Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legyek-e Sugar baby?

Címkék: Ivonn szexmunka

2013.09.04. 07:48

Ahogy már korábban írtam, egy másik országban vagyok. Minden szép és jó, csak az az igazság, hogy rosszul vagyok a gondolattól, hogy csak költök, de nem dolgozom. Viszont a lehetőségeim eléggé beszűkültek. Egy egyszerűbb munkához nem elég az itteni nyelvtudásom, egy olyanhoz, amihez meg elég az angol, valószínűleg nem rendelkezem elég végzettséggel (=diploma) és szakmai tapasztalattal. De még ha oké is, a dolog, nem tudnék hetente még csak 20 órát sem dolgozni más elfoglaltságok miatt – jó, esetleg húszat, nagyon esetleg.

Szóval a szexmunkán gondolkozom: egyszerűen jót tenne a lelkemnek, ha lenne némi önálló keresetem. Viszont őszintén szólva tartok attól, hogy itt magánzó legyek. Egyrészt nincs lakásom, úgyhogy muszáj lenne szállodába mennem –ez nagyjából még rendben is van. Aztán: mi van, ha lecsap rám az adóhatóság? Lehet, hogy irracionális félelem, de nem akarom megkockáztatni.

(Közben megkérdeztem valakit, bizonyos összeg alatt nem kell adózni, viszont szerintem akkor is be kéne jelentenem magam, de nem akarok nyomot hagyni magam után).

Azon is gondolkozom, hogy a legegyszerűbb és legbiztonságosabb megoldás az lenne, ha találnék magamnak egy Sugardaddyt, hiszen úgyis csak havi 1-2 alkalomra lenne szükségem.

Egy kis magyarázat: a Sugardaddy kvázi egy támogató, és hosszabb kapcsolatról, meg általában gyakoribb találkozásról is szól, az egésznek tényleg inkább egyfajta „támogató” jellege van, legalábbis ahogy én észrevettem. Amikor elkezdtem az egész melót, nagyjából én is valami ilyesmit csináltam, anélkül, hogy ismertem volna a sugar daddy fogalmát ;). Az előnye az tud lenni a dolognak, hogy így nem kell össze-vissza válogatás nélkül mindenkivel lefeküdnie annak, aki nem akar ilyesmit, viszont – és számomra ez a hátránya - ahogy én megfigyeltem, egy támogató-kapcsolat kevésbé kötött és jól behatárolt. Emlékszem, amikor először dolgozni kezdtem, „amatőrként”, „támogatókkal”, hosszú órákra találkoztam mindenkivel, és egyáltalán nem érdekelt az idő. Most meg, bár szintén nem vagyok szigorú az idővel, van különbség árban a két –vagy a négyórás találkozó között. Plusz, lehet, hogy mások szeretik a mindenféle ajándékokat, én inkább maradnék a pénznél. Azon kívül valószínűleg azért se tetszik annyira ez az egész tartós kapcsolatos dolog, mert ez mintha jobban hasonlítana egy párkapcsolatra, amiből köszönöm szépen, egy is elég nekem:), és talán most ez zavar a legjobban, miközben ezen gondolkozom: játsszak valakinek barátnőt havi 1-2 alkalommal, komolyan?

Szóval ez az egész sugar daddy – sugar baby dolog úgy, ahogy van, mintha nem nekem való lenne, hiszen az előnyei számomra annyira nem fontosak (vagyis a kevés partner), viszont talán ez lenne a legbiztonságosabb választás.

A döntésben nem sokat segít, hogy az elmúlt egy hét nem sikerült a legjobban a párommal, és néha még az is megfordul a fejemben, hogy szakítás lesz a vége, plusz gondolom emiatt és a stressz miatt nem is szexelünk túl sokat. Kicsit rosszul érzem magam, hogy esetleg mással lefekszem és kedves vagyok, vele meg mostanában néha minősíthetetlen hangnemben beszélek. Jó,tudom, nem csak melóból kéne kedvesnek lenni, de ezen nem két nap lesz változtatni:)

UPDATE: beszéltünk róla, és nem nagyon tetszik neki az ötlet. Igaz, elsőre azt hitte, hogy amolyan szokásos "havonta x összeggel támogatlak, cserébe akkor látlak, amikor akarlak"-dologra gondoltam (a sugardaddy/sugarbaby oldalak általában ilyesmiket ajánlanak, legalábbis amiket én láttam). Leszögeztem, hogy semmi ilyesmiről nincs szó, viszont azt lehet, hogy nem reklámoznám, hogy van párom... bár így belegondolva egyszerűen képtelen lennék titkolni. Nem tudom, ez az egész dolog borzasztó távol áll tőlem, de tényleg ez tűnik a legegyszerűbbnek.
A párom egyébként a beszélgetés közben megemlítette, hogy biztos van más megoldás is, és mennyi pénzről van szó, de aztán szépen rájött, hogy ez nem a pénzről, hanem az önállóságról szól. 

Persze megfordult a fejemben nekem is, amit sokan mondanak, hogy a "könnyebb utat választom", amiben speciel én semmi kivetnivalót nem találok. Van egy munka, amit szeretek, és jobban is fizet, miért ne azt választanám? Viszont egy "rendes" munkából többet profitálhatnék, gyakorolhatnám a nyelvet meg ilyesmi. Csakhát, az az igazság, hogy nagyon kevés munkát találtam, amihez TALÁN nem kell nyelvtudás, és ezek is vagy túl nagy óraszámban voltak, vagy pedig olyan környezetben, amiben egyáltalán nem tudnám fejleszteni a nyelvtudásom (pl. egy raktárban csomagolva). Szóval nem tudom, nekem más munka nem tűnik sokkal hasznosabbnak.

Egyébként van egy vendég, akivel még Budapesten találkoztam, de egyébként most is ugyanabban a városban élünk, és beszéltünk róla, hogy akár találkozgathatnánk itt is. A gond csak az, hogy ő úgy gondolta, a magyarországi áraimat fizeti ki, amit egyszerűen nem akartam elfogadni. Ugyanis az az ár kb annyi, amennyi itt egy fél-háromnegyed órás átlagár a piros lámpás negyedben, amiért én 1.) legalább másfél órán át dolgoznék, 2.) szerintem kicsit odaadóbb vagyok, mint az átlag piros lámpás negyedes dolgozó.


