Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meló... amerikai III.

Címkék: meló Ivonn szexmunka

2013.09.28. 14:31

Mindjárt indulok dolgozni, sőt, igazából már most el kéne indulnom, de még nem tudom a szoba számát, anélkül meg nem szeretnék. Amúgy sem tudom pontosan, mennyi idő lesz odaérni, mert nem találtam meg neten a menetrendeket (mondjuk nem is nagyon keresgéltem). A mostani is amerikai, négy órára találkoztunk. Szóltam neki, hogy ebben az esetben nekem ennem kell, úgyhogy biztos, ami biztos, felszerelkezem némi péksütivel.


Most már eskü, ő lesz az utolsó amerikai ;). A héten úgy néz ki, találkozom valakivel az UK-ból, hétvégén pedig valakivel Ázsiából - hogy melyik országból, azt nem írta le. Kíváncsi leszek rá, egyrészt mert nagyon szép, udvarias leveleket ír, másrészt mert valamilyen oknál fogva azt kérte, hogy hozzak magammal többfajta fekete fehérneműt, harmadrészt azért, mert vagy 10 centivel alacsonyabb nálam ;))

(Na jó, elindulok most, veszek valamit enni, mert már most éhes vagyok.)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr985538116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása