Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ivonn javasolta, hogy írhatnék én is, és hát igaza van, miért ne tenném?

Kezdeném a legelején. Nem származom valami gazdag családból. Sosem volt rossz dolgom, csak azt untam nagyon, hogy nincs egy vasam sem soha. Például ha otthonról nem vittem semmit, akkor az iskolában nem tudtam enni – nyilván gimnázium -, vagy hasonlók. Ez tényleg nem a világ vége, de szerintem nehéz átérezni – már nekem is nehéz -, hogy milyen az, amikor egy forintod sincs.

Aztán, ahogy kezdtem korba illeni, jöttek a diákmunkák, de úgy tűnik, hogy ez nem az én világom, mondom ezt úgy egy tucat hiábavaló próbálkozás után. Valami baj lehet velem, és van erről egy elméletem, de erről majd később (vagy soha). Mindegy, a szalagavatómat ki tudtam fizetni ilyenekből, aztán amikor továbbtanultam, akkor kezdtem el igazából ezzel foglalkozni.

Még a diákmunkakeresős korszakban elkeseredésemben elmentem egy masszázsszalonba, aztán persze visszatáncoltam, de kicsit később arra gondoltam, hogy ez nem is olyan rossz – szexben nem gondolkodtam -, csak az tűnt fel, hogy a leadó egy kicsit magas a megkeresett összeghez képest (40%). Ez a kicsit később egyébként pont az az időszak, amikor elkezdtem egy  ilyen témával foglalkozó blogot olvasni.

Szóval eleinte masszázst csináltam, aztán az első vendég után kibővítettem a listát. Igazából ennek kicsit prózai oka volt, egyrészt úgy voltam vele, hogy sehogy (már úgy értem, nem taszított a dolog), másrészt meg így szerintem sokkal egyszerűbb kielégíteni valakit. :) Khm. Az annyira nem vonzott, hogy így több pénzt kereshetek, mert a két szolgáltatás között nincs nagy különbség árban, viszont arra számítottam, hogy a kereslet így talán nagyobb lesz.

Innentől kezdve meg ugye tudtam reggelit venni magamnak, normálisabb ruhákat, stb. Csak ugye ezzel a munkával az az egyik gond, hogy nem nagyon mesélheted el a családodnak, és ha észreveszik, hogy több pénzt költesz, mint amennyinek lennie kéne, akkor úgy érezheted magad, mintha a NAV szállt volna rád. Ez ugye egy eleve nem túl jó módú családban szembetűnőbb, mert hogy tudsz olyan cipőt venni hirtelen, ami az ő havi fizetésének a negyedébe kerül? Szóval én azért igyekszem visszafogni magam.

Azóta már ugye sokféleképpen dolgoztam, házhozjárósan, lakáson, külföldön (innen van a blog címe), naponta többet, havonta kevesebbet, szóval elég sok minden volt már. A blogíró lányokhoz képest annyiban különbözöm, hogy nekem inkább magyar vendégeim vannak és voltak. Egyébként most egy ideje nem dolgozom, előtte felhalmoztam egy akkora összeget, hogy egy évig kényelmesen élhetek belőle. Ha ismerős vendég keres, akkor találkozom vele, de nem hirdetek sehol. Ez a két oka annak, hogy konkrét esetleírásaim nem voltak, és nem is lesznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr145704151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.12.22. 16:10:48

Szívesen olvasom az ilyet, mindig is érdekelt, ez a hogyan és miért kezdtél bele... :-) .

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.12.22. 17:45:47

"Ez ugye egy eleve nem túl jó módú családban szembetűnőbb"

Stimmel, én meg is szívtam ezt :/

Egyébként tök jó, hogy írsz :)

Playman123 2013.12.22. 21:18:15

Örülök, hogy te is írtál. Ahogy írod, ennek a munkának sok ágát kipróbåltad, melyik jött be a legjobban, és melyiket nem csinálod többet?

suisseproject 2013.12.23. 13:55:55

@Playman123: Szerintem erről (is) fogok írni majd egy külön bejegyzést :)

Playman123 2013.12.23. 21:58:07

@suisseproject: Titokban ebben bíztam én is :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.24. 00:25:57

@suisseproject: Azon nem gondolkoztál, hogy kimész havonta 1-2 hétre külföldre dolgozni, aztán a többit otthon? Már ha egyéb elfoglaltságaid lehetővé teszik ezt?

