Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

(Aki most kapcsolódna be: A bloggerekről - hiánypótló bejegyzés)

Nos, tegnapelőtt volt esedékes az a találka, amit már több mint két hete megbeszéltem az illetővel, igaz, kb egy hete napokig nem válaszolt, hát megkértem, hogy ugyan, jelezzen már vissza, hogy tervezhetek-e vele vagy sem. Pont azután tűnt el, hogy közöltem vele a taxiköltséget, ami meglepően magas volt, hát tényleg megfordult a fejemben, hogy nem hallok többet felőle.Viszont írt, sőt, hétfőn telefonált is. Alig értettem, amit mond, szóval azt ajánlottam, folytassuk inkább e-mailben az egyeztetést. Őszintén szólva tartottam tőle, hogy nem a vonal volt rossz, hanem az ő angolja érthetetlen, de a levelei magasabb szintű nyelvtudásról árulkodtak, mint amit egyébként végül élőben produkált.

Nagyjából fél 8 körülre beszéltük meg a találkát, de azt mondta, még pontosít, mert lehet, hogy csak később, 8-tól ér rá. Megkértem, hogy a találkozó napján este 6 előtt szóljon. A válasz az volt, hogy persze, sőt, tuti ír 6 előtt.

Nos, 18:07-kor írt, még szerencséje, hogy 18:15-ig adtam neki időt. Jó volt a 19:30, én viszont csúnyán elkéstem, 19:50-re értem csak oda... szólt, hogy amúgy csak 9-ig ér rá, szóval sűrű elnézéskérés közepette felajánlottam némi kedvezményt. Én X összeget mondtam, ő X+Y-t, majd kitett az asztalra Z mennyiségű pénzt. Gondoltam, nem állok neki kekeckedni, hogy a Z összeg nem pont X+Y+taxiköltség, mert egy csöppet így is magasabb volt, mint amennyit én ajánlottam, mindenesetre fura volt egy kicsit.

Láttam, bort iszik, hát kértem, hogy töltsön nekem is. Töltött, nekem meg kb épp annyi időm volt, hogy belekóstoljak, már meg is kérdezte, hogy kezdhetjük? Elég fura indítás...:). A szokásos koreográfián végigszaladva (csók-simogatás-orális mindenféle) elérkeztünk a szexhez. Az első x percben még jó is volt, utána viszont kissé, khm, számomra hosszúra nyúlt és kezdett kellemetlenné válni. Végül megkérdezte, hogy lehet-e hátulról, de előbb igyunk egy kis bort és beszélgessünk. Mire feltápászkodtam, ő már kortyolt egyet a saját poharából, majd készülődött a fent említett pozícióra. Komolyan, meg akartam kérdezni, hogy ez volt a borozás-beszélgetés, vagy azt most átugortuk? Mindenesetre ebben a pózban folytattuk, aztán misszionáriusban. Megkérdezte, hogy én mennyire közel vagyok az orgazmushoz, közöltem, hogy ez számomra bonyolult téma, és leginkább csak a párommal megy. Azt is kérdezte párszor, hogy jó-e úgy, ahogy csinálja. Nos, az a helyzet, hogy jó sok esetben nem igazán találta meg a csiklót sem, szóval nem igazán volt kedvem tanítgatni. Meg az az igazság, hogy erre a típusú kérdésre nem válaszolok annyira szívesen, jobb szeretem, ha valaki felajánl opciókat, úgymint lassabban, gyorsabban, gyengédebben vagy erősebben. Általában én is ezt csinálom, mert nem hinném, hogy ha feltenném ezt a kérdést, bármikor az lenne rá a válasz, hogy nem, valami tök mást kéne csinálnom. Mondjuk lehet, hogy rosszul látom.

Mindenesetre egészen a végéig meg voltam róla győződve, hogy az az ember, aki pontosan addig akar velem szexelni, ameddig időnk van, és azért lassít közben folyamatosan. Aztán végül nem is ment el, azt mondta, ha én nem megyek el, ő sem akar. Szóval, így már kicsit érthetőbb. Viszont azon gondolkodtam, hogy más lányoknál - megkérdeztem, rendszeres vendég - is ezt csinálja-e, vagy más lányok inkább megjátsszák az orgazmust (esetleg valóban van nekik).

Már a leveleiben nagyon kihangsúlyozta, hogy ő mennyire izgatott, hogy találkozhat velem, remélem, én is hasonlóan érzek, illetve  élőben, hogy fontos számára, hogy kedveljem és akarjak vele találkozni. Hát, az az igazság, hogy ez szerintem, hogy is mondjam... kissé irreális elvárás. Ugyanis hiába váltok valakivel pár levelet, nem fogom alig várni, hogy végre találkozzunk. Lehet, hogy miután találkoztunk, megkedvelem, de semmiképpen sem előtte, és persze az sem garantált, hogy találkozás után kedvelni fogom. És baromira utálom, ha valaki ilyesmit mond, mert úgy érzem, hazugságra vagyok kényszerítve, hiszen a teljesen őszinte válaszom az lenne, hogy nem, nem igazán kedveltem meg. Az apró jelekből úgy érzem, a figyelmessége megjátszott és amit azért tesz, hogy nekem jó legyen, azt addig teszi, amíg az elsősorban neki is jó. Ezzel persze nincs gond, csak akkor ne tessék elvárni, hogy szimpatikus legyen nekem - és semmilyen, de semmilyen esetben ne tessék jelezni, hogy mennyire fontos, hogy én is kedveljem. Hosszabb távon úgyis kiderül, rövid távon meg nem tud az ember rendes választ adni (legalábbis én nem. Kíváncsi vagyok NNB véleményére).

A figyelmességről eszembe jutott egy ma történt példa: NNB és az egyik közös vendégünk meglátogatott tegnap (inkább NNB vendége, hiszen vele kb tízszer annyi időt tölt, de mi is elég rendszeresen találkozunk, már több mint két és fél éve), és a ma délutánt is együtt töltöttük. A program NNB ötlete volt, ami nem jelenti azt, hogy a vendégünk ne élvezte volna, de lehet, hogy neki lett volna más ötlete a nap eltöltésére, amit esetleg jobban élvezett volna, számára mégis az volt a fontos, hogy a programot NNB élvezze. Ez persze egy nem mindennapos eset, viszont jó példa arra, hogy mi számít figyelmességnek.


Egyébként 9-kor szólt, hogy szeretne hosszabbítani, ha lehet, és az utolsó húsz percben tényleg boroztunk és beszélgettünk. Helyesebben mondva, inkább ő beszélt, az én mondandómra úgy annyira nem is reagált. Bevallom, valami hihetetlenül unatkoztam, mert valami nagyon egyszerű kis dolgot mesélt nagyon egyszerű (és nagyon érthetetlen kiejtésű) angollal. Úgyhogy 21:20-kor szóltam, hogy izé, akkor én most lassan megyek, viszont így, hogy maradtam, az ár is magasabb valamennyivel. Az asztalon nagyobb címletű bankjegyek sorakoztak, úgyhogy szóltam, hogy tudok visszaadni, ha kéne. Megkérdezte, hogy ha ír, fogok-e válaszolni, természetesen igent mondtam, erre ideadta a pénzt, visszajárót nem kérve.