UPDATE2: sikerült egyébként összeszednem valakit, ha minden igaz, két nap múlva találkozunk:). Kíváncsi leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr915485056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KondorL 2013.09.04. 09:36:42

Vessenek a mókusok elé, ha ezt értem...
Egyrészt továbbra is azt gondolom, hogy túl könnyen adtad fel a "szakmai jövő megalapozását". Tudnék is érvelni ezen a vonalon, de nem teszem, mert elég nyilvánvaló, hogy ez most valójában nem érdekel téged komolyan.
Viszont ha csak a szexmunkán belül maradunk, akkor is van egy kézenfekvőnek látszó megoldás. (Elsőre egyetlen érv szól ellene: annyira kézenfekvőnek látszik a blogról elérhető infók alapján, hogy ha nem ezt választottad, sőt még meg sem említed, akkor viszont kell lennie egy nem publikus oknak ami ellene szól, tehát mégsem jó) Egyébként vízszintes három betű, de ha leírom ide, akkor ezt is ki fogod vágni, ugyanazon okból, amiért a múltkorit.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.04. 15:28:31

@KondorL: oda ugyanazért nem szeretnék, amiért regisztrálni magam sem szeretném: nyoma maradna. És lehet, hogy a jövőbeni munkám szempontjából ez nem lenne a legjobb, főleg ha esetleg pont errefelé akarnék dolgozni, amire szintén megvan az esély.

Én úgy érzem, hogy nem találnék olyan munkát, ami a szakmám megalapozásához jó lenne. Nagyon esetleg ha valami olyan helyen dolgoznék raktárosként, ahova később felvennének munkaerőnek vagy gyakornoknak, mert oké, hogy raktárosnak vettek fel, de az önéletrajzomból láthatják a tanulmányokat meg a nyelvtudást.
Egyébként most hirtelen én sem értem, hogy ez miért került le a terítékről:). Most így belegondolva azt hiszem, tudom:
- egy hónapig elég nekem, hogy szépen beleilleszkedem az itteni életbe és intenzíven tanulom a nyelvet, ebbe elég nehezen férne bele egy munka
- a második hónapban egyedül leszek, és úgy érzem, szükségem van a párom segítségére, hogy munkát találjak
- a harmadik hónapban nekiállhatnék munkát keresni, és lejjebb kapcsolni nyelvtanulás terén, hogy a munka is beleférjen.

Vagy persze akár a második hónapban. Viszont az biztos, hogy szükségem van vagy két hónapra, hogy felfejlesszem a nyelvtudásom legalább valami B1-es szintre.

Egyébként az is igaz, igen, hogy nehezebben döntök más munka mellett. Az az igazság, hogy félek a "való élettől", a munkától, ahol kirúghatnak:)

2013.09.04. 22:41:46

Ne legyél sugarbaby. Kurva vagy, csak még alkudozol magaddal. Ez nem zárja ki, hogy sok (rengeteg) pénzt keress, légy "profi".
Ismered a viccet: Jesoloban két magyar egy Ferrárinál (mellette igen dekoratív szőke cica) beszélget: biztos sok faszt kellett szopnia ezért a kocsiért.
válasz magyarul: csak egyet, de azt jó sokszor....

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.04. 22:43:21

@beszoptuk: szerintem te nem olvasod a blogot valami figyelmesen:). Pontosan ez az, hogy inkább vagyok szexmunkás, mint sugar baby, csak ez utóbbi kevésbé kockázatos, ami egy idegen városban szempont.

A vicced inkább a sugar baby-dolgot támasztja alá egyébként :O

álomkor 2013.09.04. 22:56:31

@Ivonn88: Na sugababe, akkor megkaptad az index-címlapot, ezzel a headline-nal: "Amikor a prostit sem lehet már jobban lehúzni - kimegy külföldre, ott találkozik egy hazai ügyfelével, aki az itteni árakat fizetné neki"
A magam részéről most a hátsó kijáraton át elhagyom az üzlethelyiséget, további kellemes szórakozást mindenkinek:))

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.04. 22:58:14

@álomkor: előre sejted a kommenteket? ;)
Pedig azt hittem, annyira remek címet adtam a postnak, hogy meghagyják. Nem igazán értem, miért kell ilyen baromságokat kiírni, a bulváros megfogalmazás egy dolog, de ez még ahhoz képest is sok.

kiralylany17 2013.09.05. 05:25:42

Eloszor is, ha a pasid lennek, jol agyon vernelek. (Mondjuk o is is fura alak lehet, de az egy mas mese)
Masodszor: talan megis meg kellene probalni a normalis melot, megha az kevesebb penzt hoz is eleinte. Tudod, akar allni a szalag mellett minimalberert. Vagy szallodat takaritani. Dolgozni, ahogy becsuletes, videki szuleid tettek.
Az ilyen ribancok miatt nincsen a noknek tekintelye.
Ha meg felsz a valos elettol, huzz vissza a....
Most nagyon duhos vagyok, hogy ilyen irasok megjelenhetnek egy hirportalon.
Sugar daddy-t meg egyetemista lanyoknak talaltak ki.. neked meg van a 8 altalanos?

kapusedző 2013.09.05. 07:22:19

@kiralylany17: Ne olvass ilyen erkölcstelen blogot... Tekintélyed neked sincs. :)

meszi 2013.09.05. 07:33:02

"A párom egyébként a beszélgetés közben megemlítette, hogy biztos van más megoldás is, és mennyi pénzről van szó, de aztán szépen rájött, hogy ez nem a pénzről, hanem az önállóságról szól. "

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3b/Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg/300px-Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg

Látom hadilábon állsz az angollal, ezért lefordítom neked: sugar daddy = kitartó (nem, nem úgy) sugar baby = kitartott

egy ilyen viszonyban, hol van az annyira kívánt szabadság, önállóság? Olyan mintha az apád lenne (daddy!), mindíg megmondja mit csinálj, ő adja a pénzt, egyszerűen alárendelt viszonyban vagy, ráadásul ez még meg is basz.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 07:38:05

@meszi: szoktam olvasni ilyen témájú blogokat, illetve anno én is csináltam valami hasonlót, és nekem nagyon nem úgy tűnik, hogy ez szimpla kitartottság lenne, vagyis hogy amúgy a két fél kapcsolatban élne és kizárólagosságot várna el a másiktól - vagy ha mégis, az én kategóriám még mindig inkább SB kategória. De ha nem is, akkor bocsi a szóhasználatért, és kérlek, mondd el, pontosan miből áll a SB-SD dolog, mert nekem nincs benne sok tapasztalatom. Próbáltam valahova bekategorizálni, ennyi:)

Önállóság = nem a párom pénzét kell költenem, hanem a sajátomat.

fda 2013.09.05. 08:13:55

Kedves index!

Szégyelljék magukat, itt már ilyen irományok is megjelenhetnek?

Ha én most azon agyalnék, hogy rendes munka helyett hogyan fosszam ki az index.hu irodáját, azt is közlik a címlapon?

Sadist 2013.09.05. 08:22:53

"A gond csak az, hogy ő úgy gondolta, a magyarországi áraimat fizeti ki, amit egyszerűen nem akartam elfogadni. Ugyanis az az ár kb annyi, amennyi itt egy fél-háromnegyed órás átlagár a piros lámpás negyedben, amiért én 1.) legalább másfél órán át dolgoznék, 2.) szerintem kicsit odaadóbb vagyok, mint az átlag piros lámpás negyedes dolgozó."

