Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Potenciális SD

2013.11.10. 10:07

Azt hiszem, korai még megírnom ezt az postot, mert a jelek alapján akár le is léphetett az illető. Kár, pedig egészen jókat írt, ha sokáig maradnék itt és/vagy valóban az lenne a célom, hogy igazi Sugarbaby legyek, biztosan imádnám.

Dióhéjban: meglehetősen fiatal (35-40), havi pár találkozó, alkalmanként x összeg juttatással. Összehasonlítottam az összeget a jelenlegi áraimmal, nagyjából egy szinten mozog, ráadásul az én áraim nem is valami magasak itt. Viszont rendszeres találkozók, menő éttermek és klubok, drága borokkal és koktéllal - van, aki imádná a dolgot. Sajna én nem tartozom közéjük:), de el tudom viselni, ha muszáj:P. Továbbá áll mindenféle szépészeti cuccot, a manikűr-pedikűrtől kezdve a különböző wellness-izékig. Na, ebben még nekem is van valami, amit fel tudok használni, baromi jó lenne végre megint gyantáztatni a borotva helyett (az itteni ár a kétszerese annak, ahova otthon járok, és már azt is sokalltam, főleg, hogy egy éven belül kb a másfélszerese lett az ár, de cserébe elvileg kjmélőbb a gyanta. Az itteni legolcsóbb helyen nem biztos, hogy ez várna, bár, fene se tudja. Lehet, hogy az is közrejátszik, hogy baromira nincs kedvem idegen emberhez menni). Mondjuk még a vacsorában is van annyi jó, hogy nem nekem kell főzni:).

Még egy potenciális előny: azt írta, hogy szereti a szexi, divatos ruhákat. Hát, olyanom nekem elég kevés van, de nem csak azért, mert úgy általában a kényelmes öltözködést preferálom, hanem azért is, mert pazarlásnak érzek megvenni bármit, amit évi 3-nál kevesebbszer veszek fel, így nagyjából a legalapabb ruhatárral rendelkezem, elegánsabb, csinosabb ruhákból meg még az alapnál is kevesebbel (na, ezért jó Magyarországon is külföldiekkel találkozni, mert nem veszik észre, hogy csak 1-2 normális összeállításom van:D). Nem tudom, a mindenféle wellness-cuccot be lehet-e váltani ruhákra...;)


Viszont egy mindenféle "fancy" dolgot szerető, manikűröshöz-pedikűröshöz, wellnessező sugarbaby-jelöltnek ideális lehet ez az ember, na meg ugye ha az ember nem akar folyton idegenekkel lefeküdni, méginkább.

Viszont arról is írt az illető, hogy ha minden klappol köztünk, akkor ő gumi nélkül szeretné, és neki van negatív lelete - érdekes, hogy nem említette meg, hogy esetleg nekem és kéne olyan, persze lehet, hogy természetesnek vette. Viszont fura, hogy akárhányszor valaki gumi nélkül akart valamit, ugyan biztosított róla, hogy vele semmi gond nincs, de az mintha meg se fordult volna a fejében, hogy mi van, ha nekem van valami bajom... érdekes. Mindenesetre számomra ez az egész gumi nélkül-dolog egyfajta intő jelként csapódott le. Pedig, ha belegondolok, amikor még évekkel ezelőtt amatőrként dolgoztam, vagyis egyszerre csak ugyanazzal a  2-3 emberrel találkoztam, az egyik emberemmel megbeszéltük, hogy gumi nélkül leszünk együtt, természetesen azután, hogy mindketten leteszteltük magunkat. És ez is csak kb 3 hónap után került egyáltalán szóba! És az illetőről tudtam, hogy nem fekszik le mással. Szóval ha most bárkivel ilyen megállapodást kötnék, az biztos, hogy előbb szeretném megismerni, szeretném tudni, hogy van-e más szexuális partnere és ki az, illetve szeretnék 3 hónapot várni, ha előtte mondjuk mással is lefeküdt. Mármint, gondolom, elviekben ezt tenném, de abban sem vagyok biztos, hogy bárhogy belemennék-e. Nem mellesleg ha valakivel megállapodnék ilyesmiben, az illetőnek tisztában kell lennie azzal, hogy én havonta 3-4-5 másik emberrel lefekszem, és hogy ezek általában havonta különböző 3-4-5 embert jelent. Ezt pedig ennek az illetőnek nem igazán szeretném az orrára kötni. Mindenesetre ezzel kapcsolatban nem lesz gond az idő rövidsége miatt.

Ezt a bejegyzést október 28-án írtam, de még várok egy kicsit, hogy válaszol-e az illető.

Folytatás november 9-én:

Két napja válaszolt, 11 nap után, ráadásul úgy, hogy nagyjából egy dolgot hangsúlyozott: hogy megfelel-e számomra az általa felajánlott fizetség (holott már korábban jeleztem, hogy igen), kb semmire nem reagált, amiket felvetettem. Ilyen figyelmetlenség és ilyen lassú levelezés mellett jó, ha húsvétig meg tudunk egyezni...:P. Szóval istenhozzádot ugyan nem mondtam neki, de közöltem, hogy ez így nem oké.

A másik ember, akiről itt írtam, szintén nem válaszolt már vagy két hete. Elviekben nála még bele is férne, hogy hosszabb ideig nem válaszol, mert nem annyira rendszeres, rövidebb találkozókról volt szó, mint inkább ritkább, de legalább párnapos nyaralásokról. Viszont a több mint két hét egyszerűen sok nekem. Utálom, ha már azt hiszem, hogy valaki eltűnt (mint például a fenti ember), aztán hirtelen megint válaszol, és azt hiszem, hogy lesz már valami előrehaladás a dologban, de aztán megint eltűnik. Szóval szépen búcsút intettem.

Néha olyan kíváncsi vagyok, hogy a tumblr-ös lányok hol szedik össze azt a sok normális embert, akiről írnak, de ha belegondolok, anno nekem is sikerült, rögtön kettőt is. Utólag úgy érzem, marha nagy mázlim volt, de azért az is segített, hogy akkoriban sokkal jobban érdekelt ez az egész SD-SB dolog. Most inkább azt mondanám, hogy néha jobban érdekel, de úgy alapvetően én is érzem, hogy ez már nem igazán nekem való, ráadásul a hülyéket egyre kevésbé tolerálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr945603051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása