Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy korábbi postban már írtam a azabad akaratról, ez alkalommal viszont kissé más aspektusból közelítem meg a dolgot.

Van valaki, akivel, szegénnyel már hetek óta levelezek, mert a találkozó egyszerűen nem akar összejönni (amúgy ebben a postban ugyanettől az embertől idéztem). Pont akkor sikerült először rámírnia, amikor két hétre előre betelt a naptáram, utána meg bevallom, egy kicsit megfeledkeztem róla. Ráadásul hirtelen több elfoglaltságom is támadt, és határozatlan ideig rendkívül limitált az az időszak, amikor ráérnék. És ez persze még véletlenül sem esik egybe azokkal a napszakokkal, amikor ő érne rá.

Az előbb pedig ezt írta nekem:

OK how about this for an idea. When you have time and you feel perhaps a little horny why don’t you drop me an email. If I can escape from the office I will and if I can’t I won’t.  It can be at short notice. The unpredictability of it makes it sort of fun I suppose.  

 (….) 

Your quite a tough nut to crack. Do you like to make a guy work at it?  (…)

 

Vagyis: ha épp szexelhetnékem támad, mi lenne, ha ráírnék, és ha el tud szabadulni, el fog, ha nem, nem, valamint pont ez a kiszámíthatatlanság teszi a dolgot annyira klasszá.
Valamint hogy kemény dió vagyok ;), és hogy szeretem-e, ha a pasi dolgozik az ügyön.

Itt kevésbé érzem hangsúlyosnak a dolgot, de mégis erről jutott eszembe, hogy baromira nem örülök neki, ha valaki számára szemponttá válik, hogy én mikor akarom a dolgot, ahogy azt sem szeretem, ha túlságosan azt feltételezik, hogy amit csinálok („húzom a találkozót”), az valamiféle klasszikus női-férfi szerepjátszás része. „Civilben” sem játszom meghódítósdit, a munkában meg pláne nem:). És lehet, hogy erre az illúzióra valakinek szüksége van, de én ehhez inkább nem asszisztálnék. Egyszer valaki számon kérte tőlem, hogy amikor megkérdezte, örülnék-e, ha meglátogatna Magyarországon – egyszer már találkoztunk külföldön -, nem azzal reagáltam, hogy „igen, alig várom, hogy újra láthassalak” ;). Ilyet egyébként még annak sem írnék, akit tényleg nagyon szeretnék látni.

Gondolom, érthető, hogy miért nem szeretem, ha valaki arról érdeklődik, hogy nekem speciel akkor és ott van-e kedvem szexelni: arra az alkalomra ugyanis elterveztem, hogy dolgozni fogok, aminek lehet többféle oka is, ebből véletlenül az egyik éppen lehet az is, hogy épp akkor szexelni akarok. Namármost, ha épp nem is akarnék olyan nagyon lefeküdni valakivel, valamiért mégiscsak úgy döntöttem, hogy én akkor dolgozni fogok, ami, ha közlöm, hogy nem, nem akarok szexelni, esélyesen nem jön össze. Ha meg azt mondanám, hogy dehogynem, minden vágyam vele lenni abban az 1-2-3 órában, megtörténhetne, hogy hazugságra lennék kényszerítve, és én nem nagyon szeretek/tudok hazudni.

Ami miatt a fentiek mégis felmerülnek, és nem egy vendégem tette fel a fenti, számomra kellemetlen kérdést, talán az lehet, hogy a legtöbb embernek fontos, hogy akivel ő lefekszik, azt a másik is akarja (igen, itt én is érzem, hogy rájöttem az évezredes igazságra ;)) ). Sőt, szerintem azt gondolják, hogy ha én éppen nem akarom, akkor az számomra valami hihetetlenül rossz érzés.

Egyszer volt egy vendégem, akit akkor már két éve ismertem, és elég közeli kapcsolatban is voltunk. Neki egyszer azt mondtam, hogy nekem egy találkozóra rá kell készülnöm. Ez alatt csak annyit értettem, hogy úgy kell éreznem magam, hogy még ha éppen nincs is kedvem szexelni, azért megadjam a lehetőségét, hogy jó legyen, szóval legyek kipihent, ne legyek éhes:D, ne kattogjak éppen valami máson, ilyesmik. Neki pedig kapásból az ugrott be, hogy nekem kvázi le kell gyűrnöm az utálatomat és fel kell készülnöm, hogy el ne hányjam magam közben. Előrebocsátotta, hogy túlzott, de az ösztönös gondolatai nem hinném, hogy ennyire távol álltak ettől, és bár racionálisan tudta, hogy a helyzet nem ennyire extrém, mégis úgy érezte, hogy én valamilyen szinten becsaptam őt, amikor úgy tettem, mintha én is akarnám. A valóságban a kép ennél árnyaltabb, hiszen van ugye, amikor abban a pillanatban tényleg kifejezetten szexelni akarok, van, amikor mondjuk nem rossz alternatíva az idő eltöltésére:), és van, amikor nem kifejezetten van hozzá kedvem, de igyekszem a legtöbbet kihozni, és megtalálni azt az egyensúlyt, ahol a vendég is megkapja, amit szeretne, és én is örömmel teszem a dolgom. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én nagyon bírom azokat a pincéreket, akikről süt, hogy akkor és ott kb baromira szívesen csinálják azt, amit csinálnak, legalábbis pont ilyen érzésed támad tőle. Aztán ugye van, hogy az adott pincér átlagos-kedves, és van, amikor kifejezetten úgy érezzük, hogy durván a francba kívánja a jelenlétünket. Viszont a pincéreknél nem elvárás, hogy csak akkor dolgozzon, ha épp tényleg azt szeretné csinálni, senki sem érzi megalázónak, hogy az a pincér bizony szívesebben lenne az adott pillanatban máshol.

 Pedig gondolom, a dolgozó emberek lelki világában úgy általában azért nem következik be törés, ha a munkájukban épp felmerül valami nemszeretem feladat:). Számomra viszont épp az nehezíti meg a dolgokat és helyez rám túl nagy nyomást, ha feltétel, hogy én is éppen akkor és úgy akarjam a dolgot, mint a másik, vagy ha nem, legalább megfelelően játsszam el.

(Nem állítom persze egy percig sem, hogy mind egyformák vagyunk, és hogy ezt dolgozni mindenki számára ilyen nagyon egyszerű. Egy tökéletes világban aki számára ez tényleg annyira szörnyű, minden esetben választhatna megfelelő alternatívát.)

 Nem arról van szó egyébként, hogy az illető soha nem gondolhat arra, hogy a másik vajon tényleg olyan örömmel találkozott-e vele. (Az én fodrászom pl. kb halálra dolgozza magát, és néha enyhe bűntudatom van, amikor késő este megyek hozzá) Csak arra, hogy ha lehet, ezt ne feszegesse, mert lehet akármilyen jó a viszony, a másiknak ez akkor is munka, és ha olyan  mértékben irányítaná a munkáját az aktuális hangulata, az nem tenne valami jót a keresettségének. És ez még az én keresletemre is komoly hatással tud lenni, pedig én finoman szólva sem dolgozom agyon magam.

Segít egyébként, ha egyik irányba sem misztifikáljuk túl: a szexmunkások nagy többsége nem csak azért dolgozik annyit, amennyit, mert pont ekkora a libidója, viszont ha éppen nincs annyira kedve, és úgy dolgozik, az sem nemi erőszak. És akkor most valami ideális világról beszélek, ahol ha valaki nagyon nem akarna szexmunkás lenni, nem lenne az, meg úgy általában ugye nem kéne olyasmit dolgoznia, ami nem tesz jót a lelkének.

 Viszont van egy olyan érzésem, hogy egy olyan világban, ahol a szexmunkások ábrázolása nem lenne ennyire fekete-fehér, engem sem látna senki úgy, mint valakit, aki bizonyára mindig őrületesen szexelni akarna, sem úgy, mint aki, ha épp nem akar szexelni, valójában borzalmasan érzi magát (vagy, sokkal népszerűbb gondolat, hogy mindenki mással érzi magát borzalmasan a lány, csak pont ŐVELE nem. Ha jól emlékszem egyébként, Flóra valamikor írt erről)

Egyébként kifejezetten idegesít, hogy egyszerűen nem tudok tervezni a munkákkal, hogy fogalmam sincs, mikor fogok ráérni és mikor nem... ráadásul furcsán hangozhat ;), de én alkalom nélkül inkább nem sminkelek, mint igen, nem minden nap járok (egymáshoz passzoló) csipkefehérneműben, és az öltözködésem is inkább kényelmes, mint csinos. Szóval nem igazán első találkozókra illő, na, így nem túl valószínű, hogy felhívnám, ha netán napközben horny-vá válnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr675804977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alli 2014.02.14. 12:35:46

ez meg mi a sz..r ?

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 12:57:51

Mitől professzionális egy szolgáltató?

A szükséges feltétel: hogy meg legyen fizetve. Van, akinek ez elégséges is. Az önmagára és a munkájára igényes dolgozó viszont azt is beleérti, hogy egyenletes, jó színvonalon végzi a munkáját.

Persze ez nem igaz a művészekre: ők ihletetten alkotnak -- vagy enerváltan maszatolnak. Viszont őket nem is darabszámra fizetik.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 13:22:31

@neoteny: vagy éppenséggel jól végzi a munkáját, hogy megfizesék:). Ezzel egyetértek, a blogbejegyzés viszont inkább arról szól, amit a dolgozó érez, nem pedig arról, ami kívülről látszik. Más munkáknál nem merül fel bennünk, hogy azt akarjuk, a másik élvezze azt, amit csinál, viszont szerenénk, ha ezt mutatná felénk. Ezzel szemben ennél a munkánál néha konkrétan mintha elvárnák tőlem, hogy ki is mondjam, mennyire csak arra vágyom, hogy ott és akkor az illetővel legyek.

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 13:32:00

@Ivonn88:

Amikor a közeli ABC-ben mosolyogva, élénk hangon megkérdezi tőlem a pénztároslány: "how are you doing?", tisztában vagyok azzal hogy ez egy udvariassági, a fogyasztót jó hangulatba kívánni hozó kérdés: teljesen valószínűtlen hogy érdekelné őt hogy mi van velem. Viszont az hogy _jól megjátssza_ az érdeklődést, kellemes -- és azok akik erre nem hajlandóak vagy képesek, nem (olyan) alkalmasak erre a munkára. Akkor pedig ne végezzék, vagy számítsanak arra hogy kevesebben mennek hozzájuk.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 13:35:05

@neoteny: hozzáteszem, hogy ez még elég sokminden mástól is függ, pl. egy hamburgeresnél nem várok el annyi kedvességet, mint egy étteremben.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 13:35:23

@Ivonn88: kivéve persze ha hamburgeresek tömegéből tudok válogatni...:)

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 13:40:36

@Ivonn88:

Te lehet hogy nem; más lehet hogy igen.

