Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

csalás?

Címkék: meló kérdés callgirl NNB

2013.09.29. 23:20

Szerintetek mennyire számít csalásnak, ha a honlapom angol verzióján magasabb árak szerepelnek, mint a magyaron? Mondjuk 5000 Ft-al.

Azért lenne ez, mert évek óta ugyanazok az áraim (voltaképp lassan 10 éve) és azóta volt egy kis infláció. Még ha számításba is veszem, hogy most kevésbé vagyok "jó nő", akkor is.  Magyar vendégeknél nem kérhetek ennél többet, szinte senki nem fizetné meg (amúgy visszajáró vendégeknek maradna a régi), de a külföldiek nem éreznék meg.

-ellene:Miért lenne más ár egy külföldinek, mint egy magyarnak? Voltaképp nem csinálok mást, ha az angol nyelv használatát nem vesszük, az meg nem egy nagy skill.
Meg egyébként is, a kétféle árszabás elég tisztességtelenül hangzik. 

-mellette: A lányok többsége csinálja, tudtommal sokkal durvábban. Voltaképpen az egyetlen különbség, az angol nyelv is kerülhet ennyibe (ez azért gyengécske érv).

Szerintem megcsinálom, de azért érdekelnének a vélemények :)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr95540136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piszkosfred 2013.09.30. 01:06:20

Vagy emeld meg az árat mindkét oldalon, hogy azonos számok szerepeljenek, de a magyarnál írd oda, hogy magyaroknak 5000 Ft kedvezmény, csak most, csak neked :))

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.30. 01:08:47

@piszkosfred: És akkor csak a fordítógépes külföldiek értik :) nem rossz :)
Mondjuk szerintem az a külföldi aki megtalálja a magyar verziót, megérdemli hogy kevesebbet fizessen. Szerintem az emberek nem szokták összevetni a különböző nyelvű verziókat.

piszkosfred 2013.09.30. 01:16:43

@noname.blogger: Szerintem sem, amire igazából utalni akartam, hogy más az optikája. Nem a külföldit bünteted ezzel, hanem a magyart jutalmazod :) Máris nehezebb ráfogni, hogy tisztességtelen.
Bár itt nem tudom, hogy ez mennyire nézne ki jól :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.30. 01:35:19

@piszkosfred: Szerintem olyan lenne, mint a mindenféle boltokban a vásárlásra buzdító akciók és kedvezmények, amelyek az emberek spúrságát (vagy legalábbis pénztelenségét) igyekeznek kihasználni. Nagyon nem elegáns, nem szeretnék ilyet a weblapomra. Akinek ez a stílus annál gondolom rendben lenne.

piszkosfred 2013.09.30. 01:53:41

@noname.blogger: Igen, én is pont erre céloztam azzal, hogy lehet ez nem a megfelelő hely egy "bolti" akcióra :)

Blobov 2013.09.30. 06:34:46

Uniós polgároknak ugyanannyiért kell szolgáltatnod, különben a szabad szolgáltatásnyújtás igénybevételéhez való jogot (aránytalanul) korlátozod.
:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.30. 08:01:49

Hm, érdekes kérdés... nekem tisztességtelennek érződik, és a kedvezmény-dolog is csak kicsit javít rajta.
Viszont nekem úgy tűnik, hogy a bevételed kisebb mértékben függ a magyaroktól (majd megnézem a statisztikát), és arról sincs statisztika, hogy hány külföldit mondtál le, hogy magyarral találkozz, szóval lehet, hogy nem lenne durva változás. Egyébként most azon gondolkozom, hogy pl. 2-3000 ft-os emelés nem vált ki olyat erős hatást, mint egy 5000 forintos, mégis mutat némi tendenciát...

Én is aggódva emelek árat, úgyhogy mindig csak akkor teszem meg, ha arra a hónapra megvan a kitűzött cél, és komoly esélyem van rá, hogy a következőben is meglegyen.

