Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csak egy rövid megjegyzés

Címkék: vélemény

2014.03.04. 22:07

Elolvastam ezt a cikket: Kurvába lettem szerelmes.
Egy dolgot nem értek: a sztoriban pontosan milyen szerepet játszott az, hogy a lány prosti?

Illetve egy másik: a beszámolós oldalakat olvasgatva elég elterjedt mind a csók, mind a kölcsönös francia: hogy a fenébe csinálta a főszereplő, hogy a sok nő közül, akikkel találkozott, ezek közül egyiket sem csinálta?

 

(Új bejegyzések meg fogalmam sincs, mikor lesznek, hogy őszinte legyek, mostanában egészen más dolgokkal foglalkozom)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr735843704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Günther von Kastenfrosch 2014.03.05. 13:41:41

Talán magának állította fel ezeket a szabályokat. Ez a mondat, hogy "Előtte a lányoknál voltak szabályok, melyeket nagyon erősen tartottam: nincs csókolózás, mindent csak óvszerben, és semmi nyalakodás." Erre utal, hogy E/1-ban ír a szabályok tartásáról, tehát ő tartotta ezeket a szabályokat, nem a lányok. A leírásból nekem úgy tűnik, hogy most is csak az érzelmi töltet miatt hágta át ezeket a szabályokat.

Másik kérdés, hogy nekem kicsit kamu-gyanús a sztori, de ez a legtöbb velvetes sztorira igaz.

skirm 2014.03.05. 13:55:45

Nem mondom azt, hogy lehetetlen a tortenet, de nem tul eletszeru... Legalabbis amikor olvastam a velveten akkor elso gondolatom az volt, hogy kamu cikk, nincs mirol inrniuk.
Egyebkent nagyon fontos szerepet jatszott az hogy prosti volt a lany, csak nem a tortenetben hanem a cimadasban... Valoszinuleg kevesebb ember olvasta volna ha olyasmi a cim : fiatalabb lanyert elhagytam a felesegem...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 14:02:05

@Günther von Kastenfrosch: hoppá, a szövegértésem úgy tűnik, nem volt a legjobb :-/.

Az szerintem egészen mindegy, hogy kamu-e vagy sem, csak tényleg nem értem, hogy jött a képbe a csaj munkája. Mármint oké, valüszínűsíteni lehet, hogy a pasinak voltak fenntartásai, de ezekről semmi konkrétumot nem ír.

Egyébként nyilván értem, hogy közgondolkodás szerint prostival együtt lenni párkapcsolatban minimum olyan, mintha nem tudom, milyen szörnyűséget követnél el, de akkor szóljon erről a cikk.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 14:02:50

@skirm: érdekes amúgy, én nem érzem kamu-gyanúsnak, igaz, már nem is emlékszem annyira a cikkre. Szerinted mi volt benne olyan?

skirm 2014.03.05. 14:24:29

@Ivonn88: Valahogy nem all ossze az egesz... Miutan ujra osszejott a felesegevel , nem voltak anyagi gondok stb de ugy erezte hianyzik valami az eletebol, majd kesobb arrol beszel hogy allandoan taktikaznia kellett az asszonynal h ne kelljen vele szexelni. Nos ha nekem van egy jo anyagi helyzetem, rendezett csaladom es az asszony is kivanja a szexet (engem) akkor nem leszek szerelmes szexmunkasba.
Az is eletszerutlen h van valaki aki havonta 2-3 napot jart ide es egy talalka utan elhiv egy szolgaltato lanyt randira/igazira/ egybol igent mond. Nem tudom, lehetmegtortent az eset de en szkeptikus vagyok

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 14:29:50

@skirm: te nem:), viszont az emberek különbözőek. Ha látszólag minden oké volt, de valami mégis hiányzott az életéből, akkor eléggé elképzelhető, hogy az ember szerelmes lesz valakibe. Vagy izé, most olvasom újra, akár az, hogy valaki lányokhoz kezd el járni. Őszintén szólva én azt is el tudom képzelni, hogy valaki lányokhoz járjon akkor is, ha semmi sem hiányzik az életéből, nekem úgy tűnik, hogy a lányokhoz járás elég nagy fun:D. Az, hogy akibe szerelmes lett, szexmunkás-e vagy sem, szerintem szintén teljesen lényegtelen. Szerinted nem az?

Én egyszer találkoztam valakivel meló közben (egyetlen egy alkalommal), majd pár héttel később elmentem vele valami kétnapos ottalvós eseményre:DD

skirm 2014.03.05. 15:07:46

@Ivonn88: Namost tobb temat is erintettel :-) Termeszetesen akkor is jarnak a ferfiak lanyokhoz ha otthon minden oke, mint egy baratom, tobb gyerkoc , biztos anyagi hatter, gyonyoru feleseg akikkel szeretik egymast. Megis eljar lanyokhoz mert kell n eki a kaland... Tudom h masok kulonbozoek de meg mindig nem kerek a sztori , nem arra panaszkodott h nem szereti a felesege, vagy nincs szex a felesegvel vagy barmi hanem az anyagiakra, ami kesobb rendezodott, valamiert ura osszejott a felesegevel nem ertem akkor honnan ez z erzelmi megingas. Lehet csak azert erzem kamunak a sztorit mert szarul van megfogalmazva es slnincs jol szemleltetve az ok-okozat.
Amugy annyibol nem lenyegtelen hogy kibe szeret bele mert tuda hova megy az ember, nem rapid randira tarskeresorol, ha igy alsz hozza eleg elkepzelhetetlen h elso talalkozasra ekkora fordulatot vegyen az elete. Nem azt mondom volt h en is meginogtam valakinel akinel regota vendeg voltam de ott azert volt ideje a magoknak kifejlodni :-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 15:30:44

@skirm: szerintem az anyagiak nem ok voltak, csak megkeserítették az amúgy sem jó helyzetet. az is lehet, hogy az anyagiak rendezése miatt már nem tűnt borzalmasnak a szituáció, de attól még nem lett jó, csak a korábbiakhoz képest sokkal jobb, és ez elfedte azt, hogy attól még vannak problémák? És ezért volt lehetséges, hogy a látszólagos nyugalmas időszak után mégis talált magának valaki mást a pasi?

"Amugy annyibol nem lenyegtelen hogy kibe szeret bele mert tuda hova megy az ember"

Ezt most tökre nem értem, hogy miért zárja ki. Egyszerűen annyiról van szó, hogy nem direktbe keresett kapcsolatot, hanem valami más közben mellesleg talált valakit, akitől esetleg kapcsolatot is akart. Hozzáteszem, hogy esélyesebbnek tartom szolgáltatóba beleszeretni, mint mittudomén, fodrászba, gondolom az intimebb helyzet miatt.

skirm 2014.03.05. 16:14:20

@Ivonn88: Nem zarja de egy olyan ferfinal aki ugymond "ledaral" rovid idon belul ennxi lanyt, ( egy ev alatt 50-60 sztem eleg sok..)annak mar ki kellene alakulnia egy onvedelmi gatnak, hogy szolgaltatoba nem szeretunk bele es nem lovaljuk bele magunkat mert valoszinuleg nem azert van ott a lany mert pasijeloltet keressen. Persze mivel mindket fel ugyan olyan embermint barki mas , termeszetesen kialakulhat szerelem, akkor is ha vendeg-szolgaltato viszonylatban talalkoztak, de annyira hihetetlenek a korulmenyei ennek a cikknek es minden egyes atolvasassal csak meg szkeptikusabb leszek :-D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 16:30:23

@skirm: szerintem ebben nem volt semmi belelovalás, hiszen randira hívta a lányt, aki igent mondott. Ha mittudomén, folyamatosan jár a lányhoz és úgy érzi, valami szerelem felé közelítenek, de konkrét cselekmény - pl. randi - sosem történik, na, az belelovalás.
Szerintem pont az mutatja, hogy keresett egy ilyen kapcsolatot, hogy 50-60 lánnyal nem történt meg, ezzel az illetővel viszont igen. Vagy akár már az elején keresett ilyesmit, csak egyrészt kizárta, hogy szolgáltatóval ilyesmi megtörténhet, másrészt a szolgáltatók, akikkel találkozott, nem feleltek meg erre a célra.

Én a Hamis gyönyör c. könyvvel voltam így, vagyis nem is a könyvvel, hanem a most, bizonyos időközönkénz a life.hu-n megjelenő cikkekkel. Aztán rájöttem, hogy azok alapján, amennyit a nagyon gazdagok meg a luxusprostikról tudok - vagyis semmit -, akár még igaz is lehet.
A könyvben emlékeim szerint azért több konkrét furaság van, legalábbis egyre most eléggé jól emlékszem.

skirm 2014.03.05. 16:48:58

Nos a te erveidnek is van alapja, maradjunk annyiban hogy fentartasokkal kezelheto a dolog . ( egyebkent egy ev alatt 60 lannyal talalkozni ugy hogy csak havi 2-3 napot volt itthon, eleg szep teljesitmeny :-) ) amugy a beszamolok is tema a cikk es ott us a pasik szkeptikusak mint en :-P

A konyvhoz meg nem volt szerencsem, life.hu-t utoljara egy eve olvastam talan ugyhogy nem tudom velemenyezni :-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 16:56:44

@skirm: én nem azt mondom, hogy tudom, hogy a cikk kamu-e vagy sem, csak azt, hogy óvatosan kezelném, hogy az, amiről mi nem tudjuk elképzelni, az tényleg lehetetlen-e, csak azért, mert mi nem találkoztunk vele, és/vagy a saját érzéseink azt mondják, hogy nagyon kicsi a valószínúsége.

a beszámolókra rendszeresen írogató pasik szerintem nem reprezentatívak az összes lányokat látogatókra nézve.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 17:04:41

@Ivonn88: bár egyébként ezen most gondolkozom, vagyis hogy a pasi egyértelműen rendszeres szolgáltatókhoz járó volt, ha ilyen sok lánnyal találkozott egy év alatt, viszont csak egy évről beszélünk, szóval szerintem mégsem mondható klasszikus lányokhoz járónak, mondjuk olyannak, akik a beszamolok.hu rendszeresen hozzászóló rétegét alkotják, és akik gondolom, kevésbé hagyják el a párjukat valaki másért.

Mondjuk fura nekem, hogy szkeptikusak az emberek, ha hébe-hóba is, azért lehet ilyen sztorikat hallani (na persze lehet, hogy közben az összes kamu, persze). Azt persze nem tudom, hogy ez a sztori konkrétan igaz-e vagy sem, de én nem látok olyan logikátlanságot benne, ami miatt ne lehetne az.

skirm 2014.03.05. 17:21:33

@Ivonn88: Hogy mi a reprezentativ es mi nem az azert elegge megiteles kerdese, olyan ez mint hogx kis hazankban 1400db keszulek van ami adatot szolgaltat arrol hogy eppen milyen tvmusort nezel. Ebbol az 1400db keszulekbol szoroznak fel es szazalekolnak 2-3 millios nezettsegi szamokat... Nos a beszamolokon tobb szaz pasi szol hozza napi szinten, mind mas es mas habitusu, ayagi helyzetu stb ha igy nezzuk akkor sem reprezentativak ? :-):-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 17:30:31

@skirm: elvileg azokat a készülék olyan arányban vannak szétosztva, hogy reprezentatívak legyenek azokból a szempontokból, amelyekből vizsgálják a populációt (pl. nem és kor szerint). Viszont a beszamolokra rendszeresen írogatók különböznek a beszámolókra nem rendszeresen vagy egyáltalán nem írogatóktól abban, hogy ők történetesen rendszeresen írogatnak a beszamolokra, és szerintem ez az ismérvük nem teljesen független attól, hogy ők személyesen pl. mekkora eséllyel bonyolódnának ilyen kapcsolatba. Szerintem az ún. 'klasszikus lányokhoz járogató' nagyobb eséllyel lesz rendszeres beszamolokra írogató, és kisebb eséllyel szeret bele egy szolgáltatóba, ellentétben a 'nem klasszikus lányokhoz járogató' embertől, amelyik csoportba szerintem a cikk írója is tartozik. De ez persze csak egy feltételezeés.

Egyébként szerintem a beszamolok anagi helyzet alapján sem reprezentatív, mert ott nem annyira hirdetnek a 10/óra alatti árú szolgáltatók, de erről mondjuk annyira nem tudok. Te ezek szerint gyakran jársz szolgáltatókhoz: mennyire jellemző a beszamolokon az alacsonyabb árképzés?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 17:34:53

@Ivonn88: de most már tényleg túl sokat feltételeztem, tény:), vagyis igazából próbáltam magyarázatot találni, hogy miért olyan szkeptikus ott minden egyes ember (a gond akkor van, ha el is hiszem, hogy a fenti feltételezés pusztán azért, mert lehetséges, már igaz is - néha szerintem szoktam ilyet csinálni). Pedig, ha belegondolok, simán lehet annyi a magyarázat, hogy ez talán tényleg ritka dolog. Viszont az a tény, hogy ilyen dolgok szoktak történni, és hogy én személy szerint nem találok logikátlanságot a sztoriban, azt mondatják velem, hogy nincs okom, hogy ne higgyem el a dolgot.

skirm 2014.03.05. 17:40:53

@Ivonn88: Felre ertettelek, igy mar tiszta hogy mire irtad a reprezentativ dolgot es amit leirtal abban igazad van. ( bar a tvkemeket meg mindig hulyesegnek tartom :-P)

nos nem akarok hazudni de az altalad emlitett x osszeg alatti arfekvesbe sose futottam meg bele, ha csak az egesz ejszakas kalandokat nem szamoljuk mert az mas kategoria.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 17:44:31

@skirm: miért, milyen az egész éjszakás árképzés? Elég kevés lányról tudok, és ők mind hozzám hasonlóak, szóval nincs nagy meglepetés az áraik között.

