Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

angol vendég

Címkék: meló callgirl Ivonn szexmunka

2013.08.03. 23:40

Na, ismét találkoztam az angol emberemmel. Akármilyen furcsa, úja és újra megdöbbenek, hogy mennyire olyan, mintha valamelyik brit sorozatból lépett volna ki, ráadásul valamennyire mintha hasonlítana Ricky Gervaisra is, pedig világosabb a haja, szóval emiatt tök olyan érzésem van, mintha ő lenne "a tipikus angol" (és akkor ne legyünk kulturálisan sztereotípak!). Nem tudom egyébként, hogy miért mondják szexinek a brit akcentust, szerintem borzalmasan érhetetlen.


Akárhogy is, a mai alkalom tökéletes volt arra, hogy rájöjjek, mit nem szeretek benne, és ez minden vele töltött tevékenységre igaz: már azt hinném, hogy élvezni fogom, de aztán valahogy mégis sikerül elrontania. A beszélgetés: kérdez valamit, és válaszolok, és elkezdek beszélni egy témáról, amire vagy nem reagál, vagy reagál ugyan, amivel én sokszor nem értek egyet, és amikor ennek nagyon finoman megpróbálok hangot adni, akkor mintha nem értené, hogy mit is mondok, vagy figyelmen kívül hagyja és másról kezd el beszélni. Teszem azt, arról mesél, hogy mennyire jó a túrázás, és hogy mindenkinek ezt kéne csinálnia, mire én mondjuk közbevetném, hogy utálok sétálni, unalmasnak találom, nem élvezem a természetet stb., amire ő azt válaszolná, hogy de ha az XY helyen túráznék, az biztos remek lenne, mire közlöm, hogy sok helyen próbáltam, magát a túrázás tényét nem szeretem - mire ő vált, és arról mesél, hogy amúgy a túraútvonal végén van egy pub, és az mennyire jó kis hely.

A kommentekben többen is jelezték, hogy nagyon negatív a példám, és ez igaz is, a valósághoz ebben a tekintetben nem hasonlít eléggé, úgyhogy írtam egy újat.

Szóval teszem azt, megjegyzi, hogy egyébként az üzlettársa nekiállt problémázni azon, hogy mittudomén, mindig ő (az emberem) viszi vacsorázni az ügyfeleket, még arra is képes volt, hogy megvádolja, vezető pozícióra akar törni, és amúgy is potyázik a vacsorával, hogy neki ne kelljen főznie. Nos, én erre nem tudok csak úgy felháborodni, úgyhogy nekiállok kérdezgetni a dologról, és felmerül bennem a gyanú, hogy egyrészt lehetséges, hogy a társának részben tényleg igaza van, másrészt a társát is meg lehet érteni "A", "B" és "C" okokból. Igyekszem finoman megemlíteni, hogy felmerülhet ennek a lehetősége is, persze nem tudom, mert nyilván nem ismerhetem annyira a helyzetet, mire ő helyesel (esetleg reagál valamit az "A" okra), és folytatja tovább a sztorit.

(ez sem annyira jó példa, nem vagyok jó az ilyenek kitalálásában, és nem az a lényeg, hogy tényleg ebben a felvázolt szituációban logikusan kinek lehet igaza, vagy egyáltalán hogy mennyire életszerű a sztori - a potyavacsora azért kicsit viccesen hangzik:) -, hanem a társalgás módja az, amit meg szeretnék mutatni.)

Nem tudom, lehet, hogy az a gond, hogy reagálni próbálok, és igazából csak végig kéne bólogatnom a dolgot.

De a legjobban tényleg az fáj, hogy olyan jól és hangulatosan kezdődik! Hasonlóan a szexnél: csókolózás, ölelkezés, minden nagyon remek, levesszük a ruhánkat, még mindig remek, a mellemmel foglalkozik, tökjó, és még amikor elkezd lent ténykedni, az is - legalább két percig. Utána valahogy 69 lesz belőle, és megszűnik figyelni, ami rendben, akkor robotpilótába kapcsolom azt a részem (csak épp annyira koncentrálok, hogy ne tűnjek túl passzívnak, és közben őrá figyeljek), csakhogy neki valahogy azt is sikerül elérnie, hogy valami ott mindenképp fájdalmas legyen. Nem tudom, ki tanította meg a férfiak nagyrészének, hogy az alaptechnika az agresszív fajta: tudom, hogy sok nő szereti úgy, de tippre szerintem a legtöbben inkább a gyengédségre szavazunk, és könyörgök, vadabbat kérni sokkal kevésbé kínos, mint szólni, hogy finomabban, mert ez fáj.

Végül nem tartott ez a rész olyan sokáig, helyette lovaglópozícióba kerültem. Ez szintén egy érdekes élmény volt, ugyanis mivel én nem tudok olyan gyorsan mozogni, megszoktam, hogy nagyrészt ilyenkor is főleg a férfi mozog alattam. Na, ezzel szemben a mai este inkább ő mozgatott engem igen intenzíven. Mindenesetre ma is tanultam valami érdekeset, én valahogy úgy gondoltam, hogy engem mozgatni, hogy gyorsabb legyek, fárasztóbb, mint mozogni, de szóljon, aki szerint nem így van.


