Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történet röviden: tegnap írt nekem, mindenféle csöpögőset. (pl. "Dearest", "You look sensational", "Lovely set of images",  "Your figure is glorious") Próbáltam vele skype-randit egyeztetni, de nem szinte csak délelőtt ért rá, úgyhogy belementem a vasárnap estébe. Az eredmény: (sima ő, vastag betűs én)


: hello darling
: i can only type for the moment
: however
 my girlfriend is here
: i am free tomorrow morning if you are?
 or, we can type first
it is up to you
 and exchange pics
: sexy ones, of course
  can't be free tomorrow morning as i said
 now is not convenient for me, too, am afraid
 I'm quite disappointed (csak ezért sminkeltem ki magam... jó, tudom, nem a világ vége.)
sorry
such is life
(itt először gondoltam, jófej leszek, és ajánlok más időpontot, szigorúan kettőt, amik nekem jók, ld "nem ugrálok többet neked". Aztán nekiálltam gondolkodni, hogy baszki, mondjuk figyelmeztethetett volna, úgyhogy végülis az időpont ajánlás után a következőket írtam:)

 And btw you should have informed me earlier about it
 a bit of a wait sexy you
i only found out
 this evening
: sorry
 smack me later ;)
[with your lovely hands
: ;)
 I'm pretty sure you found it out more than 5 minutes earlier
 come nopw
 what is this the inquisition?!
 no
 i have been busy working all day
 by the way
 just got back at 8pm!!!
 then you had almost an hour to tell me
 no
i was eating
 and writing emails
 to students
 look
 if you are going to be so harsh
we can forget about this
 i need somebody who is understanding
and tolerant
and not a Nazi
and for that one hour you didn't have 2 minutes to tell me you're going to be busy?
:D
oh fuck off
 bye
fuck you

Azóta azon gondolkodom, hogy talán nem kellett volna így felhúznom magam, hiszen ő mondjuk nem tudhatta, hogy mittudomén, sminkeltem és görcsöltem egy sort, hogy elég jól nézek-e ki. Viszont jobban belegondolva nem is ez zavar az egészben, hanem az, hogy az a minimális figyelem sincs meg benne, hogy szóljon, hogy bocs, mégsem, és nevetséges kifogásokat gyárt arra, hogy miért nem tudott szólni. A reakciója viszont annyira durván erős volt, hogy őszintén szólva baromira örülök neki, hogy nem találkoztam vele:O.

Erről eszembe jut egy hasonló történet, amikor még az msn korában (hajaj...) egy ismeretlen valahogy felvett, és randit kért tőlem, én meg valami olyasmit mondtam, hogy ez most bocsi, nem, mert sok a tanulnivalóm. Ezek után az illető nekiállt arról beszélni, hogy de tanulás közben is pihenni kell, és amúgy is, ne próbáljam már beadni, hogy nincs egy szusszanásnyi időm se, és ne hazudozzak. Teljesen ledöbbentem, de végülis közöltem vele, hogy úgy tűnik, ha van is szabadidőm, azt nem vele szeretném eltölteni, bocsi. És ezek után még, ha jól emlékszem, megpróbált meggyőzni, hogy de hát nem is ismerem. Sajna az egész mondanivalójából áradt az arrogancia, na meg ugye többek között szólt, hogy ne hazudozzak:),  amiből elég jól eldöntöttem, hogy nem érdekel különösebben. Végül azzal búcsúzott el, hogy "fulladj meg".

Valahogy van abban valami, ha valaki a nagyon kedves levelekből ilyen hamar átmegy sértegetősbe. Őszintén szólva engem még meg is ijeszt egy picit, igaz, én meglehetősen ijedős fajta vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr815625498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 06:40:07

Tényleg elég érzékenyen reagáltál (bár neki meg előbb kellett volna szólnia), de normális ember erre max udvariasan elnézést kér. Legfeljebb utána keres mást, ha nem jön be az érzékenység.

tra lala 2013.11.11. 10:07:08

Fuggetlen attol, hogy raert volna-e szolni vagy sem, nem a randit mondta le, hanem csak videozni nem tudott. Ettol ennyire felhuzni magad es igy elszamoltatni az idejerol pont az a fajta "baratno" feeling, amire nincs szuksege es amiert inkabb neked fizetne, minthogy az igazi baratnovel legyen.
Jelezted, hogy nem tetszik, megkerdezted miert nem ert ra megis szolni, itt meg mindig normalisan valaszolt. De masrol nem tudtal beszelni, vegig csak ezen voltal fennakadva. Oszinten szolva nem tudom ki az, aki nem kuldott volna el a fenebe. Ha veszi a lapot, akkor akar felajanlhatta volna azt is, hogy ha te a baratnojet jatszod el, akkor o a baratodat, igy akkor veszekedhetsz vele kedvedre es neki meg lehet utana bekulos szex ingyen :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.11. 10:59:38

@f renc: Én például tuti nem küldtem volna el a fenébe. Meghökkentem volna az erős reakción, és azt mondtam volna hogy gondolhattam volna rá, bocsi. Ha ezek után még mindig feszül, esetleg akkor, de akkor sem így.

Attól, hogy egy találkozó fizetős, még nem engedhet meg magának bármit a kliens. Pláne hogy itt nem volt semmiféle fizetés, ez csak randi egyeztetés volt, itt alap, hogy mindenki tekintettel van a másik idejére.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 12:37:47

Hát ezt túlreagáltad, az biztos.
Ő is túlreagálta a nácizással, az is biztos.
Sokat nem vesztettél vele, ez valószínű. Ugyanis a sértődött visszavágást még talán megértem, a nácizást viszont nem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.11. 13:16:19

@f renc: a skypebeszélgetés célja éppen az volt, hogy megnézzük egymást élőben, mivel én nem küldök senkinek arcképet, így tulajdonképpen pont az a cél nem valósult meg, amiért találkoztunk. Tény, hogy túlreagáltam, leginkább azért, mert ezen a hozzáálláson durván fel tudom magam húzni, másrészt addigra eldöntöttem, hogy amúgy sem szeretnék az illetővel találkozni, belefért, hogy ne legyek kedves (egyébként se volt túl szimpatikus).

@Hátrányos helyzetű kaviár: a nácin csak megdöbbentem, mármint nem ritkán hallom sértegetésként olyan kontextusban, ahová abszolút nem illik (itthon mondjuk a kontextusba nem illő, pusztán sértésként használt zsidózás-cigányozás a megfelelője. így belegondolva a náci ebből a szempontból még jobban is tetszik sértésnek, tekintve, hogy nem rasszista, ettől még persze nem fogok szimpatizálni az ok nélkül sértegetőkkel). Nekem inkább a fuck you tett be:D

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 15:16:04

@Ivonn88: Hm, fura, én pont fordítva érzem. A "fuck you", amolyan "bazdmeg" szerepben működik. Udvariatlan, és végtelenül tapló, viszont a nácizás, szerintem ennél jó pár fokkal több. Node persze, ez egyéni érzékenység kérdése ;).

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.11. 15:20:35

@Hátrányos helyzetű kaviár: a szövegkörnyezetből számomra a 'nazi' egyszerűen annyit jelentett, hogy valami nagyon rossz emberrel akar azonosítani, és ez valahogy kevésbé zavar, mintha elküldenek az anyámba, amit számomra a fuck you jelent. Gondolom, egyéni ízlés kérdése:D

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 15:37:21

@Ivonn88: Hát, ja, az... mármint egyéni ízlés ;). Egy "fuck you"-ra lehet simán azt válaszolni, hogy "fuck you" (nagyjából "baszódj meg te is, te szerencsétlen niemand" -mennyivel kifejezőbb a magyar nyelv, ugye ;) ). De egy sima nácizásra, mit lehet reagálni az "anyád"-on kívül? Azt, hogy "te vagy a cigány!"? ;)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.11. 15:38:46

@Hátrányos helyzetű kaviár: számomra nem az alapján bántó egy káromkodás, hogy mit tudok rá válaszolni, ettől eltérő - és ugyanúgy irracionális;;) - dolgoktól függ:D