Magában a találkozóban nem volt semmi különlegesen érdekes, viszont meglehetősen kellemetlenné tette a tény, hogy úgy éreztem, hazudnom kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr425609593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bgp 2013.11.03. 11:39:08

>Az apró jelekből úgy érzem, a figyelmessége megjátszott és amit azért tesz, hogy nekem jó legyen, azt addig teszi, amíg az elsősorban neki is jó

Hát basszus, ez egy fizetett fellépés, mi a frászt vársz? Szerintem, egy kurva akkor jó, ha képes elhitetni a vendéggel, hogy ő mennyire élvezi.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 12:17:35

@neoteny: tehát azért perverz, hogy még ott akart tartani beszélgetni, és ezért pluszban fizetnie kell?
@neoteny: tehát azért perverz, hogy még ottartott beszélgetni, és ezért pluszban fizetett?
Nem vagyok túlságosan otthon a szolgáltatókhoz járás pszichológiájában, de valahogy úgy gondolom, hogy nem éppen úgy áll hozzá a legtöbb ember, aki hozzám jár, hogy "nem tartom itt tovább, mert akkor plusz X pénzt kell fizetnem". No meg eredetileg is másfél-két órát beszéltünk meg, végülis másfelet maradtam, gondolom, megadott magának egy keretet, amibe ez tökéletesen belefért. Nekem úgy tűnik, hogy azok nagyrésze, akikkel találkozni szeretnék, egy kerek estét akarnak, amiben valamilyen mértékben beszélgetés is van.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 12:20:34

@bgp: a blogbejegyzés személyes vélemény, neki nem jeleztem ezeket a dolgokat. Az élvezés-dolgot meg ebben a kontextusban nem értem: tegyek úgy, mint aki élvezi, hogy nem tud egy kortyot sem inni a felkínált italból?:) A bejegyzés ez a része inkább amolyan "különbség valódi és színlelt figyelmesség között"-témájú volt.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.11.03. 12:32:46

@Ivonn88:

"tehát azért perverz, hogy még ott akart tartani beszélgetni, és ezért pluszban fizetnie kell?"

Mivel saját leírásod szerint nem beszélgetés történt hanem egy monológ, ami neked hihetetlen unalmat okozott -- igen.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 12:34:47

@neoteny: érdekes, ez ezembe sem jutott:). Valószínűleg azért, mert néha én is elég durva monológokat nyomok le, és utólag úgy érzem, hogy milyen jót beszélgettem:D (szerencsére általában azért nem akkor, ha dolgozom)

imikecske (törölt) 2013.11.03. 13:32:52

te szutyok kurva, a "párod" "csöppet"jobban keres? Akkor mi szüksége lenne egy ilyen büdös kurvára társnak?

Vagy azért keres jobban mert ős is kurva? Buziknak? Vagy nem is nő? Vagy ő a stricid meg még pár kurvának?

2013.11.03. 13:34:01

Te franci kurva!
Te Mágnesespicshájú!

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 13:51:55

@Szántó Imre: félreértések elkerülése végett: a párom egy vállalatnak dolgozik, nem Magyarországon, így a fizetése egyébként is magasabb, mint a magyar átlag, emellett meglehetősen sikeres is, plusz én nem dolgozom olyan sokat, és az áraim is átlagosak.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 13:56:30

@Szántó Imre: És az én férjem is jól mgélne önnálóan és mégcsak nem is szexiparból :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 14:26:15

@phaszfej: Vagy voltaképp bármelyik :) egy átlagfizetéshez nem kell sokat dolgozni és nincs abban semmi ha valaki nem hajt a minél több lóvéért, mindenáron.

Reggie 2013.11.03. 14:46:13

@Szántó Imre: Egyszeruen van aki prosti akar lenni, es kesz, nincs ezen mit magyarazni. Van aki meg postas akar lenni, az is ugyan ilyen erthetetlen.
Nem is biztos, hogy a parja tud rola.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 15:05:02

@Reggie: "Nem is biztos, hogy a parja tud rola. "
De tud :)

Reggie 2013.11.03. 15:18:55

@noname.blogger: Mondjuk ez sem egy kirivo eset. Vannak olyan nepcsoportok, ahol a csaladok a sajat lanyukat kuldik le a kocsisorra.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.03. 15:29:32

Te valami robotprosti vagy? Ez így nem lesz jó. A szerencsétlen ügyfél élményt akart, te meg megfosztottad tőle. Hogy lehetsz ilyen kőszívű?

Alaister Grand 2013.11.03. 15:43:49

Hja kérem, ez egy ilyen szakma. Van, hogy a lelkedet akarják, nem a testedet. De miért nem mindegy, miért fizet? Eladó vagy, mondod az árat, oszt kész.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 15:48:39

@Alaister Grand: Miért, neked mindegy hogy mit dolgozol, amíg fizetést kapsz?

Ivonn nem eladó és én sem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 15:49:34

@Alaister Grand: amíg azokon a határokon belül marad, amiket kijelöltem, természetesen mindegy, bár helyesbítek, a szolgáltatás eladó, nem én:). Ettől függetlenül nekem van véleményem arról, hogy a másik hogyan viselkedik, és én hogy éreztem magam, na, erről írok a blogba.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 16:22:09

@Ivonn88:

"a párom egy "csöppet" jobban keres annál, hogy szüksége legyen az én pénzemre, de köszi a sztereotípiát :)"

" nincs vele különösebb gondja, illetve azért szeretné, ha inkább akkor dolgoznék többet, amikor mi úgysem tudunk találkozni, és ha nem dolgoznék (sokat), ha épp együtt vagyunk."

Neked nincs párod. Neki egy dugipajtás vagy, akire nincs gondja. Baromira nem zavarja, hogy mással szexelsz amikor nincs ott, de az igen, amikor ott van, mert akkor előle veszik el az időt. Javíts ki, ha tévednék, de minden kurva szerelmes az egyik ügyfelébe, és azon álmélkodik, hogy az illető majd egyszer elviszi onnan. Súlyosabb esetben, ha van családja, azt is elhiszitek, hogy egyszer elhagyja a családját. Csak most éppen az asszony lelkibeteg, meg a gyerekeknek ez stressz lenne a felvételi előtt, vagy csak éppen rosszak a jegyei, és most nem alkalmas az idő, stb. A lényeg, hogy legyen kifogás. Nem neki, hanem magadnak. Így mindenki jól jár. Te csinálhatod tovább, neki meg nem kell komplikációkba bonyolódnia egy veszélyes szeretővel, aki bármikor boríthatja a családi békét. Vagy ha nincs családja, akkor egyszerűen ez most csak nem fér bele az életébe, mert a munka...

Melyik helyzet a valóság a kettő közül?

Nem támadni akarlak, nem is azért jöttem, hogy benyögjem, hogy büdös kurva, mint ostoba tahófalváról. Inkább egy pszichomókus féleséget játszok el. Hidd el, nekem is megfelelne egy ilyen "kapcsolat", amikor kapcsolat nélkül akarnék szexelni. Nincs nő, nincs probléma, de szex az van. Ráadásul ingyen. Eltartod magad, és a szexben is rutinos vagy. Persze a családnak nem foglak bemutatni. Néhány barát esetleg ismerhet, de velük lebeszélem, hogy próbáljanak meg úgy csinálni, mintha nem lennél kurva. Ha a kollégák közül látna valaki, akkor valami távoli rokon iskolatársának a gyerekkori szomszédjának az unokahúga vagy.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 16:29:28

"Mindenesetre egészen a végéig meg voltam róla győződve, hogy az az ember, aki pontosan addig akar velem szexelni, ameddig időnk van, és azért lassít közben folyamatosan."

"Egyébként 9-kor szólt, hogy szeretne hosszabbítani, ha lehet, és az utolsó húsz percben tényleg boroztunk és beszélgettünk. Helyesebben mondva, inkább ő beszélt, az én mondandómra úgy annyira nem is reagált."

Egyébként az a probléma, ha végig akarja dugni az időt, vagy az, ha feltart a beszélgetéssel a végén?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 16:38:24

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Ne haragudj de amit mondasz az butaság. Általánosságban beszélsz ezért én is válaszolok. Csak a magam nevében, nem akarom elvenni Ivonn örömét :)

Én sosem voltam szerelmes egy kliensembe sem, azt meg végképp nem reméltem (gondolom áhítást akartál írni álmélkodás helyett), hogy elvisz bárhova, mivel maradni akarok. Ha meg menni akarok, megoldom önjáróan, nem kell hogy vigyen bárki.
A párom tényleg nős, de nem akarom hogy elhagyja a családját, mivel az én vagyok :)
Máskülönben pedig nem, nem dugópajtás, hanem pár, annak összes jellemzőjével együtt.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 16:40:58

Értem, hogy nem támadni akarsz, viszont úgy gondolod, hogy jobban ismered a kapcsolatomat, mint ahogy azt én ismerem, ami valószínűleg azért történhetett, mert úgy alapvetően félreértem a férfiak szándékait, így a saját páromét is.