Összességében olyan érzésem van, mintha lenne egy babaháza, amiben én vagyok az egyik játék, és tulajdonképpen teljesen mindegy, hogy mit mondok vagy teszek, tulajdonképpen az ő játékához asszisztálok. Neki van egy szép kis világa, amilyenben én valamilyen vagyok, és mi valahogy töltjük együtt az időt, aminek semmi köze nincs az általam érzékelt valósághoz. 80%-ig biztosra merem állítani, hogy szerinte a mai este társalgás szempontjából kielégítő volt, hiszen mit számít az, hogy én mit akartam kommunikálni, elég, hogy beszéltem, mindegy, hogy mit is.

Viszont valamiért az estének volt valami hangulata. Nem tudom, mi hozta, talán az, hogy az évben talán harmadszorra, de nyári ruhát vettem, ráadásul azt, amit már egy éve nem hordtam, és hiperszexinek éreztem magam benne. Semmi sminket nem viseltem, mert ilyen melegben kb nincs értelme, viszont a fürdőszobájában el akartam ájulni magamtól, annyira tetszett az alakom:). Kb egy hete megint elkezdtem tornázni, ami elég hamar meglátszik rajtam, és ezzel meg a lebarnult bőrrel együtt állati jól állt rajtam a fekete csipkefehérnemű - csak hogy sablonosak legyünk:). Mindenesetre ilyenkor tényleg el tudom hinni, hogy van, aki szerint megéri kifizetni ennyi bazi sok pénzt. Mondjuk, ez valószínűleg még mindig csak nekem sok, és persze nyilván sokan ennél jóval többet keresnek.

(A kommentek alapján nem biztos, hogy érthető volt, hogy ettől függetlenül nincs komolyabb bajom a vendéggel - a fájdalmas részt leszámítva -, csak ha valamikor közte és más között kell választanom, nem ő fog győztesen kikerülni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr995429827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puncogó 2013.08.04. 01:05:07

Nem semmi,micsoda részletesen leírod :). Angol vendéget szerintem kicsit beteges ha beszélgetéseteket ennyire egyoldalúvá teszi, ki kellene próbálni egyszer kizökkenteni valahogyan. Bár itt fen áll a veszély, hogy besértődik és nem keres többet.
Tornázni volt kedve és jó kondícióban is van ha inkább mozgatott,mint mozogjon.:) Poént félre téve: nagyon irányító típus lehet, illetve gonosz
disznó aki lenézi a szexmunkásokat, mivel kicsit sem törekedett arra, hogy véletlenül Te is élvezd. Ez csak az én meglátásom a leírtak alapján.
"évben talán harmadszorra, de nyári ruhát vettem, ráadásul azt, amit már egy éve nem hordtam, és hiperszexinek éreztem magam benne" Jaj Ivonn, mindig "hiperszexi" lehetsz csak nincs aki elégszer felhívja rá a figyelmed,hogy Te is elhidd végre. (főleg kócosan) :) :)

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 01:23:49

@puncogó: gondolom, maximum jobban vitatkozni állhatnék le vele, de ahhoz nincs kedvem. Igaz, néha hajlamos vagyok csak azért is nekiállni vitatkozni, lehet, hogy legközelebb inkább csak és kizárólag kérdezgetni fogom, és majd magamban építek véleményt:)
Azzal nincs semmi gond, ha nem törődik azzal, hogy nekem is jó legyen, a gond a figyelmetlenséggel és az akaraton kívül, de fájdalomokozással van. Ami egy elég idióta helyzet, mert szólhatnék, de közben meg kerülni akarok minden konfliktushelyzetet, és úgy vagyok vele, hogy nem vészes az az egy perc. Tényleg nem, de attól még gáz. A legjobb az lenne, ha szépen mutatnék egy alternatívát, hogy az "így" helyett inkább "úgy" kéne, de a helyzet nagyon nem az a tanítgatós, úgyhogy maximum a kezét húzhatnám el, de helyette inkább arra a következtetésre jutok, hogy nem is vészes a dolog.

Überspannung 2013.08.04. 06:37:32

A beszélgetős problémádat nem értem. Mond valamit a szerencsétlen, és erre te azt reagálod, hogy utálod. Mond még valamit, azt is utálod. Aztán témát vált, akkor az miért baj? Inkább arról akarsz beszélgetni, amit utálsz vagy amiben egyet nem értés van?
Azt se értem, miért nem tudsz gyorsan mozogni. Kövér vagy, vagy mi?
Meg mi az, hogy fáj? Nem vagy még elég edzett odalent?
Ehhh, egy ingyendugásért szívesen megállapítom, hogy mi a baj veled :P

magyar bucó 2013.08.04. 06:49:07

Aki kurvának áll, ne sírjon, ha basszák...

A vendégnek mindig igaza van. Ne akard meggyőzni, fájna egy kicsit egyetérteni?
Ha azt akarja, hogy mozogj, akkor tedd azt. Majd, ha te fizetsz érte, az lesz amit te akarsz. Addig viszont dolgozz meg a pénzedért...