(Mondjuk ebben a reprezentatív-dologban tényleg nem vagyok biztos, mert lehet, hogy olyan szempontból, ami a szetrelembe esés esélyét befolyásolja, nem szűrt a beszámolók közönsége. Sőt, igazából a kiinduló feltételezésem, ami miatt azt mondtam, hogy lehet, hogy az, pusztán az volt, hogy szerintem furcsa, hogy emberek tömegei ennyire szkeptikusak.)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 17:55:33

@Ivonn88:(szóval baromságot mondtam, na:), vagyis minden alap nélkül feltételeztem. hogy ez lehet az oka)

skirm 2014.03.05. 18:00:27

@Ivonn88: Konkret arat meg nev nelkul sem szeretek mondani, de lenyegesen kedvezobb mintha az alap orat szoroznad fel mondjuk 12* :-) Az ido felet mondjuk alvassal tolti a paros, valahol jogos hogy ez kedvezobb legyen, bar lehet te ezt cafolni fogod:-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 18:02:22

@skirm: én ehhez túl ritkán voltam egész éjszakára együtt emberekkel, vagy legalábbis túl kevés egyénnel, NNB-t érdemesebb erről megkérdezni:).

Hát ez nagy kár, elég kíváncsi voltam:(. Egyszer egyébként volt valami riport arról, hogy mennyit kérnek egész éjszakára a lányok, de nekem eléggé túlzónak tűnt, hogy mindenki 100 fölötti összeget mondott.

skirm 2014.03.05. 18:08:45

Ez sok mindentol fugg, pl mennyire nepszeru a lany, mennyire vagytok joban, mi az az osszeg amit mar sertoen kevesmek erez stb 70 es 130 kozott talalkpzhatnal pasikent atlagban ha erdeklodnel

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 18:14:22

@skirm: ez egy kicsit tág határ, ennyire szóródnak az árak? A 130 tényleg nem annyira ritka? Mert tudom, hogy van egy-két szolgáltató a beszámolókon, aki a jellemzőnél sokkal magasabb áron szolgáltat, de attól még nem mondanám, hogy az árak x és 50 között mozognak mondjuk, mert van egy-kettő ilyen a 3-400 közül.
Mindenesetre most megleptél. Az én árképzésemre, meg mindenkiére, akit ismerek, inkább az jellemző, hogy eléggé megéri az egész éjszaka az egy-két órához képest.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.05. 18:25:42

@skirm: " Miutan ujra osszejott a felesegevel , nem voltak anyagi gondok stb de ugy erezte hianyzik valami az eletebol, majd kesobb arrol beszel hogy allandoan taktikaznia kellett az asszonynal h ne kelljen vele szexelni. Nos ha nekem van egy jo anyagi helyzetem, rendezett csaladom es az asszony is kivanja a szexet (engem) akkor nem leszek szerelmes szexmunkasba."

Egy általam közelről látott sztori: ember huszonéve a feleségével, asszony szerelmes belé, ember is szereti az asszonyt. A nő mindig több szexet akart mint a férje, neki ez valahogy sosem volt fontos. Szolgáltatóhoz kezdett járni mert már alig kívánta a nőt (azaz gyakran kitért a közeledése elől, noha amúgy jól voltak), de az sem volt jó. Sok szolgáltatót kipróbált. Eddigre kb leírta a szexet, úgy gondolta, neki az ilyesmi nem tud sokat adni. Elégedett volt az életével, úgy gondolta, minden fontos dolog stimmel.

Még fiatalkorában többször is beleszeretett lányokba, egy bizonyos típusba (inkább személyiségtípus, mint külső), de azok nem viszonozták. Családot akart, ezért elvette a lányt akivel nagyon jól voltak, szinte minden stimmelt, de inkább barátként állt hozzá közel, nem volt szerelmes. De nagyon nagyra becsülte.

Szóval ez volt, ember eljárt néha csajokhoz, és egyszercsak szembejött vele az a bizonyos típus, aki, mint kiderült, ráadásul az ágyban is nagyon jó, plusz barátságos is, nem úgy mint a többi lány. Beleszeretett és a szex is fontos lett hirtelen. Úgyhogy a pasi otthon továbbra is kitér az asszony elől, még sokkal inkább, és közben nagyon kívánja a lányt akihez rendszeresen ellátogat és akibe szerelmes.

Szóval ebből úgy látom, hogy igenis létezik olyan, hogy az ember nem is realizálja, hogy hiányzik valami, amíg az szembe nem jön, akkor viszont nagyon rákattan.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.05. 18:31:00

@Ivonn88: Nekem nincs máshogy számolva hogyha alszok mint ha nem, viszont nem alszok együtt általában vendéggel (van kivétel) mert marhára stresszes. Inkább fizessenek kevesebbet és visszamegyek reggel.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 18:33:43

@noname.blogger: azt nem is gondoltam volna, hogy máshogy számolnál :O. Detto egyébként, vagyis egyszerűen nem szeretek másokkal együtt aludni, na. Ráadásul legutóbb úgy éreztem, lehetetlenség, hogy hajnali 2-kor elaludjak, amikor mostanában kb hajnali 4 körül szoktam, de végülis okés volt, kivonultam a nappaliba olvasni:D

skirm 2014.03.05. 19:46:11

@noname.blogger: Miben nyilvánul meg ez a stresszesség ?
Magam részéről az eltérő szoba hőmérséklet igény szokott kisebb probléma lenni/alváshoz/ :)

Nathan Drake 2014.03.05. 20:20:14

Nekem már ott bukik a sztori, hogy a velvet épp azért szüntette meg a kommentelés lehetőségét, mert túl sok olyan hozzászólás volt hogy ez kamu. Na meg ki az aki egyszer csak gondol egyet, hogy na most elküldöm életem sztoriát a velvetnek, hátha megjelentetik ? Ugyanmár. Ha nagyon nyuilvánosságra akarja hozni, megirja egy olyan blogba ami kifejezetten a témával foglalkozik és külsös irásokat jelentet meg. Vannak ilyenek ráadásul blog.hu-s címmel, tehát az index főoldal ugyanúgy esélyes.
Maga a sztori persze azért megeshetett, annak ellenére hogy elég hihetetlen. Főleg a szolgáltató oldaláról.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 20:28:35

@Nathan Drake: attól még, mert x ember azt mondja, hogy kamu, még nem válik automatikusan kamuvá egy sztori:O. Azért, mert jó sokan mondják, még nem lesz igaz. Lehet persze tényleg kamu, csak ez nem érv.