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 15:42:14

@Ivonn88: Hm, akkor ez is egyéni cucc kérdése, ugyanis nekem nem sértő a szimpla a káromkodás (mint a fuck-you, ugye), de a nácizás....mna, az nekem már sértő, és egy ilyen férget IP-cím, alapján biztos visszakerestetnék egy hozzáértő haverral ....

tra lala 2013.11.11. 18:03:55

Szerintem sokat gondoltok bele, a nazi alatt siman csak arra celozhatott, hogy olyan eroszakosan vallatod.
A szovalasztasa volt hibas, mert neki lehet, hogy semmit sem jelent, de mas kulturak/emberek ezt extrem sertonek is erezhetik.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.11.11. 18:08:01

@f renc: basszus, erre egyáltalán nem gondoltam, pedig kézenfekvő:). Durva, hogy mennyire azon a vonalon mozogtam, hogy olyan, mint nálunk a zsidózás-cigányozás.

A pasi angol, nem tudom, számukra mennyivel kevésbé sértő ilyesmit mondani, szerintem az eltérések emberfüggők. Engem pl. ez nem sért annyira, mint egy fuck you, Hátrányos Helyzetű Kaviárt viszont igen.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.11. 18:58:23

@Ivonn88: Hm, igen, lehet abban valami, amit @f renc: mond, no de én ugye Németországban élek, és itt nem igazán szerencsés csuklóból nácizni.
Mondjuk, egy ilyen "fuck you"-zás után, tuti, hogy nem kap termint az illető egyik lányhoz sem. Annyira azért nem vagyok elnéző ;).

diosarok 2013.11.11. 21:15:09

@Ivonn88: A Nazi jelző még kedves volt ahhoz képest, amit érdemelsz. Egy ingyenes nőnek se legyen ekkora arca, hát még egy kurvának.

tra lala 2013.11.12. 11:40:31

@Hátrányos helyzetű kaviár: en is ott elek, ezert is mondtam, hogy kulturatol fugg ki mire sertodik meg. En itt elek es nem erdekel, viszont egy nemet tuti nem hasznalta volna a naci szot, meg tortenelmi okok miatt meg egy csomo mast sem, csak ha verig akar serteni. Cserebe viszont nem ertik, miert nem hivhatjak ciganypecsenyenek a ciganypecsenyet.
Szerintem ez csak arrol szol, hogy van-e valaki annyira intelligens, hogy felfogja, hogy egy kifejezes egyes embereknek akar serto lehet es inkabb melloznie kene.
En pl. a temetkezos vicceket sem ertem (hogy miert viccelodnek vele a tv-ben mondjuk). Van, hogy nevetek rajta en is, de csak addig, amig epp nincs halalozas a kornyezetemben.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.12. 15:09:01

A pasi nyilvánvalóan megsértődött és be akart szólni, az már ízlés dolga hogy melyik kifejezését tartja az ember erre leginkább alkalmasnak. Ez nem kulturális kérdés, egy kultúrát sem ismerek (a brit pláne nem ilyen) ahol ha egy férfi úgy látja hogy egy (amúgy még ismeretlen) nő intoleráns az irányában, akkor arra a természetes és kulturált reakció a "fuck you". Függetlenül atól, hogy mennyire tartja közben az illetőt hülyepicsának.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.13. 12:47:05

@f renc: Igaz, és ezek szerint az angol "úriember" nem volt annyira intelligens ...
Értem én ezeket a kettőségeket, nagyon is. Amíg Magyarországon éltem, sosem értettem, mért szitokszó, ha valakire azt mondják, zsidó. Hát, ha egyszer az, akkor az, mi ebben a sértő, ugye? Aztán rájöttem, hogy az idióták olyan értelemben használják a zsidó szót, mint nálunk az ugyancsak idióták a bozgort. Mna, így már tényleg sértő. Bár a bozgor kifejezés önmagában is sértő, bármilyen nációval szemben használnű valaki ...

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.13. 12:51:24

@noname.blogger: A "fuck you"-val szerintem nincs különösebb baj, ilyen szempontból. Elkönyveledf az lletőt utolsó tahó parasztnak, és feketelistára teszed a telszámát, vagy e-mailcímét. Ha megint jlentkezik a taplója, és éppen olyan kedvedben vagy, akár még szívathatod is, mert fogadni úgysem fogod, és amúgy is "fuck you" vagy a szemében, tehát box-zsáknak megteszi ;).
A gond az ilyen nácizásokkal van, érted ugye, miért...