SzJ1982 2013.08.04. 07:43:13

Még panaszkodik :D:D:D:D Óóóócska...:P

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 08:26:18

@Tisztelt Roll!: nem volt jó a példám, mert eredetiben nem "utálom"-témáról volt szó.
" Azt se értem, miért nem tudsz gyorsan mozogni. Kövér vagy, vagy mi?"
Nem tudom, miért nem tudok, még sosem vizsgáltam meg az okokat.
"Meg mi az, hogy fáj? Nem vagy még elég edzett odalent?"
Miért, pl. nálad csak kellő mennyiségű szex kérdése, hogy neked ne fájjon, ha valaki például fogaz? Nem értem az összefüggést.

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 08:35:21

@magyar bucó: " Aki kurvának áll, ne sírjon, ha basszák..."

Szerintem a baszás kategóriába nem tartozik bele, hogy valami fáj, legalábbis én nem úgy szoktam csinálni.

"fájna egy kicsit egyetérteni?"

Nem vagyok jó bólogató babának, annyira meg nem fontos a pénz, hogy megjátsszam. Mindenesetre, ahogy írtam a bejegyzésben, a pasi szerintem egészen máshogy érzékelte az eseményeket, mint én, persze megtörténhet, hogy elege lett belőlem (bár pont úgy viselketem, mint az előtte való négy alkalommal)

A mozgással kapcsolatban: szerintem egész egyszerűen képtelenség lett volna olyan gyorsan mozogni:), úgy meg mégnehezebb, ha az embert közben rángatják. Mindenesetre nem tűnt túl hatékony megoldásnak.

Nem tudom egyébként, mennyire volt érthető a bejegyzséből, hogy komolyabb bajom nincs ezzel a vendéggel, csak ha valamikor közte és más között kell választanom, nem ő lesz a befutó. A félreértések elkerülése végett ezt a bejegyzés végén is megírtam.

_Jeff_ 2013.08.04. 08:51:57

" csak ha valamikor közte és más között kell választanom, nem ő lesz a befutó"

miért, most te valójában férjet keresel?

sure_shot 2013.08.04. 09:07:05

Nincs meg az összhang, jöhet a következő;) Férfiként én is éreztem már hasonlót párszor: nem illünk össze, nem jó amit csinálok - annak ellenére, hogy törekszem az összhangra stb. Néhány kudarcba fúlt próbálkozás után a legfontosabb ilyenkor a helyes időzítés - jobb idejekorán lelépni, mielőtt abszolút negatívba mennek a dolgok.
ennyi.

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 09:14:40

@_Jeff_: ööö... nem:). De ha pl. ugyanakkor érne rá ő és valaki más, a másikat választanám. Ennek mondjuk elég kicsi az esélye:), de ha mittudomén, egy héten négyet szeretnék dolgozni, és hétfőn választhatnék közte szombaton, és mégvalaki között csütörtökön, az előző három meg már meglenne, megintcsak nem ő lenne a befutó.

Netuddki. 2013.08.04. 11:20:03

@Ivonn: Ezek szerint qrva jó dolguk van a qrváknak...

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.04. 11:43:19

@Ivonn:
"Nem vagyok jó bólogató babának, annyira meg nem fontos a pénz, hogy megjátsszam. "

:)))))))

Mondja ezt az aki pénzért veszi a szájába férfiak farkát. És bólogat rajta.

Alaister Grand 2013.08.04. 12:14:38

Most komolyan? Az a gondod, hogy miután eladod magad, a kedves vevő úgy is bánik veled, mintha a tulajdona lennél?
Ami meg a beszélgetős részt illeti. A pasi nem azt akarja hallani, hogy neked mi a véleményed. Ugyanis szarik rá. Azt akarja hallani tőled, hogy neki igaza van, hogy ő okos, ügyes ugrifüles. Örülj neki, hogy nem bosszantod fel az örökös ellentmondásoddal, és inkább témát vált, mint hogy nekiálljon vitázni veled.

Csigataposó 2013.08.04. 12:33:09

@Ivonn: Ami beszelgetest illeti, mivel ismerek jonehany angol embert ezert elmondhatom, hogy szerintem nem igyekszik veled melyebb beszelgetsre mert nem barat/csalad vagy. Ezert amit folytat ezt hogyhivjak udvariassagi beszlegetes, hogy megse szotlaunl ulljetek. Ilyen esetekben meg a hogy vagy milyen kellemes idonkvan ma ugye tipusu (meg latszolag melyebb tartalommal rendelkezo esetkben is) kerdesekre nem illik ugy valaszolni hogy de szakadt az eso egesz nap nem latod. Hanem tegnaphoz kepest kicsit huvosebb van remelem hamar elmulik szeruseget varnak el. A fenti peldad atom bunkosagnak szamit, szerintem egyszeruen nem tudta hogyan kezelje mert ilyen nem fordult meg vele elo ezert probalta figyelmen kivul hagyni vagy temat valtani. Minden esetre vagy jo csaj vagy vagy jol dugsz ha ennek ellenere visszament.
Nem tudom peldad mennyire jart kozel a valosagohz de hogy erzekltessem az egy angolnak kb olyan lehet mint ha te bemesz egy etterembe odakisernek az asztalodhoz megkapod ital lapod, majd ot perc mulva jon az asztalodhoz tartozo pincer mondod neki egy pohar vorosbort szeretnel, majd o: "Azt nem kapsz bazdemg." es mielott ujra kinyitnad szad elviharzik. Te egy ilyen esetben mit csinalnal?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 12:36:28