Ez nálatok valami feltétel, hogy királylánykáknak képzeljétek magatokat?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 08:26:06

@Sadist: nem, viszont nem akarok a piaci ár alatt dolgozni, ha nem muszáj (és szerencsére ténylegesen nem muszáj, csak én érezném magam jobban tőle), márpedig az az ár, amit ő ajánlott, tényleg kb az itteni piroslámpás - inkább futószalag jellegű - szolgáltató fél órára. Helyette inkább megpróbáltam az itteni árakon vendéget találni, és sikerült is.

Te elmennél a piaci ár kevesebb mint feléért dolgozni ugyanazt, amit most, ha nem fenyegetne az éhenhalás, és lenne esélyed jobbat találni?

Sadist 2013.09.05. 08:26:25

@Ivonn88: "Önállóság = nem a párom pénzét kell költenem, hanem a sajátomat."

A kitartott lánykák pont nem a saját pénzüket költik. Attól aztán nem leszel önálló.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 08:27:28

@Sadist: ha ugye abból indulunk ki, hogy ez munka - és én abból indulok ki -, akkor ugyanúgy költöm csak más pénzét, mint ahogy a munkavállaló a munkavállalóét.

Most bocsi, de pár órára le kell lépnem.

AvgDvl 2013.09.05. 08:27:34

Mekkora egy lehúzós ribanc vagy...

Ha nem becsülöd meg a régi ügyfeleidet, nem is érdemled meg, hogy kitartsanak melletted. A pénz jólesne, de dolgozni érte, az büdös.
Ennyi erővel talál mást, hatalmas a választék és a változatosság gyönyörködtet.

Sadist 2013.09.05. 08:33:31

@Ivonn88: Természetesen mennék, de nem egy blogban hangoztatnám, hogy jobb vagyok, mint más, hanem a CV-mben vagy a leendő munkáltatónál személyesen.
Mondani bárki bármit tud.

Mercel 2013.09.05. 08:46:27

@fda:

Tuti, hogy közölnék méghozzá igen, címlapon:D
Úgyhogy hajrá!

Nem értek egyet a posztban leírtakkal, számos oknál fogva, de mondjuk úgy, hogy nem lepődtem meg.
Kint van a 18-as karika, azért sejthetted, hogy nem az óvodai ünnepségről lesz szó... Nem?

"Frigyes"

Überspannung 2013.09.05. 08:59:30

Hú, de taszajtó ez a dolog. És erre még kereslet is van?

ALW 2013.09.05. 09:21:00

Szóval inkább faszt szopol, mint nyelvet tanulj és legyen rendes munkád :)

Hajrá

rozsomák 2013.09.05. 10:26:12

"szerintem kicsit odaadóbb vagyok, mint az átlag piros lámpás negyedes dolgozó."
És ezt honnan lehet tudni ? Írni bármit lehet...
Tudod mit ? Add meg anyukád elérhetőségét, hisz ő ismer a legjobban és én megkérdem tőle, hogy "mondja kedves anyuka, igaz, hogy az Ön lánya jobb kurva, mint az átlagkurvák ?"

tra lala 2013.09.05. 10:40:51

@rozsomák: ott van, hogy "szerintem". Szerintem = nem teny, hanem ugy gondolom.

C00ler 2013.09.05. 10:56:21

Gondolkoztam azon, hogy kiosztom a hölgyeményt, de végül rájöttem hogy felnőtt ember, aki tudatában van a tettei következményeivel és a kockázatokkal. Moralizálni nem érdemes, mert elenyésző azoknak a férfiaknak a száma akik sose néznek meztelen nőket a neten, ami pedig csak megerősíti a nőket abban, hogy az ilyesmire ugyanannyira van kereslet, mint a prostikra.
Véleményem szerint nem érdemes ilyen hosszadalmas játékba belemenni, mert ezzel pont az nem valósul meg, ami az egész prosti-lét lényege: kiszolgálni a klienst, majd szépen röviden elköszönni. Ennek pont az ellentéte a sugar baby, és olyan kötöttséget eredményez, ami egyik félnek sem éri meg hosszú távon. Ha valaki ilyesmit akar, az inkább elintézi ezt booty call szinten, de nem fog fizetni érte feleslegesen, amikor éppen nincs aktus sem.
Márpedig elég nagy marha az, aki egy prostit úgy tart el, hogy a szolgáltatásait nem is veszi mindig igénybe. Nem éri meg lefoglalni így valakit, csak ha a világ legszebb nője az illető, de abból nem sok van a "szakmában".

Dr_Minimum (törölt) 2013.09.05. 11:04:25

Kevés szánalmasabb dolog van annál, amikor egy kurva azt magyarázza, hogy amit ő csinál, az ugyanolyan munka, mint amit a normális emberek csinálnak, és megideologizálja, hogy igazából a többi ember a fasz, amiért lenézi őt. Az pedig végképp röhejes, hogy azért akar kitartott lenni, hogy független, önálló lehessen.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.09.05. 11:34:17

@Dr_Minimum:
azért az idősödésnek is meg van a haszna. Így 40 felett már nem akarok embereket megítélni, és elfogadom, hogy más, másképpen akarja élni az életét.

Sadist 2013.09.05. 12:35:04

@Colder: "Gondolkoztam azon, hogy kiosztom a hölgyeményt, de végül rájöttem hogy felnőtt ember, aki tudatában van a tettei következményeivel és a kockázatokkal."

Én ebben nem lennék annyira biztos. Huszonéves lányka, akit úgy vonz a pénz, mint molylepkét a lámpafény.

C00ler 2013.09.05. 12:54:44

@Sadist: A pénz a motiváló tényező, de egy prostinál(hacsak nem teljesen hülye) az első mindig az egészség, vagyis a nemi bajok kivédése.
Mivel azonban a bőrkontakttal terjedő bajok(herpsz,HPV,gomba) ellen nem lehet védekezni, ezért egy prosti mindezt tudatosan vállalja is. Vállalja azt is, hogy a gumi kiszakadhat és akkor akár halálos(de legalább is nagyon kellemetlen) betegséget is szerezhet. Biztos vagyok benne, hogy a csípő-szúró nemi baj egy prosti alapkelléke, ezért se lenne hozzá gusztusom soha.
De ez nem az egyetlen kockázat, azt is vállalja a prosti hogy a kliens bántalmazni fogja, esetleg eladja szexmunkásnak. Ritka kiszolgáltatott egy ilyen nő, hiába nagy a pénz. Ha pedig hozzá vesszük, hogy mindezért még börtönbe is kerülhet, annyira már nem is vonzó ez az egész.

Lehet, hogy most megszedi magát egy időre, de a bekapott fertőzések megmaradnak, és nem is lehet mindegyikből kigyógyulni. Pedig az egészség a legfontosabb.
Ha pedig valaki herpeszes, akkor elég nehezen fog magának rendes párt találni, mert senki nem akar beteg lenni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:08:19

@AvgDvl: " Ennyi erővel talál mást, hatalmas a választék és a változatosság gyönyörködtet. "

Épp ez az, hogy annyi pénzért, amennyit ajánlott, senki mást nem fog találni. Viszont állítása szerint itt nem is szokott lányokhoz járni, gondolom, neki nem ér meg ennyit, ami teljesen rendben van, viszont ennyiért nekem sem éri meg találkozni. Ez kb olyan, mint hogy anno tisztában voltam a diákmunkák piaci árával, kb 450-700 ft között mozogtak óránként. Ha nagyon kellett a pénz, elmentem 450-es diákmunkákat dolgozni, ha meg nem, max valami jó fizetésért dolgoztam. Ebben a kontextusban viszont az általa ajánlott összeg kb olyan, mintha 250-300 ft-ot keresnék óránként diákmunkában. Szerintem érthető, hogy nem vállaltam.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:13:47

@Sadist: Hát, én az adott fizetésnél többre értékelem a szabadidőmet. Ez persze nyilván egy csomó tényező függvénye, meg ha mittudomén, valami olyasmiért ajánlanának a piaci árnál sokkal kevesebbet, amit amúgy is majd meghalok, úgy imádok csinálni, akkor esetleg annyiért is dolgoznám, de.... hát, nem tudom, őszintén szólva valami nagyon nyomós indoknak kéne lennie, hogy miért fizetnek csak ennyit. Ha mindenki másnak kifizetnék a piaci árat, miközben én is lennék annyira jó, csak nekem nem, akkor baromira nem érteném, hogy én miért csak annyit kapok, és nem dolgoznék annyiért (hacsak nem kéne nagyon a pénz ugye). Mittudomén, ha mondjuk recesszió van, vagy mondjuk gyakornokként dolgozom, az oké, és a postban leírt eset is rendben van, neki nem ér meg többet, így nem jár lányokhoz itt.

"de nem egy blogban hangoztatnám, hogy jobb vagyok, mint más, hanem a CV-mben vagy a leendő munkáltatónál személyesen."

Nos, mivel én egy grafomán állat vagyok, ezért blogolok, ahol úgy általában a véleményem szokott szerepelni, pl. az, hogy szerintem odaadóbb vagyok, mint egy piroslámpás negyedben dolgozó, futószalagot működtető valaki. Ehhez még nagyon nagyképűnek sem kell lenni, egyszerűen amiatt, hogy szinte alig dolgozom, valószínűleg odaadóbb tudok lenni, nem vagyok úgy leamortizálva. Más okból meg nyilván kevésbé, pl. inkább introvertált vagyok, így jobban fárasztanak az emberek, szóval nem is tudnék sokat dolgozni.
Visszatérve, mivel ilyen grafomán állat vagyok, ezért én a blogomban is írok erről, meg a honlapomon is feltüntetem a beszámolókat. Nem tudom, mi bajod azzal, hogy a blogomban a véleményem szerepel.

álomkor 2013.09.05. 13:15:00

@Ivonn88: Igen, tartalmilag nagyjából erre számítottam, csak mennyiségben még többre. Sajnos most már nekem is távoznom kell, mert úgy érzem, hogy a továbbiakban még kommentelőként sem adhatom a nevemet egy ilyen hírhedtté vált bloghoz:P

Búcsúzóul még egy észrevétel: ennek a posztnak egyes részei könnyen félreérthetőek olyan olvasó számára, aki nem ismeri az előzményeket (mármint a korábbi bejegyzéseket). És egy címlapos posztnál sok ilyen olvasó van. Az ilyet egyébként mindig a szerző veszi észre legnehezebben, hacsak nem profi újságíró, szerkesztési ismeretekkel és nagy rutinnal. Meg sok idővel.

Az pl. ebből a bejegyzésből egyáltalán nem derül ki, hogy végzéshez közelítő egyetemista vagy. Aztán sokáig úgy (is) lehet érteni, hogy nem rutinos prosti vagy, hanem most merül fel benned először a szexmunka gondolata, és ezért egy lájtosabbbnak tűnő változatot, a SB-t fontolgatod (amit mellesleg szerintem is némileg félreértesz, de ez majd úgyis kiderül)
Egy figyelmesebb olvasónak végül azért összerakható a kép, de még így is elég zavaros ez a szál. Esetleg az elején mindig kitehetnél egy szövegdobozt ezzel: az előző részek tartalmából:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:15:36

@ALW: természetesen tanulom a nyelvet is, és ezért sem lenne időm túlságosan mást dolgozni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:19:50

@álomkor: háááát, az az igazság, hogy én magamból indulok ki, azaz általában elolvasom a többi blogbejegyzést is, hogy teljes legyen a kép. Nem tudom, lehet, hogy csinálok egy ilyen "alap tudnivalók a bloggerekről"-postot, és azt linkelem majd minden bejegyzés elé...?

Az az igazság, hogy nem gúnyolódtam, tényleg nem tudom biztosan, mit takar a Sugar baby. Anno, amikor regisztráltam oldalakra, havi apanázst lehetett beállítani, innen gondolom a rendszeres támogatást / kötetlen találkozást. Amikor én találkoztam egyszerre csak 1-2 emberrel rendszeresen, alkalmanként adtak x összeget, viszont ezek is kötetlenebb időtartamúak voltak, mint szexmunkásként, és az emberek is állandóak.

A párom azt mondta, hogy a SB szerinte tipikus college student, akinek kell a pénz bulizásra meg márkás ruhákra, és azt a SD finanszírozza. Ezzel szemben Magyarországon általában albérletet fizetnek a lányoknak.

Nem tudom, akkor lehet, hogy abban rejlik a dolog lényege, hogy az ember nem pénzt kap, hanem mindenféle cuccokat?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:21:36

@meszi: elolvastam, és nekem úgy tűnik, hogy jól értelmeztem a fogalmat. De szólj, ha valamit benéztem, mert most már tényleg kíváncsi vagyok.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.05. 13:25:16

@álomkor: Csak én vagyok olyan, hogy mielőtt beszólok, csekkolom az elérhető infókat, hogy ne mondjak hülyeséget? Ha nem vagyok képben teljesen, max kérdezek, nem kijelentek.
Például oké hogy nem jön le hogy mi Ivonn iskolai végzettsége, de az infóhiányból egyenesen levezetni hogy nincs meg a nyolc osztálya, hajszálnyit nevetséges.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:29:26

@Colder:

Genitális herpesz: "A herpesz a tudomány mai állása szerint semmilyen formában sem megelőzhető. (Ez alól talán egyetlen kivétel a genitális herpesz, amelyet a herpesz fertőzésben szenvedő partnerrel történő szexuális kapcsolat elkerülésével valamint óvszerhasználattal megelőzhető.)"