Egyvalami sajnos/szerencsére igaz: a párom nős. Azért "szerencsére", mert máskülönben valószínűleg nem lennék együtt vele (túl nagy a korkülönbség, túl nagy a távolság). Ettől függetlenül a "dugópajtásnál" több van köztünk - vagy meglepően jól játszik, de feltételezzük, hogy nekem nagyobb esélyem van az érzéseit ismerni.

"Baromira nem zavarja, hogy mással szexelsz amikor nincs ott, de az igen, amikor ott van, mert akkor előle veszik el az időt."

Pontosan:). Elég kevés időt töltünk együtt, úgyhogy nem örül neki, ha ebben az időben nekem dolgoznom kell, de ha épp szükségem van rá, mert az elmúlt időben kevesen voltak, megérti (én sem szeretem, ha ilyenkor sokat kell dolgoznia, de megértem). Más kérdés, hogy nekem úgy tűnik, te az együtt töltött időnél a szexre célzol, amikor nem szükségszerű, hogy a munkám pont a szex rovására menne.

"Javíts ki, ha tévednék, de minden kurva szerelmes az egyik ügyfelébe, és azon álmélkodik, hogy az illető majd egyszer elviszi onnan."

Tudtommal egyik kollégámmal sem történt ilyesmi, és a munkám első három évében velem se nagyon. "Elvinni" nem nagyon lehetne, mivel engem nem kell semmilyen helyzetből "megmenteni", sőt, fontosnak tartom, hogy a páromnak ne legyen problémája a munkámmal. A párom előtt többször randizgattam, ebből kettő volt komolyabb, mind a kettő tudott a munkámról, és egyik sem igazán volt oda érte. Nem csak ezért nem lett végül semmi, de számomra ez elég komoly kizáró tényező. Az meg elég szerencsétlen dolog, hogy nem a legmegfelelőbb emberben találtam meg mindazt, ami számomra egy párkapcsolathoz szükséges, remélhetőleg nem ő lesz az egyetlen.

"Egyébként az a probléma, ha végig akarja dugni az időt, vagy az, ha feltart a beszélgetéssel a végén? "

Az a probléma, ha 1.) nem élvezem az együttlétet, 2.) nem élvezem a beszélgetést:). Persze benne van a pakliban, hogy egy-egy találkozó nem álmaim találkozója, és természetesen igyekszem, hogy a másik ebből ne nagyon vegyen észre semmit.
Egyébként nem éreztem feltartásnak, a minimálisan velem eltöltendő idő része volt. Más kérdés, hogy ha baromi jól szórakoztam volna, maradok még, de így a kijelölt idő végén jeleztem, hogy megyek.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 16:47:18

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Egyébként nem értem ezt az elvivős sztereotípiát. Ez a legjobb meló, akár arra is, hogy az ember az így szerzett anyagi háttér segítségével elinduljon akármilyen irányba. Pl el lehet menni egy neves külföldi egyetemre, és nem kell azon gondolkodni hogy a szülők miből fogják finanszírozni. És nem kell alvás helyett dolgozni közben a megélhetésésért. Vagy össze lehet spórolni annyit, hogy az ember saját vállalkozást indítson, ha ezt szeretné.
Bárki más jobban rászorul arra, hogy "elvigyék", mint egy prosti.
Ha emellett nem jön össze a magánélet az pech, mondhatni ezzel jár, de ez a veszély egyikünket sem fenyegeti.

Amúgy nem értem, hogy miért gondolod, hogy egy szexmunkás kapcsolata különbözik bárki más kapcsolatától. Azért, mert nem zavarja hogy mással is? Ebből nem következik, hogy "Nincs nő, nincs probléma, de szex az van." Miért ne lenne nő, vagy probléma?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 16:47:55

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: egyébként még egyvalamit nem értek: egy szexmunkás, ha szerelmes a vendégébe, ugyanúgy boríthat, mint egy szerető, nem?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 16:53:18

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "Néhány barát esetleg ismerhet, de velük lebeszélem, hogy próbáljanak meg úgy csinálni, mintha nem lennél kurva. "

Izé, az miben különbözik? Mit csinálnának a barátaid ha úgy csinálnának, ajánlatot tennének, vagy mi? Vagy gúnyolódnának? Vagy?...

Thomas T. Owen 2013.11.03. 17:17:27

@Ivonn88: A férfi ugyebár meg akart róla győződni, hogy jól e csinál mindent. Tehát szinte görcsösen vágyott az elismerésre. Ez a kisebbségi komplexus egyig tünete.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 17:27:42

@noname.blogger: "Izé, az miben különbözik? Mit csinálnának a barátaid ha úgy csinálnának, ajánlatot tennének, vagy mi? Vagy gúnyolódnának? Vagy?..."

Mondjuk elejtett szavakkal, vagy felháborodásból indított őszinteségi rohamokkal felvilágosítanának, hogy amit kapcsolatnak hiszel, az nem az, csak dugipajtás reláció.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 17:28:29

@Thomas T. Owen: egy másfél órás találkozóból nem vonnék le ilyen messzemenő következtetéseket. Szerintem egyszerűen fontos neki, hogy akivel találkozik, az szintén örüljön a találkozónak. Önmagában nem annyira irreális elvárás, fizetett partnerként már inkább. De szerintem ettől még nem lesz kisebbségi komplexusa.

Másrészt sok vendégem szokott érdeklődni, hogy hogyan csinálja, mert számukra is fontos, hogy "mindent jól csináljanak". Ez mindössze annyit jelent, hogy szeretnék, ha én is minél jobban érezzem magam.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 17:29:31

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: mármint a fent vázolt helyzetben téged világosítanának fel arról, hogy a nő, akivel párkapcsolatban élsz, és mellesleg szexmunkás, az valójában nem a párod, hanem a dugópartnered? Ez elég gáz lenne tőlük.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 17:33:52

@Ivonn88: Szerintem nem őt, hanem a partnert, aki mellesleg kurva :)

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Aha :) És az amúgy miből látszik, hogy nem a párod, csak a dugópartnered? Már azon kívül, hogy kurva. Hátha a férjemről is kiderül, hogy csak dugópajtás :P

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.03. 17:36:50

@Ivonn88:

Egy profi prosti a lelkét adja az ügyfél boldogságáért.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 17:41:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: jó tudni. És pontosan hogy néz ki, amikor az ember eladja a lelkét? Mit takar a dolog?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.03. 17:44:53

@Ivonn88:

Pl. ha az ügyfél kérdezi mikor lesz orgazmusa a prostinak, akkor a prosti nyögni kezd és orgazmust színlel, majd elmondja az ügyfélnek, hogy ilyen szép orgazmusa régóta nem volt.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 17:48:54

@noname.blogger: csak egyet:)
@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: jó tudni. Egyrészt nem tudom, mi köze ennek a lélekhez - amit, ha definiálnom kéne, a személyiséggel definiálnám, nem a viselkedéssel -, másrészt fura módon egyik, több éve szexmunkásként dolgozó kollégám sem csinálja ezt. Biztos nem vagyunk profik.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 17:50:03

@noname.blogger: "A párom tényleg nős, de nem akarom hogy elhagyja a családját, mivel az én vagyok :)
Máskülönben pedig nem, nem dugópajtás, hanem pár, annak összes jellemzőjével együtt."

Most jól értem, hogy úgy nős, hogy te vagy a felesége?

Kerültem formális ismeretségbe néhány stricivel, így van némi rálátásom a kurvákra is. Mondjuk úgy, hogy régebben, amikor a mobiltelefonok kezdtek bejönni, és internete csak keveseknek volt, és nem virágzott az elektronikus üzletkötés a szakmádban, illetve csak MLM rendszerben ismerősök egymás között cserélték az igényesebb felsőkategóriás kurvák telefonszámait, hogy ez nem olyan, mint akik a sarkon strichelnek...