De gustibus non est disputandum.

Biztos akadnak olyan szexfogyasztók is, akik arra gerjednek hogy egy unott, durci pofákat vágó nő magára engedi őket: az is egy piaci szegmens. Mindenesetre a fogyasztó az, aki eldönti, milyen kívánalmaiért mennyit hajlandó fizetni: senkit sem lehet kényszeríteni arra hogy egy számára rossz üzletbe belemenjen.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 13:42:50

@sniffer: hát azért az első hozzászólás majdnem megüti a mércét:)

@neoteny: van olyan, aki szívesen beáldozza a hozzáállást, ha cserébe olcsó a szolgáltatás és szép a lány.

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 13:46:21

@Ivonn88:

Ez akkor is a fogyasztó döntése, nem a szolgáltatóé.

popszegecs 2014.02.14. 14:31:59

@Ivonn88: nem értem, miért kell ragaszkodni ahhoz az alképzeléshez, hogy ez ugyanolyan munka, mint bármi más

Mérnork 2014.02.14. 15:16:09

"de én alkalom nélkül inkább nem sminkelek, mint igen, nem minden nap járok (egymáshoz passzoló) csipkefehérneműben, és az öltözködésem is inkább kényelmes, mint csinos. Szóval nem igazán első találkozókra illő, na, így nem túl valószínű, hogy felhívnám, ha netán napközben horny-vá válnék."
Töredelmesen bevallom egyetlen fiatalkori botlásomat eltekintve nem járok "szexmunkáshoz". Viszont ha én vagyok "horny", akkor pont leszarnám, hogy nem agyig kikent-kifent vagy, ha mint nő egyébként bejönnél. ;-)))

Vilmos Sándor 2014.02.14. 15:37:11

A zorba/n/rmot idézve,
jókedvűen kalandozik, dik...

Makkasz 2014.02.14. 15:41:54

Bogaram, oriasi tevedesben van.

A dolgozo emberek 99%-atol mindig ugyanazt a teljesitmenyt varjak el, barmennyire kedvetlen vagy mas nyavajaja van. A tanitotol, boltostol, pincertol, menedzsertol, igazgatotol.

Jo erzekkel, az eppen melyponton levot nagyobb esellyel baszogatjak.

Sousveillance (törölt) 2014.02.14. 17:50:21

@Ivonn88:

Ezzel szemben ennél a munkánál néha konkrétan mintha elvárnák tőlem, hogy ki is mondjam, mennyire csak arra vágyom, hogy ott és akkor az illetővel legyek. "

de kik azok, akik elhinnék, meg eleve hogy is jut ilyesmi valaki eszébe? nem értem...

Vizilabda 2014.02.14. 22:23:02

Ha nem fizetne, akkor természetesebb érzés lenne mindkettőtöknek gondolom.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 22:25:22

@neoteny: A szolgáltató is ugyanúgy dönthet, hogy éppenséggel akar-e kedves lenni vagy sem, meg még egy csomó mindenről, legfeljebb rosszul dönt és akkor nem látogatják meg sokan.

2014.02.14. 22:25:41

Minden ostoba és lusta piha kurvának áll.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 22:29:50

@Mérnork: lehet, hogy kevesebb pasinak számít, mint gondolom, de van egy standard, amit tartok, főleg, ha első alkalommal találkozunk. Nem agyig kikent-kifenésről van szó (annyira azért nem tudok sminkelni ;) ), mindössze a bőrhibák eltüntetéséről meg egy kis szemkifestésről. Ja, és azt kihagytam, hogy szőrteleníteni sem szoktam minden nap, szóval nem árt tudni, hogy aznap találkozom-e valakivel vagy sem...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 22:31:02

@popszegecs: nem hasonlít csak úgy "bármelyik másik" munkához, annál egy kicsit speciálisabb, de nem annyival speciálisabb, mint amennyire azt beállítják.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 22:34:00

@Makkasz: a postban szerintem szó sem volt teljesítményről, legfeljebb annyira, hogy megemlítettem, az emberek nem csak akkor dolgoznak, amikor épp kedvük van hozzá. Arról volt szó, hogy az embernek nem mindig van kedve dolgozni, de szólj, hogy hol voltam félreérhető.

"Jo erzekkel, az eppen melyponton levot nagyobb esellyel baszogatjak."

Ezt konkrétan mire írod?

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 22:35:50

@Ivonn88:

Pontosan; a szolgálató is gyakorolja a "szabad akaratát" -- csak vállalnia kell a döntései következményeit.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 23:09:07

@neoteny: akármennyire nem szeretik ezt a vendégek, nagyon sok olyan szolgáltató dolgozik, aki kb olyan lehet, mint az extra kelletlen pincérek, és úgy tűnik, megélnek. Gondolom, ha elfogadottabb lenne ez a munka, kereslet hiányában kihullanának, így viszont remekül elvannak. Ha a K1-et hiteles forrásnak lehet venni (fogalmam sincs arról, hogy tényleg lehet-e vagy sem), akkor régebben mégkevésbé kellett egy szolgáltatónak megerőltetnie magát.