Nyilvánvalóan nem érintkezem olyan emberrel, akinek épp herpesze van.

A gombás fertőzésre nem találtam semmit, de az kezelhető, szerencsére még nem sikerült elkapnom.

A hpv-nél én is sokáig abban a hitben voltam, hogy az óvszer sem véd ellene, de ha jól emlékszem, egy meglehetősen hipochonder barátnőm megkérdezte az orvost, és nem, nem lehet óvszer mellett elkapni. Igaz, a wikipedian most azt olvastam, hogy orális szex útján viszont igen, nem tudom, ezen mennyit segít, ha az ember nem vállal szájbaélvezést.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:40:28

@Colder: „Vállalja azt is, hogy a gumi kiszakadhat és akkor akár halálos(de legalább is nagyon kellemetlen) betegséget is szerezhet. Biztos vagyok benne, hogy a csípő-szúró nemi baj egy prosti alapkelléke, ezért se lenne hozzá gusztusom soha.”

Persze, ahogy azt is vállalom, hogy kimegyek az utcára és elüt a busz. Szerintem egyébként ez utóbbira statisztikailag nagyobb esélyem van. Viszont természetesen vannak kockázatai a melónak, valószínűleg ezért is fizet jól jól.
Egyébként még egyik kolléganőm sem kapott el semmilyen fertőzést, gumival sokminden kivédhető. Illetve hoppá, ismerek valakit, aki egyszer trippert kapott, valószínűleg orális szex útján, viszont az illető vállal szájbaélvezést is.
„De ez nem az egyetlen kockázat, azt is vállalja a prosti hogy a kliens bántalmazni fogja, esetleg eladja szexmunkásnak. Ritka kiszolgáltatott egy ilyen nő, hiába nagy a pénz. Ha pedig hozzá vesszük, hogy mindezért még börtönbe is kerülhet, annyira már nem is vonzó ez az egész.”
Persze, megtörténhet, hogy valaki a saját lakásomban vagy egy hotelszobában elkábít, és valahogy elhurcol, majd elad valahol szexrabszolgának, csak éppen ennyi erővel egy kihalt úton bevághatna egy furgonba is. Otthon egyébként ha tehettem, nem dolgoztam egyedül, vagy úgy tettem, mintha lenne valaki a másik szobában,ha szállodába megyek, valaki mindig tudja, hogy pontosan hol vagyok.
Ráadásul miért pont engem adna el szexmunkásnak? Nem sokkal egyszerűbb inkább azt a lányt, akinek egyértelműen senkije sincs, és senki sem fogja keresni?
Magyarországon legális a szexmunka, ha önállóan végzed, úgyhogy egy szexmunkást, ha lakáson dolgozik, maximum az adóhatóság büntetheti meg, ha nem adózik.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.05. 13:43:05

@Ivonn88: Én a HPV-ről azt hallottam, hogy érintés útján úgy is terjedhet, hogy valaki megsimogatja a fertőzött helyet, aztán egy idő után saját magát. A szájbaélvezéshez szerintem nincs köze.Ja meg a nyilvános mosdókban is jól el lehet kapni.

Sadist 2013.09.05. 13:45:59

@Ivonn88: "Nem tudom, akkor lehet, hogy abban rejlik a dolog lényege, hogy az ember nem pénzt kap, hanem mindenféle cuccokat?"

Teljesen mindegy, anyagi juttatásokért csinálják, nem kedves bókokért. Ugyanúgy prostitúció.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:50:24

@noname.blogger: " A szájnyálkahártya fertőzése legtöbbször orális szex útján következik be" by wikipedia, de a fene se tudja. A HIV és orális szex kapcsolatáról mást mond minden orvos, a wikipedia szerint meg ha te végzed az orális szexet a férfin, 0-0,04% az esély, míg vaginális szexnél 0,05-0,3%. Szóval nekem ez alapján úgy tűnik, hogy statisztikai esély ugyan van orális szexnél is, csak éppen eszméletlenül pici.

C00ler 2013.09.05. 13:50:31

@Ivonn88: Az a baj hogy a felhozott példáig nem érvényesek, mert senki sem ugrik szándékosan a busz elé. A te esetedben mondhatjuk azt sarkítva, hogy te keresed a bajt. Hogy xy-nak semmi betegsége nincsen az kevéssé hihető, nyilván nem beszélne erről senkivel sem, mert híre megy és nem fognak többet menni hozzá. Láthatóan nem hatnak meg a kockázatok, csak az a kérdés, hogy amikor majd mégis bekapsz egy betegséget, akkor azt majd későbbi életed során közlöd -e majd a partnereddel(nem klienseddel), vagy hallgatsz róla? Mert nem jellemző hogy valaki egész életében prosti legyen, és akkor bizony utolér a múlt.

Még egy érdekes kérdés: ha már nem űzöd az ipart, kiöregedtél, meguntad, akkor a jelenleg fennálló problémádat(nincs végzettséged és munkád) hogyan fogod megoldani? Mert nem valószínű, hogy hátralévő éveidre elegendő pénzt tudsz majd ezzel összeszedni.
Vagy 60 évesen is "sugar baby" kívánsz lenni mondjuk egy 80 éves fószernél?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:51:11

@Sadist: kérlek, olvasd el figyelmesebben, hogy miről szól a beszélgetés. A kérdés sosem az volt, hogy ez prostitúció-e vagy sem, hanem az, hogy esetleg félreértettem a Sugar baby jelentését.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:56:15

@Colder: igaz, de nem is a busz elé ugrás analógiája a sok partnerrel történő szexuális aktus, hanem az utcára menésnek. Ha mondjuk a megállóban a 100 méterre lévő busz elé ugrom (100 méterre a megálló, szóval már fékezik), annak az esélye, hogy meghalok, talán annyi, mint a védekezés nélküli szexnél a HIV elkapása (wikipedia: 0,05-0,3%). Na jó, lehet, hogy kisebb, nem tudom, de nem is szoktam védekezés nélkül szexelni. Természetesen más betegségeknél nyilván változik a szám, pl. a tripper úgy tűnik, eléggé agresszívan tud terjedni, még jó, hogy használok gumit és szerencsére könnyebben is kezelhető.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 13:57:05

@Colder: egyetemista vagyok, hamarosan a szakmámban fogok elhelyezkedni. Hamarosan készül egy rövid "rólunk" bejegyzés, ahol minden fontosabb infót meg lehet majd tudni rólunk, bloggerekről.

