Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nap hülyéje

2013.08.03. 11:06

Ezt kaptam a mai napon:

"hi i want to make a session with you honey can we make it 25 euro 10xx a lot"


Vagyis lehetne-e 25 euróért találkozni?? Ilyen alacsony ajánlatot még az életben nem kaptam. Egyszer írt valaki, hogy nem tudok-e valakit ajánlani, aki 50 euró alatti árért dolgozik, már az is elég gáz volt, de erre lassan szavakat sem találok.Az én áraim a többi magyar lányhoz képest elég alacsonyak, egyszerűen azért, mert nem fogok kétfajta árképzést kitalálni magyaroknak és külföldieknek, na meg kicsit tartok is tőle, hogy ha megemelném az árakat, nem jönnének. De az is lehet, hogy egy icipicit mégiscsak emelni kéne, mert így gyanúsnak tűnhetek a külföldi szemében. Többször kaptam már olyan e-mailt, hogy tényleg, tényleg csak ennyi az ár?! Egyszer vissza is írtam az egyiknek - Luxemburgból jött a levél -, hogy csekkolja a magyarországi árakat és megérti:). Mindenesetre megfordult a fejemben, hogy ha valaki rátéved az oldalamra, gyanakvóvá válik az alacsony ár miatt, de szerintem elég korrekt a honlapom ahhoz, hogy ilyesmi senki fejében ne forduljon meg.

Pont jókor jött egyébként, tényleg, amikor egyébként sem keres senki, a honlapom látogatottsága meg jó mélyen. Ismét nekiálltam regisztrálni néhány ingyenes nemzetközi oldalra, de 4-ből 4 alkalommal dobott vissza. Kétszer valami hibaüzenettel, egyszer azért, mert szerintem nem volt jó az ellenőrző kód - dehogynem volt az -, egyszer pedig már nem emlékszem, miért.

Hétfőre írt valaki, válaszoltam is, de azóta semmi. Elég idegesítő.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr305443422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 22:09:28

Szerintem quickie-t vagy fél órát akart, ezeknek még lenne is némi alapja. Azért mondjuk érdekesek találom az ilyen fickókat, akik írni tudnak de olvasni nem, a honlapodon egyértelmű, hogy a legrövidebb időtartam egy óra, plusz az ár is ott van mellette.

Fekete Sámuel 2013.08.10. 18:41:16

Szerintem arab vagy török volt. Es biztos vagyok benne, hogy amikor elhajtottad, a reakcioja a dobbenet volt: nem ertette, hogy miert nem akar egy no egy ilyen csodanak, mint o, felaron dolgozni :-)
süti beállítások módosítása