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.13. 13:50:15

Ja, más téma.
Láttátok a napokban azt a velvet cikket, ami a budapesti kiállós lányok google-maps-es adatait tette közzé?
(Khm, azt már zárójelben jegyzem meg, hogy f.szom az olyan "újságírásban", amelynek képviselői egyrészt sápítoznak, másrészt reklámoznak ugyanazon jelenség okán).
Ha igen, véleményetek?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.11.13. 22:44:32

@Hátrányos helyzetű kaviár: Én sem a "fuck you"-ra, sem a nácizásra nem húzom fel magam, az én idegesítésemnek más a technikája. Az ilyeneken inkább nagyon-nagyon csodálkozom.

Nem láttam a cikket, csak a címét :) de nem kattintottam rá. A hírportálos prosti-cikkek ezer százalék, hogy felidegesítenek, szóval csak úgy olvasgatni nagyon ritkán kattintok rájuk.
Esetleg elolvasnám, ha már így felvetetted, de már nem is látom sehol.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.11.14. 11:52:07

@noname.blogger: Mna, de fogadnál egy ilyen alakot, aki visszakézből le"fuck you"-z?
Ott lesz az valahol az archvumukban. Különben arról szól nagyjából, hogy vagy 2-3 éve kliensek kezdték el megjelölgetni google maps-on, hol állnak utcán a lányok, és milyen lányok. Ennek kapcsán az "újságíró hölgyek", megkeresték azt a díszprostit, azt a valamilyen-ágnest, vagy hogy hívják...

álomkor 2013.11.14. 12:04:21

Valószínűleg f rencnek van igaza, és ez simán olyan szóhasználat, mint pl. a "nyelvtannáci". Erre utal az inkvizíció emlegetése is. Az "oh fuck off"-nak meg itt nagyjából ez a fordítása: basszus, kár érte mert jó a segge, de nehogy már azzal kezdje az ismerkedést, hogy beszólogat, meg elszámoltat az időmmel:)
Ld. még: www.youtube.com/watch?v=5EXqPriuHHI

mldrv 2013.12.13. 06:06:20

sztem nem volt semmi különösebb jogod elvárni h rögtön rád gondoljon elsőnek, amikor hazaér. de lehet csak nem tudok olyan körülményről, ami alapján mégis elvárható lett volna. elvégre én csak ezt a blogposztot látom.

abban igazad van, hogy kérhetett volna bocsit. abban nincs igazad, hogy "nevetséges kifogásokat gyárt arra, hogy miért nem tudott szólni". szerintem nem nevetséges kifogások, hanem reális okok. már ennyi infó alapján legalábbis.

álomkor 2013.12.13. 10:37:00

@Ivonn88: Ha már mldrv felhozta a posztot, ezt a múltkor elfelejtettem: ha az itteni nickedet használod az SA profilodnál is, akkor az egy plusz ok lehet a náci asszociációra. Azt nyilván te is tudod, hogy a NÉV88 formula használata emailcímben vagy nickben a hardcore náci szimpátiára utal. Ha esetleg mégsem: archive.adl.org/hate_symbols/numbers_88.html#.UqpoKycerFw

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.12.13. 10:41:22

@álomkor: tényleg??? Azta, jó tudni:O. így jár, aki 88-ban születik, szegénykék :O.

@mldrv: ne haragudj, hogy nem válaszolok a kommentedre. Vagy túlságosan reggel van, vagy egyszerűen már annyira nem érdekel, hogy mi történt, hogy nincs kedvem feleleveníteni.

álomkor 2013.12.13. 11:11:56

Ez már tényleg off, de nagyot ütött. Holland vetélkedőműsorban történt: static.fjcdn.com/pictures/Heil+Hitler_9c88ae_4531300.jpg

mldrv 2013.12.13. 21:37:01

@noname.blogger: kicsit eltűntem igen :) de olvasom a blogot, hozom be a lemaradást... :D

@Ivonn88: semmi gond.
süti beállítások módosítása