"Na meg ki az aki egyszer csak gondol egyet, hogy na most elküldöm életem sztoriát a velvetnek, hátha megjelentetik ?"

Ezt őszintén szólva nem értem, hogy miért furcsa:O. Nem ez kb. a logikája minden ilyen levélbeküldős site-nak?

Szerintem egy velvet randiblognak amúgy is jóval nagyobb az olvasottsága, mint bármelyik szexmunkával foglalkozó blognak, szóval teljesen érthető, hogy ott jelentette meg. Könnyen lehet, hogy a mi blogunkról pl. nem is tudott a beküldő.

Miért hihetetlen a szolgáltató oldaláról?

skirm 2014.03.05. 20:42:05

@Ivonn88: "Miért hihetetlen a szolgáltató oldaláról? " Éppen csak megismert egy pasit, aki jó esetben havonta 1* jön Magyarországra és első alkalom (2 óra) után rögtön ki akar lépni a vendég szerepkörből és telefonon randira hívja a lányt, amibe ő bele is megy, 16 évvel idősebb Pasival, akinek tudva levő hogy van/volt családja hát hmm biztosan van ilyen :)

Egyébként rájöttem, a túl szép hogy igaz legyen tipikus esete miatt vagyok szkeptikus, mint a mátrixban, hogy az első mátrix tökéletes alkotás volt és tökéletes bukás, mert az ember tökéletlenségében nem tudott elfogadni egy tökéletes világot :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 20:52:23

@skirm: nem tudjuk, hogy mennyit említett magáról a pasi, amikor először találkoztak, ráadásul egy randiban nincs semmi. Hasonlóan, nem tudjuk, hogy a pasi közölte-e a korát és családi állapotát vagy sem.

Egyébként nálam az elmúlt pár évben megfigyelhető volt, hogy főleg vendégekkel randiztam vagy jöttem össze, egyrészt mert nagyobb eséllyel találkozom munkában az ideálomnak megfelelő pasival (mivel magamtól maximum iskolatársakkal találkozom, és közülük is ugyanazzal a 8-10-zel), másrészt mert nekik már nem kell beszélni a munkámról, mert tudják:D. És mivel az elmúlt pár évben a korom miatt még nem volt annyira szempont, hogy a következő kapcsolat egyben a potenciális férjet is jelentse, nem zavart olyan nagyon, ha a másik túl idős, netán nős. (a 16 év egyébként szerintem még eléggé belefér)

Szerintem ez a sztori minden, csak nem túl szép:DD. Én nem hinném, hogy annyira örülnék, ha a párom egy olyan pasi lenne, aki miattam vált el, és emiatt a volt feleség nagy eséllyel utál, és talán még a gyerekeket is ellenem hangolja, de enélkül is esélyes, hogy a gyerekek ne fogadjanak el (meg úgy önmagában is, gyerekek, ez nem elég szörnyű?:D).

skirm 2014.03.05. 21:12:45

@Ivonn88: A pasinak anyagilag rendbe jött az élete és lecserélte az asszonyt egy 16 évvel fiatalabb csinos lányra. "hogy amióta ismerem, más nőre nem néztem, nem is kell, hiszen mindent megkapok tőle, és én is igyekszem mindenben a kedvére járni." "Mellettem van a világ legszebb nője, akinek minden porcikáját imádom"

Mi ez ha " nem túl szép hogy igaz legyen" befejezés ?:) Olyan pasiról beszélünk, aki másodjára hagyja el a gyerekeit, nem hiszem hogy nagyon érdekli az ilyesmi :) Meg ezek szerint a csajt sem. De hoppá itt megint egy önellentmondás a sztoriban "Élveztem mind a 4 hetet vele, hiszen mindig is nagy családra vágytam, és ezt is átélhettem, milyen egy családi összejövetel" Szóval neki nem volt meg a család érzés, értem...

16 év szerintem sok, mondjuk nem életed párjának nem az, de mondjuk nehezen hiszem el hogy egy 34 éves nő egy 50 éves férfira vágyna :) Magam részéről 13 évvel idősebb nővel voltam /régen/együtt egy darabig, de abban se láttam jövőképet egy idő után, nem is lett.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 21:23:23

@skirm: hoppá, erre a részére nem gondoltam:D. Viszont olyan sok ideje azért nincsenek együtt, hogy azt mondjuk, ez az állapot most már így is marad mindörökre, eléggé természetes, hogy az első x időben így érezzen valaki, ehhez nem kell a kapcsolatnak olyan nagyon különlegesnek lennie.

Nekem a gyerekelhagyással kapcsolatban mindig olyan véleményem volt, hogy annak ellenére, hogy szar dolog ritkábban látni a gyerekeket, nem volna szabad, hogy ok legyen, amiért benne maradok egy szar kapcsolatban, szóval számomra attól még, mert valaki elhagyta a családját (=a párjáz), ugyanúgy hiányozhatnak neki a gyerekei. Mindenesetre ezzel kapcsolatban nem tudunk semmit.

""Élveztem mind a 4 hetet vele, hiszen mindig is nagy családra vágytam, és ezt is átélhettem, milyen egy családi összejövetel" Szóval neki nem volt meg a család érzés, értem..."

A nagy család érzése nem volt meg neki, egy kétgyerekes család meg minden, csak nem nagy. Na meg a nagy család gondolom, azt jelenti, hogy nem csak a közvetlen családtagokkal tartod a kapcsolatot, vannak nagy családi összejövetelek stb.

Hátizé, én huszonéves vagyok, és a párom több mint 50:DDD. Azért elég szép számmal vannak jó állapotban lévő ötvenesek, és gondolom, inkább ők kelnek el a fiatalabbak körében, nem a kevésbé jó állapotúak. No meg itt egy egyetemet épphogy befejezett lányról van szó, aki valószínűleg ennél fiatalabb, szóval a pasi is fiatalabb lehet még 50-nél jóval.