Mondjuk úgy, hogy barátom volt olyan ember, akinek a barátja volt az egyik strici. A kurvák meg a sarkon állva várták a kuncsaftokat. A striciknek is a környéken kellett lenniük, ezért egy közeli presszóban töltötték az időt. Én elvoltam egy kólával, beszélgettünk a barátokkal, és mivel az egyik ismerte az egyik stricit, meg amúgy is ott voltak, előbb-utóbb kialakult a diskurzus. Engem valahogy érdekelt, hogy miért csinálják, miként élnek, stb. Az egyik beceneve Birdman volt. Elég annyit mondanom, hogy sarkon csak stricivel állhatott ki nő, mert a helypénzt lenyúlta a helyi maffia a sriciktől, így kiderült volna, ha valaki stricimentes, és vagy egy strici vagy a helypénzt behajtó maffiózó közkatona befogta volna. Ezt úgy oldotta meg egy kurva, hogy a belé szerelmes idiótát beidomította, hogy ő egy strici. Nem a strici kényszerítette kurválkodásra, hanem ő a balekjét striciskedésre. Gondolom, most már érted a becenevét, és nem gondolod, hogy valami hős egy képregényben, hanem a magyar szleng játéka tükörfordítva angolra.

Azt akartam ebből kihozni, hogy férji minőségben valaki vagy strici vagy balek. Olyan nincs, hogy nem zavarja. Vagy semmire nem tart és csak egy eszköz vagy a pénzszerzésre, vagy egy szerencsétlen idióta, akiben a lábad is megtörölhetnéd. Ha nem férj, akkor lehet egy harmadik opció is. Magasról leszar téged, és csak egy dugipajtás vagy neki komplikációmentesen. Még akkor is, ha nem tudsz róla. Vagy mert megvezet, vagy mert magad vezeted meg, mert kapocsolatra van szükséged és ez a legjobb lehetőség számodra.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:02:05

@Ivonn88: "Tudtommal egyik kollégámmal sem történt ilyesmi, és a munkám első három évében velem se nagyon. "Elvinni" nem nagyon lehetne, mivel engem nem kell semmilyen helyzetből "megmenteni", sőt, fontosnak tartom, hogy a páromnak ne legyen problémája a munkámmal. A párom előtt többször randizgattam, ebből kettő volt komolyabb, mind a kettő tudott a munkámról, és egyik sem igazán volt oda érte. Nem csak ezért nem lett végül semmi, de számomra ez elég komoly kizáró tényező. Az meg elég szerencsétlen dolog, hogy nem a legmegfelelőbb emberben találtam meg mindazt, ami számomra egy párkapcsolathoz szükséges, remélhetőleg nem ő lesz az egyetlen."

Ez a kurva szerelmes az egyik kuncsaftba, aki az álmaiban majd megmenti striciktől vett információ. Az előbb tettem utalást, hogy honnan van rálátásom. Az is igaz, hogy ez vagy 15 éves keletű történet. Akkoriban más volt a világ. Akkoriban a kurvákat a stricik vitték bele az iparba, agy nem feltétlenül volt szabad a választás, és az élet sem utána. Ma az internet korában valószínűleg nagyobb hányadotok lehet teljesen önkéntes. Mondjuk ráviszi a leányzót a gazdasági helyzet, meg a tandíj, de tud kuncsaftokat felhajtani magának, és nem egy placcon kell álldogálnia, ahol betörnék a stricik, és helypénzt szed a maffia. Elhatározás kérdése a kilépés, mert a magad ura vagy. Nincs strici, akinek ez gazdasági ellenérdeke lenne. Szóval elfogadom, hogy ez nem így van már. De azt látom, hogy a párkapcsolat nektek is hiányzik. De hidd el, akit nem zavar a munkád, az nem párkapcsolat. Vagy egy balek (ezt előbb már kifejtettem) vagy csak kényelmes neki.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:07:40

@Ivonn88: "egyébként még egyvalamit nem értek: egy szexmunkás, ha szerelmes a vendégébe, ugyanúgy boríthat, mint egy szerető, nem?"

Az nem annyira végzetes, mint egy szerető. Jöhet a mentség, hogy nem jelentett az nekem semmit, mert csak egy kurva. Másrészt az asszony is inkább hibáztatja magát, mert nagy a segge, lóg a melle vagy nem szopik, vagy bármi más. Kapcsolatot kiépíteni meg a legkönnyebben ismerősi körben lehet, és akkor nagyobb is a botrány, hogy pont vele csalta meg ez a szemét a Mucit, míg egy kurva általában kívül esik az ismeretségi körön, ami a lebukás veszélyét is csökkenti.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:12:32

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "Most jól értem, hogy úgy nős, hogy te vagy a felesége?"
Aha :)
Ha gondolod, olvasd el a poszt elején linkelt bejegyzést, ami egy rövid összefoglaló a két szerzőről.

Az információid lehettek pontosak, de mostanra nagyon elavultak. Valószínűleg pont amiatt, mert még a digitális kor előttről keletkeztek. Az internet és a telefon önállóságot hozott a lányoknak.

"Olyan nincs, hogy nem zavarja."
Olyan vagy, mint a parasztbácsi az állatkertben a zsiráf ketrece előtt: ilyen állat márpedig nincs is.

Nem ismersz minden embert, még striciből sem ismersz tételt, prostiból meg ezek szerint egyet sem. De még ha ismernél X darabot, akkor sem vonhatnál le ebből általános következtetést, hiszen ténylegesen nem ismerhetsz mondjuk száznál többet mélységében, azaz ha egy jelenség 1%-nál ritkább az játszva elkerülheti így a figyelmedet. Az egy db külsős ember véleménye arról, hogy "hogy megy ez", mert az ő egyik ismerőse valamilyen, az meg végképp gyér.

Például enegem sem zavar(na) fordított irányban, Ivonnt ismerem annyira hogy elhiggyem, őt sem zavarja. Ebből kiindulva lehetnek mások is. Nem, ne gyere azzal hogy a férfiak azok olyan nagyon különbözőek, légyszi...

"Vagy semmire nem tart és csak egy eszköz vagy a pénzszerzésre, vagy egy szerencsétlen idióta, akiben a lábad is megtörölhetnéd. "
Egyik sem. Értem, hogy miért gondolod, de miért nem tájékozódsz előbb a körülményekről? Én ezt szoktam tenni, mielőtt ítélkeznék. Pláne, ha kiderült már egy másik kijelentésmről, hogy zöldség.

Emellett érvelhetnél is, kijelentgetés helyett. Például olyan módon, hogy x, y, z, q, w jelei vannak annak ha valakit semmibe vesznek, vagy ha valaki egy szerencsétlen idióta, és mondjuk ezen jelek legalább 60%-a kell ahhoz, hogy biztosan kijelenthessük ezt. Akkor megbeszélhetnénk, hogy mondjuk x stimmel, de az összes többi nem, százalék 60 alatt, nem stimmel. Vagy lehetne igazad, mert ötből négy megáll. A jó pszichológusok is így csinálják, nem csak megmondják a frankót ránézésre, sztereotípiák alapján :)

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:12:51

@Ivonn88: "mármint a fent vázolt helyzetben téged világosítanának fel arról, hogy a nő, akivel párkapcsolatban élsz, és mellesleg szexmunkás, az valójában nem a párod, hanem a dugópartnered? Ez elég gáz lenne tőlük."

Nem, ők nagyon jól tudnák, hogy csak dugópartner. A kurvát lenne kellemetlen felvilágosítani, mert elrontaná a játékot. Jobb az úgy, ha azt hiszi, hogy olyan idilli kapcsolatban él, ahol a "párja" elfogadja a munkáját.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:20:45

@noname.blogger: Az, hogy nem zavarja a párja kurválkodása jelzi azt, hogy nem tartja igazi kapcsolatnak, anyagi forrásnak tekint, vagy egy balek, akiben lábat tudsz törölni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:22:15

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "De azt látom, hogy a párkapcsolat nektek is hiányzik."

10 éve vagyok ebben az egy párkapcsolatban, miből gondolod, hogy hiányzik?! Az hiányzik ami nincs, nem? :D:D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:29:36

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Körkörös érvelés, aminek a bizonyítéka önmaga. Kevés.

Az, hogy valaki kapcsolatnak tekint valamit vagy nem, az rengeteg jelből látszik, máskülönben semmi jelentősége a különbségnek. Azaz pl ha valaki úgy hiszi, hogy idilli a kapcsolata ahol a párja elfogadja a munkáját, az kell, hogy különbözzön egy "csak dugópartner" viszonytól.

Ha valakibe lábat lehet törölni az máson is látszik, nem csak azon hogy prosti a partnere. Pl másban is bele tudja törölni a lábát a párja.

