Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

korcsoportos statok

Címkék: statisztika rólunk callgirl NNB

2013.09.14. 13:29

Az adatok mintája az elmúlt három év öszes találkozója.

total income number of meetings_1.pngMagáért beszél. Teljes bevétel százalék és összes találkozók százalék.

average income total.png

Találkozónként fizetett átlagos pénzösszeg. Az utolsó csoportban leginkább nagyon régi törzsvendégeim szerepelnek, ilyen árszámítás amúgy nincs. Az ötvenes koosztályt pedig megdobja egy olyan valaki, akivel hosszú időtartamakra szoktunk találkozni.

Az áraim egyébként úgy néznek ki, hogy 15 000 az egy óra és utána óránként megy feljebb egy tizessel. Hosszabbakra külön árképzés van.

average income hun.png

A 70-79es korosztály érdekes... a minta valószínűleg 1 db olyan vendégből áll, aki meggondolta magát és távozott, de elég időt volt már velem ahhoz, hogy kifizessen 10 000 forintot az időmért.  Ezen kívül még a huszonéves korosztály az, ami elég kisszámú, de ez látszik az első diagramon.average income foreign.pngUgyanez lebontva magyarokra és külföldiekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr525513250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.15. 19:04:49

Érdekes, csak tényleg kicsi a minta. Azt esetleg odaírnád a bejegyzés elejére, hogy hány fős mintáról beszélünk?
Iletve az elsőt kicsit nehéz értelmezni, könnyebb lenne, ha mindkettő színnél mondjuk 60% lenne a maximum.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 20:54:17

@Ivonn88: Honnan tudod,hogy "tényleg kicsi a minta?"

Ha megfigyeled, a minta nem fős, hanem találkozós minden esetben. Azok számát pedig nem írom ide, mert nem szeretném az adóhatóságon viszontlátni, ezekből az adatokból az egész jövedelmem pontosan kiszámolható lenne úgy. Maradok az eloszlásoknál.

Egyébként az elmúlt három év találkozóiról van szó, tehát annyira azért nem kicsi az a minta.

A diagramok kódból automatán generáltak, nem tudom megváltoztatni hogy mi a beosztásuk. De nem is akarom, nem hiszem, hogy könnyebben értelmezhető úgy, ha 60ig megy, mintha a maximumig.
Annyit változtattam, hogy az első mostmár ugyanazt a skálát használja mindkét fajta értéknél. Egyébként az értékek picit megváltoztak, mert azóta volt néhány találkozóm, minden futtatásnál a legfrissebb adatokat használja.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.15. 21:06:24

@noname.blogger: Lehet, hogy a találkozók számát tekintve nem kicsi a minta, viszont említetted ugye, hogy az ötvenes korosztályt megdobja valaki - és elég durván megdobja, ha nagyobb lenne a minta, nem lenne ennyire extrém a különbség miatta, még akkor is, ha amúgy sokat találkoztok.
De mondjuk ha belegondolok, maximum akkor lehetne szórtabb a dolog, ha többet dolgoznál, vagy ha kissé jobban diverzifikálnád a vendégkörödet, pusztán a statisztika kedvéért:DD. Szóval nem gondoltam végig, na.

Megkaphatnám esetleg az adatokat? Akkor biztosan több ötlet jutna eszembe.

Hoppá, nekem tökre úgy rémlett, hogy az első diagramon nem ugyanaddig megy a kettő:O Mindenesetre az elsőről eszembe jutott, hogy lehetne a cuccot Lorenz-görbén is ábrázolni, akkor sokkal látványosabb lenne, hogy hogyan koncentrálódik a bevétel korcsoportonként.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 21:10:59

Egyébként az, hogy nem kicsi a minta az már abból is jól látszik, hogy az első diagramon a huszonéves korosztállyal az összes találkozó száma kb 1 pixel vastagnak látszik, a bevételszázalék meg nem is látszik.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 21:20:22

@Ivonn88: Hát, ha a statisztika kedvéért többet dolgozok, meg mással, azzal szerintem belenyúlnék az adatokba :) és nekem végülis kimutatások kellenek, nem pedig az egy elképzelt eloszláshoz való igazítása a valóságnak :)

Egyébként megtehetem, hogy készítek egy adag statot úgy, hogy kiszűröm a leggyakoribb törzsvendégeket és a többieket nézem. Akkor viszont már kérdés,hogy kiket.. és ezzel buknám pl a nyolcvanas korosztály statját, mert az szinte kizárólag belőlük áll.

Az adatbázishoz perpill nem tudok hozzáférést adni mert a párom gépén van az egész, de még egy-két nap és kimegy szerverre, kis türelmet.
Lorenz-görbéről nem tudom, micsoda, de neked kell leprogramoznod ha akarsz olyat, mert neki ez amúgy meló más megrendelőknek és határidős, nem ér rá Lorenz-görbét vakargatni.
Egyébként bogarat ültettél a fülébe, készül már a kerekértékes skála, majd frissítem a képeket, ha kész.