@Alaister Grand: "Az a gondod, hogy miután eladod magad, a kedves vevő úgy is bánik veled, mintha a tulajdona lennél? "
Nem adta el magát, ennél azért többe kerülne egy ember tulajdonlása :D

"A pasi nem azt akarja hallani, hogy neked mi a véleményed. Ugyanis szarik rá."
Tán te voltál az? Akkor meg? Ne magadból indulj ki, nem vagy tipikus. Ivonn egy tipikus vendége ilyen szöveget ki nem ejtene a száján.

Bírom amikor külsősök tanítják a prostit a munkájára. Mert ők aztán annyira, de annyira jól tudják, mit hogyan kellene csinálnia.

A pasik nagy része nem bólogató babákat akar. By eddigi tapasztalatom, ami nekem van, neked meg tudtommal nincs. Ha mégis van, szólj :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 12:48:03

@Csigataposó: Lehet, hogy ennél a fickónál ez tényleg ilyen udvariassági cucc volt. Annyira mondjuk nem érezheti bunkóságnak, hiszen negyedszer tért vissza.
Viszont én eddig úgy vettem észre, hogy az angol emberek ilyen helyzetben egyáltalán nem az ilyen udvariassági társalgást szokták akarni, valódi vélemények nélkül. Néhányan igen, de nem feltétlen angolok.

Nem csak a családtagjaihoz vagy a barátaihoz érzi az ember közel magát, a szexpartnereihez is. Sokkal személyesebb kapcsolatot teremt automatikusan, mintha akár több éven át szomszédok lennétek :) Még úgy is, hogy ha elsőre találkoznak, nagyon könnyen terelődik a szó nagyon személyes témákra. Pont ezt szeretem ebben a munkában :)

Ismerek olyan embert, magyar plédául, akivel teljesen személyes kapcsolatban vagyok (vendég, évek óta találkozgatunk, mindig sokat beszélgetünk), de egyszerűen folyton ugrál témáról témára, pont mire (énszerintem) belemelegednénk. Engem idegesít, őneki meg így néz ki a jó beszélgetés. Szóba került már néhányszor a különbség, kölcsönösen furcsánat találjuk, de azért nem probléma :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 12:49:59

@noname.blogger: ...ehh, ezt át kellett volna még néznem párszor. Bocsi a félrefogalmazásokért.

kalandfereg 2013.08.04. 13:06:11

Az angolok ilyenek.
Van egy alap udvarias modoruk, plusz ők - a magyarok egy részétől eltérően - alapból szívélyesen közelítenek, és csak akkor lesznek szenyák, ha valóban okuk van rá.

De a felszíni udvariasság alatt ugyanolyan ember mindenki, és az angolok között is ugyanazok az embertípusok vannak meg, mint a magyarok között.
Akit csak saját maga érdekel, a partnere nem, arról ez egy 2 percnél hosszabb beszélgetés közben, pláne szex közben kiderül. Akkor is ha a felszínen egy udvarias angol.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 14:45:54

Az, hogy itt egy lány megvásárlásáról van szó, az a külsősök egy nagyon tipikus tévedése. Még ha el is tekintek a moralizálás idekeverésétől és a szóhasználat bénaságától (a vásárlás végleges, ez itt ideiglenes), akkor is komoly félreértés.
A pasi már csak azért sem gondolhatta hogy a lány eladta magát neki=> tulajdonként bánhat vele, mert ha icipici tapasztalata is van, tudhatja, hogy ez nem így működik. A legtöbb lány a szó szoros értelmében szexmunkás (nálunk még van némi illúzió de pl a briteknél semmi), amit kaphat tőle, az szex. Ami lehet jó is, de az sem feltétel. Kedvesség, udvariasság esetleg, lelkesedés vagy annak a látszata már csak néhány esetben. Az, hogy a lány még egyet is értsen vele mindenben, vagy hogy úgy viselkedjen, mint aki az ő tulajdona... nevetséges. Kizárt. Egy pasi sem vár el ilyet, ha kicsit is a valóságban él.

zZz 2013.08.04. 15:16:24

Most komolyan, egy erotikus munkás azt várja, hogy kiszolgálják és egyben még fizessenek is neki? Ezt ugye nem gondolod komolyan?

Ő fizet, ezért te szolgálod ki őt és nem fordítva.
Ahogy már más is leírta: dobálja fel a témákat, te meg sorra leszólod ezeket. Nem kicsit vagy negatív, ő meg aztán marhára örülhet, hogy a kifizetett szolgáltatásért cserébe ezt kapja.

Szex: ebből az írásodból marhára úgy tűnik, hogy passzív vagy. Kicsit rámozogsz ugyan, de azért mégis a férfi dolgozzon, mert te nem vagy hozzászokva vagy ráfogod, hogy nem tudsz. És megint úgy vannak magasabb (nem alapvető) elvárásaid, hogy neked fizetnek.