Ha valaki csak a pénzért vagy kényelemből van valakivel, az abból látszik, hogy nem tesz meg a kapcsolatért bizonyos dolgokat, amelyeket egy rendes kapcsolatban megtenne. Meg még egy csomó más dologból.

Na ilyen jeleket kellene mondanod. Vagy rájuk kellene kérdezned. Akkor lennél hihető.

sexaddict 2013.11.03. 18:33:07

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: furcsamód egyiknek sem érzem magam. De tudod az a legrosszabb a feltételezéseidben, hogy nem nagyon lehet őket cáfolni így az interneten keresztül.
És sajnálom, hogy nem fér bele a képzeletedbe egy olyan ember aki nem használni / megalázni akar egy nőt aki szexmunkával foglalkozik.
Valahol ott a buktató, hogy mindhárom esetben a szexmunkás mivoltát tartod a nő leglényegesebb (egyetlen?) tulajdonságának. Pedig a szakmánk nem sokat számít valójában a magánéletben. A miénkben sem. És nem nem érdekel, hanem nem zavar. Van benne jó és rossz is, mint bármelyik szakmában. Mint akár az enyémben a párom számára.
Tudom, hogy ez a blog a szexmunkáról szól, és teljesen érthetően NNB és Ivonn is a szexmunkáról írnak. De ez nem jelenti azt, hogy ez akár-csak jelentős része lenne a személyiségüknek munkán kívül.
Könnyen elfelejtitek, hogy emberekről van szó. Nem sztereotipikus kurvákról. Esetleg érdemes lenne kicsit megállni és belegondolni ebbe.
Esetleg abba is, hogy nem mindenki úgy látja a világot ahogy ti. Én mást látok a szexmunkában mint sokan itt, akiknek leginkább még érintőleges kapcsolatuk sem volt vele. És a megértés sokat segít abban, hogy ne utasítsunk el valamit csak azért mert a vele kapcsolatos sztereotípiák negatívak.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:34:39

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Csak az hiányozhat, ami nincs. A helyes kifejezés itt a "szükséged van". Kivéve, ha azt hiszed hogy azért hiányzik mert nincs csak azt hiszem, de magamban azért érzem a hiányt. Ez viszont még bizonyításra szorul.

Reggie 2013.11.03. 18:40:10

@Ivonn88: Hat ugy, hogy az igazi szelsosegek meg messze vannak.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:40:42

@noname.blogger: Felsoroltad a jeleket, és ezek evidensek. Nem jár értük nobel-díj. Mit kellene ezen ragoznom? Azért nem írtam őket, mert annyira egyértelműek. Ha egyik helyzet sem áll meg a lábán, akkor az illető nagyon nem normális. Értem ez alatt, hogy az emberek 99,99%-ra jellemző attitűdökkel ellentétesek a jellemzőek rá. Tehát nem azt mondom, hogy hülye, csak azt, hogy teljesen eltérő mozgatórugói is vannak, mint ami nagyon nagy általánosságban jellemző az emberekre.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:45:34

@noname.blogger: Ez csak nyelvészeti finomkodás. Beismerem, hogy egy másik szó pontosabb megfogalmazást eredményez. De az is valamit elárul, ha ez miatt támadod a mondatot, és nem az egyértelmű mondanivalója miatt. Ráadásul miért pont ezt?

sexaddict 2013.11.03. 18:49:21

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Na jó kicsit bővebben: A mozgatórugóim nem is különböznek olyan sokban. Csak őszinte vagyok magammal a legtöbbekkel ellentétben. És a saját ítéletem szerint látom a dolgokat, nem a "nagy társadalmi ítélet" alapján.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:50:26

@sexaddict: Te lennél az az illető férj? Ha igen erős elítélő sztereotípiáim lennének, akkor nem társalognék, hanem benyögnék valami büdös kurvák szöveget és tovább lépnék.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 18:51:27

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: ehhez muszáj hozzászólnom. Attól még, mert azt éppen nem teszed, sztereotípiáid vannak (a "büdös kurvák"-szöveg mondjuk elégséges, de nem szükséges feltétel).

Hosszabb válasz alakulóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:53:26

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Szerintem az adott jelenség nem annyira ritka, mint hinnéd.

Valahogy úgy működik ez, hogy én is azt hittem hogy zavarna, ha a párom nem lenne szexuálisan monogám, amíg meg nem tapasztaltam, milyen az. Mármint azt, hogy párom, ÉS közben nem monogám. Mert előtte csak azt láttam, hogy aki mással lefekszik az semmibe is veszi a partnerét, nem kezeli párjának. Azt hittem, a kettő egybetartozik. Kiderült, hogy nem. Azóta másoknál is látok ilyesmit, de pl ha nem kezdtem volna bele a munkámba és ebbe a kapcsolatba, valószínűleg nem láttam volna. Nem vagyok túlzottan társasági alkat.
Szerintem az emberek nagyjából 5-10%-a tudna úgy működni mint én vagy a párom, csak sosem szembesültek a helyzettel normális módon, illetve nem is gondolkodtak el rajta. Sokan nem szeretnek "out of the box" gondolkodni, elfogadják hogy az olyan, mert azt szokták gondolni róla.

Egyébként a kapcsolatom mozgatórugói nagyjából olyanok, mint másokéi, lényegét tekintve ugyanarra törekszik, max mások az eszközei.

sexaddict 2013.11.03. 18:54:10

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Igen, én vagyok. Velem kapcsolatban vannak erős elítélő sztereotípiáid, és ezekből automatikusan következik, hogy NNB-t olyasvalakinek tartod aki elfogadna párnak valakit aki illeszkedik a sztereotípiáidba. Tévedek?
És, hát nem túl hízelgő kötődni valakihez aki A) kihasznál, B) egy balek.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:55:40

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Mi a nyelvészeti finomkodás?

Általában idegesít, ha sztereotípiákat kezelnek tényként, a valóság megnézegetése helyett. Te ebbe futottál bele. A körkörös érveléssel különösen jól fel lehet nyomni az agyamat, harapok az ilyesmire.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 18:58:42

@sexaddict:
"És, hát nem túl hízelgő kötődni valakihez aki A) kihasznál, B) egy balek. "
És az sem, ha azt gondolod hogy kérdezned sem kell, mert csak úgy helyből felszállva, információ nélkül, ismeretlenül is jobban tudod hogy mi van a beszélgetőpartnered magánéletében, mint ő maga, ráadásul akkora magabiztossággal, hogy simán ki is jelentheted. Ekkor vagy te vagy zsenibogyó, vagy a vitapartnered segghülye. Eddig nem láttam, hogy zseninek tartaná magát, marad az utóbbi.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 18:58:47

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "@noname.blogger: Felsoroltad a jeleket, és ezek evidensek. Nem jár értük nobel-díj. Mit kellene ezen ragoznom? Azért nem írtam őket, mert annyira egyértelműek"

Oké, kezdjük:

1.) "Azaz pl ha valaki úgy hiszi, hogy idilli a kapcsolata ahol a párja elfogadja a munkáját, az kell, hogy különbözzön egy "csak dugópartner" viszonytól."

Dugópartner - az én szemszögemből: egy olyan ember, akivel szívesen szexelek alkalmanként. Lehetünk akár barátok is, de nem szükséges. Akár egyikünk szerelmes is lehet a másikba, akár mind a ketten, de nem élünk párkapcsolatban (valahol nemrég leírtam, hogy számomra mi párkapcsolat definíciója, aminek többek között fontos része a megegyezés, hogy mi párkapcsolatban vagyunk). Lefekszünk, de persze nem minden találkozásnak feltétlenül ez a célja, lehetünk közben pl. barátok is. Van ilyenem is. Ezzel szemben a párkapcsolatban jellemzően többet várok el a másiktól, szerelmes vagyok az illetőbe, illetve párkapcsolatként definiáltuk, ami köztünk van. Ez meg a párom.

2.) "Ha valakibe lábat lehet törölni az máson is látszik, nem csak azon hogy prosti a partnere. Pl másban is bele tudja törölni a lábát a párja."

Ez nem tudom, mennyire jellemző, plusz definiálni kéne a "lábat törlést", bár elég egyértelműen kijelenthetem, hogy a párom nem csinál ilyesmit.