Volt egyébként egy lány a beszámolókon, tele negatív véleményekkel, de mindig mentek hozzá, mert iszonyú jól nézett ki, és gondolom, reménykedtek, hogy velük majd nem az történik ;))

Makkasz 2014.02.14. 23:16:30

@Ivonn88: Igazad van, nem olvastam figyelmesen es a cim felrevezetett:
"Szexmunka es szabad akarat"

Valojaban mindenki valaszthat munkat (ennyiben szabad), szakmat, de a frontvonalban (akar pincer, fodrasz, hivatali ugyintezo), a kedvesseg minden idoszakban elvart.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 23:21:35

@Makkasz: a kereslet meg a kínálat meg azok, amik végül meghatározzák a piaci árat. Ez is egy tök érdekes meg fontos téma, csak tényleg nem ezekről van itt most szó:). Felőlem mondjuk beszélhetünk arról a témáról is, amit te felvetettél, csak nem tudom, mit lehetne még róla elmondani.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 23:22:34

@Makkasz: egyébként a szabad akaratból hogy asszociáltál arra, hogy a munka minőségéről lesz szó?

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 23:23:11

@Ivonn88:

"és úgy tűnik, megélnek"

Kivéve amikor kirabolják, megerőszakolják, megverik vagy meggyilkolják őket.

"ha elfogadottabb lenne ez a munka, kereslet hiányában kihullanának"

Nem a munka "elfogadottságával" van a probléma, hanem az illegalitásával. Ha nem lenne törvényesen tiltva (a legtöbb helyen, így vagy úgy) akkor a kínálat inkább találkozhatna a kereslettel -- ill. a szolgáltatók szabadon hirdethetnék azt hogy ők kedves(ebb)ek, így azt azt igénylő kereslet könnyebben megtalálná őket.

A drogdílerek is azért képesek "megélni" akkor is ha szarrá felütött anyagot árulnak, mert a tevékenységük illegális jellegéből kifolyólag nem lehetséges az effektív fogyasztóvédelem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 23:31:42

@neoteny: öööhh, igen... de ez most hogy jön ide?

Ennél már nem lehetne sokkal könnyebb megtalálni a szexmunkásokat - mármint biztosan lehetne valamennyivel még könnyebb, de nem változtatna annyira hatalmasat a dolgon.

Igen, ez az elfogadottság nem volt a legszerencsésebb, meg nem is ennyire egyszerű a dolog... egyrészt nyilván, ha még több szexmunkás lenne, akkor nagyobb verseny alakulna ki a kínálati oldalon, és esélyesen méginkább felértékelődne a kedvesség. Márészt a szám növekedésének csak az egyik tényezője lenne az elfogadottság növekedése. Egy másik lehetne akár az, hogy emberek tömegesen munkanélkülivé válnak (és sok középkorú nő a válság hatására kezdett el dolgozni, Földi Ágnes adatai szerint). Egy harmadik meg mondjuk az, hogy liberálisabb a törvényi szabályozás, bár őszintén szólva szerintem emiatt nem fog már jelentősen nőni a szexmunkások száma.

A fogyasztóvédelem nem fog fellépni azért, mert a szolgáltató kelletlen volt, maximum azt tudja szabályozni, hogy végrehajtotta-e azt, amiért a fogyasztó fizetett. Egyébként nekem úgy tűnik, hogy a fogyasztóvédelem úgy általában sem nagyon akar működni:)

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 23:41:35

@Ivonn88:

"A fogyasztóvédelem nem fog fellépni"

Én nem a "hivatalos" fogyasztóvédelemre gondoltam, hanem pl. webhelyekre ahol a fogyasztók "értékelhetnek".

"Ne menj Icához a Tömő utca 37. II/7-be mert kelletlen, unott és ahhoz képest drága."

"Ha jót akarsz magadnak, látogasd meg Maját az Öröm utca 49-ben: csillogó szemmel szop le úgy hogy még két óra múlva is remegnek a térdeid."

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 23:44:47

@neoteny: ööö, ugye tudod, hogy vannak ilyen oldalak? Pl. a beszamolok.com az egyik legnagyobb, de van még rajta kívül pár másik is. Én a piroslampa.neten olvasom sokszor az "igazán olcsó lányok"-topicot, és ott látom azt, amiről írok: hogy abban a kategóriában vagy kevésbé vonzó, de viszonylag lelkes, vagy nagyon szép, de kelletlen lányok szerepelnek. Vagy pl. a beszamolok-ról hoztam a fenti példát is, hogy volt lány, akinek csak rossz beszámolói jöttek, mégis folyamatosan látogatták.

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.14. 23:53:18

@Ivonn88:

"ööö, ugye tudod, hogy vannak ilyen oldalak?"

Mostmár igen: ezért kell mindig hivatásoshoz fordulni. :)

A hatóságok nem használják ezeket az oldalakat arra hogy vegzálják a szolgáltatókat? Az igen pozitív ha nem ...

skirm 2014.02.14. 23:53:36

Vendégként azért van amikor "elvárja" az ember hogy másik is jól érezze magát és van amikor nem.

Pl ha egy sos franciára vagy fél órára ugrok fel valakihez nyilván nem szempont hogy ő neki mennyire van hozzá kedve.

Viszont egy egész éjszakás randinál, a szerintem jogosan várhatom el el hogy a lány csak akkor vágjon bele ha tényleg van hozzá kedve( nem csak a szexre gondolok), mert nem normál/átlagos randi.
Szerintem.

Makkasz 2014.02.14. 23:55:51

@Ivonn88: arra asszocialtam hogy valaki kenyszerit valamire. Aztan olvasva rajottem, hogy valamifele osszehasonlitas mas szakmakkal, es nem voltam figyelmes.

Ha jol keresel es jolerzed magad, azzal vigasztalhatlak, rosszabb napja mindenkinek akad:), es azaltalaban senkit sem erdekel:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.14. 23:59:40

@neoteny: az adóhatóság elvileg nekiállt ellenőrizni mostanában, de a rendőrség tudtommal valóban nem nagyon foglalkozik ezzel.