Csodálom, hogy nem lépett le még egy másik szolgáltatóhoz, lehet, mazochista.

mirx 2013.08.04. 17:38:32

index címlap = magát rendkívül eredetinek és szellemesnek gondoló ikúharcos kommentelő bepötyögi HATSZÁZHUSZONÖTÖDSZÖR, hogy "aki kurvának áll, ne sírjon, ha basszák", majd elégedetten hátradőlve figyeli a hatást, hogy ő milyen jól megmondta :))

Playman123 2013.08.04. 18:15:18

@zZz: Aki kizárólag azért fizet, hogy kiszolgálják, az jobban jár, ha nem Ivonnt választja, hanem kimegy a kocsisorra vagy valamelyik főút mellé.

Amit írsz, tipikus "stricigondolkodás", egy olyan sztereotípia, amely azokban él, akiknek fogalmuk sincs arról, mi a minőségi szexmunka lényege, és mi az, amit egy olyan vendég vár el egy találkozástól, aki nem csak egy gyors numerát akar. A minőségi szexre vágyó vendég akkor elégedett, ha érzi, hogy a lánynak is kedvére volt az együttlét - vagy legalábbis hihetően úgy tesz. Ezért az érzésért mindent megtesz annak érdekében, hogy a lánynak is jó legyen, figyel rá, és nőnek tekinti, nem szexuális tárgynak.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 18:16:16

@zZz: Lehet, hogy rosszul ítélsz. Végülis a fickó NEM lép le, meg mások sem lépnek le, plusz Ivonn egy elég népszerű szolgáltató :) Talán nem mindenki azt várja, hogy a csaj mindenre bólogasson és csak kiszolgáljon. Kapásból a girlfriend experience nem erről szól, vagy ha igen, az egy elég fura barátnő lehet :). A példa véletlenül volt pont negatív, általánosságban a hozzáállása nem az.

Tudtommal elég aktív az ágyban. Közepesen: nem taszigál végig senkit valamiféle menetrenden, de nem is csak fekszik passzívan. Nem voltam vele, nem ebből ítélek :) viszont voltak/vannak vendégek akik mindkettőnknél jártak már, abból indulok ki amit ők mondtak.

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 21:02:46

Ahogy látom, Nonameblogger kb már mindent megválaszolt;), de gondoltam, én is közbeszólok:)

Gondolkodtam egy sort, hogy mennyire tegyem ki ezt a bejegyzést, hiszen leginkább ugye az én szubjektív véleményem egy másik emberről. Aztán úgy voltam vele, hogy anno egy másik blogomban szintén voltak ilyen sztorik, az olvasók szívesen olvasták, szerettek belelátni az életembe, a munkámba. Ezekkel az élménybeszámolókkal nincs több célom, mint megmutatni, hogy mire gondolok, amikor valakivel találkozom.

A hozzáállásomról: nem vagyok passzív:), esetleg az történhet meg, hogy ha felül vagyok, akkor alapból lassabban kezdek el mozogni, és a másik fél egy idő után sokszor átveszi az irányítást, amihez megpróbálok ugyan alkalmazkodni, de ilyenkor úgy érzem, hogy kb csak zavarom a mozgásommal, mert baromira nem jön össze egy ritmusban. Itt viszont ténylegesen az egész testem nagyon gyors mozgatása valósult meg, amihez mégkevésbé tudtam mozgásban alkalmazkodni. (és most számoljuk meg a "mozog" szó előfordulását ebben a bekezdésben)

zZz 2013.08.04. 21:39:09

@Playman123: mondjuk én eleve ott kezdtem volna, hogy szexért, barátnő-feelingért fizetni iszonyat gáz.
De kihagytam, mert felesleges körnek ítéltem.

Viszont komolyan nem értem: ha valaki barátnő-feelinget akar, akkor miért nem szerez barátnőt? Miért fizet valakinek ezért?

Továbbá: ahogy a szexet leírta itt Ivonn (nem olvastam más posztját), nem tűnik különösebben lenyűgözőnek. Még ingyen sem.

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 21:41:01

@zZz: hátttööö, ez maximum a fogalmazási képességeimről szólhat, azt megítélni ebből, hogy milyen velem a szex...? Ha azt írtam volna, hogy tüzes vadmacskaként viselkedtem, és a pasi ordítva élvezett el háromszor, úgy gondolnád, hogy jó velem?:)

chocco channel 2013.08.04. 21:43:22

Eletemben eloszo olvasom ezt a blogot es vegulis annyibol nem etem a sztorit, h leven szexrol van szo mit szamit h ki es mirol beszel es mivel ert egyet/ivel nem? Ugy ertem total indifferens, odamegy, paroztok aztan mindenki balra el.Nem akar elbuvolni, nem akar felesegul venni, csak szeretne h meghallgasak es nyugiban elelvehessen.Szexualis aggressiot meg nem tapastaltam a angoloknal es mivel ferjnel vagyok mar nem is fog. Ok hihetetlenul udvariasak es szerintem a srac is csak probalt valamirol beszelni (akarmirol), ha a szituacio baratsagosabb legyen.Ha nem vagy kozeli barat/csaladtag akkor a legritkabb esetben avat be ill. alegritkabb esetben kivancsi a velemenyedre. A bejegyzesed alapjan nem tunsz agyserultnek,tehat lehet h erdemes lenne valami konvencionalisabb melot valasztanod:-)

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 21:43:39

Egyébként a barátnő fílinges dologra egyszerű a válasz: nem vágyik a barátnős lét minden egyes részére, csak a kellemes beszélgetéssel, esetleg vacsival összekötött szexre. Vagy nincs ideje. Vagy épp súlyosan sérült az önbizalma. Vagy amúgy is alacsony az önbizalma. Vagy van barátnője/felesége, de más lánnyal sem csak dugni szeretne. Vagy akármi.

Ivonn (törölt) 2013.08.04. 21:49:03

@chocco channel: ha csak szexről lenne szó, akkor a találkozóink valószínűleg csak szexből állnának, ehhez képest a koreográfia általában vacsi-szex-szex utáni borozás, beszélgetés, valószínűleg nem azért etet, mert fél, hogy otthon nem kapok elég ételt:), tehát valószínűleg vágyik a társaságomra. Nekem olyan érzésem van, hogy ő élvezi a velem való beszélgetéseket, ami azért érdekes, mert én meg nem kifejezetten.

Nem kifejezetten agresszióról van szó, mindössze számomra agresszív stílusú hozzámnyúlásról. Valaki talán szenvedélyesnek mondaná, gondolom, aki ezt élvezi:), nekem is volt ezt a stílust nagyon élvező barátnőm, de ahogy észrevettem, a többségünk a finomabb, gyengédebb mozdulatokat szereti.

Egyébként egy meglehetősen személyes témáról beszéltünk, amihez szerintem pont semmi közöm ;)

Köszi a tippet, diploma után biztosan pályát módosítok, ez meg megmarad másodállásban ;)

Playman123 2013.08.04. 21:49:14

@zZz: Sokkal többen vannak, mint amennyit el tudsz képzelni, azok a férfiak, akiknek - régóta vagy átmenetileg - különböző okokból nincs barátnőjük, de vágynak az érzés után. Nem beszélve a már több éve házasságban élőkről, akiknél már kialudt a láng.
Potenciálisan a kereslet tehát megvan. Ha majd hasonló helyzetbe kerülsz, akkor már nem tartod majd iszonyat gáznak.
Ivonnt van szerencsém személyesen is ismerni, és egészen lenyűgöző. Még pénzért is. Ha ismernéd, te valószínűleg sem ingyen, sem pénzért nem kapnád meg. Ezzel a stílussal :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.04. 21:57:29

@zZz: Nem hozzám szóltál, de azért néhány kérdésben én is válaszolhatok :)

"ha valaki barátnő-feelinget akar, akkor miért nem szerez barátnőt? Miért fizet valakinek ezért?"

-mert nem tud. Pl nem túl sikeres a csajoknál és azt a röpke 2-3 évet amíg beszerez egy barátnőt, nem akarja szex nélkül leélni.
Vagy mert túl elfoglalt egy barátnőhöz, klasszikus karrierista,. Ugyanez pepitában: mert olyan a munkája, hogy folyton más országban van, nincs ideje felépíteni egy kapcsolatot illetve a csajok sem buknak rá, ha két hét múlva úgyis lelép. A gyors egyéjszakás sem játszik, mert az általában még véletlenül sem gyors, ott kell ülni egész este egy bárban aztán vagy összejön, vagy nem.

Ezektől függetlenül a nőkkel való kapcsolatot nem óhajtja a reszelésre, kefélésre, használatra lekorlátozni, mert csak, mert úgy esik neki jól. Nem tartom éppen beteges dolognak, ha valaki szeret a nőkkel beszélgetni, vagy nekik örömet okozni, még akkor sem ha azok közben a munkájukat végzik.

-kettes verzió: nem akar. Tipikusan nős pasik, akik nem akarnak bonyodalmat, nem akarnak szexkapcsolatot ami ultimátummal vagy botránnyal ér véget, vagy "véletlenül" teherbe eső barátnőt. Vagy elhanyagolt feleséget, mert a barátnővel többet kell foglalkozni, mint egy fizetős csajjal, és lehet hogy ő szereti a változatosságot, de az asszonyt is szereti. Vagy vannak olyanok is, akiknél a megcsalás az a barátnőnél kezdődik, a fizetős viszont, az más nekik (ugyanők az asszonnyal általában nem osztják meg eme álláspontjukat). Ettől függetlenül, örömokozás, beszélgetés, lásd fent.

-hármas verzió: van barátnője, nem akar mégegyet, de szereti a változatosságot, abban pedig a részeges vagy teljes kölcsönösséget. Úgy gondolja, hogy a barátnő-fíling lehet akár igazi is, tehát élvezheti a csaj, még akkor is, ha pénzt kér érte. Ez amúgy igaz is, bár nyilván keresgélni kell, nem mindenkivel működik.

Ahogy a szexet leírta Ivonn annak leginkább az írási képességeihez lehet köze, vagy az írás céljához, nem kizárt, hogy nem törekedett teljes képet adni, inkább csak kiemelni a dolog egyes részeit. Plusz elemezni egy helyzetet és erotikus novellát írni, az két különböző dolog.

Playman123 2013.08.04. 22:11:56

@noname.blogger: Köszi :) Nekem nem volt kedvem ilyen részletes kifejtéshez, de éppen ezekre a helyzetekre gondoltam.
(A hármas verzióban a "részeges" gondolom "részleges" akart lenni :) )

zZz 2013.08.05. 01:13:36

@Playman123: nekem sincs jó ideje barátnőm, de fizetni érte, az bizony jókora önbecsapás, semmi értelme. Fizetni azért, hogy illúziókba ringassam magam, ez egyszerűen hülyeség.

Az meg hogy egy prostituált mit akarna velem és mit nem, teljesen hidegen hagy.

zZz 2013.08.05. 01:15:27

@noname.blogger: jó, ezeket elfogadom, bár ezek tőlem továbbra is távol állnak. Bár értem, de a saját világomra felfoghatatlan.

Playman123 2013.08.05. 08:40:14

@zZz: Ezek szerint te nem jársz moziba, színházba, nem olvasol könyvet, nem hallgatsz zenét. Mert ezek az élvezetek is csak érzéseket adnak és illúziókba ringatnak, és fizetsz is értük.
Az, hogy nem jársz lányokhoz, az a te egyéni döntésed, amit tiszteletben kell tartani. Én sem járok le a sarki krimóba.
De ha már ilyen vagy, akkor ne szólj bele olyan dolgokba, amikhez fogalmad sincs. Én sem szólok bele például abba, hogy a kocsmában a szkandrbajnokságban mi lenne a jó taktika.

Playman123 2013.08.05. 09:54:16

@zZz: Mindössze csak arra akaram rámutatni, hogy az előítéleteidből indulsz ki a véleményed megalkotásakor, miközben nem ismered sem a körülményeket, sem a személyeket.

zZz 2013.08.05. 11:14:13

@Playman123: ez egy annyira buta összehasonlítás, hogy nincs is értelme válaszolni.
Színházba meg prostihoz járni ugyanolyan, lol.

zZz 2013.08.05. 11:15:16

@Playman123: nem a körülményektől függ, hogy valakiben megvan-e a hajlam, akarat a prostizáshoz.

Ivonn (törölt) 2013.08.05. 11:31:04

@zZz: abból a szempontból, hogy egy tevékenység, amit te nem szeretsz, más pedig igen, ugyanaz.

"Fizetni azért, hogy illúziókba ringassam magam, ez egyszerűen hülyeség."

Nekem úgy tűnik a leírt példákból, hogy nem feltétlenül erről van szó, sőt, a legtöbb esetben nem erről van szó. Nekem kb. olyan, mint amikor masszázsra mentem, és egy nem is rossz pasi masszírozott végig. Nyilván tudtam, hogy azért foglalkozik velem, mert fizetek neki, de nem ezen járt az agyam folyamatosan, egyszerűen élveztem a masszázst és kész. Nekem valahogy tényleg az tűnik a legvalószínűbbnek, hogy sokan szeretnek szexelni, ami nem egy szimpla dugásból áll. De erről inkább a másik oldalnak kéne nyilatkoznia, mert én itt csak találgatok:)

Playman123 2013.08.05. 11:40:36

@zZz: Igen. Ugyanolyan. Mindkét esetben élményekért és illúziókért fizetsz.
Azt hiszem, túl éretlen vagy még ahhoz, hogy érdemi vitát lehessen veled folytatni, úgyhogy tényleg nincs értelme.
A körülményektől tényleg nem függ, ugyanúgy, ahogyan az sem, hogy jársz-e színházba vagy sem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.05. 12:03:42

@zZz: A hajlam az egy elég elméleti dolog, nem tudok vele mit kezdeni. Az akarat viszont változhat. Egy törzsvendégem konkrétan 70 felett kezdett lányokhoz járni, előtte - ő maga mondta nekem -elképzelhetetlennek tartotta, hogy ő szexért, intimitásért fizessen. Kizártnak. Hülyeségnek. Teljesen hozta a stílust, amit a nagy többség, akik nem a fennkölt erkölcs emberei de elutasítják ezt az egészet, hozni szoktak.

Ez persze csak egy példa, de az általános, hogy egyes pasik középkorúan kezdenek lányokhoz járni. Valahol a kapuzárási pánik illetve a házasságuk véglegesnek látszó ellaposodása környékén.

Ez egyébként hasonló az én hozzáállásomhoz: amíg el nem kezdtem 22 évesen, kizártnak tartottam, hogy én ilyet valaha. Persze abból kiindulva amit a témáról akkor tudtam. Büszke voltam. Az a vicces, hogy most is az vagyok, méghozzá ugyanannyira :) Nem ez változott. Nem adtam fel semmit.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2013.08.05. 12:31:23

@Playman123: Viszont párbajképtelennek minősíteni valakit, mert nem tesz egyenlőségjelet egy színdarab megtekintése és a kurvázás közé, az igen helyénvaló és finom dolog.
Végül is látogatás mindkettő, ha úgy vesszük.

zZz 2013.08.05. 13:13:02

@Playman123: színházba és kurvához járni ugyanaz, aha. Ember, neked nincs ki a négy kereked.