Én lassan nekiállok társat keresni, mert előbb-utóbb izé, családot kéne alapítani. Kb 5 évben húzom meg a határt, de nem hinném, hogy ha valaki annyira bejönne, a kor miatt ejteném ki.

skirm 2014.03.05. 21:36:59

@Ivonn88: Kapcsolatban bent maradni nem kell a gyerekek miatt, de azért egyenesen másik országba menekülni előlük... kétszer! ez nem olyan mint hogy másik településen él, és 2 hetente nála tölthetnek egy hétvégét. Nekem kis koromban elváltak a szüleim, apám jobb körülményeket tudott nekem biztosítani ezért közös megegyezéssel nála maradtam, édesanyámat pedig akkor láthattam amikor csak akartam, ha olyanom volt egész nyarakat nála töltöttem. Na ez szülői hozzáállás, nem pedig az hogy még a jólétből is hazatelepítem őket Magyarországra :)

Na most ledöbbentem, biztos ezerszer leírtad már, én nem figyeltem/láttam, ez jó nagy kórkülönbség, ehhez túl maradi vagyok, áthidalhatatlan lenne számomra :)

"családot kéne alapítani" ez saját elvárás ?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 21:46:01

@skirm: szerintem nem azért költöztette haza a családot, hogy jó távol legyenek tőle:D, nekem úgy jön le a sztoriból, hogy korábban is csak a pasi miatt voltak ott (gondolom, az anya meg a gyerekek saját döntése, hogy hol akarnak+van lehetőségük lakni, és ez alapján választottak). Mondjuk az tényleg elég fura, hogy a válást is megemlítette okként a külföldre költözésnél, ami oké lenne, csak ugye van két gyerek is. Igaz, még azt se tudjuk, hogy egyébként mennyi idősek a gyerekek, bár ha hét éve élt családfőként (vagy ezt máshogy kell érteni?), és valószínűleg a pasi maga sem túl idős, nem lehetnek annyira nagyok.

Saját elvárás. Fiatal anya szeretnék lenni, és bár nagyon valószínú, hogy ez nem fog bekövetkezni, de ha lehet, ne az legyen az oka, hogy nincs senki a láthatáron. Szóval már jó előre nekiállok keresgélni:DDD

KondorL 2014.03.05. 22:11:12

@Ivonn88: 5 évben? Elég fura ez is. 10 év szerintem a legkonzervatívabb kispolgárnak is belefér, a társadalmi elfogadottság átlaga manapság valahol 15 körül lehet, te meg magadra húzol egy ilyen szoros ketrecet, miközben amúgy 20-30 évvel idősebb pasik is trendszerűen bejönnek. 5 évet olyan tinilányok szoktak kijelölni, akik egy harmincéves embert definíciószerűen már leszálló ágban lévő, reménytelen középkorúnak tartanak:)
Na mindegy, ez csak megütötte a szememet. Valahogy úgy tűnik, hogy te csak szélsőségekben tudsz gondolkodni. Ha véletlenül apácának álltál volna, kétszer annyit sanyargatnád magad, mint a többiek:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 22:32:15

@KondorL: Nagyon egyszerű a magyarázat: a kor számomra fontos, mivel ezt a mintát láttam magam körül, és ez jól működött, több eleme pedig annak köszönhető, hogy mindenki fiatalabb korban vállalt gyereket (nem igazán fiatal korban egyébként, akkori felfogás szerint mind a szüleim, mind a nagyszüleim inkább később váltak szülővé). A legegyszerűbb példa pl. az, hogy ha az ember fiatal, valószínűleg a szülei is viszonylag fiatalok, vagyis fiatal nagyszülők lesznek, tudnak vigyázni a gyerekekre stb. Persze tengernyi más ok lehet, ami miatt meg majd mégsem fognak tudni (mert pl. 2000 km-rel arrébb költözünk), ahogy lehet, hogy más korkülönbség meg általánosan más okokból működhet jól, mégis annál maradok, amit ismerek, aminek az előnyeit tapasztaltam.
És azért tudok ez alapján szűrni, mert bazi nagy azoknak a száma, akikkel randizni tudok, legalábbis a netes társkereső szerint:D, na meg azért is, mert ilyen opció van. Olyan pl. nincs, hogy okés-e szerinte a nyitott házasság:( - mondjuk beállíthatnék x számú szűrő kérdést is, aztán találkozhatnák azzal, aki ezeket leokézta, bár abban kevésbé bíznék (más leokézni, és más magától beállítania azt az opciót).

Ez egyébként csak irányadás, ahogy írtam, ha valaki nagyon bejönne, a kor miatt nem hinném, hogy kiejteném.

Tökre nem értem, hogy miért kéne, hogy az befolyásoljon, hogy mi fér bele a legkonzervatívabb kispolgárnak:D. Ha minden igaz, nem az alapján húztam meg a határt, mert szerintem "ez a szokás", hanem azért, mert mindenféle saját szempont alapján ezt tartom okésnak. Az már más dolog, hogy a mindenféle szempont lehet akkora baromság, mint a konzervatív kispolgári szemlélet, de nem ugyanaz a skála, amin mérik, így összehasonlítani sem lehet őket, szerintem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.05. 23:00:49

@skirm: Abban, hogy ha pihenek, szeretem teljesen ignorálni a környezetemet, a mellettem lévő személyt is. Az érintést pl különösen nem bírom, mert megzavar ebben. Amikor felébredek, elég lassan bootolok, lassan múlik el ez az állapot. Egy ilyen helyzetben viszont általában az van, hogy pl az illető elvárja, hogy ha megsimogat akkor pozitívan és kedvesen reagáljak, ugyanez szexkezdeményezésre - alszom, rám néz, megkíván, simogat, megcsókol, várja a reakciót. Ami gondolom nem az kellene legyen hogy megverem mert felébresztett, aztán kirakom a folyosóra hogy nyugodtan tudjak aludni.
Mivel az ösztönös reakcióm nem szerencsés, igyekszem csak félig aludni és közben is folyamatos készenléti állapotban lenni, ami alvás helyett végezve fárasztó, illetve gyakran mégis elalszom mélyebben, akkor pedig, ha felébreszt, pláne ha érintéssel, akkor az első reakcióm egy mély, zsigeri agresszió és gyűlölet (alapból nem vagyok indulatos fajta de ez egészen ijesztő mértékű), amit el kell folytanom és helyette kedvesnek kell látszanom. Ez meg a stresszelős része.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.05. 23:12:30

@skirm: "nehezen hiszem el hogy egy 34 éves nő egy 50 éves férfira vágyna :)"

Én például nem EGY 32 éves nő vagyok és nem EGY x éves férfira vágyom, hanem én vagyok, x tulajonságokkal és jövőképpel, y tulajdonságokkal és jövőképpel bíró férfit keresek. A kor önmagában nem ilyen tulajdonság, max indukálhat tulajdonságot, de gyakorlatban vagy indukál, vagy nem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.05. 23:15:48

@noname.blogger: ..mármint ez egy elmélet, gyakorlatban már van megfelelő pasi.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.05. 23:16:44

@Ivonn88: pontosítanék: a kor azon tulajdonságok közül fontos, amikre tudok szűrni:).