C00ler 2013.09.05. 14:11:09

@Ivonn88: Akkor miért kockáztatsz ilyesmivel? Nem számít az önbecsülésed? Az szokott prostinak állni, aki az élet semelyik területén nem állná meg a helyét, és nulla önbecsülése van. Annyira kell az a rohadt pénz, hogy képes vagy érte mindenre, beleértve azt is hogy olyan statisztikákat magyarázol be magadnak, ami csak egy reprezentatív becslésen alapul?

álomkor 2013.09.05. 14:15:52

@noname.blogger: @Ivonn88: Láthatóan fogalmatok sincs egy átlagos olvasó szövegértési képességéről és igényéről:)
Az előbb ezt hoztam példának: "Az pl. ebből a bejegyzésből egyáltalán nem derül ki, hogy végzéshez közelítő egyetemista vagy"
Colder ez után (!) írta le: "akkor a jelenleg fennálló problémádat(nincs végzettséged és munkád) hogyan fogod megoldani?"
És Colder nagyon-nagyon nem átlagos olvasó...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 14:18:10

@Colder: mert szerintem nem akkora kockázat, mint amilyennek a legtöbben látják.

" Nem számít az önbecsülésed? Az szokott prostinak állni, aki az élet semelyik területén nem állná meg a helyét, és nulla önbecsülése van."

Ezt milyen forrásokból tudod? Én úgy vettem észre, hogy az önbecsülés mértéke nem áll összefüggésben azzal, hogy valaki szexmunkás-e vagy sem.

"Annyira kell az a rohadt pénz, hogy képes vagy érte mindenre" - nem vagyok képes mindenre. Pl. ha választanom kéne, hogy ugyanezért az órabérért inkább bróker legyek-e, nem vállalnám, ahogy azt sem, ha mondjuk pszichológusnak kellenék, meg még van egy rakás szakma, amit nem vállalnék akkor sem, ha jól fizetnének. Ezt a melót speciel szeretem, plusz még jól is fizet, úgyhogy nyert is a szórólapozással szemben, amit amúgy szintén szerettem.

"hogy olyan statisztikákat magyarázol be magadnak, ami csak egy reprezentatív becslésen alapul?"

Miért, miből induljak ki? Jövendőmondásból? ;)

C00ler 2013.09.05. 15:32:21

Szerintem a józan ész a legjobb tanácsadó. Márpedig ha valami ennyire komoly következményekkel járhat, akkor közbe kellene szólnia a józan észnek. És azért mondom, hogy ezek a nők mind önbecsülés nélküli emberek, mert aki egy kicsit is ad magára, az nem engedne közel magához vadidegeneket, akikről semmit sem tud, csak azt hogy van pénzük.
Egy nő nem ilyen.
Hamarosan elhelyezkednél a szakmádban, de te akkor is kötöd az ebet a karóhoz, és a fejedbe vetted, hogy te voltaképpen ebből akarsz önállósodni.
Számomra, de ahogy olvasom még sokak számára ez felfoghatatlan. Azért van egy kis különbség aközött, hogy valaki szereti a szexet a párjával, vagy szereti a szexet akárkivel, aki fizet érte. Egész egyszerűen annyira különbözik az értékrendünk, hogy nem valószínű, hogy valaha is megértem az álláspontodat. Számomra ez túl kusza, tele ellentmondással és feleslegesen vállalt kockázattal.
Lesz állásod de mégis prosti akarsz lenni az önállósodáshoz(ellentmondás), nyilván nem ropiért fogsz dolgozni de mégis vágysz a még több pénzre bármi áron(számomra annál nincs nagyobb ár, mint amit csinálsz), tisztában vagy a veszélyekkel, de figyelmen kívül hagyod, mintha attól nem léteznének.
Ha még beleveszem azt, hogy az egész még akár ki is derülhet amivel a tisztes állásodat veszélyezteted, akkor majdnem teljes a kép.

2013.09.05. 15:40:23

Jól értem, van párod és neki belefér hogy pénzért kúrsz másokkal?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.05. 16:00:09

@Colder: Ez kissé úgy hangzik, mintha azt jelentenéd ki, hogy önbecsüléssel nem rendelkező ember nem csinálhat olyat, amit te utálnál csinálni.

Az emberek nem csak a párjukkal szoktak szeretni szexelni.
Vannak, akik szeretnek örömet okozni és ezért jól megfizetve lenni.
Vannak, akik tudják élvezni a szexet olyanokkal akik rendelkeznek bizonyos tulajdonságokkal (pl jók az ágyban) még akkor is, ha pénzt is kapnak ezért.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 16:30:35

@Colder: „Szerintem a józan ész a legjobb tanácsadó. Márpedig ha valami ennyire komoly következményekkel járhat, akkor közbe kellene szólnia a józan észnek.”
Szerinted ennyire komoly következményekkel járhat, szerintem nem, egyrészt tapasztalatok és elővigyázatosságok, másrészt statisztikák alapján.

„mert aki egy kicsit is ad magára, az nem engedne közel magához vadidegeneket, akikről semmit sem tud, csak azt hogy van pénzük.”
Ez szintén egy vélemény, és csak azt tükrözi, hogy te hogy tennél egy ilyen helyzetben. Ez nem jelenti azt, hogy nekem is így kell gondolkodnom. Én pl. azt nem bírnám elviselni, ha valaki nézne szex közben, valaki meg egyenesen élvezi a dolgot. Ez van, ő élvezi, én nem, még jó, hogy engem senki sem kényszerít ilyesmire, nem érdekel különösebben, hogy mások mit csinálnak, end of story.
„Azért van egy kis különbség aközött, hogy valaki szereti a szexet a párjával, vagy szereti a szexet akárkivel, aki fizet érte.”
Persze, hogy van. Valaki pénz nélkül is szívesen hallgat meg akárkit, valaki még pénzért se. Én ha lehet, csak a közeli hozzátartozóim problémáit hallgatom, viszont speciel azzal, hogy mással lefeküdjek pénzért, nincs bajom.
„Számomra ez túl kusza, tele ellentmondással és feleslegesen vállalt kockázattal.”
A válaszaim a feltételezett ellentmondásokra:
- igen, lesz állásom, amit remélhetőleg szeretni fogok, viszont a szexmunka is érdekes és élvezetes tud lenni, plusz nem fog olyan rosszul jönni a nem túl magas kezdőfizetésem mellé az a +x összeg. Másodállás:), illetve remélhetőleg hagy valami olyan szabadságot is, hogy ha esetleg egy meló sokkal jobban tetszik, mint egy másik, de sokkal rosszabbul fizet, elfogadhassam, és mellette is meg tudjak élni rendesen.
- „tisztában vagy a veszélyekkel, de figyelmen kívül hagyod, mintha attól nem léteznének.” – pontosan annyira hagyom figyelmen kívül, mint az ember, aki utcára megy, autóba száll, alkoholt iszik (akkor is, ha mértékkel). Igen, van esélye, hogy valami szörnyűség történik, de attól még nem maradunk otthon kuksolva. Ismétlen, az esélye kicsi azoknak a veszélyeknek, amit mondasz, nem, nem elhanyagolhatóak, de számomra vállalhatóak, és a közelében sem vannak annak a veszélnyek, aminek mondjuk katonaként lennék kitéve.
„Ha még beleveszem azt, hogy az egész még akár ki is derülhet amivel a tisztes állásodat veszélyezteted, akkor majdnem teljes a kép.”
Ezen én is sokat gondolkodtam, de eyg korábbi post kommentjei között már kiveséztük,hogy valakinek igencsak utálnia és megszállottan nyomoznia kéne utánam, hogy valami baj történjen.