Ivonn (törölt) 2013.08.05. 13:19:21

Ha a beszélgetés célja az eredeti téma (ti. miért járnak a vendégek szolgáltatóhoz), akkor javaslom, hogy a személyeskedések helyett inkább a témához kapcsolódó hozzászólásokat olvassuk.

Playman123 2013.08.05. 14:06:14

@zZz: Még egyetlen érvet sem mondtál, csak minősitgettél, úgyhogy én inkább elfogadom Ivonn javaslatát.

Playman123 2013.08.05. 16:01:47

Visszatérve a post eredeti tartalmához:
Nem biztos, hogy a témaváltogatás angol sajátosság, mert mi történt?
1. Beszélgetést kezdeményezett egy olyan témában, ami őt érdekli.
Ez nem jött be
2. Próbálta a témát tartani máshogy közelítve.
Ez sem jött be
3. Átváltott más témára.

Ilyen már velem is fordult elő, igaz én ezt követően nem új témát szoktam bedobni, hanem megkérdezem, hogy mivel szeret szabadidejében foglalkozni, mi a hobbija, esetleg - ha tudom, hogy tanul - milyen szakirányban tanul (konkrét iskolára rákérdezés nélkül). Sőt, ha jól emlékszem leginkább már ezzel nyitok, kivéve ha a találkozásnak van valami egyedi jellegzetessége, apropója is (például közös ismerös :) )

Playman123 2013.08.05. 16:04:07

@Playman123: Visszatérve az angolra:
Ha viszont a témák között akkor is váltogat, ha valamelyikre pozitívan reagáltál, akkor a beszélgetésnek a részéről tényleg csak l'art pour l'art jellege van, azaz csak azért beszél, hogy beszéljen, és nem is érdekli, hogy neked mi a véleményed.
Ez esetleg lehet az angol arisztokráciára jellemző, amit évszázadok alatt a klubokban sajátítottak el szivarozás közben :)

zZz 2013.08.05. 19:57:27

@Playman123: érvet mi mellett? Hogy a színházba járás és a kurvázás nem ugyanaz?
Súlyos gondok lehetnek a fejedben, ha neked ehhez érvelni kell.

Playman123 2013.08.05. 20:08:13

@zZz: Igen. Mielőtt sértegetni kezdesz, cáfold meg, hogy nem igaz az, amit állítok, hogy mindkettő esetében fizetsz az élményért és az illúzióért.
Ha van érved, akkor azt vagy elfogadom, vagy cáfolom, vagy próbálok új érveket felhozni az állításom mellett.
De ez a stílus részedről elfogadhatatlan, és a párbeszéd köztünk úgy látom meddő és értelmetlen, mert vitaképtelen vagy.

zZz 2013.08.05. 20:30:57

@Playman123: a színház nem illúzió, ugyanis nem pótol semmit. Kapsz egy történetet valakinek a feldolgozásában, értelmezésében. Pontosan azt kapod, amiért a színházba mész (vagy nem, de ez színmű kritika, más téma).

Kurvázni, főleg barátnő-feelinggel, az bizony pótcselekvés, mivel az igazihoz nem jut hozzá az illető és nem bírja elviselni a hiányát.

További szép estét!

Playman123 2013.08.05. 20:55:35

Látod, ez a baj veled, hogy felületes vagy :) De betudom a korodnak, mert valószínűleg fel annyi idős sem vagy, mint én.

A színház bizony illúzió, ha átéled és beleéled magad a történetbe. Ha nem érzed az illúzió érzését egy színdarab megtekintése közben, akkor vagy az előadás/rendezés volt rossz, vagy te csak azért mentél el színházba, mert az "menő" :)

A színvonalas szexuális szolgáltatás igénybevételét nem nevezném kurvázásnak, mert a kettő között akkora a különbség, mint a dodgemezés és a Forma1 között. Ebből a véleményedből látszik az, hogy még sosem próbáltad (ami nem hibád), illetve az is, hogy még nagyon fiatal vagy. Nem feltétlenül azért jár az ember ilyen szolgáltatóhoz, mert nem jut hozzá az igazihoz, mert nagyon sokan olyanok is járnak, akiknek feleségük, sőt olyanok is, akiknek barátnőjük van. Nem feltétlenül pótcselekvés, mert nem biztos, hogy a hiány elviselhetetlensége miatt megy oda valaki, hanem gyakran azért, hogy magasabb szinten, minőségi módon kapják meg azt, amit otthon/barátnőnél nem. Ráadásul olyan valakitől, mert választási lehetősége van, akivel esztétikailag is jól érzi magát.
Illúzió azért, mert beleéli magát egy játékba, ugyanúgy, mint a színházban, és úgy érzi - legalább addig az 1-2-3 órára - mintha a kedvesével lenne. (Persze ez csak akkor igaz, ha megfelelő minőséget választ, és megfelelő minőségű szolgáltatást kap :) )
süti beállítások módosítása