Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nem prosti

Címkék: hülyék prostitúció cikkek-honlapok NNB

2013.11.09. 20:21

gyali_prosti.pngGyalin egy adatlap. Profilkép külön kemény :P

Könyörgöm,  még nekem is több időm van másfél óránál, nem beszélve a csókolózásról :)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr625622375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.09. 23:29:51

Most mit vagy meglepődve?! ;) "... mind királylány." :P

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 10:47:59

@Kis szürke óriásfehéregér: Gyalogló chat :) nem volt elég irodalmias a megfogalmazás? :)

Kis szürke óriásfehéregér 2013.11.11. 11:09:25

@noname.blogger: Igazából erre tippeltem, de a te kezed alól akartam olvasni (a.k.a. a te szádból akartam hallani :) ). Neeem hiszem el! :D Az még van? Az hagyján, de azt még van, aki használja?!? :)
És mit eszik?
#döbb
süti beállítások módosítása