3.) "Ha valaki csak a pénzért vagy kényelemből van valakivel, az abból látszik, hogy nem tesz meg a kapcsolatért bizonyos dolgokat, amelyeket egy rendes kapcsolatban megtenne."

Ezt magamra nézve igaznak tudom mondani, a páromat még meg kell kérdeznem, bár azt hiszem, így is tudom a válaszát.

Mivel azonban a vita is nagyjából akörül forog, hogy a párom mit tesz meg vagy mit nem, és mivel ebben úgy látszik, az én szavam nem ér annyit, mint a tiéd, kissé meddőnek tartottam ezt az egészet leírni.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 18:59:58

@sexaddict: Nekem annyiban tér el az attitűdöm az átlagtól, hogy engem baromira nem zavarna, ha a párom mással baszik, abban az esetben, ha ez kölcsönös. Nekem a nyitottság már az elején belefér, de baromira jó nekem a zárt kapcsolat is. A félrekúrás az meg nem fér bele. Persze szigorú óvintézkedések mellett, mert ajándék nyavalyák, meg a más porontyát felnevelés az elfogadhatatlan. A szexmunkáskodás az nekem sok lenne. Még a masszőr vagyok és csak kiverem neki, és abban mi van féle is. Nevetségesnek is tartom azokat, akik azt hiszik, hogy ők nem kurvák.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 19:04:57

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Miért fér bele a nyitott kapcsolat, ha a szexmunka nem? Számodra mi a különbség?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:07:08

@sexaddict: "Ha azt állítod, hogy te az vagy, aki a szerintem 99.99%-ból kilóg, kénytelen vagyok elhinni. Főleg azért, mert itt blogolsz. Valszeg ezt elmulasztanád, ha nem így lenne.

sexaddict 2013.11.03. 19:10:04

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
A "félrekúrás" pl. nekem sem fér bele. De pl. az őszintétlenség sem. Az őszinteség az a tulajdonság amit nagyon sokra becsülök. A kapcsolatomban pedig elvárok, kivételek nélkül.
A masszőr vagyok, és csak kiverem dolog érdekes. Azért penetráció hiányában szerintem külön kategóriát érdemel.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 19:12:09

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: szokásos értetlenkedés a részemről. Itt blogol, tehát bizonyítja, hogy A.) NNB-t kihasználja, B.) balek? Mert ha így lenne, az amolyan "védekezel, tehát igazam van"-érv lenne.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 19:17:29

@Ivonn88: Nem, hanem azt hogy se nem strici, se nem balek :) Bár nem értem, egy strici vagy balek miért ne kommentelhetne így. Főleg a balekok szeretik elmagyarázni, hogy nem is azok.
Vagy lehet hogy az itteni értelmezésben a balek az olyan hogy fáj neki de kussol mert nem akarja elveszíteni a nőt. Ezesetben kussolni tud, de érvelni az érzései ellentéte mellett, azt nem.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:22:29

@noname.blogger: "Mi a nyelvészeti finomkodás?

Általában idegesít, ha sztereotípiákat kezelnek tényként, a valóság megnézegetése helyett. Te ebbe futottál bele. A körkörös érveléssel különösen jól fel lehet nyomni az agyamat, harapok az ilyesmire."

A hiányzik neki és a szüksége van rá szavak felcserélésén lovagolás az tényleg gréczy-díjas vagy lőrince lajosos álljunk meg egy szóra kategória nyelvészeti indítékok nélkül. :-) Ne mond, hogy ne, mert tudod, hogy de. Nem is haragszom érte, mert a téma az elég karcos tud lenni. Mivel blogoltok, gondolom edzettek vagytok. Nem sértegetni vagy megmondani jöttem ide, hanem beszélgetni. Nem az időjárásról, vagy valami társalgási bullshitről, hanem egy komoly témáról. Beestem ide a blogba az index címlapról, és úgy gondoltam, hogy nagyjából érdekel, ami itt történni fog. Állítom, hogy az oda-vissza válaszokból több derül ki, mint a posztokból. Tehát nem az agyadat akartam felbaszni, csak beszélgettem. Addict is más, mint aminek gondolná az ember. Volt egy másik kurvás blog, ahol egy szociológus hallgató vette a fejébe azt a hibbant ötletet, hogy álkurvának állva felmérést végez. Mindenkivel szexelt, és a fizetésnél közölte, hogy nem kér pénzt, mert nem kurva, csak egy kérdőívet töltsön ki a kuncsaft lécci-lécci. Azt egy időben olvastam, bár már nem tudom mi volt a címe. Kiürítettem a kedvenceket, és egy fél év után nem ugrott be a blog neve.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 19:28:17

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: én emlékszem a blog nevére, lurva.blog.hu/. Ha jól emlékszem egyébként, végül kiderült, hogy a vagyaim.hu gerillamarketingje volt.

Szerintem egyébként érthető ezen a szón való lovagolás. Mivel a véleményed nagyjából úgy kezdődött, hogy a párkapcsolatom nem párkapcsolat, hanem dugópajtiság, valamint NNB-nek valójában hiányzik a párkapcsolat, hiszen akinek a munkája okés, az nem párkapcsolat, tehát nincs = hiányozhat neki, hiszen nincs. Akármit is értettél a 'hiányzik' alatt, kvázi egy mondattal önkényesen érvénytelenítetted NNB tízéves párkapcsolatát. Lehet, hogy nem megmondani jöttél ide, mégis azt teszed. Szóval én tényleg nagyon örülnék egy nyitott beszélgetésnek, ahol a másikat partnerként kezeljük, nem egy hülyének, aki még a párkapcsolatát is félreértelmezi. Egy ilyet biztosan nagyon tudnék élvezni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 19:32:17

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Ha te mondod... nekem kb kiverte a szememet, annyira nem illett oda. A helyesírásra nem, a jelentésekre viszont nagyon figyelek, az áhításnál is kijavítottalak. Meg az érvelési hibákra, hiányosságokra, még akkor is, ha az adott érvelés mellettem áll :) Szerintem nem is keltek jó benyomást, szegény ember csak megvédeni akar a kommentjével erre ellene fordulok :)

Egyébként azért is ugrottam rá annyira, mert annak is lett volna (kicsit zavaros) jelentése, ha helyesen használod a szót. És nem voltam biztos benne, hogy hogyan érted.

Nem gondoltam, hogy az agyamat felbaszni jöttél volna :) a megmondás magabiztossága azért szembetűnő volt.

Nem tudom, hány posztot olvastál, azért azokban is van infó.Pont ebben az egyben nyilván nem lehet benne minden.

Másik kurvás blog... nem a Répamesék?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:32:28

@noname.blogger: "És az sem, ha azt gondolod hogy kérdezned sem kell, mert csak úgy helyből felszállva, információ nélkül, ismeretlenül is jobban tudod hogy mi van a beszélgetőpartnered magánéletében, mint ő maga, ráadásul akkora magabiztossággal, hogy simán ki is jelentheted. Ekkor vagy te vagy zsenibogyó, vagy a vitapartnered segghülye. Eddig nem láttam, hogy zseninek tartaná magát, marad az utóbbi."

Szerintem ezen már túljutottunk, amikor a 99,99%-ot írtam. Ha valakinek ez belefér, akkor belefér, nem ítélem el, de azt, jobb ha tudod, hogy a 99,99%-nak nem fér bele. Ebben hiába keresel támadást, mert nem az. A balek vagy haszonélvező a 99,99-ben van benne. Csak fejben lekönyveli járulékos költségnek, hogy beleférjen. Addict a 0.01%-ban lehet benne. Nem is ítélem el, hogy neki miért fér bele, csak azt tudom, hogy nekem ez nem sikerülne. Még azt is bevallom, hogy nekem tuti nem okozna szívbajt, ha dugipajtás lennék egy ilyen relációban, amikor nincs ingerenciám valódi kapcsolatra. Ami valljuk be a legtöbb embernél szintúgy kiverné a biztosítékot, mint a nyitott kapcsolat esetlegességének elfogadása. Mondjuk monogámiára törekednék, de a nyitottságot sem tartom kizártnak.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:39:50

@Ivonn88: "Dugópartner - az én szemszögemből: egy olyan ember, akivel szívesen szexelek alkalmanként. Lehetünk akár barátok is, de nem szükséges. Akár egyikünk szerelmes is lehet a másikba, akár mind a ketten, de nem élünk párkapcsolatban (valahol nemrég leírtam, hogy számomra mi párkapcsolat definíciója, aminek többek között fontos része a megegyezés, hogy mi párkapcsolatban vagyunk). Lefekszünk, de persze nem minden találkozásnak feltétlenül ez a célja, lehetünk közben pl. barátok is. Van ilyenem is. Ezzel szemben a párkapcsolatban jellemzően többet várok el a másiktól, szerelmes vagyok az illetőbe, illetve párkapcsolatként definiáltuk, ami köztünk van. Ez meg a párom."

Az csúnya világ, ha a dugópajtási viszonyban valamelyik is szerelmes lesz. Az a másik kihasználását jelenti, és nem egy kölcsönös "nyereséget". Ha meg mindketten szerelmesek egymásba, akkor hülyék.

"Mivel azonban a vita is nagyjából akörül forog, hogy a párom mit tesz meg vagy mit nem, és mivel ebben úgy látszik, az én szavam nem ér annyit, mint a tiéd, kissé meddőnek tartottam ezt az egészet leírni."

Gondolom fog menni még a rugózás egy ideig, amikor már kiderült, hogy a véleményem ennél árnyaltabb, de hát emberek volnánk.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 19:42:02

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: őszintén? Nem derült ki, hogy árnyaltabb lenne. Eddig mindössze annyit láttam, hogy sexaddict egy bizonyos önkényesen megállapított 0,01%-ba tartozik:). De ezentúl figyelmesebben olvasok, ha még írsz ide:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 19:43:40

Egyébként valóban nehezebb lesz ilyen felfogással párkapcsolatot találni, de sajna egyszerűen nem tudok máshogy gondolkodni. Az megtörténhet, hogy esetleg évekig nem fekszem le mással, de attól tartok, egy idő után már igencsak zavarna és lépnék, titkolózni meg nem szeretnék, mert azzal az erővel húzhatnám is le a kapcsolatomat a wc-n.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 19:51:32

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Nem keresek benne támadást, viszont a számot nem tartom reálisnak, erről már írtam.
Azért sem áll meg a magabiztosságod, mert a 99.99%-ot pont annyira csípőből mondod, mint én a 10-et. Amit te is tudsz, azaz fel kellene tételezned, hogy lehet, hogy tévedsz, és mondjuk csak 99. Nagyon valószínű hogy nincs akkora saját mintád, hogy egyértelműen lásd a különbséget.

Még 99.99%-nál is túl magabiztos lenne a kijelentés, pl mert hátha bejön az egy tízezrelék, másrészt mert azok között, akik prostikkal vannak, esélyesen felülreprezentáltak az elfogadók, pl mert a prostik sem teljesen hülyék és igyekeznek olyanokkal lenni, akik nem kamuból vannak velük.

Szóval továbbra sem tűnik árnyaltnak a hozzáállásod.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:55:30

@noname.blogger: "Miért fér bele a nyitott kapcsolat, ha a szexmunka nem? Számodra mi a különbség?"

Nézd, én csak azt tudom elmondani, amit én gondolok a prostitúcióról, de az nem feltétlenül tetszene neked még akkor sem, ha százszor leírnám, hogy nem ítélem el a prostituáltakat. Vagy legalábbis szeretném hinni, hogy nem ítélem el őket, és ez önbecsapás. A valódi ok a pénz. Vannak dolgok, amiket nagyon nem szeretnék csinálni pénzért. És itt most nem csak a szexről van szó.

A prostitúció azért nem rablás vagy gyilkosság, hogy totálisan ítélkezzek felette, csak azt tudom mondani, hogy az én esetemben nem férne bele. Mondok egy példát. Mondjuk lenne egy olyan főnöknőm, aki előttem ellibbenve azt a gondolatot ültetné el a fejemben, hogy hű de megbasznám (nem a vulgaritás miatt használom a baszni szót, hanem az ösztönös vágy kifejezése miatt mellőzöm a finomkodó szeretkezni és hasonló kifejezéseket), akkor kénytelen lennék elhesegetni ezt, mert alkalmas a helyzet előnyszerzésre. Mondjuk ez elég is ahhoz, hogy ne alakuljon ki a szituáció, mert ahhoz, hogy a szexig eljusson két ember, kölcsönös oda-vissza játékok kellenek. Jelzések, bókok, mosoly, miegymás. Mondjuk volt már kivétel, hogy egyszerűen elém léptek azzal, hogy mi most baszni fogunk.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:56:42

@sexaddict: Ha a párod a blogger, akkor ez részletkérdés, mégha jogos is. :-D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 19:57:39

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Nem biztos hogy tudom követni :) Arról van szó, hogy szexxel előnyt szerezni, akár előléptelés, akár pénz formájában, számodra elítélendő?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 19:59:48

@noname.blogger: "Vagy lehet hogy az itteni értelmezésben a balek az olyan hogy fáj neki de kussol mert nem akarja elveszíteni a nőt. Ezesetben kussolni tud, de érvelni az érzései ellentéte mellett, azt nem."

Igen, erre gondoltam. Amikor észrevettem, hogy itt kommentel, akkor fogadtam el a hihetetlent, mert ez kizárta a lehetséges hihető eseteket.

sexaddict 2013.11.03. 20:03:33

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
A párom blogger :) én nem vagyok az. Részletkérdés. De mint minden esetben amikor a "szavakon lovagolunk", az ok a pontosság igénye. A cél pedig, hogy ne legyen félreérthető senki számára amit írunk, elkerülendő a hibás következtetéseket. Ezesetben pl. azt, hogy bármilyen befolyásom van erre a blogra. Merthogy nincs.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 20:04:26

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: esetleg megkérjem a páromat, hogy kommenteljen, és akkor nekem is hinnél?:) Igaz, ez esetben angoltudás szükséges.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:04:32

@Ivonn88: Ez már megtörtént. Mellesleg még mindig zavaros, hogy ki-kicsoda, csak az egyértelmű, hogy Addict valakinek a férje. Tologatom a csúszkát oldalt, kibogozom, válaszolok valakinek, újratöltődik az oldal, és bogozhatom is ki újra. Mert csak nicknevek vannak, és karcot sem tudok kötni senkihez.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 20:06:12

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Sexaddict NNB férje, egyébként ööö, nemtom, ld. a bloggerekről postot:)

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:06:45

@Ivonn88: "Egyébként valóban nehezebb lesz ilyen felfogással párkapcsolatot találni, de sajna egyszerűen nem tudok máshogy gondolkodni. Az megtörténhet, hogy esetleg évekig nem fekszem le mással, de attól tartok, egy idő után már igencsak zavarna és lépnék, titkolózni meg nem szeretnék, mert azzal az erővel húzhatnám is le a kapcsolatomat a wc-n."

Erre mondtam, hogy igényetek van rá vagy szükségetek vagy vágyatok.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 20:07:34

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Addict az én férjem. Én én vagyok, 31 éves, 10 éve dolgozó szexmunkás, a két gyakoribb posztoló közül az, aki fel is vállalja a hirdetését.
Ivonn huszonkevés éves csaj, jelenleg külföldön, ő írta a bejegyzést, neki egy nős pasi a párja.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 20:08:47

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: nyilván. Viszont ez egy elég triviális kijelentés, gondolom úgy az emberek nagyrésze vágyik a párkapcsolatra, ha nincs, mert úgy egyébként szüksége van rá. Ezért gyanakodtam másra.
Félreértések elkerülése végett jelenleg nem igazán vágyom más kapcsolatra. Előbb-utóbb persze gyerekcsinálás és egyebek miatt kénytelen leszek váltani.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 20:10:41

@noname.blogger: erről jut egyébként eszembe, hogy anno valakivel találkoztam melóügyben, és közölte, hogy amúgy az egyik fórumban, ahova írogattam, keltettem fel az érdeklődését ;)

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:13:14

@Ivonn88: "őszintén? Nem derült ki, hogy árnyaltabb lenne. Eddig mindössze annyit láttam, hogy sexaddict egy bizonyos önkényesen megállapított 0,01%-ba tartozik:). De ezentúl figyelmesebben olvasok, ha még írsz ide:)"

Ha nem így lenne, kitomboltam volna magam, hogy büdös kurva két bejegyzésben, és itt sem lennék. De azt kétlem, hogy általános lenne az esetetek. Persze úgy, hogy igazi rálátásom nincs, csak a mit csinálnék én ebben a helyzetben meg a mit csinálnának mások ebben a helyzetben hipotézis után levezényelt gondolatkísérletem. Ha azt mondod, hogy a kollektíva ugyanolyan vagy magasabb arányban él idilli párkapcsolatban, mint a szakmán kívüliek, akkor lehidalok.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 20:13:45

@Ivonn88: Ott felvállaltad a melós identitásodat? Vagy lenyomozott?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:19:42

@noname.blogger: "Másik kurvás blog... nem a Répamesék?"