Ezen kívül lesz még egy bejegyzés a nemzetiségek szerinti eloszlással, kb mint ez, meg egy hasonló a törzsvendégek (>=3 találkozó) eloszlásaival.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.15. 21:25:39

@noname.blogger: nyilván, a legjobb az lenne, ha még jó sokon vezetnénk ilyen statisztikát ;)).

Engem érdekelne egyébként egy ilyen szűrt dolog, és ha kiesne a 80-as korosztály, az is mutatna valamit, pl. leginkább azt, hogy nem gyakoriak.

Mi az a kerekértékes skála?:)

Szívesen megcsinálom:), de nem a napokban, bár nem lenne sok meló, csak egyrészt annyira nem vagyok benne mostanában a statos dolgokban (a Lorenz görbét pont utáltam is), másrészt meg két margarita után az alkoholszintem is magas hozzá:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 21:28:17

Egyébként van egy olyan problémám, hogy a régebbi találkozóimnál gyakran nem nagyon tudom, hogy ki hány éves, akkor még elég hanyag voltam az adatok irkálásában. Némelyiket vissza tudom keresni, pl a méles bemutatkozásban írják, de még így is, az összes vendégeim kb feléhez nincs koradat. Ja és még torzít is a visszajárók javára, mert akit jobban ismerek és pl emlékszem rá ahhoz fejből is tudok adatot rendelni :)
Szóval a statok most még bőven nem tökéletes. Ha pár évet még maradok a szakmában, az sokat fog dobni a pontosságukon, csak győzd kivárni :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 21:32:22

@Ivonn88: Szívesen megcsinálod? Grafikus programozás? Ööö ez új fícsör, nem tudtam hogy tudsz ilyet...
Szerintem értelmesebb, ha te elmagyarázod hogy mi az, én meg lekódolom, ha épp nem vagyok lusta. De ha vállalod, lelked rajta..

Kerekértékes skála, pl ahol ha 48.2% a legnagyobb érték akkor 50-nél van a legfelső vonal. Vagy 60-nál, mert az jól negyedelhető.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.15. 21:34:17

Hát, én arra gondoltam, hogy szépen,papírosan kiszámolom ;), aztán majd elmagyarázom, ha amúgy igényled. De én kb annyira vagyok perpillanat tisztában a Lorenz-görbével, mint te, épp most nézegetem, kár, hogy már tökre nem emlékszem az elnevezésekre.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 21:44:09

@Ivonn88: Kiszámolod, az összes találkozóm adataival? Csaxólok hogy az kicsit sok adat :) Az elmagyarázás már kicsit barátibban hangzik. De amúgy van most stat órám meg gugli a barátom, szóval szerintem rájövök egyedül is, ha nekikezdek. Szerintem nem fogok, most egy másik project az, ami foglalkoztat.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.15. 21:46:17

@noname.blogger: pfff, hát beteszem őket egy excel táblázatba:D, onnan már nem lenne olyan nehéz. De amúgy persze, nem egy nehéz dolog ez, ha tanultad, de könnyebb, ha valaki leírja, mint utánanézni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.15. 21:47:18

Tök jó, hogy ilyen jól pörög a kommentelés a bejegyzés alatt, nem? :D:D

Almeron 2013.09.18. 00:38:00

Létezik évszakonkénti, vagy havi bontású statisztika? Pl. nyáron több a vendék, télen pedig kevesebb...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.18. 01:06:24

@Almeron: Nem csináltam, túlságosan befolyásolják az én elfoglaltságaim, arról meg nem vezetek statisztikát hogy mennyi a megkeresés.
Eddig úgy tapasztaltam hogy az ősz a legforgalmasabb, illetve a tavasz is egész jó. Nyáron nyaralnak az emberek és a turistákkal kölcsönösen nem szeretjük egymást, plusz az elején vizsgaidőszak, télen szintén vizsgaidőszak. Talán annyira nem is keresnek, de ebben nem vagyok biztos.

Playman123 2013.09.19. 18:01:57

Egyszer az egyik lány azt mondta, hogy a karácsony előtti időszak neki a legpörgősebb. Szerinte azért, mert akkor a férfiak titkos ajándékvásárlás ürügyén több időt tudnak úgy eltölteni, amiről nem kell beszámolniuk :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.20. 15:01:40

@Playman123: Szerintem nálam ez azért nem játszik, mert nem elsősorban magyarokkal találkozom. Nem tudom, mennyire vannak konferenciák meg külföldi üzleti utak karácsony előtt, összevetve az év egyéb szakaszaival.
Egyébként meg mindegy lenne, mert nekem karácsony előtt már durván pörögnek a vizsgák, szóval erősen lecsökken az általam vállalt találkák száma.
süti beállítások módosítása