Egy próbát mindenesetre megér:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.30. 11:43:13

@Ivonn88: A bevételem kb negyede származik magyaroktól és egészen kis töredéke nem visszajáró magyaroktól. Lehet, hogy egyszerűen emelnem kellene mindenhol és kész. Visszajáróknak úgysem emelek, alig valakit érint a dolog.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.30. 12:35:29

Számolgattam, csak úgy sacc, és az ezévi bevételem kb 5%-a származik olyan magyar pasiktól, akiket nem ismertem még előző évben. Ha újonnan érkező magyarok nem lesznek a következő egy évben, az max 10% bevételkiesés. Ha a külföldiektől származó átlagbevételt veszem és azt felkorrigálom 5000 Ft-al, a változás kb 18%, ami sacc 6% pluszt jelent az eredeti állapothoz képest. Még ha úgy is veszem hogy lesz, akinek nem számolok új árakkal, akkor is bőven nullszaldós vagyok úgy, hogy kevesebbet dolgozom. Persze feltéve, hogy a külföldiek forgalmán nem változtat az áremelés, és szerintem nem fog.

Szval summa: érdemes megpróbálni.

Almeron 2013.09.30. 14:33:09

Ha árat szeretnél emelni, úgy tedd meg mindenkivel, legyen az magyar, vagy nem magyar vendég.

A kettős mércét én soha nem kedveltem, és szerintem unfair a külföldi vendégeiddel, ha azonos szolgáltatást nem azonos áron kapnak meg.

Meglévő ügyfélkörnél pedig a te döntésed, hogy megléped az árat vagy sem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.30. 14:50:36

Egyébként én egy magyar törzsvendégnél szintén emeltem árat, igaz, nála amúgy se nézem az időt, szóval az új másfél órás áron ugyanúgy 2-2,5 órára találkozunk.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.01. 14:38:27

...azért nem számoltam bele a most újonnan érkező magyar vendégek törzsvendéggé válását (akik ezzel pótolják a mostani, nyilván idővel lemorzsolódo törzseket), mert a terv szerint egy év múlva mindenképp távozok Magyarországról és oda úgy sem jönnek utánam.
Csak azért írom ezt most mert valaki felhívta a dologra a figyelmemet, mint a modell hiányosságára :)

KondorL 2013.10.03. 10:57:07

@noname.blogger:
Úgy látom végül a 2 in 1 megoldást választottad: 5k áremelés mindenkinek, plusz az alkalmazott árfolyam miatt az euróban fizetőknek még 20 százalék:)
Egyébként mindent egybevetve szerintem is jól fogsz kijönni a változtatásból. Egy esetben sülhet el rosszul, ha tévesnek bizonyul a modellnek az az alapvetése, hogy a külföldiek teljesen rugalmatlanok ekkora áremelésre.

Azt meg szoktad kérdezni, hogy aki közvetlenül éri el a honlapodat (tehát nem egy hirdetés linkjéből), az milyen keresőszavakkal találja meg? Megpróbáltam néhány kombinációt és nekem nem jött fel, viszont találtam egy meglepő dolgot. Megírom majd, de előbb kíváncsi vagyok a válaszodra.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.03. 18:58:16

@KondorL: Igen, valami ilyesmi. Annyi difivel, hogy az árfolyamos nem 20%, bár bizonyos helyzetekben lehet az. Azt csinálom,hogy veszek egy elég erős forintárfolyamot, euro vételivel számolva átváltom euróra, és felfelé kerekítem úgy, hogy mondjuk a 122-ből lesz 130, stb. Lehet, hogy néhol elrontottam, azért igyekeztem nem. Azaz minél nagyobb az összeg, annál kisebb a difi. De bárki megteheti hogy elballag és vált, ezt nem érzem csalásnak.
Amúgy ez eddig is így volt, nem most találtam ki.

"aki közvetlenül éri el a honlapodat (tehát nem egy hirdetés linkjéből), az milyen keresőszavakkal találja meg? "
Mindenki hirdetésből találja meg, tudtommal. Egy magyar oldalon hirdetek, meg egy csomó nemzetközin. Illetve vannak még oldalak, ahol összegyűjtik a lányokat és a pasik kritikákat írhatnak, ilyeneken is fent vagyok.

KondorL 2013.10.03. 22:45:59

@noname.blogger: Na látod, ez őszintén meglep. Azt gondoltam volna, hogy jelentős részük direkt kulcsszavas kereséssel talál meg. Azért ha már kipróbáltam, leírom, hogy mire gondolok. Egyszer talán még jól jöhet egy kis keresőoptimalizálás:) De privátban, mert van benne hivatkozás Ivonn honlapjára is, az pedig itt nem publikus, ha jól értem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.03. 23:51:54

Köszönöm a privátot, sokat segített.
süti beállítások módosítása