Nathan Drake 2014.03.06. 20:28:43

@Ivonn88: nem a sexmunkával kapcsolatos blogokra gondoltam, hanem pl a csajokespasik.blog.hu -ra ami kifejezetten ilyen történeteket jelentet meg. de van még pár hasonló, csak nem jegyeztem meg őket, mert nemnagyon olvasom, csak rendszeresen ilyenekbe futok az indexröl.

Azt meg továbbrais tartom, hogy az felettéb gyanus ha egy oldal megszünteti a kommeltelés lehetőséget, amikor rendszeresen sok leoltó poszt érkezik.

prandelli 2014.03.07. 00:49:58

@noname.blogger: 2014.03.05. 23:12:30
Ez olyan jó, hogy mostantól én mondtam:)

prandelli 2014.03.08. 12:20:20

@noname.blogger: Közben elgondolkoztam ezen a korkülönbség dolgon, és szokás szerint arra jutottam, hogy a téma nem írható le csak feketével és fehérrel. Mondjuk például Andy Vajna vonzerejének titkát hajlamos vagyok én is a közvéleményhez hasonlóan megtippelni, viszont pl. ők itt 51 és 26 évesek (a cikkben pontatlanul adják meg) velvet.hu/blogok/kockahas/2012/08/15/igy_strandoltatja_a_csajat_eros_ramazotti/
Egy ilyen képet látva egyáltalán nem érzem irreálisnak, hogy a csaj fizikailag is vonzódik a pasihoz. Oké, ő konkrétan ismert meg gazdag, de van olyan pár a környezetemben, ahol hasonlóak a paraméterek (kicsit még külsőre is hasonlítanak), és teljesen átlagos egzisztenciájú férfiról van szó. Sőt, hogy egészen pontos legyek, ott a nő kimondottan gazdag családból való (ezt csak azért említem, mert ilyenkor a szokásos klisé a pénzéhes ribanc)

15 év korkülönbséggel meg évtizedes kapcsolatokat látok működni, közös gyerek(ek)kel, teljes életstratégiával. Amelyikbe legjobban beleláttam, ott 17 év a különbség, és kevés jobb kapcsolatot láttam életemben. Fordítva objektív okok miatt - legalábbis a közös gyerek ügyében (bocs, Loretta) - kényesebb a helyzet, mert egy 45/30-as pár (F/N sorrendben) azért reálisabban vállalhat gyereket, mint egy 30/45-ös; de 10 év különbséggel már fordított példát is láttam fullosan működni. Évfolyamtárs, 24/34 amikor megnősült, azóta is együtt, két közös gyerekkel.

Ettől még nyilván soha nem ezek lesznek a tipikus felállások, és mindenki állíthat a _maga_számára_ akármilyen szoros limiteket, de az már röhejes, amikor egy 32/22 párnál kvázi lepedofilozzák a szerencsétlen pasit (konkrét eset, és bár vizuálisan nagyobbnak látszott a különbség, de akkor is abszurd) Nekem meg egyszer volt egy 2 (kettő) évvel idősebb barátnőm (kb. 28/30), ami időnként 4-5 évnek is látszott, főleg ha ő kiskosztümben mozgott, én meg szakadt farmerben, rasztahajjal - és ezzel a botrányos differenciával már sikerült megjegyzéseket kiváltanunk:)

"A kor önmagában nem ilyen tulajdonság, max indukálhat tulajdonságot, de gyakorlatban vagy indukál, vagy nem"
Ezt a mondatodat meg azért lájkoltam olyan lelkesen, mert én személy szerint annak a híve vagyok, hogy az ember a lehető legkevesebb korlátot vegye önként magára (azaz ne szűkítse feleslegesen a saját mozgásterét), és higgyen a saját választásának az erejében. Akkor is, ha az szembe megy a többség véleményével, de akkor is - és ez sokszor nehezebb - ha a saját bejáratott preferenciáival és attitűdjeivel megy szembe. Tehát a témára lefordítva, attól még, hogy valaki tipikusan a nála idősebb/fiatalabb/egykorú partnerekhez vonzódik, az egyedi ember tulajdonságai és vonzereje az egész szabálykönyvet és az összes sémát átírhatják. És nemcsak alkalmi kalandnál, hanem az "élete párját" is választhatja valaki ilyen módon. Öööö... ha véletlenül erre téved olyan, akivel történt már ilyesmi, az esetleg megerősíthet ebben:)
Egyébként kicsit ahhoz hasonlítanám a két megközelítést, mint hogy valaki befizet az utazási irodánál egy olasz útra, és utána két hétig kb. minden órájának a programja előre le van írva egy programfüzetbe; vagy pedig elindul egy hátizsákkal, és előítéletek nélkül keresi az élményeket. Az utóbbi verzióba is beleférhet a Sóhajok hídja meg a Sixtusi kápolna (és akár lehet az a legnagyobb élmény a végén, ez is a szabadság része), de belefér sok olyan is, amire a másik úton esély sincs. (Ebből a szempontból a "hátizsákos" verzió nem kötődik az anyagi lehetőségekhez, a hátizsák kerülhet a fapados ülése alá is, meg a Lambo csomagtartójába is) Egy kicsit nyitottabbnak és néha talán bátrabbnak kell lenni hozzá, de sokat lehet nyerni, miközben cserébe nem kell lemondani semmiről. Persze ismerem a szervezett turisták érveit is, és nincs is bajom velük amíg nem akarják a szabályaikat rám erőltetni, no meg húszmillió hátizsákost nem is bírna el a rendszer, állandóan egymásba botlanánk:)

(Na ez jó hosszú lett, pedig a múltkor büntetésből ötvenszer elmondtam magamban, hogy soha többé nem írok tíz sornál hosszabb kommentet)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.08. 13:01:52

@prandelli: Én pont Andy vajnánál azon gondolkodtam, hogy semmit sem tudok arról, hogy Andy Vajna vajon mennyire jó mindenféle párkapcsolati dolgokban, szóval amennyit én tudok róla, lehet a közvéleménytől tök eltérő is az ok. Értem, hogy miért mondják ezt, és nem is akarom figyelmen kívül hagyni a dolog valószínűségét, de utálom, hogy a mindenféle hozzászólások ennyire biztosak benne.
Egyébként pont ennek az ügynek a kapcsán gondolkodtam el azon megint, hogy én nem annyira a gzdag, mint inkább a sikeres férfiakat szeretem, bár a siker sokszor együtt jár a pénzzel. És nem tudom, hogy az ez iránti vonzalom mennyire elterjedt, de vajon mennyire lehetséges, hogy a sok pénzzel rendelkezővel házasodó valójában inkább a sikerességet szereti?

Az az érdekes, hogy most eszembe jutott még egy érv a nagyobb korkülönbség ellen: szóval ha valamit nem akarok, az mondjuk 65 évesen megözvegyülni. Igazság szerint nagyjából semmikor nem akarok megözvegyülni, szóval egy roppant jó egészséggel rendelkező velem egykorú kéne leginkább:)

Egyébként igen nehezen tudom elképzelni, hogy azt, aki tényleg nagyon vonz, elhajtsam pusztán a korkülönbség miatt, inkább azok akadhatnak fenn ezen a szűrőn, akik csak valamennyire vonzanak - bár első találkozás után azért én nem nagyon vonzódom felülírhatatlanul emberekhez.
. Talán úgy, mint egy ismerősöm, akibe egy találkozás után nagyon belebolondultam, de amikor megtudtam, hogy elég komolyan házas (jó régóta és gyerek is van), inkább jól leállítottam magam, pedig ha nem így lett volna, adok neki pár esélyt.

Most elképzeltem a sok egymásba botló hátizsákos turistát:))) És rólad véletlenül nincs kép rasztahajjal?:)))

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.08. 20:48:15

@prandelli: Hátöö, most nem vagyok nagyon írogatós hangulatban, de köszi az egyetértést :)

"attól még, hogy valaki tipikusan a nála idősebb/fiatalabb/egykorú partnerekhez vonzódik, az egyedi ember tulajdonságai és vonzereje az egész szabálykönyvet és az összes sémát átírhatják. "

Én nem vagyok annyira kirívó eset, de azért példának jó: anno 10 évvel ezelőtt, 22 éves csajként szokásos módon a nálam 1-5 évvel idősebb srácokhoz vonzódtam, az addigi (tartós és alkalmi)kapcsolataim is ebből a kategóriából kerültek ki. Aztán egy 17 éves srácnak marha jó volt a dumája, sikerült elcsábítania egy alkalmi szexre, most pedig ő a férjem.
Az öt év különbség önmagában nem tűnhet annyira jelentősnek, de egyrészt a korunk miatt volt több,másrészt azért mert én akkor már 3 éve öneltartó és szülőktől teljesen független voltam, a srác pedig szabvány kamaszként eltartott volt, zsebpénzzel és alkalmi zsebpénzkiegészítő saját munkákkal, azaz az én szemszögemből gyerek.

Azóta sem vonzódom a fiatalabb srácokhoz, akkor már inkább az idősebb férfiakhoz, ez meg a kivétel, ami jól bevált.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.08. 20:57:21

@Ivonn88: Érdekes, hogy pont te vagy ennyire korlátozó, pedig a legjobban bevált kapcsolatod egyben a legnagyobb korkülönbséget is tartalmazza. A helyedben nem lennék ennyire szigorú, annyira sok megfelelő pasi azért nem rohangál, hogy ugyanolyan minőségből legyen mindenféle korú is :)

"ha valamit nem akarok, az mondjuk 65 évesen megözvegyülni"

Izé, akkor inkább az elsős gimnazisták körében kellene szétnézned, ugyanis a várható élettartam különbsége az azonos évben született férfiak és nők között 5-10 év a nők javára :) Mivel az egyre később születőknél nő a várható élettartam, egy most 14 éves srác már esélyesen később fog meghalni, mint te.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_wdsd008.html

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.08. 21:09:47

@Ivonn88: Nekem bezzeg nagy esélyem van hogy nem maradok özvegyen, beeee :P

prandelli 2014.03.08. 21:23:29

@Ivonn88: Nagyapám 94 évig élt, 85 éves kora körül még bonyolult nőügyei voltak:) És van ismerős, aki nemrég 52 éves korában kifogástalan orvosi leletekkel, kiváló formában, minden előzmény nélkül összesett és meghalt:( De persze tudom, valószínűségek, várható érték, stb. Amúgy te komolyan bízol abban, hogy negyvenéves házasságban fogsz élni?

Andy Vajna titka a kókuszgolyó:)
31.media.tumblr.com/8d14b9979b912b8dd90cc21f79827c29/tumblr_msnfb81bH81qzk1l6o1_500.jpg

Rasztahajas kép pedig nincs és nem is lesz; vannak ajtók, amelyek mögé halandó ember a saját érdekében ne nézzen be;)

prandelli 2014.03.08. 21:26:11

@noname.blogger: Igen, rád gondoltam azzal a célzással, hogy "ha véletlenül erre téved olyan, akivel történt már ilyesmi, az esetleg megerősíthet ebben":)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.08. 23:36:54

@noname.blogger: Igaz, viszont szerintem ez a kapcsolatom nem a korkülönbség miatt működik jól.
Akkor már beszéljünk egy korábbi kapcsolatomról is, ahol egy nálam 18 évvel idősebb atyáskodott felettem:).

Én abban reménykedem, hogy ha elég sok emberrel találkozom, akkor találok valakit az általam megjelölt korcsoportban is. Most épp ezen dolgozom:)

(Ma voltam egyébként randizni. A srác tök rendben van, csak egyszerűen nem az, akit keresek. Azon gondolkodtam, hogy milyen kis fiatalka - 4 év van köztünk -, és már el is gondolkodtam azon, hogy talán mégis idősebbekkel kéne próbálkozni, aztán rájöttem, nekem voltak párkapcsolataim ebből a korosztályból, és nem éreztem ezt a "fiatal"-érzést. Lehet, hogy csak el kéne fogadnom, hogy a maszkulinabb pasik jönnek be)

Hááát, no igen..:) Őszintén szólva abban reménykedem, hogy azért mégse:). Érdekelne egyébként, hogy ha további kategóriákba bontjuk az embereket, ez hogyan változik, mert ez ugye a nagy átlag - hátha az olyanoknál, mint én ez átlagosan kisebb:).

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.08. 23:52:09

@Ivonn88: Sosem mondtam, hogy amiatt -.- . Azt mondom, hogy attól függetlenül, azaz felesleges kizárni a lehetséges jó partnereket. Persze ha szerinted sok jó van a korosztályodban is akkor nyugodtan.

"hátha az olyanoknál, mint én ez átlagosan kisebb:)"
Ámen :) vagy szokj vissza a dohányzásra és válassz nemdohányzó partnert, az a másik oldalt korrigálja :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.09. 00:03:34

@noname.blogger: nemtom, egy évet adok a keresgélésnek, majd kiderül ;)

Hahaha, oké:D. Vagy olyat választok, akinek több generációra visszavezetve kb 95-100 évesen haltak meg a felmenői:DD

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.09. 00:39:29

@Ivonn88: Az se rossz. Mondjuk az ilyesmi kiélvezéséhez az is kell hogy ne váljatok el, mint a mai párok jelentős része.

...hajrá :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.09. 13:01:46

@noname.blogger: na, ezen most elgondolkodtam. Én ugyanis eléggé biztosra veszem, hogy azzal a párommal, akitől gyerekeim lesznek, nem maradunk életünk végéig együtt. Az se lenne hátrány,ha neadjisten, a pasinak lenne már egy gyereke, mert akkor tudná, hogy mit kell vele csinálni:D. Ebből viszont következik, hogy valószínűleg több mint 5 évvel idősebb.

Aztán majd ha elváltunk, majd találok egy 5 évvel fiatalabbat:DDDD

prandelli 2014.03.09. 13:41:21

@Ivonn88: "kb 95-100 évesen haltak meg a felmenői"
Bazz, egy évvel erről is lecsúsztam, lásd a nagyapámról fentebb írtakat:)

"Én ugyanis eléggé biztosra veszem, hogy azzal a párommal, akitől gyerekeim lesznek, nem maradunk életünk végéig együtt"
Ezért bátorkodtam korábban kérdezni, hogy "Amúgy te komolyan bízol abban, hogy negyvenéves házasságban fogsz élni?", ugyanis annak, hogy "ha valamit nem akarok, az mondjuk 65 évesen megözvegyülni", a mostani kontextusban csak ebben az esetben van szempontképző ereje. Én egyébként mindenféle álláspontot tudok respektálni, de valami koherencia-féle azért legyen benne:) Azonkívül szerintem neked két különböző férfitól lesznek gyerekeid, ne kérdezd miért, ezt mondja a kristálygömböm.

prandelli 2014.03.09. 13:44:21

@Ivonn88: Egyébként most a konkrét kérdéstől eltekintve, basszus, 40 év múlva 2054 lesz, te most komolyan akkorra tervezel valamit? Ezt rajtad kívül egyedül Matolcsy György teszi meg, akinek arról ugyan fogalma sincs, hogy mi lesz fél év múlva, de komoly arccal harmincéves prognózisokat publikál:DD

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.03.09. 14:05:45

@prandelli: Okés. A "na, ezen most elgondolkodtam" talán utalhat arra, hogy a véleményem még bőven változhat, ha rádöbbenek valamire, vagy rádöbbentenek valamire:). Mondjuk fogalmam sincs, miért nem válaszoltam a negyvenéves felvetésedre :O. Az a poén, hogy NNB megszólalásáig tényleg eszembe se jutott, amit utána írtam. Mondjuk az is igaz, hogy lehet, hogy nem abból kéne kiindulnom, ha valakivel összejövök, összeházasodunk és gyereket csináliunk, hogy "úgyse vele fogok megöregedni". Mármint lehet,de ha történetesen mégis, és az illető jóval idősebb nálam, és nekem még mindig fontos, hogy ez ne így legyne, akkor gáz van:). Bááár, a kérdés az, hogy amekkora esélye van annak, hogy tényleg vele öregszem meg, érdemes-e ezt figyelembe venni.

"Azonkívül szerintem neked két különböző férfitól lesznek gyerekeid, ne kérdezd miért, ezt mondja a kristálygömböm."

Én is mindig így képzeltem el:D. De ér mind a kettővel együtt élni egy bazinagy házban (hogy ha nem muszáj, azért ne fussak össze velük)?:D

A tervezéssel kapcsolatban: azért mindenféle irányokat ki lehet jelölni, hogy lehetőség szerint az történjen meg, amit szeretnénk. Na persze ez nem jelenti azt, hogy én jó irányoakt jelöltem ki, csak azt, hogy a tervezés alapvetően jó dolog.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.03.10. 00:13:41

@Ivonn88: "De ér mind a kettővel együtt élni egy bazinagy házban (hogy ha nem muszáj, azért ne fussak össze velük)?"

Egész kellemes elképzelésnek hangzik :)

kispolgár 2015.03.20. 21:38:21

@noname.blogger: "A nő mindig több szexet akart mint a férje, neki ez valahogy sosem volt fontos. Szolgáltatóhoz kezdett járni mert már alig kívánta a nőt" Ha a pasasnak nem volt fontos a szex, miért kezdett szolgáltatóhoz járni?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.03.20. 21:40:48

@kispolgár: gondolom,fontos volt, csak nem a feleségével.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.03.20. 22:54:53

@kispolgár: Gondolom hiányérzete volt. Valamennyire azért fontos volt, vagy inkább arra gondolt hogy jobb/más is lehetne néha, de nem lett. A profikkal azért nem mert olyanok voltak, amilyenek (és mindegyik tök egyformán ugyanolyan, egy idő után már nem várt mást), a feleségével azért nem mert nem úgy nézet rá ahogy ehhez kellene és ezen nem tudott változtatni.
A kívánt típusú lányokat úgy vélte, lehetetlen megszerezni, kb úgy tekintett rájuk mint az átlagember a szupersztárokra. Általánosságban minden egyéb sikere ellenére a nők megszerzése mindig nehezen ment neki, szóval örült hogy egyáltalán talált valakit akit amúgy szeret és akivel jól vannak, logikusan nem filózott azon hogy akkor most megy és meghódítja Angelina Jolie-t, és azzal majd biztos más lesz minden.

Azaz levezette magában hogy a dologból ennyi hozható ki, és mint ilyen, nem fontos igazán.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.03.20. 23:03:14

@noname.blogger: kicsit olyan érzésem van, mintha egy kicsit egy közös ismerősünkről is írnál ezzel.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.03.20. 23:38:13

@Ivonn88: Nem kicsit és nem véletlenül :)

(nem kellene ennyit szóba hoznom?)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.03.21. 10:39:09

@noname.blogger: egyáltalán nem gond, és az a poén, hogy amikor még csak az idézetet láttam, és nem kapcsoltam, hogy ez egy régi bejegyzés egy általam beszúrt cikkről, azt hittem, róla van szó.

kispolgár 2015.03.21. 11:41:51

@noname.blogger: Aha így világosabb.
Azt meg még én is sejtettem, hogy egy közös ismerősötökről van szó:)
süti beállítások módosítása