De ne mondd már, tényleg, hogy ezt tőlem hallod először...?:) Na jó, az az igazság, hogy néha teljesen ledöbbbenek, hogy ezeket a dolgokat más nem keni-vágja úgy, mint én (pedig én is csak az aktuális helyzettel vagyok tisztában úgy-ahogy), vagy akár hogy nem tudja, hogy maga a munka itthon legális. Aztán rájövök, hogy az első beszámolós oldalt nekem NNB mutatta, és ha anno nem kapok egy tippet valakitől arról, hogy hol hirdessek, szerintem ezt el se kezdem csinálni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 00:02:47

@skirm: igen, ezzel én is egyetértek, többek között ezért van nálam egy limit az első találkozásnál, mert nem biztos, hogy az illetőt hosszabb időre is el tudnám viselni:D. Viszont igen nehéz előre látni, hogy öt nappal később lesz-e kedvem valakivel találkozni x órától y órára. Nagjyából már tudom, hogy milyen tényezők segítik, hogy legyen kedvem, és mely tényezők gátolják, szóval nagyon nem lőhetek mellé, ha meg igen, hát, ettől függetlenül próbálok nagyon kedves lenni. Biztos van, amikor nem jön össze.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 00:03:51

@Makkasz: sok más munkát viszont el lehet végezni rosszkedveűen is, ha nem kifejezetten emberekkel foglalkozol:), én is ilyesmit igyekszem majd találni.

skirm 2014.02.15. 00:07:28

@Ivonn88: Egy tökéletes világban, szolgáltató és vendég közt mire eljutnak egy ilyen randiig már kialakult egy olyan bizalom, hogy ha a lány lemondja/átütemezi a találkozót akkor a vendég nem vág eret, hanem örül hogy korrekt volt a lány :)

Egyébként aki elsőre el akar tölteni egy egész éjjelt egy lánnyal /pénzért/ nem gondol bele hogy ha még a ő a lánynak szimpatikus is lesz elsőre, mi van ha neki nem lesz a lány az ?:)))

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 00:11:24

@skirm: háááát... én elég szemétnek érzem magam, ha találka előtt 1-2 nappal mondok le valamit - mondjuk persze ezek a találkozók úgy 1-2 héttel korábban meg vannak beszélve -, szerencsére ilyet már elég régóta nem csináltam. Ha az ember külföldi vendégekkel találkozik, akkor ez minden, csak nem korrekt. Igaz, ilyenkor megadom 2-3 kolléga számát, hátha, de akkor is... :-/

Másrészt lehet, hogy nincs akkora kedvem, mint amennyi mondjuk jó volna:), de attól még szükségem van arra az összegre, amit keresnék vele, szóval, ahogy már írtam, megpróbálok nagyon kedves lenni:)

Ezt én sem értem:O. Ráadásul néha-néha (mondjuk talán havonta-kéthavonta egyszer) kapok olyan e-mailt is, hogy nem lenne-e kedvem 2-3 napra vagy egy hétre x országba utazni??

neoteny · http://word.blog.hu 2014.02.15. 00:12:35

@Ivonn88:

"maga a munka itthon legális"

Én Kanadában élek: itt a szexmunka (prostitúció) nem illegális -- csak a prostitúció céljából történő kommunikáció nyilvános területen, meg a prostitúció jövedelméből történő megélés, meg a prostitúció céljára helyiséget fenntartani ill. olyanban tartózkodni.

Tavaly dec. 20-án a Legfelsőbb Bíróság alkotmányellenesnek mondta ki ezeket a törvényeket -- de egy évre felfüggesztette a döntése hatályát hogy a Parlament új (feltételezhetően alkotmányos) törvényeket hozzon.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 00:17:29

@neoteny: akkor úgy tűnik, ugyanaz volt a helyzet, mint nálunk. Dettó, illetve hát nálunk a reklámozás tiltott, meg van valami a nyilvános területtel, de nekem ez nem világos teljesen, hogy konkrétan mit nem tehet az utcán álló szexmunkás. Ugyanúgy tilos a kitartottság, illetve bármilyen helyiség rendelekzésre bocsátáa. És persze mások másoknak prostitúcióra való megszerése sem - most nem tudom pontosan, hogy ezek szerint bűncselekmény-e, ha XY kollégámat ajánlom magam helyett vagy sem:). Vagy csak akkor az, ha meg is szervezem a találkozót?

Erről olvastam, kíváncsi vagyok, mi lesz az új szabály... vajon Kanada aláírta a New york-i egyezményt? (úgy látom, nem)

skirm 2014.02.15. 00:19:26

@Ivonn88: Külföldi vendég szerepébe nehezen képzelem bele magam, ebben igazad van, hogy úgy más a leányzó fekvése :) Viszont hazai körülmények között továbbra is fenntartom a véleményemet hogy korrektebb a lemondás ha olyan a helyzet, már csak a hosszzabtávú munkakapcsolat megőrzése érdekében is :P

Az már a beteg kategória aki ismeretlenül akar valakit egy hétre külföldre vinni, nem hiszem hogy van olyan lány aki ezt így, ilyen körülmények között elfogadná, hogy oké holnapután jöhetsz értem a kocsival és vihetsz a reptérre :P

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 00:24:49

@skirm: sajna szerintem nem engedheti meg a lány olyan mértékben a lemondást, mint amennyire szükséges lehetne :(, szóval marad az, hogy megpróbál minél kedvesebb lenni ;).

