Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Alakul a meló

2013.09.06. 09:40

Alakul az itteni meló is: ha minden igaz, pénteken és szombaton is dolgozom, illetve valamikor a jövő héten, még nem tudni, mikor.

Röhögök azért, hogy mind a három amerikai, úgyhogy kicsit össze is kevertem őket a levelezés közben...

Egyébként tényleg nagyon kíváncsi vagyok, meg persze kicsit félek is, igaz, a párom felajánlotta, hogy elkísér, ő meg addig beül valami kávézóba, így már azért kisebb a para. Meg ugye hotelszoba, csak nem ott fognak megölni és feldarabolni... plusz az is megfordult a fejemben, hogy vajon ugyanolyan könnyű-e felsétálni egy hotelszobához külföldön, de ez már csak a saját hülyeségem, miért működne ugye másképp:)

Az elsővel pénteken találkozom, és hm, kíváncsi leszek. Elég lassan ment az egyeztetés, és igazából nem értem, miért. Kiindulásképp azt mondta, hogy legyen este 10-kor, X helyen. Megkértem, hogy ha lehet, tegyük korábbra, mondta, hogy oké, 7-tőlráér, megegyeztünk a 8 órában. Ezek után lecsekkoltam a helyet, és kiderült, hogy a hely 10-15 perces körzetében nincs tömegközlekedés - ezen amúgy folyamatosan meglepődöm, basszus, egy nagyvárosban vagyunk! Budapesten még a külvárosban sem kell 5 percnél többet sétálni egy megállóért. Na mindegy, szóval szóltam, hogy ez esetben viszont a taxiköltség + X pénz. Először nagyokat néztem, hogy milyen drága, de aztán lecsekkoltam, és maga a hotel van messze tőlem, mellesleg úgy tűnik, Magyarországon drágább a taxi.
Megemlítettem, hogy ha gondolja, válasszon másik hotelt, és így is lett, a választotthoz nem kell gyalogolni, de ez azért érdekes példa volt, önmagában nem vészes, de előtte már küldött egy ilyet: "Heh, do you do military discounts for lonely soldiers down on their luck? :P"


Azaz, van-e kedvezmény katonáknak... értem én, hogy vicc volt, de összességében mutatja a pasi hozzáállását a pénzhez. Ez persze nem nagyon zavaró, csak egy csöppet kellemetlen. És nem azzal van bajom, hogy úgy gondolja, drága ez így neki, hanem hogy ezt érezteti is velem. Én se nagyon emlegetem az étteremben, ha túl drága. No mindegy, nekem is jobb, ha nem kell sokat utaznom.

A másik emberrel két órára találkozom, aztán ha nagyon passzolunk, több időre. Szombaton, kora este. Na, hát ő pont olyan, akivel akár Budapesten is találkozhatnék, a levelezés is annyira standard volt.


Aztán van még valaki, akivel a jövő hét kedden találkozom a reptérnél lévő hotelben - ide kénytelen leszek taxit rendelni, mert ugyan simán odatalálnék bkv-val, de arrafelé tuti eltévednék, és nem találnám meg a hotelt. Na, ő volt az első, aki végre egy szép kerek levelet írt. Be is másolom, hogy megmutassam, nincs ebben semmi ördöngősség:

"Hello ..........., thank you for responding to my request on ..... .  I am looking for someone to enjoy some private time with while I am in ...... next Tuesday (Sept 10).  I am looking for early afternoon if possible.  Please let me know if you are available and any details you would like to share.  Since we are corresponding through email do you have any current pics you can share?

 
Thanks again,
................"
Viszont miatta passzolni fogok valakit, ami csak azért ciki, mert egyszer már megtettem...
Ő a legelső, aki rámírt, még valamikor a hét elején, és találkoztunk is volna rögtön, csak épp megvan, úgyhogy áttettük szombatra, igaz, én úgy emlékeztem, hogy nem beszéltünk meg semmi pontosat (hát, végülis helyet meg időpontot valóban nem, de azért eléggé biztosra vehető volt, hogy találkozunk...). Mindenesetre írtam neki, hogy "közbejött" valami a hétvégén, lehet-e a jövő héten valamikor... amit leokézott. Viszont a fenti levél írója meg végre szépen írt, és bár a másikkal sincs gond, a fent idézett nem lakik itt (szóval máskor nem tudnánk találkozni), akit meg lemondtam, igen.
Persze ettől még vele is találkozhatnék a héten, viszont megbeszéltük a párommal, hogy maximum hármat dolgozom egy hónapban, legalábbis amikor itt van - és azt hiszem, érdemes is ennél maradni, mert így is alig van időm, ő meg úgy érzi, hogy nem foglalkozom vele eléggé (mondjuk praktikusabb lenne a netezésből visszavenni, de arra képtelen vagyok:P).
Viszont úgy tűnik, menni fog a dolog, szóval szerintem emelek egy hangyányit az árakon, ha ezek a melók bejönnek, mert ha igen, lesz egy csomó időm a hónapban, amikor úgysem dolgozom, jó lesz tesztidőszaknak.

Egyébként ha jól rémlik, négyből három ember ugyanarról a honlapról talált meg - érdekes, mert bár korábban is sokan jöttek arról az oldalról, szinte senki sem írt rám. Úgy látszik, jó helyre költöztem:)

Egyébként az áraimon tényleg durván emeltem, egészen pontosan a régi ár háromszorosát kérem el, és durva, hogy még így is viszonylag olcsó, pedig otthon középkategóriás az ár. igaz, az élet is drágább, ledöbbenek, hogy milyen sokat költök egy hónapban (napra leátlagolva és beszorozva harminccal), pedig kb a legnagyobb extra, amit veszek, az a 200 ft-ba kerülő capuccinom (illetve ma vásárolt szendvicset reggeliztem-vacsoráztam), nem kell költenem lakásra és a bevásárlások nagy részét is a párom fizeti. Szóval baromira tanácsos dolgoznom.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr785495662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása