Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kínai - Rhinospray

Címkék: esetleírás NNB

2014.04.08. 13:53

Pár napja egy kínai sráccal találkoztam, otthon. Negyvenes, szóval annyira már nem srác elvileg, de fiatalabbnak néz ki és fiatalabbként is viselkedik.

Kapásból késett majdnem fél órát. Azt hittem, már nem is jön, mert nem szólt hogy késik, de végül megjelent. Mint kiderült, a taxisofőr valahova máshova vitte elsőre. A furcsa a dologban az hogy ez nem azért történt mert rossz volt a kiejtése vagy ilyesmi, mert egy papírra leírta a pontos címet és azt adta a kezébe, nem tudom, ezen mit lehet elnézni, egy teljesen más nevű utcába vitte.  Legalább átverve nem lett, nem kellett kifizetnie az egész utat.

Mint kiderült, először jár így lánynál és nagyon ideges volt. Próbáltam kicsit beszélgetni és lazulni, oldani a hangulatot, de csak pillanatokra sikerült. Közben azért kiderült hogy amerikai kínai, amerikai állampolgársággal, huszonéve él ott. Plusz még hogy valamilyen mérnök. A feszültsége nem enyhült, egy idő után feladtam és belekezdtünk a dolog szex részébe. Lelkes volt és aktív, de aztán kiderült hogy a stressz miatt nem nagyon működik neki, úgyhogy leginkább bénáztunk. Gumi fel, fél hat, gumi le, próbálkozás felállítani, gumi fel, stb.  Egy idő után elkezdett zavarni, hogy kizárólag a száján keresztül lélegzik és folyamatosan az arcomba liheg, és már kezdett látható lenni hogy nagyrészt visszatartom a lélegzetemet és csak akkor veszek levegőt ha van alkalmam félrefordulni. Gondolom sokakat nem zavar az ilyesmi, nekem ez egyike a kevés olyan dolognak, ami problémás.

A végére csak sikerült, csak akkor meg nagyon gyors volt, pár másodperc. Addigra már én is feszült voltam, kicsit reménykedtem hogy úgy dönt hogy vége és elmegy, de úgy volt megbeszélve hogy 2-3 órán át marad és nem látszott hogy meggondolná magát. Pihi közben megkérdeztem, hány éves, hozzátéve hogy a statisztikáimhoz kell, aztán később, miután kicsit szóba került a munkám (kb hogy általában nem itthon találkozom a klienseimmel),  valamiért elkezdtem beszélni arról, hogy nem egyszerű megmondani hogy milyen az átlagos/tipikus vendég vagy találkozó, nem egyértelmű hogy hogyan kellene kiszámolni. Simán személyenként? Vagy találkozónként? Súlyozza az ember a megkeresett összegre? Ez sokat változtat például a válaszon, hogy az incall vagy az outcall a jellemző. Mert azért annyira nem kevés az incall, de szinte kizárólag néhány törzsvendég veszi igénybe, általában még a régi áraimat is fizetik... szóval vendég-személyekre számolva kevés, találkozókra már több, keresetre nézve jelentéktelen.
Nem sok értelme volt hogy erről beszéltem, még mindig csak bénáztunk, ugyanolyan feszült volt mint az elején, kb annyit ért a szövegelésem, hogy nem volt csend. Aztán valamiért hozzátettem, hogy a statisztikáim nem virtuálisak, hanem igaziból is vezetve vannak, számítógépen, egy SQL-adatbázisban. Erre felélénkült és elkezdett kérdezgetni. Tényleg SQL? És én írom a lekérdezéseket (igen, de a keretrendszer nem az enyém). És az adatbázisszerver a gépemen van? (nem) Akkor hol van? Ki hostolja? Kié a szervergép? stb. Nagyon tetszett neki a gondolat hogy statisztikát vezetek a munkámról és kiderült, hogy hálózatokkal foglalkozott korábban. A végén meg is mutattam neki egy csomó lekérdezést, megbeszéltük hogy miért szeretem jobban az SQL-t mint az Excelt, egy csomót dumáltunk a témáról. Aztán beszélgettünk egyéb teches témákról is, aztán meg mindenféle egyébről. A korábbi feszültsége teljesen eltűnt. Később nem túl diplomatikusan szóba hoztam, hogy csak a száján át lélegzik, megkérdeztem, hogy meg van-e fázva. Mondta hogy nem, viszont allergiás kb mindenre a világon. Tipikusan pl a növényekre, mindre. Kutyaszőrre is, úgyhogy mázlija volt, egy vadiúj lepedőt használtam nála, frissen a csomagból, nem volt rajta kutyaszőr. Minden tiszteletem azoké akik képesek kiszedni a kutyaszőrt a ruhájukból és az egyéb textilekből, én nem vagyok rá képes.

Elmesélte, hogy egy kínai nagyvárosban nőtt fel, ahol gyakorlatilag nem voltak növények, amolyan ipari város volt. Az amerikai és európai nagyvárosok pedig tele vannak növénnyel, legalábbis az ő mércéjével, így folyamatosan erős allergiás tünetektől szenved, például be van dugulva az orra. Még télen is valamennyire, de tavasszal teljesen elszáll a dolog.
Gondolkodtam, mit lehetne csinálni, aztán eszembe jutott az orrsprém, (rhinospray), az elvben általánosan jó orrdugulás ellen. Megkérdeztem, szeretné-e megpróbálni, persze lemosom előtte meg minden. Igent mondott. Kiderült, hogy még nem hallott ilyesmiről. Mondtam, hogy pár perc alatt hatnia kell, és tényleg hatott :)

A második kör majdnem ugyanolyan bénázós volt mint az első, de legalább a hangulat jobb volt és képes volt az orrán át lélegezni. Egy csomó gumit elhasználtunk, viszont mind az övé volt, valamiért gumikkal felszerelkezve érkezett. Egy japán gyártmányú amerikában vásárolt fajta volt, sosem láttam hasonlót ezelőtt, úgyhogy el is kértem egyet szuvenírnek :D

A végén, miközben öltözött, beszélgettünk még az allergia  témájáról. Mondta, hogy próbálkozott gyógyszerekkel ellene, némelyik hatott is, de a végén mindegyikhez hozzászokott a szervezete és visszatértek a tünetek. A dokik azt mondták, hogy amihez hozzászokott az már úgy is marad, tehát nem érdemes például tíz év múlva újra megpróbálnia. Szegény. Szóbakerült az orrspray is, hogy drága-e (nem), hogy hogy lehet hozzájutni (megveszed a patikában, nem vényköteles). Úgy tűnt, szívesen használna ilyet a jövőben is, úgyhogy felajánlottam, hogy nekiadom az enyémet. Nem akartam tolakodó lenni, próbáltam kideríteni hogy tányleg tetszik-e neki vagy csak udvariasságból mutat lelkesedést, nem tudom, mennyire sikerült, talán igen. Úgyhogy rásóztam :) nem akarta elfogadni, úgyhogy hivatkoztam először arra hogy úgyis lejár nemsokára én meg nem tervezek beteg lenni mostanság, de bebuktam, ellenőrizte hogy mikor jár le és  kiderült, hogy még egy évig jó :) A következő érv az volt  hogy egy csomói gumit megspórolt nekem mivel az övét használtuk, úgyhogy pont egál lesz ettől :) Ez bevált, elfogadta. Gondolom magától is meg tudta volna venni a patikában de egyrészt félénk fajta, másrészt elég idétlen dolog lehet külföldön, idegen nyelvű környezetben megvenni egy gyógyszert, aminek a nevét esetleg nem is jegyeztük meg pontosan. Ha ezt használja és beválik, már sokkal könnyebben be tudja szerezni az utánpótlást. Adtam hozzá még egy rövid használati utasítást, hogy pár órát tart a hatása és ha túl sokat használja, kellemetlenül kiszárad belül az orra, szóval érezni fogja ha túladagolná. Azért remélem, utánaolvas a neten.

Végülis három órát töltött nálam (kettőért kértem pénzt, túl sokat dumáltam a saját témámról) és jó hangulatban váltunk el. Remélem jól fog működni neki a Rhinospray :)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr825986695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playman123 2014.04.08. 18:14:22

Na, ez az a hozzáállás, ami megkülönböztet téged (titeket) a szexmunkások túlnyomó részétől.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.08. 20:10:28

Jaj, szegény :(. Azért mekkora szívás már ez az allergia. Amennyire viszont ő szenvedett, meg hogy minden gyógyszerhez hozzászokik, azért ugye nem általános?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.08. 20:38:07

Hogy lehet az, hogy gondolom, címlapos a post - a látogatottságból meg az itt megjelenő számból ítélve -, de sehol sem találom???:D

Playman123 2014.04.08. 21:14:41

@Ivonn88: Én is kerestem, és én sem találtam. Azonban most, hogy olvastalak téged, bevillant, hogy a cím lehet a ludas! :)
Ebben a náthás, influenzás időben valószínűleg többen is rákeresnek a Rhinospray-re, nem beszélve a megfázás elleni kínai gyógymódokról. A kettő együtt már "halálos" :D :D (Azaz halálosan megdobta ennek a postnak az olvasottságát :)))) )

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.08. 21:24:17

@Playman123: nem hinném, hogy ez az ok, már csak azért sem, mert csak pár óráig volt magas a látogatottság, aztán szépen lezuhant a szokásos szintre.

GentleSpecter 2014.04.08. 21:37:36

@Ivonn88: Kint van címlapon az Index2 ketrecben. "Az ideges kínai vendég" címmel. :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.08. 21:58:11

@Biro_Peti: csak kint volt, nem? Mert egyrészt még mindig nem találom:), másrészt az olvasottság is lezuhant.
Pedig a kínaira szerintem még rá is kerestem, igaz, csak az index.hu-n:)

GentleSpecter 2014.04.08. 22:29:33

@Ivonn88: Már nincs. De kb. egy-másfél órája még ott volt. :) Az Index.hu címlapon volt amúgy, csak a blogok között.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.09. 02:04:18

@Ivonn88: Nem tudom, mennyire általános, sosem találkoztam még olyasvalakivel aki úgy rendesen allergiás. De nem mondta hogy speciális eset lenne, szóval valószínűleg olyan mint egy tipikus erősen allergiás személy. Ha nem lenne normális az, hogy hozzászokik a dolgokhoz, gondolom megemlítette volna, hogy csodálkoznak a dokik.

...tényleg címlapos lehetett egy darabkát, de annyi látogató nem jött mint egy rendes címlapnál. Talán nem tett jót az Index új elrendezése.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.09. 10:12:02

@noname.blogger: eleve csak pár órán keresztül volt címlap, de jaja, elég fura az elrendezés.

Úgy látszik, az ismerőseim csak közepesen allergiások (mondjuk most annyira nem lepődtem meg:) ).
süti beállítások módosítása