Playman123 2013.09.05. 16:31:44

@Colder: Több mindennel vitáznék veled:
Sok olyan foglalkozás van, ami komoly következményekkel járhat, és mégis űzik. Csak néhány: a fertőző betegekkel foglalkozó orvosok és ápoló személyzet; a bányászok; a toronyépületeken dolgozók; a mélytengeri búvárok; a hegyivezetők; a tesztpilóták stb. Rájuk gondolom nem mondanád, hogy a józan eszük ellenében végzik ezt.
Azal is vitáznék, hogy egy nő nem olyan, hogy nem enged magához közel vadidegeneket, akikről csak annyit tud, hogy van pénzük. Csak menj el bármelyik esti-éjszakai szórakozóhelyre, és számtalan ilyen nőt láthatsz. Közülük a többség nem szexmunkás.
Azzal is vitatkoznék, hogy valaki csak a párjával szeretheti a szexet. Sok egy- és többéjszakás kaland nem valósulna meg, ha így lenne. Nem beszélve azokról, akik többéves házasság után már jobban élvezik a szexet másokkal, mint a párjukkal (ez férfi és nő egyaránt lehet). Ugyanígy élvezhető lehet a szex egy kulturált idegennel, ha az kellően ismeri a másik nemet ahhoz, hogy kölcsönösen örömöt szerezzenek egymásnak. Akár pénzért is.

Egyszóval a helyzet az - szerintem - hogy te a saját értékrendedből indulsz ki (ami nem baj), de az már baj, hogy mindazokat lenézed, akik ennek az értékrendnek nem felelnek meg.

C00ler 2013.09.05. 16:47:04

Akkor tulajdonképpen mindent megbeszéltünk, amit erről a témáról lehetett és érdemes. Vitázni, ítélkezni nem szeretnék, még ha nem is értünk egyet.
Számomra ez a világ teljesen ismeretlen, ezért jó volt egy kicsit belepillantani a hasonló emberek gondolkodásmódjába. Egy részben még irigyellek is egy kicsit: hogy abszolút ki tudod kapcsolni az aggályaidat, és nem gondolsz a következményekre. Én ezt nem tudnám megtenni.

KondorL 2013.09.05. 16:47:13

@Ivonn88: Az eredeti kérdéshez (SB)
Végül is nagyjából összeszedted a SB lényegét a posztban meg a kommentekben, csak aztán látszólag nem veszel róla tudomást:) Pl. itt van ez: "amolyan szokásos "havonta x összeggel támogatlak, cserébe akkor látlak, amikor akarlak"-dologra gondoltam (A SUGARDADDY/SUGARBABY OLDALAK ÁLTALÁBAN ILYESMIKET AJÁNLANAK, LEGALÁBBIS AMIKET ÉN LÁTTAM). Leszögeztem, hogy semmi ilyesmiről nincs szó"

Szerintem hiába szögezed le, ha egyszer ez a dolog lényege, nem véletlenül ajánlanak ilyesmiket ezek az oldalak, ugye. Ha valaki csak egy rendszeres fizetős szexpartnert keresne heti egy alkalomra, akkor mi szükség lenne az egész SD/SB téma belekeverésére? Ez valamennyire tényleg hasonlít a te első időszakodra a szakmában, (illetve az az alap, mert tipikusan sokkal komolyabb kötődést fognak elvárni tőled), és szerintem ez a mostani élethelyzetedre elég nehezen telepíthető rá. És valószínűleg SB-t tipikusan legalább fél vagy egy évre keres valaki.

Tudod mi lenne a legjobb? Ha találsz olyan kezdő SD jelentkezőt, aki maga sem tudja miről van szó, annak ha ügyes vagy, eladhatod a saját verziódat:) Na jó, mondjuk én sem ebből doktoráltam, és abból még nem lehet baj (sőt akár önmagában szórakoztató is lehet), ha leülsz tárgyalni egy-két emberrel. Ha ez megvan, már többet fogsz tudni, és ha van kedved, majd megírod.

C00ler 2013.09.05. 17:03:09

@Playman123: Nem nézem le, csak meg akarom ismerni, meg akarom érteni. De teljesen sosem fogom. Tisztában vagyok vele, hogy nem ez az egyetlen veszélyes szakma, de ez az egyetlen szakma, aminek negatív a megítélése. Ennek pedig oka van.
Igen, a neveltetésem miatt sem tudok ezzel azonosulni, de a józan eszem is azt diktálja, hogy ez nem helyes. Csak logikusan tudom szemlélni, ez nem lenézés.
Kizárólag a magam nevében beszélhetek, márpedig hatalmas csalódást okoznék a szüleimnek, esetleg a később megszülető gyerekemnek, ha én ilyesmivel foglalkoztam volna valaha is. Ez belülről jövő dolog, szégyenérzet. Mindig felnéztem a szüleimre, mert dolgos emberek, akik mindent tanulással és munkával értek el. Nem, nem azonnal, hanem fokozatosan. Talán könnyebben boldogulhattak volna úgy, hogy kiskapukat és levágásokat keresnek, de nem tették, és éppen ezért nézhetek fel rájuk minden nap büszkén. Nem kell takargatniuk az életük egy részét, ahogyan a prostinak kell, mert nincs mit takargatni. A prosti sosem nyugodhat meg, mert a múltja bármikor visszaköszönhet. A karrierjét is érinti, hiszen egy titokban készült felvétel, egy részeg állapotban csinált videó a legrosszabb pillanatban is előkerülhet, és tönkretehet mindent.
A prostinak el kell mondania a későbbi párjának mindent, márpedig akkor eleve kiszolgáltatott lesz, mert egy esetleges vita hevében máris a fejéhez vághatják, hogy ki mivel is foglalkozott korábban.
Olyan ez, mint egy stigma.
Azt gondolnád, hogy az egész sosem kerül elő, hogy senki sem tud róla, csak a prosti és a kliensek. Aztán valahogy mégis elkezdődik a szóbeszéd, előkerülnek a kliensek, exbarátok... És máris mindenki tud az egészről.
Nincsen annál felemelőbb családi pillanat, mint amikor a szülők, gyerekek, unokák, barátok, ismerősök, kollégák megtudják, hogy xy mit is csinált fiatal korában.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 17:06:15

@KondorL: hát igen, ebben van valami… elég hamar le is tettem egyébként erről az ötletemről, tényleg nem nekem való a dolog, nagyon nem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 17:13:27

@Colder: Nem igazán tetszik, hogy a szexmunkát kiskapunak meg levágásnak hívod. Nem feküdtem sem tanárral, sem munkaadóval, és sosem fizettem le tanárt vagy munkaadót, hogy jobb jegyet vagy jobb pozíciót kapjak (mondjuk ez a munkaadós lefizetés kicsit fura példa, de na), és nem is tervezek a jövőben, mert az bizony kiskapu lenne meg levágás, valami, amit nem érdemlek meg. Szexmunkásként nagyjából semmi máshoz nem jutok hozzá, mint pénzhez – na jó, meg egy csomó, általában jobb anyagi helyzetben, így jobb pozícióban lévő embert ismerek meg, de ők sem ajánlottak még a két szép szememért állást.
Az, hogy mindenféle végzettség nélkül sokat fizet? Na ja, köszönhetően többek között a társadalmi nem elfogadottságnak.
Már ezerszer végigpörgettem ezt a „később kiderül”-dolgot, és igen, tartok tőle egy kicsit, de erre azt hiszem, tényleg nincs olyan nagyon hatalmas veszély. Mellesleg a részeg állapotban készült videónál mire gondolsz? Hogy esetleg részeg lennék munka közben vagy mi??:O
Én is csak olyan munkát vállalok, amiért később nem köpöm szembe magam, de ez számomra nem olyan, amiért megtenném, ez számomra egy teljesen normális munka, és ugyanilyen hozzáállást várok el a páromtól is. Az első alkalommal, hogy a fejemhez vág olyasmit, ami szerintem – és eddig úgy tűnt, hogy szerinte sem – elítélnivaló, páros lábbal rúgom ki.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.05. 17:28:45

@Colder: @Colder: Ezt a részt nem értem: "A karrierjét is érinti, hiszen egy titokban készült felvétel, egy részeg állapotban csinált videó a legrosszabb pillanatban is előkerülhet, és tönkretehet mindent. "

Titokban készült felvétel miről? Részeg állapotban készült videó miről? Ha titokban készül egy felvétel Ivonnról akkor valakinek jól van képe róla, hogy ő meg Ivonn. És? Ez hogy kötődik a prostisághoz? Vagy szerinted a pénzért szexet le lehet fotózni?

A részeg állapotban készült videót meg végképp nem értem, az ember nem szokott részeg lenni munkaidőben, nem? A szabadidős gázvideóhoz nem kell prostinak lenni.

"A prostinak el kell mondania a későbbi párjának mindent, márpedig akkor eleve kiszolgáltatott lesz, mert egy esetleges vita hevében máris a fejéhez vághatják, hogy ki mivel is foglalkozott korábban."

Aligha jönnék össze olyannal, aki szégyennek tekinti amit most csinálok, mivel én nem tekintem annak és ez az álláspontom lényeges eleme az önképemnek. Ha abbahagyom, nem "megtért" leszek akinek jól a fejéhez lehet vágni az ateista múltját, hanem egyszerűen mással fogok foglalkozni, ami semmit nem változtat az álláspontomon. Értelemszerűen barátokat is így választok.

Nathan Drake 2013.09.05. 17:33:53

@Ivonn88:
update2 alapján pedig nem tettél le róla :)
De ebben a formában amit te szeretnél tényleg esélytelen. Ki az a hülye pali, aki kifizetne egy teljes SB árat és közbe meg meg lenne mondva hogy cask havi 3x találkozhatunk :)
Persze lehet van ilyen hülye is, te többet láthattál már.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.05. 17:35:08

...ezt a "részeg állapotban készült videó"-t meg külön kikérem magamnak. A sztereotípiáiddal elmész te a...

Playman123 2013.09.05. 17:39:10

@Colder: Értem mire gondolsz, de azért azt nem hegyhatom ki, hogy egy politikusnak vagy egy bankárnak mostanában ugyanúgy negatív a megítélése :)
A megítélés kérdése egyébként társadalom- és neveltetésfüggő. Ha a google-ban rákeresel arra, hogy "prostitúció+vallás" számtalan olyan példáról olvashatsz a történelem folyamán, amikor nemhogy negatív volt a megítélésük, hanem egyenesen megbecsülést élveztek. Nem akarok visszamenni a mezopotámiai, babiloni szaxpapnőkig, elég ha csak a görög hetérákat említem. A Mária Magdolnáról keringő pletykákat sem kívánom felhozni, de igazából még ő sem vált emiatt lenézetté. A középkorból is ismertek kiemelkedő "szexmunkások", hogy csak Madame Recamier-t említsem, de ő csak a legkiemelkedőbb volt a sok kisebb karriert befutott kollégánője mellett.
Igazából csak a szocialista országokban vált teljesen lenézetté és üldözni valóvá a szexmunka, és mivel nagyon sokan abban a korban, és ezen a megítélésen nőttek fel, ezt adták tovább gyerekeiknek is.
Ma már más korokat élnük. Ez egy ősi szolgáltatás, amire többezer év óta van igény. Képmutatásnak tartom, ha valaki lenézi ezt a szolgáltatást, mert ha van rá igény, akkor az, aki ezt végzi, az hiányt pótol.
Egy jó, minőségi szolgáltatást nyújtó, a látogatói körében elismert szexmunkás bizony kemény fizikai és szellemi munkát kell, hogy végezzen azalatt az 1-2 óra alatt. Hozzászámítva a kockázatokat, amik kétségkívül vannak, de odafigyeléssel minimalizálhatók; emellett figyelembe véve a kereslet-kínálat piaci törvényeit, azt kell mondanom, hogy megdolgoznak az ért a pénzért. Ami ráadásul a magyarországi keresetekhez képest lehet, hogy sok, de nemzetközi összehasonlítsában nevetségesen kicsi. Ezért szeretnek hozzánk járni a nyugatiak. (Na meg azért, mert a magyar lányok a legszebbek :) )

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 17:40:03

@Nathan Drake: na basszus, tényleg elég hülyén fogalmazok. Sima vendéget sikerült szereznem.

KondorL 2013.09.05. 20:23:15

@Ivonn88: "elég hamar le is tettem egyébként erről az ötletemről"
Ehem, megesik az ilyesmi mostanában:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 20:34:58

@KondorL: maradok a jól beváltnál:)
Egyébként nem feledkeztem meg a dolgozós ötletemről sem, de van egypár akadálya. Plusz idegesít, hogy a szakdolgozatommal sem foglalkozom eléggé, az meg lehet, hogy inkább prioritás kéne, hogy legyen, nem tudom. Még tanulgatom itt a dolgokat.
süti beállítások módosítása