Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kommentben felhívták a figyelmem arra, hogy ha éppen index címlapos a blog, az emberek nem fogják csak az én kedvemért elolvasni az összes korábbi blogbejegyzést és kommentet, hogy utána ne kérdezzenek hülyeségeket nagyjából be tudják tájolni, kik írogatják a blogot.

 

Ivonn:

Húszas éveimben járó egyetemista vagyok, hamarosan diplomázom és a szakmámban szeretnék elhelyezkedni minden áron, de nem zárom ki annak a lehetőségét, hogy havonta néhány vendéggel találkozzam. Négy éve vagyok szexmunkás, kisebb-nagyobb kihagyásokkal. Az első félévben ugyanazzal a 2-3 emberrel találkoztam rendszeresen, kvázi "amatőrként", később magyar hirdetőoldalon hirdettem. Nagyjából másfél éve csak külföldi vendégekkel találkozom, legtöbbször szállodában.
Nemrég költöztem haza külföldről, ahol pár hónapig éltem, együtt  a párommal. Nyelvet tanulni mentem ki, később lehet, hogy ott dolgoznék a szakmámban is.  Kint kevesebbet dolgoztam, havi 2-3 alkalommal.

Hm, nem tudom, milyen alapinfó fontos még, ha valaki szerint kihagytam valamit, írjon már egy kommentet, és ha úgy gondolom, hogy fontos, pótlom:)

 

NNB:

32 éves vagyok, 10 éve szolgáltató. Elsősorban a pár órás és egész estés találkozókat szeretem, ahol a szex mellett  egyéb módon is élvezhetjük egymás társaságát. A vendégeim nagyobbik fele külföldi. Hetente pár találkozóm van, a legpörgősebb időszakokban mondjuk napi kettő (persze csak ha aznap nincs suli), a kevésbé pörgősekben kétnaponta egy. Ezt nem szeretném felfelé módosítani, azt akarom hogy maradjon energiám a párkapcsolatomra és az egyetememre is, és közben tudjak minőséget nyújtani.

Élvezem amit csinálok, jobban, mint amennyire a legtöbb más munkát élvezném. Elsősorban az az érdekes benne, hogy nagyon sok olyan emberrel tudok megismerkedni, akikkel máskülönben nem tudnék, ráadásul elkerülhetem a szokásos udvariassági köröket. Érdekes ellentét ez azzal, hogy máskülönben introvertált vagyok és nem szívesen járok társaságba.

Egyetemre járok, végzős vagyok egy műszaki jellegű szakon egy jónak számító Budapesti egyetemen. A majdani szakmám a másik munka, amit szívesen csinálok.

Ha megkapom a diplomámat, külföldre megyek és ott vállalok munkát. Ezzel a mostanival nem tudom mi lesz, nem tervezem végleg abbahagyni - nem szívesen szakítanám meg a kapcsolatot néhány vendégemmel - de valószínűleg csak mellékesen fogom csinálni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr715496478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathan Drake 2013.09.05. 15:42:11

Mintha még pár postal ezelött is úgy fogalmaztál volna mintha itthon dolgoznál, söt egy kommentre válaszul épp azt irtad hogy nem a külföldi helyzetről irtok, erre tisztán emlékszem. Akkor most mi is az igazság ? Mióta vagy külföldön Ivonn ? vagy azért itthon is szoktál dolgozni ?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.05. 15:48:05

@Nathan Drake: nemrég költöztem ki, úgyhogy itt még nem is dolgoztam. Tavaly dolgoztam kétnapot Svájcban és kettőt Németországban, eddig ez az össz külföldi munkatapasztalatom, majd a hétvégén lesz még. NNB Magyarországon dolgozik.

Playman123 2013.09.05. 18:17:44

Ez jó ötlet! Ezt a bejegyzést lehet majd linkelni az új bejegyzéseknél.

kis_csaj 2013.09.19. 18:50:38

Jó olvasni, hogy nem csak az én párom ilyen kivételesen toleráns ezzel a munkával szemben. Szerencsések vagyunk NNB, becsüld meg a kedves párod. :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.20. 15:09:23

@kis_csaj:
Hm, van egy árnyalatnyi különbség a tolerancia és az egyetértés között, legalábbis ahogy én értem. Tolerálni a rossz dolgokat, a másik hibás hozzáállását kell. Egészen máshogy áll az ilyesmihez egy olyan ember aki amúgy egyetért azzal, hogy ezt csinálom (pl mert ha lehetne, ő is csinálná, meg amúgy is, neki teljesen oké az egész), meg az, akinek ellenszenves és problémás, de azért elviseli. Pl mint én az erős dohányzást :)

Szóval igyekszem megbecsülni, úgy, mint valakit, akinek egy csomó mindenben az enyémhez hasonló a világlátása. De nem akarom azt, hogy az egész életemet innentől kezdve a folyamatos hála állapotában töltsem, ha érted :) A boldogsághoz más is kell.
süti beállítások módosítása