Hát erről sajna nem tudok semmit, de látok lányokat, akiknél a minimum idő fél nap, és utaznak, kíváncsi vagyok, hogy ők hogy gondolkodnak erről. Bár, ha nagyon emberszeretők meg mindenkivel jól kijönnek, nincs benne akkora kockázat, meg gondolom, ők mondjuk kérnek valami személyazonosságot bizonyító dokumentumot a másiktól, de ezek tényleg csak feltételezeések.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.15. 02:42:22

@skirm: "Az már a beteg kategória aki ismeretlenül akar valakit egy hétre külföldre vinni, nem hiszem hogy van olyan lány aki ezt így, ilyen körülmények között elfogadná, hogy oké holnapután jöhetsz értem a kocsival és vihetsz a reptérre :P "

Öhm, én ezt már egyszer csináltam :D
A tervben volt ugyan egy minimális puffer de azt bebuktuk. Konkrétan 9 napra hívtak Marokkóba, a pasi rokonszenvesnek, normálisnak tűnt úgyhgy igent mondtam. Úgy volt, hogy mivel úgyis Baselből megy a gép, először Németországba repülök (ő német volt, hozzá mentem, előtte nem találkoztunk), ott töltök vele egy éjszakát, és ha minden oké, másnap autóval Basel és onnan Marokkó. Aztán törölték a járatomat és bebuktam a puffernapot, azonnal mentünk tovább Marokkóba. De tényleg nem kellett volna, sikerült kifognom a lehető legkevésbé hozzám passzoló pasit.

Azóta óvatosabb vagyok, de nekem nem 4 óra a limit első találkozásnál, hanem az ottalvás, azaz mondjuk 16 óra. Ideális esetben nem több 9óránál. Úgy általában is a 4-9 óra időtartam a kedvencem.

Nemrég megkeresett egy szintén német pasi egy egyhetes ajánlattal, neki válaszoltam úgy hogy előtte próbáljunk meg egy rövidebb időtartamat. Elvben két nep lett volna Németországban(igen, ez kívül van a liminten, de elég idétlen lenne egy nap kétszer is repülni... be is biztosítottam volna magam az utazás miatt, az összeg 30%át előre kértem volna átutalással és akkor is megtartom ha meglát és meggondolja magát). Aztán egyszer későn válaszoltam egy e-mailjére (amiben azt írta hogy még nem tudja hogy pontosan mikor lesz ez a két nap) és eltűnt, erre már nem válaszolt. Valahol megértem, én csesztem el, a vizsgaidőszak fura hatásokkal tud lenni rám.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 11:23:01

@noname.blogger: kb mennyi ideig nem válaszoltál? Vagy nagyon közel volt a határidőhöz?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.15. 13:37:29

@Ivonn88: szerintem kb két hétig, és nem volt határidő, pont arról szólt a levél hogy nem tudja, mikor fog összejönni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.15. 13:44:03

@noname.blogger: hoppá, figyelmes olvasás rulz... na ja, a két hét azért már húzós...:) Bár, én elég sokszor nem reagálok olyan levelekre, amikben igazából nincs mire reagálni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.15. 13:56:34

@Ivonn88: Valóban húzós, viszont max annyit tudtam volna írni, hogy "oké, majd szólj". Attól még persze én csesztem el.

Sousveillance (törölt) 2014.02.15. 17:18:21

évtizedek múlva megjelennek majd a robotok is, mint konkurencia.
az lesz a jó világ!

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.15. 20:05:15

@Sousveillance: Érdekes lesz, ha lesz :) de nem hiszem hogy az embereket teljesen kiváltaná, és akkor sem azokat a típusokat mint Ivonn vagy én :)

Amúgy meg évtizedek múlva aligha leszek a szakmában, úgyhogy nem érint :D

Sousveillance (törölt) 2014.02.15. 22:50:17

@noname.blogger:

engem borzalmasan érdekelne, hogy ha léteznének, mekkora arányban preferálnák őket az emberek, csak sajnos ezt jó eséllyel nem fogom megtudni...később kellett volna születni...
nem tudom, ti milyen típusúak vagytok, mondjuk azt gondolom hogy néhány évtized múlva már nem akartok a szakmában lenni:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.16. 02:07:41

@Sousveillance: "nem tudom, ti milyen típusúak vagytok"
Beszélgetős-barátkozós, olyan akit társaságnak is hívnak.
Az én munkásságom számokban pl itt olvasható: suisseproject.blog.hu/2014/01/22/statisztika_mennyit_er_egy_kor

Ha tippelnem kellene, azt mondanám, a szexmunka nagyját mindig igazi lányok fogják csinálni. A pasik nagy része nem valamilyen mechanikus fizikai műveletet vár hanem szexelést, olyat mint igaziból, csak a macerásabb része nélkül (kinek mi a macera, van akinek a viszony fenntartása, van akinek a lánnyal való hosszas foglalkozás is, vagy a lelkizés), de az igaziság illúziójával. Nekik nem játszik egy robotcsaj. Persze most is vannak akik pl élethű szexbabákra költenek, ők gondolom hogy beruháznának egy robotlányba. Meg gondolom vannak akiknek ez az egész tényleg csak egy fizikai művelet, ők mennének robotokhoz.