Ugyanaz a két blog, lurva.blog.hu a címe és Répamesék a neve. Most találtam meg az Ivonn által dobott linken. 2010 márciusi az utolsó bejegyzés. Gyanús volt, hogy kamu, és ezért is olvastam bele anno.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 20:19:47

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
"Ha nem így lenne, kitomboltam volna magam, hogy büdös kurva két bejegyzésben, és itt sem lennék. "
Nem, vannak hülyék akik tételes mértékű vitába képesek bonyolódni.

"Ha azt mondod, hogy a kollektíva ugyanolyan vagy magasabb arányban él idilli párkapcsolatban, mint a szakmán kívüliek, akkor lehidalok. "
Amit látok az alapján jelentősen alacsonyabb arányban, de nem annyira, mint alapból feltételezed.
Főleg azoknak vannak nehézségeik, akik maguk sem fogadják el amit csinálnak- ebben az esetben nyilván a magukhoz hasonlókhoz vonzódnak, ami persze nem működik, kénytelenek beérni valami félmegoldással. Azoknak, akiknek okés amit csinálnak, relatív jó esélyeik vannak, bár a jelöltek kisebb választéka miatt kisebb, mint egy "normális" embernek. De nincs statisztikai léptékű ismerősi köröm, csak tippelek.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.03. 20:21:09

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: szerintem még mindig nem:). A trágárkodás nemléte még nem teszi árnyaltabbá a véleményed.

"Ha azt mondod, hogy a kollektíva ugyanolyan vagy magasabb arányban él idilli párkapcsolatban, mint a szakmán kívüliek, akkor lehidalok. "

Ezt nem mondanám, de én magasabbra tenném ezt az arányt, kb az NNB által mondott okokból. De ha jobban belegondolok, azt hiszem, le lehetne futtatni egy kismintás t-próbát...;). Igaz, több helyen is hibázna a dolog, mert azok a szexmunkások, akiknek ismerem a válaszait, jellemzően hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, így nem reprezentálják jól az összes szexmunkást. Másrészt ugyanez igaz lehet a nem szexmunkások mintájára is. Mindenesetre azt elég jól bemutatná, hogy mekkora pontossággal lehet állítani, hogy a szexmunkások kb 99,9%-ára ez nem igaz - gyanítom, elég kicsivel.

@noname.blogger: mivel a melós nevemet és e-mailcímemet használtam, nem igazán volt ez lenyomozás, mert hát elég könnyű volt így megtalálni:), de nem is rejtegettem annyira a kilétem.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:22:42

@noname.blogger: "Nem biztos hogy tudom követni :) Arról van szó, hogy szexxel előnyt szerezni, akár előléptelés, akár pénz formájában, számodra elítélendő?"

A számomra nem járható út a megfelelő. Elítélendőnek a rablókat, gyilkosokat, sikkasztókat tartom.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:25:44

@sexaddict: Oké, ez világos, és egyértelmű, hogy tévesen fogalmaztam, hiszen te fehér vagy, nem szürkés-barnás drapp izé.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 20:28:38

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Oké, akkor értem.
Nekem mondjuk semmi kapcsolat nincs a pénz és az előléptetés között. Előléptetésért nem szexelnék, pénzért igen, de nem használnám a pénzt előléptetés elérésére. Az előléptetés egy bizonyos skillsetnek a mérőszáma, a pénz nem, azt nyíltan egy szolgáltatásért kapom.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.03. 20:50:41

@noname.blogger: Pedig az előléptetés a legtöbb esetben nem csak képességek kérdése. Sőt a legtöbb esetben annak van a legkisebb jelentősége. A szimpátián és az emberi kapcsolatokon múlik. Jó példa erre egy állásinterjú is, ahol nem is előléptetésről, hanem bejutásról van szó. Hülye értelmetlen lényegtelen kérdések. Nem is csoda, hogy sok esetben fogja a fejét az ember egy munkahelyen, hogy ez a hülye mit keres itt. Egy tízéves eset, amikor interjún voltam, ismertem azt, aki alá felvennének, a HR-n egy vezetőt, és interjúztatott egy ostoba picsa. SSzimpatikus voltam neki, de amikor szóba került, hogy nem csak közgazdász véggzettségem van, hanem műszaki is, és érdekel a tudomány, akkor csillogó szemekkel közölte, hogy őt is érdekli a tudomány, és nagyon szeret olvasni Egely Györgytől. Gondoltam, hogy hablatyolok neki, hogy én is nagyra becsülöm Egelyt, de mivel ismertem a főnökét is meg az én leendő főnököm is, és az egész interjú csak egy adminisztratív kötelező előírás volt, hát tök őszintén elmondtam, hogy Egely nem tudós, csak egy szélhámos, akin egy spektrumtévés tájékozottsággal már átlát az ember. Persze nem akartam sértegetni, ezért csak annyit mondtam, hogy Egelyvel nem igazán értek egyet. Na úgy megsértődött, hogy gyorsan ráfirkantott a CV-re valamit, ami minden bizonnyal nem alkalmasat jelent. Eleve egy bankban az Egelyről alkotott vélemény nem releváns, úgyhogy az interjúból csak az derült ki, hogy a csaj alkalmatlan a munkájára. Ha én lennék a HR igazgató, akkor tuti, hogy tesztelném az interjúztatókat kamujelentkezőkkel. Ezt csak azért mondom, mert általában a képességek számítanak a legkevésbé.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.03. 21:03:12

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Ehh.. ez szarul hangzik. Mondjuk azt, hogy idealista vagyok... vagy méginkább, hogy nem vagyok hülye, tudom hogy milyen a világ, de megvan a saját elképzelésem, hogy hogyan kellene működnie a dolgoknak, és hogy én hogyan fogok működni. Ebbe bizonyos szabályok kikerülése belefér, másoké nem. Meg van egy olyan hülyeségem is, hogy nem szeretem a nem egyértelmű célú szexuális kapcsolatokat, úgy általában a kavarást. A melóban többek között az is jó, hogy egyértelműek a dolgok, nem látszanak mögöttes, manipulatív célok.

Azért remélem, én nem nagyon fogok ilyesféle létformákkal összefutni. Az Egely-s csapdára én is pont így reagáltam volna.

sexaddict 2013.11.03. 22:29:47

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
félreérted. Nem dobozolni szeretnék. És nem is kerekíteni. Pont ellenkezőleg. Pontosságot keresek. Tehát igenis szürkés-barnás drapp izé, és nem fehér :)

álomkor 2013.11.14. 12:22:48

"Egyvalami sajnos/szerencsére igaz: a párom nős. Azért "szerencsére", mert máskülönben valószínűleg nem lennék együtt vele (túl nagy a korkülönbség, túl nagy a távolság)."

Miért lennél kevésbé együtt vele, ha nem lenne nős? Az még oké, hogy neked nem hátrány a kapcsolat szempontjából, ha nős - bár a korábbi írásaidnak ez is ellentmond némileg - de miért kifejezetten előny?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.14. 17:25:03

@álomkor: amikor megismerkedtünk, baromira nem voltam nyitott egy kapcsolatra, úgyhogy gondolom, úgy általában ezerrel védekeztem egy ellen. Az ő esetében viszont nem tettem, hiszen úgyis képtelenségnek tűnt, hogy valaha együtt legyünk.
süti beállítások módosítása