Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt érti valaki?

Címkék: vendégek levrov Ivonn szexmunka

2013.12.31. 11:48

(Megj: az eset pár napja történt)

Szóval tegnap írt az ember, este 8-kor (optimista, vagy nagyon nem talált mást):

Hi I am ...............I am italian and I stai in .................... in Budapest.

Are you free later for about 1 hour?
How much is your price?
I wait for your answer.
Thank you
Visszaírtam, kb 10 perccel később:
Dear .............,

I'm busy today. If you would like to set an appointment with me, please inform me earlier.
Best regards,
XXXXXXX
(Jó, bevallom, nem is voltam elfoglalt, csak baromira nem voltam munkára készülve, sem fizikailag, sem lelkileg)
A válasza:
Ok so tomorrow
Na, gondoltam, oké, szedjünk ki belőle valami ennél kerekebb választ, úgyhogy ahelyett, hogy megkérdeztem volna, hogy pontosan mikor, hol és mennyi időre találkoznánk, ezt írtam:
Dear ............,

could you be a bit more specific?

Best regards,
XXXXXX
Nem válaszolt.
Erre ma, este 7-kor egy escortoldalon keresztül ezt az üzenetet kapom, ugyanattól az embertől:
Hi I am 35 years old italian man and I stay in .......... Budapest hotel (closer to ................). Can you come to me tonight for about 1-2 hour?
Kb tökre nem értem:O Ha tudja, hogy mindkettő én vagyok, akkor miért írt megint úgy, mintha először tenné, és miért nem válaszolt korábban úgy egyáltalán, ha meg nem, nos.... na jó, végülis ez egy opció... esetleg más ötletek? :)
Szerintem egy csomó csajt megkeresett és nem is emlékezett arra hogy neked már írt :) Az a fajta, aki kontaktfelvételnél a mennyiségre gyúr, nem a minőségre, és csak a legegyszerűbb válaszokat tudja (akarja) értelmezni. Kommunikálni, figyelni nem akar.
Legalábbi
s az én értelmezőkém ezt mondja :) (--> NNB válasza)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr165714987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.31. 16:07:20

Kellett neki egy hozzád hasonló típusú csaj aznap estére. Kb. tökmindegy volt neki, hogy kicsoda, ha megfelel a külső elvárásainak. Így minden olyan típusú lánynak írt, hátha valaki ráér. A neveket természetesen nem jegyezte meg, mert minek azt?
De ugyanezt tudják telefonhívással is ;).

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.12.31. 16:24:20

@Hátrányos helyzetű kaviár: oké, csak ha annyira akarta, miért nem válaszolt az előző nap? Ha megteszi, simán találkoztunk volna másnap. Na persze lehet, hogy az van, amit NNB mondott, hogy megpróbálta megtalálni a legegyszerűbb csajt, aztán ki tudja, hogy sikerült-e. E-mailes megkeresésnél szerintem aznap 1-2 órával később elég kevesen érnek rá (meg magára az e-mailekre is elég kevesen válaszolnak)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.31. 16:43:29

@Ivonn88: Ja, csak neki még aznap kellett volna lány, és mivel te csak másnap értél volna rá, tovább próbálkozott, más oldalakon. Kinézte a lányokat, és elküldte a sablonlevelét. Az e-mailcímeket meg nem jegyezte meg. Valszeg, nem gondolta arra, hogy egy lány több oldalon is fenn lehet.
És hogy, mért nem jelentkezett többé? Lehet, talált magának olyat, aki ráért aznap.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.12.31. 17:50:06

@Ivonn88: Amikor azt mondta hogy "tomorrow" akkor szerintem azt értette alatta hogy ha ma nem jön össze a dugás valakivel akkor holnap is megpróbálkozik veled, ugyanolyan egy-két órás határidőre.

Almeron 2014.01.01. 03:38:58

Igazán idegesítő emailben kommunikálni. Pláne, ha aznap este, szűk időintervallumban akarunk egyet dugni. Én pl. sokszor kerületre keresek rá, és miközben két-három szomszédos kerület lehetőségeit mérlegelem, előfordul, hogy több alkalommal rákattintok egy lányra, anélkül hogy felfedezném, hogy pár perce már rákerestem.
Sőt az is megesett, hogy ottlétem végén jöttem rá, hogy már voltam a partneremmel régebben.

A nevek pedig egyáltalán nem lényegesek. A profilkép alapján tekintek meg egy adatlapot, a név pedig édesmindegy... amúgy is a legtöbb lány hasonló álnevet használ, pl. Lia, Barby, Leila...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.01. 10:21:42

@Almeron: Egyrészt tetszik amit írsz, mutatja hogy nem minden jelenség tudható be bunkóságnak, vagy butaságnak, ami elsőre annak tűnik.

Másrészt viszont elgondolkodtató, hogy vajon tényleg ennyire mindegy, hogy kivel szexel az ember? Gondolom bizonyos helyzetekben igen. Másrészt, tényleg ennyire egyértelmű, hogy a lányok között nincs különbség, függetlenül attól hogy mit írnak magukról, vagy milyen a profiljuk? Biztosan jó, ha az ember egyszerűen ignorálja az ilyesmit?
Ezt csak azért írom, mert Ivonn adatlapja közli hogy nem igazán bukik a gyors dugás típusú találkákra és azt is, hogy csak előre egyeztetve elérhető.

Almeron 2014.01.01. 12:38:14

@noname.blogger: Őszintén szólva a partner keresés nagyon metodikus tud lenni egy idő után. Súlyra, életkorra és kerületre rákeresek, majd a felkínált képek alapján megnézem, hogy mit vállal. Ha az összkép megfelelő telefonálok, hogy mikor ér rá a partnerem. Ha túl távoli az időpont, akkor egy másik lányra is rákeresek.

Gyakran megesik, hogy 5-10 telefonhívás és 15-25 megtekintett adatlap után találom meg az alkalmas lányt.
Mivel a bemutatkozás/magamról rész legtöbb esetben sablonos, semmitmondó szöveg szerepel (pl. érzéki diáklány vagyok, tüzes szerető, blablabla...), rá se pillantok.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.01. 16:20:44

Igen egyébként, ha én nézegetem a lányokat egy hirdetőoldalon, sokszor amúgy velem is előfordul, hogy képnézegetés céljából rövid időn belül többször is rákattintok ugyanarra a lányra:D

Viszont poén, hogy így szűr a honlap: aki nem tud számomra két értelmes mondatot összerakni mailben, és nem vette a fáradságot, hogy elolvassa a honlapom (nem hosszú benne a szöveg, tényleg), az esélyesen nem is arra vágyik, amit én nyújtani tudok. Megértem, hogy nem mindenki és nem mindig erre a típusú szolgáltatásra vágyik persze.

Almeron 2014.01.01. 20:59:23

@Ivonn88: bejegyzéseid alapján arra lehet következtetni, hogy nem megélhetési célból űzöd ezt a mesterséget, de nem rendszeresen. Elméletileg több évnyi tapasztalattal viszont rendelkezel.
Viszont némi naivitást sugároz a fenti poszt, ami eléggé meglepő.

Szerintem az olasz pasas csak szilveszter előtt meg akart húzni egy csajt, és nem akart sokat vesződni. A nagy számok törvénye alapján sok lányt felhívott/email írt és várta a gyors reakciókat. Ha valaki túlságosan belemélyedt a részletekbe, vagy felesleges kérdéseket tett fel, akkor továbblépett.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.01. 21:13:37

@Almeron: lehet, őszintén eszembe se jutott, hogy a "could you be a bit more specific" alatt valami nagyon nagy belemélyedésre kéne bárkinek gondolnia, főleg azután, hogy igazából semmit nem írt arról, hogy hol, mikor és mennyi időre találkozzunk. Lehetséges persze, hogy ő azt hitte, valami egészen mást várok tőle, és ezért lépett le olyan gyorsan. És ebben van is valami, mert ha nem egy háromsszavas választ kapok, amiből kb semmi nem derül ki, de még elég bunkón is hangzik, akkor simán megkérdezem, amire kíváncsi vagyok. Ehelyett rá akartam venni, hogy ha szeretne valamit tudni, akkor azt kérdezze meg.

Viszont ha ennyire gyorsan akar valakivel találkozni, miért nem inkább telefonál e-mail helyett? És ha már ír, miért nem írja le magától, hogy mikor, hol, mennyi időre szeretnék találkozni, miért csak annyit mond, hogy "Ok so tomorrow"? Nekem ez valahol mindig olyan érzés, mintha csak azért írna a másik, mert több effort, mintha nem írna, de igazából annyira nem is akar találkozni, mert ilyen módszerrel elég kicsi eséllyel lehet nőhöz jutni. Gyorsan, ahogy szeretné, azért nem, mert az e-mail nem gyorsaságra van kitalálva*, lassan meg azért nem, mert ahhoz meg kéne erőltetnie magát, és két normális sort leírni (Mondjuk egyébként az első levélben ment a dolog).

Pontosan mit értesz naivitás alatt? Szerintem arról van szó, hogy egyszerűen baromira nem ismerem a vendégek szándékait, amikor írnak nekem:), és a munkámban nem lenne gyakorlati haszna annak, ha mondjuk tudnám, hogy mire gondolnak a fentihez hasonló levélírók, szóval nem volt igazán oka, hogy kifejlesszem. Vagy de?

*vagy hát végülis lehet, hogy most már de, mert végülis bármikor le tudod csekkolni, de szerintem itt még mindig az előre egyeztetés eszköze inkább, míg a rögtönnek a telefon.

mldrv 2014.01.03. 06:39:43

@Almeron: naivitással arra gondolsz h meglepődik h vannak ilyen fajta, hogyismondjam, felületes pasik, mint ez az olasz?:)

mldrv 2014.01.03. 06:40:57

@Ivonn88: azt én se értem h miért nem telefonált, de ettől még lehet h volt rá oka :) arra nem tippelgetnék h milyen oka, mert bármi lehetett

az email tényleg nem olyan gyors kommunikációra, okostelefon ide vagy oda :(

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.03. 10:27:05

@mldrv: Vannak lányok, szerintem, akik az e-mailt szintén gyors egyeztetésre használják, mint a telefont. Folyamatosan gép előtt vannak és instant reagálnak.

Telefonálni nyilván nem tudott volna Ivonnak, ezért írt. De variálni már nem akarta. Más rendszerre számított, mint ami Ivonnál van.

mldrv 2014.01.03. 11:13:56

@noname.blogger: ja, ez így logikusan hangzik :) csak elég viccesen jött ki tényleg...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.03. 11:56:00

@paintedtie: argh, ez is én voltam, csak mindig ehhez a nickhez jelentkezik be....
(könnyebb volt a páromnak nevet-jelszót adni, mint regisztrálni neki)

Almeron 2014.01.03. 20:09:15

@mldrv: igen. Szerintem a vendégek bő 40-60 % ebbe a típusba sorolható

mldrv 2014.01.03. 20:14:46

@Almeron: engem az lep meg ha csak 40%-a. :D

Ivonnéknél vannak bizonyos szűrők, szóval náluk más az arány, így gondolom Ivonn máshoz van szokva alapból, ezért a reakció, de majd Ivonn kijavít, ha nem jól gondoltam. :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.03. 20:17:12

@Almeron: Szerintem a hozzászólásomból lejön, hogy nem magán azon vagyok meglepődve, hogy sokan azonnalra akarnak lányt, hanem azon, hogy az, aki azonnalra akar, e-mailben próbálkozik, és utána még el is kezd egy másnapot egyeztetni, de ahelyett, hogy rendesen leírná, hogy mit akar, inkább eltűnik, aztán másnap szintén e-mailben, szintén nagyon szoros időhatárral akar valakit találni. Ez nekem fura, hacsak nem az van, hogy tényleg van egy réteg, aki ott ül a gép előtt és rögtön válaszol, amit erősen kétlek. Persze ha nem tapasztalt az e-mailes egyeztetésben, akkor simán lehet, hogy ezt feltételezte.

A számomra érthetetlen tényleg az, hogy mit kellett volna válaszolnom az "OK so tomorrow" e-mailre ahhoz, hogy ne tűnjön el?

Egyébként nem ez az első eset, hogy ugyanaz az ember ír nekem egy-két nap eltéréssel - a kedvencem az, amikor már le is fixáltuk az időpontot, és újra ír:D -, meg abból se, hogy csak úgy se szó, se beszéd eltűnnek. Max az első, hogy megemlítem - és ismétlem, nem az eltűnés önmagában a fura nekem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.03. 20:22:37

@Ivonn88: na jó, így újraolvasva lehet, hogy nem egyértelmű:). De tényleg az a legfurább nekem, hogy ha aznap visszaír, simán tudunk találkozni másnap, de valami nyilván nem jött be neki rajtam. De ismétlem, mégis mit kellett volna válaszolnom az utolsó e-mailje után ahhoz, hogy ne rohanjon el?:D

Vagy na, még az is lehet, hogy aznap nagyon akart nőt, de nem jött össze, és egészen másnap estig eszébe se jutott újra. Vagy aznap este talált valakit, szóval úgy volt vele, hogy nem is kell találkozás előtt jóval korábban megbeszélni. Vagy aznap este talált valakit, és másnap este 7-kor hirtelen bevillant neki, hogy megint kéne:). Nagyon agyalok:D

Almeron 2014.01.03. 22:19:25

@Ivonn88: Sok lány (vagy a lányok főnöke) online szokott lenni. Általában bevett gyakorlat a gyors információcsere.
Amúgy a laptop, tablet, iphone stb.. lassan munkaeszközzé vált a lányok körében. Legalábbis az elmúlt 1-2 évben a profi, tudatos szolgáltatók aktívan használják.

Az email számomra nagyon szokatlan és lassú eszköz. Talán a 2000-es évek végéig jó volt, de manapság SMS-ben, telefonon, vagy a hirdető oldal belső levelezését használom (meglehetősen ritkán).

Nem tudom, hogy pontosan mi motiválta az olasz pasast, de szerintem ő sem volt oda az emailes felületért.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.03. 22:26:22

@Almeron: Oké, de ez mennyire bevett dolog? Azt írod, hogy számodra lassú eszköz: azért, mert a nagy rész (főnöke) még mindig nem ül a gép előtt és válaszol rögtön, vagy azért, mert az is hosszabb idő, mint egy telefonhívás?

Nyilván nem volt oda, de ha ez így van, akkor miért így próbálkozott? Gondolom, azért, mert máshogy nem tudott...? De ha ez volt az egyetlen lehetőség, akkor lehet, érdemes végigcsinálni, hogy eredménye is legyen. Vagy a fentiek közül vázolt bármelyik lehetőség áll fenn.

Egyébként mi változott számodra az e-mail terén a 2000-es évek végéhez képest?

Almeron 2014.01.03. 22:42:45

@Ivonn88: Szerintem eléggé bevett gyakorlat. Sőt, az alapján, hogy a találka helyszínén látom a kinyitott laptopot tudom, hogy a hölgy egyedül (pontosabban főnök nélkül), vagy sem.

A lassúságot úgy értettem, hogy ha írok, de nem kapok választ rövid időn belül, akkor egy másik hölgyet keresek. Valahogy az emailes megoldás a régi expresses időket idézi fel bennem.

Sőt igazán bevallva csak nagyon ritka esetben írok egy lánynak email, ha nagyon megtetszik és nincs más elérhetőség a kapcsolatfelvételre ( a 2013-as évre vonatkozóan nem is tudom, hogy volt e rá precedens...)

Hogy mi változott? Leginkább a fogyasztási szokásaim, és a mennyiségből és tapasztalatból adódó szemléletváltás. Leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy 5-6 éve még max havi 2-3 alkalommal kerestem fel lányokat, ezért sok esetben megterveztem, hogy kihez megyek, napokkal előre lefoglaltam az időpontot, stb...
De idővel a havi pár alkalomból, heti több lett (bár napi rendszerességet azért nem érte el), és sok tapasztalatot szereztem. Az időpont egyeztetésekből sok esetben semmi sem lett, sok volt az engem lehúzni törekvő leányzó, továbbá munkámból és életritmusomból kifolyólag a határidőket sem tudtam betartani.
Fontos szempont volt még, hogy idővel sokkal több lány hirdetett, a nevesebb oldalakon, pedig komplex információs hátteret biztosítottak a kényelmes találkozó érdekében.
Mostanában már csak 24.00. óra után nehéz rövid időn belül időpontot egyeztetni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.03. 22:52:28

@Almeron: persze, az egészen más, ha az ember napokkal előre tervez ahhoz képest, amikor a következő pár órában akar találni valamit. Én meg erre az utóbbira vagyok alkalmatlan:) Még amikor saját lakásom volt, akkor se fogadtam szinte soha senkit rögtön (egyetlen egyszer igen, mert akkor már 2-3 napja senki nem keresett), még akkor se, ha kifejzetten elmenős dolgom nem volt, mert én aznapra már megterveztem a napomat. Többek között ezért is fekszik ez a külföldiekkel-dolog, mert ők általában 1-2 héttel korábban megkeresnek (és durva, de nem olyan ritka az egy hónappal korábban sem).a

Almeron 2014.01.03. 23:00:01

@Ivonn88: persze, külföld esetén így biztonságos. És, ha mégse jönne be, akkor kell improvizálni.
Könnyel lehet, hogy olaszunk unatkozott, rájött a kangörcs, de nem tudtad fogadni. Viszont nagyon tetszett neki a képed, és akart veled találkozni. Ezért a másnapra gondolt. De közben kapott egy ajánlatot és ezért... nos majdnem azt írtam, hogy lemondta, de ez a lépés kimaradt nála...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.03. 23:28:25

@Almeron: na igen;), bár végülis nem beszéltünk meg semmit.
Ennél sokkal érdekesebb volt, hogy valakivel 4 napig több e-mailt is váltottunk, aztán valahogy elfelejtette megadni a pontos időpontot meg a telefonszámát.

mldrv 2014.01.04. 04:42:06

@Ivonn88: lol micsoda szórakozott emberek vannak! :) rákérdeztél és akkor sem adta meg?

mldrv 2014.01.04. 04:42:57

@Almeron: ezt amúgy nem értem h miért kellene főnök egy szexmunkás csajnak manapság....

mldrv 2014.01.04. 04:44:47

@Ivonn88: én azt válaszoltam volna az "ok so tomorrow" szövegre (tegyük fel ráérek), hogy, igen, jó a holnap, ő hánykor szeretné, hogy odamenjek a hotelbe.

(úgy értelmeztem volna, h oké akkor holnap is jó neki, meg ugye nekem is jó, tehát akkor számomra egyértelműen a következő lépés az időpont lefixálása)

ezzel a fajta válasszal lett volna vmi gond számodra?

mldrv 2014.01.04. 04:47:32

@Ivonn88: újraolvastam a posztod :) ebből kiderül h lett volna gond ezzel, sőt feltűnt h nem is értek vmit a posztodban, valszeg pont a lényeget nem :)

ezt írtad: "Na, gondoltam, oké, szedjünk ki belőle valami ennél kerekebb választ, úgyhogy ahelyett, hogy megkérdeztem volna, hogy pontosan mikor, hol és mennyi időre találkoznánk, ezt írtam:"

...mire gondoltál azzal h egy kerekebb választ szeretnél? annál milyen értelemben kerekebbet, hogy pontosan mikor és hol találkoznátok?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.04. 13:54:27

@mldrv: annyi pontosan elég lett volna, hogy megírja a helyet és az időpontot:), mondjuk nem úgy, hogy "8pm x hotel", hanem mondjuk olyan stílusban, mint az első levele. Valószínűleg akkor is találkoztam volna vele, ha az előbb idézett módon ír, mert már nagyon kéne dolgoznom.

Egyébként így a fentiek alapján már látom, hogy kicsit sokat vártam, ha már tényleg dolgoznom kéne, visszavehetnék az elvárásaimból. HA JÓL EMLÉKSZEM, volt már hasonló stílusban válaszoló kedves vendégem, de az is rémlik, hogy az eltűnés is jobban jellemző rájuk.

Ismerek olyan lányokat, akik csak alkalmanként dolgoznak, és nem akarnak telefonálgatni, hanem szívesebben rábíznák a válaszolgatást valaki másra. Ez igaz lehet mondjuk akár a beszámolós csevegős aktivitásra is, bár gondolom, csak ezért egy lánynak se lenne főnöke:D, viszont ha egy olyan lakásban dolgozol, ahol mindent elintéznek helyetted, a része lehet ez is.
Igaz, ez a "mindent elintéznek helyetted" nekem kicsit érdekes,mert a minden kb a tisztálkodási cuccok, lepedők meg a gumi beszerzése. Ja, meg a hirdetés feltétele, ami ugye szintén nem egy nagy cucc.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.05. 11:08:38

@Ivonn88: Egy egészen nem ide tartozó kérdés: ha már nagyon kellene dolgoznod, miért passzoltad át nekem az indonézt? (az az I-betűs fura keresztnevű, ha így rémlik :). Amúgy köszi meg minden, csak nem értem :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.01.05. 12:40:03

@noname.blogger: egyébként ha már én nem írok bejegyzést, írhatnál te:) Volt szó a régi blogodból kivett bejegyzésekről, meg arról, hogy esetleg én átnézem, talán még linket is adtál, de akárhogy is volt, nem küldenéd el mégegyszer?:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.05. 13:42:06

@Ivonn88: Elküldtem neked mélben az egész lementett régi blogomat, becsomagolva :)

mldrv 2014.01.05. 22:21:04

@Ivonn88: ööö, erre a "could you be a bit more specific" lehet h túlságosan körülírás volt :) még ennyi tippem van...
süti beállítások módosítása