Nilea 2014.02.16. 17:17:10

Ha jól tudom, te barátnő-feeling-es "szolgáltatást" nyújtasz. Ennek fényében nem értem, miért érzed ekkora tehernek azt az elvárást a férfitól, hogy te is élvezd. Nyilván azok a férfiak mennek hozzád, akik nem csak reszelni akarnak x időn keresztül, gyakorlatilag tök mindegy, hogy kit. Én ha férfiként látnék egy ilyen prostit, aki ilyen stílusú lányként hirdeti magát, arra gondolnék, hogy ő élvezi amit csinál, és nem az az 1-nap-öten-átmennek-rajta típus. Úgyhogy nagyon is jogos ez a "többlet"-elvárás a részükről, hiszen ezt te magad vállalod! Persze, nyilván neked sincs mindig kedved hozzá, de az nem az ő hibájuk, hogy te kvázi elhiteted velük, hogy ilyen vagy!! Szóval ha nincs is kedved hozzá, az lenne a normális hogy eljátszod, mert ezt vállaltad. Úgyhogy ez a hiszti nagyon nem állja meg a helyét.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.16. 17:40:46

@Nilea: Van különbség aközött, hogy mindig igyekszem élvezni, meg aközött, hogy mindig élvezem is. Meglehetősen átlagos a szexuális étvágyam, ráadásul erősen hullámzó, szóval nem tudom napokkal vagy egy héttel előre megmondani, hogy aznap lesz-e kedvem szexelni - még akkor is, ha aznap nem voltam együtt öt másik emberrel. A visszajelzésekből úgy tűnik, hogy akkor is sikerül elég lelkesnek látszanom, amikor épp nem vagyok annyira az, és teszek is ezért, pl. többek között ezért sem dolgozom olyan sokat. A hirdetésemben azt vállalom, hogy mindent megteszek a kettőnk örömére, nem pedig azt, hogy hazudni fogok. Egyébként valószínűleg így is van benne némi megjátszás, csak gondolom, azért nem tűnik fel nekem, mert szerintem sokszor más helyzetben is eléggé megjátszom magam. És nyilván akkor is mosolygok, ha mondjuk éppen unatkozom, és ha a jelzésből úgy látom, hogy azt szeretné, hogy X dolgot csináljak, nem vágom hanyatt magam és közlöm, hogy nekem ehhez nincs kedvem, illetve nem is jelzem semmilyen mimikával:D .
Viszont azzal együtt, hogy szeretem ezt a munkát, irreális elvárás az, hogy én mindig élvezzem, és kb képtelenség lenne végrehajtani, úgyhogy jobb híján igyekszem élvezni, rosszabb estben igyekszem palástolni a nemtetszésem (és valamennyire talán meg is játszok). Tudtommal semmilyen más állásban nem faggatják az embert folyamatosan, hogy kifejezetten azzal az illetővel szívesen tölt-e el időt. Én mindenféle szolgáltatások igényevételénél beérem azzal, hogy a másik kedves velem, vagy akár úgy érzem, mintha különösen kedvelne is, pl. olyan helyeken, ahova régóta járok, illetve hogy az illetőről tudom, hogy szereti a munkáját. Nem állok neki faggatni, hogy "ugye neked is az a legfőbb vágyad, hogy most, reggel 8-kor/ péntek este 7-kor a hajamat vágd/a lábamat gyantázd és közben arról beszélgess, hogy miért jó/rossz ötlet az atkins diéta?"

Sousveillance (törölt) 2014.02.16. 18:07:50

@noname.blogger:

megnéztem, ahogy látom jópár óra egy alkalom.
mondjuk én ebben nem vagyok illetékes, harmincas éveim első felében járok de még sohasem voltam nővel, hivatásossal sem. mindenesetre elég fura, én azt hiszem nem szeretnék hosszú beszélgetések után szexelni, ez így elég kiábrándítónak hangzik, de persze elfogadom hogy valakinek ez az igénye, biztosan megvan az értelme.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.17. 09:43:12

@Sousveillance: Gondolom embertípusa válogatja. De nem minden hosszú talinál előzi meg a szexet egy hosszú beszélgetés, eléggé jellemző felállás az is, hogy fél óra ismerkedés, szex, hosszasabb időtöltés, megint szex.

skirm 2014.02.17. 15:57:46

@noname.blogger: Ez elég meredek történet, vagy csak én vagyok maradi hogy elsőre ilyet nem vállalnék be :) De mint ahogy te is írod azóta óvatosabb lettél.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.18. 02:05:48

@skirm: Igen, akkor kockáztattam és nem nyertem :) bár végül ki lettem fizetve és max az önbizalmamnak nem tett jót, szóval nagy baj nem történt.

"vagy csak én vagyok maradi hogy elsőre ilyet nem vállalnék be :) "

Hanem milyet igen? :)

...

Kicsit most beleolvastam az aktivitásodba, pl a kommentjeidbe Flóránál. Írtál egy ilyet: "az én erkölcsi vészcsengőmnek nincs baja azzal ha a másik fél is tud a dologról, az hogy mennyire működőképes az más kérdés :) Egy biztos ha van valami vita BIZTOSAN előjön az a mondat " jólvan bmeg te is csak egy kurva vagy ""

Erre válaszolnék: nem biztos, pl nálunk 10 év alatt egyszer sem. Elég furcsa lenne, nem koherens, valami nem lehet egyszerre teljesen okés meg szitokszó.

skirm 2014.02.19. 14:49:44

@noname.blogger: Egész éjszakás randim sokszor volt már, de ezeket is megelőzte mindig több, rövid 1-2 órás találka, én ennyit vállalok be, nem ugrok egyből fejest a vízbe így értettem. :P Egyébként ha Scarlett Johansson hívna egy hétre azt bevállalnám duzzogva! :D

Ez már a szerelem jele ha olvasgatsz utánam :PP

Na jó általánosítani nem szép dolog, igazad van. Viszont azok a lányok akik megosztották velem a magánéletük kis titkait, mind azt mondták hogy ha tudott róla a pasi akkor előbb vagy utóbb egy heves vitánál előkerült ez a dolog.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.19. 14:55:06

@skirm: na, nálam ez automatikusan a kapcsolat végét jelentené (vagy kéne, hogy jelentse), mert ez azt jelentené, hogy van valami, ami szerintem teljesen oké, szerinte meg nagyon nem az, és ráadásul még úgy is tett, mintha az lenne.

Egy kérdés: azok a lányok, akikkel beszélgettél, hogy gondoltak konkrétan a munkájukra? Ténylegesen úgy gondolták, hogy rendben van ez a munka?

skirm 2014.02.19. 15:02:20

@Ivonn88: Ez nagyon változó volt, valaki nagyon szégyellte, valaki élvezte, valaki elfogadta a szituációt de azért annyira nem kedvelte. Sok múlik azért azon hogy a szűk család tudja e és ha igen hogy ítéli meg a dolgot, nyilván egy anyuka nem örül ennek, de vannak fokozatok a nem helyeslés és a kitagadás közt és ez szerintem marhára rá tudja nyomni a bélyegét arra, hogy a lány mit is gondol arról amit csinál.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.19. 15:07:36

@skirm: csak azért, mert ha maga a lány sem tartja okésnak a dolgot, akkor ez kicsit olyan kategória, mint amikor a párok felemlegetik egymásnak azt a megcsalást, amit már réges-rég lerendeztek. Viszont nálam a munkám felhánytorgatása kb olyan lenne, mintha egy veszekedésnél azt hozná fel valaki, hogy teszem azt, nem akarok gyereket, pedig már a kapcsolat elején is tudta és rendben volt neki.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.19. 22:07:24

@skirm: Gondolom ez a különbség a megtűrt-tolerált és az elfogadott, teljesen rendben lévőnek tartott dolgok között.

Fordítva van nálunk ilyesmi, a párom dohányzik.. Alapjáraton ugyan nem cseszegetem miatta, de ha feszkó van köztünk ÉS cigizik ÉS megint füst van/ várni kell rá hogy elszívja etc akkor bizony hajlamos vagyok beszólni. De legalább az elején sem mondtam hogy nekem teljesen okés a dohányzás.

"Ez már a szerelem jele ha olvasgatsz utánam :PP "
Hehe :) amúgy azért néztelek meg, hirtelen ötlettől vezérelve, mert eszembe jutott hogy hátha kolléga vagy. Akkor máshogy hatna a "te mit vállalnál be" kérdés :)

suisseproject 2014.02.20. 07:34:22

@noname.blogger: Szerintem a cigi kicsit más dolog, bár lehet, hogy most csak a magam védelmében mondom ezt :) Pl. anno én azt mondtam, hogy nekem rendben van, és akkor még tényleg úgy volt, aztán kis idő elteltével elkezdett zavarni és egyre többször emlegetem. Mondjuk így belegondolva kicsit elhamarkodott volt, viszont volt pár olyan dolog a dohányzási szokásaival kapcsolatban, amiket akkor még nem ismertem :D

suisseproject 2014.02.20. 21:35:49

@noname.blogger: Csak abban, hogy szerintem ennél elfogadható, ha az elején mást mondasz és később megváltozik. Bár ha hasonló helyzet áll fenn, akkor akár a munkánál is.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.20. 22:12:54

@suisseproject: szerintem ebben a helyzetben az a két dolog van párhuzamban, hogy valaki szexmunkás és valaki dohányzik, azzal, hogy valakit zavar, ha a párja mással is lefekszik, illetve hogy zavarnak a párod dohányzási szokásai. Ugyanis nem kifejezetten az zavar, hogy ő dohányos, csak azoknak a következményei, amikről nem tudsz, amíg nem jártok: hogy ez azt jelenti, hogy mittudomén, ő lefekés előtt még cigizik egyet és tök cigiszagúan bújik ágyba melléd, vagy hogy folyton zárt téren dohányzik. Ugyanígy a szexmunkánál, azt megértem, ha a páromat az ezzel járó hátrányok zavarják, pl. hogy mittudomén, a sok meló miatt nincs kedvem már vele lefeküdni, sőt, én azt is megértem, ha azt mondja, hogy azt hitte, oké neki, ha lefekszem másokkal is, de közben rájött, hogy nem. Amit nem viselnék el, az az, hogy magát a munkát nem képes elfogadni, és ezáltal engem sem.

Ez így mennyire volt érthető?

suisseproject 2014.02.20. 22:21:25

@Ivonn88: Annyiban, hogy én is valami hasonlóra szerettem volna kilyukadni, az utolsó mondatot leszámítva. :) Igazából eredetileg csak NNB-nek ez az egy mondata volt, amire reagálni akartam: "De legalább az elején sem mondtam hogy nekem teljesen okés a dohányzás."

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.02.20. 23:09:16

@suisseproject: annyira éreztem, hogy valami ilyesmit fogsz mondani:P. Szóval at mondtad, hogy az utolsó mondatot leszámítva: miért, te hogy gondolod?

suisseproject 2014.02.20. 23:37:08

@Ivonn88: Jaaa, már értem a kérdést. Azért neveztem kivételnek, mert arról nem írtam előtte, de azt hiszem, ugyanezt gondolom:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.02.21. 00:33:36

Oké, megbeszéltétek nélkülöm is jól :)
süti beállítások módosítása