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.24. 00:39:33

Ja, és mielőtt elfelejteném..
Kellemes Ünnepeket mindannyiunknak!

suisseproject 2013.12.24. 07:44:06

@Hátrányos helyzetű kaviár: Szeretek játszani a külföldes gondolatokkal, voltam egyszer-kétszer, bár gondolom, ezt nem nehéz kitalálni :)) Viszont nem találtam még olyan helyet, ahova kétszer is mentem vagy mehettem volna, olyasmihez meg, mint a legutóbbi német kalandom, nem nagyon van kedvem megint.
Az viszont biztos, hogy havonta nem tenném ezt, egyrészt azért, mert tényleg vannak más elfoglaltságaim, másrészt meg azért, mert ha sikerülne egy normálisabb helyet kifognom, akkor nem szorulnék rá. Egyszer cirka fél évig éltem abból, amit kint 3 hét alatt szedtem össze, igaz, kiegészítgettem közben itthon is, de nem szakadtam meg :))

kaktuszdzsek 2013.12.24. 09:11:53

"egy ideje nem dolgozom, előtte felhalmoztam egy akkora összeget, hogy egy évig kényelmesen élhetek belőle"
Szakíts ezzel a gondolkodásmóddal, ha jót akarsz magadnak. Amíg teheted növeld a megtakarításaidat, mert késöbb ki tudja mi lesz. Nekem is volt egy olyan időszakom amikor egy melóban kiégtem és feléltem amim volt. Szerencsére gyorsan találtam egy új mukát és mostmár annyim van hogy 4-5 évig nem kéne dolgoznom. De addig maradok amíg az új projectem el nem indítom.
Légy jó magadhoz!

suisseproject 2013.12.24. 11:04:19

@kaktuszdzsek: Köszönöm a jó tanácsot, és teljesen igazad is van, de eddig betartottam :)
Úgyhogy inkább átfogalmazom: életek, élhetnék, de nem élek. Szerencsére így is van bevételem, csak nem stabil, de nem is olyan kevés. Az egy évre félretett pénzemből összességében még semennyit sem költöttem, pedig már 4 hónap eltelt azóta.
Egyébként olyan szerencsétlen (vagy épp szerencsés) típus vagyok, hogy ha hozzá kéne nyúlnom, akkor is nagyon nehezen tenném. Inkább várnék addig, amíg máshonnan pénzhez nem jutok.

suisseproject 2013.12.24. 11:10:03

@suisseproject: Az viszont igaz, hogy nem teszek meg mindent azért, hogy ez az összeg növekedjen is.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.12.24. 14:42:50

@suisseproject: ezt a problémát én is érzékelem magamon: az elmúlt egy évben a tartalékom - ami azért nem kevés - nem nőtt valami nagy mértékben, leginkább csak stagnált. Igazából nem érzem a dolgot AKKORA problémának, de bennem van, hogy ha tudnék többet keresni, érdemes lenne ki is használni ezt a lehetőséget.

Nathan Drake 2013.12.24. 22:49:22

Tényleg lányok arra válaszolnátok hogy igaz-e a hiedelem, hogy ilyenkor karácsonykor irtó nagy a kereslet, Nem is bírtok minden vendéget fogadni ? Bár gondolom ez pont az inkább hazai vendégkörrel operáló lányoknál lehet ha igaz.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.12.24. 23:36:30

@Nathan Drake: pont ezt akartam írni, hogy lehetséges, viszont én pont azt nézem, hogy az összes e-mailem januárra szól, szóval valószínűleg idén már nem lesz meló.

suisseproject 2013.12.24. 23:50:24

@Nathan Drake: Tavaly karácsony előtt nagyon nem volt vendég, sz9rnyű pangás volt, legalábbis nálunk... Idén - ahogy a dolgozó lányoktól hallottam - elég nagy a forgalom, de azért szerintem bírják. :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.12.25. 05:09:01

@Nathan Drake: Nekem ez a nagy kereslet Január előtt egyetlen darab nagyon törzs vendég. Van még egy érdeklődő, de nem tudom, lesz-e belőle valami.

álomkor 2014.01.06. 20:37:41

@suisseproject: A te hozzáállásod ehhez a munkához valamivel "hagyományosabbnak" látszik a másik két lányhoz képest. Van valamilyen kilépési stratégiád? Pl. hogy valamilyen paraméter (pl. kor, félretett pénz) elérése után húzol egy vonalat, és utána semmiképpen nem dolgozod ezt? Vagy akár a személyes kapcsolatok leépítése is azokkal, akik ismerik a "szexmunkás múltadat"?

suisseproject 2014.01.06. 23:08:34

@álomkor: Kifejtenéd, hogy mitől tűnök hagyományosabbnak? Vagy, hogy ők mitől nem? :)

Egyébként általában vannak kitűzött céljaim, de olyasfajta "vonal", amire gondolsz, nincs. A "múltamat" ismerők között pedig nagyon sok ember van, akivel semmiképpen nem szeretném megszakítani a kapcsolatot.

álomkor 2014.01.07. 11:13:35

@suisseproject: Olyasmire gondoltam, hogy ugyan te sem utálod ezt a munkát, meg magadat sem, amiért csinálod; de nem is azonosulsz vele annyira, mint a másik két lány, illetve jobban elválasztod az életed egyéb részeitől. De csak egy benyomás volt, a bejegyzés és néhány korábbi hozzászólásod alapján, és bőven lehet, hogy elhamarkodtam.
A másik kérdésem meg onnan jött, hogy ismerek egy lányt, aki szintén egyetemista (legalábbis ezt mondja, és el is lehet hinni) és ő azt mondta, hogy amikor befejezi, akkor minden szálat elvarr majd. Kérdés persze, hogy akinek több száz rajongója van (a rengeteg beszámoló a legnépszerűbb oldalon erre utal), az mennyire tudja majd ezt megtenni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.07. 12:49:28

@suisseproject: Álomkor kérdéséről jutott eszembe: te voltaképpen szereted ezt a melót? Vagy inkább úgy elvagy vele, néha kedveled, néha egyáltalán nem, és közben mondjuk praktikus? Vagy?...

(annak aki nincs képben: én és suisseproject egyáltalán nem ismerjük egymást személyesen, csak mindketten jóban vagyunk Ivonnal, szóval alig tudok többet róla mint ami itt a blogban le van írva)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.07. 15:47:57

@álomkor: ezt én mindig egy kicsit hm, extrémnek tartottam, és kicsit olyan érzésem is volt, hogy a legtöbb lány ezt csak "szokásból" tervezi így. Ha eddig sem volt gondja a munkával, akkor mi történik hirtelen, hogy egy bizonyos cél után már nem akarja folytatni?

Mondjuk olyasmi persze lehet a dologban, hogy amíg dolgozik, nem szeretne párkapcsolatot, mert számára nem fér bele a dolog, és ha megvan a cél, minél hamarabb áttérni abba az állapotba, ahonnan már mehet a kapcsolat. Vagy nem tudom

suisseproject 2014.01.07. 18:25:17

@noname.blogger: Hol van az a határ, ahonnan azt mondhatom, hogy szeretem? Nagy általánosságban szerintem elmondható, hogy igen, bár talán kicsit többször kiakadok rajta :), ami viszont sok minden másnak is betudható.

@Ivonn88: Most csak magamból kiindulva mondom, de elég nagy hátulütő lehet, hogy titkolózni kell, és az embernek kedve van mindent tiszta lappal kezdeni. De bőven lehet, hogy másnak ez nem annyira fontos.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.07. 18:34:39

@suisseproject: Gondoltam rádhagyom a definíciót :). Meg szerintem ha a fogalom határán gondolkodsz akkor esélyesen azon a határon vagy, ez válasznak is teljesen jó :)
Amúgy köszi a választ.

mldrv 2014.01.10. 04:26:59

"Az annyira nem vonzott, hogy így több pénzt kereshetek, mert a két szolgáltatás között nincs nagy különbség árban, viszont arra számítottam, hogy a kereslet így talán nagyobb lesz"

ezt nem értem. ha nagyobb a kereslet, azonos ár mellett, akkor bizony több pénzt keresel úgy, szóval miért írod, hogy nem vonzott? :D bocsi, csak tényleg nem vmi logikus számomra ez így, ha másra gondoltál, nyugodtan szólj / írd le. :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.10. 08:10:20

@mldrv: szerintem arra gondolt, hogy nem az órabér növekedése érdekelte, merthogy nem nagy a különbség, hanem a keresleté:).

Amúgy tényleg, ki tudja, mennyi az átlagos masszázs ára? Nekem fogalmam sincs, de ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy Sep simán elég drágán csinálta a masszázst:)

mldrv 2014.01.10. 08:15:02

@Ivonn88: igen, de ezzel végeredményben a több pénz érdekelte, ezért volt fura a megfogalmazás. persze nem lényeg :)

suisseproject 2014.01.10. 12:37:58

@mldrv: Tényleg hülyén írtam, de Ivonn megfogalmazta a lényeget :)
@Ivonn88: Az ár abban a masszázsszalonban is ennyi volt, amennyit én kértem, sőt, ha jól emlékszem, még valamivel több is.
süti beállítások módosítása