesszőt.)
Másodszor: ennek a címnek valahogy nincs értelme. Az örömlányok IS lusták? Miért lenne ez meglepő? Az általános vélemény egyébként is az, hogy a szexmunkás lusta, és azért végzi ezt a melót.
Az is érdekes, hogy azon a poston kívül írtam még három másikat, némelyik egy fokkal komolyabb és fontosabb kérdést feszeget, mint a lustaság kérdésköre, de gondolom, az nem lenne elég népszerű.
Ami még külön érdekes, hogy ha egy bejegyzés a címlapra kerül, arra érkezik egy csomó komment, míg a bejegyzések többi része - látszatra - érintetlen marad. Már többször blogoltam, de máskor a kommentek szempontjából ennél kiegyensúlyozottabb volt a helyzet. Ilyenkor abból indulok ki, hogy az olvasó - elsősorban a kommentelő olvasó - tulajdonképpen nem kíváncsi magára a blog bejegyzéseire, mindössze kell neki egy felület, ahol véleményt nyilváníthat, aztán már repül is tovább. Igaz, ahogy megfigyeltem, a kommentek nagyon rövid ideig maradnak a témánál, ahhoz meg hogy általánosan fújolni lehessen a prostitúcióról, végülis nem kell több bejegyzés.
Továbbiak később esetleg, nem aludtam valami sokat és hamarosan indulnom kell. Ki fogok találni valamit erre a komment-dologra, mert elég világos, hogy hihetetlenül sok időmet elveszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr455435157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása