Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem történik semmi új

Címkék: szexmunkás szexmunka

2013.10.18. 14:57

Nem csak azért nem születnek új bejegyzések, mert NNB nem hajlandó írni:), hanem azért is, mert nem igazán történik semmi. Én jelenleg nem nagyon dolgozom, ami történik egyrészt azért, mert kevesebb e-mailt kapok, másrészt azért, mert kedvem sincs nagyon, nem kapkodok annyira mindenki után. A jövő héten elvileg lesz egy kétórás munkám, de ha nem, az se baj - igaz, most épp küzdök a pár-tényezővel is, ha van időm (azon túl, amit egyedül szeretnék tölteni), azt inkább a párommal tölteném. Majd ha megint külön leszünk, jobban fog aggasztani az "unatkozom és pénzt kéne keresni" kérdése:)  Plusz mostanában nem annyira vágyom a munka által adta elismerésre, viszont örülnék, ha haladnék a szakdogozatomban. Sajna az előbbi iránti érdeklődés csökkenése nem jelenti a másik növekedését;), de már dolgozom az ügyön. Az utóbbihoz legalább nem kell hajat mosni és embert faragni magamból.


Elméleti témákról ellenben borzasztó szívesen írnék addig is, viszont egyelőre úgy tűnik, hogy nagyjából kimerítettem a dolgokat. Továbbra is figyelemmel követem a különböző cikkeket, igaz, nem ártana mondjuk angol nyelvűeket is olvasgatni (és azt hiszem, a tumblr oldalak nem igazán megfelelőek:) ). Nemrég szembe is futottam eggyel, érdekesnek is tűnt, de túl sok szót nem értettem, ami frusztrálttá tett és hagytam a fenébe. Pedig érdekes volt, kb. arról szólt, hogy a különböző, prostitúciót eltörölni kívánó szervezetek támogatása helyett érdemesebb lenne azokkal a szervezetekkel foglalkozni, amikben maguk a szexmunkások vesznek részt. Ez pl. egy igen érdekes dolog, ugyanis a szexmunkásokat érintő törvényekbe a TASZ egyik videója alapján nem vonták be a szexmunkásokat az olyan országokban sem, ahol szélesebb jogi kereteket biztosítanak, ld Hollandia, Németország vagy Svájc. Viszont azt hiszem, erről is írtam már.

Na, érdekességként maximum azt az embert tudnám megemlíteni, akivel pár hete találkoztam, és azóta meglehetősen sokszor ír nekem, én meg úgy nagyjából minden 3. e-mailjére válaszolok. Barátkozni szeretne, de az az igazság, hogy én meg úgy annyira nem, és emiatt még vendégként sem biztos, hogy szívesen találkoznék újra. Nem arról van szó, hogy nem lehet velem barátkozni, van olyan vendégem, akivel kvázi baráti kapcsolatot is ápolunk, viszont ez nem automatikus. Vele nincs igazából semmilyen közös vonásunk, nincs semmi benne, ami  olyan nagyon megfogott volna. És nem akarok megint egy olyan találkozót, amiben azt fejtegetné, hogy milyen lenne, ha mi közelebbi kapcsolatban lennénk, netán együtt járnánk, nem akarom, hogy megint olyanokat mondogasson, hogy "a reakcióidból úgy tűnik, hogy tetszik a dolog", mert automatikusan úgy érzem, hogy ezzel igazolni látja a feltételezését, hogy én BÁRMIT is szeretnék tőle. És persze ezek a kommentek nem szükségszerűen jelentik azt, hogy tényleg így gondolja, mégis ilyen érzésem lesz tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr265584228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.22. 02:44:14

NNB-nek aktuálisan nincs sok témája... volt egy több napos melóm egy törzsvendéggel, aki esélyesen olvassa ezt a blogot, szóval nem írok róla. Plusz én is baromira bele vagyok mászva az én szakdolgozatom témájába, tök izgis de nagyon nem passzol ide (a te szakdolidhoz viszont igen, ami lol). Meg amúgy sem értek hozzá mert még csak tanulom, szóval írni nem fogok róla, viszont mivel ez jár a fejemben ezért másról sem fogok írni :)
süti beállítások módosítása